PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - τι κοιταμε σε ενα 207 1600 /120hp

DimiP - Τρι 07 Ιαν 2014, 23:17:58
Θέμα δημοσίευσης: τι κοιταμε σε ενα 207 1600 /120hp
θα ηθελα να ρωτησω τα εξης μετα τα τοσα χρονια εμπειριας (σας) με τα 207 και ευχομενος τα προβληματα και οι παιδικες ασθενειες των 206 να μην μεταφερθηκαν στα 207.

τι πρεπει να κοιταξει κανεις (πιο πολυ απο τον τυπικο ελεγχο) σε ενα μεταχειρισμενο 207 1600/120hp ;
που πασχει ; (μηχανικα/ηλεκτρικα/κλπ)
ωστε να ειναι σχεδον σιγουρος (ποτε δεν εισαι) οτι το αμαξι ειναι ενταξει ;


Question
Kostaswannabe - Τρι 07 Ιαν 2014, 23:23:03
Θέμα δημοσίευσης:
Βγαινει 1600αρι με 120 γαιδουρια?? νομιζω μονο 150αρια ειναι τα 1600 εκτος αν παιζει κατι με τα ντιζελ
reselie-206 - Τρι 07 Ιαν 2014, 23:26:13
Θέμα δημοσίευσης:
bganei και ατμοσφέρικ πάουερτρέιν με 120 ίππομούσχαρα

βετζίνα λέμεεεεε
Manos206 - Τετ 08 Ιαν 2014, 01:40:11
Θέμα δημοσίευσης:
Νομιζω οτι οι ατμοσφαιρικοι δεν ειχαν τα θεματα των thp.. Wink
DimiP - Τετ 08 Ιαν 2014, 10:18:31
Θέμα δημοσίευσης:
στο θεμα μας τωρα.

1.
2.
3.
4.
.....


κανεις ;
Driver ///M - Τετ 08 Ιαν 2014, 11:04:58
Θέμα δημοσίευσης:
Manos206 έγραψε:
Νομιζω οτι οι ατμοσφαιρικοι δεν ειχαν τα θεματα των thp.. Wink

Ο 1.4 95hp καιεο τα αντερα του απο λαδι σε πολλους κατοχους και εχει και θεματα με πολλαπλασιαστες.
Δεν ξερω αν ισχυουν τα ιδια και για τον 1.6.
kostasvti - Τετ 08 Ιαν 2014, 23:34:35
Θέμα δημοσίευσης:
1.Λάδια που απλά εξαφανίζονται-εξατμίζονται μέσα από το μοτέρ
2.Αντλία νερού
3.Ζανφορ αν τα έχει τα χιλιομετράκια του
DimiP - Πεμ 09 Ιαν 2014, 00:06:27
Θέμα δημοσίευσης:
kostasvti έγραψε:
1.Λάδια που απλά εξαφανίζονται-εξατμίζονται μέσα από το μοτέρ
2.Αντλία νερού
3.Ζανφορ αν τα έχει τα χιλιομετράκια του


τωρα κατι γινεται
σε ευχαριστω Κωστα

απο οτι διαβαζω στα forum το Νο1 σημειο αδυναμιας ειναι τα λαδια
makis106 - Πεμ 09 Ιαν 2014, 00:34:11
Θέμα δημοσίευσης:
μονο που απ ολα αυτα το μονο που θα μπορεις να διαπιστωσεις θα ειναι τα μπαρακια της ζαμφορ...
DimiP - Πεμ 09 Ιαν 2014, 16:43:33
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
μονο που απ ολα αυτα το μονο που θα μπορεις να διαπιστωσεις θα ειναι τα μπαρακια της ζαμφορ...


σωστο κιαυτο !

αλλα ηδη εδω και 2 μερες απο τις κουβεντες που κανω μου φευγει ολο και περσσοτερο η ιδεα να ξαναβαλω μπελα (βλεπε 206) στο κεφαλι μου Crying or Very sad
makis106 - Πεμ 09 Ιαν 2014, 16:59:25
Θέμα δημοσίευσης:
Η γνώμη μου ειναι οτι ειναι πολλή καλη επιλογη ενα τετοιο αμαξι, τη στιγμη που δεν καιγεσαι για "γκάζια". και το λεω αυτο γιατι το 207 θεωρω οτι ειναι απο τα πιο αξιοπιστα peugeot. τα θεματα του ΤΗΡ τα εχουμε πει και τα ξερουμε, αλλα απ αυτο το μοτερ δεν νομιζω οτι εχεις να φοβασαι κατι, εκτος απο το θεμα των λαδιων, που και παλι δεν εχω ακουσει για καμια τρελη καταναλωση σε ατμοσφαιρα, αλλωστε ο κινητηρας δουλευει πολυ χαλαρα. πιστευω οτι και να ψαξεις εδω μεσα που γραφονται ολα τα στραβα και αναποδα, δεν θα βρεις πολλα για το συγκεκριμενο. Δλδ αν εχεις δυνατοτητα να το πας σε ενα εμπιστο συνεργειο, ισως με καυσαναλυτη, να σου μετρησει τα καυσαερια, για να δει αν υπαρχει καυση λαδιου, και μια καλη ματια για τζογους αναρτησης/τιμονιου, κατασταση αμορτισερ, νομιζω οτι θα εισαι κομπλε. Αν ειναι και μοντελο 2008 και μετα ακομα καλυτερα. Wink
kostasvti - Πεμ 09 Ιαν 2014, 20:20:59
Θέμα δημοσίευσης:
Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες 120 hp και 95 hp που είναι αυτοί που έχουν φτιαχτεί σε συνεργασία με τη bmw καίνε λάδια. Αυτό το λέω μέσα από στατιστικά service (επειδή τυγχάνει και δουλέυω σε εταιρεία leasing). Κατά τα άλλα δεν βγάζουν τίποτα παραπάνω από οτι βγάζουν και όλα τα άλλα

δεν θυμαμαι ακριβώς για το 120άρι άλλα το 95άρι καίει κατά μέσο όρο 250-300ml στα 1000χλμ μετά τα 65.000χλμ, μπορώ να δώ όμως άυριο και για το 120άρι
DimiP - Σαβ 11 Ιαν 2014, 19:11:31
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Η γνώμη μου ειναι οτι ειναι πολλή καλη επιλογη ενα τετοιο αμαξι, τη στιγμη που δεν καιγεσαι για "γκάζια". και το λεω αυτο γιατι το 207 θεωρω οτι ειναι απο τα πιο αξιοπιστα peugeot. τα θεματα του ΤΗΡ τα εχουμε πει και τα ξερουμε, αλλα απ αυτο το μοτερ δεν νομιζω οτι εχεις να φοβασαι κατι, εκτος απο το θεμα των λαδιων, που και παλι δεν εχω ακουσει για καμια τρελη καταναλωση σε ατμοσφαιρα, αλλωστε ο κινητηρας δουλευει πολυ χαλαρα. πιστευω οτι και να ψαξεις εδω μεσα που γραφονται ολα τα στραβα και αναποδα, δεν θα βρεις πολλα για το συγκεκριμενο. Δλδ αν εχεις δυνατοτητα να το πας σε ενα εμπιστο συνεργειο, ισως με καυσαναλυτη, να σου μετρησει τα καυσαερια, για να δει αν υπαρχει καυση λαδιου, και μια καλη ματια για τζογους αναρτησης/τιμονιου, κατασταση αμορτισερ, νομιζω οτι θα εισαι κομπλε. Αν ειναι και μοντελο 2008 και μετα ακομα καλυτερα. Wink


βασικα Μακη εψαχνα καποια ευκαιρια σε 207 /120hp λογω του οτι τα 1600/150hp δεν τα βρισκεις κατω απο 6000-7000 και θα ειναι και σκισμενα
η επομενη κινηση αν εβρισκα αυτο που ηθελα θα ηταν μια αναβαθμιση μπας και ζωντανεψει αλλα απο οτι βλεπω α) δεν θα ζωντανεψει β) το θεμα του λαδιου για αμαξι καθημερινης χρησης ειναι ΠΟΛΥ σημαντικο

τελος παντων, σε ευχαριστω κι εσενα για το σχολιο Wink
Driver ///M - Κυρ 12 Ιαν 2014, 02:20:29
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
makis106 έγραψε:
Η γνώμη μου ειναι οτι ειναι πολλή καλη επιλογη ενα τετοιο αμαξι, τη στιγμη που δεν καιγεσαι για "γκάζια". και το λεω αυτο γιατι το 207 θεωρω οτι ειναι απο τα πιο αξιοπιστα peugeot. τα θεματα του ΤΗΡ τα εχουμε πει και τα ξερουμε, αλλα απ αυτο το μοτερ δεν νομιζω οτι εχεις να φοβασαι κατι, εκτος απο το θεμα των λαδιων, που και παλι δεν εχω ακουσει για καμια τρελη καταναλωση σε ατμοσφαιρα, αλλωστε ο κινητηρας δουλευει πολυ χαλαρα. πιστευω οτι και να ψαξεις εδω μεσα που γραφονται ολα τα στραβα και αναποδα, δεν θα βρεις πολλα για το συγκεκριμενο. Δλδ αν εχεις δυνατοτητα να το πας σε ενα εμπιστο συνεργειο, ισως με καυσαναλυτη, να σου μετρησει τα καυσαερια, για να δει αν υπαρχει καυση λαδιου, και μια καλη ματια για τζογους αναρτησης/τιμονιου, κατασταση αμορτισερ, νομιζω οτι θα εισαι κομπλε. Αν ειναι και μοντελο 2008 και μετα ακομα καλυτερα. Wink


βασικα Μακη εψαχνα καποια ευκαιρια σε 207 /120hp λογω του οτι τα 1600/150hp δεν τα βρισκεις κατω απο 6000-7000 και θα ειναι και σκισμενα
η επομενη κινηση αν εβρισκα αυτο που ηθελα θα ηταν μια αναβαθμιση μπας και ζωντανεψει αλλα απο οτι βλεπω α) δεν θα ζωντανεψει β) το θεμα του λαδιου για αμαξι καθημερινης χρησης ειναι ΠΟΛΥ σημαντικο

τελος παντων, σε ευχαριστω κι εσενα για το σχολιο Wink

Eγω στη θεση σου θα πηγαινα στο 207 με.τον TU5.
Ισως ο πιο αξιοπιστος κινητηρας της γκαμας με καλη καταναλωση και επιδοσεις, ενω θα το βρεις και φτηνοτερα αφου ειναι μοντελο πριν το vti.
Driver ///M - Κυρ 12 Ιαν 2014, 02:22:25
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
makis106 έγραψε:
Η γνώμη μου ειναι οτι ειναι πολλή καλη επιλογη ενα τετοιο αμαξι, τη στιγμη που δεν καιγεσαι για "γκάζια". και το λεω αυτο γιατι το 207 θεωρω οτι ειναι απο τα πιο αξιοπιστα peugeot. τα θεματα του ΤΗΡ τα εχουμε πει και τα ξερουμε, αλλα απ αυτο το μοτερ δεν νομιζω οτι εχεις να φοβασαι κατι, εκτος απο το θεμα των λαδιων, που και παλι δεν εχω ακουσει για καμια τρελη καταναλωση σε ατμοσφαιρα, αλλωστε ο κινητηρας δουλευει πολυ χαλαρα. πιστευω οτι και να ψαξεις εδω μεσα που γραφονται ολα τα στραβα και αναποδα, δεν θα βρεις πολλα για το συγκεκριμενο. Δλδ αν εχεις δυνατοτητα να το πας σε ενα εμπιστο συνεργειο, ισως με καυσαναλυτη, να σου μετρησει τα καυσαερια, για να δει αν υπαρχει καυση λαδιου, και μια καλη ματια για τζογους αναρτησης/τιμονιου, κατασταση αμορτισερ, νομιζω οτι θα εισαι κομπλε. Αν ειναι και μοντελο 2008 και μετα ακομα καλυτερα. Wink


βασικα Μακη εψαχνα καποια ευκαιρια σε 207 /120hp λογω του οτι τα 1600/150hp δεν τα βρισκεις κατω απο 6000-7000 και θα ειναι και σκισμενα
η επομενη κινηση αν εβρισκα αυτο που ηθελα θα ηταν μια αναβαθμιση μπας και ζωντανεψει αλλα απο οτι βλεπω α) δεν θα ζωντανεψει β) το θεμα του λαδιου για αμαξι καθημερινης χρησης ειναι ΠΟΛΥ σημαντικο

τελος παντων, σε ευχαριστω κι εσενα για το σχολιο Wink

Eγω στη θεση σου θα πηγαινα στο 207 με.τον TU5.
Ισως ο πιο αξιοπιστος κινητηρας της γκαμας με καλη καταναλωση και επιδοσεις, ενω θα το βρεις και φτηνοτερα αφου ειναι μοντελο πριν το vti.
nOkpos - Δευ 13 Ιαν 2014, 08:28:41
Θέμα δημοσίευσης: Re: τι κοιταμε σε ενα 207 1600 /120hp
DimiP έγραψε:
θα ηθελα να ρωτησω τα εξης μετα τα τοσα χρονια εμπειριας (σας) με τα 207 και ευχομενος τα προβληματα και οι παιδικες ασθενειες των 206 να μην μεταφερθηκαν στα 207.

τι πρεπει να κοιταξει κανεις (πιο πολυ απο τον τυπικο ελεγχο) σε ενα μεταχειρισμενο 207 1600/120hp ;
που πασχει ; (μηχανικα/ηλεκτρικα/κλπ)
ωστε να ειναι σχεδον σιγουρος (ποτε δεν εισαι) οτι το αμαξι ειναι ενταξει ;


Question


γνωμη μου μακρια απο τον κινητηρα psa bmw αν δεν θελεις προβληματα,
το απλο 1,4 με τα 90 θα εχει τα λογικα του 206 1.4 90hp αν θυμαμε καλα φλατζα κεφαλις ..
γενικα αν βλεπεις 207 γυρνα απο την αλλη Razz
εκτως αν δεις για diesel που σε αυτη την εποχη νομιζω θα ηταν το καλυτερο !
DimiP - Δευ 13 Ιαν 2014, 10:02:58
Θέμα δημοσίευσης: Re: τι κοιταμε σε ενα 207 1600 /120hp
nOkpos έγραψε:
DimiP έγραψε:
θα ηθελα να ρωτησω τα εξης μετα τα τοσα χρονια εμπειριας (σας) με τα 207 και ευχομενος τα προβληματα και οι παιδικες ασθενειες των 206 να μην μεταφερθηκαν στα 207.

τι πρεπει να κοιταξει κανεις (πιο πολυ απο τον τυπικο ελεγχο) σε ενα μεταχειρισμενο 207 1600/120hp ;
που πασχει ; (μηχανικα/ηλεκτρικα/κλπ)
ωστε να ειναι σχεδον σιγουρος (ποτε δεν εισαι) οτι το αμαξι ειναι ενταξει ;


Question


γνωμη μου μακρια απο τον κινητηρα psa bmw αν δεν θελεις προβληματα,
το απλο 1,4 με τα 90 θα εχει τα λογικα του 206 1.4 90hp αν θυμαμε καλα φλατζα κεφαλις ..
γενικα αν βλεπεις 207 γυρνα απο την αλλη Razz
εκτως αν δεις για diesel που σε αυτη την εποχη νομιζω θα ηταν το καλυτερο !


καλα και την φλαντζα κεφαλης δεν τη λες απλο πραγμα. εγω ειχα το 206 με φλαντζα 5 χρονια και που την αλλξα παλι προβλημα εχω, τελος παντων....
μεταχειρ. diesel σε τιμη ευκαιριας ;
που ; Idea Idea
nOkpos - Δευ 13 Ιαν 2014, 10:25:15
Θέμα δημοσίευσης: Re: τι κοιταμε σε ενα 207 1600 /120hp
DimiP έγραψε:
nOkpos έγραψε:
DimiP έγραψε:
θα ηθελα να ρωτησω τα εξης μετα τα τοσα χρονια εμπειριας (σας) με τα 207 και ευχομενος τα προβληματα και οι παιδικες ασθενειες των 206 να μην μεταφερθηκαν στα 207.

τι πρεπει να κοιταξει κανεις (πιο πολυ απο τον τυπικο ελεγχο) σε ενα μεταχειρισμενο 207 1600/120hp ;
που πασχει ; (μηχανικα/ηλεκτρικα/κλπ)
ωστε να ειναι σχεδον σιγουρος (ποτε δεν εισαι) οτι το αμαξι ειναι ενταξει ;


Question


γνωμη μου μακρια απο τον κινητηρα psa bmw αν δεν θελεις προβληματα,
το απλο 1,4 με τα 90 θα εχει τα λογικα του 206 1.4 90hp αν θυμαμε καλα φλατζα κεφαλις ..
γενικα αν βλεπεις 207 γυρνα απο την αλλη Razz
εκτως αν δεις για diesel που σε αυτη την εποχη νομιζω θα ηταν το καλυτερο !


καλα και την φλαντζα κεφαλης δεν τη λες απλο πραγμα. εγω ειχα το 206 με φλαντζα 5 χρονια και που την αλλξα παλι προβλημα εχω, τελος παντων....
μεταχειρ. diesel σε τιμη ευκαιριας ;
που ; Idea Idea


δεν ξερω λεπτομερειες να σου πω απλα ακουσα οτι δεν βγαζουν προβληματα τα diesel της peugeot .
kostasvti - Δευ 13 Ιαν 2014, 17:12:59
Θέμα δημοσίευσης:
Για φαντάσου να σου χαλάσει αντλία πετρελαίου... επίφοβο!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr