PSClub - Hellas

Φρένα - 206 - Χειρόφρενο...με δισκόφρενα πίσω

Aggelos - Τετ 21 Ιαν 2004, 22:29:02
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Χειρόφρενο...με δισκόφρενα πίσω
Δεν ξέρω αν γράφω στο σωστό τμήμα του site,αλλά δεν πειράζει...
Ισως κάποιοι από εσάς έχετε πειραματιστεί με το τράβιγμα του χειρόφρενου σε κίνιση,για να πλασαριστείτε σε κάποια στροφή.Εγώ σκευτόμουν να μπο σε μία αλάνα με ωραίο επιπεδο χώμα και να αρχίσω τα χειρόφρενα,και για τιν πλάκα μου αλλά και για να δω το πως γλυστράει το αμάξι...Πάω να κάνω την πρώτη δοκιμή,με λίγα km(ευτυχώς),στρίβω το τιμόνι,ανεβάζω το χειρόφρενο και τίποτα...Το μόνο που έγηνε ήταν ότι άναψε μια ένδειξη στην κεντρική κονσόλα που έλεγε "handbrake on",αλλά το χειρόφρενο δεν δούλεψε.Το τεστ εγινε κανα δυο φορές ακόμα και πάλι το ίδιο...
Αυτό που σκεύτηκα είναι ότι το χειρόφρενο μου είναι υδραυλικό και σε συνδυασμό με έναν αισθητήρα ταχύτητας,αν είσαι σε κίνηση δεν δίνει πίεση στην τρόμπα,ενώ αν δεν κινήσαι δίνει...
Έχει παρατηρήσει κανείς τίποτα τέτοιο?Και αν ναι,η ικασία μου είναι σωστή ή απλά πρέπει να πάω σε μηχανικό να το τσεκάρω...
Βέβαια θα μου πείτε..."Τι το θέλεις το χειρόφρενο σε υπερστροφικό αυτοκίνητο...".Έτσι απλά,για να ξέρω το αμαξάκι μου καλήτερα...
Ευχαριστώ για την βοήθεια εκ,των προτέρων
PoLiThS - Τετ 21 Ιαν 2004, 22:48:17
Θέμα δημοσίευσης:
Εμ να και ενα μειονέκτημα των πίσω δισκόφρενων.. δεν κανουν για χειρόφρενα ειδικά το σύστημα τησ Peugeot που το χειρόφρενο εφαρμόζει στο δισκόφρενο και οχι σε εξτρα ταμπουράκι.. Με ταμπούρα πίσω είναι αλλιώς τα πράγματα... γυρναειιιιιιιιι
kovac - Τετ 21 Ιαν 2004, 23:39:36
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
Εμ να και ενα μειονέκτημα των πίσω δισκόφρενων.. δεν κανουν για χειρόφρενα ειδικά το σύστημα τησ Peugeot που το χειρόφρενο εφαρμόζει στο δισκόφρενο και οχι σε εξτρα ταμπουράκι.. Με ταμπούρα πίσω είναι αλλιώς τα πράγματα... γυρναειιιιιιιιι


...σαν τρελλό!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

ΑΣΧΕΤΟ: Νίκο, εσύ δεν είχες μοτέρ 1.6 από ραλλύ? Έβαλες από 1.6XS (γιατί αν θυμάμαι είχαμε (γιατί η Κούλα έχει γίνει πια αεροπλάνο!!!!) το ίδιο 1.4ΧΤ)? Γιατί (αν επιτρέπεται πάντα Wink )? Είναι καλύτερο (είμαι άσχετος με τα μηχανολογικά) του XS από του ράλλου?
PoLiThS - Πεμ 22 Ιαν 2004, 02:21:12
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικά είναι μια αμαρτωλή ιστορια η ολη υπόθεση. Του Ραλλού το μοτερ ειναι ποιο εξελίξιμο αλλα του 206 ποιο καλό απο αποψη κεφαλής εμβόλων κτλ κτλ.. τι να σου πω.. Το θέμα είναι οτι εβαλα του XS γιατι βρήκα και αγόρασα καινούριο μοτερ απο γαλλια σε προνομιακή τιμή αφ'ενος αφ'ετερου το δηλωσα κανονικα Smile
gavanas - Πεμ 22 Ιαν 2004, 11:51:35
Θέμα δημοσίευσης:
Θέλει γρήγορο τράβηγμα και δυνατά για αρκετό χρόνο και μετά μπλοκάρει. Δίνω δύο ενδεχόμενα :
1) Το συρματόσχοινο είναι πολύ χαλαρό και θέλει σφίξιμο (άλλωστε δεν βολεύει στα 10 κλικ). Στην πράξη δουλεύει όταν το τραβήξεις όσο πιο ψηλά μπορείς.
2) Το δισκόφρενο θέλει κάποιο χρόνο μέχρι να αποδώσει τη μέγιστη ροπή πέδησης ο οποίος σε συνδυασμό με τα ίσως καινούργια σου λάστιχα έχει ως αποτέλεσμα να μην μπλοκάρει τη στιγμή που το ζητάς.

Πηγαίνοντας στην ευθεία αν το τραβήξεις φρενάρει αλλά μπλοκάρει δύσκολα. Δεν έχω αποφασίσει πιο από τα δύο είναι πιο πιθανό, και είχα σκοπό να επισκευθώ την Peugeot
alemao - Πεμ 22 Ιαν 2004, 12:36:07
Θέμα δημοσίευσης:
με δισκοφρενα δεν πιανει καλα το χειροφρενο οπως με τα ταμπουρα.
θελει δυνατο τραβηγμα. λιγη εξάσκηση...

ΕΝΑ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΑ!
kanelj - Πεμ 22 Ιαν 2004, 14:16:34
Θέμα δημοσίευσης:
Αντε καλε που γυρναει..... Laughing Laughing Laughing
ποιος τραβαει χειροφρενα σημερα Question
ποιος Question Exclamation
μηπως ξερετε τι θα πει Κ-Α-Γ-Κ-Ο-Υ-Ρ-Α-Σ Question
Νωe - Πεμ 22 Ιαν 2004, 14:19:32
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
Αντε καλε που γυρναει..... Laughing Laughing Laughing
ποιος τραβαει χειροφρενα σημερα Question
ποιος Question Exclamation
μηπως ξερετε τι θα πει Κ-Α-Γ-Κ-Ο-Υ-Ρ-Α-Σ Question


σιγα μην σκισεις κανα καλσον εσυ μικρε...... Cool Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
kanelj - Πεμ 22 Ιαν 2004, 14:22:20
Θέμα δημοσίευσης:
συγνωμη μεσιέ αλλα στο χειροφρενο εχω κανει διατριβη Exclamation Exclamation Exclamation
οσο για το καλσον,εσυ προσεχε μην το.....βρεξεις.... Exclamation Exclamation Exclamation Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Νωe - Πεμ 22 Ιαν 2004, 14:26:13
Θέμα δημοσίευσης:
λιγα με το υποβρηχιο μου...... Cool Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
αντε γιατι δεν θα σας αφησω να κανετε μπανια το καλοκαιρι...... Cool Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
glf - Πεμ 22 Ιαν 2004, 15:36:34
Θέμα δημοσίευσης:
....με το ζόρι κρατιέμαι και δε γράφω τίποτα!
Νωe - Πεμ 22 Ιαν 2004, 15:43:10
Θέμα δημοσίευσης:
glf έγραψε:
....με το ζόρι κρατιέμαι και δε γράφω τίποτα!



για πε.... για πε...... Cool Cool Cool
gavanas - Πεμ 22 Ιαν 2004, 16:01:01
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ λέω να πούμε πως θα το φτιάξουμε γιατί δεν μπορεί να σου λέει ο άλλος "τραβάω χειρόβολα και σκορπάνε τα πλήθη" και εμείς να έχουμε μείνει με το μαρκούτσι στο χέρι Mad

Άφήστε που συνηθισμένος στο προηγούμενο αμάξι (αλφα 33), και ενώ πηγαίναμε στο ράλι ΕΛΠΑ αποφάσισα να κάνω αναστροφή με χειρόφρενο (το πρώτο αφού πήρα τον πύραυλο και σε φρέσκια άσφαλτο) διαπιστωσα οτι θα χρειαζόμουν προπόνηση από την αρχή. Άσε που γίναμε και ψιλορεζίλι γιατί αντί για αναστροφή κατέληξα δίπλα σε ένα θάμνο Embarassed Embarassed Embarassed
Baphomet - Πεμ 22 Ιαν 2004, 16:39:09
Θέμα δημοσίευσης:
gavanas έγραψε:
Εγώ λέω να πούμε πως θα το φτιάξουμε γιατί δεν μπορεί να σου λέει ο άλλος "τραβάω χειρόβολα και σκορπάνε τα πλήθη" και εμείς να έχουμε μείνει με το μαρκούτσι στο χέρι Mad

Άφήστε που συνηθισμένος στο προηγούμενο αμάξι (αλφα 33), και ενώ πηγαίναμε στο ράλι ΕΛΠΑ αποφάσισα να κάνω αναστροφή με χειρόφρενο (το πρώτο αφού πήρα τον πύραυλο και σε φρέσκια άσφαλτο) διαπιστωσα οτι θα χρειαζόμουν προπόνηση από την αρχή. Άσε που γίναμε και ψιλορεζίλι γιατί αντί για αναστροφή κατέληξα δίπλα σε ένα θάμνο Embarassed Embarassed Embarassed


κι εμενα δισκοφρενα εχει πίσω (ενω το προηγούμενο που οδηγούσα ταμπούρα) και μια χαρα φευγει...!! μια φορα το δοκίμασα στη φιλοθεη (κλασσικα) και όλα νορμαλ...
kovac - Πεμ 22 Ιαν 2004, 17:10:26
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
Βασικά είναι μια αμαρτωλή ιστορια η ολη υπόθεση. Του Ραλλού το μοτερ ειναι ποιο εξελίξιμο αλλα του 206 ποιο καλό απο αποψη κεφαλής εμβόλων κτλ κτλ.. τι να σου πω.. Το θέμα είναι οτι εβαλα του XS γιατι βρήκα και αγόρασα καινούριο μοτερ απο γαλλια σε προνομιακή τιμή αφ'ενος αφ'ετερου το δηλωσα κανονικα Smile


Όντως, δεν έχει νόημα να μου πεις γιατί δε θα καταλάβω κιόλας!!! Wink Είναι απλά καλύτερο...και το δήλωσες και κανονικά! Cool
Ευχαριστώωωωωωωωωωω... Very happy
glf - Πεμ 22 Ιαν 2004, 19:57:46
Θέμα δημοσίευσης:
και γω με δισκόφρενα είμαι.. και θέλει μόνο ένα γερό τσίμπημα !!! και φυσικά το αμάξι πρέπει να έχει ήδη δεχτει μια γερή τιμονιά ώστε να έχει ορμή να ξεκολλήσει! με το που θα μπλοκάρουν οι ρόδες το αφήνουμε το χειρόφρενο ! και αν δούμε ότι η τιμονιά είχε δώσει περισσότερη ορμή από αυτή που χρειάζεται, μπορούμε να φύγουμε προς τα μπροστά (ίσιο τιμόνι) με γκάζι, οπότε "σβήνει" το χειρόφρενο και φεύγουμε με ίσιες και σπιναριστές τις ρόδες!

αααααααααααααχχχχχχ τα είπα και ξαλάφρωσα!!!

βέβαια δύο φορές χρειάστηκε να σφίξω τη... λαβή του χειρόφρενου που δένει στο σασί γιατί είχε λασκάρει, αλλά μικρό το κακό. και από τότε που δεν έχει τη μοκέτα, τις τσεκάρω και με το χέρι αν θα λασκάρουν πάλι !!!!

χεχεχεχεχε
FRAPEOLE - Πεμ 22 Ιαν 2004, 20:30:53
Θέμα δημοσίευσης:
Σε καλη ασφαλτο τραβας και το συμπλεκταρισμα ενα κλικ πριν πατησεις γκαζι και εισαι................. Vatanen Wink Cool Cool Cool Cool Laughing
GIANNIS206 - Πεμ 22 Ιαν 2004, 20:32:42
Θέμα δημοσίευσης:
Τουλάχιστον έχεις γερά χέρια και δεν χρειάζεσαι πολλά εργαλεία!
SnakeMJK - Πεμ 22 Ιαν 2004, 21:12:58
Θέμα δημοσίευσης:
εγώ ένα θα πω... Κάθε 3-4 μήνες το χειρόφρενο μου πάει για σφίξιμο! Razz
Aggelos - Παρ 23 Ιαν 2004, 01:50:19
Θέμα δημοσίευσης: Κατάλαβα...
Σαν να μου λέτε ότι έχω κουλαμάρα στα χέρια...(καμία σχέση με το Κούλα,πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος...)Θα το ξαναβάλω μέσα στην αλάνα και θα το πσάξω ξανά...
Άσχετο...το ότι υπάρχει ABS δεν επηρεάζει το μπλοκάρισμα των τροχών?Ή μήπως το ABS επιδρά μόνο στα φρένα του μικρού Γάλλου?
kovac - Παρ 23 Ιαν 2004, 02:00:15
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατάλαβα...
Skatofatsa έγραψε:
Σαν να μου λέτε ότι έχω κουλαμάρα στα χέρια...(καμία σχέση με το Κούλα,πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος...)Θα το ξαναβάλω μέσα στην αλάνα και θα το πσάξω ξανά...
Άσχετο...το ότι υπάρχει ABS δεν επηρεάζει το μπλοκάρισμα των τροχών?Ή μήπως το ABS επιδρά μόνο στα φρένα του μικρού Γάλλου?


Δε νομίζω να έχει καμία σχέση το ABS. Όπως το 'πες, είναι μόνο για το φρενάρισμα...γιατί κι εμένα ABS έχει και γυρνάειιιιιιιιι...(που είπε κι ο PoLiThs), αλλά εγώ έχω ταμπούρα, κι όχι δισκόφρενα πίσω.

Κάπου εδώ στο κλουμπ διάβασα πως αν είναι ζεστοί οι δίσκοι κι αρχίσεις τα χειρόφρενα στραβώνουν. Αληθεύει?
alemao - Παρ 23 Ιαν 2004, 08:28:25
Θέμα δημοσίευσης:
to na einai apla zestoi den peirazei tous diskous.
pyrwmenoi meta apo strofilikia mhn einai giati tha ginoun san RAFFLES! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
otan stamathsoume to amaksi meta apo sklhrh xrhsh frenwn vazoume taxythta na to krathsei, oxi xeirofreno!
A! kai den rixnoume nero sta lastixa (opote kai sta frena) otan einai zestes oi diskoplakes!
kovac - Παρ 23 Ιαν 2004, 13:22:43
Θέμα δημοσίευσης:
alemao έγραψε:
to na einai apla zestoi den peirazei tous diskous.
pyrwmenoi meta apo strofilikia mhn einai giati tha ginoun san RAFFLES! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
otan stamathsoume to amaksi meta apo sklhrh xrhsh frenwn vazoume taxythta na to krathsei, oxi xeirofreno!
A! kai den rixnoume nero sta lastixa (opote kai sta frena) otan einai zestes oi diskoplakes!


Για το νερό το ήξερα, για το χειρόφρενο όχι!!!!
Αλλά τι τα θες...εγώ έχω ταμπούρα...οπότε και να το έχω σκίσει...πάλι με χειρόφρενο (και ταχύτητα πάντα!!!!!) θα το έχω σταθμευμένο! Laughing Laughing Wink
DimiP - Δευ 05 Δεκ 2005, 11:46:15
Θέμα δημοσίευσης: χειροφρενο και δισκοφρενα
παιδια θα ηθελα τις γνωσεις σας πανω στο εξης:
εχω ακουσει οτι η χρηση του χειροφρενου εν κινησει Twisted evil (βλεπε στροφη) δεν πρεπει να γινεται στα αυτοκινητα με πισω δισκοφρενα, αντιθετα με τα ταμπουρα στα οποια δεν υπαρχει προβλημα.
ισχυει κατι τετοιο;
ειναι επικινδυνο να "τσιμπησουμε" χειροφρενο πανω σε στροφη (προκειμενου να "γλιστρισουμε ελεγχομενα") οταν εχουμε πισω δισκοφρενα ; Question
μεχρι τωρα με τα ταμπουρα πειρματιστηκα απειρες φορες σε πολλες στροφες με ευχαριστα αποτελεσματα αλλα με τα δισκοφρενα δεν ξερω τι παιζει.
Touristas - Δευ 05 Δεκ 2005, 12:04:26
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα μπορείς να τραβήξεις άφοβα χειρόφρενο Wink
DimiP - Δευ 05 Δεκ 2005, 12:26:56
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα μπορείς να τραβήξεις άφοβα χειρόφρενο Wink


ευχαριστω!
SnakeMJK - Δευ 05 Δεκ 2005, 16:15:29
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω ακούσει ότι οι δίσκοι δεν μπλοκάρουν τόσο εύκολα όσο τα ταμπούρα... Νομίζω! Smile
Επίσης, αν έχεις ζεστάνει πολύ τους δίσκους σου και τραβήξεις το χειρόφρενο στη μασχάλη, τότε μπορεί και να στραβώσει τίποτα Rolling eyes
Miltellas - Δευ 05 Δεκ 2005, 18:17:18
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά η χρήση χειρόφρενου με δίσκους πίσω δεν ενδείκνυται εκτός και αν έχετε τοποθετήσει υδραυλικό όπως τα αγωνιστικά. Όπως είπε και ο Φίδης οι δίσκοι για να μπλοκάρουν χρειάζονται μεγαλύτερη δύναμη στις δαγκάνες κάτι που με το χέρι είναι πιο δύσκολο και ή θα αφαιρέσεις ένα μέρος της προσοχής σου για να βάλεις δύναμη ή δεν θα μπλοκάρουν και αντί για κωλιά θα πας ευθεία...
Το σίγουρο είναι ότι με συμβατικό χειρόφρενο και δίσκους πίσω... ποτέ δεν είσαι σίγουρος. Κι αν έχετε και ημισλίκ.. -> Laughing

Εκ του ασφαλούς δοκιμές -για του λόγου το αληθές- προβλέπονται! Wink
DimiP - Δευ 05 Δεκ 2005, 18:56:34
Θέμα δημοσίευσης:
πολυγνωμια και πολυφωνια υπηρχε και θα υπαρχει στο club.
αλλα τωρα λογικα η ο Αργυρης η ο Μιλτος εχει δικιο, και οι δυο δεν γινεται.
προς αποφυγην παρεξηγησεων ξαναλεω οτι ρωταω για τσιμπημα χειροφρενου ισα ισα να στριψει το αμαξι, τωρα αν αυτο για να γινει δεν θελει τσιμπημα αλλα καλο κρατημα (του χειροφρενου) ειναι αλλη υποθεση.
MEMsound - Δευ 05 Δεκ 2005, 19:16:39
Θέμα δημοσίευσης:
μα δεν λένε κάτι διαφορετικό μεταξύ τους
συμπληρωματικό είναι το ποστ του Μίλτου.

Όντως με τους δίσκους θέλει περισσότερη δύναμη και όντως δεν του κάνει και πολύ καλό αν ο δρόμος έχει καλή άσφαλτο γιατί θα χρειαστεί πολύ δύναμη.

Από εκεί και πέρα σε δρόμο που γλυστάει σχετικά, πρόβλημα δεν έχεις παρά μόνο ότι χαλάς πιο γρήγορα τακάκια και δίσκους + (λόγω περισσότερης δύναμης) τις ντίζες του χειροφρένου.

Αν το κάνεις "μια στο τόσο" δεν τρέχει τίποτα.
Αν το κάνεις σε κάθε στροφή ή αν κάνεις ανάβαση ή κατάβαση με χειρόφρενο σε κάθε στροφή θα έχεις πρόβλημα....

Απλό είναι... Wink
DimiP - Δευ 05 Δεκ 2005, 20:19:08
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
μα δεν λένε κάτι διαφορετικό μεταξύ τους
συμπληρωματικό είναι το ποστ του Μίλτου.

Όντως με τους δίσκους θέλει περισσότερη δύναμη και όντως δεν του κάνει και πολύ καλό αν ο δρόμος έχει καλή άσφαλτο γιατί θα χρειαστεί πολύ δύναμη.

Από εκεί και πέρα σε δρόμο που γλυστάει σχετικά, πρόβλημα δεν έχεις παρά μόνο ότι χαλάς πιο γρήγορα τακάκια και δίσκους + (λόγω περισσότερης δύναμης) τις ντίζες του χειροφρένου.

Αν το κάνεις "μια στο τόσο" δεν τρέχει τίποτα.
Αν το κάνεις σε κάθε στροφή ή αν κάνεις ανάβαση ή κατάβαση με χειρόφρενο σε κάθε στροφή θα έχεις πρόβλημα....

Απλό είναι... Wink


βρε Μανθο, με απλα Ελληνικα οταν ο Αργυρης λεει "Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα μπορείς να τραβήξεις άφοβα χειρόφρενο" και ο Μιλτος λεει "χρήση χειρόφρενου με δίσκους πίσω δεν ενδείκνυται εκτός και αν έχετε τοποθετήσει υδραυλικό όπως τα αγωνιστικά" πραγμα που φυσικα δεν εχω κανει , εγω καταλαβαινω οτι λενε 2 αντιθετα μεταξυ τους πραγματα.
φυσικα και καταλαβαινω αυτο που λες (οτι η παρατεταμενη χρηση θα προξενησει φθορα κλπ).

το θεμα ειναι ασχετως φθορας αν ειναι κατι που μπορω να κανω αφοβα, ή κατι επικινδυνο για το αυτοκινητο.

καμια φορα δεν εχει σημασια το τι γραφεις αλλα πως το γραφεις Wink

οποτε με συνδιασμο των 2 καταλαβαινω οτι μπορουμε να τραβαμε οσα χειροφρενα θελουμε αρκει να ειμαστε ετοιμοι να δεχθουμε φθορα σε δισκους τακακια και φυσικα να προσεχουμε το πως τραβαμε χειροφρενο ωστε να στριψει το αμαξι και οχι να συνεχισει την πορεια του λογω αυξημενης δυναμης που χρειαζεται.
Touristas - Τρι 06 Δεκ 2005, 08:32:45
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως όσες φορές έχω τραβήξει με το 307 την δουλειά του την κάνει μια χαρά δεν είναι αγωνιστικό για να θέλει υδραυλικό χειρόφρενο.
Ακόμα και στο 205 που είχα βάλλει δίσκους μετά το χειρόφρενο μου έκανε τα χατίρια όποτε ήθελα χωρίς πρόβλημα.
Τώρα για να φθαρούν οι δίσκοι και τα τακάκια θα πρέπει να είσαι όλη μέρα με το χέρι στο χειρόφρενο.
MEMsound - Τρι 06 Δεκ 2005, 10:57:07
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
...οποτε με συνδιασμο των 2 καταλαβαινω οτι μπορουμε να τραβαμε οσα χειροφρενα θελουμε αρκει να ειμαστε ετοιμοι να δεχθουμε φθορα σε δισκους τακακια και φυσικα να προσεχουμε το πως τραβαμε χειροφρενο ωστε να στριψει το αμαξι και οχι να συνεχισει την πορεια του λογω αυξημενης δυναμης που χρειαζεται.


Αυτό ακριβώς. Wink
Giannis307 - Δευ 07 Ιαν 2008, 11:51:04
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικα επισης δεν κανεις χειροφρενο οταν εχεις κοσμο πισω....γιατι με το επιπροσθετο βαρος δεν παιζει να μπλοκαρει....
Tsili77 - Σαβ 19 Ιαν 2008, 23:29:02
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
δεν κανουν για χειρόφρενα ειδικά το σύστημα τησ Peugeot που το χειρόφρενο εφαρμόζει στο δισκόφρενο και οχι σε εξτρα ταμπουράκι.

Παντως το coupe και ταμπουρακι έχει μέσα στους πίσω δίσκους και πιο ευκολα θα το βρεις στα πλαγια λογω ελληνικης ασφάλτου...Αν και πραγματικά δεν του ταιριάζει..
MEMsound - Κυρ 26 Οκτ 2008, 14:17:32
Θέμα δημοσίευσης:
κανενα τρόπο να βελτιώσουμε την αμεσότητα του χειρόφρενου εχουμε υπόψιν μας? (μιλάω για 206 με δισκοφρενα πίσω)
μου δινει την αισθηση ωρες ωρες οτι δεν εχει δυναμη, ή οτι θέλει πάρα πολυ δυναμη (τραβηγμα) για να πιάσει... "αν πιάσει"... Confused
Πάνος - Δευ 27 Οκτ 2008, 08:20:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ρυθμιση απο κατω για μικροτερη διαδρομη;
MEMsound - Δευ 27 Οκτ 2008, 10:29:51
Θέμα δημοσίευσης:
από πάνω γινεται αυτή η ρυθμιση (κάτω από το καλημμα του χειροφρενου) αλλα νομιζω οτι και πάλι την ιδια δυναμη θα θελει στο τραβηγμα Confused
Πάνος - Δευ 27 Οκτ 2008, 10:45:59
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
από πάνω γινεται αυτή η ρυθμιση (κάτω από το καλημμα του χειροφρενου) αλλα νομιζω οτι και πάλι την ιδια δυναμη θα θελει στο τραβηγμα Confused


Εστω απο πανω μιας και στο σαξο που ειχα ηταν απο κατω.
Και ναι πιστεψε με οταν ρυθμιζοταν απο κατω δεν ειχε καμια σχεση σε δυναμη και τραβηγμα.
Επιανε αμεσως.
Οοσ πιο δυνατα το τραβας τοσο πιο πολυ το συρματοσχοινο του "ντωνει" και θελει μεγαλυτερη δυναμη για να πιασει.
MEMsound - Δευ 27 Οκτ 2008, 11:36:01
Θέμα δημοσίευσης:
δεν χανω τιποτα να το δοκιμασω... Wink
Steve - Δευ 27 Οκτ 2008, 13:15:38
Θέμα δημοσίευσης:
Πάνος έγραψε:
το συρματοσχοινο του "ντωνει"

Το συρματόσχοινο του Αντώνη ή το συρματόσχοινο του τεντώνει?
206kwn - Τρι 18 Νοέ 2008, 10:06:04
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα παντως το χειροφρενο μου σε παρκαρισμα πχ 2 (κλικ) του κανω κ κοκαλωνει κ οταν ειναι να τραβηξω εν κινησει χειροφρενο περιπου εκει που ειναι το 3ο (κλικ) κοκαλωνει κανονικα με οση ταχυτητα κ να ειμαι....
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr