Giannak έγραψε: |
Παιδιά μήπως ξέρει κάποιος να με βοηθήσει?
1) Πεταλούδα γκαζιού βγάζει συχνα το συγκεκριμένο μοντέλο? Αν βγάλει φταίει κάτι?? 2) Εχουμε αντιπροσωπευτική άποψη για το αν καίει λάδια? Αν κάποιο καίει μπορούμε να το καταλάβουμε πριν γίνει η αγορά? 3) Υπάρχει κάποιο σημείο να δώσω μεγαλύτερη προσοχή κατα την έρευνα για την αγορα? Εκτος από τα κλασσικά? 4) Ειχαν κάποια μοντέλα κάποιας χρονιάς "θέμα" με κάτι? (π.χ. μοντέλο του 2002, πρόβλημα λάδια) 5) Το χειριστήριο στο τιμόνι για το ραδιόφωνο δουλεύει μόνο στην "μαμα" κονσολα? αν αλλαχτει η κονσόλα, γίνεται να συνδεθει? Ευχαριστώ πολύ και σόρρυ για την ζαλούρα.. |
Giannak έγραψε: |
"multiplex"??? what is this?
Δηλαδή τα παλιότερα να μηντα προτιμήσω γιατί εχουν προβλήματα ή γιατι δεν έχουν τόσα εξτρα? δεν εχω και μεγαλες οικονομικες δυνατοτητες γι αυτο κοιταω λιγο χαμηλα....Το εξαρτηματάκι αυτο που λες?? εχουμε καμια παραπανω πληροφορία? |
Giannak έγραψε: |
2) Εχουμε αντιπροσωπευτική άποψη για το αν καίει λάδια? Αν κάποιο καίει μπορούμε να το καταλάβουμε πριν γίνει η αγορά? 4) Ειχαν κάποια μοντέλα κάποιας χρονιάς "θέμα" με κάτι? (π.χ. μοντέλο του 2002, πρόβλημα λάδια) |
Giannak έγραψε: |
Σ ευχαριστω για την απαντηση stavro...οταν λες πρωτης γενιας ποια ειναι?? |
Oxipali έγραψε: |
Ποσο χαμηλωμενο δηλαδή? 5 εκατοστά ? μπορεις να βάλεις μαμα αμορτισερ ξανά.
Εγω θα σου πρότεινα να την ψάξεις λίγο παραπάνο παντως , και να δεις κάτι σε μαμα setup.Τα ακραια modifications όπως πχ με υπερβολικο χαμηλωμα συνηθως το αμάξι έχει φάει ζόρι. |
Giannak έγραψε: |
Παιδιά μήπως ξέρει κάποιος να με βοηθήσει?
1) Πεταλούδα γκαζιού βγάζει συχνα το συγκεκριμένο μοντέλο? Αν βγάλει φταίει κάτι?? 2) Εχουμε αντιπροσωπευτική άποψη για το αν καίει λάδια? Αν κάποιο καίει μπορούμε να το καταλάβουμε πριν γίνει η αγορά? 3) Υπάρχει κάποιο σημείο να δώσω μεγαλύτερη προσοχή κατα την έρευνα για την αγορα? Εκτος από τα κλασσικά? 4) Ειχαν κάποια μοντέλα κάποιας χρονιάς "θέμα" με κάτι? (π.χ. μοντέλο του 2002, πρόβλημα λάδια) 5) Το χειριστήριο στο τιμόνι για το ραδιόφωνο δουλεύει μόνο στην "μαμα" κονσολα? αν αλλαχτει η κονσόλα, γίνεται να συνδεθει? Ευχαριστώ πολύ και σόρρυ για την ζαλούρα.. |
Giannak έγραψε: |
Ενταξει μην φνταστεις οτι γλυφει ασφαλτο , απλα εγω δεν εχω συνηθισει τοσο χαμηλο αυτοκινητο γι'αυτο και ισως να μου φανηκε...Ξερει κανεις που βρισκουμε οικονομικα το χειριστηριο απο το μηχανισμο των παραθυρων, αν χαλάσει? (Αυτο το μικρουλι που ειναι πισω απο το χειροφρενο ![]() |
AlienHack έγραψε: |
μετα απο 10αετια θα αρχισεις να εχεις λογικα μικροπροβληματα με καποια ηλεκτρολογικα της πλεξουδας. κλασικα πεζο , θα καθαρησεις με καθαριστικο επαφων φισ πεταλουδας και μαπ σενσορ. πισω αξονας κλασικη ζημεια σε 206 και 206 cc . καθε 150.000 μαξ θελεις και αξονα σασμαν λογικα καποια στιγμη θα σου βγαλει στα 200.000 + χλμ και βεβαια κλασικα ψαλιδια ντιζακια βασεις κτλ καθε 2 χρονια το πολυ αλαγμα αν δεν θες να κοπανανε ολα μπροστα. δεν ειναι οτι θα βγαζει προβληματα που θα σε αφηνουν χωρις αμαξι. απλος αν εισαι λιγο τιτιζης και θελεις να το εχεις σε καλη κατασταση τα παραπανω θα τα βρεις μπροστα σου |
MEMsound έγραψε: |
1) ψυχραιμια...
2) μια βολτα απο συνεργειο που να ξερει απο θορυβους 3) ολα βουιζουν.. ![]() ![]() ![]() ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
Δυναμώνεις τη μουσική; ![]() |