PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207-hybrid turbo

saikoe_39 - Τετ 16 Οκτ 2013, 15:06:15
Θέμα δημοσίευσης: 207-hybrid turbo
Θεματα για td05 και 28αρες ειχαμε...ετσι λοιπον ας γινει και ενα για hybrid...!

Την αρχη θα την κανω με το δικο μου...
Θεωρητικά ειναι τελειωμένο το ολο προτζεκτ με 19.000 χλμ

Η τουρπινα ειναι η εργοστασιακή του 207 rallye-gt και εχει ανοιχθεί στο μέγιστο διατηρώντας το εργοστασιακό αλουμίνιο....

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/027.jpg

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/033gggg.jpg

Σαν αποδοση-κοστος ειναι σχετικο το αν αξιζε...θα μπορουσε να ειχε μπει μια 28rs η μια td05 στην θεση της...με τα αναλογα αρνητικα και θετικα αποτελεσματα ...παρόλα αυτα πηρα το ρισκο..στην αρχη ειπα να κανω πισω και αγορασα μια Gtx 28 αλλα τελικα προχώρησα με το υβριδιο..και δεν το εχω μετανοιώσει.

Σαν αποτέλεσμά μου αρεσει πολυ..το αυτοκίνητο ειναι φιλικό-οδηγησιμο δεν υπαρχουν ξεσπασματα..και σαφεστατα εχει δυναμη απο πολυ χαμηλα....

Η ολη εφαρμογη πηρε μερος σε σφυρήλατο μοτερ...με ασύμμετρους εκκεντροφορους schrick,wather methanol..πολλαπλη εξαγωγης απο works...70αρα εξατατμιση και χρηση bc..! To αυτοκινητο ειναι ρυθμισμένο ώστε να μπορω να γυρνάω ολη την ελλαδα...το οποιο και εκανα...χωρις κανενα θεμα...χωρις προσθετα στην βενζινη με 100αρα βενζίνη..!

εδω ειναι τα dyno στο γνωστο dyno του Μαραβελια..

με κλειστο Bc και 0.8 πιεση σταθερη...

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/mikri.jpg

με μεγαλη πιεση..στο 1.6 οβερ και 1.4 σταθερο...

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/1278371_10151866024199204_204871008_n.jpg

Τελος ενα ευχαριστώ σε ολους οσους ασχολήθηκαν και με βοήθησαν....
Τον Parismcridis,τον Καντερε,το Στελιο-salex,τους οβερλοαδ..και στο αγύριστο μεγαλο κεφάλι μου. Laughing
gew_ponos - Τετ 16 Οκτ 2013, 16:56:44
Θέμα δημοσίευσης:
Δώσε λίγα specs παραπάνω και καμιά photo απο κινητήρα, μαμά look παίζει ή είσαι φρακενστάιν; Η τουρμπίνα σου είναι σαν του Άγγελου (γιατί γράφεις σε άλλο τόπικ για καμιά 300 άλογα);απο αξιοπιστία τι παίζει; Η πολλαπλή έκατσε κανονικά;το πάτημα της τουρμπίνας το ίδιο; Και με pm αμα δεν θέλεις δημόσια γιατί με ψιλόενδιαφέρει..Thanks
bagos - Τετ 16 Οκτ 2013, 17:30:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραιος ο κωστας.πιστευω το υβριδιο ειναι η καλυτερη επιλογη,για να παρει καποιος δυναμη κ να μη χασει τη δυναμη χαμηλα
saikoe_39 - Τετ 16 Οκτ 2013, 20:36:53
Θέμα δημοσίευσης:
gew_ponos έγραψε:
Δώσε λίγα specs παραπάνω και καμιά photo απο κινητήρα, μαμά look παίζει ή είσαι φρακενστάιν; Η τουρμπίνα σου είναι σαν του Άγγελου (γιατί γράφεις σε άλλο τόπικ για καμιά 300 άλογα);απο αξιοπιστία τι παίζει; Η πολλαπλή έκατσε κανονικά;το πάτημα της τουρμπίνας το ίδιο; Και με pm αμα δεν θέλεις δημόσια γιατί με ψιλόενδιαφέρει..Thanks


H πολλαπλη μπαινει κουτι..οπως η εργοστασιακη...Βεβαια υπαρχουν περιθωρια για βελτιωση της...ειδικα στο πάτημα της τουρπινας..αλλα δεν προχωρησα σε κατι τετοιο..δεν ειχα το χρονο..!

ο Αγγελος ειχε αλλάξει αλουμίνιο μπροστα και ειχε βαλει μεγαλύτερη φτερωτη απο αυτην που εχω κατα 3mm....(δεν τις φτιαξαμε στον ιδιο μάστορα)

H εμφανιση ειναι νορμάλ...οπως το κλασικό μηχανοστάσιο ενός 207.

Το μονο εχτρα που μπορω να πω..ειναι πως τα νουμερα αυτα σε στοκ μοτερ δεν βγαινουν...ουτε καν στο 0.8...διοτι το ολο πραγμα δουλευει με αρκετο αβανς 20+ μοιρες αβανς και στεγνο μιγμα..
SαλιγκαρAKIS - Τετ 16 Οκτ 2013, 21:05:30
Θέμα δημοσίευσης:
Τρέλα το εργαλείο.!

Ότι πιο κοντά σε εργοστασιακή λειτουργία είναι το υβρίδιο, οτιδήποτε άλλο σε bt αλλάζει κατά πολύ το χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Άντε και εις ανώτερα, στα 46mm..
N207r - Τετ 16 Οκτ 2013, 21:14:19
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο φίλε πολύ καλη δουλεία κ με εμφάνησή εργοστασιακό..
Φαντάζομαι μπροστά εχεις φτερό απο s work?? Κ κάτι άλλο.. Εχεις κανει κάτι με το τμήμα εξόδου του συμπιεσμένου αέρα απο το αλουμίνιο στο a tube? Γιατί στην Μαμα τουρμπίνα είναι μικρή η έξοδος.
bagos - Τετ 16 Οκτ 2013, 21:26:51
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορει καποιος να μου πει τα νουμερα,γιατι μπαινω απο κινητο κ δε μπορω να τα δω.μονο τις καμπυλες ειδα
saikoe_39 - Τετ 16 Οκτ 2013, 21:42:07
Θέμα δημοσίευσης:
Oχι δεν εινα απο works ειναι απο mps μπροστα και tfsi πισω...
Στο αλουμινιο δεν εχει γινει τπτ...παραμενει μικρο οπως ειναι..!!

285 στο 0.8 με 32 κιλα ροπη
332 στο 1.44 με 44 κιλα ροπη..

Τοτε που ανοιγαμε μαζι βαγγο με του κωστακη..ηταν 274 ps..με file απλο stage 3..!!!
bagos - Τετ 16 Οκτ 2013, 21:51:25
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραιος Cool
kostas207rc - Τετ 16 Οκτ 2013, 23:30:51
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207-hybrid turbo
saikoe_39 έγραψε:
Θεματα για td05 και 28αρες ειχαμε...ετσι λοιπον ας γινει και ενα για hybrid...!

Την αρχη θα την κανω με το δικο μου...
Θεωρητικά ειναι τελειωμένο το ολο προτζεκτ με 19.000 χλμ

Η τουρπινα ειναι η εργοστασιακή του 207 rallye-gt και εχει ανοιχθεί στο μέγιστο διατηρώντας το εργοστασιακό αλουμίνιο....

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/027.jpg

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/033gggg.jpg

Σαν αποδοση-κοστος ειναι σχετικο το αν αξιζε...θα μπορουσε να ειχε μπει μια 28rs η μια td05 στην θεση της...με τα αναλογα αρνητικα και θετικα αποτελεσματα ...παρόλα αυτα πηρα το ρισκο..στην αρχη ειπα να κανω πισω και αγορασα μια Gtx 28 αλλα τελικα προχώρησα με το υβριδιο..και δεν το εχω μετανοιώσει.

Σαν αποτέλεσμά μου αρεσει πολυ..το αυτοκίνητο ειναι φιλικό-οδηγησιμο δεν υπαρχουν ξεσπασματα..και σαφεστατα εχει δυναμη απο πολυ χαμηλα....

Η ολη εφαρμογη πηρε μερος σε σφυρήλατο μοτερ...με ασύμμετρους εκκεντροφορους schrick,wather methanol..πολλαπλη εξαγωγης απο works...70αρα εξατατμιση και χρηση bc..! To αυτοκινητο ειναι ρυθμισμένο ώστε να μπορω να γυρνάω ολη την ελλαδα...το οποιο και εκανα...χωρις κανενα θεμα...χωρις προσθετα στην βενζινη με 100αρα βενζίνη..!

εδω ειναι τα dyno στο γνωστο dyno του Μαραβελια..

με κλειστο Bc και 0.8 πιεση σταθερη...

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/mikri.jpg

με μεγαλη πιεση..στο 1.6 οβερ και 1.4 σταθερο...

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/1278371_10151866024199204_204871008_n.jpg

Τελος ενα ευχαριστώ σε ολους οσους ασχολήθηκαν και με βοήθησαν....
Τον Parismcridis,τον Καντερε,το Στελιο-salex,τους οβερλοαδ..και στο αγύριστο μεγαλο κεφάλι μου. Laughing

Εμένα ρε μλκ δεν θα με ευχαριστήσεις?αν δεν ήμουνα εγώ δεν είχες τώρα στην συλογή σου την gtx Laughing Laughing Laughing
saikoe_39 - Πεμ 17 Οκτ 2013, 00:46:49
Θέμα δημοσίευσης:
Eσενα θα σε ευχαριστήσω του χρονου..στο επομενο set up...!! Laughing
manosm3 - Πεμ 17 Οκτ 2013, 01:50:18
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207-hybrid turbo
kostas207rc έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
Θεματα για td05 και 28αρες ειχαμε...ετσι λοιπον ας γινει και ενα για hybrid...!

Την αρχη θα την κανω με το δικο μου...
Θεωρητικά ειναι τελειωμένο το ολο προτζεκτ με 19.000 χλμ

Η τουρπινα ειναι η εργοστασιακή του 207 rallye-gt και εχει ανοιχθεί στο μέγιστο διατηρώντας το εργοστασιακό αλουμίνιο....

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/027.jpg

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/033gggg.jpg

Σαν αποδοση-κοστος ειναι σχετικο το αν αξιζε...θα μπορουσε να ειχε μπει μια 28rs η μια td05 στην θεση της...με τα αναλογα αρνητικα και θετικα αποτελεσματα ...παρόλα αυτα πηρα το ρισκο..στην αρχη ειπα να κανω πισω και αγορασα μια Gtx 28 αλλα τελικα προχώρησα με το υβριδιο..και δεν το εχω μετανοιώσει.

Σαν αποτέλεσμά μου αρεσει πολυ..το αυτοκίνητο ειναι φιλικό-οδηγησιμο δεν υπαρχουν ξεσπασματα..και σαφεστατα εχει δυναμη απο πολυ χαμηλα....

Η ολη εφαρμογη πηρε μερος σε σφυρήλατο μοτερ...με ασύμμετρους εκκεντροφορους schrick,wather methanol..πολλαπλη εξαγωγης απο works...70αρα εξατατμιση και χρηση bc..! To αυτοκινητο ειναι ρυθμισμένο ώστε να μπορω να γυρνάω ολη την ελλαδα...το οποιο και εκανα...χωρις κανενα θεμα...χωρις προσθετα στην βενζινη με 100αρα βενζίνη..!

εδω ειναι τα dyno στο γνωστο dyno του Μαραβελια..

με κλειστο Bc και 0.8 πιεση σταθερη...

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/mikri.jpg

με μεγαλη πιεση..στο 1.6 οβερ και 1.4 σταθερο...

http://i172.photobucket.com/albums/w8/saikoe39/1278371_10151866024199204_204871008_n.jpg

Τελος ενα ευχαριστώ σε ολους οσους ασχολήθηκαν και με βοήθησαν....
Τον Parismcridis,τον Καντερε,το Στελιο-salex,τους οβερλοαδ..και στο αγύριστο μεγαλο κεφάλι μου. Laughing

Εμένα ρε μλκ δεν θα με ευχαριστήσεις?αν δεν ήμουνα εγώ δεν είχες τώρα στην συλογή σου την gtx Laughing Laughing Laughing


κατσε καλα εσυ! εγω τον επεισα να παρει τη μεγαλη Laughing Laughing Laughing
'Andy'-lag - Πεμ 17 Οκτ 2013, 13:17:12
Θέμα δημοσίευσης:
E και που την πήρε.......? Silly Silly
rallaki-1 - Σαβ 24 Ιαν 2015, 00:46:39
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα σε όλους!
Επειδή το πήρα τελικά απόφαση..
Έχετε να προτείνετε κάποιον αξιόπιστο για μετατροπή της τουρμπίνα σε υβρίδιο; Για 250 -260 άλογα τι προτείνετε; Από mini cooper works;
Αν θέλει κάποιος ας μου στείλει και σε pm!
SAKIS-LEMANS - Σαβ 24 Ιαν 2015, 07:05:02
Θέμα δημοσίευσης:
Κωστα καταλυτη εχεις πανω στο αμαξι;
reselie-206 - Σαβ 24 Ιαν 2015, 10:16:47
Θέμα δημοσίευσης:
η πιο 'αξιόπιστη' να το πώ έτσι λύση είναι κατα τη γνώμη μου και απ'όσα έχω δεί, τουρμπίνα works με το αλουμίνιο μας και σε καλύπτει όσον αφορά στη δύναμη που θές να βγάλεις - τι πιο αξιόπιστο απο τελείως μαμά τουρμπίνα(works)

Αλλιώς υβρίδιο με αλλαγή ΚΑΙ του άξονα με άλλον (tfsi inconel)

Ψάξτο μίλα με 2-3 μάστορες και δες τι θα σου πούνε πριν αποφασίσεις - εγώ θα το έφτιαχνα στο Σπαρταλη κρήτη.
rallaki-1 - Σαβ 24 Ιαν 2015, 11:52:06
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση!
Με τα εντόσθια του works γίνεται η ροπή να κρατηθεί σε φυσιολογικά επίπεδα 32-35 για τον στόχο ιπποδύναμης που έχω θέσει;

Γιατί από ότι ξέρω η ροπή είναι αυτό που καταπονεί το μοτέρ και όχι τόσο η δύναμη (σε λογικά πλαίσια).
Νομίζω επίσης πως για να κρατηθεί η ροπή χαμηλά θέλουμε μεγαλύτερη φτερωτή κάτι που θα χάσεις όμως χαμηλά..

Με εντόσθια από KO4 για την ίδια ιπποδύναμη θα χάσω πολύ στις χαμηλές στροφές ή αλλιώς θα αλλιωθεί πολύ ο εργοστασιακός χαρακτήρας?
SAKIS-LEMANS - Σαβ 24 Ιαν 2015, 13:12:05
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω χαμηλα νιωθω οτι δεν εχασα κατι ισα ισα κερδισα. Κανε μια δυναμομετρηση και τσεκαρε και τις καμπυλες του saikou. Φυσικα παντα με εκκεντρα ίδια με saikou το setup της k04
rallaki-1 - Σαβ 24 Ιαν 2015, 15:15:43
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
Oχι δεν εινα απο works ειναι απο mps μπροστα και tfsi πισω...
Στο αλουμινιο δεν εχει γινει τπτ...παραμενει μικρο οπως ειναι..!!

285 στο 0.8 με 32 κιλα ροπη
332 στο 1.44 με 44 κιλα ροπη..

Τοτε που ανοιγαμε μαζι βαγγο με του κωστακη..ηταν 274 ps..με file απλο stage 3..!!!


Οι φτερωτές από works πρέπει να είναι αρκετά μικρότερες από τις αντίστοιχες του saikoe. Άρα πως θα βγούν 260 άλογα με works αφού τα 284 του παραπάνω συνδυασμού (του Saikoe) βγαίνουν με 20 μοίρες advance κλπ κάτι που ένα αυτοκίνητο με νορμάλ εντόσθια και χωρίς ψεκασμό νερού δεν βγαίνουν? Παραθέτω και το αντίστοιχο:

saikoe_39 έγραψε:

Το μονο εχτρα που μπορω να πω..ειναι πως τα νουμερα αυτα σε στοκ μοτερ δεν βγαινουν...ουτε καν στο 0.8...διοτι το ολο πραγμα δουλευει με αρκετο αβανς 20+ μοιρες αβανς και στεγνο μιγμα..


Εμένα στης 5800 έχει 14 μοίρες..
saikoe_39 - Σαβ 24 Ιαν 2015, 15:44:30
Θέμα δημοσίευσης:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
Κωστα καταλυτη εχεις πανω στο αμαξι;


Τοτε ναι...ειχα hjs 200ari...
saikoe_39 - Σαβ 24 Ιαν 2015, 15:52:07
Θέμα δημοσίευσης:
rallaki-1 έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
Oχι δεν εινα απο works ειναι απο mps μπροστα και tfsi πισω...
Στο αλουμινιο δεν εχει γινει τπτ...παραμενει μικρο οπως ειναι..!!

285 στο 0.8 με 32 κιλα ροπη
332 στο 1.44 με 44 κιλα ροπη..

Τοτε που ανοιγαμε μαζι βαγγο με του κωστακη..ηταν 274 ps..με file απλο stage 3..!!!


Οι φτερωτές από works πρέπει να είναι αρκετά μικρότερες από τις αντίστοιχες του saikoe. Άρα πως θα βγούν 260 άλογα με works αφού τα 284 του παραπάνω συνδυασμού (του Saikoe) βγαίνουν με 20 μοίρες advance κλπ κάτι που ένα αυτοκίνητο με νορμάλ εντόσθια και χωρίς ψεκασμό νερού δεν βγαίνουν? Παραθέτω και το αντίστοιχο:

saikoe_39 έγραψε:

Το μονο εχτρα που μπορω να πω..ειναι πως τα νουμερα αυτα σε στοκ μοτερ δεν βγαινουν...ουτε καν στο 0.8...διοτι το ολο πραγμα δουλευει με αρκετο αβανς 20+ μοιρες αβανς και στεγνο μιγμα..


Εμένα στης 5800 έχει 14 μοίρες..



Ασε τις μοιρες κλπ για τον προγραμματιστη...

εισαι με gt turbo σωστα..??
το μοτερ δεν παει απο ροπη...ολα σπανε στον 3ο...βρειτε τον λογο...

με το στοκ μοτερ ακομα και ενα γνησιο turbo Rc ειναι μια χαρα.....

Υβριδιο works συμφερει οσους εχουν γνησιο τουρμπο Rc..γιατι το κοστος ειναι μικρο....
Οσοι εχουν gt turbo...για works και κ0423 ειναι σχεδον το ιδιο κοστος...ασε που με τα ιδια λεφτα απο uk τσιμπας κουτα γνησιο Rc τουρμπο και εισαι ηρεμος...
saikoe_39 - Σαβ 24 Ιαν 2015, 16:04:38
Θέμα δημοσίευσης:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
Εγω χαμηλα νιωθω οτι δεν εχασα κατι ισα ισα κερδισα. Κανε μια δυναμομετρηση και τσεκαρε και τις καμπυλες του saikou. Φυσικα παντα με εκκεντρα ίδια με saikou το setup της k04


Πουθενα δεν εχεις χασει...

Βαλε ενα bc....θα μπορεις να παιζεις με κλειστη πιεση..χωρις ροπη...και λειτουργια να θυμιζει ατμοσφαιρικού..

Στο δικο μου με το τελευταίο update...καταφερα να φυγω πανω απο 340+ αλογα....και με σιγουρια κανενα 207 big turbo με στοκ μπεκ...δεν με εβλεπε για κανενα λογο....
Πλεον το τουρμπο μου το εχεις ο Παρης.... αλλα με διαφορετικη συμπιεση μοτερ...αλλα εκκεντρα κλπ.
marios_207_GT - Σαβ 24 Ιαν 2015, 16:21:41
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:

το μοτερ δεν παει απο ροπη...ολα σπανε στον 3ο...βρειτε τον λογο...


Αρχικά σορρυ για το Off Topic μιας και Κωστα εχεις φτιαξει ενα ωραιο θεμα, θελω να σταθω ομως σε μια διαπιστωση που σιγουρα δεν την εχω κανει μονο εγω κι εσυ. Εαν οχι σε αυτο το θεμα θα ηθελα πραγματικα καπου να συζητησουμε το εν λογω ζητημα, οσα μα οσα μοτερ εχω ακουσε να σπανε (μιλαμε για THP παντα) ειναι όλα στο 3ο, τι φταιει? Η πολλαπλη? η γεωμετρια του μπλοκ? Εαν πιστευεις πως εχεις την απαντηση πιστευω πως κι αλλοι θα θελαν να την ακουσουν.
rallaki-1 - Σαβ 24 Ιαν 2015, 18:51:29
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
rallaki-1 έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
Oχι δεν εινα απο works ειναι απο mps μπροστα και tfsi πισω...
Στο αλουμινιο δεν εχει γινει τπτ...παραμενει μικρο οπως ειναι..!!

285 στο 0.8 με 32 κιλα ροπη
332 στο 1.44 με 44 κιλα ροπη..

Τοτε που ανοιγαμε μαζι βαγγο με του κωστακη..ηταν 274 ps..με file απλο stage 3..!!!


Οι φτερωτές από works πρέπει να είναι αρκετά μικρότερες από τις αντίστοιχες του saikoe. Άρα πως θα βγούν 260 άλογα με works αφού τα 284 του παραπάνω συνδυασμού (του Saikoe) βγαίνουν με 20 μοίρες advance κλπ κάτι που ένα αυτοκίνητο με νορμάλ εντόσθια και χωρίς ψεκασμό νερού δεν βγαίνουν? Παραθέτω και το αντίστοιχο:

saikoe_39 έγραψε:

Το μονο εχτρα που μπορω να πω..ειναι πως τα νουμερα αυτα σε στοκ μοτερ δεν βγαινουν...ουτε καν στο 0.8...διοτι το ολο πραγμα δουλευει με αρκετο αβανς 20+ μοιρες αβανς και στεγνο μιγμα..


Εμένα στης 5800 έχει 14 μοίρες..



Ασε τις μοιρες κλπ για τον προγραμματιστη...

εισαι με gt turbo σωστα..??
το μοτερ δεν παει απο ροπη...ολα σπανε στον 3ο...βρειτε τον λογο...

με το στοκ μοτερ ακομα και ενα γνησιο turbo Rc ειναι μια χαρα.....

Υβριδιο works συμφερει οσους εχουν γνησιο τουρμπο Rc..γιατι το κοστος ειναι μικρο....
Οσοι εχουν gt turbo...για works και κ0423 ειναι σχεδον το ιδιο κοστος...ασε που με τα ιδια λεφτα απο uk τσιμπας κουτα γνησιο Rc τουρμπο και εισαι ηρεμος...


Με RC turbo δεν θα δουλεύει οριακά για 250 άλογα; και η μέση ιπποδύναμη θεωρώ (έχει ειπωθεί πάλι) πως θα είναι πολύ μικρότερη ενός RC turbo με ένα υβρίδιο GT turbo. Άρα, θα είναι και πιο αργό..

Εγώ θέλω να βγάζει 250 άλογα όχι μόνο όταν το αυτοκίνητο δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ και όταν τα αστέρια είναι ευθυγραμμισμένα, τα ζώδια στους σωστούς πλανήτες και ο Ερμής να μην είναι ανάδρομος.. Razz

Γιατί από ότι έχω διαβάσει εδώ για να φτάσει με RC Turbo τα 250-260 πρέπει "να το θέλει και ο Θεός"!! Laughing
alexandros 207 Rallye - Σαβ 24 Ιαν 2015, 19:36:32
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:

το μοτερ δεν παει απο ροπη...ολα σπανε στον 3ο...βρειτε τον λογο...


Αρχικά σορρυ για το Off Topic μιας και Κωστα εχεις φτιαξει ενα ωραιο θεμα, θελω να σταθω ομως σε μια διαπιστωση που σιγουρα δεν την εχω κανει μονο εγω κι εσυ. Εαν οχι σε αυτο το θεμα θα ηθελα πραγματικα καπου να συζητησουμε το εν λογω ζητημα, οσα μα οσα μοτερ εχω ακουσε να σπανε (μιλαμε για THP παντα) ειναι όλα στο 3ο, τι φταιει? Η πολλαπλη? η γεωμετρια του μπλοκ? Εαν πιστευεις πως εχεις την απαντηση πιστευω πως κι αλλοι θα θελαν να την ακουσουν.

πολλαπλη εξαγωγης
saikoe_39 - Σαβ 24 Ιαν 2015, 20:13:44
Θέμα δημοσίευσης:
rallaki-1 έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
rallaki-1 έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
Oχι δεν εινα απο works ειναι απο mps μπροστα και tfsi πισω...
Στο αλουμινιο δεν εχει γινει τπτ...παραμενει μικρο οπως ειναι..!!

285 στο 0.8 με 32 κιλα ροπη
332 στο 1.44 με 44 κιλα ροπη..

Τοτε που ανοιγαμε μαζι βαγγο με του κωστακη..ηταν 274 ps..με file απλο stage 3..!!!


Οι φτερωτές από works πρέπει να είναι αρκετά μικρότερες από τις αντίστοιχες του saikoe. Άρα πως θα βγούν 260 άλογα με works αφού τα 284 του παραπάνω συνδυασμού (του Saikoe) βγαίνουν με 20 μοίρες advance κλπ κάτι που ένα αυτοκίνητο με νορμάλ εντόσθια και χωρίς ψεκασμό νερού δεν βγαίνουν? Παραθέτω και το αντίστοιχο:

saikoe_39 έγραψε:

Το μονο εχτρα που μπορω να πω..ειναι πως τα νουμερα αυτα σε στοκ μοτερ δεν βγαινουν...ουτε καν στο 0.8...διοτι το ολο πραγμα δουλευει με αρκετο αβανς 20+ μοιρες αβανς και στεγνο μιγμα..


Εμένα στης 5800 έχει 14 μοίρες..



Ασε τις μοιρες κλπ για τον προγραμματιστη...

εισαι με gt turbo σωστα..??
το μοτερ δεν παει απο ροπη...ολα σπανε στον 3ο...βρειτε τον λογο...

με το στοκ μοτερ ακομα και ενα γνησιο turbo Rc ειναι μια χαρα.....

Υβριδιο works συμφερει οσους εχουν γνησιο τουρμπο Rc..γιατι το κοστος ειναι μικρο....
Οσοι εχουν gt turbo...για works και κ0423 ειναι σχεδον το ιδιο κοστος...ασε που με τα ιδια λεφτα απο uk τσιμπας κουτα γνησιο Rc τουρμπο και εισαι ηρεμος...


Με RC turbo δεν θα δουλεύει οριακά για 250 άλογα; και η μέση ιπποδύναμη θεωρώ (έχει ειπωθεί πάλι) πως θα είναι πολύ μικρότερη ενός RC turbo με ένα υβρίδιο GT turbo. Άρα, θα είναι και πιο αργό..

Εγώ θέλω να βγάζει 250 άλογα όχι μόνο όταν το αυτοκίνητο δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ και όταν τα αστέρια είναι ευθυγραμμισμένα, τα ζώδια στους σωστούς πλανήτες και ο Ερμής να μην είναι ανάδρομος.. Razz

Γιατί από ότι έχω διαβάσει εδώ για να φτάσει με RC Turbo τα 250-260 πρέπει "να το θέλει και ο Θεός"!! Laughing


Το τι διαβάζεις εδώ..Είναι σχετικό....δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα το ίδιο....
Την τσεπη σου δες....μέχρι που σε φτάνει ..Εγώ δεν μπορώ να σου πω βάλε works....γράφω αρνητικα θετικά και γενικές εντυπώσεις....
Η επιλογή είναι δικιά σου...
rallaki-1 - Σαβ 24 Ιαν 2015, 21:29:05
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστός ο Κώστας!

Γιατί το turbo του 208gti δεν το αναφέρουμε καθόλου? Μήπως ειναι ακριβό ακομα? Λογικά και αυτό θα είναι plug n play επιλογή χωρις καμία μετατροπή..

Και στα Astra OPC αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα στον 3ο κύλινδρο:
http://www.powermag.gr/el/opel-astra-opc-340ps.html
recife_rallye - Σαβ 24 Ιαν 2015, 22:45:06
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά όσοι έχετε μικρά μαντεμια με μικρές τουρμπίνες και υψηλές πιέσεις, επιδεινώνετε το πρόβλημα του backpressure που ούτως ή άλλως υπάρχει στο γαμοτριτο αυλο της εξαγωγής.
Όσοι πάλι έχετε μαμά πολλαπλή και bt είναι κάπως καλύτερα μέχρι τη στιγμή που θα πιεσετε παραπάνω. Όσοι πάλι έχετε κάνει ισομηκες η τουλάχιστον μακρύ χταποδακι τότε αυτό το πρόβλημα με τον 3ο πάει περίπατο. Παραδείγματα αποδεδειγμένα πολλά.
Για μένα μια από τις καλύτερες βελτιώσεις απόδοσης και αξιοπιστίας ταυτόχρονα είναι μια καλή πολλαπλή εξαγωγής. Εκεί να δείτε πόσο ροίκο και δυνατό γίνεται ψηλά. Και σε συνδιασμο με εκκεντρα γίνεται πανηγύρι.
Το συμπέρασμα είναι πως όσοι θέλουν να κάνουν υβρίδιο και να έχουν δύναμη σε συνδυασμό με αξιοπιστία, τότε το σφυρί είναι μονόδρομος. Αλλιώς καθηστε στ αυγά σας ή κάντε ένα light bt με χαμηλές πιέσεις με ότι πλεονεκτήματα και μειωνεκτηματα συνεπάγεται αυτό.
salex - Σαβ 24 Ιαν 2015, 23:02:44
Θέμα δημοσίευσης:
Συνδυασμούς υβριδικών θα βρείτε άπειρους γιατί καθένας θέλει διαφορετικά πράγματα στα μέτρα του.
Αλλά αυτό που λέει ο Λευτέρης ισχύει για όλους. Όσο μεγαλύτερο backpressure έχεις τόσο πιο εύκολο είναι να δημιουργηθεί πρόβλημα όταν πιέζεις το μοτέρ. Και 3ο κύλινδρο και 2ο θα δείτε σπασμένους γιατί είναι οι κύλινδροι με το μεγαλύτερο φορτίο.

Για αυτό το λόγο δεν φτάνει να δεις τί χάνεις αν βαλεις big turbo σε σχέση με μια υβριδική. Χάνεις τη ροπή στις χαμηλές στροφές, αυτό το γνωρίζουμε, ακριβώς επειδή είναι μεγάλο.
Με τις λύσεις που υπάρχουν σήμερα μπορείς να έχεις τα ίδια άλογα σχεδόν σε ένα εργοστασιακό κινητήρα με υβριδική τουρμπίνα ή μεγάλη τουρμπίνα.

Η διαφορά είναι στο πόσο ξεκούραστα λειτουργεί ο κινητήρας για να βγάλει την ίδια ισχύ. Γιατί οι μεγάλες τουρμπίνες έχουν και μεγάλα μαντέμια στα μέτρα τους, κάτι που καμία υβριδική δεν μπορεί να βρει. Μόλις φτάσουν στην πίεση που είναι αποδοτικές, η διαφορά αρχίζει να φαίνεται και είναι μεγάλη.

Για να κάνετε μια δοκιμή, βρείτε ένα 207 με υβριδική τουρμπίνα που να λειτουργεί στο 1.45bar κόφτη με 95άρα βενζίνη, να βγάζει πάνω από 270 άλογα χωρίς να καταλαβαίνει τίποτα το μοτέρ από προβλήματα, με εργοστασιακούς εκκεντροφόρους.
Το δοκίμασα στο δικό μου με υβριδική, ήταν μεγάλο fail. Τα πυράκια τα άκουγα μέσα από την καμπίνα.
Δοκιμάστε να πάτε μια Αθήνα->Θεσσαλονίκη με 180+ σταθερά και κοιτάξτε πυρόμετρο στα δύο setup. Η διαφορά είναι τεράστια.
recife_rallye - Σαβ 24 Ιαν 2015, 23:54:40
Θέμα δημοσίευσης:
πάντως γενικά θα αναφέρω πως σε όσα μοτέρ (με μαμά πολλαπλή )η πίεση ξεπερνούσε το 1.4 άρχιζαν τα προβλήματα του backpressure (πυρακια, πυρομετρο, σπασμένα μπουζί κλπ. ).
Γι αυτό βασικό μας μέλημα ως προς τη βελτίωση θα πρέπει να είναι το ριξιμο της πίεσης,δλδ να καταφέρουμε να έχουμε ίδιο αποτέλεσμα με μικρότερη πίεση και αυτό γίνεται κυρίως με ροικοτερη εξαγωγή από τις βαλβίδες εξαγωγής έως και το τέλος της εξατμισης .και φυσικά σ αυτό συμπεριλαμβάνεται και η μεγαλύτερη τουρμπίνα.
Γι αυτό όσοι σκέφτεστε να κάνετε υβρίδιο και να ανοίξετε ΜΌΝΟ εισαγωγή, μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτείτε.Είστε σε επικίνδυνα λιμερια αν ζητήσετε από το μοτέρ να βγάλει δύναμη. Τουλάχιστον κάντε και την εξαγωγή μπας και καλυτερέψουν τα πράγματα
bagos - Κυρ 25 Ιαν 2015, 00:58:50
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω σε ποια κατηγορια ειμαι?? Laughing Laughing η βελτιωση ζηταει συνεχεια χρημμα,με οτι συνεπαγεται αυτο(συντηρηση,ζημιες κτλ).
saikoe_39 - Κυρ 25 Ιαν 2015, 14:55:14
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Συνδυασμούς υβριδικών θα βρείτε άπειρους γιατί καθένας θέλει διαφορετικά πράγματα στα μέτρα του.
Αλλά αυτό που λέει ο Λευτέρης ισχύει για όλους. Όσο μεγαλύτερο backpressure έχεις τόσο πιο εύκολο είναι να δημιουργηθεί πρόβλημα όταν πιέζεις το μοτέρ. Και 3ο κύλινδρο και 2ο θα δείτε σπασμένους γιατί είναι οι κύλινδροι με το μεγαλύτερο φορτίο.

Για αυτό το λόγο δεν φτάνει να δεις τί χάνεις αν βαλεις big turbo σε σχέση με μια υβριδική. Χάνεις τη ροπή στις χαμηλές στροφές, αυτό το γνωρίζουμε, ακριβώς επειδή είναι μεγάλο.
Με τις λύσεις που υπάρχουν σήμερα μπορείς να έχεις τα ίδια άλογα σχεδόν σε ένα εργοστασιακό κινητήρα με υβριδική τουρμπίνα ή μεγάλη τουρμπίνα.

Η διαφορά είναι στο πόσο ξεκούραστα λειτουργεί ο κινητήρας για να βγάλει την ίδια ισχύ. Γιατί οι μεγάλες τουρμπίνες έχουν και μεγάλα μαντέμια στα μέτρα τους, κάτι που καμία υβριδική δεν μπορεί να βρει. Μόλις φτάσουν στην πίεση που είναι αποδοτικές, η διαφορά αρχίζει να φαίνεται και είναι μεγάλη.

Για να κάνετε μια δοκιμή, βρείτε ένα 207 με υβριδική τουρμπίνα που να λειτουργεί στο 1.45bar κόφτη με 95άρα βενζίνη, να βγάζει πάνω από 270 άλογα χωρίς να καταλαβαίνει τίποτα το μοτέρ από προβλήματα, με εργοστασιακούς εκκεντροφόρους.
Το δοκίμασα στο δικό μου με υβριδική, ήταν μεγάλο fail. Τα πυράκια τα άκουγα μέσα από την καμπίνα.
Δοκιμάστε να πάτε μια Αθήνα->Θεσσαλονίκη με 180+ σταθερά και κοιτάξτε πυρόμετρο στα δύο setup. Η διαφορά είναι τεράστια.


Στελιο μου σορρυ...αλλα οταν καποιος θελει αποδοση αλογα και δεν ξερω τι αλλο...δεν μπορει να ζηταει 95αρα και μαμα συμπιεση...αυτα ειναι κατι που δεν δενουν...


Το πυρομετρο στο υβριδιο ειναι γεγονος...ΑΛΛΑ το θεμα ειναι σε πιο υβριδιο...

Λεύτερη...υβριδια με φτερα mps -20vt μουρη..με οτι φτερο εξαγωγης και να βαλεις θα εχεις θεμα με πυρομετρο...ειναι νομος-κανονας.

Μονο με του works γλυτωνεις το πυρομετρο...

Για πυρακια κλπ...δεν μπορω να σχολιασω...δεν ειχα θεμα ποτε....το ελυσα μια για παντα οταν εφτιαχνα το μοτερ...




Και τελος ο βαγγος εχει δικιο..η βελτιωση ζηταει χρημα...μα συνεχεια ομως..

Laughing Laughing
rallaki-1 - Κυρ 25 Ιαν 2015, 20:29:15
Θέμα δημοσίευσης:
Πολλαπλή εξαγωγής από JCW..:

http://www.minitorque.com/forum/f13/r56-exhaust-manifold-info-39609/

Δείτε και εδώ τι λέει για την πολλαπλή εξαγωγής (στην μέση του άρθρου):

http://www.brrperformance.com/project_cars.php?project=MINI_Cooper_S_R56_-_Track_Attack_11
saikoe_39 - Κυρ 25 Ιαν 2015, 20:46:47
Θέμα δημοσίευσης:
Την πουλάω 350 ευρώ
salex - Κυρ 25 Ιαν 2015, 20:48:46
Θέμα δημοσίευσης:
Μιχάλη, η πολλαπλή έχει σημασία όταν προσπαθείς να βγάλεις ισχύ από μια υβριδική τουρμπίνα.

Εδώ που τα λέμε, οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει την ήδη δύσκολη ροικότητά της στο κομμάτι των καυσαερίων, προσθέτει άλογα.

Κώστα συμφωνούμε σε όλα! Δε μπορεί να θελεις υβρίδιο και 300 άλογα και 95άρα και ροπή σε χαμηλές στροφές, αυτό δεν γίνεται. Αλλά εγώ τα θέλω όλα και ακόμα περισσότερα.

Δυστυχώς για μένα, επειδή με έχουν φάει οι δρόμοι με το 207 σε περίεργα μέρη που αν μείνω θα με φάνε και οι λύκοι, μια φορά έκανα το λάθος να βάλω περίεργη βενζίνη όσο είχα υβρίδιο. Το αποτέλεσμα ήταν ότι δε μπορούσα να πατήσω ούτε το μισό γκάζι χωρίς να νιώθω και να βλέπω ότι θα ανατιναχτώ.
Άλλη μια φορά πήγα μέχρι την Ισπανία και πίσω και όταν γύρισα το υβρίδιο ήταν ένα ρημάδι. Για αυτό είπα ουστ. Αν βάλω ποτέ υβριδική θα είναι εξαρχής τέτοια και όχι εκ των υστέρων μετατροπή. Σε λίγο καιρό θα σας πω και ποια. Αλλά έχοντας ως βάση πάντοτε ένα εργοστασιακό κινητήρα γιατί ο μέσος ιδιοκτήτης δεν έχει στον προυπολογισμό την αναβάθμισή του με έμβολα και μπιέλες.
bagos - Κυρ 25 Ιαν 2015, 23:53:28
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω σε ποια κατηγορια ειμαι?? Laughing Laughing η βελτιωση ζηταει συνεχεια χρημμα,με οτι συνεπαγεται αυτο(συντηρηση,ζημιες κτλ).
Jonathan RC - Δευ 26 Ιαν 2015, 01:11:02
Θέμα δημοσίευσης:
παιδιά Καλησπέρα μπορεί κάποιος που φοράει την td 05-06 σε στοκ μοτέρ φουλ πρώτο στάδιο να μου στείλει σε μήνυμα πόσο κόστισε πάνω κάτω η αγορά και η τοποθέτηση γιατί ενδιαφέρομαι ευχαριστώ και συγνώμη αν είμαι off topic
reselie-206 - Δευ 26 Ιαν 2015, 01:30:59
Θέμα δημοσίευσης:
Κάτσε στ'αυγά σου Γιάνννν θα μπλέξεις
Laughing
Vasilispug - Σαβ 28 Φεβ 2015, 02:59:12
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη ειμαι κ εγω για αλλαγη τουρμπινας κ ειμαι αναμεσα σε υβριδιο και td σε τι επιπεδα κυμαινεται η διαφορα σε euro αλλα και σε αποδοση των 2 set up?σε κλειστο μοτερ και σε σχετικα safe ρυθμισεις...
marios_207_GT - Σαβ 28 Φεβ 2015, 12:53:00
Θέμα δημοσίευσης:
Το θεμα εδω ειναι για υβριδια παιδια....ρωτηστε σε αυτο καλυτερα
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=12469&start=540
PS207 - Τρι 14 Απρ 2015, 07:46:55
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα.να κανω μια ερωτηση.με στοκ μοτερ και τουρμπινα gt με μουρη κ04 ποσα αλογα μπορει να βγαλει?
saikoe_39 - Τρι 14 Απρ 2015, 10:15:07
Θέμα δημοσίευσης:
βγάζει 270....
Αλλά σκέτη μούρη κο4 σημαίνει σύντομο λκαμπουμ του τουρμπο
Rc h works τπτ παραπάνω
PS207 - Τρι 14 Απρ 2015, 10:36:52
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν το τσιτωσω και το αφησω 250 με 35 κιλα ροπη θα εχω προβλημα απο αποψη αξιοπιστιας.φοβηθηκα να ανοιξω το μαντεμι πισω γιατι γνωριζω οτι ραγιζουνε
saikoe_39 - Τρι 14 Απρ 2015, 10:47:16
Θέμα δημοσίευσης:
Το ότι δεν το άνοιξες πίσω σημαίνει ότι δεν θα έχεις πολύ πυρομετρο και αυτό είναι θετικό...(βέβαια τώρα είδα ότι έχεις στοκ gt πίσω...καλύτερα να έβαζες Rc)
Το αρνητικό είναι ότι λόγο ζυγισμαυτος την ακούει ο άξονας του τουρμπο
PS207 - Τρι 14 Απρ 2015, 10:59:07
Θέμα δημοσίευσης:
Δυσκολα να βρεις rc μαντεμι δυστυχως.ελπιζω να μην εχω θεμα.δεν αν θα βοηθησουν εκκεντρα μπουμπακια.σιγουρα η πολλαπλη ειναι θεμα που εχουνε
JimRC - Πεμ 05 Ιαν 2017, 00:32:48
Θέμα δημοσίευσης:
Σε απρογραμματιστο rc με ολόσωμη εξάτμιση 63.5 , σφυρί μπιελοπιστονα και εισαγωγή εάν τοποθετηθεί ΜΟΝΟ μπροστά φτερό από works θα δω κάποια καλή διαφορά;
Nik_psa - Πεμ 05 Ιαν 2017, 07:19:56
Θέμα δημοσίευσης:
Και μετά χωρίς πρόγραμμα..;
JimRC - Πεμ 05 Ιαν 2017, 15:55:10
Θέμα δημοσίευσης:
Απευθείας σίγουρα όχι..
Nik_psa - Πεμ 05 Ιαν 2017, 17:49:47
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν μπει σε safe mode από τα πρώτα πατήματα μπορεί να δεις, αλλά μετά από κάμποσα πατήματα παίζει να μάθεις με τον άσχημο τρόπο ότι και τα σφυριά δεν είναι αθάνατα αν το πρόγραμμα είναι ακριβώς στο περίπου..
JimRC - Πεμ 05 Ιαν 2017, 20:29:19
Θέμα δημοσίευσης:
Άρα κουλερ και προγραμμα είναι μονόδρομος αν είναι να πραγματοποιηθεί αυτή η μετατροπή..
Giannis307 - Πεμ 05 Ιαν 2017, 20:51:35
Θέμα δημοσίευσης:
αν ειναι μαμα το προγραμα το τωρινο η πρωτο σταδιο με μικρη πιεση δεν εχει κανενα θεμα....
JimRC - Πεμ 05 Ιαν 2017, 20:56:31
Θέμα δημοσίευσης:
Από θέμα προγράμματος στο αμάξι δεν έχει αλλάξει τίποτα.. Μαμά 207 rc είναι με πίεση σταθερή 0.8 και 1 οβερ
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr