PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Περίεργο Τρέμουλο

Ntinos - Παρ 30 Ιαν 2004, 19:36:38
Θέμα δημοσίευσης: Περίεργο Τρέμουλο
Αλλο ενα απο τα περιεργα που εχουν συμβει στο λιονταρακι (206).
Τα Χριστουγεννα και κινουμενος προς Αραχωβα, οταν επιασα την Εθνικη Αθηνων Λαμιας και ενω ειχα να οδηγησω το 206 2,5 μηνες αφου ειχα παρει το 106 στην Αγγλια, με το που το αυτοκινητο εφτασε τα 130-140 ενα τρεμουλο αρχισε στο τιμονι.
Αρχικα νομιζα οτι ηθελε ζυγοσταθμιση και αφου ο κακος καιρος δεν επετρεπε μεγαλες ταχυτητες δεν εδοσα σημασια
Την επομενη το αυτοκινητο πηγε στο Βουλκανιζατερ και αφου ζυγοσταθμιστηκαν και οι 4 ζαντες (δεν ειμαι σιγουρος αν την εκανε πανω η στο μηχανημα γιατι δεν το πηγα εγω) το πηρα ηρεμος.
Μετα απο μια εβδομαδα παλι κινουμενος στην Αθηνων-Λαμιας προς Ελατη αυτη τη φορα και με καλο καιρο στην ευθεια της Θηβας εκανα το καθιερωμενο ξεμπουκωμα (180+) παρατηρησα οτι το τρεμουλο ειχε σταματησει χαμηλα (120-130) αλλα μετα τα 140 και μεχρι τα 180 που το πηγα, ενα περιοδευτικο τρεμουλο (σε ολο το αυτοκινητο αφου το καταλαβαιναν και οι επιβατες στα ποδια τους) με κατατρομαξε.
το περιεργο ηταν οτι δεν ηταν συνεχομενο αλλα περιοδευτικο (ξεκιναγε σιγα, γινοταν εντονο, σταματαγε σε διαστηματα 10 δλ συνεχεια)
με 160 εβαλα στην ευθεια στιγμιαια νεκρα (με ανοιχτο δρομο και ορατοτητα) και το τρεμουλο συνεχιζε οποτε λογικα δεν ειναι απο τα στοιχεια μεταδοσης (ημιαξονιο κτλ)
το αυτοκινητο φοραει ζαντες momo quasar 2 με 185/60/14 λαστιχα potenza
εχει συμβει σε κανεναν αυτο?
υποψιαζομαι η θεοστραβες ζαντες η στοιχειο της αναρτησης (στραβο ψαλιδι)
το αμαξι δεν εχει τρακαρει ποτε,ουτε σκαρφαλωνει πεζοδρομια και εχει 13000 χλμ
Recifees - Παρ 30 Ιαν 2004, 20:30:48
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ περίεργο τρέμουλο

Στο τιμόνι τι αντιδράσεις είχες ?

Δοκίμασε να αφήσεις με κάποια χλμ το τιμόνι η έστω να το κρατήσεις χαλαρα για να δεις αν τραβάει δεξια -αριστερά και ένα καλό φρεναρισμα -σε άδειο δρόμο πάντα .
Δοκίμασε και τους τροχούς του 106 -αν μπαίνουν -
αν το σταματήσει αυτή η αλλαγή
<<ζυγοστάθμισε >> το <<μάστορα>>
kanelj - Σαβ 31 Ιαν 2004, 00:27:11
Θέμα δημοσίευσης:
σε πολλα 206 συμβαινει αυτο!
και σε μενα οταν ακουμπησω τα 130 κανει ενα ψιλοτρεμουλο.οταν περασω τα 130 φευγει παλι
μου εχουν πει κι αλλοι οτι συμβαινει αυτο.
τωρα αν διορθωνεται και πως..... Rolling eyes
zzzleepy - Σαβ 31 Ιαν 2004, 00:40:07
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ είχα ένα παρόμοιο τρέμουλο από τα 100 μέχρι τα 130 αλλά μετά από ζυγοστάθμιση και τορνάρισμα της εμπρός δεξιάς ζάντας (η οποία είχε μια πολύ "προσωπική" επαφή με ένα φρεάτιο - όχι λακούβα, φρεάτιο Evil ) διορθώθηκε. Δεν εξαφανίστηκε όμως εντελώς...
StAkIS - Σαβ 31 Ιαν 2004, 02:38:37
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε γ..μτο έχω και εγώ τρέμουλο και μάλιστα από τα 110χλμ!!! Shocked

Η ζυγοστάθμιση δεν έκανε τίποτα άρα υποψιάζομαι θεόστραβες ζάντες!

Αύριο θα κατέβω Τρίπολη και θα δω αν πάνω από τα 130 για παράδειγμα σταματάει... Sad αλλά είναι εντελώς εκνευριστικό!
Ntinos - Σαβ 31 Ιαν 2004, 04:44:53
Θέμα δημοσίευσης:
gskarmou έγραψε:
Πολύ περίεργο τρέμουλο

Στο τιμόνι τι αντιδράσεις είχες ?

Δοκίμασε να αφήσεις με κάποια χλμ το τιμόνι η έστω να το κρατήσεις χαλαρα για να δεις αν τραβάει δεξια -αριστερά και ένα καλό φρεναρισμα -σε άδειο δρόμο πάντα .
Δοκίμασε και τους τροχούς του 106 -αν μπαίνουν -
αν το σταματήσει αυτή η αλλαγή
<<ζυγοστάθμισε >> το <<μάστορα>>


οι τροχοι του 106 δεν κανουν.
το τιμονι δεν κοβει ουτε με φρεναρισμα ουτε σε πορεια επισης το δοκιμασα.
επισης να τονισω οτι το τρεμουλο ειναι σε ολο το φασμα απο τα 140 και πανω και οχι απλα δεν σταματαει αλλα γινεται και ποιο δυνατο οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα.δεν φταιει η ζυγοσταθμιση σιγουρα.αν ηταν θεμα ζυγοσταθμισης θα σταματαγε στα πολλα και δεν θα ηταν περιοδικο το τρεμουλο αλλα συνεχομενο.
οσοι κανατε ζυγοσταθμιση για τρεμουλο στα 110-130 και δεν εφτιαξε καντε τις 2 μπροστινες ζαντες σε μηχανημα που κανει πανω σταμαξι και οχι βγαζωντας τον τροχο και θα φτιαξει
Recifees - Δευ 02 Φεβ 2004, 08:15:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ntinos έγραψε:

οι τροχοι του 106 δεν κανουν.
το τιμονι δεν κοβει ουτε με φρεναρισμα ουτε σε πορεια επισης το δοκιμασα.
επισης να τονισω οτι το τρεμουλο ειναι σε ολο το φασμα απο τα 140 και πανω και οχι απλα δεν σταματαει αλλα γινεται και ποιο δυνατο οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα.δεν φταιει η ζυγοσταθμιση σιγουρα.αν ηταν θεμα ζυγοσταθμισης θα σταματαγε στα πολλα και δεν θα ηταν περιοδικο το τρεμουλο αλλα συνεχομενο.
οσοι κανατε ζυγοσταθμιση για τρεμουλο στα 110-130 και δεν εφτιαξε καντε τις 2 μπροστινες ζαντες σε μηχανημα που κανει πανω σταμαξι και οχι βγαζωντας τον τροχο και θα φτιαξει


Ok
Ζάντες είναι απλά και τίποτα άλλο. ζυγοστάθμιση ή άλλες Wink
zzzleepy - Δευ 02 Φεβ 2004, 09:13:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά εγώ τι να πω που ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες έχω τρέμουλο στο τιμόνι; Δεν είναι ακριβώς τρέμουλο αλλά σαν ένα μικρό "χάσιμο", σαν να μην πατάει καλά η μια ρόδα. Ξέρω ότι η εμπρός δεξιά ζάντα μου έχει ένα πολύ μικρό στράβωμα. Είναι δυνατόν να οφείλεται σ'αυτό και μάλιστα να είναι τόσο αισθητό; Είχα πάει για ζυγοστάθμιση πρόσφατα και ίσιωσα και τη μια ζάντα μου που είχε το μαύρο της το χάλι αλλά την άλλη δεν είχα φράγκα να την κάνω (κι ο λαστιχάς μου είπε ότι είναι πολύ λίγο οπότε δε χρειάζεται άμεσα). Ευθυγράμιση δεν έκανα. Λέτε να θέλει; Επειδή πριν λίγους μήνες είχα αλλάξει και τον δεξί μπιλιοφόρο και έβαλα ιμιτασιόν, λέω μήπως αυτός μου κάνει τη δουλειά. Δεν ξέρω, τι να πω... Και το καλό είναι ότι σε μεγάλες ταχύτητες δεν τρέμει σχεδόν καθόλου, μόνο στα 120 περίπου εμφανίζεται ένα ψιλό τρέμουλο που στα 125-130 έχει εξαφανιστεί... HEELPPP!!! Crazy
Recifees - Δευ 02 Φεβ 2004, 15:52:22
Θέμα δημοσίευσης:
zzzleepy έγραψε:
Ρε παιδιά εγώ τι να πω που ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες έχω τρέμουλο στο τιμόνι; Δεν είναι ακριβώς τρέμουλο αλλά σαν ένα μικρό "χάσιμο", σαν να μην πατάει καλά η μια ρόδα. Ξέρω ότι η εμπρός δεξιά ζάντα μου έχει ένα πολύ μικρό στράβωμα. Είναι δυνατόν να οφείλεται σ'αυτό και μάλιστα να είναι τόσο αισθητό; Είχα πάει για ζυγοστάθμιση πρόσφατα και ίσιωσα και τη μια ζάντα μου που είχε το μαύρο της το χάλι αλλά την άλλη δεν είχα φράγκα να την κάνω (κι ο λαστιχάς μου είπε ότι είναι πολύ λίγο οπότε δε χρειάζεται άμεσα). Ευθυγράμιση δεν έκανα. Λέτε να θέλει; Επειδή πριν λίγους μήνες είχα αλλάξει και τον δεξί μπιλιοφόρο και έβαλα ιμιτασιόν, λέω μήπως αυτός μου κάνει τη δουλειά. Δεν ξέρω, τι να πω... Και το καλό είναι ότι σε μεγάλες ταχύτητες δεν τρέμει σχεδόν καθόλου, μόνο στα 120 περίπου εμφανίζεται ένα ψιλό τρέμουλο που στα 125-130 έχει εξαφανιστεί... HEELPPP!!! Crazy


Μάλλον εξόγκωμα του ελαστικού στο πέλμα κάνει αυτό παρά για ζάντα.
Εξαφανίζεται στις υψηλές λόγω θερμότητας και πίεσης .Τσεκαρε το λαστιχο δεν θα είναι καθόλου απίθανο να ανακαλύψεις κάποιο μικρό καρούμπαλο Wink
Ntinos - Δευ 02 Φεβ 2004, 16:19:53
Θέμα δημοσίευσης:
gskarmou έγραψε:
Ntinos έγραψε:

οι τροχοι του 106 δεν κανουν.
το τιμονι δεν κοβει ουτε με φρεναρισμα ουτε σε πορεια επισης το δοκιμασα.
επισης να τονισω οτι το τρεμουλο ειναι σε ολο το φασμα απο τα 140 και πανω και οχι απλα δεν σταματαει αλλα γινεται και ποιο δυνατο οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα.δεν φταιει η ζυγοσταθμιση σιγουρα.αν ηταν θεμα ζυγοσταθμισης θα σταματαγε στα πολλα και δεν θα ηταν περιοδικο το τρεμουλο αλλα συνεχομενο.
οσοι κανατε ζυγοσταθμιση για τρεμουλο στα 110-130 και δεν εφτιαξε καντε τις 2 μπροστινες ζαντες σε μηχανημα που κανει πανω σταμαξι και οχι βγαζωντας τον τροχο και θα φτιαξει


Ok
Ζάντες είναι απλά και τίποτα άλλο. ζυγοστάθμιση ή άλλες Wink


αν ειναι θεμα ζαντας θα ειναι θεοστραβες γιατι τετοιο τρεμουλο λογο ζυγοσταθμισης δεν εχω ξαναδει ακομα και οταν βαζω καινουργια λαστιχα που ταφηνω για 1000χλμ χωρις ζυγοσταθμιση να πατησουν καλα στις ζαντες και μετα κανω (αμα κανεις αμεσως συνηθως θελει ξανα μετα απο καποια χιλιομετρα)
Recifees - Τρι 03 Φεβ 2004, 08:52:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ntinos έγραψε:
........αν ειναι θεμα ζαντας θα ειναι θεοστραβες γιατι τετοιο τρεμουλο λογο ζυγοσταθμισης δεν εχω ξαναδει ακομα και οταν βαζω καινουργια λαστιχα που ταφηνω για 1000χλμ χωρις ζυγοσταθμιση να πατησουν καλα στις ζαντες και μετα κανω (αμα κανεις αμεσως συνηθως θελει ξανα μετα απο καποια χιλιομετρα)


Σε καινούργιο αυτοκίνητο υπήρχαν τα ίδια συμπτώματα ... με την αλλαγή των ζαντών εμπρός τα πράγματα έγιναν όλα μια ευθεία .
Απο προσωπική εμπειρία όλα αυτά ...βλέπω βέβαια και 206 φίλου με τερματισμένο αριστερό αμορτισέρ ,ζάντα εμπρός δεξιά πυροβολημένη και είναι αρκούντως ευθύβολο και ύσηχο
zzzleepy - Τρι 03 Φεβ 2004, 08:56:04
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει περίπτωση αυτό το σαν-τρέμουλο που νιώθω να είναι θέμα αμορτισέρ; Βασικά θα πάω ξανά για ίσιωμα ζαντών, ζυγοστάθμιση και ευθυγράμιση και θα επανέλθω...
TONY PAP - Τρι 03 Φεβ 2004, 12:32:10
Θέμα δημοσίευσης:
Με ένα πολύ δυνατό φρενάρισμα είναι εύκολο κάποιο λάστιχο να έχει
αλλιωθεί έστω και λιγο ( το καταλαβαίνεις μόνο χαιδεύοντας το Exclamation ) οπότε μετά νιώθεις κάποιο περίπου τρέμουλο.

Επίσης πολλές φορές φταίνε και τα λάστιχα (είναι ελάχιστα στραβά απο καινούργια).

Με τόσες λακούβες,σαμαράκια, γραμμές τρένων, φρεάτια κλπ εύκολα στραβώνουν και ειδικά αν πηγαινεις και με πολλά χλμ.

Πάντως όταν το ζαντολάστιχο μπεί στο μηχάνημα ζυγοστάθμισης φαίνεται καθώς γυρίζει αν είναι και πόσο στραβό ακόμα και οπτικά.

Evil Evil Πολύ σπαστική κατάσταση ειδικά όταν ταξιδεύεις...
zzzleepy - Τετ 04 Φεβ 2004, 23:25:42
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά το τρέμουλο στις χαμηλές ταχύτητες οφειλόταν στη στραβή ζάντα. Άλλαξα την εμπρός δεξιά με την πίσω δεξιά (που πρόσφατα είχε πάει στον τόρνο) και το τιμόνι σταμάτησε να τρέμει χαμηλά, άρχισε όμως πάλι το τρέμουλο ψηλά, στα 110-130. Δηλαδή θέλει πάλι ζυγοστάθμιση; Δε θα έπρεπε, εφόσον οι ζάντες είναι ήδη ζυγοσταθμισμένες να μην έχω πρόβλημα με την αλλαγή που έκανα; Question
netblaster - Τετ 04 Φεβ 2004, 23:51:54
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειναι ιδια η ζυγοσταθμιση σε ολους τους τροχους!!! Γιαυτο και καθε ενας εξεταζεται ξεχωριστα αναλογα με τη θεση του (μπροστα-δεξια κτλ...)!!! Πιθανοτατα θελει παλι ζυγοσταθμιση!!!
zzzleepy - Πεμ 05 Φεβ 2004, 00:36:44
Θέμα δημοσίευσης:
Μάααλιστα... Άρα, λοιπόν αφού είδα ότι το τρέμουλο οφείλεται στη ζάντα, θα στείλω και την άλλη για ίσιωμα και θα του ξανακάνω ζυγοστάθμιση...
zzzleepy - Παρ 26 Μάρ 2004, 22:45:57
Θέμα δημοσίευσης:
Το τρέμουλο στις χαμηλές ταχύτητες (1η-2α) με ταλαιπωρεί ακόμα. Βασικά δεν είναι τρέμουλο αλλά μοιάζει σαν να βρίσκεται ο δεξιός εμπρός τροχός σε μόνιμη ανωμαλία. Σαν να περνάει συνέχεια από ένα δρόμο ο οποίος έχει μικρές λακουβίτσες. Οι ζάντες ελέγχθηκαν και πάλι ενώ έγινε ξανά ευθυγράμιση και ζυγοστάθμιση. Τίποτα. Επίσης πολλές φορές ο δεξιός τροχός σπινιάρει όταν ξεκινάω απότομα ενώ ο αριστερός όχι.

Μιλαώ τώρα υποθετικά: επειδή πριν λίγους μήνες άλλαξα το δεξί μπιλιοφόρο με ιμιτασιόν (λόγω της τράκας), μπορεί να παίζει ρόλο; Να είναι ξέρω 'γω πιο σφιχτός ή πιο χαλαρός ο δεξιός από τον αριστερό; Δεν ξέρω τι άλλο να πω... Έχω αλλάξει και τα λάστιχα μπρος πίσω (μόνο δεξιά αριστερά δεν το έκανα - λέτε να το κάνω κι αυτό;) και άκρη ακόμα δε βρήκα... Θα σκάσω!!!
Recifees - Παρ 26 Μάρ 2004, 22:59:15
Θέμα δημοσίευσης:
zzzleepy έγραψε:
Βασικά δεν είναι τρέμουλο αλλά μοιάζει σαν να βρίσκεται ο δεξιός εμπρός τροχός σε μόνιμη ανωμαλία. Σαν να περνάει συνέχεια από ένα δρόμο ο οποίος έχει μικρές λακουβίτσες. Τίποτα. Επίσης πολλές φορές ο δεξιός τροχός σπινιάρει όταν ξεκινάω απότομα ενώ ο αριστερός όχι.....
Μιλαώ τώρα υποθετικά: επειδή πριν λίγους μήνες άλλαξα το δεξί μπιλιοφόρο με ιμιτασιόν (λόγω της τράκας), μπορεί να παίζει ρόλο;

Πεστο έτσι να καταλάβουμε Nod .
Πέτα το μπιλιοφόρο και ότι άλλο ιμιτασιον βάλε κανονικά να δεις την υγειά σου . Exclamation
Και άσε τα άλλα στην υσυχία τους
zzzleepy - Παρ 26 Μάρ 2004, 23:47:23
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή λες ότι αυτός κάνει τη δουλειά; Αν έλεγα ότι δεν είναι ιμιτασιόν θα τον κατηγορούσες και πάλι;

Και πως μπορεί να παίζει ρόλο; Rolling eyes
sotamax - Σαβ 27 Μάρ 2004, 10:13:00
Θέμα δημοσίευσης:
Όσο και αν φαίνεται ή και ακούγεται χαζό αφού ψάξετε τα λάστιχα για καρούμπαλα κ.λ.π να δείτε ακόμα και άν κάποιο λάστιχο έχει μέσα νερό...
ΝΑΙ!!!! ΝΕΡΟ...
Αυτο το πρόβλημα το είχαμε στην Laguna του πατέρα.
Οι ενδείξεις στο ταμπλό αναβόσβηναν προφανώς γιατί τα λάστιχα
ήθελαν αέρα...
Παίρνω το αυτοκίνητο πάω σε ένα βενζινάδικο(ΠΡΟΣΕΞΤΕ!!!!)πρωί πρώί και προφανώς ήμουνα ο πρώτος ο οποίος χρησιμοποιούσα το εργαλείο για τον αέρα.
Αυτό λογικά λόγω ότι νωρίτερα είχε βρέξει ειχε πιάσει μπροστά λίγο νερό.
Οπότε με το πρώτο φύσημα στο μπροστά δεξί λάστιχο πήρε το νερό μέσα.
Την επόμενη μέρα όταν χρειάστηκε να διανύσουμε μια μεγάλη απόσταση κάπου μεταξύ 105 και μέχρι και τα 150 χλμ./ώρα έιχαμε απο μπροστά δεξιά ένα έντονο συνεχές χτύπημα...
Επίσκεψη στην τοπική Renault...
Όλα καλά λέει είναι..
Όταν το πήγαμε βόλτα το χτύπημα συνεχίζόταν...
Πάω σε φιλο λαστιχά και αφού γέλασε με την ψυχή του για το συμβαν όταν του το έλεγα αφαίρεσε το λάστιχο από την ζάντα,σκούπισε καλά το λάστιχο απο μέσα και αυτό ήταν...τέλος
Τί να πεί κανείς...
jimos - Σαβ 27 Μάρ 2004, 14:10:04
Θέμα δημοσίευσης: qsw
μαγκες και εγω ειχα τετιο προβλιμα στο φρεναρισμα και ειταν απο τα πισω τα ταμπουρα γιατι ειταν σταβα και τα περασα σε τορνο και τωρα οκ
ROLAND GARROS - Τετ 31 Μάρ 2004, 14:07:05
Θέμα δημοσίευσης:
an pw gia lush na phgainete me 120 pou se kanena den tremei kai einai kai to orio taxuthtas... 8a me brizete polu?

emena to diko mou mexri ta 200 den tremei ka8olou
doksa to 8eo ton pantodunamo mono auto 8a mou eleipe! Shocked
ROLAND GARROS - Τετ 31 Μάρ 2004, 14:10:25
Θέμα δημοσίευσης:
an pw gia lush na phgainete me 120 pou se kanena den tremei kai einai kai to orio taxuthtas... 8a me brizete polu?

emena to diko mou mexri ta 200 den tremei ka8olou
doksa to 8eo ton pantodunamo mono auto 8a mou eleipe! Shocked
Recifees - Τετ 31 Μάρ 2004, 15:52:56
Θέμα δημοσίευσης:
zzzleepy έγραψε:
Δηλαδή λες ότι αυτός κάνει τη δουλειά; Αν έλεγα ότι δεν είναι ιμιτασιόν θα τον κατηγορούσες και πάλι;

Και πως μπορεί να παίζει ρόλο; Rolling eyes


Στο κορντομπα που έιχα ,τα τελευταια συμπτώματα που ανέφερες είχαν και το εξής αποτέλεσμα
ΗΜΙΑΞΟΝΙΟ Wink Wink
Σε όποιο άλλο αυτοκίνητο έχω ακουσει την περιγραφή του προβλήματος η λύση πήγαινε σε μπιλιοφόρους ,ημιαξόνια κτλ
είτε ήταν ιμιτασιόν που λογικά είχαν φθαρεί .
είτε ΓΝΗΣΙΟΙ που τα είχαν πάιξει λόγω φθοράς είτε λόγω
ΚΑΚΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΖΑΝΤΑΣ /ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ Exclamation Exclamation Exclamation

Παράδειγμα μαματο γνωστός μου με επαγγελματικο/αγροτικό το οποίο παρεπιπτόντως εχει και όπως όλα τα αντίστοιχα ψαλίδια, αξονες ,μπροστινά συστηματα με αντοχη που μόνο στα όνειρά μας μπορουμε να δούμε στα επιβατικά μας
έβαλε λαστιχα ζάντες που υπερεβαιναν τις προδιαγραφές και τις δυνατότητες του κινητήρα ..το αποτέλεσμα χαχα
μετά απο έξη μήνες αλλαγή σχεδόν του μισού μπροστινού συστήματος και ένα καινούργιο πίσω διαφορικό Cool
και μιλάω για επαγγελματικό με ωφέλιμο φορτίο 1200 κιλά (κοινώς μπορεί να φορτωθεί με ενα τοννο και κάτι ψιλά )

συγριτικά το kung fu 1,6 ζυγίζει 1025 κιλά Smile
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr