Giannis307 έγραψε: |
αν εχεις 1.4 8βαλβιδο συμφαιρει να παρεις αλλο μοτερ μιας και γυμνα σε καλη κατασταση βρισκεις με λιγοτερα απο 250 ευρω.....συν την εργασια λαδια ξυδια κλπ... |
spar@ έγραψε: |
οπως σωστα εγραψε και ο Γιαννης δεν ειναι πολλα τα 500ευρο...
Μην βλεπετε "στεγνα" τις τιμες ρωτηστε τι παιζει... 40ευρο μπορει να εχει φλατζα αλλα τι ξερετε τι αλλο χρειαζεται για να βγαλετε τα 500 πολλα? και τα ελατηρια στα πιστονια 60-100ευρο εχουν αν σας ζητησουν 500 ειναι πολλα? Για να αλλαχτει σωστα η φλατζα κυλινδροκεφαλης χρειαζονται α) σετ επισκευης κυλινδροκεφαλης που περιλαμβανει φλατζα εισαγωγης εξαγωγης τσιμουχακια φλατζα ψευτοκαπακου (και αλλα αναλογα το μοντελο) β)φλατζα κυλινδροκεφαλης γ) βιδες κυλινδροκεφαλης δ)ρεκτιφιε για πλανισμα και ελεγχο στο καπακι ε) καποιες ωρες για τριψιμο και μονταρισμα βαλβιδων ζ) λαδια-αντιψυκτικο η) σετ ιμαντα μαζι με ρουλεμαν θ) τρομπα νερου δεν θα σας πω ποσο εχουν αλλα δεν νομιζω τα 500 πολλα.... αντιθετως τα 300 που παιρνουν πολλοι μηχανικοι μου φαινονται υποπτα.... και ετσι εχουμε εναν α μηχανικο που ζηταει 500 με κερδος 100-120ευρο και εναν β μηχανικο που ζηταει 300 με κερδος 200ευρο γιατι δεν αλλαζει τπτ... τα συμπερασματα δικα σας! στο θεμα μας αν το αυτοκινητο δουλεψε χωρις λαδια και εχει αρπαξει, το μονο που συμφερει ειναι αλλοςς κινητηρας. Το λαμπακι του λαδιου μηπως προκληθηκε απο το τρακαρισμα? μηπως κοπανηθηκε το κατω μερος του κινητηρα? μηπως ειναι ηλεκτρικο το θεμα? |