zzzleepy έγραψε: |
Μην ξεχνάς ότι πίστα σημαίνει πίστα και οδηγός αγώνων σημαίνει οδηγός αγώνων. Δε διαφωνώ ότι το 206 είναι από τα πιο καλοστημένα hatchback (σε σχέση με τον ανταγωνισμό) αλλά τα συμπεράσματα που βγαίνουν από μια τέτοια δοκιμή δεν πρέπει να τα βλέπουμε απόλυτα. Σε συνθήκες πραγματικής οδήγησης και με οδηγούς που απέχουν πολύ από το ιδανικό ίσως να φαινόντουσαν κάποια μειονεκτήματα στο στήσιμο και ιδιαίτερα στις προειδοποίησεις του αυτοκινήτου στο όριο. Ένας οδηγός αγώνων ξέρει να κουμαντάρει μια υπερστροφή, για παράδειγμα, και να εκμεταλλευτεί την εμφάνισή της προς όφελός του. Μπορεί να κάνει όμως το ίδιο και ένας μέσος οδηγός (η πλειοψηφία των οδηγών εκεί βρίσκεται πιστεύω) αν το αυτοκίνητο υπερβεί τα όριά του ή θα τον μαζεύουμε από τα χαντάκια και τις μπαριέρες; |
sps έγραψε: |
Συμφωνω οτι η συμπεριφορα ενος αυτοκινητου ξεμπροστιαζεται στην πιστα,αλλα το οτι δεν ειπαν κατι για την υπερστροφη και τη μεταφορα βαρους,το εξηγω ως εξης:
1)Το 206 υπερστρεφει σε στιγμες οπου τα πισω λαστιχα ειναι κρυα 2) Οταν αφηνεις επιτηδες το γκαζι στην εισοδο ή μεσα στη στροφη 3)Εντονα φαινομενα με continental και νορμαλ αναρτηση. 4) Γλιστερο οδοστρωμα 5)Ολοι οι παραπανω πιθανοι συνδυασμοι. Στην πιστα δε συνεβησαν αυτα, γιατι το αμαξι φορουσε bridgestone, τα λαστιχα ηταν ζεστα, το οδοστρωμα κραταγε και οι οδηγοι το πηγαιναν με το γκαζι. |