PSClub - Hellas

Κινητήρας - Σωστή χρήση turbo κινητήρα!

leonidasthess - Πεμ 03 Οκτ 2013, 09:36:28
Θέμα δημοσίευσης: Σωστή χρήση turbo κινητήρα!
Γεια χαρά παιδιά,

εχω το 207 cc και πριν λίγες μέρες έβαλα πρόγραμμα απο τους etuners! (Πραγματικά άλλο αμάξι, το συστήνω ανεπιφύλακτα!! )

Θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας, σχετικά με την σωστή χρήση του turbo κινητήρα. Το ζεστένεται πολύ ωρα το αμάξι; Στο τέλος περιμένε να κρυώσει ή το σβήνεται κατ'ευθειαν;
Gotcha - Πεμ 03 Οκτ 2013, 10:36:14
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν το βαζεις μπροστα περιμενε 1-2 λεπτακια να πεσουν οι στροφες στις 750-800 (εφοσον σου αναβει η βαλβιδα ψυχρης και οι στροφες παιζουν 1000-1100).

Μην τουρμπιζεις αν δε ζεσταθει το λαδι. Οδηγας χαλαρα στην αρχη να ζεσταθουν νερα και λαδια. Μετα πιες του το αιμα.

Οταν φτανεις στον προορισμο σου, στα τελευταια 3-4 τετραγωνα, να πηγαινεις χαλαρα και να μην το σκιζεις για να πεσει λιγο η θερμοκρασια. Οταν παρκαρεις αστο για 1-2 λεπτακια και μετα σβηστο
OnyX - Πεμ 03 Οκτ 2013, 11:46:49
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν ειναι κρυο δεν θα πατας μεχρι να ζεσταθουν τα λαδια (περιπου 80 βαθμους),βαλε ενα turbo timer και εισαι κομπλε οσο αναφορα το σβησιμο του μοτερ,εχουν αυτοματο μετρητη και σβηνουν την μηχανη οταν πεσει η θερμοκρασια του λαδιου Wink
OnyX - Πεμ 03 Οκτ 2013, 11:55:02
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν ειναι κρυο δεν θα πατας μεχρι να ζεσταθουν τα λαδια (περιπου 80 βαθμους),βαλε ενα turbo timer και εισαι κομπλε οσο αναφορα το σβησιμο του μοτερ,εχουν αυτοματο μετρητη και σβηνουν την μηχανη οταν πεσει η θερμοκρασια του λαδιου Wink
Giannis307 - Πεμ 03 Οκτ 2013, 13:03:10
Θέμα δημοσίευσης:
Me μαμα τουρμπινα που παιρνει και νερα απο το συστημα ψυξης δεν χρειαζετε turbo timer εχει και την ηλεκτρικη αντλια που δουλευει και μετα το σβησιμο οποτε ενας λογος παραπανω.....απο κει και περα οτι ειπαν και οι πιο πανω για τα λαδια ευλαβικα....
bagos - Πεμ 03 Οκτ 2013, 14:52:35
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Me μαμα τουρμπινα που παιρνει και νερα απο το συστημα ψυξης δεν χρειαζετε turbo timer εχει και την ηλεκτρικη αντλια που δουλευει και μετα το σβησιμο οποτε ενας λογος παραπανω.....απο κει και περα οτι ειπαν και οι πιο πανω για τα λαδια ευλαβικα....

+1000 για τα νερα κτλ.εννοειται οτι αυτο δεν ισχυει αν το πλακωσεις κ το σβησεις κατευθειαν.
Γενικα μη σε αγνωνει το θεμα του τουρμπο,ειναι τοσο συχρονα που δενν εχουν καμια σχεση με τις παλιες τουρμπινες.
Να φανταστεις,εμενα μου εχει χαλασει η αντλια ψυξης τουρμπο,εδω κ 3 χρονια,κ η τουρμπινα δεν εχει ουτε ενα ραγισμα...
Παντως καλο ειναι,οταν πιασει θερμοκρασια το λαδι,να κανεις 2-3 ψιλοτουρμπισματα μεχρι 0.5 bar,ωστε να "προετοιμαστει" η τουρμπινα για το ξεκωλιασμα μετα Laughing
leonidasthess - Πεμ 03 Οκτ 2013, 18:20:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά!

Απ'οτι κατάλαβα σημασία έχει να ζεσταίνετε καλά το τούρμπο και οχι τόσο το πως θα κρυώσει!
bagos - Πεμ 03 Οκτ 2013, 19:35:51
Θέμα δημοσίευσης:
βασικα το νοημα ειναι οτι οι αποτομες αλλαγες θερμοκρασιας στο τουρμπο,δλδ αποτομο ζεσταμα απο κρυο,η το αντιθετο,προκαλουν ρηγματα στο μαντεμι.
στο ομοιομορφο κρυωμα της τουρμπινας βοηθα η αντλια ψυξης τουρμπο,οπως πολυ σωστα ειπε κ ο γιαννης,χωρις ομως να μπορεσει να σε προστατεψει πληρως οταν εχει πυρωσει απο το πατημα κ το σβησεις αμεσως.στην καθημερινη μετακινηση σου,χωρις κακγκουριες,δε χρειαζεται να περιμενεις να κρυωσει κατι Wink
reselie-206 - Πεμ 03 Οκτ 2013, 20:46:30
Θέμα δημοσίευσης:
και όχι μόνο αυτό...το καμμένο λάδι (λαδάκι που υποχρεωτικά καίγεται στη περιοχή των thrust (γνωστά και ώς θρός) την ώρα που σβήνουμε το αμάξι και η τουρμπίνα ζεματάει γίνεται σαν άμμος γυαλόχαρτου
leonidasthess - Παρ 04 Οκτ 2013, 09:52:33
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
βασικα το νοημα ειναι οτι οι αποτομες αλλαγες θερμοκρασιας στο τουρμπο,δλδ αποτομο ζεσταμα απο κρυο,η το αντιθετο,προκαλουν ρηγματα στο μαντεμι.
στο ομοιομορφο κρυωμα της τουρμπινας βοηθα η αντλια ψυξης τουρμπο,οπως πολυ σωστα ειπε κ ο γιαννης,χωρις ομως να μπορεσει να σε προστατεψει πληρως οταν εχει πυρωσει απο το πατημα κ το σβησεις αμεσως.στην καθημερινη μετακινηση σου,χωρις κακγκουριες,δε χρειαζεται να περιμενεις να κρυωσει κατι Wink


Πολύ σωστό αυτό που λες...Επίσης τα παιδιά απο τους etuners μου είπαν οτι προτείνουν να βάζω καλύτερα μπουζί. Τα πλατινένια για την ακρίβεια!
salex - Σαβ 05 Οκτ 2013, 23:20:34
Θέμα δημοσίευσης:
Τα εργοστασιακά μπουζί - είναι ήδη πλατίνας! Smile
Giannis307 - Κυρ 06 Οκτ 2013, 10:09:47
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Τα εργοστασιακά μπουζί - είναι ήδη πλατίνας! Smile


Στελιο γενικα πο την στιγμη που εχεις προγραμα δεν ειναι πιο σοφο να πας σε μια βαθμιδα πιο ψυχρα μπουζι?
bagos - Κυρ 06 Οκτ 2013, 13:53:43
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Τα εργοστασιακά μπουζί - είναι ήδη πλατίνας! Smile

Εμεις οι "γνησιοι",εξακολουθουμε να βαζουμε τα μαμα,κ αλλαγη καθε 10000 μαξ?δεν εχω κανενα παραπονο-προβλημα,οποτε κ δεν εχω ασχοληθει Cool
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr