PSClub - Hellas

Κινητήρας - Πρόβλημα σε 207

Le-Mans Series - Παρ 11 Απρ 2014, 09:20:12
Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα σε 207
Παιδιά καλησπέρα εχω ενα θεματάκι όταν ανοίγω πχ μια 2α η 3η και φτάνω στίς ψηλές στροφές 5000.6000 ι πίεση του turbo πέφτει,κόβει το αμάξι σαν να μπουκώνει να μην τραβαει με λίγα λόγια... και η εξάτμιση κάνει σαν να μπερδέυει και κατι μικτοσκασίματα ξέρετε τι μπορεί να είναι;
akis1976 - Παρ 11 Απρ 2014, 17:31:56
Θέμα δημοσίευσης:
χρονισμα εχεις κανει?
Le-Mans Series - Παρ 11 Απρ 2014, 22:25:05
Θέμα δημοσίευσης:
akis1976 έγραψε:
χρονισμα εχεις κανει?

ναι αλλά αν ήταν απο χρόνισμα δεν θα το έκανε και στις χαμηλές στροφες;
akis1976 - Σαβ 12 Απρ 2014, 06:04:44
Θέμα δημοσίευσης:
Le-Mans Series έγραψε:
akis1976 έγραψε:
χρονισμα εχεις κανει?

ναι αλλά αν ήταν απο χρόνισμα δεν θα το έκανε και στις χαμηλές στροφες;

Όχι απαραίτητα,έχω ακούσει περιπτώσεις που δεν το έκανε στης χαμηλές στροφές.
Le-Mans Series - Κυρ 13 Απρ 2014, 22:56:17
Θέμα δημοσίευσης:
akis1976 έγραψε:
Le-Mans Series έγραψε:
akis1976 έγραψε:
χρονισμα εχεις κανει?

ναι αλλά αν ήταν απο χρόνισμα δεν θα το έκανε και στις χαμηλές στροφες;

Όχι απαραίτητα,έχω ακούσει περιπτώσεις που δεν το έκανε στης χαμηλές στροφές.

σήμερα παρατήρησα οτι το κάνει απο τις 6000 και μετά και με πλήρες φορτίο ενώ χωρίς πλήρες φορτίο δεν το κάνει...
alexandros 207 Rallye - Δευ 14 Απρ 2014, 08:39:44
Θέμα δημοσίευσης:
μακαρι να κανω λαθος αλλά σκεφτομαι την αντλια υψηλής
το πρωι οταν ειναι κρυο, παρατηρησες τιποτα?
Le-Mans Series - Δευ 14 Απρ 2014, 10:31:38
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
μακαρι να κανω λαθος αλλά σκεφτομαι την αντλια υψηλής
το πρωι οταν ειναι κρυο, παρατηρησες τιποτα?

κάνει ψιλοδιακοπές στο ρελαντί και ακουγεται (τακ τακ) μόνο όταν είναι κρύο
μήπως όμως έχει πρόβλημα η πίσω αντλία βενζίνης και δεν παρέχει σωστή ποσότητα καυσίμου και κάνει τον θόρυβο αυτό η μπροστά;
alexandros 207 Rallye - Δευ 14 Απρ 2014, 10:42:04
Θέμα δημοσίευσης:
το τακ τακ για περιέγραψέ το καλυτερα

διακοπες κανει οταν ειναι κρυο και μετα στρώνει?
αν ναι, τοτε κατα 90% ειναι υψηλής


edit: ποσα χλμ εχεις?
Le-Mans Series - Δευ 14 Απρ 2014, 13:43:17
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
το τακ τακ για περιέγραψέ το καλυτερα

διακοπες κανει οταν ειναι κρυο και μετα στρώνει?
αν ναι, τοτε κατα 90% ειναι υψηλής


edit: ποσα χλμ εχεις?

ναι όταν είναι κρύο πιο πολύ. 63,000 περίπου
marios_207_GT - Δευ 14 Απρ 2014, 14:12:29
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
το τακ τακ για περιέγραψέ το καλυτερα

διακοπες κανει οταν ειναι κρυο και μετα στρώνει?
αν ναι, τοτε κατα 90% ειναι υψηλής


edit: ποσα χλμ εχεις?


Κι εμένα κάνει αυτο το τακ τακ οταν ειναι κρυο καμια φορα, αλλα δεν κανει διακοπες κλπ και εχω αλλαξει και 2 αντλιες υψηλης.
Le-Mans Series - Δευ 14 Απρ 2014, 15:38:22
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
το τακ τακ για περιέγραψέ το καλυτερα

διακοπες κανει οταν ειναι κρυο και μετα στρώνει?
αν ναι, τοτε κατα 90% ειναι υψηλής


edit: ποσα χλμ εχεις?


Κι εμένα κάνει αυτο το τακ τακ οταν ειναι κρυο καμια φορα, αλλα δεν κανει διακοπες κλπ και εχω αλλαξει και 2 αντλιες υψηλης.


και πόσο έχει αυτή;
marios_207_GT - Τρι 15 Απρ 2014, 13:56:53
Θέμα δημοσίευσης:
Να λες να μην έχει πρόβλημα αν και εμένα δεν έκανε καμία από τις 2 θόρυβο απλα με αφησαν. Τη μια είχα πληρώσει 550 με εργασία η άλλη μπήκε εγγύηση.
Le-Mans Series - Τετ 16 Απρ 2014, 08:37:54
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
Να λες να μην έχει πρόβλημα αν και εμένα δεν έκανε καμία από τις 2 θόρυβο απλα με αφησαν. Τη μια είχα πληρώσει 550 με εργασία η άλλη μπήκε εγγύηση.

α ωραία!!!
ParisMcridis - Τετ 16 Απρ 2014, 09:52:04
Θέμα δημοσίευσης:
Τι φοραει το αμαξι??προγραμμα εισαγωγες κλπ...
Tasos207 - Τετ 16 Απρ 2014, 10:01:34
Θέμα δημοσίευσης:
Αν το ζορισεις εκει μετα τς 6000 στροφες σου μπαινει σε safe mode το αμαξι???
Le-Mans Series - Τρι 22 Απρ 2014, 00:43:37
Θέμα δημοσίευσης:
ParisMcridis έγραψε:
Τι φοραει το αμαξι??προγραμμα εισαγωγες κλπ...

πρόγραμμα intercooler και εισαγωγή
Le-Mans Series - Τρι 22 Απρ 2014, 00:44:56
Θέμα δημοσίευσης:
Tasos207 έγραψε:
Αν το ζορισεις εκει μετα τς 6000 στροφες σου μπαινει σε safe mode το αμαξι???
όχι τίποτα απολύτος
bagos - Πεμ 24 Απρ 2014, 11:14:01
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε 207
Le-Mans Series έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα εχω ενα θεματάκι όταν ανοίγω πχ μια 2α η 3η και φτάνω στίς ψηλές στροφές 5000.6000 ι πίεση του turbo πέφτει,κόβει το αμάξι σαν να μπουκώνει να μην τραβαει με λίγα λόγια... και η εξάτμιση κάνει σαν να μπερδέυει και κατι μικτοσκασίματα ξέρετε τι μπορεί να είναι;

μηπως κοφτης???? Laughing Laughing
Gotcha - Πεμ 24 Απρ 2014, 12:05:28
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε 207
bagos έγραψε:
Le-Mans Series έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα εχω ενα θεματάκι όταν ανοίγω πχ μια 2α η 3η και φτάνω στίς ψηλές στροφές 5000.6000 ι πίεση του turbo πέφτει,κόβει το αμάξι σαν να μπουκώνει να μην τραβαει με λίγα λόγια... και η εξάτμιση κάνει σαν να μπερδέυει και κατι μικτοσκασίματα ξέρετε τι μπορεί να είναι;

μηπως κοφτης???? Laughing Laughing


lol
N207r - Πεμ 24 Απρ 2014, 12:50:10
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν να πω κ εγώ την γνώμη μ.. Ίσως χάνεις απο κάπου πίεση π.χ. κολάρο εμένα μου έκανε το ίδιο μετα τις 5.500/6.000 το αμάξι έκοβε πολύ ακόμη κ με 1η κ δεν μπορούσα να καταλάβω τι μπορεί να φταίει στο υπόλοιπο φάσμα στροφών το αμάξι ξύριζε αλλά ψηλά τίποτα οποτε είδα καπνά στην τουρμπίνα άλλαξαν το κολάρο και τέλος.. Επίσεις μπορεί να χάνει κ απο σκαστρα. Εγω δεν έχω πρόγραμμα κ παρόλα αυτά ακόμη κ με 0.5 που έχω ψηλά έχανε και δεν έχανε στις μεσαίες που σηκώνει περίπου στο μπαρ. Τσεκαρε όλες τις συνδέσεις ς κ σκαστρα..
Le-Mans Series - Πεμ 24 Απρ 2014, 21:11:52
Θέμα δημοσίευσης:
N207r έγραψε:
Λοιπόν να πω κ εγώ την γνώμη μ.. Ίσως χάνεις απο κάπου πίεση π.χ. κολάρο εμένα μου έκανε το ίδιο μετα τις 5.500/6.000 το αμάξι έκοβε πολύ ακόμη κ με 1η κ δεν μπορούσα να καταλάβω τι μπορεί να φταίει στο υπόλοιπο φάσμα στροφών το αμάξι ξύριζε αλλά ψηλά τίποτα οποτε είδα καπνά στην τουρμπίνα άλλαξαν το κολάρο και τέλος.. Επίσεις μπορεί να χάνει κ απο σκαστρα. Εγω δεν έχω πρόγραμμα κ παρόλα αυτά ακόμη κ με 0.5 που έχω ψηλά έχανε και δεν έχανε στις μεσαίες που σηκώνει περίπου στο μπαρ. Τσεκαρε όλες τις συνδέσεις ς κ σκαστρα..


τι εννοείς κάπνα στην τουρμπίνα;
Le-Mans Series - Πεμ 24 Απρ 2014, 21:13:10
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα σε 207
bagos έγραψε:
Le-Mans Series έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα εχω ενα θεματάκι όταν ανοίγω πχ μια 2α η 3η και φτάνω στίς ψηλές στροφές 5000.6000 ι πίεση του turbo πέφτει,κόβει το αμάξι σαν να μπουκώνει να μην τραβαει με λίγα λόγια... και η εξάτμιση κάνει σαν να μπερδέυει και κατι μικτοσκασίματα ξέρετε τι μπορεί να είναι;

μηπως κοφτης???? Laughing Laughing


μπα!!!
N207r - Πεμ 24 Απρ 2014, 22:00:32
Θέμα δημοσίευσης:
Είχα μαυρηλα στο αλουμίνιο απο.διαρροή στο κολάρο.. Το θέμα είναι να σιγουρευτεις οτι δεν χάνεις πίεση απο κάπου.
Le-Mans Series - Παρ 25 Απρ 2014, 21:17:15
Θέμα δημοσίευσης:
N207r έγραψε:
Είχα μαυρηλα στο αλουμίνιο απο.διαρροή στο κολάρο.. Το θέμα είναι να σιγουρευτεις οτι δεν χάνεις πίεση απο κάπου.

θα το κοιτάξω και αυτό....
recife_rallye - Κυρ 27 Απρ 2014, 10:21:27
Θέμα δημοσίευσης:
Πες μας τι εχεις πανω στο αμαξι
Le-Mans Series - Κυρ 27 Απρ 2014, 22:03:50
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Πες μας τι εχεις πανω στο αμαξι

πρόγραμμα intercooler και εισαγωγή
marios106 - Τετ 30 Απρ 2014, 15:28:19
Θέμα δημοσίευσης:
και εγώ έχω ίδιο αμάξι (207 RC) με το ίδιο πρόβλημα ακριβώς .Το αμάξι μαμά τελείως . Ελπίζω να βρούμε μια άκρη φίλε αν και υποψιάζομαι τις αντλίες με την υψηλής 1η υποψήφια...
marios_207_GT - Τετ 30 Απρ 2014, 17:15:27
Θέμα δημοσίευσης:
marios106 έγραψε:
και εγώ έχω ίδιο αμάξι (207 RC) με το ίδιο πρόβλημα ακριβώς .Το αμάξι μαμά τελείως . Ελπίζω να βρούμε μια άκρη φίλε αν και υποψιάζομαι τις αντλίες με την υψηλής 1η υποψήφια...


Με τον αξονα τι εκανες εσυ?
marios106 - Τετ 30 Απρ 2014, 22:40:04
Θέμα δημοσίευσης:
Άλλαξα ρουλεμάν και άκρο και έστρωσε Μάριε, ευτυχώς δεν είχε πάρει ο άξονας
Le-Mans Series - Τετ 30 Απρ 2014, 22:50:58
Θέμα δημοσίευσης:
marios106 έγραψε:
και εγώ έχω ίδιο αμάξι (207 RC) με το ίδιο πρόβλημα ακριβώς .Το αμάξι μαμά τελείως . Ελπίζω να βρούμε μια άκρη φίλε αν και υποψιάζομαι τις αντλίες με την υψηλής 1η υποψήφια...

δεν βγάζει βλάβη ομως οταν πήγα να μου το διαβάσουν στον εγκεφαλο εσένα βγάζει?
marios106 - Τετ 30 Απρ 2014, 23:02:42
Θέμα δημοσίευσης:
απολύτως καμία βλάβη κι'εμενα. Το κακό είναι ότι δεν έχω προηγούμενη εμπειρία από καινούργιο για να ξέρω πώς δουλέυει φυσιολογικά ώστε να καταλάβω σε τι βαθμό υπάρχει πρόβλημα.
Σήμερα έπειτα από ένα σχολαστικό καθαρισμό βαλβίδων και αφού ταλαιπωρήθηκα αρκετά από ένα μπόσικο κολάρο πίεσης είδα ότι έστρωσε αρκετά ψηλά χωρίς κομπιάσματα . Εχει μείνει πλέον η αρρυθμία του ρελαντί και το ελαφρύ μπέρδεμα στη κρύα εκκίνηση
Le-Mans Series - Τετ 30 Απρ 2014, 23:20:33
Θέμα δημοσίευσης:
marios106 έγραψε:
απολύτως καμία βλάβη κι'εμενα. Το κακό είναι ότι δεν έχω προηγούμενη εμπειρία από καινούργιο για να ξέρω πώς δουλέυει φυσιολογικά ώστε να καταλάβω σε τι βαθμό υπάρχει πρόβλημα.
Σήμερα έπειτα από ένα σχολαστικό καθαρισμό βαλβίδων και αφού ταλαιπωρήθηκα αρκετά από ένα μπόσικο κολάρο πίεσης είδα ότι έστρωσε αρκετά ψηλά χωρίς κομπιάσματα . Εχει μείνει πλέον η αρρυθμία του ρελαντί και το ελαφρύ μπέρδεμα στη κρύα εκκίνηση

αισθητήρες map έχεις αλλάξει? ποσα χλμ έχεις εσυ?
marios106 - Πεμ 01 Μάϊ 2014, 22:57:06
Θέμα δημοσίευσης:
Le-Mans Series έγραψε:

αισθητήρες map έχεις αλλάξει? ποσα χλμ έχεις εσυ?

το αμάξι έχει 82000 χλμ και το πήρα από εταιρία leasing . Από αισθητήρες δεν έχω πειράξει τίποτα, έκανα χρόνισμα και καθαρίσμό βαλβίδων και έστρωσε αρκετά. Δεν έχω όμως ακόμα διαγνωστικό , τώρα παράγγειλα το lexia για να τσεκάρω fuel trims και σφάλματα ώστε να έχω μια ιδέα τι παίζει.
Σήμερα πάντως μετά από ένα μακρινό ταξιδάκι και φουλάρισμα με 100άρα δεν διαπίστωσα πρόβλημα άν και δεν μπόρεσα να το ανοίξω ψηλά.
Αν όντως έχει θέμα κάποια αντλία θα φανεί στα fuel trims ,αυτά όμως με το lexia. Δεν πρόκειται πάντως ν'αρχίσω ν'αλλάζω το μισό αμάξι μέχρι να βρώ τι φταίει, και το κυρίότερο δεν πρόκειται να αγοράσω αντιπροσωπεία , ας είναι καλά το ebay.
Σκέφτομαι πάντως μήπως αλλάξω την την αντλία χαμηλής στο ντεπόζιτο με μία από ttrs όπως κάνουν στα γρηγορα τουρμπάτα του group VW. Οχι για κανένα άλλο λόγο αλλά για να μου φύγει η ιδέα ότι δεν τροφοδοτείται σωστά η υψηλής από καύσιμο
N207r - Παρ 02 Μάϊ 2014, 13:11:36
Θέμα δημοσίευσης:
Μαρινο έχουμε μιλήσει πριν καμία εβδομάδα στη πεζό Κορινθο; Αν γκρι rc δεν έχεις;
marios106 - Παρ 02 Μάϊ 2014, 13:18:11
Θέμα δημοσίευσης:
N207r έγραψε:
Μαρινο έχουμε μιλήσει πριν καμία εβδομάδα στη πεζό Κορινθο; Αν γκρι rc δεν έχεις;

Σε βρήκα! και δεν πήρα και το τηλ. στείλτο με ένα πμ.
marios106 - Δευ 05 Μάϊ 2014, 13:13:19
Θέμα δημοσίευσης:
τελικά το χρόνισμα που έγινε ήταν κουκουρούκου , τα long term fuel trims δείχνουν +20%. Το μόνο καλό είναι ότι ψηλά αφαιρεί καυσιμο και προσθέτει χαμηλά οπότε δεν θα έχω πυρόμετρο .
Οπότε πάμε για χρόνισμα σε κάποιον σοβαρό επαγγελματία , μάλλον στον Καντερέ
N207r - Τρι 06 Μάϊ 2014, 13:46:46
Θέμα δημοσίευσης:
Τσεκαρε μια με το προγραμματακι το afr σου να δεις αναλογία μιγματος που έχεις κ μην το πατάς καθόλου γιατί το +22 που έχεις είναι τέρμα φτωχό έχω την εντύπωση κ εκτός αυτού πρέπει να σου κάνει κ κοψίματα.
marios106 - Τετ 07 Μάϊ 2014, 15:54:53
Θέμα δημοσίευσης:
N207r έγραψε:
Τσεκαρε μια με το προγραμματακι το afr σου να δεις αναλογία μιγματος που έχεις κ μην το πατάς καθόλου γιατί το +22 που έχεις είναι τέρμα φτωχό έχω την εντύπωση κ εκτός αυτού πρέπει να σου κάνει κ κοψίματα.


Δεν έχω κοψίματα ,τώρα κατάλαβα γιατί δεν τραβάει ψηλά. Το τσεκάρισα με το tοrque pro - είναι φτωχό χαμηλά και προσθέτει +20 % ενώ μετά τις 4000 σαλ αρχίζει να αφαιρεί έως -18%. Το +20 % βγαίνει ώς μεσος όρος επειδή το αμάξι δουλέυει περισσότερο χαμηλά στα long term fuel trims .
Kατά κάποιον τρόπο είμαι τυχερός γιατί δεν κινδυνέυω για σπάσιμο, θέλει φτιάξιμο όμως το χρόνισμα οπωσδήποτε
reselie-206 - Τετ 07 Μάϊ 2014, 18:41:24
Θέμα δημοσίευσης:
marios106 έγραψε:
N207r έγραψε:
Τσεκαρε μια με το προγραμματακι το afr σου να δεις αναλογία μιγματος που έχεις κ μην το πατάς καθόλου γιατί το +22 που έχεις είναι τέρμα φτωχό έχω την εντύπωση κ εκτός αυτού πρέπει να σου κάνει κ κοψίματα.


Δεν έχω κοψίματα ,τώρα κατάλαβα γιατί δεν τραβάει ψηλά. Το τσεκάρισα με το tοrque pro - είναι φτωχό χαμηλά και προσθέτει +20 % ενώ μετά τις 4000 σαλ αρχίζει να αφαιρεί έως -18%. Το +20 % βγαίνει ώς μεσος όρος επειδή το αμάξι δουλέυει περισσότερο χαμηλά στα long term fuel trims .
Kατά κάποιον τρόπο είμαι τυχερός γιατί δεν κινδυνέυω για σπάσιμο, θέλει φτιάξιμο όμως το χρόνισμα οπωσδήποτε


τι μ θυμίζει τ μου θυμίζει.... Laughing Laughing

εχεις πμ
Le-Mans Series - Κυρ 11 Μάϊ 2014, 14:12:25
Θέμα δημοσίευσης:
marios106 έγραψε:
N207r έγραψε:
Τσεκαρε μια με το προγραμματακι το afr σου να δεις αναλογία μιγματος που έχεις κ μην το πατάς καθόλου γιατί το +22 που έχεις είναι τέρμα φτωχό έχω την εντύπωση κ εκτός αυτού πρέπει να σου κάνει κ κοψίματα.


Δεν έχω κοψίματα ,τώρα κατάλαβα γιατί δεν τραβάει ψηλά. Το τσεκάρισα με το tοrque pro - είναι φτωχό χαμηλά και προσθέτει +20 % ενώ μετά τις 4000 σαλ αρχίζει να αφαιρεί έως -18%. Το +20 % βγαίνει ώς μεσος όρος επειδή το αμάξι δουλέυει περισσότερο χαμηλά στα long term fuel trims .
Kατά κάποιον τρόπο είμαι τυχερός γιατί δεν κινδυνέυω για σπάσιμο, θέλει φτιάξιμο όμως το χρόνισμα οπωσδήποτε


είναι και απο το πρόγραμμα ρυθμισμένο εσένα έτσι δλδ τελιώνει ο χάρτησε κάποιο τρόπο
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr