salex έγραψε: |
Επίσης στα 5 χρόνια ή 100.000χλμ πιθανότατα (αλλά όχι απαραίτητα) θα χρειαστείς: 1) Αντλία βενζίνης χαμηλής πίεσης γιατί έχει το φίλτρο ενσωματωμένο και με τις ελληνικές βενζίνες βουλώνουν τα πάντα. Οταν παραβουλώσουν ψοφάει η αντλία. 2) Αντλία βενζίνης υψηλής πίεσης, αν τυχόν δεν έχεις αλλάξει την πίσω γιατί όταν περνάνε σκουπίδια στο κύκλωμα μπροστά την διαλύουν. |
recife_rallye έγραψε: |
Δυστυχως οι παλιες αντλιες δεν ανοιγονται.Οι νεου τυπου ομως χωριζουν στη μεση και μπορεις να βγαλεις εξω το φιλτρακι για καθαρισμο.Κατα τη γνωμη μου αξιζει η αλλαγη της |
salex έγραψε: |
Ο κινητήρας THP έχει τρία πράγματα που πρέπει να προσέξεις:
Α) Χρόνισμα (έλεγχος και διόρθωση αν χρειαστεί - το κάνεις μια φορά αυτό αν γίνει σωστά εξαρχής) Β) καθαρισμός βαλβίδων εισαγωγής ανά 50.000χλμ και Γ) τακτική αλλαγή των μπουζί (ανά 20.000χλμ είσαι super αντί για 40.000χλμ που λέει ο κατασκευαστής). Επίσης στα 5 χρόνια ή 100.000χλμ πιθανότατα (αλλά όχι απαραίτητα) θα χρειαστείς: 1) Αντλία βενζίνης χαμηλής πίεσης γιατί έχει το φίλτρο ενσωματωμένο και με τις ελληνικές βενζίνες βουλώνουν τα πάντα. Οταν παραβουλώσουν ψοφάει η αντλία. 2) Αντλία βενζίνης υψηλής πίεσης, αν τυχόν δεν έχεις αλλάξει την πίσω γιατί όταν περνάνε σκουπίδια στο κύκλωμα μπροστά την διαλύουν. Σε γενικές γραμμές η συντήρηση και τα ανταλλακτικά του δεν είναι ακριβά. Σίγουρα το χαμηλό κόστος αγοράς ενός μεταχειρισμένου 207 υπερκαλύπτει μακράν ό,τι μπορεί να χρειαστείς. Ο αρχικός ιδιοκτήτης αγόρασε το RC 25.000Ε κι εσύ θα το πάρεις με 8.000Ε. Και ολόκληρο μοτέρ να χρειαστείς πάλι καλά είσαι. |
makis106 έγραψε: |
![]() ![]() ![]() Ενταξει είπαμε, ο ΤΗΡ δεν ειναι το τερας αξιοπιστίας, αλλα σκέψου ποσο πιεσμενο μοτερ ειναι ήδη (με συμπιεσεις ατμοσφαιρικου), και πες μου ποσους ξερεις που δεν το εχουν τσιγκλισει. Γιατι ξερω και καποια απειραχτα 207 πενταετιας που δεν εχουν κανει ουτε χρόνισμα. Μετα κοιτα και τον ανταγωνισμό, πχ group VAG να δεις τι γινεται. Κακα τα ψεματα, τα νουμερα ιπποδυναμης που βλεπουμε απο 1400ρια και 1600ρια μοτερ, με αυτες τις καταναλωσεις και τους ρυπους, αν τα ελεγες 10 χρονια πριν θα σου πεταγαν ντοματες, και ετσι οπως εχουν εξελιχτει τα πραγματα με τον κυβισμό, ΜΟΝΟ με αυτα τα μοτερ μπορεις να τα εχεις, αλλα δυστυχως εχουν και το τιμημά τους, και μαλιστα εις γνωσιν των κατασκευαστων, δεν ειναι τυχαιο πχ. οτι στο μανουαλ σου λεει φυσιολογικη καταναλωση λαδιου 0,5λτ/1000χμ. η καπνα στις βαλβιδες, μειονεκτημα του αμεσου ψεκασμου... Συν το οτι οι εταιρειες εχουν μπει στη λογική των μοτερ με "ημερομηνια ληξης". Η ασυγχωρητη πατατα των κατασκευαστων, οπως εχω ξαναπει, ειναι το θεμα του χρονισματος, το οποιο ελυσαν, αλλα αργησαν πολύ! Γενικοτερα θα συμφωνήσω με τον Στέλιο, και η αποψη μου ειναι οτι ειδικα αν ζητησεις παραπανω απο αυτα που σου δινει αυτο το μοτερ, θελει πολυ ιδιαιτερη συντηρηση, στοργη και προδερμ! Επίσης σύμφωνα με αλλο μηχανικο της Peugeot, τα λεφτα στο συνεργειο πλεον τα βγαζουν τα πετρελαια... |
salex έγραψε: |
Ο κινητήρας THP έχει τρία πράγματα που πρέπει να προσέξεις:
Α) Χρόνισμα (έλεγχος και διόρθωση αν χρειαστεί - το κάνεις μια φορά αυτό αν γίνει σωστά εξαρχής) Β) καθαρισμός βαλβίδων εισαγωγής ανά 50.000χλμ και Γ) τακτική αλλαγή των μπουζί (ανά 20.000χλμ είσαι super αντί για 40.000χλμ που λέει ο κατασκευαστής). Επίσης στα 5 χρόνια ή 100.000χλμ πιθανότατα (αλλά όχι απαραίτητα) θα χρειαστείς: 1) Αντλία βενζίνης χαμηλής πίεσης γιατί έχει το φίλτρο ενσωματωμένο και με τις ελληνικές βενζίνες βουλώνουν τα πάντα. Οταν παραβουλώσουν ψοφάει η αντλία. 2) Αντλία βενζίνης υψηλής πίεσης, αν τυχόν δεν έχεις αλλάξει την πίσω γιατί όταν περνάνε σκουπίδια στο κύκλωμα μπροστά την διαλύουν. Σε γενικές γραμμές η συντήρηση και τα ανταλλακτικά του δεν είναι ακριβά. Σίγουρα το χαμηλό κόστος αγοράς ενός μεταχειρισμένου 207 υπερκαλύπτει μακράν ό,τι μπορεί να χρειαστείς. Ο αρχικός ιδιοκτήτης αγόρασε το RC 25.000Ε κι εσύ θα το πάρεις με 8.000Ε. Και ολόκληρο μοτέρ να χρειαστείς πάλι καλά είσαι. |
dimkeras έγραψε: |
...Για να μη συζητήσουμε την γενικότερη ποιότητα της κατασκευής, όπου σασμάν, αναρτήσεις, πλαστικά κλπ ήταν στη χειρότερη κλίμακα που θα μπορούσαν για ένα αυτοκίνητο των 20.000 ευρώ που κόστιζε το GT το 2006, τα οποία βέβαια βελτιώθηκαν από τα μέσα του 2007 κι έπειτα. |
dimkeras έγραψε: |
Μάκη, καλημέρα και Καλή Χρονιά. Οι τιμές που έβαλα είναι τιμές ανταλλακτικών και εργασίας αντιπροσωπείας μιας και οι περισσότεροι εκεί απευθύνονται, είτε γιατί (λανθασμένα κατά τη γνώμη μου) θεωρούν ότι "αυτοί ξέρουν καλύτερα", είτε γιατί είναι εγκλωβισμένοι λόγω τόπου διαμονής. Και τα έχω μάθει πολύ καλά αυτά τα κόστη, είναι πληρωμένα από εμένα μέχρι τελευταίου ευρώ. Αν πρόσεξες, επεσήμανα 2 πράγματα : α) "τα σαπια 207 που πηραμε εμεις οι πρωτοι κατοχοι" , και β) "τις συνηθισμενες ζημιες και τα απαραιτητα που σιγουρα θα χρειαστεις" . Ε, τί στο καλό, μετά από 200.000km μπορώ να έχω άποψη και για τα 2. Και όχι μόνο από το προσωπικό μου όχημα αλλά και από φίλων που είχαν τη φαεινή ιδέα όπως εγώ και αγόρασαν τα πρώτα μοντέλα. Προσωπικά, στα πρώτα 4μιση χρόνια της κυκλοφορίας του αυτοκινήτου μου και χωρίς ΚΑΜΙΑ απολύτως μηχανολογική παρέμβαση στο μοτέρ και με υπερ-ευλαβική συντήρηση και χρήση, τα μηχανικά αλλά και γενικότερά μου προβλήματα είχαν ξεπεράσει το 50% της αρχικής αξίας του αυτοκινήτου μου. Το ίδιο και σε ακόμα 2 αυτοκίνητα φίλων αγορασμένα Μάρτιο και Απρίλιο του 2007, και σε μίας φίλης αγορασμένο Νοέμβριο 2006. Ίδιες ζημιές σε όλους. Για να μη συζητήσουμε την γενικότερη ποιότητα της κατασκευής, όπου σασμάν, αναρτήσεις, πλαστικά κλπ ήταν στη χειρότερη κλίμακα που θα μπορούσαν για ένα αυτοκίνητο των 20.000 ευρώ που κόστιζε το GT το 2006, τα οποία βέβαια βελτιώθηκαν από τα μέσα του 2007 κι έπειτα. Μπορώ να δεχτώ ότι η νέα τεχνολογία πρέπει να δοκιμαστεί και σίγουρα θα βγάλει τα μειονεκτήματά της κατά τη χρήση αλλά δε μπορώ να δεχτώ ότι τις κατασκευαστικές αστοχίες πρέπει να τις επωμίζεται αποκλειστικά ο καταναλωτής. Πώς γίνεται ΌΛΕΣ οι καδένες να ξεντώνουν, ΌΛΟΙ οι τεντωτήρες να σκαλώνουν, ΌΛΑ τα μοτέρ να θέλουν χρόνισμα και ΚΑΝΕΙΣ να μην περνάει εγγύηση; Πώς γίνεται ΌΛΑ τα πρώτα μοντέλα να καίνε μονάδες ESP και η εταιρία να μη δέχεται το πρόβλημα; Πώς γίνεται τα περισσότερα μοντέλα του 2006 να έχουν αλλάξει ταμπλώ γιατί βούλιαζε στη μεριά του συνοδηγού εκεί που είναι ο αερόσακος και μόνο ελάχιστοι να πέρασαν εγγύηση; Και ένα σωρό άλλα. Αν δε μπορείς να φτιάξεις κάτι, μην το φτιάχνεις. Ακολούθησε άλλη οδό. Και αν χρειάζεται να περάσουν 8 χρόνια κυκλοφορίας ενός κινητήρα για να φτάσεις να λύσεις τα προβλήματά του, τότε -κατά τη γνώμη μου- έχεις αποτύχει παταγωδώς σαν κατασκευαστής αλλά έχεις καταφέρει να επιβιώσεις σαν εταιρία. Αρκετούς από τους πελάτες σου όμως τους έχασες. Επειδή μακρυγορήσαμε, λύσεις στα προβλήματα υπάρχουν, απλά κοστίζουν. Και ό,τι κοστίζει, η Πεζώ το αποφεύγει. Δηλαδή πόση τεχνογνωσία χρειάζεται το σύστημα με τα 8 μπεκ ψεκασμού όταν από το 2008 κάποιοι από τους κατόχους 207 "καθάριζαν" βαλβίδες με ψεκασμό μεθανόλης; Ή πόσα μυαλά χρειάζονταν για να διορθωθεί το γλίστρημα του γραναζιού του στροφάλου; Ή το ξέντωμα της καδένας χρονισμού; Το τεράστιο μειονέκτημα της Πεζώ είναι πως η λέξη "ανάκληση" δεν υπάρχει στο λεξικό της, όπως και άλλη μία, το "After Sales Care". Το manual υπάρχει μόνο για να εξυπηρετεί τον κατασκευαστή, αν το ακολουθήσεις θα καις 10 λίτρα λάδι κάθε 20.000km που σου προτείνουν αλλαγή και θα σε θεωρούν απόλυτα φυσιολογικό. Όπως επίσης μετά τη 2η αλλαγή λαδιών στα 40.000km (που προτείνουν) δε θα προλαβαίνεις την 3η στα 60.000km γιατί θα αλλάζεις ολόκληρο το μοτέρ. Και μιας και το αναφέραμε, ο μηχανικός που σου λέω κατέχει ένα 306 Race και ένα 207 1.4Hdi. Η ειδικότητά του είναι οι ΕΡ6 κινητήρες, σε όλες τους τις εκδόσεις, ατμοσφαιρικές και υπερτροφοδοτούμενες. Αλλά μόλις ακούει γι'αυτούς, σηκώνεται η τρίχα κάγκελο! ![]() |
PREDATOR_GR έγραψε: |
και ειδικά τους καιρούς που διανύουμε, επιθυμώ να κάνω μια σωστή αγορά μεταχειρισμένου, που ίσως κρατήσω για πολύ καιρό. |
galetas710 έγραψε: |
βγαλε τον ΤΗΡ απο τη λιστα σου τοτε... |
galetas710 έγραψε: |
Καλη επιτυχια σου ευχομαι.
μακαρι να κανεις την καλυτερη επιλογη για τα γουστα σου και να το χαρεις για οσα χρονια το γουσταρεις. |
giannis27 έγραψε: |
Βασίλη παίζεις με την φλόγα ![]() ας δούμε αντικειμενικά το θέμα το 60% το THP είναι μπουρδέλα που ότι κ να τα κάνεις πάλι μπουρδέλα θα είναι μετά υπάρχει ένα 25% που είναι ΚΑΛΑ επειδή οι ιδιοκτήτες τους στάθηκαν τυχεροί κ επειδή έχουν τις γνώσεις κ τα προσέχουν σαν τα μάτια τους . κ μετά υπάρχει κ ένα 15% που δουλεύουν σωστά !(τρόπος του λέγειν) επίσης υπάρχουν πολλά πάρα πολλά μοτέρ που για άγνωστο λόγο δεν δουλεύουν σωστά !είναι πάρα πολλοί αυτοί που έχουν μοτερ τα οποία τους έχουν τρελάνει στα ρεταρίσματα στα χαμηλά ή στα ψηλά κλπ κ κανείς δεν ξέρει το ΓΙΑΤΙ ούτε καν οι Γαλλία ![]() ![]() ![]() εδώ ό άλλος άλλαζε λάμδα πάνω ,λάμδα κάτω χρόνισε 2-3 φορές ,άλλαξε αλυσίδες γρανάζια κομποσχοίνια φυλαχτά μίλησε με Γαλλία με γερμανία με αμερική καναδά κ κανείς δεν ήξερε πως να φτιάξει το μοτερ του να δουλεύει σωστά !ένα καραμαμά μοτερ RC με μαμά εξάτμιση με μαμά φίλτρο τραγικό? ![]() |
dimkeras έγραψε: |
Πόσο, μα πόσο δίκιο έχεις... Όλες οι νέες τεχνολογίες δικαιούνται να βγάλουν προβλήματα. Το θέμα είναι πόσο ο κατασκευαστής υποστηρίζει τον χρήστη. Και πόσο θα κατεβάσει την ποιότητα των υλικών του για να μειώσει το κόστος κατασκευής και πόσα από τα προβλήματα ποιότητας που θα προκύψουν θα αναγνωρίσει/διορθώσει/ανακαλέσει μετά. |
PREDATOR_GR έγραψε: |
Παιδιά ελπίζω να μην άναψα φωτιές με το θέμα που άνοιξα. . . Απλά θεώρησα πως εδώ θα έπαιρνα γνώσεις πάνω στο μοτέρ που ενδιαφέρομαι να πάρω. . . |
bagos έγραψε: |
Το κακο παντως ειναι οτι εισαισυνεχεια μεσα στο αγχος με το παλιομοτερ που εχουμε... |
PREDATOR_GR έγραψε: |
Καμιά συμβουλή....; ![]() |
salex έγραψε: |
Στην πραγματικότητα το αντίθετο συμβαίνει.
Αλλά επειδή οι περισσότεροι ιδιοκτήτες κινητήρων ΤΗΡ αγόρασαν τα αυτοκίνητά τους καινούργια και με εγγύηση, τους έμεινε η εντύπωση ότι δεν θα χάλαγαν ποτέ ανεξαρτήτως του αν διόρθωσαν τα σημεία που πάσχει. Τέσσερα πράγματα χρειάζεται όλα κι όλα αυτός ο κινητήρας: 1) Σωστό χρόνισμα και τεντωτήρα καδένας (γίνεται άπαξ ανά 150.000χλμ) 2) Φρέσκα μπουζί ανά 20.000χλμ 3) Πέταμα στον προκαταλύτη για να μη βουλώσει το σύμπαν. 4) Ανά 60.000χλμ ένα καθάρισμα στις βαλβίδες εισαγωγής για να μην πέφτει η απόδοσή του. Βλέπετε κάτι περίεργο στη λίστα; Ήδη έχετε γλυτώσει την αλλαγή ιμάντα χρονισμού ανά 60.000χλμ γιατί έχει καδένα οπότε έχετε βγάλει τα χρήματα της επισκευής και με το παραπάνω. Αν τα κάνεις αυτά και φροντίζεις ώστε να μη μένει από λάδια δεν πρόκειται να σε ενοχλήσει για κανένα λόγο ανεξάρτητα του επίπεδου ισχύος που τον έχεις. Και αυτό τον κάνει πολύ καλή λύση εις ό,τι αφορά τη σχέση κόστους/απόδοσης. Θα μου πεις, κι ένα 106 δεν χαλαέι. Ναι αλλά αυτό έχει 120 άλογα, άντε βαριά βαριά 140 και καίει τον πάτο του παρότι ζυγίζει λιγότερο από τόνο, όχι 280 με κατανάλωση σε πορεία από 1400άρι και βάρος 1300κιλά. Οι περισσότεροι βελτιωμένοι εδώ μέσα έχουν τα αυτοκίνητά τους πάνω από 60.000χλμ με +50, +70, +100 ή +130 ίππους σε σχέση με την εργοστασιακή τους ισχύ. Αυτό είναι σχεδόν 100% αύξηση ισχύος, μην τρελλαθούμε τελείως που δεν είναι ανθεκτικός ο κινητήρας. Αν είσαι βλαξ και σου διαλυθεί επειδή κάνεις ελλειπή συντήρηση, δεν φταίει ο κινητήρας για αυτό. |
salex έγραψε: |
Στην πραγματικότητα το αντίθετο συμβαίνει.
Αλλά επειδή οι περισσότεροι ιδιοκτήτες κινητήρων ΤΗΡ αγόρασαν τα αυτοκίνητά τους καινούργια και με εγγύηση, τους έμεινε η εντύπωση ότι δεν θα χάλαγαν ποτέ ανεξαρτήτως του αν διόρθωσαν τα σημεία που πάσχει. Τέσσερα πράγματα χρειάζεται όλα κι όλα αυτός ο κινητήρας: 1) Σωστό χρόνισμα και τεντωτήρα καδένας (γίνεται άπαξ ανά 150.000χλμ) 2) Φρέσκα μπουζί ανά 20.000χλμ 3) Πέταμα στον προκαταλύτη για να μη βουλώσει το σύμπαν. 4) Ανά 60.000χλμ ένα καθάρισμα στις βαλβίδες εισαγωγής για να μην πέφτει η απόδοσή του. Βλέπετε κάτι περίεργο στη λίστα; Ήδη έχετε γλυτώσει την αλλαγή ιμάντα χρονισμού ανά 60.000χλμ γιατί έχει καδένα οπότε έχετε βγάλει τα χρήματα της επισκευής και με το παραπάνω. Αν τα κάνεις αυτά και φροντίζεις ώστε να μη μένει από λάδια δεν πρόκειται να σε ενοχλήσει για κανένα λόγο ανεξάρτητα του επίπεδου ισχύος που τον έχεις. Και αυτό τον κάνει πολύ καλή λύση εις ό,τι αφορά τη σχέση κόστους/απόδοσης. Θα μου πεις, κι ένα 106 δεν χαλαέι. Ναι αλλά αυτό έχει 120 άλογα, άντε βαριά βαριά 140 και καίει τον πάτο του παρότι ζυγίζει λιγότερο από τόνο, όχι 280 με κατανάλωση σε πορεία από 1400άρι και βάρος 1300κιλά. Οι περισσότεροι βελτιωμένοι εδώ μέσα έχουν τα αυτοκίνητά τους πάνω από 60.000χλμ με +50, +70, +100 ή +130 ίππους σε σχέση με την εργοστασιακή τους ισχύ. Αυτό είναι σχεδόν 100% αύξηση ισχύος, μην τρελλαθούμε τελείως που δεν είναι ανθεκτικός ο κινητήρας. Αν είσαι βλαξ και σου διαλυθεί επειδή κάνεις ελλειπή συντήρηση, δεν φταίει ο κινητήρας για αυτό. |
dimkeras έγραψε: |
Κλείνοντας, Ευχαριστώ Πραγματικά την Μαμά Peugeot για τη χαρά που μου έδωσε να αποχωριστώ το εντελώς απροβλημάτιστο 206 μου των 75 μόλις αλόγων και των 12,5 κιλών ροπής, για να "παντρευτώ" το 207GT, το "τεχνολογικό διαμάντι" της που μέσα σε 6μιση χρόνια μου έχει φάει περισσότερα από το να είχα 4 παράνομους δεσμούς ταυτόχρονα. Είμαι πραγματικά ΠΑΝΕΥΤΥΧΗΣ. |
Vini έγραψε: |
Πάντως εγώ αν είχα προβλήματα με το 207 και τα είχα πάρει στο κρανίο θα το είχα "σπρώξει" με συνοπτικές διαδικασίες. Και ας πήγαινα και σε προηγούμενο μοντέλο έστω και με κάποια ανταλλαγή και ας έμπαινα και μέσα.
Γιατί να κρατάω ένα αυτοκίνητο που με χαλάει; |
dimkeras έγραψε: |
Για να το "σπρώξεις" πρέπει πρώτα να το επισκευάσεις. Όταν η κάθε επισκευή ζημιάς κοστίζει από 3-4 κατοστάρικα και πάνω, αν ξέρεις ότι θα το πουλήσεις σε μια Α τιμή, το πουλάς. Αν ξέρεις ότι δεν θα πάρεις ούτε τα λεφτά της επισκευής, το παντρεύεσαι. Αυτό είπα και παραπάνω. |
RoadRunner122 έγραψε: |
.. εντελως αντικειμενικα, ενα μοτερ εποχης 2010 που το να χανει το χρονισμα του θεωρειται δεδομενο, ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΟΤΕΡ! |
galetas710 έγραψε: | ||
ναι αλλα του βαλανε καδεναααα ![]() ![]() ![]() |
android έγραψε: |
Κλαιω απο τα γελια.δωστετο να σωθειτεεεεεε,ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ απορω γιατι μπαινετε ακομα μεσα,θα σας πετυχη ο χρονισμος στο κεφαλι |
android έγραψε: |
Κλαιω απο τα γελια.δωστετο να σωθειτεεεεεε,ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ απορω γιατι μπαινετε ακομα μεσα,θα σας πετυχη ο χρονισμος στο κεφαλι |
teo106 16v 2001 έγραψε: |
@makis106
Μακη.... αν εξαιρεσεις το Νο1 προβλημα του χρονισματος (που δε θα επρεπε να εχει "θεμα" ενα μοτερ διαμαντι,εν ετη 2007 ++ ) το οποιο μεταφραζεται σε εξοδα απο την τσεπη του πελατη διχως λογο ,αν ειχε γινει σωστη κατασκευη του κινητηρα εξ αρχης .....σκεψου.... ποσο εχεις ασχοληθει εσυ,για να απολαυσεις ενα απροβληματιστο κινητηρα ???? καθαρισες βαλβιδες γιατι αρχισαν να φραζουν οι αυλοι απο τις επικαθησεις αναθυμιασεων.... παιδευτηκες να φτιαξεις ολοκληρο συστημα για τις αναθυμιασεις ( δοχειο αναθυμιασεων,σωληνωσεις με αντεπιστροφες βαλβιδες,για μπρος - πισω αναθυμιασεις ) ξηλωμα του εμπρος μερους του αυτοκινητου για καθαρισμο κούλερ και σωληνωσεων,.. και συνεχως πρεπει να παρατηρεις τα fuel trims για τυχον ξεχρονισμα του κινητηρα (παλι) .... και πρεπει να εχεις το αυτι σου μονιμα στην τσιτα μηπως ακουσεις καναν περιεργο ηχο απο το μοτερ .... σκεψου τωρα .... ολα αυτα,τα εχεις κανει εσυ ,επειδη πιανουν τα χερια σου .... κι επειδη σε ξερω,μαγκια σου και μπραβο ![]() υγ. το καρυδακι το εχω δωσει απο χθες το πρωι στον αδερφο σου ![]() |
dimkeras έγραψε: |
Αγαπητέ Βασίλη Predator,
Αν θες να μάθεις σχετικά με τον ΤΗΡ και την αξιοπιστία του, όπως επίσης και για τη γενικότερη αξιοπιστία του 207 σαν όχημα, καλύτερα να κοιτάξεις αυτή την ενότητα και να συμπεράνεις μόνος σου κατά πόσον μπορείς να ανταπεξέλθεις. http://www.psclub.gr/forum/viewforum.php?f=9 Τα περισσότερα θέματα αφορούν το 207 οπότε θα έχεις πολύ υλικό. Καλή τύχη στην επιλογή σου. Παίξε κι ένα Τζόκερ καλού-κακού. Φιλικά, "Ευτυχής Κάτοχος Peugeot 207GT" |
PREDATOR_GR έγραψε: | ||
Συνφορουμίτη μου αν κερδίσω το Τζοκερ φυσικά και δεν θα πάρω μεταχειρισμένο αμάξι! ![]() ![]() Η αλήθεια είναι ότι με βάλατε σε σκέψεις ως προς μια μελλοντική αγορά 207 RC. . . ![]() |
OnyX έγραψε: |
Καλα...με 100 αλογα/λιτρο δεν το λες και πουσαρισμενο... Προσωπικα αν ηταν να επαιρνα τουρμπατο θα προτιμουσα το κλασικο 20VT ... |
makis106 έγραψε: | ||
καλο το 20vt, αν δεν σε ενδιαφερει και τοσο η τιμη της βενζίνης. |
PREDATOR_GR έγραψε: |
Η αλήθεια είναι ότι φρέναρα λίγο με αυτά που μου λέτε... ![]() |
marios_207_GT έγραψε: |
αν εχεις οπως ειπα ενα 3χιλιαρο καβατζα προχωρα με προσοχη, ΠΟΛΥ προσοχη στην αγορα μεταχειρισμενου, αν οχι για μενα αστο καλυτερα. |
salex έγραψε: |
Ε εντάξει βρε Βασίλη, όταν θέλεις να αγοράσεις με 6000Ε ένα αυτοκίνητο που καινούργιο έκανε 26000Ε νομίζω κερδίζεις αρκετά ώστε να εχεις στην άκρη και μια καβάτζα.
Διαφορετικά άσε τα τρομερά φρένα, άσε τις επιδόσεις, άσε τα κιβώτια, άσε τις αναρτήσεις, άσε το τρομερό τιμόνι, άσε την ξεκούραστη θέση οδήγησης, άσε την χαμηλή κατανάλωση, άσε τα δεκάδες μπλιμπλικια που σου κάνουν τη ζωή εύκολη σαν οδηγό από το cruize control μέχρι τους αυτόματους υαλοκαθαριστήρες και τον καθρέπτη που κόβει τις ανακλάσεις από τα φώτα των πίσω και πήγαινε αγόρασε κανένα κορεάτη ή γιαπωνέζο που αν πάθει ποτέ κάτι δεν θα το πει κανένας γιατί θα ντρέπεται. Είναι ντροπή να έχεις ένα αυτοκίνητο που δεν έχει τίποτα από τα προηγούμενα και όμως αναγκάζεσαι να πληρώσεις ζημιές λόγω παλαιότητας. Το γράφω γιατί πριν τα γαλλάκια μου είχαμε στην οικογένεια όλων των λογιών τα αυτοκίνητα. Ξέρεις ποιό ήταν το δια ταύτα: - Mazda. Πάρε δύο φλάντζες έτσι γρήγορα. Πάρε αντλία νερού, πάρε δυναμό, πάρε αισθητήρα λάμβδα (εεεεεεπ? 450 Ε θέλει η αντιπροσωπεία ρεεεεεε). Αν τυχόν ρωτήσεις για αισθητήρα airflow θα πέσεις κάτω: 750Ε. Γα ένα αυτοκίνητο 15ετίας. - Toyota. Όλα πάνε καλά μέχρι μια μέρα να τα πάρεις όλα αγκαλίτσα. Και τα ηλεκτρικά τους κοστίζουν όσο και στην Mazda. Να την βράσω την αξιοπιστία - δεν υπάρχει όταν τελειώσει η εγγύηση. - Hyundai - καλή είναι αν θέλεις να οδηγείς Atos. - Ford - καλή είναι και αυτή αλλά μετα τα 100.000χλμ χρειάζεται πέταμα το μισό αυτοκίνητο γιατί δεν δουλεύει τίποτα από τα ηλεκτρικά. Καιμε και καμια φλάντζα που και που. - Nissan - και να με πληρώσουν δεν μπαίνω σε τέτοιο. Προτιμώ το ποδήλατο. Μου κάνει εντύπωση η οικογένεια Θεοχαράκη πως στην ευχή πιστεύει ότι θα την παλέψει με την μάρκα που έχουν μπλέξει. Ακομα έχω τη δυνατοτητα να οδηγώ που και που κανένα από τα παραπάνω αλλά το αποφεύγω δια ροπάλου. Ούτε για να πάω στο περίπτερο. Αφού μου σπάνε τα νεύρα και μέσα στα πρώτα 5 λεπτά νιώθω σαν τον Fred Flintstone από τη θέση του οδηγού. Κανένα οδηγικό ενδιαφέρον ούτε και άνεση και το χειρότερο, κοστίζουν όσο και ένα αυτοκίνητο 10 χρόνια νεότερο από αυτά. Όλα αυτα γιατί; Μη τυχόν χρειαστεί να κάνεις ένα χρόνισμα; Μη τυχόν χρειαστεί να προσθέσεις 1 λίτρο λάδι στα 5000χλμ; Σιγά τα αυγά! |
bagos έγραψε: |
Ρυθμιστηκε προχθες 150αρι ραλλυ ενος φιλου.το αμαξι φορουσε ηδη εξατμηση κ φιλτρο αλλα λογο μαμα εγκεφαλου δε θαχε παρει κατι απο αυτα.συμπερασμα,οχι στο δυνο αλλα στο δρομο....
Πριν το προγραμμα,δοκιμη με αλλο αμαξι κ ηταν το 207 πισω 3 αυτοκινητα.προγραμμα κ επιτοπου,χωρις να κανει ουτε 5κμ,ξανα δοκιμη με το ιδιο αμαξι.αποτελεσμα?7 αυτοκινητα μπροστα το 207.κερδος?10 αυτοκινητα!μεχρι κ ο ιδιοκτητης του αλλου επαθε τη πλακα του με το αποτελεσμα.εννοειται οτι μετα απο μερικα κμ που εξανε κ ανταπτεισον ο εγκεφαλος κερδισε λιγο ακομα.... Παμε στο πουντο t jet του αδερφου μου.88000 κμ με ταριφοδηγηση...περαν της μιας σκαστρας που χαλασε κβαλανε μια μηχανικη να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο εχειπληρωσει μια ταινια τιμονιου(για ολες τις λειτουργειες του ραδιο απο τιμονι κ κορνες κτλ)280 ευρω,μια πεταλουδα γκαζιου 800 ευρω(την πηρε μεταχειρ. 150 ευρω,παλι καλα),μπεκ βενζινης,πισω τρομπα βενζινης,κ 2 φορες απο εναν πολλαπλασιαστη κ μια 4αδα μπεκ,απο 100 ευρω τη φορα.αυριο θα το πατει απρο συνεργειο για τον πολ/στη κ τα μπουζι.κ ολα αυτα σε καποιον που κυκλοφορει με την αραβωνιαστηκια κ πολυ λιγες καγκουριες... ![]() |
dimkeras έγραψε: | ||
Καλημέρα Βάγγο! Πες του αδερφού σου βρε να κάνει παρέα μαζί μου! Δεν είναι μόνος στον κόσμο αυτό, υπάρχουν κι άλλοι που πλήρωσαν "σαπίλες" για "χρυσάφι" κι έχουν πετάξει και "μια περιουσία" πάνω τους... Όπως μπορεί ο καθένας μας να φανταστεί ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ PUNTO που δεν είναι καλό αμάξι και χάλασε αλλά η συγκεκριμένη κατασκευή. Ξέρω κι εγώ κάποια Punto που είναι και τσιτωμένα και απροβλημάτιστα. Αν υπάρχουν κι άλλα που παρουσιάζουν τα ίδια προβλήματα τότε γίνεται κανόνας. Αν όχι, τότε απλώς στάθηκε άτυχος. Με τα 207 τέτοιοι "κανόνες" είναι αρκετοί, η μαμά Πεζώ όμως πετάει χαρταετό. Γιατί υπάρχουν οι "μπρούκληδες" χρήστες που πληρώνουν αδρά. Τέσπα. Ο καθένας βλέπει και κρίνει τί τον καλύπτει και τί μπορεί να στηρίξει η τσέπη του. Αν πάμε με τη λογική ότι "αντί για τόσο θα το πάρεις στο 1/5 της τιμής" τότε πάμε χαμένοι. Και δε νομίζω πως υπάρχει κάποιος από εμάς που θα πάρει ένα ΤΗΡ με 100.000km και 6.000ευρώ με σκοπό να του ρίξει άλλο ένα 3χίλιαρο για να γίνει ΣΩΣΤΟ. Αν υπάρχει ένας τέτοιος, μπράβο του. Απλώς εγώ δε μπαίνω σε τέτοιες λογικές. Και για να ακριβολογούμε στο παιδί που ρωτάει για αγορά μεταχειρισμένου RC, στα 100.000km πολύ-πολύ χοντρικά θες : αντλία καυσίμου χαμηλής : 250 αντλία καυσίμου υψηλής : 500 ανάρτηση (έστω RC) : 500 τουρμπίνα (μτχ) : 500 ή τουρμπίνα (καινούρια) : 1200 καθάρισμα βαλβίδων : 200 χρόνισμα (αν δεν έχει γίνει) : 400 και όλα αυτά ΑΝ είσαι τυχερός και δεν έχει κατεστραμμένο μοτέρ με ανοιγμένα χιτώνια ή προβληματικούς οδηγούς βαλβίδων λόγω του σκατόλαδου που βάζουν οι αντιπροσωπίες ή λόγω της χρήσης που τους κάνουν οι περισσότεροι. Δε ξέρω αν κάτι μου διαφεύγει. Οι τιμές είναι ανταλλακτικό συν τοποθέτηση. Όποιος διαφωνεί ή ισχυρίζεται ότι τα βάζει μόνος του κλπ ας το πει και στο παιδί που θέλει να αγοράσει. Κι εγώ μόνος μου τα βάζω αλλά αυτό δε μπορούν να το κάνουν όλοι. Ευχαριστώ. |
dimkeras έγραψε: | ||
Καλημέρα Βάγγο! Πες του αδερφού σου βρε να κάνει παρέα μαζί μου! Δεν είναι μόνος στον κόσμο αυτό, υπάρχουν κι άλλοι που πλήρωσαν "σαπίλες" για "χρυσάφι" κι έχουν πετάξει και "μια περιουσία" πάνω τους... Όπως μπορεί ο καθένας μας να φανταστεί ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ PUNTO που δεν είναι καλό αμάξι και χάλασε αλλά η συγκεκριμένη κατασκευή. Ξέρω κι εγώ κάποια Punto που είναι και τσιτωμένα και απροβλημάτιστα. Αν υπάρχουν κι άλλα που παρουσιάζουν τα ίδια προβλήματα τότε γίνεται κανόνας. Αν όχι, τότε απλώς στάθηκε άτυχος. Με τα 207 τέτοιοι "κανόνες" είναι αρκετοί, η μαμά Πεζώ όμως πετάει χαρταετό. Γιατί υπάρχουν οι "μπρούκληδες" χρήστες που πληρώνουν αδρά. Τέσπα. Ο καθένας βλέπει και κρίνει τί τον καλύπτει και τί μπορεί να στηρίξει η τσέπη του. Αν πάμε με τη λογική ότι "αντί για τόσο θα το πάρεις στο 1/5 της τιμής" τότε πάμε χαμένοι. Και δε νομίζω πως υπάρχει κάποιος από εμάς που θα πάρει ένα ΤΗΡ με 100.000km και 6.000ευρώ με σκοπό να του ρίξει άλλο ένα 3χίλιαρο για να γίνει ΣΩΣΤΟ. Αν υπάρχει ένας τέτοιος, μπράβο του. Απλώς εγώ δε μπαίνω σε τέτοιες λογικές. Και για να ακριβολογούμε στο παιδί που ρωτάει για αγορά μεταχειρισμένου RC, στα 100.000km πολύ-πολύ χοντρικά θες : αντλία καυσίμου χαμηλής : 250 αντλία καυσίμου υψηλής : 500 ανάρτηση (έστω RC) : 500 τουρμπίνα (μτχ) : 500 ή τουρμπίνα (καινούρια) : 1200 καθάρισμα βαλβίδων : 200 χρόνισμα (αν δεν έχει γίνει) : 400 και όλα αυτά ΑΝ είσαι τυχερός και δεν έχει κατεστραμμένο μοτέρ με ανοιγμένα χιτώνια ή προβληματικούς οδηγούς βαλβίδων λόγω του σκατόλαδου που βάζουν οι αντιπροσωπίες ή λόγω της χρήσης που τους κάνουν οι περισσότεροι. Δε ξέρω αν κάτι μου διαφεύγει. Οι τιμές είναι ανταλλακτικό συν τοποθέτηση. Όποιος διαφωνεί ή ισχυρίζεται ότι τα βάζει μόνος του κλπ ας το πει και στο παιδί που θέλει να αγοράσει. Κι εγώ μόνος μου τα βάζω αλλά αυτό δε μπορούν να το κάνουν όλοι. Ευχαριστώ. |
dimkeras έγραψε: | ||
Καλημέρα Βάγγο! Πες του αδερφού σου βρε να κάνει παρέα μαζί μου! Δεν είναι μόνος στον κόσμο αυτό, υπάρχουν κι άλλοι που πλήρωσαν "σαπίλες" για "χρυσάφι" κι έχουν πετάξει και "μια περιουσία" πάνω τους... Όπως μπορεί ο καθένας μας να φανταστεί ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ PUNTO που δεν είναι καλό αμάξι και χάλασε αλλά η συγκεκριμένη κατασκευή. Ξέρω κι εγώ κάποια Punto που είναι και τσιτωμένα και απροβλημάτιστα. Αν υπάρχουν κι άλλα που παρουσιάζουν τα ίδια προβλήματα τότε γίνεται κανόνας. Αν όχι, τότε απλώς στάθηκε άτυχος. Με τα 207 τέτοιοι "κανόνες" είναι αρκετοί, η μαμά Πεζώ όμως πετάει χαρταετό. Γιατί υπάρχουν οι "μπρούκληδες" χρήστες που πληρώνουν αδρά. Τέσπα. Ο καθένας βλέπει και κρίνει τί τον καλύπτει και τί μπορεί να στηρίξει η τσέπη του. Αν πάμε με τη λογική ότι "αντί για τόσο θα το πάρεις στο 1/5 της τιμής" τότε πάμε χαμένοι. Και δε νομίζω πως υπάρχει κάποιος από εμάς που θα πάρει ένα ΤΗΡ με 100.000km και 6.000ευρώ με σκοπό να του ρίξει άλλο ένα 3χίλιαρο για να γίνει ΣΩΣΤΟ. Αν υπάρχει ένας τέτοιος, μπράβο του. Απλώς εγώ δε μπαίνω σε τέτοιες λογικές. Και για να ακριβολογούμε στο παιδί που ρωτάει για αγορά μεταχειρισμένου RC, στα 100.000km πολύ-πολύ χοντρικά θες : αντλία καυσίμου χαμηλής : 250 αντλία καυσίμου υψηλής : 500 ανάρτηση (έστω RC) : 500 τουρμπίνα (μτχ) : 500 ή τουρμπίνα (καινούρια) : 1200 καθάρισμα βαλβίδων : 200 χρόνισμα (αν δεν έχει γίνει) : 400 και όλα αυτά ΑΝ είσαι τυχερός και δεν έχει κατεστραμμένο μοτέρ με ανοιγμένα χιτώνια ή προβληματικούς οδηγούς βαλβίδων λόγω του σκατόλαδου που βάζουν οι αντιπροσωπίες ή λόγω της χρήσης που τους κάνουν οι περισσότεροι. Δε ξέρω αν κάτι μου διαφεύγει. Οι τιμές είναι ανταλλακτικό συν τοποθέτηση. Όποιος διαφωνεί ή ισχυρίζεται ότι τα βάζει μόνος του κλπ ας το πει και στο παιδί που θέλει να αγοράσει. Κι εγώ μόνος μου τα βάζω αλλά αυτό δε μπορούν να το κάνουν όλοι. Ευχαριστώ. |
Byakuya έγραψε: |
Παντως δεν νομιζω οτι να αλλαξεις 3 φορες αντλια νερου και να σου καιει 600ml στα 1000 ειναι μικρο-ζημια για ενα αυτοκινητο 4 χρονων με 40κ χιλιομετρα. Να πω οτι ειμαι ο μονος με αυτες τις ζημιες;Δεν ειμαι.......Φανταστειτε την απογοητευση μου ,οταν ειπαν απο Γαλλια για αλλαγη μοτερ....... |
Samer έγραψε: |
Φροντισε το καλα και μετα εσυ και η τυχη σου. |
dimkeras έγραψε: |
...στα 100.000km πολύ-πολύ χοντρικά θες :
αντλία καυσίμου χαμηλής : 250 αντλία καυσίμου υψηλής : 500 ανάρτηση (έστω RC) : 500 τουρμπίνα (μτχ) : 500 ή τουρμπίνα (καινούρια) : 1200 καθάρισμα βαλβίδων : 200 χρόνισμα (αν δεν έχει γίνει) : 400 και όλα αυτά ΑΝ είσαι τυχερός και δεν έχει κατεστραμμένο μοτέρ με ανοιγμένα χιτώνια ή προβληματικούς οδηγούς βαλβίδων λόγω του σκατόλαδου που βάζουν οι αντιπροσωπίες ή λόγω της χρήσης που τους κάνουν οι περισσότεροι. |
TopGear έγραψε: |
Μετά από τόσα χρόνια στην αγορά, ήτανε αποτυχημένη η ύπαρξη του THP βάσει του αποτελέσματος, κυρίως του service-εγγύησης αλλά και του χρονικού διαστήματος που τους πήρε μέχρι να σκαμπάσουν τι και πώς. |
dimkeras έγραψε: |
Μάκη, ενδεικτικά :
Πλήρες χρόνισμα με ΟΛΟΚΛΗΡΟ το σετ που αποτελείται από : καδένα, γλύστρες, τεντωτήρα, γρανάζι εκκ/ρου εισαγωγής, γρανάζι εκκ/ρου εξαγωγής, γρανάζι στροφάλου, μουαγιέ στροφάλου, τσιμούχα στροφάλου, βίδες, φλάτζες μπουζί, φλάτζα ψευτοκάπακου κοστίζει 250 στα ανταλλακτικά και 100 έως 250 στα εργατικά. 100 παίρνουν τα συνεργεία έξω και 250 οι αντιπροσωπείες. Η τελευταία οδηγία της Πεζώ Γαλλίας λέει ότι για να γίνει χρονισμός στον κινητήρα πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να αλλαχθούν ΟΛΑ τα ανταλλακτικά. Οι αντλίες καυσίμων κοστίζουν 190 ευρώ η χαμηλής και 430 η υψηλής (320 ή 340 αν την πάρεις από BMW), τιμές καλοκαίρι 2013. Τα εργατικά στην αντιπροσωπεία είναι 100 για τη χαμηλής και 150 για την υψηλής. Οπότε και πάλι λιγότερα έβαλα όταν είπα 250 και 500. Το καθάρισμα με αφρό κοστίζει 70 ευρώ για κάθε μπουκάλι (στον καθαρισμό χρησιμοποιούν 2 οπότε 140 ευρώ) συν ό,τι εργατικά ζητήσουν. Αν κάνεις καθάρισμα έξω ζητάνε περί τα 150-200 ευρώ και σου καθαρίζουν με ένα ειδικό τζελ συνήθως. Τουρμπίνα RC καινούρια και ΚΚΚ (όχι κινέζικη αντιγραφή) κοστίζει 1000-1200 ευρώ, ανάλογα από ποιον τουρμπινά θα την πάρεις. Εγώ αυτά τα χρήματα έχω δώσει. Στην αντιπροσωπεία. Γιατί στην περιοχή μου τα συνεργεία που ασχολούνται με νέους κινητήρες και ειδικά με ΤΗΡ είναι τόσα πολλά όσες και οι παρθένες σε οίκο ανοχής. |
dimkeras έγραψε: |
Και, παρεμπιπτόντως, προσωπικά άνοιξα 3 φορές ψευτοκάπακο σε ισάριθμες επισκέψεις στην Επίσημη Αντιπροσωπεία της περιοχής μου μέχρι να καταλήξω να μου κάνουν ΣΩΣΤΟ χρόνισμα. Το οποίο κατάφερα μετά από προσωπικό μου ξεψάχνισμα σε όλα τα manual του ΤΗΡ, από Citroen, BMW και Peugeot. ΈΛΕΟΣ δηλαδή. |
dimkeras έγραψε: | ||
Αν και συμφωνώ με ΌΛΑ όσα είπες παραπάνω, τονίζω τα ακόλουθα για να καταλάβουν ΌΛΟΙ τί θέλουν να πουν όσοι πήραν τον "Άσσο" από την παρτίδα :
Αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ. |
salex έγραψε: |
Ο κινητήρας THP ήταν ο πρώτος τουρμποκινητήρας βενζίνης της Peugeot/Citroen εδώ και δεκαετίες, πώς περιμένατε να έχει εκπαιδευτεί το τεχνικό προσωπικό;
Κανένας δεν ήθελε να μπει στη διαδικασία ούτε καν να ακολουθήσει τις ανακοινώσεις του κατασκευαστή. Και ο ίδιος ο κατασκευαστής να κάνει καμια 10αριά ανακλήσεις της προκοπής. Τα τρία κακά της μοίρας τους δεν ήξεραν και συνεχίζουν ως επί το πλείστον να μην ξέρουν. Σε καμια 10αριά χρόνια τα ξαναλέμε αλλά μέχρι τότε σας συνιστώ να διαβάζετε εσείς το manual. |
TopGear έγραψε: |
Ρε παιδιά, είναι απλό. Εγώ τουλάχιστον έτσι τα βλέπω ως άσχετος-τρίτος παρατηρητής.
Υπάρχει το συγκεκριμένο μοτέρ. Η Peugeot, η VW, οι λοιποί κατασκευαστές, θελήσανε να στριμώξουνε 15 σταύλους σε τόσα λίγα κυβικά. Πήρανε το ρίσκο της απόδοσης, με τίμημα την αξιοπιστία. Μπορεί και οι λοιπές εταιρείες να βγάζουν προβλήματα, αλλά απ'ό,τι συμπεραίνω, σαν τον ζαμανφουτισμό, την αδιαφορία, τη διαφορά γνώσεων ανά αντιπροσωπεία και την ασχετίλα της Peugeot δεν υπάρχει καμία. Συνεπώς, αν επιλέξεις αυτό το μοτέρ (που ας κάνουμε την παραδοχή ότι ΟΛΑ των ανταγωνιστών τα μοτέρ έχουν ΙΣΑ προβλήματα), παντρεύεσαι την Peugeot με όλα τα παρελκόμενα. Κι αυτό μεταφράζεται σε σπατάλη χρήματος του καταναλωτή, σε σπάσιμο νεύρων, σε αγανάκτιση που αρκετοί θέλουν να ξεμπλέξουν μια και καλή. Αν είσαι γνώστης, ίσως αντιληφθείς μερικές βλάβες έγκαιρα, αν πιάνουν δε και τα χέρια σου, άντε να επέμβεις και να γλιτώσεις έτσι πολλές δυσάρεστες καταστάσεις. Αλλά όταν το 80% είναι απλοί χρήστες που θέλησαν να αγοράσουν ένα γρήγορο μοντέλο με λίγα κυβικά και τους συμπεριφέρεσαι έτσι, τότε γιατί να μπλέξεις τόσο; Τα'πα λίγα μπακαλίστικα ![]() ![]() ![]() |
nikos68 έγραψε: |
Φίλε Μαρίνο να σε συγχαρω για την επιλογή σου και να σε βεβαιωσω ότι έχοντας κοντα στα 200000 χμ θα το ευχαριστηθεις το εργαλειο...όλοι εδω μεσα κατι κρυβουν ή δε θελουν να παραδεχτουν ότι εκαναν λαθος ή δεν κοίταξαν ποτε το δεικτη λαδιού και περιμεναν το μπιπ το αυτόματο...ή δεν κοιταξαν ποτε τα νερακια...ή δεν εριξαν ποτε καθαριστικούλι στα μπεκ..ή ακομα ακομα δεν εριξαν εκείνο το "μέλι" λαδι της δεκαετιας '70 θεωρώντας ότι το RCάκι δεν καιει τιποτα...
Εγω τωρα αυτον τον καιρό ειμαι σε ερευνα να κανω σερβις στη μαμα τουρμπινα...όχι γιατι παρουσιασε κατι αλλά από διαστροφή μην και παρουσιασει....μεχρι και τις προσδοκίες ευλογίες του Στέλιου εχω ξεπερασει..τον οποίο θα ήθελα πολύ να ευχαριστησω γιατι και όλα τα ειχε πει και θα μπορουσε άνετα να ανακηρυχτεί η Πυθία των απανταχού βλαβών των Πεζώ μας... Κανενας εδω μεσα δεν εκανε προληπτική ιατρική...όλοι πανω κατω θεράπευαν την όποια βλαβη κατόπιν εορτης...το κατοπιν εορτης σημαινει και άλλα παρατραγουδα... Κι όσο για τα πουντακια που αναφέρθηκαν σε καποιο σημειο....όντως θελουν μια περιουσια να κινηθουν αξιοπρεπως...και το αναφερω αυτό από προσωπική εμπειρία.. Πεζώ λοιπόν και ξερό ψωμί...αλλά προληπτική ιατρική...κι όχι χαλασε άντε παμε να δουμε τι εχει...γιατι ακομα και στις επεμβασεις ανοιχτης καρδιας υπαρχουν διαφορετικες αποψεις και χρειαζεται πειραμα για να επιβεβαιωθεί μια υποθεση ![]() ![]() ![]() |