murcielago650 έγραψε: |
Καλησπερα σε ολους και απο εμενα.Πορκειται πιθανοτατα αν πανε ολα καλα αυριο που θα γινει ελεγχος απο συνεργειο σε ενα 207 cc να γινω κατοχος του.Το αμαξι ειναι μεταχειρισμενο του 2009 το πρωτο και οχι το facelift.
Απο κατοχους αλλα και οσους αλλους ξερουν,τι με συμβουλευετε να προσεξω στο αμαξι?Στην βολτα που το εκανα δεν παρατηρησα κατι ασχημο,ουτε τριγμους ουτε κατι αλλο παραξενο.Φαινεται καθαρο το αμαξι γενικα και οχι ταλαιπωρημενο.Εχει 80000 χλμ περιπου. Σας ευχαριστω πολυ. |
murcielago650 έγραψε: |
Κ επισης το turbo δεν το θελω γτ θα καιει πολυ.σκεφτομαι να βαλω κ γκαζι με το που το παρω... |
COOL ALEXIS έγραψε: | ||
Έχουμε φτάσει 14 και ακόμα προσπαθούμε να εξηγήσουμε τα αυτονόητα... Άρε αθάνατε Έλληνα ![]() |
murcielago650 έγραψε: |
Κατα τριτον αυτο που λες με την τιμη ειναι ασχετο,ενα πχ η προηγουμενη bmw m3 που εδω κ 2 χρονια μεταχειρισμενη τη βρισκεις 10000 ενω εκανε 10πλασια τιμη καινουρια.οι καιροι ειναι δυσκολοι κ οι τιμες εχουν πεσει. |
salex έγραψε: |
Γρήγορες απαντήσεις σε όλα τα θέματα που έθεσες:
1) Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας είναι εντελώς διαφορετικός από τον κινητήρα turbo. Η βασική του διαφορά δομικά έχει να κάνει με τα σωθικά του και με το ότι η κεφαλή έχει σύστημα μεταβλητού βυθίσματος βαλβίδων. Δυστυχώς από την αρχή είχαν πολλά προβλήματα και λόγω της αυξημένης πολυπλοκότητάς τους το να ανοίξεις το καπάκι και να το ξαναβάλεις σωστά στη θέση του είναι άθλος. Και ο τουρμποκινητήρας έχει τα δικά του θέματα αλλά είναι φτηνά και εύκολα στην λύση τους. 2) Τα 207 είναι συνήθως από 1200κιλά εως 1250κιλά. Το CC είναι +300 κιλά λόγω του μηχανισμού οροφής, των ενισχύσεων στο σασί και των βαρυδιών που έχει πίσω από τον προφυλακτήρα για καλή κατανομή βάρους. Η τεράστια διαφορά που θα δεις στο δρόμο είναι στη ροπή γιατί ο 120άρης βγάζει οριακά 16 κιλά ενώ ο 150άρης βγάζει 25κιλά εντελώς εργοστασιακός. Καταλαβαίνεις τι έχει να γίνει αν πας να ανέβεις κανένα Λυκαβηττό. 3) Επειδή είναι κινητήρες άμεσου ψεκασμού, η μόνη περίπτωση να δεις 12λ/100χλμ είναι σε παρατεταμένη γρήγορη οδήγηση. Δύσκολα θα καταφέρεις να κάψεις περισσότερο από ό,τι το Corsa, το οποίο καίει άνετα 15λ/100 και περισσότερο αν αρχίσεις να το πιέζεις. Ακόμη και να βρεις κιτ υγραερίου πάντως (που δεν υπάρχουν), δε σου συνιστώ να το βάλεις για κανένα λόγο. Γιατί θα δώσεις 1000Ε τουλάχιστον για αρχική εγκατάσταση, η κατανάλωσή σου θα αυξηθεί κατά 15% λόγω καυσίμου και σε τρία χρόνια δεν θα έχεις μοτερ. Αν κάνεις όντως πολλά χιλιόμετρα και είναι το πρόβλημά σου η κατανάλωση τότε προσανατολίσου σε άλλο αυτοκίνητο καλύτερα. |
salex έγραψε: |
Αφενός το υγραέριο το ξεχνάς σε οποιοδήποτε 207, είτε ατμοσφαιρικό είτε turbo γιατί είναι κινητήρες άμεσου ψεκασμού. |