christos_99 έγραψε: |
αναθεμα κι αν ηξερα τι μαστορας ειναι αυτος που σου ειπε να αφησεις φλαντζα κεφαλης 10k χλμ. τι σχολη εχει βγαλει ξερουμε??
το καλυτερο που μπορεις να κανεις, ακινητοποιεις το αυτοκινητο μεχρι να μαζεψεις το ποσο, ή αν γνωριζεστε καλα, εχετε φιλικες σχεσεις δλδ να σου το φτιαξει με πιστωση. μ αυτα δεν παιζουνε, ποσα χλμ εχει το μοτερ?? αν εχει πολλα παρε καινουριο μοτερ, αλλα δεν θα εισαι σιγουρος αν βγαλει κι εκεινο. υγ αν ανοιξεις την πανω ταπα λαδιου θα δεις κι εκει φυσαλιδες |
Πrεζάκιας έγραψε: |
Ο μονος του φοβος ειναι οτι αλλαξα προσφατα Ιμαντα και μηπως πηδηξει δοντι κατι τετοιο απο το λαδι .. Εχει 127.000 |
geo106xs έγραψε: | ||
Ζονγκ ![]() Ο ιμαντας δεν εχει κανενα προβλημα! Προβλημα θα εχει ο κινητηρας,αν περασουν,παραφλου στο λαδι... Καλο ειναι να την αλλαξεις συντομα ![]() Απ'οτι βλεπω ειναι 1.4 8v,η φλατζα κεφαλης,ειναι σχετικα συνηθες φαινομενο(σε αυτα τα χλμ),καθως ηταν κακοσχεδιασμενη,στο σημειο του αγωγου λαδιου,ευτυχως οι φλατζες αντικαταστασης,ειναι πιο καλης ποιοτητος. |
SpyrosA έγραψε: |
Είχα και εγώ πριν λίγο καιρό το ίδιο πρόβλημα στο 106 μου. Θα παρατηρήσεις ότι το αμάξι θα αρχίσει να ζεσταίνεται πιο γρήγορα. Εμένα η επισκευή μου πήγε στα 150 euro κομπλέ με παραφλού, λάδια, πλάνισμα, το σετ φλάντζας και τα εργατικά. |
trs έγραψε: |
Οπως ειπαν και πιο πανω ο ιμαντας δεν εχει καμια σχεση με το ολο θεμα..
Επισης με 400 ευρω μπορεις σχεδον να κανεις μια ανακατασκευη στη μηχανη οχι μονο μια φλατζα κεφαλης, ελεος. |
TopGear έγραψε: | ||
Με το μπαρδόν, αλλά ο μηχανικός άνοιξε καπάκι-έλυσε μηχανή, βαλβίδες, πήγε μηχανουργείο κτλ κτλ, έβαλες τα αναλώσιμα (λάδια, παραφλού, φλάντζα) και όλα αυτά κόστισαν μόνο 150 ευρώ; Σίγουρα στα άλλαξε όλα ή έκανε πλάνισμα; Επίσης, έχει νόημα να ανοίξεις καπάκι για επισκευή χωρίς να αλλάξεις ιμάντα και τρόμπα νερού; Γιατί πάνω κάτω, αυτά τα δύο θα συμπίψουν στα ίδια χιλιόμετρα για να γίνουν αντικατάσταση-επισκευή. |
kospapad έγραψε: |
Έχω τον ίδιο κινητήρα σε 307
Φλάντζα λένε συχνά την εμφανή διαρροή λαδιών που φαίνεται κάτω αριστερά δίπλα από την πολλαπλά Η σάλτσα στα νερά αν είναι πολύ είναι σοβαρό, αν είναι απλά σαν κρούστα και μένει σταθερή, μην σε απασχολεί Είμαι σε αυτή την κατάσταση πάνω από 30.000 χωρις πρόβλημα (έχω 150.000) όσο για τον ιμάντα , άσχετο οπότε καλύτερα να αλλάξεις μηχανικό, πάει να σε ψαρώσει |
TopGear έγραψε: | ||||
Με το μπαρδόν, αλλά ο μηχανικός άνοιξε καπάκι-έλυσε μηχανή, βαλβίδες, πήγε μηχανουργείο κτλ κτλ, έβαλες τα αναλώσιμα (λάδια, παραφλού, φλάντζα) και όλα αυτά κόστισαν μόνο 150 ευρώ; Σίγουρα στα άλλαξε όλα ή έκανε πλάνισμα; Επίσης, έχει νόημα να ανοίξεις καπάκι για επισκευή χωρίς να αλλάξεις ιμάντα και τρόμπα νερού; Γιατί πάνω κάτω, αυτά τα δύο θα συμπίψουν στα ίδια χιλιόμετρα για να γίνουν αντικατάσταση-επισκευή.
Είναι δυνατόν να αλλάξεις φλάντζα κεφαλής και να μην κάνεις ανακατασκευή της μηχανής; Τόσο εύκολα δηλαδή εμφανίζεται πρόβλημα στη φλάντζα; Πόσο θα πήγαινε δηλαδή μόνο η αντικατάστασή της; |
Πrεζάκιας έγραψε: |
Ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις Στο δοχειο το βουτυρο ηταν στα τοιχοματα του δοχειου του παραλου Μηπως μπορει ο φιλος που του κοστησε 150 ευρω να μου δωσει το τηλεφωνο του μαστορα του να παω ? Ειμαι στην ιδια φαση πριν 1000 χλμ αλλαξα Ιμαντα και τρομπα νερου . Ευχαριστω ολους για την απαντηση |
kospapad έγραψε: |
Μην ασχολείσαι αν είναι μόνο στα τοιχώματα
Έτσι είμα εγώ για πολύ καιρό Άλλα συμπώματα έχεις , γιατί η καμμένη φλάντζα έχει και άλλα συμπτώματα ![]() |
Παράθεση: |
Θερμοκρασιες νορμαλ για peugeot 100 σε βουνο και ανηφορα . Επεφτε σε ισιωμα και ανοιχτο δρομο 90 + . |