PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Peugeot 206 CC

Giannak - Πεμ 06 Μάρ 2014, 17:54:57
Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 206 CC
Παιδιά γνωρίζει κάποιος να μου πει στο peugeot 206 cc

1)ποιες εκδόσεις έχουν λευκό κοντέρ και ποιες το μάυρο?
2)μαζί με το κουμπί των αλαρμ κουμπι κλειδωμα/ξεκλείδωμα?
3)"κρυφες" ασφάλειες στις πόρτες?
4)Πιτσιλιστίρια στο φανάρια?
5)χειριστίρια στο τιμόνι?
αυτά..ευχαριστώ πολυ!
Manos206 - Πεμ 06 Μάρ 2014, 18:22:57
Θέμα δημοσίευσης:
1) Λευκο μεχρι 2002, Μαυρο 2003+
2)2005+
3)2006+
4) Τα εισαγωγης (το μοναδικο που εχω δει ειναι το δικο μου Razz )
5) Εαν εννοεις χειριστηριο ραδιο και cruise control, ολα αναλογως τον εξοπλισμο..
Giannak - Πεμ 06 Μάρ 2014, 18:46:25
Θέμα δημοσίευσης:
Αααα, οκ, ευχαριστώ... απλα κοτούσα αυτο

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4734152/

και ενω λέει ότι είναι 2007 βλεπω κοντερ και κόλλησα. εκτός αυτού δεν έχει ούτε το κουμπί κλειδωμα-ξεκλείδωμα και ούτε κρυφές ασφάλειες... (χμμμ..) λες να παίζει τπτ? Confused
dimisboukis - Πεμ 06 Μάρ 2014, 18:47:49
Θέμα δημοσίευσης:
206 δεν νομιζω να ειχε στον εξοπλισμο του cruise.Ουτε και σαν extra.
Giannak - Πεμ 06 Μάρ 2014, 19:01:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ότι το έχει το έχει....στης ξαδέρφης μου, μοντέλο του 2007 το έχει, απλά εξαρτάται την εκδοση...
Manos206 - Πεμ 06 Μάρ 2014, 19:04:02
Θέμα δημοσίευσης:
Του 07 δεν ειναι με τπτ.. φαινεται φρεσκοβαμμενο.. σηματα rolland garosσ ενω δεν ειναι.. δεν εχει και το ξεκλειδωμα στο ταμπλω.. φαναρια του πλας.. πιθανοτατα ειναι εισαγωγης οπως το δικο μου.. και το δικο μου του 07 ειναι στα χαρτια γιατι μετραει η ημ/νια 1ης αδειας στην ελλαδα. Ο εξοπλισμος του οπως το βλεπω ειναι ολοιδιος με του δικου μου.. αν το δεις φαινεται οτι ειναι εισαγωγης απο το μεταλλικο πλαισιο πανω απο το αριστερο φαναρι νομιζω στη μηχανη.. εμενα γραφει στα γερμανικα επειδη ειναι απο γερμανια..
dimisboukis - Πεμ 06 Μάρ 2014, 19:14:19
Θέμα δημοσίευσης:
Eγω παντως που το αγορασα καινουργιο 12/2006 δεν ειδα καπου σαν extra να βαλω cruise(θα εβαζα 100%).Τωρα αυτο το cc εχει φαναρια πισω απο 206+ και πρεπει να ειναι φρεσκοβαμμενο οπως πολυ σωστα ειπε ο Μανος η πολυ καλα γυαλισμενο.Παντως αν ενδιαφερεσαι για αγορα ψαξτο λιγο παραπανω.Και οι φωτο πρεπει να ειναι βγαλμενες σε μαντρα ανταλλακτικων με οτι αυτο συνεπαγεται........
Manos206 - Πεμ 06 Μάρ 2014, 19:22:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβως.. Και φυσικα 4500 γι αυτο το αυτοκινητο με τιποτα..!
Giannak - Πεμ 06 Μάρ 2014, 20:53:16
Θέμα δημοσίευσης:
πηγα και το ειδα χτες, το χρωμα δεν γυαλιζε τόσο πολύ βεβαια και μου είπε για 4200...εκει που πηγα και το ειδα ειναι τραβηγμενες οι φωτο και εμενα μου φανηκε πολυ υποπτο και αποτρεπτικο... φουλ ανταλακτικα, συνεργειο και τα φαναρια μου ειπε οτι τα αλλαξε αυτος για ομορφια..αυτο πανω απο το φαναρι δεν το ηξερα να το παρατηρησω...εισαγωγης ειναι λογικα..
Manos206 - Παρ 07 Μάρ 2014, 01:31:12
Θέμα δημοσίευσης:
Εαν δε σου ειπε μονος του οτι ειναι εισαγωγης αστο τελειως.. Βρωμαει απατη..
Giannak - Παρ 07 Μάρ 2014, 09:37:59
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ασχολούμαι άλλο με αυτό... απ'την αρχη φαινόταν , από τον χώρο ότι δεν πάει καλά η δουλειά. Να σε ρωτήσω κάτι άλλο.. Εκτός από τα δερμάτινα καθίσματα έχει καμιά άλλη διαφορά η έκδοση rolland garos?
antonis gsi - Παρ 07 Μάρ 2014, 13:53:33
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4219816/

Ειναι πραγματικα καινουριο ενος φιλου μου.αν μπορεις να σηκωσεις τα κυβικα.εκλεισε 10ετια.
Giannak - Παρ 07 Μάρ 2014, 14:48:55
Θέμα δημοσίευσης:
Φαίνεται πένα όντως, αλλα δυστυχώς δεν μπορω 2λιτρο....θα το 'θελα!! Crying or Very sad
volvos - Παρ 07 Μάρ 2014, 14:56:17
Θέμα δημοσίευσης:
cruise δεν εμπαινε ως εξτρα.
μονο αν βαλεις μονος σου του 307 το χειριστηριο αλλα πρεπει να ενεργοποιησεις την αναλογη λειτουργια στη bsi
και δε παιζει 100% σε ολα. gti Κλπ 2005+ μοντελα συνηθως το δεχονται.
Giannak - Τρι 11 Μάρ 2014, 22:15:29
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά μήπως ξέρει κάποιος να με βοηθήσει?

1) Πεταλούδα γκαζιού βγάζει συχνα το συγκεκριμένο μοντέλο? Αν βγάλει φταίει κάτι??
2) Εχουμε αντιπροσωπευτική άποψη για το αν καίει λάδια? Αν κάποιο καίει μπορούμε να το καταλάβουμε πριν γίνει η αγορά?
3) Υπάρχει κάποιο σημείο να δώσω μεγαλύτερη προσοχή κατα την έρευνα για την αγορα? Εκτος από τα κλασσικά?
4) Ειχαν κάποια μοντέλα κάποιας χρονιάς "θέμα" με κάτι? (π.χ. μοντέλο του 2002, πρόβλημα λάδια)
5) Το χειριστήριο στο τιμόνι για το ραδιόφωνο δουλεύει μόνο στην "μαμα" κονσολα? αν αλλαχτει η κονσόλα, γίνεται να συνδεθει?

Ευχαριστώ πολύ και σόρρυ για την ζαλούρα..
SnakeMJK - Τρι 11 Μάρ 2014, 22:39:38
Θέμα δημοσίευσης:
Giannak έγραψε:
Παιδιά μήπως ξέρει κάποιος να με βοηθήσει?

1) Πεταλούδα γκαζιού βγάζει συχνα το συγκεκριμένο μοντέλο? Αν βγάλει φταίει κάτι??
2) Εχουμε αντιπροσωπευτική άποψη για το αν καίει λάδια? Αν κάποιο καίει μπορούμε να το καταλάβουμε πριν γίνει η αγορά?
3) Υπάρχει κάποιο σημείο να δώσω μεγαλύτερη προσοχή κατα την έρευνα για την αγορα? Εκτος από τα κλασσικά?
4) Ειχαν κάποια μοντέλα κάποιας χρονιάς "θέμα" με κάτι? (π.χ. μοντέλο του 2002, πρόβλημα λάδια)
5) Το χειριστήριο στο τιμόνι για το ραδιόφωνο δουλεύει μόνο στην "μαμα" κονσολα? αν αλλαχτει η κονσόλα, γίνεται να συνδεθει?

Ευχαριστώ πολύ και σόρρυ για την ζαλούρα..


Καλύτερα να προτιμήσεις μοντέλα 2002 και μετά, που είναι multiplex. 2004 και μετά ακόμα καλύτερα που είναι κ facelifted.
Χειριστήριο τιμονιού για να παίξει με άλλο ραδιόφωνο, πρέπει να κουμπώσει "εξαρτηματάκι" για να κάνει την δουλειά. Παλαιότερα είχαν αρκετά χρήματα, πάνω από 50 άνετα. Τώρα δε ξέρω καν αν μπορείς να τα βρεις πουθενά...
Giannak - Τρι 11 Μάρ 2014, 22:53:33
Θέμα δημοσίευσης:
"multiplex"??? what is this?

Δηλαδή τα παλιότερα να μηντα προτιμήσω γιατί εχουν προβλήματα ή γιατι δεν έχουν τόσα εξτρα? δεν εχω και μεγαλες οικονομικες δυνατοτητες γι αυτο κοιταω λιγο χαμηλα....Το εξαρτηματάκι αυτο που λες?? εχουμε καμια παραπανω πληροφορία?
SnakeMJK - Τρι 11 Μάρ 2014, 23:01:45
Θέμα δημοσίευσης:
Giannak έγραψε:
"multiplex"??? what is this?

Δηλαδή τα παλιότερα να μηντα προτιμήσω γιατί εχουν προβλήματα ή γιατι δεν έχουν τόσα εξτρα? δεν εχω και μεγαλες οικονομικες δυνατοτητες γι αυτο κοιταω λιγο χαμηλα....Το εξαρτηματάκι αυτο που λες?? εχουμε καμια παραπανω πληροφορία?


χρησιμοποίησε την αναζήτηση, υπάρχουν όλα απαντημένα.

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=154448
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=6506
Giannak - Τρι 11 Μάρ 2014, 23:19:40
Θέμα δημοσίευσης:
OK...thnx!!! για το Multiplex.....για τα υπόλοιπα??? Shocked
COOL ALEXIS - Τετ 12 Μάρ 2014, 00:02:22
Θέμα δημοσίευσης:
Λάδια το Berlingo με το ίδιο μοτέρ ξεκίνησε να καίει στις 330χιλ χιλιόμετρα και όχι κάτι το τραγικό.
Oxipali - Τετ 12 Μάρ 2014, 04:48:51
Θέμα δημοσίευσης:
Giannak έγραψε:


2) Εχουμε αντιπροσωπευτική άποψη για το αν καίει λάδια? Αν κάποιο καίει μπορούμε να το καταλάβουμε πριν γίνει η αγορά?

4) Ειχαν κάποια μοντέλα κάποιας χρονιάς "θέμα" με κάτι? (π.χ. μοντέλο του 2002, πρόβλημα λάδια)


εμένα δε καίει τίποτα αν καίει φένετε από την εξάτμιση 8α έχει πολλες μαυρίλες νομίζω αν βάλεις το δάκτυλο μεσα.

Τα 1ης γενιάς είχαν θεμα με την οροφη που έμπαζε νερά. εμένα 2002 ειναι μια χαρά

Γενικά τα rolland gaross βγεναν σε συγκεκριμένα χρώματα με συγκεκριμένο εξωπλισμό οπότε είναι ευκολο να καταλαβεις το μουφα
Giannak - Τετ 12 Μάρ 2014, 09:39:34
Θέμα δημοσίευσης:
Σ ευχαριστω για την απαντηση stavro...οταν λες πρωτης γενιας ποια ειναι??
Giannak - Τετ 12 Μάρ 2014, 20:35:56
Θέμα δημοσίευσης:
Giannak έγραψε:
Σ ευχαριστω για την απαντηση stavro...οταν λες πρωτης γενιας ποια ειναι??


Αυτα που βγηκαν το 2001??
Giannak - Κυρ 16 Μάρ 2014, 13:07:06
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα και πάλι...Μετά από πολύ ψάξιμο έχω καταλείξει σε κάποιο 206 cc το οποίο μου αρέσει πολύ και αν τελικά πανε όλα καλά θα δείτε και φωτο.. Τα θέματα που έχει (ως μεταχειρισμένα, όλα έχουν κάτι) είναι:

-Πολύ χαμηλωμένο, πράγμα το οποίο με κουράζει να κόβω στην καθε λακουβίτσα για να μην βρει.. Υπάρχει εύκολη-οικονομική λύση να το "ψηλώσω"?
-Αλλαγή τρόμπα υδραυλικού.. χάνει υγρα.. πόσο κάνει περίπου?
-Αλλαγή ψυγείου, όχι άμεσα απλά ένα πλαστικό κομματάκι έχει σπάσει και θα πρέπει να αλλαχτεί..τι ψυγείο προτείνετε, πόσο κοστίζουν?

Τρακαρισμένο δεν είναι, είναι σε πολύ καλή κατάσταση και μου το δίνει σε υπερ-ελκυστική τιμή...αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν υπάρχει κάποιος μάστορας κοντά στα Β.Π ο οποίος να είναι πραγματικά αξιόπιστος από εσάς και κα κάνει καλή δουλειά , χωρίς να με γδύνει?
Oxipali - Δευ 17 Μάρ 2014, 04:19:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ποσο χαμηλωμενο δηλαδή? 5 εκατοστά ? μπορεις να βάλεις μαμα αμορτισερ ξανά.

Εγω θα σου πρότεινα να την ψάξεις λίγο παραπάνο παντως , και να δεις κάτι σε μαμα setup.Τα ακραια modifications όπως πχ με υπερβολικο χαμηλωμα συνηθως το αμάξι έχει φάει ζόρι.
Giannak - Δευ 17 Μάρ 2014, 17:16:24
Θέμα δημοσίευσης:
Oxipali έγραψε:
Ποσο χαμηλωμενο δηλαδή? 5 εκατοστά ? μπορεις να βάλεις μαμα αμορτισερ ξανά.

Εγω θα σου πρότεινα να την ψάξεις λίγο παραπάνο παντως , και να δεις κάτι σε μαμα setup.Τα ακραια modifications όπως πχ με υπερβολικο χαμηλωμα συνηθως το αμάξι έχει φάει ζόρι.


Ενταξει μην φνταστεις οτι γλυφει ασφαλτο , απλα εγω δεν εχω συνηθισει τοσο χαμηλο αυτοκινητο γι'αυτο και ισως να μου φανηκε...Ξερει κανεις που βρισκουμε οικονομικα το χειριστηριο απο το μηχανισμο των παραθυρων, αν χαλάσει? (Αυτο το μικρουλι που ειναι πισω απο το χειροφρενο Razz )
AlienHack - Πεμ 27 Μάρ 2014, 00:59:58
Θέμα δημοσίευσης:
Giannak έγραψε:
Παιδιά μήπως ξέρει κάποιος να με βοηθήσει?

1) Πεταλούδα γκαζιού βγάζει συχνα το συγκεκριμένο μοντέλο? Αν βγάλει φταίει κάτι??
2) Εχουμε αντιπροσωπευτική άποψη για το αν καίει λάδια? Αν κάποιο καίει μπορούμε να το καταλάβουμε πριν γίνει η αγορά?
3) Υπάρχει κάποιο σημείο να δώσω μεγαλύτερη προσοχή κατα την έρευνα για την αγορα? Εκτος από τα κλασσικά?
4) Ειχαν κάποια μοντέλα κάποιας χρονιάς "θέμα" με κάτι? (π.χ. μοντέλο του 2002, πρόβλημα λάδια)
5) Το χειριστήριο στο τιμόνι για το ραδιόφωνο δουλεύει μόνο στην "μαμα" κονσολα? αν αλλαχτει η κονσόλα, γίνεται να συνδεθει?

Ευχαριστώ πολύ και σόρρυ για την ζαλούρα..



μετα απο 10αετια θα αρχισεις να εχεις λογικα μικροπροβληματα με καποια ηλεκτρολογικα της πλεξουδας. κλασικα πεζο , θα καθαρησεις με καθαριστικο επαφων φισ πεταλουδας και μαπ σενσορ.

πισω αξονας κλασικη ζημεια σε 206 και 206 cc . καθε 150.000 μαξ θελεις και αξονα

σασμαν λογικα καποια στιγμη θα σου βγαλει στα 200.000 + χλμ

και βεβαια κλασικα ψαλιδια ντιζακια βασεις κτλ καθε 2 χρονια το πολυ αλαγμα αν δεν θες να κοπανανε ολα μπροστα.

δεν ειναι οτι θα βγαζει προβληματα που θα σε αφηνουν χωρις αμαξι. απλος αν εισαι λιγο τιτιζης και θελεις να το εχεις σε καλη κατασταση τα παραπανω θα τα βρεις μπροστα σου
AlienHack - Πεμ 27 Μάρ 2014, 01:04:12
Θέμα δημοσίευσης:
Giannak έγραψε:


Ενταξει μην φνταστεις οτι γλυφει ασφαλτο , απλα εγω δεν εχω συνηθισει τοσο χαμηλο αυτοκινητο γι'αυτο και ισως να μου φανηκε...Ξερει κανεις που βρισκουμε οικονομικα το χειριστηριο απο το μηχανισμο των παραθυρων, αν χαλάσει? (Αυτο το μικρουλι που ειναι πισω απο το χειροφρενο Razz )


αυτα που ανεφερα παραπανω για ψαλιδια και ντιζακια και αξονα αν ειναι πολυ χαμηλωμενο θα εχουν φθαρει περισσοτερο.

το κουμπακι αν ενοεις για τα παραθυρα μην τρελενεσαι πανε σε καποιον με μεταχειρα γαλικα ανταλακτικα φτηνα θα το παρεις.

προσεχε να μην μπαζει νερα η οροφη. παντο για πλύσιμο με πιεστικο και κατσε μεσα να δεις αν σταζει
Giannak - Πεμ 27 Μάρ 2014, 09:26:44
Θέμα δημοσίευσης:
ευτυχως απ'οτι εχω καταλαβει νερα δεν μπαινουν....και οι τσιμουχες ειναι σε καλη κατασταση...μονο που κοπαναει λιγο..αυτο μαλλον καποια βιδακια θελουν συντηρηση....δεν ξερω, απ'ότι εχω ακούσει...
Blue Cub - Πεμ 26 Ιαν 2017, 13:54:51
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:

μετα απο 10αετια θα αρχισεις να εχεις λογικα μικροπροβληματα με καποια ηλεκτρολογικα της πλεξουδας. κλασικα πεζο , θα καθαρησεις με καθαριστικο επαφων φισ πεταλουδας και μαπ σενσορ.

πισω αξονας κλασικη ζημεια σε 206 και 206 cc . καθε 150.000 μαξ θελεις και αξονα

σασμαν λογικα καποια στιγμη θα σου βγαλει στα 200.000 + χλμ

και βεβαια κλασικα ψαλιδια ντιζακια βασεις κτλ καθε 2 χρονια το πολυ αλαγμα αν δεν θες να κοπανανε ολα μπροστα.

δεν ειναι οτι θα βγαζει προβληματα που θα σε αφηνουν χωρις αμαξι. απλος αν εισαι λιγο τιτιζης και θελεις να το εχεις σε καλη κατασταση τα παραπανω θα τα βρεις μπροστα σου


Topic resurrection time!

Μάλλον έπρεπε να έχω μελετήσει αυτήν τη συζήτηση πριν την αγορά του cc. Βέβαια δεν ξέρω αν θα έβρισκα την ποιότητα συντήρησης που πέτυχα στο δικό μου και αν θα ήταν προσιτό σε τιμή ένα μετά του '02. Θα ήθελα να είχε μαύρο καντράν, κουμπί κλειδώματος, κρυφές ασφάλειες, ράγες οροφής για τα νερά... Το θέμα είναι ότι πήρα ένα αμάξι καθαρό κι από δακτυλιές στις 122.000, οπού για χρόνια εκτελούσε δρομολόγια cruising. Μετά τον πρώτο χρόνο στην κατοχή μου όμως και της διατήρησης ομαλής οδήγησης, άρχισα να το μεταχειρίζομαι σχεδόν σαν το corolla (σχεδόν, με αυτό δε βουτάω σε λακκούβες). Και έτσι, ίδιοι δρόμοι, ίδιος οδηγός, ίδια οδηγική συμπεριφορά, σιγά σιγά το αμάξι γίνεται ίδιο με το παλιό. Και εννοώ ότι αρχίζω να ακούω τους ίδιους ήχους, πλαστικά και μηχανικά...
Στις αρχές έλεγα, κοίτα να δεις, το πιέζεις και δεν μουγκρίζει δυναμικά ο κινητήρας, παρά μόνο βουίζει ομαλά όσο και αν το πας. Με επιθετικά ανεβάσματα, κατεβάσματα και κακή ποιότητα δρόμων, πλέον στις 145.000 αν και cc, οι θόρυβοι ξεπερνάνε τους τριγμούς. Από τον χειμώνα τουλάχιστον, το αυτοκίνητο άρχισε να κάνει σαν καρμπιροτο πετρελαιοταξο, οπού μετά τις 2.500rpm αρχίζει ο κινητήρας να ροχαλίζει ας το πω, αλλά μόνο όσο συνεχίζουν να ανεβαίνουν οι στροφές, όχι όσο χαλαρώνουν. Πέραν αυτού, εδώ και ακόμα περισσότερο καιρό ακούω έναν ήχο που ακόμα δεν μπορώ να προσδιορίσω από ποια μεριά προέρχεται. Ένας ήχος που μοιάζει σαν χαλαρωμένο πώμα φιάλης, μεταλλικός ήχος, που πότε νομίζω ότι έρχεται από μπροστά, πότε από πίσω, ίσως κι απ τις δύο, το ακούω όταν αφήνω το γκάζι και πέφτουν οι στροφές και όταν οδηγώ πάνω σε πλακόστρωτο ή μπάλωμα δρόμου, κοινώς ανισόπεδο (και που δεν έχει δηλαδή).
Με τα πολλά αρχίζω να υποπτεύομαι πως το πρώτο παίζει να οφείλεται σε βάσεις κινητήρα και το δεύτερο σε μπουκάλες αμορτισέρ...
Θα δοκιμάσω να ανεβάσω ένα κομμάτι βίντεο από ένα καθημερινό δρομολόγιό μου, για όσους έχουν λίγο χρόνο, διάθεση, ησυχία ή και ακουστικά, για να καταλάβουν σε τι αναφέρομαι.
Τώρα που διάβασα και αυτά ανησυχώ περισσότερο και η αλήθεια είναι ότι δε με βοηθάει ο καιρός να αφήσω το αμάξι ακόμα στο συνεργείο.
MEMsound - Πεμ 26 Ιαν 2017, 13:59:27
Θέμα δημοσίευσης:
1) ψυχραιμια...
2) μια βολτα απο συνεργειο που να ξερει απο θορυβους
3) ολα βουιζουν..
Laughing Laughing Laughing Laughing
SnakeMJK - Πεμ 26 Ιαν 2017, 14:03:59
Θέμα δημοσίευσης:
Δυναμώνεις τη μουσική; Laughing
Blue Cub - Πεμ 26 Ιαν 2017, 14:17:26
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
1) ψυχραιμια...
2) μια βολτα απο συνεργειο που να ξερει απο θορυβους
3) ολα βουιζουν..
Laughing Laughing Laughing Laughing

Το θέμα είναι ότι σταμάτησε να βουίζει και άρχισε να χαρχαλεύει...

SnakeMJK έγραψε:
Δυναμώνεις τη μουσική; Laughing

Σε σημείο να πληγώσω τα ηχεία... Rolling eyes
Και οκ, με τη μουσική καλύπτεις τα τριξίματα, αλλά αν είναι να μην ακούς και τα μεταλλικά κροταλίσματα, κάποια στιγμή καταλήγεις με κάτι σπασμένο που δεν πήρες ποτέ χαμπάρι.

ΥΓ. 400+ posts = Τρελλαμένο μέλος Multi color
MEMsound - Πεμ 26 Ιαν 2017, 14:22:17
Θέμα δημοσίευσης:
ελα ρε φιλε ποτε ποσταρες τοσα πολλα?!?!?!?
αααααααααααααααααχαχαχαχαχα

υγ... απο τοτε που το χαμε κανει 2 γυρους παρεα σου χα πει οτι κατι κουδουναει...εχμ το καλοκαιρι ηταν αυτο... Laughing Laughing Laughing

ΑΙ ΤΡΑΒΑ δες τι ειναι... Wink Wink Wink
Blue Cub - Πεμ 26 Ιαν 2017, 14:47:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι ρε φίλε, εγώ πρωτοέγραψα Γενάρη του '16, δεν είμαι εδώ από το '04, ούτε μαζεύω posts από ένα emoticon ανά σχόλιο! Silly

Ναι, τότε κάτι έπαιζε να ακούγεται από το θόλο του συνοδηγού, μάλλον αυτό δυνάμωσε, αλλά τώρα μιλάω για θέμα μηχανής.
Blue Cub - Πεμ 26 Ιαν 2017, 17:08:30
Θέμα δημοσίευσης:
Για όσους μπορούν να ακούσουν, ορίστε ότι μπόρεσα να καταγράψω σε βίντεο https://youtu.be/m-PO_oe_yj4
Με ακουστικά είναι καλύτερο. Αρχίζω από τις χαμηλές στροφές για να φανεί ότι δεν ακούγεται εκεί.

Φεύγοντας από τη δουλειά σα να άκουγα το χαλάρωμα από πίσω κι από μέσα και σκεφτόμουν μήπως είναι αμορτισέρ πορτ μπαγκάζ, μηχανισμός οροφής ή γρύλος παραθύρου, ενώ στην πορεία το άκουγα από μπροστά, πάντα όμως όλα από την δεξιά μεριά.
Επίσης, δοκίμασα και τώρα που έφτασα σπίτι μερικά χαμηλά μαρσαρίσματα μέχρι 2000 και ακουγόταν από μπροστά ακόμα και όταν έπαιζα ανάμεσα σε 100 στροφές και μόνο από το τρέμουλο. Άνοιξα το καπό να δω αν θα ακουστεί πιο έντονα, δεν ακουγόταν τίποτα, το έκλεισα χωρίς να το ρίξω, μόνο με πίεση μέχρι να κουμπώσει, ξαναπαίζω το γκάζι, τίποτα. Εξαφανίστηκε το μεταλλικό τρέμουλο, περίεργα πράγματα. Θα δούμε στην επόμενη βόλτα τι θα χαλαρώσει και θα συντονίζει...
kostas205 - Δευ 30 Ιαν 2017, 12:33:18
Θέμα δημοσίευσης:
Δοκίμασε να αφαιρέσεις τα αμορτισερ του πορτπαγκαζ, αν δεν το εχεις ηδη κάνει. Το δικό μου έκανε σαν κουδουνίστρα και νόμιζα ότι το θέμα ηταν στον αξονα, το πήγα μια βολτα χωρις τα αμορτισερ και το αμαξι ησύχασε. Ολα αυτα σε 205 βέβαια, αλλα δεν χανεις τιποτα να δοκιμάσεις!
Blue Cub - Παρ 17 Φεβ 2017, 15:04:51
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορεί να μην ενδιαφέρει κάποιον, αλλά μιας και ανοίγουμε ένα θέμα, ας ενημερώσω για την εξέλιξή του.
Βάση μηχανής όντως αλλάχτηκε γιατί η κουκουνάρα αν και χωρίς σπάσιμο είχε καθίσει από τη χαλάρωση μέχρι το τέρμα της. Οι κραδασμοί μειώθηκαν αισθητά αν και δεν εξαφανίστηκαν, ίσως καταπιέστηκαν και οι άλλες από την χαλάρωση της κουκουνάρας και μπορεί να χρειαστεί κάποια αλλαγή κόντρα βάσης σασμάν, θα δείξει.
Όσο για τον μυστήριο ήχο που ταξίδευε στις μεριές του αυτοκινήτου, μπορεί να αστόχησα ως προς το ελαττωματικό προϊόν, αλλά το αυτί μου έκανε τις πιο σωστές παρατηρήσεις "φιάλη που κάνει μεταλλικό ήχο"...
Όταν δεν άντεξα άλλο, άνοιξα το καπό και άρχισα να ταρακουνάω ότι έβρισκα με τα χέρια μέχρι να βρω τι είναι χαλαρωμένο. Και το όνομα αυτού Βαρελάκι Αντιψυκτικού! Το λάστιχο που το κρατάει στη θέση του είχε μετακινηθεί πιο πάνω με αποτέλεσμα να ταλαντεύεται ελεύθερα παρασέρνωντας και τη σωλήνωσή του που κοπανούσε στις υπόλοιπες...
Έτσι ο συνδυασμός με είχε τρομοκρατήσει και δεν ήξερα τι γινόταν κάτω από αυτό το έρμο καπό. Όσο δυνατά και να έβαζα τη μουσική, σειόταν το πάτωμα και το engine bay έπαιζε dubstep! Φτηνά τη γλίτωσα και πάλι. Θα τα πούμε στο επόμενο επεισόδιο του Μυστήρια στο Peugino...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr