PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Αγορα μεταχειρησμενου και διαγνωση καμμενης φλάτζας - :(

Πrεζάκιας - Τετ 16 Απρ 2014, 23:31:10
Θέμα δημοσίευσης: Αγορα μεταχειρησμενου και διαγνωση καμμενης φλάτζας - :(
Γεια σας παιδια προ ενος μηνος αγορασα ενα 206 1.4 2000

Στην αλλαγη λαδιών μου ειπαν οτι εχω διαρροη και εχει καψει φλατζα το αμαξι .

Μου εδειξαν με το χερι και εβγαζαν μεσα απο το παγουρακι του παραφλου ενα πραμα σα βουτυρο ...

Δεν αφηνω λαδια στο δρομο , δεν πεφτει η σταθμη λαδιου .. απλα φοβαμαι τον ιμαντα χρονισμου που τον αλλαξα πριν ενα μηνα ... εκει βεβαια ο μαστορας μου ειπε ειναι μονο το καπακι το πανω ..20 -25 ευρω .. αυτοι μου ειπαν φλατζα κεφαλησ 400 ευρω ολα μαζι ...

Τι να κανω ρε παιδια ???

Μου ειπαν δεν επηγει η φλατζα απλα να την ξαναουμε σε 5 - 10 χιλαιδες χλμ μην επηρεαστει ο ιμαντας και γινει ζημια ..

Τι προτεινετε ?

Δεν υπαρχει σαλιο για φλατζα τωρα ..

Ευχαριστω
christos_99 - Τετ 16 Απρ 2014, 23:59:31
Θέμα δημοσίευσης:
αναθεμα κι αν ηξερα τι μαστορας ειναι αυτος που σου ειπε να αφησεις φλαντζα κεφαλης 10k χλμ. τι σχολη εχει βγαλει ξερουμε??

το καλυτερο που μπορεις να κανεις, ακινητοποιεις το αυτοκινητο μεχρι να μαζεψεις το ποσο, ή αν γνωριζεστε καλα, εχετε φιλικες σχεσεις δλδ να σου το φτιαξει με πιστωση. μ αυτα δεν παιζουνε, ποσα χλμ εχει το μοτερ?? αν εχει πολλα παρε καινουριο μοτερ, αλλα δεν θα εισαι σιγουρος αν βγαλει κι εκεινο.

υγ αν ανοιξεις την πανω ταπα λαδιου θα δεις κι εκει φυσαλιδες
Πrεζάκιας - Πεμ 17 Απρ 2014, 00:36:38
Θέμα δημοσίευσης:
christos_99 έγραψε:
αναθεμα κι αν ηξερα τι μαστορας ειναι αυτος που σου ειπε να αφησεις φλαντζα κεφαλης 10k χλμ. τι σχολη εχει βγαλει ξερουμε??

το καλυτερο που μπορεις να κανεις, ακινητοποιεις το αυτοκινητο μεχρι να μαζεψεις το ποσο, ή αν γνωριζεστε καλα, εχετε φιλικες σχεσεις δλδ να σου το φτιαξει με πιστωση. μ αυτα δεν παιζουνε, ποσα χλμ εχει το μοτερ?? αν εχει πολλα παρε καινουριο μοτερ, αλλα δεν θα εισαι σιγουρος αν βγαλει κι εκεινο.

υγ αν ανοιξεις την πανω ταπα λαδιου θα δεις κι εκει φυσαλιδες


Αυτο που μου ειπε ειναι οτι δεν θελει αμμεσα αλλαγη μιας και δεν εχω μεγαλη διαρροη .

Ο μονος του φοβος ειναι οτι αλλαξα προσφατα Ιμαντα και μηπως πηδηξει δοντι κατι τετοιο απο το λαδι ..

Εχει 127.000
geo106xs - Πεμ 17 Απρ 2014, 00:52:47
Θέμα δημοσίευσης:
Πrεζάκιας έγραψε:


Ο μονος του φοβος ειναι οτι αλλαξα προσφατα Ιμαντα και μηπως πηδηξει δοντι κατι τετοιο απο το λαδι ..

Εχει 127.000

Ζονγκ Shocked

Ο ιμαντας δεν εχει κανενα προβλημα! Προβλημα θα εχει ο κινητηρας,αν περασουν,παραφλου στο λαδι...
Καλο ειναι να την αλλαξεις συντομα Wink
Απ'οτι βλεπω ειναι 1.4 8v,η φλατζα κεφαλης,ειναι σχετικα συνηθες φαινομενο(σε αυτα τα χλμ),καθως ηταν κακοσχεδιασμενη,στο σημειο του αγωγου λαδιου,ευτυχως οι φλατζες αντικαταστασης,ειναι πιο καλης ποιοτητος.
Πrεζάκιας - Πεμ 17 Απρ 2014, 01:26:06
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Πrεζάκιας έγραψε:


Ο μονος του φοβος ειναι οτι αλλαξα προσφατα Ιμαντα και μηπως πηδηξει δοντι κατι τετοιο απο το λαδι ..

Εχει 127.000

Ζονγκ Shocked

Ο ιμαντας δεν εχει κανενα προβλημα! Προβλημα θα εχει ο κινητηρας,αν περασουν,παραφλου στο λαδι...
Καλο ειναι να την αλλαξεις συντομα Wink
Απ'οτι βλεπω ειναι 1.4 8v,η φλατζα κεφαλης,ειναι σχετικα συνηθες φαινομενο(σε αυτα τα χλμ),καθως ηταν κακοσχεδιασμενη,στο σημειο του αγωγου λαδιου,ευτυχως οι φλατζες αντικαταστασης,ειναι πιο καλης ποιοτητος.



Πω ρε γα**το ...

Τα 400 ευρω καλα ειναι που μου ειπε ?

Εχει καποιος προταση αλλη ?

...
kospapad - Πεμ 17 Απρ 2014, 08:21:41
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω τον ίδιο κινητήρα σε 307
Φλάντζα λένε συχνά την εμφανή διαρροή λαδιών που φαίνεται κάτω αριστερά δίπλα από την πολλαπλά
Η σάλτσα στα νερά αν είναι πολύ είναι σοβαρό, αν είναι απλά σαν κρούστα και μένει σταθερή, μην σε απασχολεί
Είμαι σε αυτή την κατάσταση πάνω από 30.000 χωρις πρόβλημα (έχω 150.000)
όσο για τον ιμάντα , άσχετο οπότε καλύτερα να αλλάξεις μηχανικό, πάει να σε ψαρώσει
SpyrosA - Πεμ 17 Απρ 2014, 16:53:10
Θέμα δημοσίευσης:
Είχα και εγώ πριν λίγο καιρό το ίδιο πρόβλημα στο 106 μου. Θα παρατηρήσεις ότι το αμάξι θα αρχίσει να ζεσταίνεται πιο γρήγορα. Εμένα η επισκευή μου πήγε στα 150 euro κομπλέ με παραφλού, λάδια, πλάνισμα, το σετ φλάντζας και τα εργατικά.
trs - Πεμ 17 Απρ 2014, 19:52:43
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως ειπαν και πιο πανω ο ιμαντας δεν εχει καμια σχεση με το ολο θεμα..
Επισης με 400 ευρω μπορεις σχεδον να κανεις μια ανακατασκευη στη μηχανη οχι μονο μια φλατζα κεφαλης, ελεος.
TopGear - Πεμ 17 Απρ 2014, 20:03:38
Θέμα δημοσίευσης:
SpyrosA έγραψε:
Είχα και εγώ πριν λίγο καιρό το ίδιο πρόβλημα στο 106 μου. Θα παρατηρήσεις ότι το αμάξι θα αρχίσει να ζεσταίνεται πιο γρήγορα. Εμένα η επισκευή μου πήγε στα 150 euro κομπλέ με παραφλού, λάδια, πλάνισμα, το σετ φλάντζας και τα εργατικά.


Με το μπαρδόν, αλλά ο μηχανικός άνοιξε καπάκι-έλυσε μηχανή, βαλβίδες, πήγε μηχανουργείο κτλ κτλ, έβαλες τα αναλώσιμα (λάδια, παραφλού, φλάντζα) και όλα αυτά κόστισαν μόνο 150 ευρώ; Σίγουρα στα άλλαξε όλα ή έκανε πλάνισμα;

Επίσης, έχει νόημα να ανοίξεις καπάκι για επισκευή χωρίς να αλλάξεις ιμάντα και τρόμπα νερού; Γιατί πάνω κάτω, αυτά τα δύο θα συμπίψουν στα ίδια χιλιόμετρα για να γίνουν αντικατάσταση-επισκευή.

trs έγραψε:
Οπως ειπαν και πιο πανω ο ιμαντας δεν εχει καμια σχεση με το ολο θεμα..
Επισης με 400 ευρω μπορεις σχεδον να κανεις μια ανακατασκευη στη μηχανη οχι μονο μια φλατζα κεφαλης, ελεος.


Είναι δυνατόν να αλλάξεις φλάντζα κεφαλής και να μην κάνεις ανακατασκευή της μηχανής; Τόσο εύκολα δηλαδή εμφανίζεται πρόβλημα στη φλάντζα; Πόσο θα πήγαινε δηλαδή μόνο η αντικατάστασή της;
SpyrosA - Πεμ 17 Απρ 2014, 20:57:26
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
SpyrosA έγραψε:
Είχα και εγώ πριν λίγο καιρό το ίδιο πρόβλημα στο 106 μου. Θα παρατηρήσεις ότι το αμάξι θα αρχίσει να ζεσταίνεται πιο γρήγορα. Εμένα η επισκευή μου πήγε στα 150 euro κομπλέ με παραφλού, λάδια, πλάνισμα, το σετ φλάντζας και τα εργατικά.


Με το μπαρδόν, αλλά ο μηχανικός άνοιξε καπάκι-έλυσε μηχανή, βαλβίδες, πήγε μηχανουργείο κτλ κτλ, έβαλες τα αναλώσιμα (λάδια, παραφλού, φλάντζα) και όλα αυτά κόστισαν μόνο 150 ευρώ; Σίγουρα στα άλλαξε όλα ή έκανε πλάνισμα;

Επίσης, έχει νόημα να ανοίξεις καπάκι για επισκευή χωρίς να αλλάξεις ιμάντα και τρόμπα νερού; Γιατί πάνω κάτω, αυτά τα δύο θα συμπίψουν στα ίδια χιλιόμετρα για να γίνουν αντικατάσταση-επισκευή.

Ναι με 150 euro έκανε ότι έγραψα παραφλού, λάδια , πλάνισμα, σετ φλάντζας και τα εργατικά. Ήμουν εκεί και ότι γράφω το έκανε. Η αντικατάσταση ιμάντα και τρόμπα νερού είχε γίνει περίπου πριν 5000 χιλιόμετρα οπότε ήταν κομπλέ από αυτήν την άποψη.
Πrεζάκιας - Πεμ 17 Απρ 2014, 23:48:10
Θέμα δημοσίευσης:
kospapad έγραψε:
Έχω τον ίδιο κινητήρα σε 307
Φλάντζα λένε συχνά την εμφανή διαρροή λαδιών που φαίνεται κάτω αριστερά δίπλα από την πολλαπλά
Η σάλτσα στα νερά αν είναι πολύ είναι σοβαρό, αν είναι απλά σαν κρούστα και μένει σταθερή, μην σε απασχολεί
Είμαι σε αυτή την κατάσταση πάνω από 30.000 χωρις πρόβλημα (έχω 150.000)
όσο για τον ιμάντα , άσχετο οπότε καλύτερα να αλλάξεις μηχανικό, πάει να σε ψαρώσει


Ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις

Στο δοχειο το βουτυρο ηταν στα τοιχοματα του δοχειου του παραλου

Μηπως μπορει ο φιλος που του κοστησε 150 ευρω να μου δωσει το τηλεφωνο του μαστορα του να παω ?
Ειμαι στην ιδια φαση πριν 1000 χλμ αλλαξα Ιμαντα και τρομπα νερου .

Ευχαριστω ολους για την απαντηση
kospapad - Παρ 18 Απρ 2014, 06:43:26
Θέμα δημοσίευσης:
Μην ασχολείσαι αν είναι μόνο στα τοιχώματα
Έτσι είμα εγώ για πολύ καιρό
Άλλα συμπώματα έχεις , γιατί η καμμένη φλάντζα έχει και άλλα συμπτώματα Question
trs - Παρ 18 Απρ 2014, 09:23:22
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
SpyrosA έγραψε:
Είχα και εγώ πριν λίγο καιρό το ίδιο πρόβλημα στο 106 μου. Θα παρατηρήσεις ότι το αμάξι θα αρχίσει να ζεσταίνεται πιο γρήγορα. Εμένα η επισκευή μου πήγε στα 150 euro κομπλέ με παραφλού, λάδια, πλάνισμα, το σετ φλάντζας και τα εργατικά.


Με το μπαρδόν, αλλά ο μηχανικός άνοιξε καπάκι-έλυσε μηχανή, βαλβίδες, πήγε μηχανουργείο κτλ κτλ, έβαλες τα αναλώσιμα (λάδια, παραφλού, φλάντζα) και όλα αυτά κόστισαν μόνο 150 ευρώ; Σίγουρα στα άλλαξε όλα ή έκανε πλάνισμα;

Επίσης, έχει νόημα να ανοίξεις καπάκι για επισκευή χωρίς να αλλάξεις ιμάντα και τρόμπα νερού; Γιατί πάνω κάτω, αυτά τα δύο θα συμπίψουν στα ίδια χιλιόμετρα για να γίνουν αντικατάσταση-επισκευή.

trs έγραψε:
Οπως ειπαν και πιο πανω ο ιμαντας δεν εχει καμια σχεση με το ολο θεμα..
Επισης με 400 ευρω μπορεις σχεδον να κανεις μια ανακατασκευη στη μηχανη οχι μονο μια φλατζα κεφαλης, ελεος.


Είναι δυνατόν να αλλάξεις φλάντζα κεφαλής και να μην κάνεις ανακατασκευή της μηχανής; Τόσο εύκολα δηλαδή εμφανίζεται πρόβλημα στη φλάντζα; Πόσο θα πήγαινε δηλαδή μόνο η αντικατάστασή της;




Δηλαδη αν ανοιξεις τη μηχανη ειναι 100% σιγουρο οτι θα αλλαξεις πιστονια,μπιελες,βαλβιδες κλπ?
Δεν νομιζω, οποτε ειναι πιθανο να αλλαξεις μονο μια φλατζα.(τις περισσοτερες φορες λογο χρηματικου)
SpyrosA - Παρ 18 Απρ 2014, 09:50:09
Θέμα δημοσίευσης:
Πrεζάκιας έγραψε:


Ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις

Στο δοχειο το βουτυρο ηταν στα τοιχοματα του δοχειου του παραλου

Μηπως μπορει ο φιλος που του κοστησε 150 ευρω να μου δωσει το τηλεφωνο του μαστορα του να παω ?
Ειμαι στην ιδια φαση πριν 1000 χλμ αλλαξα Ιμαντα και τρομπα νερου .

Ευχαριστω ολους για την απαντηση

Σου έστειλα πμ.
volvos - Παρ 18 Απρ 2014, 10:27:07
Θέμα δημοσίευσης:
αλλο πραμα ανοιγω καπακι - δηλαδη βγαζω απο πανω το καπακι και αλλαζω φλαντζα κοιτωντας μεσα τι παιζει
και
αλλο πραμα ανοιγω μοτερ - δηλαδη το κατεβαζω και το λυνω ολο...
trs - Παρ 18 Απρ 2014, 11:19:25
Θέμα δημοσίευσης:
Αν αναφερεσαι σε εμενα...
Μιλησα για τα χρηματα, δηλαδη οτι 400 ευρω ειναι πολλα μονο για μια αλλαγη φλατζας.Ειπα οτι με αυτα τα χρηματα ΣΧΕΔΟΝ μπορεις να κανεις μια ανακατασκευη στη μηχανη.
Δεν ειπα οτι ειναι το ιδιο πραγμα..ξερω ποια ειναι η διαφορα του ενος και ποια του αλλου
volvos - Παρ 18 Απρ 2014, 11:49:32
Θέμα δημοσίευσης:
I know

απλα δε ξερω αν μιλατε μαζι και λετε το ιδιο πραμα.


εγω παντως καπακι εδωσα παραπανω και το εκανα ολο καινουργιο (τσιμουχακια βαλβιδες οδηγοι καθαρισμα κλπ κλπ κλπ)
σε ενα αμαξι 10++ετων πρεπει να εισαι βλακας να κατεβασεις καπακι για φλαντζα και να μη το καθαρισεις (ναι οκ τοτε ειναι πολυ λιγοτερα απο 400)
trs - Παρ 18 Απρ 2014, 13:07:11
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παντως ειμαι της αποψης, απο της στιγμη που θα ανοιχτει η μηχανη (για οποιοδηποτε λογο) ειδικα αν εχει και πολλα χιλιομετρα ή ειναι πολλων ετων καλυτερα ειναι να γινεται μια ανακατασκευη καλου κακου, επειδη δεν εχεις και πολλα περιθωρια για πλανιαρισματα...
Βεβαια μπορεις να δωσεις και λιγοτερα λεφτα να παρεις μια μηχανη αλλα και παλι δεν ξερεις αν ειναι καλυτερη η χειροτερη απο τη δικη σου.

Παντως τα 400 ευρω μονο για αλλαγη φλατζας κεφαλης ειναι παρα πολλα λεφτα.
Πrεζάκιας - Παρ 18 Απρ 2014, 17:08:11
Θέμα δημοσίευσης:
kospapad έγραψε:
Μην ασχολείσαι αν είναι μόνο στα τοιχώματα
Έτσι είμα εγώ για πολύ καιρό
Άλλα συμπώματα έχεις , γιατί η καμμένη φλάντζα έχει και άλλα συμπτώματα Question


Φιλε δεν εχω κανενα αλλο συμπτωμα

Ουτε θερμοκρασιες ουτε κατι

Οσο για τις τιμες παιδα θα περασω παλι να ρωτησω συγκερκιμενα να μου πει τι θα μου αλλαζε με τα 400 να σας πω . Αναλυτικες τιμες
Giannis307 - Σαβ 19 Απρ 2014, 11:12:44
Θέμα δημοσίευσης:
εχεις πμ

Τακη αλλο 200 αλλο 400 με αλαγη τσιμουχακια φρζαρισματα κλπ....μακαρι οι καιροι ναηταν τετοιοι που να επετρεπαν να κανεις τα παντα αλλα δυατηχως δεν ειναι....
Driver ///M - Σαβ 19 Απρ 2014, 17:26:32
Θέμα δημοσίευσης:
Για αλλαγη φλατζας κομπλε ολο το σετ (με βιδες, κατι τσιμουχες κλπ), πλαναρισμα, λαδια και παραφλου, εγω ειχα δωσει 250 ευρω που θεωρω λογικη τιμη.
150 ευρω για ολα αυτα ειναι πραγματικα τσαμπα, αφου μονο το ρεκτιφιε εχει 50 ευρω και οι βιδες γυρω στα 30, οποτε κατι δεν παει καλα.

Γενικα, 400 ευρω ειναι πολλα αλλα οτιδηποτε κατω απο 300 το θεωρω λογικο αν γινει σωστη δουλεια.
kospapad - Δευ 21 Απρ 2014, 13:27:48
Θέμα δημοσίευσης:
Χρόνια πολλά σε όλους
Φίλε να κάτσεις ήσυχος αφού λεφτά δεν υπάρχουν και να χαρείς το αμάξι σου
Αν δεις πτώση απόδοσης (όχι τώρα που δεν το έχεις συνηθίσει!!, χάσιμο νερών,ή μπουρμπουλήθρες στα νερά, υψηλές θερμοκρασίες κα μην κάνεις τίποτα
SpyrosA - Δευ 21 Απρ 2014, 21:18:50
Θέμα δημοσίευσης:
Driver ///M ο μάστορας μου είχε πει πως το πλάνισμα 20 ευρώ κοστίζει. Να σας πω την αλήθεια και εμένα μου φάνηκε περίεργη η τιμή όταν μου την είπε. Πάντως είναι πολύ οικονομικός και σε άλλα πράγματα που έχω φτιάξει.
OnyX - Τετ 23 Απρ 2014, 05:08:26
Θέμα δημοσίευσης:
Καλο ειναι αν αλλαξεις φλαντζα να φτιαξεις το καπακι σου σωστα εστω και αν σου κοστισει 100 ευρω παραπανω...Στα χιλιομετρα που εχεις καλο ειναι να αλλαξεις τα τσιμουχακια βαλβιδων και να καθαρισεις τους θαλαμους καυσης και τις βαλβιδες απο επικαθισεις και αν μπορεις να αλλαξεις και τα ελατηρια βαλβιδων με καινουρια...

Οσο για το φρεζαρισμα,ναι 20-25 ευρω κοστιζει Wink
Πrεζάκιας - Τετ 23 Απρ 2014, 06:37:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω παιδια
vasilisalessia - Τετ 23 Απρ 2014, 08:10:51
Θέμα δημοσίευσης:
400 ευρω??πες του να σου γυαλισει και το καπακι με αυτα τα χρηματα.μαζι με αλλαγη ελατηρια και παρελκομενα.να παρεις και καμμια αυξηση ροπης μαζι με τη ζημια.
Πrεζάκιας - Πεμ 24 Απρ 2014, 01:08:25
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια παντως εκανα ταξιδι το σ/κ . 500 χλμ συνολο . Σε βουνα και λαγκαδια .

Δεν εχασα παραφλου , ουτε σταθμη λαδιου . Θερμοκρασιες νορμαλ για peugeot 100 σε βουνο και ανηφορα . Επεφτε σε ισιωμα και ανοιχτο δρομο 90 + .

Το μονο που ειδα εκει που παρκαρω ( στανταρσ ημειο ) οτι αφηνω λιγο καμια σταμπα απο αριστερα .. κατω απο τον ιμαντα .

Οπως και να εχει κανονησα να παω να το δει o Giannis307 να μας πει .

Και θα του βαλω NOS και θα παω να το ριξω στο γκρεμο ... Onfire
kospapad - Κυρ 27 Απρ 2014, 14:01:16
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Θερμοκρασιες νορμαλ για peugeot 100 σε βουνο και ανηφορα . Επεφτε σε ισιωμα και ανοιχτο δρομο 90 + .


οι θερμοκρασίες αυτές είναι υψηλές
Το βεντιλατερ αναβει στα 97 και η δεύτερη σκάλα στα 100
Δες μήπως δεν σου ανάβει η πρώτη σκάλα, αλλά κια τα 90+ στην ευθεία είναι πολλά Shocked
vasilisalessia - Πεμ 01 Μάϊ 2014, 09:35:22
Θέμα δημοσίευσης:
θερμοκρασιες υψηλες εχεις.δεν ειναι νορμαλ.
αλλαξε και κανα αντιψυκτικο υγρο.μην το αλλαζεις αν 4-5 χρονια.αλλα ανα 2 χρονια.ο συγκεκριμενος κινητηρας με στοκ προγραμμα υποφερει απο θερμοκρασιες.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr