PSClub - Hellas

Κινητήρας - προβληματα 207GT και λυσεις

tasosd - Κυρ 02 Μάρ 2014, 13:06:02
Θέμα δημοσίευσης: προβληματα 207GT και λυσεις
αγαπητοι φιλοι εχω στην κατοχη μ ενα 207GT του 2007!εχει εμφανισει εως τωρα τα εξης προβληματα: καμμενος εγκεφαλος, καμμενος εγκεφαλος ESP, απωλεια χρονισμου, ραγισμενη τουρμπινα και πολλαπλη(προσφατη αλλαγη).με το τελευταιο προβλημα η πιεση δεν διορθωθηκε αφου ανεβαζει μεχρι 5000 στροφες και 5η ταχυτητα σε ευθεια και μενει εκει!υπαρχει καποις με παρομοια προβληματα??κ εως ποτε θα ανεχομαστε τα ελλαττωματικα αυτοκινητα που αγορασαμε??
reselie-206 - Κυρ 02 Μάρ 2014, 13:17:00
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα,

Το πρόβλημα που το εντοπίζεις? δε τουρμπίζει? απώλεια πίεσης? το οτι με 5η (μακρυά των GT) πάει εώς 5.000 στροφές (>200χλμ) και μένει εκεί δε μου φαίνεται και τόσο περίεργο για 150άλογα αμάξι 1250kg πρίν πήγαινε αισθητά καλύτερα?

τώρα σχετικά με τα υπόλοιπα προβλήματα που σου εμφάνισε
Εγκέφαλος - όχι σύνηθες
ΕΣΠ - σύνηθες
χρόνισμα - σύνηθες
ραγίσματα στο μαμά μαντέμι - σύνηθες (άμα πάς αχρόνιστος ή full load στην εθνική για ώρα είναι και λογικό αν αναλογιστείς το πόσο μικρό είναι το σαλιγκάρι και πόσο φτωχό το μίγμα απο τη μάνα του...)
manosm3 - Κυρ 02 Μάρ 2014, 15:11:04
Θέμα δημοσίευσης:
τσεκαρισμα καταλυτη και βαλβιδες γι' αρχη
tasosd - Κυρ 02 Μάρ 2014, 15:57:29
Θέμα δημοσίευσης:
το αυτοκινητο δεν παει παραπανω ενω πριν μεχρι 200 ανετα!ειχαμε χαμηλη πιεση αλλαξαμε τουρμπινα πολλαπλη κ τωρα αυτο!!δεν ξερω μηπως υπαρχει προβλημα με καμια βαλβιδα πιεσης!το αυτοκινητο μαμα ειναι κ ατουρμπιστο!κατι αντιστοιχο στην αντιληψη σας??
recife_rallye - Κυρ 02 Μάρ 2014, 16:59:38
Θέμα δημοσίευσης:
Με συγχωρεις ρε φιλε αλλα ο μηχανικος σου μαλλον δεν το χει..
Πρωτα ξεκινας απο τα απλα και τα πιο συνηθη και πας στα πιο πολυπλοκα.
Το απλο στην περιπτωση σου ειναι να ελεγξεις σωληνωσεις(αν χανει απο καπου αερα),βαλβιδα ηλεκτροβανα πιεσης aka ν75 και σκαστρα.Δεν αλλαζουμε αμεσως τουρμπινα επειδη ειδαμε ενα ραγισμα η επειδη δεν τουρμπιζει το ρημαδι..λεφτα ειναι αυτα και τα πληρωνεις ΕΣΥ Rolling eyes

Αν παλι στρωσεις το προβλημα με την πιεση και συνεχιζει να μην πηγαινει τοτε θα πρεπει να ελεγξεις καταλυτη και βαλβιδες(αν φυσικα το χρονισμα σου εχει γινει σωστα) Confused
tasosd - Κυρ 02 Μάρ 2014, 17:07:26
Θέμα δημοσίευσης:
εχει γινει κ το καλοκαιρι αλλαγη σκαστρας!υποτιθεται τα ελεγξε ολα!το θεμα ειναι οτι χανει πιεση απο καπου!!!δεν ξερω τι εχετε συναντηση οι υπολοιποι με αυτα τα αυτοκινητα αλλα πιαστηκαμε κοροιδα!!κ αντε να πουληθει τωρα:(!βεβαια η πεζο γαλλιας δεν δεχεται τπτ απολυτος!!εταιρειες - κλεφτες!!
Samer - Κυρ 02 Μάρ 2014, 17:46:43
Θέμα δημοσίευσης:
Καμμενος εγκεφαλος; Πως εγινε αυτο; Τον αλλαξες;
Samer - Κυρ 02 Μάρ 2014, 17:54:41
Θέμα δημοσίευσης:
Θες χρονισμο και τεντωτηρα, αλλη μοναδα για ΕΣΠ, (με γαλλια δεν θα βρεις ακρη ολοι περασαμε απο αυτο το σταδιο εκτος αν εχεις λιγοτερα απο 105,000χλμ ρωτα ενα παιδι εδω κατι εχει κανει) τσεκαρε ν75, ξανα δες τη σκαστρα σου και πολλαπλη και τουρμπινα, βαλε διαγνωστικο να δεις τι προβληματα σου βγαζει, δες τα σωληνακια αν χανεις απο καπου.

Ποσα χλμ εχεις;
Το ειχες παρει καινουριο η μολις το πηρες μεταχειρο;
Λαμπακια; depollution faulty system σου αναβει;
5η εχεις μακρυτερο γραναζι η κανονικο;
bagos - Κυρ 02 Μάρ 2014, 21:18:40
Θέμα δημοσίευσης:
Ριξε κ μια ματια στο κολαρο που φευγει απο τη τουρμπινα.αυτο το μικρο κομματι που ενωνει τη τουρμπινα σου με το πλαστικο.συνηθως κοβουν απο τη κατω μερια κ δε φαινεται.βαλε το χερι να δεις αν ειναι οκ η λυστο κ τσεκαρε το.
tasosd - Δευ 03 Μάρ 2014, 12:20:32
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια το αυτοκινητο ειναι μαμα!δεν εβαλα κατι αλλο!εμφανισε το προβλημα πιεσης, εγινε αλλαγη σκαστρασ εγινε τουρμπινα αλλαξε πολλαπλη αλλαξε!κανενα μην στην οθονη!σκεφτηκα καθαρισμο βαλβιδων!!!το λαδι που καιει αποτι φαινεται ειναι η σημαντικοτερη αιτια για ολα τα προβληματα!!εχει 117000 χιλιομετρα χωρις σκισιμο ουτε στο ελαχιστο!
Samer - Δευ 03 Μάρ 2014, 13:38:53
Θέμα δημοσίευσης:
tasosd έγραψε:
παιδια το αυτοκινητο ειναι μαμα!δεν εβαλα κατι αλλο!εμφανισε το προβλημα πιεσης, εγινε αλλαγη σκαστρασ εγινε τουρμπινα αλλαξε πολλαπλη αλλαξε!κανενα μην στην οθονη!σκεφτηκα καθαρισμο βαλβιδων!!!το λαδι που καιει αποτι φαινεται ειναι η σημαντικοτερη αιτια για ολα τα προβληματα!!εχει 117000 χιλιομετρα χωρις σκισιμο ουτε στο ελαχιστο!


θες να πεις παραπανω λεπτομεριες γιατι μας τα λες με δοσεις. Δεν εχει να κανει μαμα η οχι το αμαξι. Με τοσα χλμ που εχεις θελει ενα μεγαλο update το αμαξι σου. Καθαρισμο βαλβιδων θα χρειαστεις σιγουρα

Τι λαδια βαζεις? Σου εχει αναψει για λαδια? Τα μπουζι τα εχεις αλλαξει?

Το εχεις απο καινουριο το αμαξι η μεταχειρο γιατι ο προηγουμενος μπορει να το εχει σκισει και να εκανε σερβις καθε αιωνα.

Τον καμμενο εγκεφαλο τουλαχιστον τον αλλαξες γιατι αν οχι απο κει θα ηταν καλη ιδεα να ξεκινησεις Laughing Laughing

Και τελευταια φορα που εκανες update στη peugeot? εκανες ποτε?
tasosd - Δευ 03 Μάρ 2014, 13:50:53
Θέμα δημοσίευσης:
το αυτοκινητο αγοραστηκε καινουργιο απο εμενα!τα σερβισ του ολα κανονικα λαδια τοταλ!στα δυο χρονια εγινε αλλαγη εγκεφαλου κ εγκεφαλου ESP. το καλοκαιρι εγιξε αλλαγη σκαστρας!μπουζι ολα αλλαγμενα στην ωρα τους!update εχει γινει μια φορα σιγουρα!εχω μαθει ομως οτι το νεο 208GTi στις 5000 στροφες και μετα δυσκολα ανεβαινει αλλο εκτος και αν εισαι σε κατηφορα!δεν ξερω μηπως με την αλλαγη τουρμπινας εγινε update που δικαιολογει την συμπεριφορα του δικου μου!ολα τα ελεγξαν μου ειπαν στην αντιπροσωπια εκτος βεβαια απο καθαρισμο βαλβιδων!!!
N207r - Δευ 03 Μάρ 2014, 14:43:55
Θέμα δημοσίευσης:
Να φανταστούμε οτι κανεις τα servis στην πεζό έτσι? Κ αλλάζεις μπουζί ανάλογα με το μανουαλ του κατασκευαστή? Κ βάζεις τοταλ 5/30? Αν είναι έτσι κ ξεπερασες τα 100.000 χλμ τοτε είναι θαύμα!
tasosd - Δευ 03 Μάρ 2014, 15:49:30
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ζω ενα θαυμα!!αποτι καταλαβαινω ομοιοπαθεισ δεν υπαρχει??ειναι ολοι ακομα στο δρομο για τα δικα μ προβληματα??
marios_207_GT - Δευ 03 Μάρ 2014, 15:58:01
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα το δικο μου παντως με μαμα προγραμμα και εξατμιση απο το σπιραλ και πισω τερματιζει σχετικα ευκολα και σε ευθεια, αυτο που λες για τις 5000+ οτι δεν παει κατι στο χρονισμο πρεπει να ειναι ή πολυ βουλωμενη εισαγωγη, μενα πριν χρονισω και καθαρισω εισαγωγη δυσκολευοταν θανασιμα για να παει στα 200χλμ/ω
Morfeas - Κυρ 09 Μάρ 2014, 00:46:52
Θέμα δημοσίευσης: fw
Εγώ έχω κάνει 170000 χιλιόμετρα από τα τέλη του 2007 που το αγόρασα με λάδια πάντα 5-30 και πρόγραμμα πρώτου σταδίου από τα 10000 χιλιόμετρα. Από τα 125000 και μετά αφού άλλαξα σαλιγκάρι γιατί ράγισε έγινε 220 άλογα(Υβριδικό) και λειτουργεί άψογα το αμάξι. Καινούργιος κινητήρας ήταν τότε λογικό είναι να έχουν θεματάκια τα μοντέλα τουλάχιστον μέχρι και το 2009. Esp μονάδα έχει αλλαχτεί είχα ανοίξει τότε και ανάλογο θέμα, χρόνισμα έγινε καθαρισμός βαλβίδων έχει γίνει και έχει αλλαχτεί ο κυκλοφορητής νερού της τουρμπίνας , 2 φορές έχει κάψει πολλαπλασιαστή και δεν άντεξε και η τρόμπα υψηλής. Επίσης κάποια στιγμή θα χρειαστεί τρόμπα νερού. Τα λέω όλα αυτά και είναι λίγο άσχετα με το θέμα γιατί πιστεύω πως ο μηχανικός που πηγαίνεις αν ξέρει από τον συγκεκριμένο κινητήρα μπορεί να προλάβεις πολλά πλην του εγκεφάλου φυσικά. Τα λάδια που σου καίει είναι φυσιολογικό βάλε 5-40 και άλλαξε τσιμούχες βαλβίδων. Μπουζί να αλλάζεις ποιο συχνά γιατί μαζεύουν καρβουνίλα λόγο των πολλών αναθυμιάσεων που έχει τα μοτερ. Αυτά έχω τηρήσει συν αυτά που λέει ο samer και έχω κάνει τόσα χιλιόμετρα.
mathanas - Κυρ 09 Μάρ 2014, 01:41:16
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδια οποιος μπορει να βοηθησει τον ανθρωπο ας το κανει, μη γραφετε οτι να ναι του στυλ "...με 5-30 και εχεις 117.000κ θαυμα!" να μαστε λιγο σοβαροι, αυτη πιπιλα με τα 0-30 και τα 5-30 το οποιο εχει στηριχτει στο πουθενα και οποιος εχει προβλημα φταινε τα 5-30 εχει καταντησει αστειο ΕΛΕΟΣ!!!
N207r - Κυρ 09 Μάρ 2014, 10:28:53
Θέμα δημοσίευσης:
Το σωστό λάδι δεν είναι αστείο αστείο είναι τα τοταλ ineos 5/30 που βάζει η αντιπροσωπεία κ τα αλλάζουν οποτε θέλουν τα μπουζί που τα αλλάζουν και αυτά κάθε 30.000.. Αν διαβάσει το παιδί σε άλλο topic τα έχουμε πει πολλές φορές για βρώμικη εισαγωγή βουλομενους καταλύτες σωστό χρονισμό κ σωστή λειτουργία σκαστρας, ν75 κ.τ.λ όλα στο χέρι δεν γίνεται κάθε φορά..
tasosd - Κυρ 09 Μάρ 2014, 18:35:29
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια σας ευχαριστω ολους για τισ παρατηρησεις σας!το θεμα ειναι οτι το αυτοκινητο εχει χασει απο την δυναμη του παροτι εγινε αλλαγη με νεα τουρμπινα κ πολλαπλη!μεχρι στιγμης αντλιες και πολλαπλασιαστης δεν εχουν θεμα αλλα προβλεπω να εχω θεμα συμφωνα με τα λεγομενα σας!ισως εμφανισει σταδιακα θεμα με τον καταλυτη!θεωρω πλεον οσο νωριτερα το ξεφορτωθω τοσο καλυτερα!οποιος θελει εκδηλωνει ενδιαφερον παιδια!
Samer - Κυρ 09 Μάρ 2014, 19:23:25
Θέμα δημοσίευσης:
tasosd έγραψε:
παιδια σας ευχαριστω ολους για τισ παρατηρησεις σας!το θεμα ειναι οτι το αυτοκινητο εχει χασει απο την δυναμη του παροτι εγινε αλλαγη με νεα τουρμπινα κ πολλαπλη!μεχρι στιγμης αντλιες και πολλαπλασιαστης δεν εχουν θεμα αλλα προβλεπω να εχω θεμα συμφωνα με τα λεγομενα σας!ισως εμφανισει σταδιακα θεμα με τον καταλυτη!θεωρω πλεον οσο νωριτερα το ξεφορτωθω τοσο καλυτερα!οποιος θελει εκδηλωνει ενδιαφερον παιδια!


ΤσεκΑρε καταλυτη θα εχει μπουκωσει και δες βαλβιδες σιγουρα θελουνε καθαρισμο. Τοσα χλμ σιγουρα ειναι μπουκομεμα και βρωμικα
marios_207_GT - Κυρ 09 Μάρ 2014, 22:48:14
Θέμα δημοσίευσης: Re: fw
Morfeas έγραψε:
βάλε 5-40


Την ευθύνη για μια τετοια επιλογη ποιος την αναλαμβανει? Εγω, εσυ, ο μηχανικος? ποιος? το να βαζουμε 5-30 αντι για 0-30 οκ δεκτο ειναι μεσα στα ορια του κατασκευαστη, το να παμε σε 5-40 ομως ειναι εκτος. Για μενα αμαξι που καιει λαδια ψανχετε απο που τα καιει, ειναι τσιμουχακια? οδηγοι? ελατηρια στα πιστονια? εγω θα τα αλλαξω ολα να ειμαι ηρεμος, το να λεμε ομως βαλε 5-40 ενω ειναι εκτος οριων κατασκευαστη για μενα ειναι εγκληματικο και στο λεω φιλικα, οπως ειπε και ο Νικος παραπανω το λαδι δεν ειναι παιξε γελασε.....
Morfeas - Δευ 10 Μάρ 2014, 20:18:57
Θέμα δημοσίευσης:
Το βάζω αρκετό καιρό και δεν έχω πρόβλημα. Την πρόταση αυτή μου την είπαν οι e-tuners και τους εμπιστευομαι απόλυτα γιατί όλα αυτα τα χιλιόμετρα τα ε΄χω κάνει με πρόγραμμά τους και δεν έχω πάθει τίποτα. Το μοτέρ έχει αντέξει
vagelis207 - Δευ 10 Μάρ 2014, 20:32:01
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε παιδια αυτο με τα λαδια πιστευω οτι ειναι υπερβολικο.Δε λεω,τα 0-30 μπορει να ειναι ιδανικοτερη επιλογη αλλα δεν δεχομαι οτι αν βαζεις 5-30 θα παρεις τον κινητηρα στα χερια.Εγω εχω 110.000 περιπου με ''το λαθος'' λαδι και το αμαξι δουλευει αψογα.Η καταναλωση ειναι σε λογικα σχετικα επιπεδα της ταξεως του 1λιτρου περιπου στα 5000χλμ.Προσφατα εκανα καθαρισμο βαλβιδων και χρονισμα και το αμαξι παει σαν καινουριο.Επισης οι βαλβιδες ηταν σε πολυ καλυτερη κατασταση απο αλλες που εχω δει με λιγοτερα χλμ.Αυτο νομιζω οφειλεται οτι το αμαξι δεν κινειται καθολου στην πολη και οχι στον τυπο λαδιου.Εχω δει περιπτωσεις με πολυ λιγοτερα χλμ απο τα δικα μου και πολυ χειροτερες βαλβιδες,με 0-30 λαδι απο καινουριο.Οποτε ας μην τρομαζουμε τον ανθρωπο.Μπουζι επισης αλλαζω καθε 20.000.
Φιλε μου εγω πιστευω καθαρισμα βαλβιδες κανε και τσεκαρε και χρονισμα.Θα δεις διαφορα.
marios_207_GT - Δευ 10 Μάρ 2014, 22:38:00
Θέμα δημοσίευσης:
κατ'αρχην αλλο 5-30 αλλο 5-40. Το λαδι λιπαινει ενα σωρο σημεια του κινητηρα, εαν ο κινητηρας τα καιει απο 2-3-4 απο αυτα βαζοντας 5-40 η καταναλωση λαδιου ή θα πεσει ή θα παει σε νορμαλ επιπεδα. Ρωτω τωρα ειστε σιγουροι οτι τα υπολοιπα σημεια του κινητηρα που δεν εχουν ανοιξει τα διακενα τους θα λιπαινονται με το 5-40? γιατι μιλαμε για ενα μικρο φιλμ λαδιου, τελος παντων ο καθενας κανει οτι θελει στο αμαξι του, βαλτε 5-40 και οταν ανοιξουν κι αλλο τα διακενα βαλτε και 10-40.
N207r - Δευ 10 Μάρ 2014, 22:59:04
Θέμα δημοσίευσης:
Με το 5/40 δεν έχουν θέμα γιατί το 40 ειναι το ιξώδες στις υψηλές θερμοκρασίες απλα το μόνο μείον είναι το στροφαρησμα ψηλά η κακη απόκριση στο γκάζι κ η υψηλότερη κατανάλωση καυσίμου.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr