Φτιάξε το μόνος σου - DIY - Επισκευή αμορτισέρ bilstein rallistasvordon - Τετ 05 Μάρ 2014, 21:15:35 Θέμα δημοσίευσης: DIY - Επισκευή αμορτισέρ bilstein
Καλησπέρα στην παρέα.
Πέσανε στα χέρια μου δύο μπροστινά αμορτισέρ bilstein b8 χαλασμένα.
Ψάχνοντας στο ίντερνετ για τον τρόπο επισκευής τους έπεσα σε αυτή την σελίδα:
http://www.ehow.com/how_12131006_diy-bilstein-revalve.html
η οποία εξηγεί με ποιόν τρόπο μπορούμε να ανακατασκευάσουμε τα χαλασμένα αμορτισέρ και να τοποθετήσουμε μία βαλβίδα στο κάτω μέρος τους ώστε να ''ξαναφουσκώσουμε'' το τμήμα του αμορτισέρ που περιέχει το άζωτο.
Δε μου φαίνεται απραγματοποίητο. Το μόνο σημείο που νομιζω οτι κολάει το όλο εγχείρημα είναι κυρίως στην εύρεση καινούργιων τσιμουχών του εμβόλου οι οποίες είναι και αυτές που φαγώνονται και ''χαλάει'' το αμορτισέρ. (καθώς περνάει το λάδι από αυτές και όχι από τις διόδους που έχει το έμβολο.) (εδώ ίσως κάνω και λάθος). Πιθανόν να μπορούσαμε κι εμείς να προμηθευτούμε αυτές τις τσιμούχες και να γλυτώσουμε το κόστος της επισκευής που είναι αρκετά πάνω από 100ευρώ για το μπροστά σετ. geo106xs - Τετ 05 Μάρ 2014, 21:27:17 Θέμα δημοσίευσης:
Καλη φαση,αλλά! Πες οτι βρηκες τα ανταλλακτικα,κουζινετα,τσιμουχες κλπ Αν βαλεις βαλβιδα,οπως λεει,πως θα ξαναβαλεις αζωτο αν χρειαζεται μεγαλη πιεση; Με αερα γινεται να το φουσκωσεις,αλλα εχω την εντυπωση πως δε θα δουλευει σωστα καθως το αζωτο χρειαζεται για να ψυχει το αμορτισερ,αν μετα αρχιζει και χανει; Θα το ξαναβγαλεις να το φουσκωσεις; rallistasvordon - Τετ 05 Μάρ 2014, 21:59:57 Θέμα δημοσίευσης:
Απο τη στιγμή που θα μπουν καινούργιες τσιμούχες όμως γιατί να υπάρχουν απώλειες? Eξαιτίας της ύπαρξης αέρα αντί αζώτου? Παραθέτω και μία φώτο από το εσωτερικό ενος αμορτισέρ αντίστοιχης αν όχι ίδιας φιλοσοφίας με τα bilstein
Όσον αφορά την ψύξη το άζωτο από οτι κατάλαβα υπάρχει όχι τόσο για να ψύχει όσο για να διατηρεί μία συνεχόμενη πίεση και να μην αφρίζει το λάδι όπως ωραία δείχνει η bilstein στο παρακάτω βίντεο:https://www.youtube.com/watch?v=W4ZZYqRVzLcgeo106xs - Τετ 05 Μάρ 2014, 23:57:30 Θέμα δημοσίευσης:
Απωλειες θα εχεις λογω βαλβιδας σραντερ,την οποια θα εχεις για το φουσκωμα...εκτος αυτου,αν η πιεση που χρειαζονται,ειναι περιπου οσο λεει η φωτο της decarbon(30bar),δε νομιζω οτι υπαρχει καποιος ευκολος τροπος να φτασεις αυτα τα νουμερα,ακομα και με τρομπα για αναρτηση ποδηλατου,δυσκολα θα το φτασεις!
Επισης,η διαφορα του να το φουσκωσεις με ατμοσφαιρικο αερα αντι του αζωτου,πιστευω οτι θα εχει μεγαλη διαφορα καθως(απ'οσο γνωριζω)οσο ανεβαινει η θερμοκρασια ο ατμοσφαιρικος αερας διαστελλεται περισσοτερο απο το αζωτο,με επακολουθο την αυξηση της πιεσης στο θαλαμο του αμορτισερ
Να σημειωσω,πως ολα αυτα που σου λεω,δεν ειναι απολυτα καθως δεν ειμαι ειδικος,οποτε περιμενε καλυτερα να απαντησει και καποιο αλλο παιδι,που εχει τις σχετικες γνωσεις πανω σε τετοια θεματα RoadRunner122 - Πεμ 06 Μάρ 2014, 00:45:27 Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω για όλα τ'άλλα αλλά ο τύπος έχει ΠΟΛΥ ωραία μέγγενη! Jean - Πεμ 06 Μάρ 2014, 15:19:37 Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Δεν ξέρω για όλα τ'άλλα αλλά ο τύπος έχει ΠΟΛΥ ωραία μέγγενη!
ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ!!!! iceage - Παρ 07 Μάρ 2014, 22:42:56 Θέμα δημοσίευσης:
Χωρίς να δω τα ποστ σας το ίδιο πρόσεξα και εγώ. Μου άρεσε που περιστρέφεται.