PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Αφαιρεση - Τοποθετιση πισω Αξονα

B.M-SPORT - Παρ 20 Σεπ 2013, 10:20:37
Θέμα δημοσίευσης: Αφαιρεση - Τοποθετιση πισω Αξονα
εχει κανεις αφαιρεση και τοποθετιση (καινουργιο-μεταχειρο) πισω αξονα;;;

εχουμε μια σειρα για την λυση του παλιου και το δεσιμο του καινουργιου.
geo106xs - Παρ 20 Σεπ 2013, 15:11:33
Θέμα δημοσίευσης:
Κατ αρχην,σηκωνεις σε τριποδα,το πισω μερος του αυτοκινητου
Βγαζεις τροχους και αποσυνδεεις τη ντιζα του χειροφρενου...ξεβιδωνεις τα σωληνακια του φρενου απο τον κατανεμητη ή τον διανομεα(11αρι ή 10αρι ρακοροκλειδο!)
Ξεβιδωνεις τις 4 βιδες του αξονα και με προσοχη,με τη βοηθεια γρυλλων,τον κατεβαζεις απο το αυτοκινητο Wink Το ανεβασμα,ειναι το αναποδο... Α! Ξεχασα,πρεπει να βγει εξατμιση και ρεζερβα!
Αυτα Cool

Edit:
Το ρακοροκλειδο,ειναι must,αν προσπαθησεις να ξεβιδωσεις τα σωληνακια με καβουρα,γαλλικο κλειδι ή γερμανικο,το πιο πιθανο ειναι να τα καταστρεψεις Confused
Το σηκωμα,ειναι λιγο ζορι,αν ομως εχεις καλη παρεα και υδραυλικο γρυλλο με ροδακια,θα το καταφερεις!

Η εξατμιση πρεπει να βγει απο διχαλο...
christos_99 - Παρ 20 Σεπ 2013, 23:27:49
Θέμα δημοσίευσης:
τσεκαρε μια αυτα, θα σε βοηθησουν αρκετα και το συζηταμε

http://www.youtube.com/watch?v=48eP5KZdSFs

http://www.youtube.com/watch?v=fkMVaDVdVaI

http://www.youtube.com/watch?v=6IndgZR7mu4
B.M-SPORT - Σαβ 21 Σεπ 2013, 18:45:12
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι "λιγο" μανικι , το σιγουρο ειναι οτι θελει τουλαχιστον δυο ατομα.
θα το παλεψω απο δευτερα , αν μπορεσω θα ανεβασω φοτο.
ευχαριστω παιδια
geo106xs - Σαβ 21 Σεπ 2013, 19:12:45
Θέμα δημοσίευσης:
Η πρωτη φορα ειναι,μετα συνηθιζεις Laughing Αν το κανεις,ξεκινα πρωι πρωι γιατι θελει αρκετες ωρες,αν δεν εχεις αναβατοριο Wink
B.M-SPORT - Δευ 23 Σεπ 2013, 16:42:34
Θέμα δημοσίευσης:
Nα ενημερωσω πριν λιγο τελειωσα με την αλλαγη αξονα (δυστηχος δεν εχω φωτογραφιες) απο το πρωι, ευτυχος που παραχωρισε ενας φιλος λαστιχας τον χωρο του το εβαλα στο αναβατοριο και μπορεσα και τον αλλαξα με την βοηθεια του φυσικα (γι αυτο δεν εχω και φωτογραφιες).
Οντος ειναι μπελαλιδικη διαδικαδια, κατεβασαμε εξατμιση και ρεζερβα, βγαλαμε ντιζα χειροφρενου, στην συνεχεια λυσαμε τις βιδες που στειριζουν τον αξονα (τεσσερις 19 & δυο 16) και κατεβηκε.
Επειδη ειχα σκοπο να κρατησω τα ιδια αμορτισερ-ραβους-νεα αντιστρεπτικη, εκατσα και ελυσα και τον παλιο αλλα και τον καινουργιο ωστε να τοποθετηθουν τα πραγματα. Στην συνεχεια μονταρα τον καινουργιο αξονα εφτιαξα το υψος περασα την καινουργια αντιστρεπτικη 24 και τα αμορτισερ. Επειτα εφτιαξα ντιζα χειροφρενου τοποθετησα την εξατμιση και στο τελος εκανα και μια εξαερωση στα φρενα.
Ολα αυτα (φυσικα ειναι η πρωτη φορα που το επιχειρησα) περιπου πεντε ωρες.
geo106xs - Δευ 23 Σεπ 2013, 18:28:16
Θέμα δημοσίευσης:
Καπου τοσο θα ειχα κανει κι εγω,αν δεν ειχε χρειαστει να αλλαξω το ενα σωληνακι απο μπροστα μεχρι πισω Evil συν οτι ειχα αλλαξει και αντλια φρενου με το σερβο της(...αλλο μανικι...)
Γενικα παντως,δεν ειναι κατι πολυ δυσκολο οσο χρονοβορο...
dionisis - Τρι 22 Οκτ 2013, 20:26:59
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα σε ολους!Καινουριο μελος και θα ηθελα την βοηθεια σας...Εχω ενα 206 1.4 και μου παρουσιασε κλασικα προβλημα στον πισω αξονα...αποφασισα να τον λυσω μονος μου αλλα δεν σημαδεψα τις ραβδους με αποτελεσμα να εχει χαμηλωσει περισσοτερο απο την μια μερια τωρα!θα ηθελα αν γνωριζει καποιος πως να τις ρυθμισω παλι στο μαμα επιπεδο να μου στειλει για να μπορεσω να το τελειωσω...ευχαριστω εκ των προτερων!
geo106xs - Τρι 22 Οκτ 2013, 23:41:05
Θέμα δημοσίευσης:
dionisis έγραψε:
Καλησπερα σε ολους!Καινουριο μελος και θα ηθελα την βοηθεια σας...Εχω ενα 206 1.4 και μου παρουσιασε κλασικα προβλημα στον πισω αξονα...αποφασισα να τον λυσω μονος μου αλλα δεν σημαδεψα τις ραβδους με αποτελεσμα να εχει χαμηλωσει περισσοτερο απο την μια μερια τωρα!θα ηθελα αν γνωριζει καποιος πως να τις ρυθμισω παλι στο μαμα επιπεδο να μου στειλει για να μπορεσω να το τελειωσω...ευχαριστω εκ των προτερων!


Ο,τι ψαχνεις,ειναι στο λινκ:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=22734
Wink
dionisis - Πεμ 24 Οκτ 2013, 11:54:50
Θέμα δημοσίευσης:
Την διαδικασια λιγο πολυ την εμαθα αλλα δεν ξερω ποσο πρεπει να το χαμηλωσω η να το σηκωσω!απο οτι εχω δει υπαρχει μια εργοστασιακη αποσταση απο τρυπα σε τρυπα για το αμορτισερ!το γνωριζει κανεις?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr