mathanas έγραψε: |
Εμενα μετα την αλλαγη θερμοστατη με το γνησιο μενει καρφωμενη οτι και να γινει οπως και παλιοτερα. |
vagelis έγραψε: |
Καλησπερα φιλε μου. Θα σου πω την αποψη μου για πιθανα αιτια μιας και μολις εχθες ειχα μια συζητηση με εναν φιλο μηχανικο γνωστη των γαλλικων. Μου ελεγε λοιπον οτι πρεπει να κανουμε σχολαστικη συντήρηση στο σύστημα ψύξης δηλαδη καθε πεντε χρονια αλλαγή υγρων και σωστή εξαερωση. Μετα ψαχνουμε τις δυσλειτουργιες. Τωρα το δικο σου θέμα μου θυμίζει κολλημένο θερμοστάτη ο οποίος δεν μπορει να κλείσει καλα και δεν εχεις σωστες θερμοκρασίες στα υγρα σου. Το θερμικο σοκ στα μεταλλα δεν ειναι οτι καλυτερο. Οπότε προτείνω έλεγχο υγρων ψύξης βαλτο σε μια διαγνωση να δεις τι θερμοκρασιες δείχνει και μετα κοιτα θερμοστατη που ετσι και αλλιως αν τον αλλαξεις καλο του κανεις παρα κακο. |
driver7 έγραψε: |
Εδώ και 6 χρόνια πάει από 79-97 ανάλογα το πως κινείσαι...φυσιολογικό μου φαίνεται...
Σε όσους μένει σταθερό συνδέστε ένα διαγνωστικό απλό ενώ κινείστε και δείτε θερμοκρασίες...μένει όντως σταθερά 90 ή απλά το όργανο δείχνει έτσι? Δε μπορεί να είναι ακριβώς 90 είτε σταματημένος σε κίνηση είτε σε ανοιχτό δρόμο... |
makis106 έγραψε: | ||
Καταλαβα, αλλαγη για να μας μενει σηκωμενος! ![]() Το ανεβοκατεβασμα της θερμοκρασιας δεν ειναι οτι καλυτερο για τα μεταλλα του κινητηρα, + του οτι οταν δουλευει με πιο χαμηλες θερμοκρασιες αυξανεται και η καταναλωση
|
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
δλδ σε ταξιδι ποσο ανεβοκατεβαίνει η θερμοκρασια νερου σε εσας που εχετε "προβλημα"? |
Tzive έγραψε: | ||
|
driver7 έγραψε: |
Αφου τις μεταβολές αυτές τις δείχνει σε όλους το διαγνωστικό, το τι δείχνει ο δείκτης τι μας νοιάζει?
Άρα ή δεν είναι πρόβλημα ή ο δείκτης είναι διαφορετικός...ο θερμοστάτης αφού ανοιγοκλείνει βεντιλατέρ ή ανεβοκατεβάζει θερμοκρασία δε βλέπω γιατί να έχει πρόβλημα... |
Mono AEK έγραψε: |
Εγω παντως στο δεικτη βλεπω μονιμα 90 εκτος απο καλοκαιρι φουλ ζεστη με το που μπει το βεντιλατερ που μπορει να παει 85 για λιγο
Στο σκαν γκοτζ μεσα σε κινηση βλεπω και 100-107 χωρις μεταβολη στο δεικτη |
driver7 έγραψε: |
Παρατηρούσα καθώς πήγαινα πριν λίγο μέσω Αττικής οδού προς Σπάτα, πως η θερμοκρασία και στο δείκτη και στην OBD ήταν από 79-83...δεν έκανα πάτημα, πολύ χαλαρή οδήγηση, λόγω βροχής...
Το 83 ήταν σε κάποια φανάρια και το 79 όταν ξεκινούσα από τα φανάρια σε ανοιχτό δρόμο...στον υπόλοιπο δρόμο ήταν σχεδόν πάντα κολλημένο στο 80 και πήγαινε 1 βαθμό πάνω 1 βαθμό κάτω... Όταν άνοιξα a/c για να ξεθαμπώσω τα τζάμια πήγε στιγμιαία 77 και ξανανέβηκε... Φυσιολογική μου φαίνεται η λειτουργία του...απλά δεν είναι στους 90 αλλά στους 80...οι 80 είναι λόγω καιρού μαλλον...αλλιώς τον υπόλοιπο καιρό το 80 είναι 85-87.... |
Mono AEK έγραψε: |
Εμενα παιδια καμια σχεση.
Συνδεσα χθες σκανγκοτζ και το κοιταζα απτην ωρα που το βαλα μπροστα Καταρχην να πω οτι απτους 65 βαθμους και μετα χανει το συγχρονισμο του με το οργανο Σε νορμαλ πορεια ειχα 98-99 βαθμους Με το που αφηνα γκαζι σε ευθεια επεφτα μεχρι 82 Το μεγαλυτερο που ειδα χτες με αρκετα ανοιγματα ηταν 102 Ολα αυτα χωρις καμια μεταβολη στο οργανο |
Blue Cub έγραψε: |
Ημουν ετοιμος να ανοιξω τοπικ για αυτο αλλα βρηκα τη συζητηση.
Τωρα τελευταια εχω καταλαβει και γω οτι δεν ανεβαινει ευκολα στους 90. Μεχρι τωρα εφτανε εκει και οταν ανεβαζε κοντα 100 ανοιγε βεντιλατερ και κατεβαζε μεχρι 90 παλι. Αυτον τον μηνα το κοιταω, το κοιταω, σπιτι-δουλεια,δουλεια-σπιτι, μισαωρα οδηγησης και στους 90 δε φτανει. Πες οτι φταιγαν τα προσφατα κρυα (γιατι ειναι ο πρωτος χειμωνας που περασα μαζι του) και το εβλεπα ετσι, αλλα χθες το χαζευα επιμονα και ειδα οντως να πεφτει κιολας απο 85 στους 80, λεω παει δε θα ανεβει ποτε. Μα να θελω να το πατησω και να το λυπαμαι να το ζοριζω πριν πιασει θερμοκρασια. Σε 600χλμ που θα κανω το επομενο σερβις θα του πω στον μηχανικο να το κοιταξει κι αυτο. |
makis106 έγραψε: |
Για δώστε κάνα update για τις θερμοκρασίες του THP σας. μου βαράει κάτι βουτιές ο δείκτης τις τελευταίες μέρες σε ρολαρισμα μέχρι τους 70. Τι σκ**α γίνεται, το σίγουρο είναι ότι φυσιολογικό δεν είναι. Ελπίζω να του περάσει όπως κάνα δυο φορές που το έχει ξανακάνει παλιότερα. Αλλιώς να του άλλαζα θερμοστάτη, αλλά και πάλι, αυτός φταίει ![]() |
drdino έγραψε: |
Ναι, ο αισθητήρας θερμοκρασίας είναι άλλο πράμα από τον θερμοστάτη. |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
Μακη, τελευταια που κοιταξα το δικο μου, το εχω δει να πεφτει μεχρι 76 Κελσιου |
gio_rallye έγραψε: |
Mετα απο αλλαγη θερμοστατη επειδη ο παλιος κολλησε τελειως ειτε μου εδειχνε τερμα πανω η θερμοκρασια ειτε 0, αναγκαστηκα πηγα το αμαξι σε εξουσιοδοτημενο στη Λ.Μαραθωνος προς Πικερμι. Εκει μου αλλαξαν θερμοστατη (πριν ενα μηνα το ολο σκηνικο). Λογω μικρων αποστασεων που εκανα με το αυτοκινητο δεν ειχα προσεξει κατι το ιδιαιτερο, οταν ομως πριν μια εβδομαδα εκανα ταξιδι προς πατρα ειδα αυτα τα τρελα με τον δεικτη. Οπως το περιγραφετε ολοι. Εκει λογω εργασιας της αδερφης μου στην Bmw πατρας πηγα το αυτοκινητο στο συνεργειο τους για να το κοιταξουν καθως εχω τυφλη εμπιστοσυνη στα παιδια και μεχρι σημερα οτι και να εκαναν στο αυτοκινητο με ειχαν εκει να το βλεπω. Οι μηχανικοι μου ειπαν οτι ειναι 2 τα τινα, ή ηταν μαιμου το ανταλλακτικο, το οποιο μου ειχαν πει οτι εχει ενα χρονο εγγυηση αυτοι που το αλλαξαν, ή ηταν αστοχια υλικου. Οπως και να εχει επειδη η δουλεια εγινε στην Αθηνα μου ειπαν να παω να μου βαλουν ενα καινουριο. Και φτανουμε στο σημερα, το αμαξι ειναι απο χτες στις 11 το πρωι μεσα και η πρωτη ενημερωση ηρθε πριν λιγο, οτι λεει ο θερμοστατης ηταν ενταξει και τελικα εφταιγε η βαλβιδα θερμοκρασιας. Ισχυουν αυτα που λενε? Αυτη η βαλβιδα ειναι αλλο εξαρτημα ξεχωριστο απο το θερμοστατη η να αρχισω να ανησυχω οτι οποτε πηγαινω εκει ολο κατι θα βρησκω? |
mathanas έγραψε: |
Στο συνεργειο στη Πατρα που το πηγαινω εγω μου ειπαν οτι εχουνε βαλει σε αλλα 207 aftermarket θερμοστατες και μαλιστα 2-3 στη σειρα και το προβλημα δε διορθωνοταν. Δλδ ολοι ηταν μαπα .... και απο τοτε μονο μαμισιο οπως εβαλα και γω και ο δεικτης δε ξανακουνηθηκε ... Αυτα |
makis106 έγραψε: |
Αυτή που είναι πάνω στον θερμοστάτη; με το πράσινο πλαστικό; |
drdino έγραψε: |
Εμένα (THP 200) ο δείκτης πάει στους 90 από αρκετά χαμηλότερα, γύρω στους 80, ίσως και λίγο χαμηλότερα. Σε κίνηση κλπ η πραγματική θερμοκρασία ανεβαίνει μέχρι τους 104-105, αλλά ο δείκτης δεν κουνιέται. |
drdino έγραψε: |
To 70 είναι χαμηλό, μάλλον δεν κλείνει καλά πλέον ο θερμοστάτης σου. |
Blue Cub έγραψε: |
Πηγα και ηρθα Θεσσαλονικη και το ανοιξα μεχρι 212kh/h και η θερμοκρασια ηταν σταθερα 90+ και τωρα αμα το πατησω απο φαναρι και πιασω στα μπαμ 150 πεφτει απο 90 -> 70...
Ποιος παει για θερμοστατη, οεο; |
nido έγραψε: |
Παθαίνουν διάφορα ρε γμτ όσο παλιώνουν...
Κοίτα εδώ τι κάνει ο τύπος! https://www.youtube.com/watch?v=MHdX1q4B-J8 |
christos_99 έγραψε: |
Όταν επιχείρησα να το ανοίξω μόνος μου, για να φερω την βελόνα του νερού στη σωστή ένδειξη, η βελόνα κάθεται ακριβώς πάνω σε καρφίτσα από μοτεράκι, δεν έχει καθόλου αυτά τα γραναζακια που κάνει αυτός στο βίντεο. Οπότε πιθανολογω πως αυτά τα γραναζακια τα είχανε τα πρώτα μοντέλα προ πολυπλεξιας ή τουλάχιστον οι πολύ απλές εκδόσεις |
nido έγραψε: |
Στο δικό σου ποιο ήταν το θέμα? Είχε γυρίσει το δειχτάκι σε λάθος θέση επάνω στον άξονά του? |
drdino έγραψε: |
Θα πρότεινα ένα βασικό έλεγχο στη καλωδίωση (συνέχεια, αντιστάσεις, τροφοδοσία κλπ) και μετά άλλον αισθητήρα. Αυτός που έβαλες ήταν OEM; |
drdino έγραψε: |
Βλέπω τα νερά σου πέφτουν στους 70, σωστά; Το πιο πιθανό είναι θερμοστάτης που δεν κλείνει σωστά. |
mike56 έγραψε: | ||
Ναι σωστά, το θεμα μου είναι ότι το πηγα στο συνεργείο μου και μου λεει οτι δεν έχει θέμα αφού δεν ανέβηκε καθόλου παραπάνω. Εγώ παλι ενα άγχος το έχω. Αρα για αλλαγή θερμοστάτη μαλλον; |
Hellas4x4 έγραψε: |
Υπάρχει και πιθανότητα να είναι θερμοστάτης χαμηλότερων βαθμών... Οπότε να ανοίγει πολύ πιο νωρίς απ' ότι πρέπει... ![]() |
drdino έγραψε: | ||
Εφόσον παλιότερα δούλευε σωστά (89 βαθμούς) και δεν έχει αλλαχτεί ο θερμοστάτης, μάλλον απλά έχει θέμα... |