gew_ponos έγραψε: |
Δώσε λίγα specs παραπάνω και καμιά photo απο κινητήρα, μαμά look παίζει ή είσαι φρακενστάιν; Η τουρμπίνα σου είναι σαν του Άγγελου (γιατί γράφεις σε άλλο τόπικ για καμιά 300 άλογα);απο αξιοπιστία τι παίζει; Η πολλαπλή έκατσε κανονικά;το πάτημα της τουρμπίνας το ίδιο; Και με pm αμα δεν θέλεις δημόσια γιατί με ψιλόενδιαφέρει..Thanks |
saikoe_39 έγραψε: |
Θεματα για td05 και 28αρες ειχαμε...ετσι λοιπον ας γινει και ενα για hybrid...!
Την αρχη θα την κανω με το δικο μου... Θεωρητικά ειναι τελειωμένο το ολο προτζεκτ με 19.000 χλμ Η τουρπινα ειναι η εργοστασιακή του 207 rallye-gt και εχει ανοιχθεί στο μέγιστο διατηρώντας το εργοστασιακό αλουμίνιο.... http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/027.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/033gggg.jpg Σαν αποδοση-κοστος ειναι σχετικο το αν αξιζε...θα μπορουσε να ειχε μπει μια 28rs η μια td05 στην θεση της...με τα αναλογα αρνητικα και θετικα αποτελεσματα ...παρόλα αυτα πηρα το ρισκο..στην αρχη ειπα να κανω πισω και αγορασα μια Gtx 28 αλλα τελικα προχώρησα με το υβριδιο..και δεν το εχω μετανοιώσει. Σαν αποτέλεσμά μου αρεσει πολυ..το αυτοκίνητο ειναι φιλικό-οδηγησιμο δεν υπαρχουν ξεσπασματα..και σαφεστατα εχει δυναμη απο πολυ χαμηλα.... Η ολη εφαρμογη πηρε μερος σε σφυρήλατο μοτερ...με ασύμμετρους εκκεντροφορους schrick,wather methanol..πολλαπλη εξαγωγης απο works...70αρα εξατατμιση και χρηση bc..! To αυτοκινητο ειναι ρυθμισμένο ώστε να μπορω να γυρνάω ολη την ελλαδα...το οποιο και εκανα...χωρις κανενα θεμα...χωρις προσθετα στην βενζινη με 100αρα βενζίνη..! εδω ειναι τα dyno στο γνωστο dyno του Μαραβελια.. με κλειστο Bc και 0.8 πιεση σταθερη... http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/mikri.jpg με μεγαλη πιεση..στο 1.6 οβερ και 1.4 σταθερο... http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/1278371_10151866024199204_204871008_n.jpg Τελος ενα ευχαριστώ σε ολους οσους ασχολήθηκαν και με βοήθησαν.... Τον Parismcridis,τον Καντερε,το Στελιο-salex,τους οβερλοαδ..και στο αγύριστο μεγαλο κεφάλι μου. ![]() |
kostas207rc έγραψε: | ||
Εμένα ρε μλκ δεν θα με ευχαριστήσεις?αν δεν ήμουνα εγώ δεν είχες τώρα στην συλογή σου την gtx ![]() ![]() ![]() |
saikoe_39 έγραψε: |
Oχι δεν εινα απο works ειναι απο mps μπροστα και tfsi πισω...
Στο αλουμινιο δεν εχει γινει τπτ...παραμενει μικρο οπως ειναι..!! 285 στο 0.8 με 32 κιλα ροπη 332 στο 1.44 με 44 κιλα ροπη.. Τοτε που ανοιγαμε μαζι βαγγο με του κωστακη..ηταν 274 ps..με file απλο stage 3..!!! |
saikoe_39 έγραψε: |
Το μονο εχτρα που μπορω να πω..ειναι πως τα νουμερα αυτα σε στοκ μοτερ δεν βγαινουν...ουτε καν στο 0.8...διοτι το ολο πραγμα δουλευει με αρκετο αβανς 20+ μοιρες αβανς και στεγνο μιγμα.. |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Κωστα καταλυτη εχεις πανω στο αμαξι; |
rallaki-1 έγραψε: | ||||
Οι φτερωτές από works πρέπει να είναι αρκετά μικρότερες από τις αντίστοιχες του saikoe. Άρα πως θα βγούν 260 άλογα με works αφού τα 284 του παραπάνω συνδυασμού (του Saikoe) βγαίνουν με 20 μοίρες advance κλπ κάτι που ένα αυτοκίνητο με νορμάλ εντόσθια και χωρίς ψεκασμό νερού δεν βγαίνουν? Παραθέτω και το αντίστοιχο:
Εμένα στης 5800 έχει 14 μοίρες.. |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Εγω χαμηλα νιωθω οτι δεν εχασα κατι ισα ισα κερδισα. Κανε μια δυναμομετρηση και τσεκαρε και τις καμπυλες του saikou. Φυσικα παντα με εκκεντρα ίδια με saikou το setup της k04 |
saikoe_39 έγραψε: |
το μοτερ δεν παει απο ροπη...ολα σπανε στον 3ο...βρειτε τον λογο... |
saikoe_39 έγραψε: | ||||||
Ασε τις μοιρες κλπ για τον προγραμματιστη... εισαι με gt turbo σωστα..?? το μοτερ δεν παει απο ροπη...ολα σπανε στον 3ο...βρειτε τον λογο... με το στοκ μοτερ ακομα και ενα γνησιο turbo Rc ειναι μια χαρα..... Υβριδιο works συμφερει οσους εχουν γνησιο τουρμπο Rc..γιατι το κοστος ειναι μικρο.... Οσοι εχουν gt turbo...για works και κ0423 ειναι σχεδον το ιδιο κοστος...ασε που με τα ιδια λεφτα απο uk τσιμπας κουτα γνησιο Rc τουρμπο και εισαι ηρεμος... |
marios_207_GT έγραψε: | ||
Αρχικά σορρυ για το ![]() |
rallaki-1 έγραψε: | ||||||||
Με RC turbo δεν θα δουλεύει οριακά για 250 άλογα; και η μέση ιπποδύναμη θεωρώ (έχει ειπωθεί πάλι) πως θα είναι πολύ μικρότερη ενός RC turbo με ένα υβρίδιο GT turbo. Άρα, θα είναι και πιο αργό.. Εγώ θέλω να βγάζει 250 άλογα όχι μόνο όταν το αυτοκίνητο δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ και όταν τα αστέρια είναι ευθυγραμμισμένα, τα ζώδια στους σωστούς πλανήτες και ο Ερμής να μην είναι ανάδρομος.. ![]() Γιατί από ότι έχω διαβάσει εδώ για να φτάσει με RC Turbo τα 250-260 πρέπει "να το θέλει και ο Θεός"!! ![]() |
salex έγραψε: |
Συνδυασμούς υβριδικών θα βρείτε άπειρους γιατί καθένας θέλει διαφορετικά πράγματα στα μέτρα του.
Αλλά αυτό που λέει ο Λευτέρης ισχύει για όλους. Όσο μεγαλύτερο backpressure έχεις τόσο πιο εύκολο είναι να δημιουργηθεί πρόβλημα όταν πιέζεις το μοτέρ. Και 3ο κύλινδρο και 2ο θα δείτε σπασμένους γιατί είναι οι κύλινδροι με το μεγαλύτερο φορτίο. Για αυτό το λόγο δεν φτάνει να δεις τί χάνεις αν βαλεις big turbo σε σχέση με μια υβριδική. Χάνεις τη ροπή στις χαμηλές στροφές, αυτό το γνωρίζουμε, ακριβώς επειδή είναι μεγάλο. Με τις λύσεις που υπάρχουν σήμερα μπορείς να έχεις τα ίδια άλογα σχεδόν σε ένα εργοστασιακό κινητήρα με υβριδική τουρμπίνα ή μεγάλη τουρμπίνα. Η διαφορά είναι στο πόσο ξεκούραστα λειτουργεί ο κινητήρας για να βγάλει την ίδια ισχύ. Γιατί οι μεγάλες τουρμπίνες έχουν και μεγάλα μαντέμια στα μέτρα τους, κάτι που καμία υβριδική δεν μπορεί να βρει. Μόλις φτάσουν στην πίεση που είναι αποδοτικές, η διαφορά αρχίζει να φαίνεται και είναι μεγάλη. Για να κάνετε μια δοκιμή, βρείτε ένα 207 με υβριδική τουρμπίνα που να λειτουργεί στο 1.45bar κόφτη με 95άρα βενζίνη, να βγάζει πάνω από 270 άλογα χωρίς να καταλαβαίνει τίποτα το μοτέρ από προβλήματα, με εργοστασιακούς εκκεντροφόρους. Το δοκίμασα στο δικό μου με υβριδική, ήταν μεγάλο fail. Τα πυράκια τα άκουγα μέσα από την καμπίνα. Δοκιμάστε να πάτε μια Αθήνα->Θεσσαλονίκη με 180+ σταθερά και κοιτάξτε πυρόμετρο στα δύο setup. Η διαφορά είναι τεράστια. |