gew_ponos έγραψε: |
Φίλε μου πριν αγοράσεις το αυτοκίνητο δεν το τσέκαρες; Δεν το πήγες σε ένα μηχανικό; Από απόδοση αφού η τουρμπινα ήταν διαλυμένη δεν κατάλαβες τίποτα; Και ένα τελευταίο πόσο το αγόρασες; Γιατί αν το πήρες "τσάμπα", είναι λογικό να σου βγάλει οοοοολα αυτά..Sorry για τις πολλές ερωτήσεις, αν θέλεις μην απαντήσεις, δεν είσαι υποχρεωμένος. Απλά απόρησα με αυτά που διάβασα γιατί αυτό το αμάξι δεν θα πήγαινε βήμα, τι να πιάσεις και τι να αφήσεις.
Sorry για το offtopic. |
geo106xs έγραψε: |
Το οτι το ταλαιπωρουσε ο προηγουμενος,δε σημαινει οτι θα εβγαζε τα κουσουρια απ'την αρχη ![]() Αλεξανδρε,δεν ησουν μονο τυχερος με τις βαλβιδες,αλλα και με το τει! Εδω μεχρι πριν λιγες εβδομαδες επικρατουσε κομφουζιο με τη μεταφορα του τει Αγ. Νικολαου ![]() |
N207r έγραψε: |
Το θέμα είναι σε μοτέρ που έχουν λυθεί πόσοι έχουν δει οβάλ κύλινδρο?? |
makis106 έγραψε: |
+1
ο εγκέφαλος αν χρειαστει, απλα θα διορθώσει, αυτη ειναι και η δουλεια του λ. Τα LTFT μπορει να ανεβουν, αλλα ειναι απλα στατιστικά που δειχνουν τις μεταβολές του μίγματος αέρα/βενζίνης, σε σχέση με την ιδανική τιμή (λ=1) |
N207r έγραψε: |
Σίγουρα εαν καίει τόσο είναι οβάλ οποτε πάμε σε ρεκτιφιε κ οβερσαιζ.. Πάντος είχα ρωτήσει καποτε έτσι να ξέρω κ μου ειπαν οτι μπαίνουν σφυριά μ Μαμα μπιελλες άλλα για κανά 300ρι € παραπάνω δεν υπάρχει λογος να αφήσεις τις μαμα..
Κάτι άλλο όταν καίει απο κύλινδρο έχουμε αναθυμιάσεις απο τις πίσω αυτές που ταπωνουμε? |
marios_207_GT έγραψε: | ||
Πλεον καποιοι μηχανικοι δεν ταπωνουν εμενα π.χ. ο μηχανικος μου παλιοτερα ταπωνε ή εβαζε δοχεια πλεον μου ειπε οταν εκανα καθαρισμο να τις αφησω ετσι οπως ειναι και να καθαριζω καθε 30-40.000 χιλιομετρα αν και το καθε ποσο καθαριζεις εξαρταται και απο το ποσο λαδι καιει |
makis106 έγραψε: | ||||
τωρα αν εχεις ζημια στους κυλινδρους, λογικο ειναι να εχεις και περισσοτερες αναθυμιασεις, καθως διαφευγουν και πιο πολλα καυσααερια προς το στροφαλοθάλαμο, οι οποιες με τη σειρα τους συμπαρασυρουν και περισσοτερα λαδια. και απο τις μπροστα ομως και απο τις πίσω το ιδιο, συγκοινωνούν. |
akis1976 έγραψε: | ||||||
Μια ερώτηση πάνω σε αυτό,εγώ όταν είχα πάει για καθαρισμό ο μηχανικός μου είχε ταπώσει της πισω,την επομένη μέρα φεύγω για ταξίδι και όταν έφτασα στον προορισμό μου και το άφησα λίγο να κρυώσει παρατήρησα ντουμάνι άσπρος καπνός από την εξατμίσει,και μέσα απο το μοτέρ,δεν μύριζε λάδι κτλ,το ξαναπήγα στον μηχανικό μου της ξεταπωσε και όλα οκ,όταν τον ρώτησα γιατί μου λέει δεν ξέρω σε άλλα που το έχουμε κάνει δεν έχουν πρόβλημα. |
Giannis307 έγραψε: |
το οβάλ θα το δει ο ρεκτιφιατζης και ανάλογα πρατεις....λογικά να γίνει τόσο πολύ οβάλ ειναι τραβηγμένο πιστεύω.πάντως αν ειναι να.σφυρηλατησεις εννοείται μπιελες πιστονια και τουρμπινα υβρίδιο η άλλη....να παίξεις με την.μας είμαι.χάσιμο.χρόνου και χρήματος μακροπρόθεσμα. |
marios_207_GT έγραψε: | ||||||||
νομιζω οτι το να εχεις μυρωδια λαδιου μεσα στο χωρο του κινητηρα με ταπωμα ή με δοχειο ειναι φυσιολογικο δες και εδω ο Μακης εχει και φωτογραφιες και πολλα ποστ για το τι συμβαινει http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=22544&postdays=0&postorder=asc&start=580 |
bagos έγραψε: |
εντελως πληροφοριακα,τα σφυρηλατα ειναι καθαρα μεταλα επιδοσεων κ οχι αντοχης στον χρονο.αυτο σημαινει οτι μετα απο 60000κμ περιπου,πρεπει να λυθει για αλλαγη ελατηριων κτλ κτλ,επειδη ειναι απο διαφορετικο κραμα,για αντοχη,εχει αλλες ανοχες κ δεν αντεχουν στο χρονο.οποτε γνωμη μου,μιας κ τα μοτερ αντεχουν ανετα μεχρι 300 αλογα,απλα κρατας τα λεφτα,κ στα 150000-200000κμ περιπου,οταν θα εχει αρχισει να γινεται σωβρακο το μοτερ,δινεις τα 2000 ευρω,το κανεις γενικη επισκευη με γνησια ολα τα ανταλλακτικα,κ σου βγαζει αλλα τοσα.
οπως κ οι 4φτεροι δισκοι κτλ,μπορει να ειναι δισκοι επιδοσεων κ να μη χαμπαριαζουν στην ροπη κ τη δυναμη,αλλα δεν εχουν αντοχη πολλα κμ...δλδ αν εχεις ενα αμαξι που κανεις 1 πατημα καθε 1000κμ,τοτε ο δισκος θα θελει αλλαγη στα 10000κμ οχι απο το ζορι,αλλα επειδη εχει φαει τα κμ του.ενω ο γνησιο αντεχει περισσοτερα κμ,αλλα θελει λιγοτερο ζορι ![]() |
N207r έγραψε: |
Η αλήθεια αύτη είναι κ αν είναι να δόσεις 2κ για σφυρί θέλεις άλλα τοσα για να το κανεις καμια 250/300 ps για να μην πεις οτι χαλασες τζάμπα λεφτά αλλά αν δεν κανεις πατήματα συχνά είναι τζάμπα λεφτά οποτε...
Βαγγο να βγάλει 150/200.000 χλμ χλωμό το κόβω για τα Μοτερ μας δεν 20vt! |
makis106 έγραψε: |
Παιδες sorry για το ψιλοofftopic!
Για να βγάλω τουρμπίνα απο πάνω, πρέπει να βγει μαζι με την πολλαπλή και να ξεβιδωθει μετα ή βγαινει και μόνη της?? |
makis106 έγραψε: |
Μαλιστα, αλλα με τον δευτερο τρόπο θα πρεπει και στην τοποθετηση να μπει σε δυο κομματια, οποτε να ρυθμισεις και wastegate πανω κλπ.
οκ, καλυτερα να βγαλω και πολλαπλή. ευχαριστω. ![]() |
marios_207_GT έγραψε: | ||
Αν τη κανεις μονος σου τη διαδικασια Μακη ευχομαι καλη δυναμη γιατι εχει πολυ λυσιμο η ολη κατασταση, παντως χωρις να εχω γνωσεις οταν ειχα αλλαξει στο δικο μου ο μηχανικος την ειχε βγαλει πακετο με τη πολλαπλη. Υ.Γ Μακη αν θυμαμαι καλα εχεις service box αν μπορεις κοιταξε σε παρακαλω αμα εχει μεσα oversized πιστονια με τι διαμετρο και τιμη. |
action_peugeot έγραψε: |
Βγάζοντας την τουρμπίνα μαζί με την πολλαπλή μπορείς πολλή εύκολα να λύσεις της τέσσερις βίδες της τουρμπίνας, οι πολλαπλή βγαίνει - ξεβιδώνει εύκολα |
bagos έγραψε: |
οταν καποιοι χρεωνουν 150 ευρω τα μπουκαλια με τα καθαριστικα υγρα,κ καποια υπολοιματα θα πανε....μεσα στο μοτερ,ειναι λιγο κατω απο 300 ευρω. |
bagos έγραψε: |
Συνηθως το περισσοτερο λαδι καταναλωνεται απο τα τσιμουχακια βαλβιδων...
η εργασια που κανει ο συγκεκριμενος μηχανικος ειναι μια πληρη επισκευη της κεφαλης.αυτο περιλαμβανει λυσιμο καθαρισμα βαλβιδων κεφαλης,αντικατασταση τσιμουχακια βαλβιδων,φρεζαρισμα στα εδρανα των βαλβιδων,αλλαγη φλαντων(κεφαλης,ψευτοκαπακου),μπουζονια,βιδες εκκεντροφορων,εννοειται χρονισμα κ εργασια του μηχανικου.η τιμη γιαυτα(δλδ καθαρισμα της κεφαλης),οταν καποιοι χρεωνουν 150 ευρω τα μπουκαλια με τα καθαριστικα υγρα,κ καποια υπολοιματα θα πανε....μεσα στο μοτερ,ειναι λιγο κατω απο 300 ευρω.βεβαια καποιο αμαξι μπορει να χρειαστει κατι λιγοτερο η περισσοτερο,αναλογα με τη μεχρι τωρα συντηρηση,κ εφοσον δεν αλλαζει η τιμη στα ανταλλακτικα.οποιος θελει,του δινουμε το τηλ.η εγω η ο μαριος η ο τασος(ρεσελιε) κ μιλαει κατευθειαν με τον μηχανικο. ο μηχανικος ειναι στη χαλκιδα. |
marios_207_GT έγραψε: |
Εχω κανει 3.000km μετα την επισκευη και μετρησα λαδια και εχω καψει 150ml Η οδηγηση αυτα τα km ηταν καθολου ζορισμα και μεχρι 3.000 στροφες τα πρωτα 500km και απο κει και περα το 80% αυτων εχουν γινει με πολυ ζορισμα στο αμαξι. Πιστευω πως παει καλα και η φριτεζα που ειχα κατω απο το καπο εφυγε ![]() ![]() ![]() |
bagos έγραψε: |
Τις φριτεζες τις κανουν δωρο πλεον... ![]() ![]() τελικα τα thp επισκευαζονται σωστα κ με,σχετικα,χαμηλο κοστος... ![]() |
bagos έγραψε: |
Κοιτα να δεις,ακομα ειναι νωρις για να καψει κ εννοειται οτι το ΜΗ σωστο λαδι,θα σου δημιουργησει πιο γρηγορα φθορες στα τσιμουχακια,που ποναει το μοτερ μας.με το 5-30 μη περιμενεις να καψει απο τα πρωτα κμ,αλλα δε νομιζω οτι ειναι κ τοσο ασφαλη για μετα απο πολλα κμ.τελος παντων το δικο μου μοτερ λογο βελτιωσης,στρωθηκε με 0-30 κ μετα χρησιμοποιω μονο 5-40.εχω κανει 20000κμ κ δε καιει σταγονα(κουφια η ωρα).
εγω θα συμβουλευα το 0-30 απο την αρχη της επισκευης,αλλα ο καθενας χρησιμοποιει οτι θελει.... νομιζω το δικο σου πρεπει να ηταν οταν ειχα μιλησει με τον τακη κ μουχε πει οτι ειχαν ελειψη τα 0-30 κ θα βαζατε 5-30...δε θυμαμαι ομως... ![]() |
bagos έγραψε: |
Κοιτα να δεις,ακομα ειναι νωρις για να καψει κ εννοειται οτι το ΜΗ σωστο λαδι,θα σου δημιουργησει πιο γρηγορα φθορες στα τσιμουχακια,που ποναει το μοτερ μας.με το 5-30 μη περιμενεις να καψει απο τα πρωτα κμ,αλλα δε νομιζω οτι ειναι κ τοσο ασφαλη για μετα απο πολλα κμ.τελος παντων το δικο μου μοτερ λογο βελτιωσης,στρωθηκε με 0-30 κ μετα χρησιμοποιω μονο 5-40.εχω κανει 20000κμ κ δε καιει σταγονα(κουφια η ωρα).
εγω θα συμβουλευα το 0-30 απο την αρχη της επισκευης,αλλα ο καθενας χρησιμοποιει οτι θελει.... νομιζω το δικο σου πρεπει να ηταν οταν ειχα μιλησει με τον τακη κ μουχε πει οτι ειχαν ελειψη τα 0-30 κ θα βαζατε 5-30...δε θυμαμαι ομως... ![]() |
Παράθεση: |
εγω θα συμβουλευα το 0-30 απο την αρχη της επισκευης,αλλα ο καθενας χρησιμοποιει οτι θελει.... |
reselie-206 έγραψε: | ||
Κύριε Ευάγγελε λάθος ενθυμάστε! Αυτό ήταν στη δική μου περίπτωση..! |
akis1976 έγραψε: | ||||
Και εσείς κύριε μπερδέψατε το αμάξι σας με το δικό μου καλά που σας διόρθωσε ο κ.τακης αλλιώς θα το έψαχνα τώρα ![]() |
bagos έγραψε: |
εντελως πληροφοριακα,τα σφυρηλατα ειναι καθαρα μεταλα επιδοσεων κ οχι αντοχης στον χρονο.αυτο σημαινει οτι μετα απο 60000κμ περιπου,πρεπει να λυθει για αλλαγη ελατηριων κτλ κτλ,επειδη ειναι απο διαφορετικο κραμα,για αντοχη,εχει αλλες ανοχες κ δεν αντεχουν στο χρονο. |
Mono AEK έγραψε: | ||
πως γινεται κατι που ειναι πιο ανθεκτικο και με μεγαλυτερες αντοχες να εχει μικροτερη διαρκεια ζωης?? ![]() |
reselie-206 έγραψε: | ||||
Δέν "χαλάνε" τα έμβολα τα οποία είναι όντως πιο ανθεκτικά όμως επειδή το σύνολο εμβολοχιτώνιο αποκτά άλλα διάκενα ,συστολές,διαστολές κτλπ (ώς σύνολο) φθείρονται περισσότερο και πιο εύκολα τα ελατήρια. (κακά τα ψέματα θέλει καλό blueprinting για να έχεις μηδαμινές ανοχές χωρίς να κολλήσει με το παραμικρό ζέσταμα....) Bασικά δέν είναι ούτε ακριβώς έτσι... οι κατασκευαστές των σφυρήλατων ξέρουν εξ'αρχής οτι κάποιος που θα βάλει σφυριά δέν πάει για μαμά καταστάσεις και δίνοντας ένα νούμερ αντοχής (πχ εώς 250hp ανα έμβολο) πρέπει τα έμβολα να αντέχουν και τη θερμική καταπόνηση αυτής της δύναμης.. συνεπώς επειδή όσο παραπάνω ζεστένεται ένα έμβολο τόσο παραπάνω διαστέλλεται και επειδή πρέπει στη μέγιστη διαστολή του να είναι αρκετό το διάκενο ώστε να μην κολλήσει το μοτέρ, το έμβολο κατασκευάζεται με μεγαλύτερα διάκενα όσο είναι κρύο. Οπότε και καθημερινή οδήγηση μεταφέρει μεγάλα φορτία στα ελατήρια διότι εκτίθονται περισσότερο λόγω του διάκενου. Επιπρόσθετα με κρύο μοτέρ κάνεις μεγαλύτερη ζημιά στα χιτώνια εάν το ζορίζεις διότι τα έμβολα πιθανώς να Σκ@μπιλίζουν με ότι συνέπειες έχει αυ΄το |
turbomaniac έγραψε: |
για μέχρι 300-350 σε τουρμπο μοτερ όπως to TCP, μόνο μπιέλες χρειάζονται, μαμα πιστονι λιώνει, μόνο αν είναι λαθος το μίγμα ή το αβανς. |
marios_207_GT έγραψε: |
Γρηγορηηηηηηηηηηη πόσα km εχεις? Μάλλον έφτασα πρώτος στα 7500 και εχω να πω τα εξης. Μέχρι τα 5.000km ειχα καψει 200-250ml τωρα εχω 7500 και αυριο παω να τα αλλαξω. Τωρα στα 7500 εχω καψει 500ml. Συνεχιζω να λεω οτι σε ολα αυτα τα km το αμαξι σπανια παει χαλαρα και το λαδι μου ειναι Total 0W30. Περιμενουμε τον Γρηγορη με τα 5w30 να μας πει τα δικα του.
Γυρω στα 6000km μου αναψε check engine oil level, κοιταζω τα λαδια και ηταν μια χαρα, φαινεται οτι δεν ειμαι μονο εγω που δεν μπορω να συνηθισω το οτι δεν καιω πλεον λαδια αλλα και το ιδιο το αμαξι, εβγαλα μπαταρια, την ξανα εβαλα και ολα οκ. |
akis1976 έγραψε: | ||
Άρχοντας είσαι άρχοντας,5200 έχω κάνει και σταγόνα δεν έχει κάψει(όσο σκέφτομαι οτι πριν έκαιγε 500ml απο τα πρώτα κιόλας 1000 χλμ ανατριχιάζω),αυτήν την εβδομάδα θα πάω να τα αλλάξω κιόλας,προσωπικά δεν μου αρέσει να τα κρατάω πάνω απο 5k,εδω και 22 χρόνια που οδηγώ οσα αυτοκίνητα είχα στα 5k άλλαζα τα λάδια,όπως είπε και ο bagos να μην μείνουν και χωρίς δουλειά οι έμποροι λιπαντικών ![]() |
marios_207_GT έγραψε: | ||||
Ρε συ γρηγορη και το να μην καιει σταγονα δεν ειναι κακο? Ερωτηση κανω δεν ξερω, μηπως επρεπε να πας κι εσυ στο 0w30? Εφοσον βλεπουμε οτι και το δικο μου μοτερ τα παει μια χαρα με το 0w30..... ![]() ![]() ![]() |
bagos έγραψε: |
Εμενα παντως στα 2bar δε καιει σταγονα(δοξα το Θεο).παραφλου απο καπου μου σταζει αλλα σχετικα λιγο....αν συμπληρωσω 200μλ το μηνα...
κ ελυσα χταποδι τη προηγουμενη βδομαδα κ δε το κοιταξε ο μηχανικος(οποιος παει πρωτος στον τακη να του το πει,γτ αν του τα πω εγω θα τον στεναχωρησω ![]() |
bagos έγραψε: |
Εμενα παντως στα 2bar δε καιει σταγονα(δοξα το Θεο).παραφλου απο καπου μου σταζει αλλα σχετικα λιγο....αν συμπληρωσω 200μλ το μηνα...
κ ελυσα χταποδι τη προηγουμενη βδομαδα κ δε το κοιταξε ο μηχανικος(οποιος παει πρωτος στον τακη να του το πει,γτ αν του τα πω εγω θα τον στεναχωρησω ![]() |
bagos έγραψε: |
Αν θες να βαλεις cp,βαλε τα oversize με ρεκτιφιε,γτ αυτα που δινουν για τις μαμα διαστασεις "κροταλιζουν" λιγο. |
Atmovat έγραψε: |
Μα ζητάνε τρελά χρήματα για τα Peugeot,έχεις κάποιο aftermarket να προτείνεις; |
makis106 έγραψε: |
327€ το ένα, τα πιστόνια για ΤΗΡ150. (απο servicebox)
Σαν να ακρίβιναν λίγο??? ![]() |
Octane έγραψε: | ||
Αυξηθηκε η ζήτηση Μακη, γι'αυτο ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
saikoe_39 έγραψε: |
Ναι...να ρωτησω κατι...γιατι να αλλαξεις πιστονια..???ποσα χλμ εχεις..? μετρησες τα πιστονια σου.?και εχουν κατι..??? |
makis106 έγραψε: |
327€ το ένα, τα πιστόνια για ΤΗΡ150. (απο servicebox)
Σαν να ακρίβιναν λίγο??? ![]() |
nickgreek έγραψε: |
παιδες καλησπέρα.εχω 207 1.6 120 αλογα εδώ και 8 χρονια,πολυ ευχαριστιμενος αλλα τον τελευταιο χρονο καιει 1 λιτρο στα 1000 χιλιόμετρα.οπου κι αν ρωτησα μου ειπαν για ρεκτιφιέ.εσεις τι λετε?και με το ρεκτιφιέ λυνεται το ζητημα? |
nickgreek έγραψε: |
μακαρι να τα εχανε γιατι τοτε θα αλλαζα το πολύ πολύ μια αντλια και θα τελειωνε εκει το θεμα,αλλα δυστυχως τα καιει οποτε είναι πολύ περιπλοκο το ζητημα και φυσικα κοστιζει πολλα.το πιο πιθανο μου ειπε μαστορας οτι πρεπει να ειναι τα ελατηρια.πρεπει να το παρω αποφαση και να κανω το ρεκτιφιέ. |
makis106 έγραψε: |
Ερώτηση :
Για να "ενοχοποιησουμε" ή όχι, τουρμπινα, για κατανάλωση λαδιού, αρκεί να δούμε αν ρίχνει ο συμπιεστής λάδια στην εισαγωγή (πριν το ιντερκουλερ) , ή υπάρχει και περίπτωση να τα ρίχνει και στο θερμό κομμάτι και να καίγονται στην εξατμιση? |
makis106 έγραψε: |
Συμπτώματα φριτέζας δλδ!! ![]() Thx guys! |
Gregts21 έγραψε: |
να βαλω το προγραμμα να δω πως θα παει η καταναλωση λαδιου με την νεα τουρμπινα και το προγραμμα..και αν συνεχισει το προβλημα να παω σε αλλαγη λαδιου; |