PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Προβλημα σε Peugeot 206 1.6 16v (newbie se Peugeot)

teri064 - Τρι 11 Μάρ 2014, 23:29:23
Θέμα δημοσίευσης: Προβλημα σε Peugeot 206 1.6 16v (newbie se Peugeot)
Kαλησπερα σε ολους και λυπαμαι που το πρωτο μου ποστ θα αφορα βλαβη - απογοητευση.
Θα ήθελα να ζητηω τη βοηθεια σας προτεινωντας μου καποιον εμπειρο μηχανικο Peugeot διότι παρουσιαζει το πρόβλημα που θα αναλυσω το αυτοκινητο μου και δεν μπορουν ως τωρα 2 μηχανικοι να βρουν τι φταιει .
Προκειται για ένα Peugeot 206 1.6 16v 2005 το οποιο αγοραστηκε το καλοκαιρι μεταχειρισμενο (και αφου ελεχθηκε ΔΥΣΤΥΧΩΣ από την Dakaar – άλλη ιστορια αυτή )
Έχει 120.000 χλμ , αλλαχτηκαν τοτε ιμαντας χρονισμου και εγινε και ένα service στη Dakaar.
Πριν από ένα διμηνο αρχισε στο ρελαντι να παρουσιαζει ασταθεια και κατοπιν ΜΕΡΙΚΕΣ φορες να αναβει check engine και τοτε να έχει αρκετει ασταθεια το αμαξι και να θελει πολύ περισσοτερο γκαζι για να κινηθει. Η βλαβη εδειξε πρόβλημα σε σπινθηρα δευτερου κυλινδρου και ο μηχανικος που το πηγαμε τοτε (αγνωστος μου μιας και πρωτη φορα εχω peugeuot, όχι στην Dakaar) αλλαξε τον πολ/σιαστη . Μετά την αλλαγη το πηρα και την επομενη εκανε το ιδιο θέμα ακριβώς , το πηγα πισω και μου αλλαξε ΚΑΙ τα μπουζι (λογικο μου ακουγεται).
Περασαν καποιες μερες απροβληματιστες , και ξανα καποια στιγμη αναψε παλι το λαμπακι και ιδια προβληματα . Όταν όμως το εσβηνα και ξεκινουσα να παω προς το μηχανικο εκεινο το λαμπακι εσβηνε και μου ειπε ότι ετσι δεν μπορει να κανει διαγνωση , πρεπει να του το παω ενώ έχει τη βλαβη. Γενικα συνεβαινε αυτό λοιπον , αναβε το λαμπακι , είχε μεγαλη ασταθεια το οχημα σε ολο το φασμα στροφων αλλά αμα το εσβηνες μερικες φορες και το αναβες ξανα, εστρωνε εντελως. Καποια στιγμη εγινε ώρα που ημουν σε έναν άλλο μηχανικο κοντά και του το εδειξα και εδειξε την ιδια βλαβη το διαγνωστικο (σπινθηρας 2ου κυλινδρου). Ο μηχανικος αυτος μου ειπε λοιπον να το παω στον προηγουμενο διότι μπορει να είναι ελλατωματικος ο πολ/σιαστης που μου εβαλε αλλά ειδε και λαδια στο νερο και μου ειπε ότι θα εχω θέμα να καψω συντομα φλαντζα.
Το αμαξι πηγε ξανα στον πρωτο , υποστηριξε οτι ο πολ/σιαστης είναι μια χαρα και ότι τωρα του δειχνει βλαβη που αφορα μια πλακετα που δινει την εντολη στο ρευμα και στα μπεκ .Συστησε να την αλλαξουμε με μια μεταχειρισμενη , το εκανε λοιπον χτες και αυτό και το πηρα. Σημερα εκανε ΠΑΛΙ το ιδιο ! ! ! Το πηγα ξανα και ειδε ότι έχει καψει 2 λιτρα λαδι το αμαξι και ειπε ότι φταιει αυτό και πρεπει να αλλαξουμε το καπακι (φλαντζα , τσιμουχακια κλπ) . Συμπληρωσε το λαδι που ελειπε , μου ειπεοτι τωρα θα ειμαι μια χαρα , και να το παω σε δυο μερες για επισκευη.
ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ το ξαναεκανε ! ! ! ! ! Τον πηρα τηλ μου ειπε να το παω αυριο για παραπανω ελεγχο και δεν ξερει τι φταιει.

Με όλα τα παραπανω λοιπον καταλαβαινετε ότι δεν βλεπω καμια αξιοπιστια στο μηχανικο. Μου αλλαζει πολ/σιαστη , αλλαζει πλακετα μετα , τα πληρωνω όλα , τωρα θελει να μου αλλαξει και το καπακι αλλά η βλαβη για την οποια το παω δεν βλεπω να διορθωνεται ουτε να ξερει τι φταιει.
Εχετε να προτεινεται καποιον που να το αναλαβει ??
Ευχαριστω εκ τον προτερων
COOL ALEXIS - Τρι 11 Μάρ 2014, 23:59:22
Θέμα δημοσίευσης:
Τις λαστιχένιες προεκτάσεις από τον πολλαπλασιαστή στα μπουζί τις έχετε ελέγξει?
groupN - Τετ 12 Μάρ 2014, 01:16:10
Θέμα δημοσίευσης:
και ενας φιλος ειχε τραβηξει περιπου τα ιδια με εσενα. τελικα νομιζω ειχε βουλωσει το μπεκ. πανε στον αλλο να στα βγαλει και να στα καθαρισει αν εχει το μηχανημα
trs - Τετ 12 Μάρ 2014, 02:38:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ανέφερες ότι για να προχωρήσει θέλει περισσότερο γκάζι.
Πατώντας γκάζι δεν αλλάζει τα Volt που στέλνεις στο μπουζί αλλά η αναλογία καυσίμου, οπότε δεν μου φαίνεται πρόβλημα του μπουζί και εμένα πιο πολύ για βουλωμένα μπεκάκια μου φαίνεται, αλλά για να σου φύγει η περιέργεια όμως μέτρησε αν έρχεται η τάση που χρειάζεται με ένα πολύμετρο ή βγάλε το μπουζοκαλώδιο την ώρα που λειτουργεί ο κινητήρας να δεις αν αλλάξει θόρυβο και η λειτουργία της μηχανής(ο δεύτερος είναι λίγο κομπογιαννίτικος τρόπος).
geo106xs - Τετ 12 Μάρ 2014, 12:34:16
Θέμα δημοσίευσης:
Πιο ευκολη μεθοδος:
Αν πιανουν τα χερια σου,κανε τουμπα τα μπεκ, 2ου και 3ου κυλινδρου,καντο μια βολτα και πηγαινε το παλι σε διαγνωστικο.

προς trs:
Το ρευμα του πολλαπλασιαστη,ειναι αδυνατον να το μετρησεις με πολυμετρο!
Αν εννοεις,να μετρησεις το ρευμα που παει στη φυσα του πολλαπλασιαστη,παλι δε μπορεις να το μετρησεις καθως στελνει σημα,αλλωστε,τρια απο τα τεσσερα καλωδια της φυσας δινουν σημα,το τεταρτο ειναι αντιπαρασιτικο Wink
teri064 - Τετ 12 Μάρ 2014, 14:30:46
Θέμα δημοσίευσης:
Αρχικα να ευχαριστησω για τις αμεσες απαντησεις σας. Θα του πω σημερα να κανει ενα καθαρισμα στα μπεκ για αρχη (αν και αυτα που μου αναφερετε δεν θα επρεπε να τα ειχε κανει???)
volvos - Τετ 12 Μάρ 2014, 15:01:24
Θέμα δημοσίευσης:
αμα βρισκεις λαδια στο δοχειο νερου
και καιει 2 λιτρα λαδι σε μερικες βδομαδες...νομιζω οτι τσαμπα το ψαχνες.
θες καπακι επισκευη.
κοστος 600+ οποτε καλυτερα να το ψαξεις πριν το πας ετσι απλα καπου
geo106xs - Τετ 12 Μάρ 2014, 16:29:11
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
αμα βρισκεις λαδια στο δοχειο νερου
και καιει 2 λιτρα λαδι σε μερικες βδομαδες...νομιζω οτι τσαμπα το ψαχνες.
θες καπακι επισκευη.
κοστος 600+ οποτε καλυτερα να το ψαξεις πριν το πας ετσι απλα καπου


+1 Wink
Υπαρχει και το ενδεχομενο,να ειναι απλα φλατζα κεφαλης,κοστος περιπου 150γιουρος με το κλειδι στο χερι.
volvos - Τετ 12 Μάρ 2014, 17:21:30
Θέμα δημοσίευσης:
120000χλμ
αμα κατεβασει καπακι θα πρεπει να πλανισει για να ερθει ισιο
να αλλαξει τσιμουχακια λαστιχακια
να καθαρισει αυλους.
συν εργατικα μαστορα.
κριμα ειναι απλα να αλλαξει φλαντζα.
teri064 - Τετ 12 Μάρ 2014, 20:13:28
Θέμα δημοσίευσης:
To θεμα του λαδιου και της επισκευης καπακιου σαφως και θα γινει (αν και προσωπικο το θεωρω τραγικο με τοσο λιγα χιλιομετρα να συμβαινει αυτο....εχω μαθει με honda χρονια και καταλαβαινετε).
Το θεμα ειναι οτι για αλλη ζημια πηγε εκει και καταληξαμε να λεμε οτι ΙΣΩΣ φταιει αυτο , αφου πρωτα αλλαξαμε αλλα πραγματα. Πως γινεται να ξεκιναμε με πολ/σιαστη , μπουζι , μετα πλακετα και τελικα να φταιει η φλαντζα - καπακι?????? Και για καθε ενα απο αυτα βεβαια εχει πληρωθει ! Αν φταιει το καπακι γιατι δεν το ειπε ΕΞΑΡΧΗΣ και αγοραζαμε πολ/σιαστη κλπ??
Περιμενω νεα του παντως συντομα και θα σας πω την σημερινη διαγνωση
volvos - Τετ 12 Μάρ 2014, 20:33:27
Θέμα δημοσίευσης:
Το προβλημα σου δε ειναι το καπακι.απο φλαντζα δε εχουν θεμα τα 206 να κανουν τετοια κουλα.
πιθανοτερο ειναι καμια βρωμικη πεταλουδα.
teri064 - Παρ 14 Μάρ 2014, 14:50:04
Θέμα δημοσίευσης:
Υποστηριξε οτι εχει κοιταξει τα παντα σχετικα με το injection και δεν ειναι μπεκ και πεταλουδα.
Μου το παραδιδει πισω χωρις να μπορει να κανει κατι.
Παιδια καποιον που να πιστευετε οτι ειναι "γατα" και εχει εμπειρια για να βρει την λυση?
nikolas206gti - Παρ 14 Μάρ 2014, 20:48:39
Θέμα δημοσίευσης:
Άποψη μου να το πάει στον Αργύρη, διότι το συγκεκριμένο πρόβλημα στο δικό μου με είχε στοιχειώσει για κάνα χρόνο και ένα καλώδιο στην φισα της πεταλούδας έκανε τη ζημιά.
nikolas206gti - Παρ 14 Μάρ 2014, 20:49:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ηλεκτρικό είναι το πρόβλημα καθαρά, όχι μηχανικό σε καμία περίπτωση.
teri064 - Σαβ 15 Μάρ 2014, 16:53:54
Θέμα δημοσίευσης:
Θα μπορουσα να εχω στοιχεια επικοινωνιας με τον Αργυρη ? (σε pm)
Ευχαριστω πολυ
teri064 - Πεμ 20 Μάρ 2014, 03:18:21
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΡΑΓΙΚΗ η κατασταση ! Μου αλλαξε το δυναμο λεγοντας οτι φταιει ΜΑΛΛΟΝ αυτο και ζητωντας αλλα 200ε ! (ηδη ειχε παρει 150ε αλλαζοντας τον πολ.σιαστη , και τελικα παραμενοντας η ζημια)
Το παιρνω χωρις να πληρωσω και μου βαζει τον παλιο μου πολ/σιαστη για να πατσισουμε για το δυναμο (μεχρι σημερα υποστηριζε οτι ΕΙΧΕ προβλημα ο πολ/σιαστης και για αυτο τον ειχε αλλαξει , ξαφνικα σημερα ξαναβαζει τον παλιο μου)
Παιρνω λοιπον το αμαξι με νεο δυναμο και σημερα το βραδυ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ !
Τελος φυσικα , οι ανθρωποι ειναι ασχετοι , παω να του πεταξω και το δυναμο και να παρω τα χρηματα πισω , παρακαλω πολυ καποια στοιχεια επικοινωνιας με καποιον γνωστη του συγκεκριμενου αυτοκινητου
OnyX - Πεμ 20 Μάρ 2014, 05:21:04
Θέμα δημοσίευσης:
Εχεις τοποθετησει καμμια aftermarket ηλεκτρικη-ηλεκτρονικη συσκευη απο την ημερα της αγορας του και επειτα?
Manos206 - Πεμ 20 Μάρ 2014, 14:02:13
Θέμα δημοσίευσης:
teri064 έγραψε:
ΤΡΑΓΙΚΗ η κατασταση ! Μου αλλαξε το δυναμο λεγοντας οτι φταιει ΜΑΛΛΟΝ αυτο και ζητωντας αλλα 200ε ! (ηδη ειχε παρει 150ε αλλαζοντας τον πολ.σιαστη , και τελικα παραμενοντας η ζημια)
Το παιρνω χωρις να πληρωσω και μου βαζει τον παλιο μου πολ/σιαστη για να πατσισουμε για το δυναμο (μεχρι σημερα υποστηριζε οτι ΕΙΧΕ προβλημα ο πολ/σιαστης και για αυτο τον ειχε αλλαξει , ξαφνικα σημερα ξαναβαζει τον παλιο μου)
Παιρνω λοιπον το αμαξι με νεο δυναμο και σημερα το βραδυ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ !
Τελος φυσικα , οι ανθρωποι ειναι ασχετοι , παω να του πεταξω και το δυναμο και να παρω τα χρηματα πισω , παρακαλω πολυ καποια στοιχεια επικοινωνιας με καποιον γνωστη του συγκεκριμενου αυτοκινητου


Συγγνωμη αλλα..... Τοσες μαλ***ες σου εκανε αυτος και συνεχιζεις να πηγαινεις ακομα; ημαρτον! Πιστευεις οτι ο συγκεκριμενος θα βρει λυση στο προβλημα σου; Μονο λεφτα θα σου φαει..
teri064 - Πεμ 20 Μάρ 2014, 14:45:15
Θέμα δημοσίευσης:
OnyX έγραψε:
Εχεις τοποθετησει καμμια aftermarket ηλεκτρικη-ηλεκτρονικη συσκευη απο την ημερα της αγορας του και επειτα?



Tιποτα απολυτως. Εντελως "μαμα" το αυτοκινητο σε ολα
teri064 - Πεμ 20 Μάρ 2014, 14:47:42
Θέμα δημοσίευσης:
Manos206 έγραψε:
teri064 έγραψε:
ΤΡΑΓΙΚΗ η κατασταση ! Μου αλλαξε το δυναμο λεγοντας οτι φταιει ΜΑΛΛΟΝ αυτο και ζητωντας αλλα 200ε ! (ηδη ειχε παρει 150ε αλλαζοντας τον πολ.σιαστη , και τελικα παραμενοντας η ζημια)
Το παιρνω χωρις να πληρωσω και μου βαζει τον παλιο μου πολ/σιαστη για να πατσισουμε για το δυναμο (μεχρι σημερα υποστηριζε οτι ΕΙΧΕ προβλημα ο πολ/σιαστης και για αυτο τον ειχε αλλαξει , ξαφνικα σημερα ξαναβαζει τον παλιο μου)
Παιρνω λοιπον το αμαξι με νεο δυναμο και σημερα το βραδυ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ !
Τελος φυσικα , οι ανθρωποι ειναι ασχετοι , παω να του πεταξω και το δυναμο και να παρω τα χρηματα πισω , παρακαλω πολυ καποια στοιχεια επικοινωνιας με καποιον γνωστη του συγκεκριμενου αυτοκινητου


Συγγνωμη αλλα..... Τοσες μαλ***ες σου εκανε αυτος και συνεχιζεις να πηγαινεις ακομα; ημαρτον! Πιστευεις οτι ο συγκεκριμενος θα βρει λυση στο προβλημα σου; Μονο λεφτα θα σου φαει..


Μα το πηγα εκει αρχικα , αλλαξε πολ/σιαστη και οταν εκανε παλι το προβλημα εκει δεν επρεπε να το παω για να μη χασω τα χρηματα ? Επεμενε να το κρατησει επισης μεχρι να βρει τι φταιει , δεν πιστευα οτι θα ζητησει και χρηματα αν δεν βρει τη λυση ! Φυσικα και τωρα αφου αλλαξε δυο πραγματα και δεν εχουν προβλημα , θα απαιτησω πισω τα χρηματα μου και αντε γεια.... για αυτο τουλαχιστον θα ηθελα με ενα PM εναν αξιολογο μηχανικο βαση της εμπειριας σας
Manos206 - Πεμ 20 Μάρ 2014, 15:46:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ξεμπερδεψε μαζι του οσο πιο αμεσα μπορεις.. Σου στελνω ενα πμ.
trs - Πεμ 20 Μάρ 2014, 17:14:34
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε οι περισσότεροι δεν σκέφτονται ότι δεν υπάρχουν χρήματα και απλά ψάχνουν την εύκολη λύση, να αλλάξουν κάτι και να πρέπει να το πληρώσεις χωρίς να καθίσει 5 λεπτά παραπάνω για να δει από που προέρχεται η βλάβη και χάσει τον καφέ του.
Τώρα αν δεν το δούμε/περπατήσουμε λίγο το αυτοκίνητο δεν μπορούμε να σου πούμε 100% από τι προέρχεται το πρόβλημα.
teri064 - Πεμ 20 Μάρ 2014, 19:43:28
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνω και δεν ζηταω διαγνωση εξαποστασεως μιας και θελει σιγουρα ψαξιμο.
Αναφερω το προβλημα μηπως ειναι κατι που συμβαινει τακτικα στα αμαξια αυτα αλλα κυριως για να μου προτεινετε καποιον αξιοπιστο μηχανικο εσεις που εχετε προυπηρεσια στα Peugeuot . Εγω με γαλλικο δεν ειχα ποτε καποια σχεση
Να ευχαριστησω τα μελη που επικοινωνησαν με PM λεω να παω μεχρι αργυρουπολη μια βολτα αυριο και ελπιζω να βρεθει καποια ακρη Smile
volvos - Πεμ 20 Μάρ 2014, 20:09:57
Θέμα δημοσίευσης:
αργυρουπολη ειναι το συνεργειο αυτο που εμπλεξες? ονομα?
μη τρομαζεις αυτα πρεπει να μαθαινονται.

να του πεις να σου βαλει παλιο δυναμο και πολλαπλασιαστη και σηκω φυγε.
teri064 - Πεμ 20 Μάρ 2014, 22:08:38
Θέμα δημοσίευσης:
Αργυρουπολη μου προτειναν να παω σε ενα παιδι - μελος.
Το συνεργειο που το πηγα ειναι στην Καλλιθεα , "Κοκκοτας Νικος¨, και δεν ειναι το θεμα που τον εκθετω οτι δεν βρηκε τη ζημια , αλλα που ζηταει χρηματα για ανταλλακτικα που τελικα ΔΕΝ ειναι το προβλημα.
Κριμα γιατι μου ανεφερε σχετικα καλη τιμη για επισκευη στο καπακι (450ε) αλλα το εχασε απο τα υπολοιπα (διοτι αυτος που θα βρει τη βλαβη θα παρει μετα απο μενα και την επισκευη στο καπακι)
OnyX - Παρ 21 Μάρ 2014, 05:27:27
Θέμα δημοσίευσης:
Το δικαιο ειναι καπου στη μεση πιστευω και θα σου εξηγησω το σκεπτικο μου...
Ειναι λογικο να ζητησει χρηματα για τα ανταλλακτικα που σου τοποθετησε στην περιπτωση που και εκεινος τα αγορασε,λογικο δεν ειναι? αν ηταν μεταχειρισμενα και απλα τα τοποθετησε για να δει αν σταματησει το προβλημα σου οκ να παρεις τα χρηματα σου πισω...

Οσο αναφορα το προβλημα σου,μου θυμιζει τη δικη μου περιπτωση με ενα 206 1.6 GTI 2005...
Το αμαξι το αγορασα καινουριο μετα απο ενα ατυχημα που ειχα και βγηκε ολικη το ibiza cupra που ειχα....αφου ξηλωσα το ηχοσυστημα που ειχα στο cupra αμεσως μετα την αγορα του 206 το τοποθετησα στο Peugeot.
Μετα απο 2-3 μερες και ενω κατεβαινα απο Δερβενοχωρια για θριασιο ΕΣΒΗΣΕ πανω σε στροφη και παγωσα γιατι εμεινα χωρις φρενα! μετα απο 3-4 προσπαθειες πηρε τελικα μπρος αλλα απο εκεινη τη στιγμη δεν επαιρνε μπρος αμεσως,ειχε "λοξυγκα" σε πορεια και ξαφνικα πηγαινε κανονικα κτλ....
Με 800 χιλιομετρα στο οδομετρο το πηγα στην αντιπροσωπια που το αγορασα και το αφησα μια εβδομαδα...δεν βρηκαν τιποτα αλλα το προβλημα συνεχιστηκε στον ιδιο ρυθμο και ετσι το πηγα στην Λαιον οπου και ΑΠΑΙΤΗΣΑ την επισκευη η ακομα και την αντικατασταση του!
Μετα απο 10 μερες πηγα και το πηρα,ειχαν αλλαξει κλειδαριες,immobilizer,μπαταρια,καντραν,δυναμο,πολλαπλασιαστη,ελεγξαν την εγκατασταση του ηχοσυστηματος και την βρηκαν ΟΚ, νου καθαρισαν ολες τις φισες με σπρευ για ηλεκτρικες επαφες...μου συστησαν απλα να δοκιμασω καποια αλλη πηγη καποια στιγμη μηπως και εκει ηταν το προβλημα το οποιο παρεμεινε αλλα σε μικροτερο βαθμο.
Μια μερα ενω επινα καφε με ενα κολληταρι σκεφτηκαμε να βαλουμε μια clarion παλια πηγη ετσι για δοκιμη...απο τοτε δεν το ξανακανε ποτε! Πηγα και αγορασα μια καινουρια clarion και απο τοτε δεν εχω δει το παραμικρο προβλημα...η πηγη που ειχα λογω του ατυχηματος που ειχα καποι βραχυκυκλωνε και δημιουργουσε το προβλημα,γιαυτο σε ρωτησα αν εχεις βαλει κατι ηλεκτρικο-ηλεκτρονικο πανω στο αμαξι...

Στην θεση σου θα πηγαινα σε ηλεκτρολογο να καθαρισει τις φισες με σπρευ επαφων και να κανει εναν ελεγχο στις ασφαλειοθηκες...και αν μπορεις ενα τσεκ σε αισθητηρες...
TopGear - Παρ 21 Μάρ 2014, 11:23:04
Θέμα δημοσίευσης:
teri064 έγραψε:
Αργυρουπολη μου προτειναν να παω σε ενα παιδι - μελος.
Το συνεργειο που το πηγα ειναι στην Καλλιθεα , "Κοκκοτας Νικος¨, και δεν ειναι το θεμα που τον εκθετω οτι δεν βρηκε τη ζημια , αλλα που ζηταει χρηματα για ανταλλακτικα που τελικα ΔΕΝ ειναι το προβλημα.
Κριμα γιατι μου ανεφερε σχετικα καλη τιμη για επισκευη στο καπακι (450ε) αλλα το εχασε απο τα υπολοιπα (διοτι αυτος που θα βρει τη βλαβη θα παρει μετα απο μενα και την επισκευη στο καπακι)


Στον Κόκκοτα το πήγες; Πάντως γνωρίζω ότι όποτε και να πας έχει αρκετή δουλειά και γενικά δείχνουν να τον προτιμάνε. Δεν ξέρουν; Κάνει καλή δουλειά τουλάχιστον για "εύκολες" βλάβες; Είναι φτηνός; Τι να πω. Ποιος ασχολήθηκε όμως με το πρόβλημά σου, ο ίδιος ή ο ηλεκτρολόγος του;

Από περιέργεια, έχει μέλος του forum συνεργείο στην Αργυρούπολη; Rolling eyes
Giannis307 - Παρ 21 Μάρ 2014, 14:52:27
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:


Από περιέργεια, έχει μέλος του forum συνεργείο στην Αργυρούπολη; Rolling eyes


Ναι αμε.... Cool
TopGear - Παρ 21 Μάρ 2014, 16:18:22
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
TopGear έγραψε:


Από περιέργεια, έχει μέλος του forum συνεργείο στην Αργυρούπολη; Rolling eyes


Ναι αμε.... Cool


Toi? Question
teri064 - Παρ 21 Μάρ 2014, 18:17:57
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
teri064 έγραψε:
Αργυρουπολη μου προτειναν να παω σε ενα παιδι - μελος.
Το συνεργειο που το πηγα ειναι στην Καλλιθεα , "Κοκκοτας Νικος¨, και δεν ειναι το θεμα που τον εκθετω οτι δεν βρηκε τη ζημια , αλλα που ζηταει χρηματα για ανταλλακτικα που τελικα ΔΕΝ ειναι το προβλημα.
Κριμα γιατι μου ανεφερε σχετικα καλη τιμη για επισκευη στο καπακι (450ε) αλλα το εχασε απο τα υπολοιπα (διοτι αυτος που θα βρει τη βλαβη θα παρει μετα απο μενα και την επισκευη στο καπακι)


Στον Κόκκοτα το πήγες; Πάντως γνωρίζω ότι όποτε και να πας έχει αρκετή δουλειά και γενικά δείχνουν να τον προτιμάνε. Δεν ξέρουν; Κάνει καλή δουλειά τουλάχιστον για "εύκολες" βλάβες; Είναι φτηνός; Τι να πω. Ποιος ασχολήθηκε όμως με το πρόβλημά σου, ο ίδιος ή ο ηλεκτρολόγος του;

Από περιέργεια, έχει μέλος του forum συνεργείο στην Αργυρούπολη; Rolling eyes


Πρωτα να πω για το θεμα του καινουριου ανταλλακτικου. Και εγω επισκευαζω λαπτοπ και υπολογιστες , εχω στην ακρη ενα καρο μεταχειρισμενα και μερικα καινουρια ανταλλακτικα ωστε οταν μου φερουν κατι και ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να βρω αμεσα τι φταιει να κανω δοκιμες. Ειναι δυνατον να χρεωσω τον πελατη για κατι που τελικα δεν εφταιγε??? Αν το αγορασω και εκανα λαθος , σορυ θα το κρατησω για τυχον αλλη αλλαγη !Δηλαδη αν μου αλλαζε εγκεφαλο και δεν ηταν αυτος (800ε) , αντλια και δεν ηταν αυτη κλπ κλπ επρεπε εγω να πληρωσω την αδυναμια του να βρει την βλαβη?? Ας αλλαξει επαγγελμα.
Δεν ξερω ποιος ασχοληθηκε με το αμαξι , εγω με το BOSS θα τα βαζω , διοτι εκεινος αποφασιζει.
Ακουστε τωρα και το κωμικοτραγικο του καινουριο δυναμο που μου εβαλε.....το αλλαξε επειδη το παλιο δεν ηταν καλο και δημιουργουσε την βλαβη , το παλιο λοιπον σημερα εμαθα οτι εδινε ρευμα 13.8βολτ δηλαδη ηταν σχεδον αριστο ! Δευτερα θα παω εκει να του παραδωσω και το δυναμο , να ζητησω τα 100 απο τα 150ε που εχω δωσει τελικα ως τωρα και να αφησω πουρμπουαρ τα 50ε.

Σημερα πηγα στην αργυρουπολη στον Παυλιδη και ο ανθρωπος ηταν πανω απο ολα επαγγελματιας , απολυτη διαγνωση θα κανουμε την τεταρτη παντως ως τωρα αποκλεισαμε καποια πραγματα (πολ/σιαστη πχ) . Τεταρτη θα γινει ελεγχος στα μπεκ να δουμε αν αλλαζοντας τα μπεκ θεση , αλλαζει η βλαβη - κυλινδρος που κανει το θεμα , και μετα παμε για καλωδιωσεις.....Τελος θα μεινει ο εγκεφαλος και ελπιζω να μη φτασω εκει διοτι δαγκωνει.
Τα παιδια παντως εκει με τον τροπο που λειτουργουν κερδισαν σιγουρα και την επισκευη στο καπακι
Θα ενημερωσω για την συνεχεια απο βδομαδα , εως τοτε σας ευχαριστω για την βοηθεια Smile
Giannis307 - Παρ 21 Μάρ 2014, 19:54:08
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
Giannis307 έγραψε:
TopGear έγραψε:


Από περιέργεια, έχει μέλος του forum συνεργείο στην Αργυρούπολη; Rolling eyes


Ναι αμε.... Cool


Toi? Question


oui.!
TopGear - Παρ 21 Μάρ 2014, 20:04:38
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
TopGear έγραψε:
Giannis307 έγραψε:
TopGear έγραψε:


Από περιέργεια, έχει μέλος του forum συνεργείο στην Αργυρούπολη; Rolling eyes


Ναι αμε.... Cool


Toi? Question


oui.!


Βύρωνα είμαι εγώ, μπορεί να περάσω καμιά φορά από κει για το σαπάκι μου. Wink Wink

Στη Φλέμινγκ είσαι απ'όσο είδα...
teri064 - Τρι 15 Απρ 2014, 00:06:36
Θέμα δημοσίευσης:
Την καλησπερα μου μετα απο καποιες εβδομαδες.
Πριν αναφερθω στη συνεχεια της "ιστοριας" . να πω οτι λανθασμενα εγραψα οτι το μοτερ ειναι 1.6 16V. Προφανως ηταν κεκτημενη ταχυτητα , το μοτερ ειναι 1.4 16v.

Να δωσω συγχαρητηρια στο συνεργειου που μου συστησαν καποια μελη απο εδω , του κου Παυλιδη στην Αργυρουπολη για τον πολυ επαγγελματικο τροπο που λειτουργουν .
Ξεκινησαμε με τα πιο απλα πραγματα αρχικα , μηπως ειμαστε τυχεροι οτι ειναι κατι "φτηνοτερο" , και σιγα σιγα πηγαιναμε στα πιο ακριβα μεχρι να καταληξουμε στην ακριβη λυση του πακετου Εγκεφαλος - BSI - κλειδι.
Αρχικα καναμε καθαρισμο σε ολες τις φυσες , ελεγχους σε πλεξουδα , και καθαρισμο σε μπεκ . Επισης αλλαξαμε θεση στο μπεκ που αφορουσε τον κυλινδρο 2 μιας και εκει εδειχνε παντα ως τωρα την βλαβη.
Αφου επι 2 μερες δοκιμων εκει δεν ξανααναψε το λαμπακι το πηραμε (χωρις να πληρωθει κατι) για να το κινησουμε για περισσοτερα χλμ .
Περασε σχεδον ολοκληρη βδομαρα αλλα το ξαναεκανε το θεμα ,και πηγαμε να δουμε εαν θα βγαλει βλαβη στον ιδιο κυλινδρο.
Τελικα η βλαβη μεταφερθηκε στον 1ο κυλινδρο κατι που δειχνει οτι κατα 99% ειναι στο μπεκ. Ψαξαμε για μεταχειρισμενο μπεκ , βρεθηκε , και τοποθετηθηκε στη θεση του.
Λειτουργησε για 2 μερες το αμαξι στο συνεργειο στο ρελαντι και σε γυρω βολτες και το παραλαβαμε για να δουμε εαν τελικα ειμαστε οκ.
Εως σημερα περασε μια βδομαδα και ολα δειχνουν σουπερ. Εαν (φτου φτου) βγαλει ολη την εβδομαδα τοτε μας περιμενει ο κος Παυλιδης για να τον ενημερωσουμε . Εως να λυθει το θεμα δεν ζητησε για κανενα ανταλλακτικο χρηματα και του βγαζω το καπελο για αυτο .
Ελπιζω να μην προκυψει κατι αλλο γιατι μετα εχει μεινει μονο η αλλαγη εγκεφαλου , και σε μια βδομαδα να παει εκει το αμαξι ωστε να κανω την αλλη αναγκαια επισκευη , του καπακιου .
trs - Τρι 15 Απρ 2014, 00:31:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ετσι πρεπει να γινονται οι δουλειες, να ξεκινας απο τα πιο απλα και μετα να προχωρας στα πιο "δυσκολα".Φαντασου να σου αλλαζαν εγκεφαλο σε καποιο συνεργειο να πληρωνες κανενα 500αρικο και μετα να σου ελεγαν τελικα δεν ειναι αυτο το προβλημα.
Τελος καλο ολα καλα, ευχομαι να μη σου βγαλει ξανα το προβλημα.
Group206 - Κυρ 20 Απρ 2014, 17:01:45
Θέμα δημοσίευσης: Επιτέλους τέλος
Ευτυχώς που ο Γολγοθάς σου τελείωσε χωρίς καπάκια και ιστορίες.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr