RoadRunner122 έγραψε: |
Σκέψου και το ενδεχόμενο να βάλεις ένα ελεύθερο φίλτρο στο εργοστασιακό φιλτροκούτι τροποποιώντας το ελαφρώς, αφαιρώντας το αντηχείο... |
RoadRunner122 έγραψε: |
Σκέψου και το ενδεχόμενο να βάλεις ένα ελεύθερο φίλτρο στο εργοστασιακό φιλτροκούτι τροποποιώντας το ελαφρώς, αφαιρώντας το αντηχείο... |
alfasud έγραψε: |
Για... racing καταστάσεις ( Γιώργο geo106xs εσύ μην ακους... ![]() ![]() ![]() ![]() |
geo106xs έγραψε: |
Γιαννη,το αντηχειο σε τι χρειαζεται; Στο να "κοβει" ηχο και ιπποδυναμη;
Στο δικο μου εχω βαλει αφρωδες φιλτρο και εχω τραβηξει σωληνα απ'ευθειας στις γριλιες του προφυλακτηρα,αυτο λεμε να κανουμε και στου Γιωργου(alfasud),αφου το προτεινεις κι εσυ ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Γιατί να κόβει ιπποδύναμη βρε? Αυτό ακριβώς που περιγράφεις λέω. Το έχει δοκιμάσει πρόσφατα ο Γιάννης-Jean, άλλαξε σε σκούπα και επανήλθε σε φιλτροκούτι ![]() |
Jean έγραψε: |
Το δικό μου προσωπικά δουλεύει καλύτερα με το μαμά φιλτροκουτι και έχω βάλει εύκαμπτο κολάρο σιλικόνης και το βγάζω στη γρίλια του προφυλακτήρα αριστερά από το ψυγείο |
alfasud έγραψε: |
Γιώργο πιστεύω το χάρτινο μαμά, θα είναι το καλύτερο γι αυτό το σετάπ! ![]() |
geo106xs έγραψε: | ||
Nope! Μολις εβαλα το ελευθερο,ειδα κατ'ευθειαν διαφορα! ![]() Το χαρτινο,ειναι πολυ πνιγμενο! |
geo106xs έγραψε: | ||
Nope! Μολις εβαλα το ελευθερο,ειδα κατ'ευθειαν διαφορα! ![]() Το χαρτινο,ειναι πολυ πνιγμενο! |
alfasud έγραψε: | ||||
Τι ελεύθερο έβαλες λέγε! Με το τσιγκέλι θα στα βγάζω? |
alfasud έγραψε: |
αααααα ναι , σόρυ! |
kari έγραψε: |
Αλήθεια το μοτέρ πως το καθάρισες σε βενζινάδικο με νερό με πίεση η με κάποιο άλλο τρόπο; |
alfasud έγραψε: | ||
Σε πλυντηριο, "ειδικό" για τέτοιους καθαρισμούς. Τι έβαλε δεν ξερω ακριβώς,, σίγουρα χημικά.. |
alfasud έγραψε: |
Οκ παιδιά, ευχαριστώ. Θα σας βάλω και φωτό την τροχαλία οταν λύσουμε το αυτοκίνητο, να μου πείτε στα σίγουρα. Σκοπεύω να αφαιρέσω τελείως ότι έχει να κάνει με τον κλιματισμό ( περιτά βάρη ![]() Τα ρουλεμαν θα αλλαχτούν με την πολύτιμη βοήθεια του σχετικού τόπικ DIY! Θεωρώ λιγάκι υπερβολική την προσθήκη του τρίτου ρουλεμάν και πηγαίνω για 2 ( να μη ζορίσουμε πολύ και τον μηχανικό... ![]() Εχω δύο ακόμη ερωτήματα: 1.Ο μηχανισμός της πεταλούδας γκαζιού είναι γενικά δύσκολο να αφαιρεθεί? Λεω να την καθαρίσω λιγάκι και να λιπάνω οσο γίνεται την ντίζα του γκαζιού (ας κανω και καμια δουλειά κι εγω, εκτός από να πρήζω το μάστορα ![]() 2. Να καθαρίσω και μπεκ με την ευκαιρεία?? |
kari έγραψε: | ||||
Κόστος; Περιοχή; |
geo106xs έγραψε: | ||
Η πεταλουδα,βγαινει ευκολα,βγαζεις το σωληνα του φιλτροκουτιου,ξεφυσωνεις τους αισθητηρες,βγαζεις ντιζα και τελος ξεβιδωνεις τις τρεις αλλενοβιδες ![]() Απο τα παρελκομενα της,καλο θα ηταν να βγαλεις το μοτερακι του ρελαντι να το καθαρισεις με χαρτι,ποτισμενο με οινοπνευμα...την υπολοιπη πεταλουδα με σπρεϊ καρμπυρατερ...το tps μη το βγαλεις! Προσοχη! Μη πιεσεις το εμβολακι του μοτερ ρελαντι! Αυτα απο μενα ![]() Μια ιδεα,δε ξερω κατα ποσο ειναι καλο,εγω το εκανα παντως: Αν θες να χασομερησεις λιγο παραπανω με την πεταλουδα,παρε γυαλοχαρτα 320-600-1200-2000 και μια καλη αλοιφη και ξεκινα γυαλισμα! Εξομαλυνεις το σκαλοπατακι που εχει,χωρις ομως να αφαιρεσεις υλικο και με υπομονη θα γινει καθρεπτης! ![]() Διαφορα,δεν ειδα(ουτε περιμενα),απλα,ειναι ενα ακομη συν σε αυτα που βελτιωσες μονος σου! ![]() |
alfasud έγραψε: |
Θα σε χώσω να μου τα κάνεις μου φαίνεται! ( τι σκέτους καφέδες θα πίνουμε?? ![]() ![]() |
alfasud έγραψε: |
Πήρα τις φλάντζες που δίνει ο Autoflan και την άλλαξα ( μόνο την εισαγωγής), οπότε και σταμάτησε η διαρροή ( προς το παρόν...). |
jimakos205 έγραψε: |
αφου πιανουν τα χερια σου κ εβαψες κ τις ζαντες θα σου προτεινα να βαψεις κ το τιμονι..εχει το ιδιο ο ξαδερφος μου κ το εβαψε μαυρο..
![]() ![]() ![]() |
spar@ έγραψε: |
H καλύτερη επιλογή ειναι αυτές οι φλατζες με πολυ λεπτή στρώση καλής φλατζοκολλας και απο τις δυο πλευρές, συμπέρασμα μετά απο πολλές δοκιμές ... |
alfasud έγραψε: |
Thanks. Τα ωστηρια τα ελυσα, τα εβαλα στις θηκουλες και αφου αδειασα μεσα ενα σπρει της περματεξ αφαιρεσης λαδιων-γρασων, τα αφησα να μουλιασουν ενα βραδυ. Την επομενη, τα πλακωσα με καθαριστικο καρμπυρατερ, να φυγει οτι ειχε μεινει (τα πολλα τα εβγαλε το πρωτο σπρει ).Μετα τα επλυνα ενα ενα σε ζεστο σαπουνονερο και αμεσως μετα τα ψεκασα με wd40. Στο μονταρισμα εβγαλα τον αερα απο το κυλινδρακι καθε ωστηριου και δουλεψαν ρολοι χωρις περιεργους ηχους, με την πρωτη μιζια...Μιλαμε βγηκε πολυ μπιχλα.Το μοτερ ειχε περιπου 100000 χλμ, με μαλλον οχι και τοσο επιμελεις αλλαγες λαδιων...
Το καθαριστικο πρεπει να ηταν αυτο [url] https://www.google.gr/search?q=permatex+degreaser&client=tablet-unknown&hl=en-GB&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=KRsMVPG1KNDVarGmgagG&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=800&bih=1280[/url] |
RoadRunner122 έγραψε: |
Σωστός. Ε, κάνε μιά μέτρηση συμπίεσης να δεις κατά πόσο στεγανοποιεί αρχικά.
Για το σασμάν, τσέκαρε εδώ ![]() (αν δεν το βρίσκεις στη λίστα, πες κωδικό να ψάξω στα κιτάπια μου) |
RoadRunner122 έγραψε: |
Ούστ κρυφοκάγκουρες! ![]() ![]() ![]() ![]() |
alfasud έγραψε: |
Για τα TU5j4/jp4 σίγουροι ( κάπου το έχει και ο Mr Haynes μέσα), λογικά και οι λοιποί κινητήρες πεζό, θα ακολουθούν την ίδια αρίθμηση... Πρέπει να έιναι κοινή γαλλική πρακτική, αφού και για τα renault το ίδιο παίζει ( τουλάχιστον για το clio που έψαξα...). ![]() |
alfasud έγραψε: |
Για τα TU5j4/jp4 σίγουροι ( κάπου το έχει και ο Mr Haynes μέσα), λογικά και οι λοιποί κινητήρες πεζό, θα ακολουθούν την ίδια αρίθμηση... Πρέπει να έιναι κοινή γαλλική πρακτική, αφού και για τα renault το ίδιο παίζει ( τουλάχιστον για το clio που έψαξα...). ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
ΥΓ. Γιώργο (alfasud) καλά να πάθεις, έμπλεξες με τον κρυφολούλη τον τζεο που ταχαμ στρίβει τα βουνά και σε παρέσυρε... πέτα 4 χωνιά να γίνεις άνθρωπος και άσε τον τζεο πίσω σου χωρις οξυγόνο ![]() ![]() |