PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 1o Service σε 207 Rallye

Rallyestas - Πεμ 20 Φεβ 2014, 21:01:54
Θέμα δημοσίευσης: 1o Service σε 207 Rallye
Καλησπερα, εχω ενα peugeot 207 Rallye με περιπου 6000 χιλιομετρα...σε λιγες μερες ειναι το σερβις του πρωτου χρονου. εχω της εξης απορια πριν εξι μηνες δηλαδη στο πρωτο εξαμηνο με περιπου 1900 χιλιομετρα πηγα για μια αλλαγη λαδιων μετα το στρωσιμο δηλαδη...στην πεζό πηγα...και στο βιβλιαρακι μου γραψανε να ξαναπαω στο επομενο εξαμηνο δηλαδη στον χρονο κανονικα.οκ μεχρι εδω.
η απορια μου ειναι οτι αφου πριν εξι μηνες αλλαξα τα λαδια ειναι αναγκη τα αλλαξω και τωρα που θα γινει το πρωτο σερβις? ή καλυτερα να κανω οτι αλλο λεει το πρωτο σερβις και τα λαδια να τα αλλαξω σε 6 μηνες απο τωρα που θα κλεισουν χρονο απο την αλλαγη που τους εκανα? τι λετε ? ευχαριστω προκαταβολικα!
makis106 - Πεμ 20 Φεβ 2014, 21:27:02
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχήν εχει αναφερθει οτι τα πρώτα λαδια που τοποθετουνται στο μοτερ απο το εργοστασιο, εχουν ειδικη συσταση για το διαστημα του "στρωσίματος" και δεν θα πρεπει να αλλάζονται για τα πρώτα 10000, αλλα αυτο ειναι υπο συζητηση και τωρα πλεον δεν εχει νοημα για σενα...
κατα τα αλλα δεν υπαρχει λογος να αλλαξεις παλι τοσο γρηγορα τα λαδια και σε τοσο μικρο διαστημα, τσαμπα λεφτα, αστα να πιασουν τουλαχιστον 7000χλμ και τα αλλαζεις μετα ή στον χρόνο.
Τώρα για τα υπολοιπα του σερβις, δεν νομιζω να εχουν να σου αντικαταστησουν κατι, εκτος απο ελεγχους...
Απλα σαν συμβουλή, μην αφησεις λαδια παραπανω απο 10000 και μπουζι πανω απο 20000.
Rallyestas - Παρ 21 Φεβ 2014, 00:53:12
Θέμα δημοσίευσης: !
makis106 έγραψε:
Καταρχήν εχει αναφερθει οτι τα πρώτα λαδια που τοποθετουνται στο μοτερ απο το εργοστασιο, εχουν ειδικη συσταση για το διαστημα του "στρωσίματος" και δεν θα πρεπει να αλλάζονται για τα πρώτα 10000, αλλα αυτο ειναι υπο συζητηση και τωρα πλεον δεν εχει νοημα για σενα...
κατα τα αλλα δεν υπαρχει λογος να αλλαξεις παλι τοσο γρηγορα τα λαδια και σε τοσο μικρο διαστημα, τσαμπα λεφτα, αστα να πιασουν τουλαχιστον 7000χλμ και τα αλλαζεις μετα ή στον χρόνο.
Τώρα για τα υπολοιπα του σερβις, δεν νομιζω να εχουν να σου αντικαταστησουν κατι, εκτος απο ελεγχους...
Απλα σαν συμβουλή, μην αφησεις λαδια παραπανω απο 10000 και μπουζι πανω απο 20000.

ανοιξα το τοπικ γιατι σε ενα τηλεφωνημα μου στη λαιον μου ειπαν οτι ειναι πολιτικη τους να τα αλλαζουν και τα λαδια παρολο που τα αλλαξα και κατι τετοια... θα παρω και σε αλλες αντιπροσωπιες... παντως τα 0w30 εβαλα και στην αλλαγη...αν δεν κανω λαθος με αυτα δεν ερχεται και το αμαξι ? οποτε πιο λαθος εκανα που τα αλλαξα....??? και ηταν και καταμαυρα με 1900 χιλιομετρα....μαλλον καλυτερα επραξα που το εκανα αυτο.
makis106 - Παρ 21 Φεβ 2014, 01:55:19
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν αναφερομαι στο ιξωδες του λαδιου, εννοειται οτι ειναι πολλη σωστη επιλογη το 0-30, απλα εχει αναφερθει οτι το λαδι πρωτης τοποθετησης εχει διαφορετικη (ειδικη) συνθεση απο τα κοινα λαδια. Τεσπα, οπως σου ειπα ειναι θεμα που δεν εχει διευκρινιστει, οποτε μην το σκεφτεσαι.
Πολιτική και μαλ***ες για να σου παιρνουν τα λεφτα...
recife_rallye - Σαβ 22 Φεβ 2014, 09:50:46
Θέμα δημοσίευσης:
Rallyestas να θυμασαι πως αν ακολουθησεις το μανουαλ της πεζο σε λιγο καιρο δεν θα εχεις αυτοκινητο αλλα διχρονο βεσπάκι.
Τηρησε αυτα που σου ειπε ο μακης παραπνω σχετικα με τις αλλαγες λαδιων και μπουζι και βαζε το γνωστο λαδακι 0-30 energy και θα δεις οτι σε συνδιασμο με ''μη ταριφοδηγηση'' θα δεις οτι ολα θα πανε καλα και θα μεινεις υπερευχαριστημενος. Wink
Rallyestas - Σαβ 22 Φεβ 2014, 14:19:21
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Rallyestas να θυμασαι πως αν ακολουθησεις το μανουαλ της πεζο σε λιγο καιρο δεν θα εχεις αυτοκινητο αλλα διχρονο βεσπάκι.
Τηρησε αυτα που σου ειπε ο μακης παραπνω σχετικα με τις αλλαγες λαδιων και μπουζι και βαζε το γνωστο λαδακι 0-30 energy και θα δεις οτι σε συνδιασμο με ''μη ταριφοδηγηση'' θα δεις οτι ολα θα πανε καλα και θα μεινεις υπερευχαριστημενος. Wink

μα φιλε μου δεν εχω καν το μανιουαλ του αυτοκινητου δεν μου δωσανε οι ακυροι....και λαδια αλλαξα μετα το στρωσιμο φαντασου που στην πεζο μου λεγανε να μην το κανω...και εβαλα και θα βαζω τα τοταλ ενερτζυ τα 0w30 παρολο που παλι μου λεγανε οτι κανω λαθος... και πιστευω κανω οτι καλυτερο μπορω...ισα ισα δηλαδη... το θεμα το ανοιξα απλα με την εννοια οτι αφου αλλαξα λαδια μετα το στρωσιμο στα 1900 χιλιομετρα συγκεκριμενα και τωρα εχω κανει με αυτα τα λαδια τα καινουργια σε χρονικο διαστημα 6 μηνων 6000 χιλιομετρα..... 4100 χλμ με τα καινουργια λαδια που ειναι λιγα και αυτο λεω οτι δεν πιστευω αξιζει να τα ξανααλλαξω τοσο γρηγορα...αν δεν τα αλλαξω πόσο ειναι λογικο να μου παρουν για τα υπολοιπα του σερβις του πρωτου χρονου....(χωρις τα λαδια δλδ)??
puglover - Σαβ 22 Φεβ 2014, 15:18:46
Θέμα δημοσίευσης:
Κακο δεν κανεις αν τα αλλαξεις,μονο καλο.Μην ξεχνας επισης οτι δεν παιζουν ρολο μονο τα δυανυθεντα χιλιομετρα αλλα και οι ωρες λειτουργιες που εχει δουλεψει ενα μοτερ.Μπορει το δικο σου με 4100 χλμ να εχει δουλεψει περισσοτερο απο ενα αλλο που εχει κανει σε ενα εξαμηνο 15000χλμ για παραδειγμα.
Rallyestas - Σαβ 22 Φεβ 2014, 17:51:25
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
Κακο δεν κανεις αν τα αλλαξεις,μονο καλο.Μην ξεχνας επισης οτι δεν παιζουν ρολο μονο τα δυανυθεντα χιλιομετρα αλλα και οι ωρες λειτουργιες που εχει δουλεψει ενα μοτερ.Μπορει το δικο σου με 4100 χλμ να εχει δουλεψει περισσοτερο απο ενα αλλο που εχει κανει σε ενα εξαμηνο 15000χλμ για παραδειγμα.

οι ωρες λειτουργιας φενονται καπως στο αμαξι? εχει καμια επιλογη στο τριπ κομπιουτερ? ή θα πρεπε να τις υπολογιζω εγω?
recife_rallye - Κυρ 23 Φεβ 2014, 10:52:01
Θέμα δημοσίευσης:
Oi ωρες λειτουργιας υπολογιζονται απο τα χιλιομετρα που εχεις διανυσει προς την μεση ταχυτητα του οχηματος.Ολα αυτα τα δειχνει το τριπ κομπιουτερ και συ απλα κανεις την διαιρεση.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr