PoLiThS έγραψε: |
Εμ να και ενα μειονέκτημα των πίσω δισκόφρενων.. δεν κανουν για χειρόφρενα ειδικά το σύστημα τησ Peugeot που το χειρόφρενο εφαρμόζει στο δισκόφρενο και οχι σε εξτρα ταμπουράκι.. Με ταμπούρα πίσω είναι αλλιώς τα πράγματα... γυρναειιιιιιιιι |
kanelj έγραψε: |
Αντε καλε που γυρναει..... ![]() ![]() ![]() ποιος τραβαει χειροφρενα σημερα ![]() ποιος ![]() ![]() μηπως ξερετε τι θα πει Κ-Α-Γ-Κ-Ο-Υ-Ρ-Α-Σ ![]() |
glf έγραψε: |
....με το ζόρι κρατιέμαι και δε γράφω τίποτα! |
gavanas έγραψε: |
Εγώ λέω να πούμε πως θα το φτιάξουμε γιατί δεν μπορεί να σου λέει ο άλλος "τραβάω χειρόβολα και σκορπάνε τα πλήθη" και εμείς να έχουμε μείνει με το μαρκούτσι στο χέρι ![]() Άφήστε που συνηθισμένος στο προηγούμενο αμάξι (αλφα 33), και ενώ πηγαίναμε στο ράλι ΕΛΠΑ αποφάσισα να κάνω αναστροφή με χειρόφρενο (το πρώτο αφού πήρα τον πύραυλο και σε φρέσκια άσφαλτο) διαπιστωσα οτι θα χρειαζόμουν προπόνηση από την αρχή. Άσε που γίναμε και ψιλορεζίλι γιατί αντί για αναστροφή κατέληξα δίπλα σε ένα θάμνο ![]() ![]() ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
Βασικά είναι μια αμαρτωλή ιστορια η ολη υπόθεση. Του Ραλλού το μοτερ ειναι ποιο εξελίξιμο αλλα του 206 ποιο καλό απο αποψη κεφαλής εμβόλων κτλ κτλ.. τι να σου πω.. Το θέμα είναι οτι εβαλα του XS γιατι βρήκα και αγόρασα καινούριο μοτερ απο γαλλια σε προνομιακή τιμή αφ'ενος αφ'ετερου το δηλωσα κανονικα ![]() |
Skatofatsa έγραψε: |
Σαν να μου λέτε ότι έχω κουλαμάρα στα χέρια...(καμία σχέση με το Κούλα,πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος...)Θα το ξαναβάλω μέσα στην αλάνα και θα το πσάξω ξανά...
Άσχετο...το ότι υπάρχει ABS δεν επηρεάζει το μπλοκάρισμα των τροχών?Ή μήπως το ABS επιδρά μόνο στα φρένα του μικρού Γάλλου? |
alemao έγραψε: |
to na einai apla zestoi den peirazei tous diskous.
pyrwmenoi meta apo strofilikia mhn einai giati tha ginoun san RAFFLES! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() otan stamathsoume to amaksi meta apo sklhrh xrhsh frenwn vazoume taxythta na to krathsei, oxi xeirofreno! A! kai den rixnoume nero sta lastixa (opote kai sta frena) otan einai zestes oi diskoplakes! |
Touristas έγραψε: |
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα μπορείς να τραβήξεις άφοβα χειρόφρενο ![]() |
MEMsound έγραψε: |
μα δεν λένε κάτι διαφορετικό μεταξύ τους
συμπληρωματικό είναι το ποστ του Μίλτου. Όντως με τους δίσκους θέλει περισσότερη δύναμη και όντως δεν του κάνει και πολύ καλό αν ο δρόμος έχει καλή άσφαλτο γιατί θα χρειαστεί πολύ δύναμη. Από εκεί και πέρα σε δρόμο που γλυστάει σχετικά, πρόβλημα δεν έχεις παρά μόνο ότι χαλάς πιο γρήγορα τακάκια και δίσκους + (λόγω περισσότερης δύναμης) τις ντίζες του χειροφρένου. Αν το κάνεις "μια στο τόσο" δεν τρέχει τίποτα. Αν το κάνεις σε κάθε στροφή ή αν κάνεις ανάβαση ή κατάβαση με χειρόφρενο σε κάθε στροφή θα έχεις πρόβλημα.... Απλό είναι... ![]() |
DimiP έγραψε: |
...οποτε με συνδιασμο των 2 καταλαβαινω οτι μπορουμε να τραβαμε οσα χειροφρενα θελουμε αρκει να ειμαστε ετοιμοι να δεχθουμε φθορα σε δισκους τακακια και φυσικα να προσεχουμε το πως τραβαμε χειροφρενο ωστε να στριψει το αμαξι και οχι να συνεχισει την πορεια του λογω αυξημενης δυναμης που χρειαζεται. |
Παράθεση: |
δεν κανουν για χειρόφρενα ειδικά το σύστημα τησ Peugeot που το χειρόφρενο εφαρμόζει στο δισκόφρενο και οχι σε εξτρα ταμπουράκι. |
MEMsound έγραψε: |
από πάνω γινεται αυτή η ρυθμιση (κάτω από το καλημμα του χειροφρενου) αλλα νομιζω οτι και πάλι την ιδια δυναμη θα θελει στο τραβηγμα ![]() |
Πάνος έγραψε: |
το συρματοσχοινο του "ντωνει" |