PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 207 RC - Απώλεια δύναμης

m@kis - Κυρ 06 Οκτ 2013, 22:57:21
Θέμα δημοσίευσης: 207 RC - Απώλεια δύναμης
Καλησπέρα, αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με τον Γάλλο μου εδώ και πολύ καιρό και δεν μπορώ να βγάλω άκρη.

Το αμάξι δεν έχει την δύναμη που είχε (αισθητά)

Για να σας δώσω μερικές πληροφορίες, το αμάξι είναι μαμά, με 100000km, όλα με 95αρα και λάδια κάθε 10000 (Total 0w30) + ένα φίλτρο πιο ελεύθερο στο φιλτροκούτι και καθόλου μα καθόλου ταλαιπωρημένο από πατήματα κτλ

Όλα ξεκίνησαν όταν κόπηκε το σωληνάκι παροχής λαδιού της τουρμπίνας το οποίο και άλλαξα με ένα υψηλής πίεσης (βιομηχανικό)

Στην συνέχεια "καρβούνιασε" το κολάρο που ενώνει φιλτροκούτι με την τουρμπίνα το οποίο και άλλαξα με ένα σιλικόνης της Forge.

Κάπου στην πορεία διαπίστωσα απώλεια δύναμης (χωρίς κανένα λαμπάκι) και απευθύνθηκα σε αντιπροσωπεία, το αμάξι μπήκε σε διαγνωστικό και διαπίστωσαν βλάβη στην αντλία νερού για την ψύξη της τουρμπίνας και σύμφωνα με τον μηχανικό έκοβε πίεση στην τουρμπίνα, την άλλαξαν και σαν λίγο να πήρε τα πάνω του.

Μετά από λίγο, antipollution και πάλι τα ίδια, εξωτερικό συνεργείο, διαγνωστικό, διαλυμένη σκάστρα, χαλασμένη Ν75, αλλάχθηκαν και το αμάξι πήρε και πάλι τα πάνω του.

Μετά από λίγο, διακοπές στην επιτάχυνση, και antipollution, εξωτερικό συνεργείο, διαγνωστικό, σπασμένο μπουζί στον 2ο κύλινδρο, αλλαγή και τα 4 εννοείται και όλα μια χαρά, βρήκα την χαμένη μου δύναμη.

Πριν κάτι μέρες, έχω πάλι απώλεια δύναμης χωρίς κανένα λαμπάκι.

Καμία πρόταση? Ακόμα και για κάποιο συνεργείο ή προγραμματιστή (έστω με pm) γιατί αυτή η ιστορία πάει πάνω από χρόνο και άκρη δεν μπορώ να βρω.

Ισχύει ότι τα διαγνωστικά της Peugeot, "βλέπουν" βλάβες που άλλα δεν μπορούν να δουν?
psilos133 - Πεμ 10 Οκτ 2013, 11:22:08
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 RC - Απώλεια δύναμης
m@kis έγραψε:
Καλησπέρα, αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με τον Γάλλο μου εδώ και πολύ καιρό και δεν μπορώ να βγάλω άκρη.

Το αμάξι δεν έχει την δύναμη που είχε (αισθητά)

Για να σας δώσω μερικές πληροφορίες, το αμάξι είναι μαμά, με 100000km, όλα με 95αρα και λάδια κάθε 10000 (Total 0w30) + ένα φίλτρο πιο ελεύθερο στο φιλτροκούτι και καθόλου μα καθόλου ταλαιπωρημένο από πατήματα κτλ

Όλα ξεκίνησαν όταν κόπηκε το σωληνάκι παροχής λαδιού της τουρμπίνας το οποίο και άλλαξα με ένα υψηλής πίεσης (βιομηχανικό)

Στην συνέχεια "καρβούνιασε" το κολάρο που ενώνει φιλτροκούτι με την τουρμπίνα το οποίο και άλλαξα με ένα σιλικόνης της Forge.

Κάπου στην πορεία διαπίστωσα απώλεια δύναμης (χωρίς κανένα λαμπάκι) και απευθύνθηκα σε αντιπροσωπεία, το αμάξι μπήκε σε διαγνωστικό και διαπίστωσαν βλάβη στην αντλία νερού για την ψύξη της τουρμπίνας και σύμφωνα με τον μηχανικό έκοβε πίεση στην τουρμπίνα, την άλλαξαν και σαν λίγο να πήρε τα πάνω του.

Μετά από λίγο, antipollution και πάλι τα ίδια, εξωτερικό συνεργείο, διαγνωστικό, διαλυμένη σκάστρα, χαλασμένη Ν75, αλλάχθηκαν και το αμάξι πήρε και πάλι τα πάνω του.

Μετά από λίγο, διακοπές στην επιτάχυνση, και antipollution, εξωτερικό συνεργείο, διαγνωστικό, σπασμένο μπουζί στον 2ο κύλινδρο, αλλαγή και τα 4 εννοείται και όλα μια χαρά, βρήκα την χαμένη μου δύναμη.

Πριν κάτι μέρες, έχω πάλι απώλεια δύναμης χωρίς κανένα λαμπάκι.

Καμία πρόταση? Ακόμα και για κάποιο συνεργείο ή προγραμματιστή (έστω με pm) γιατί αυτή η ιστορία πάει πάνω από χρόνο και άκρη δεν μπορώ να βρω.

Ισχύει ότι τα διαγνωστικά της Peugeot, "βλέπουν" βλάβες που άλλα δεν μπορούν να δουν?


Καθαρισμό βαλβίδων εισαγωγής έχεις κάνει?? Κ εγω πτωση απόδοσης είχα χωρίς λαμπάκια κ οταν καθαρισα βαλβίδες εστρωσε..
N207r - Πεμ 10 Οκτ 2013, 13:13:45
Θέμα δημοσίευσης:
Κ χρονισμα αν δεν έχει κάνει..
marios_207_GT - Πεμ 10 Οκτ 2013, 15:49:23
Θέμα δημοσίευσης:
μπορει να λεω βλακεια αλλα σε γνωστου μου GT απο προβλημα στο καταλυτη το αμαξι δεν πηγαινε βημα, κοιταξε πρωτα χρονισμο, κανε και καθαρισμο μιας και εχεις πολλα km και μετα βλεπεις τα πατακατω
m@kis - Πεμ 10 Οκτ 2013, 16:23:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι τα έχω στο μυαλό μου όλα τα παραπάνω, περί καθαρισμού και χρονισμού... δλδ τι πρέπει να κάνω, να τα κάνω και βλέπουμε!? Ωραία λογική... για την Peugeot πάει αυτό... Rolling eyes
N207r - Πεμ 10 Οκτ 2013, 17:03:25
Θέμα δημοσίευσης:
Μόλις κάνεις χρονισμα , καθαρισμό θα πάρεις πίσω τα χαμένα άλογα απλα μπορεί να έχει βουλήσει κ ο καταλύτης ς μπορεί δεν είναι σίγουρο..
m@kis - Τετ 13 Νοέ 2013, 03:27:46
Θέμα δημοσίευσης:
Μετά από καθαρισμό βαλβίδων εισαγωγής και χρόνισμα, το αμάξι πάλι πετάει, μετά από 1+ χρόνο.

Κρίμα τα χρήματα (δεν μου περισσεύουν) που έδωσα και άλλαξα σχεδόν όλα τα περιφερειακά, N75, σκάστρα, αντλία υψηλής, μόνο και μόνο επειδή τους τα "χτύπαγε" στο διαγνωστικό... και όμως κάτι τέτοιοι έχουν ακόμα δουλειά.

Ευχαριστώ τον Βαγγέλη Καντερέ για την καλή και τίμια δουλειά.
salex - Τετ 13 Νοέ 2013, 09:11:47
Θέμα δημοσίευσης:
Μάκη, ανεξάρτητα από το τί έφταιγε πραγματικά για την απώλεια ισχύος, έχει μεγάλη σημασία ότι άλλαξες όλα αυτά τα περιφερειακά.

100.000χλμ είναι μια ζωή για ένα αυτοκίνητο, μη περιμένεις ότι θα έβγαζαν και παραπάνω!
alexandros 207 Rallye - Τετ 13 Νοέ 2013, 11:32:06
Θέμα δημοσίευσης:
ε οχι και μια ζωη τα 100,000 χλμ
άλλοι τα κανουν μεσα σε 2-3 χρονια
ασχέτως που τα thp καθε λιγο βγαζουν προβληματα
άλλα αυτοκινητα αυτες τις ζημιες τις βγαζουν στα 300,000χλμ
m@kis - Πεμ 14 Νοέ 2013, 18:47:32
Θέμα δημοσίευσης:
@salex
Σέβομαι την γνώμη σου, το ίδιο μου είπε και ο Βαγγέλης, απλά θα προτιμούσα να τα αλλάξω όταν όντως είχαν πρόβλημα.

@alexandros 207 Rallye
Ναι εγώ τα έχω κάνει σε 4 χρόνια τα 100000, και πολύ προσεγμένα.

Η λύση θα ήταν απλή και κάπου στην μέση πιστεύω για όλους μας.
Αυτά τα "πραγματάκια" η Peugeot, ή θα έπρεπε να τα κάνει ανάκληση, ή να τα συμπεριελάμβανε σε συντήρηση έστω και επί πληρωμή, επίσημα. Το ίδιο και τον καθαρισμό, χρονισμό.
mathanas - Πεμ 14 Νοέ 2013, 19:51:16
Θέμα δημοσίευσης:
H peugeot θα παρει συντομα αυτο που της αξιζει....κανενας μα κανενας κατοχος THP με σωας τα φρενας δε θα ξαναγοραζε αμαξι με αυτο το μοτερ επισης οποιος λογικος ανθρωπος μπει σε ενα forum peugeot - mini να διαβασει πριν αγορασει αμαξι με THP θα φυγει μακρυα.
Και ειναι το μονο βενζινοκινητο μοτερ που εχει στη γκαμα της η peugeot και το βαζει σε ολα τα μοντελα της απο το 207-8 μεχρι το 508, απο 150hp μεχρι 270hp στις σειρες R που σκοπευει να βγαλει,

μενει να βαλει το THP στο 107R γιατι οπως το βλεπω καθε μηνα ανακοινωνει και ενα R οποτε θα βγαλει και τετοιο

Απο την αλλη η ΒΜW τον παραταει το THP, θα τον πασαρει σε μερικους κακομοιρηδες ακομα τα επομενα 2-3 χρονια και αντε γεια... Twisted evil
http://www.motoringfile.com/2013/09/05/minis-prince-engine-is-dead-enter-the-b37-b48/
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr