makis106 έγραψε: |
Καταρχήν εχει αναφερθει οτι τα πρώτα λαδια που τοποθετουνται στο μοτερ απο το εργοστασιο, εχουν ειδικη συσταση για το διαστημα του "στρωσίματος" και δεν θα πρεπει να αλλάζονται για τα πρώτα 10000, αλλα αυτο ειναι υπο συζητηση και τωρα πλεον δεν εχει νοημα για σενα...
κατα τα αλλα δεν υπαρχει λογος να αλλαξεις παλι τοσο γρηγορα τα λαδια και σε τοσο μικρο διαστημα, τσαμπα λεφτα, αστα να πιασουν τουλαχιστον 7000χλμ και τα αλλαζεις μετα ή στον χρόνο. Τώρα για τα υπολοιπα του σερβις, δεν νομιζω να εχουν να σου αντικαταστησουν κατι, εκτος απο ελεγχους... Απλα σαν συμβουλή, μην αφησεις λαδια παραπανω απο 10000 και μπουζι πανω απο 20000. |
recife_rallye έγραψε: |
Rallyestas να θυμασαι πως αν ακολουθησεις το μανουαλ της πεζο σε λιγο καιρο δεν θα εχεις αυτοκινητο αλλα διχρονο βεσπάκι.
Τηρησε αυτα που σου ειπε ο μακης παραπνω σχετικα με τις αλλαγες λαδιων και μπουζι και βαζε το γνωστο λαδακι 0-30 energy και θα δεις οτι σε συνδιασμο με ''μη ταριφοδηγηση'' θα δεις οτι ολα θα πανε καλα και θα μεινεις υπερευχαριστημενος. ![]() |
puglover έγραψε: |
Κακο δεν κανεις αν τα αλλαξεις,μονο καλο.Μην ξεχνας επισης οτι δεν παιζουν ρολο μονο τα δυανυθεντα χιλιομετρα αλλα και οι ωρες λειτουργιες που εχει δουλεψει ενα μοτερ.Μπορει το δικο σου με 4100 χλμ να εχει δουλεψει περισσοτερο απο ενα αλλο που εχει κανει σε ενα εξαμηνο 15000χλμ για παραδειγμα. |