PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 207 Rallye - ΚΟΜΜΕΝΗ ΒΙΔΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ

charinio - Τετ 18 Σεπ 2013, 20:31:39
Θέμα δημοσίευσης: 207 Rallye - ΚΟΜΜΕΝΗ ΒΙΔΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ
Η οδυσσεια μου ξεκινησε στις 6/2009 και απο τοτε καθε μερα βλαστημαω την ωρα και τη στιγμη που πεταξα 18.000 για να αγορασω το 207 rallye με λιγα λογια τι εχει συμβει στα 20000 βαραγε ο τεντωτηρας της καδενας και η peugeot μου ειπε οτι δεν συμβαινει τιποτα στα 50000 περιπου αλλαζω αντλια υψηλης και τοτε μοθ λενε για τον τεντωτηρα (εκτοσ εγγυησης πλεον) και σε διαστημα ενος χρονου απο την αλλαγη την αλλαζω αλλες 2 φορες συνεχιζοντας κατα τα 65000 περιπου εκει που οδηγω στη παραλιακη χαλαρα και ωραια και παω να αλλαξω ταχυτητα συνειδητοποιω οτι εχει σβησει το αυτοκινηο και με το ζορι μπαινω δεξια η διαδικασια γνωστη γερανος αντ/πια και μου λενε κομμενη βιδα εκκεντροφορου και φαγωμενος εκκεντροφορος και οι ασχετοι μου αλλαξαν το ενα γραναζι ενω ο κατασκευαστης λεει οτι για χρονισμα αλλαζεις και τα δυο γραναζια και τον εκκεντροφορο λογω του οτι ηταν φαγωμενος συν βεβαια καδενα και τετνωτηρα και μετα απο μερικους μηνες αλλαγη σωληνακι πιεσης λαδιου τουρμπο και βεβαια το τελευταιο μεχρι στιγμης ξαναπηγα για χρονισμα και βεβαια χρεωθηκα το ενα γραναζι που δεν αλλαξαν τα ζωα απο τοτε νομιζω οτι ολα ειναι οκ ειμαι στα 83000 αισιως και σιγα σιγα ετοιμαζομαι για δισκο πλατο οπου στη peugeot κοστιζει 750 με εργασια και ολα τα παραπανω συνεβησαν σε ενα χρονο με συνολικο κοστος καπου στα 1800 με 2000. τα email σταλθηκαν βροχη σε γαλλια και ελλαδα και η απαντηση δεν ηρθε ποτε αν καποιος ακουει θορυβους η οτι αλλο ελευθερα σαυτο το topic πλεον νομιζω οτι εχω αρκετη γνωσση σαυτο το ας πουμε αυτοκινητο το μονο που δεν εχει διορθωθει ειναι ενα κομπιασμα μικρο στις2500 με 3000 συνηθως με δευτερα (ταχυτητα) και πιο σπανια στις αλλες ταχυτητες το οποιο δε ξερω τι ειναι η peugot λεει χρονισμα εγω λεω να τους ανατιναξω!
Sakis Peugeot rallye207 - Πεμ 19 Σεπ 2013, 00:59:50
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα φιλε...και εγω το πεζακι το ραλλυε εχω, εχει να κροταλισει και να κανει σαν τραχτερ απο περυσι το χειμωνα..ελα μου ομως που εδω και 3μερες το εκανε ξανα αυτο το κροταλισμα σαν τραχτερ..σημερα ομως δεν μου το εκανε καθολου τη να πω παραξενο.και δεν εχω ουτε κοψιματα ουτε μπερδεματα το μοτερ δουλευει πολυ καλα..πηγα στην πεζο και τους λεω θελω να αλλαξω τεντοτηρα καδενας και να δουνε το χρονισμο..και αρχησανε να μου λενε εε να θα ανοιξουμε και το κεφαλαρι θα αλλαξουμε και ελατιρια στα πιστονια..οτι νανα για αλλο πηγα και αλλα μου λεγανεε...και τωρα δεν ξερω τη να κανω πηγα σε πολους και μου λενε δεν μπορουμε να τα κανουνε δεν εχουμε τα καταληλα εργαλειαα...
piratee - Πεμ 19 Σεπ 2013, 07:42:57
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε μου την αντλία υψηλής πως την κατάλαβες? Κοίτα λίγο αυτά που έχω γράψει στο τόπικ antipolution/depolution faulty για τα συμπτώματα που έχω να μου πεις
kostas207rc - Πεμ 19 Σεπ 2013, 11:00:46
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 Rallye - ΚΟΜΜΕΝΗ ΒΙΔΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ
charinio έγραψε:
Η οδυσσεια μου ξεκινησε στις 6/2009 και απο τοτε καθε μερα βλαστημαω την ωρα και τη στιγμη που πεταξα 18.000 για να αγορασω το 207 rallye με λιγα λογια τι εχει συμβει στα 20000 βαραγε ο τεντωτηρας της καδενας και η peugeot μου ειπε οτι δεν συμβαινει τιποτα στα 50000 περιπου αλλαζω αντλια υψηλης και τοτε μοθ λενε για τον τεντωτηρα (εκτοσ εγγυησης πλεον) και σε διαστημα ενος χρονου απο την αλλαγη την αλλαζω αλλες 2 φορες συνεχιζοντας κατα τα 65000 περιπου εκει που οδηγω στη παραλιακη χαλαρα και ωραια και παω να αλλαξω ταχυτητα συνειδητοποιω οτι εχει σβησει το αυτοκινηο και με το ζορι μπαινω δεξια η διαδικασια γνωστη γερανος αντ/πια και μου λενε κομμενη βιδα εκκεντροφορου και φαγωμενος εκκεντροφορος και οι ασχετοι μου αλλαξαν το ενα γραναζι ενω ο κατασκευαστης λεει οτι για χρονισμα αλλαζεις και τα δυο γραναζια και τον εκκεντροφορο λογω του οτι ηταν φαγωμενος συν βεβαια καδενα και τετνωτηρα και μετα απο μερικους μηνες αλλαγη σωληνακι πιεσης λαδιου τουρμπο και βεβαια το τελευταιο μεχρι στιγμης ξαναπηγα για χρονισμα και βεβαια χρεωθηκα το ενα γραναζι που δεν αλλαξαν τα ζωα απο τοτε νομιζω οτι ολα ειναι οκ ειμαι στα 83000 αισιως και σιγα σιγα ετοιμαζομαι για δισκο πλατο οπου στη peugeot κοστιζει 750 με εργασια και ολα τα παραπανω συνεβησαν σε ενα χρονο με συνολικο κοστος καπου στα 1800 με 2000. τα email σταλθηκαν βροχη σε γαλλια και ελλαδα και η απαντηση δεν ηρθε ποτε αν καποιος ακουει θορυβους η οτι αλλο ελευθερα σαυτο το topic πλεον νομιζω οτι εχω αρκετη γνωσση σαυτο το ας πουμε αυτοκινητο το μονο που δεν εχει διορθωθει ειναι ενα κομπιασμα μικρο στις2500 με 3000 συνηθως με δευτερα (ταχυτητα) και πιο σπανια στις αλλες ταχυτητες το οποιο δε ξερω τι ειναι η peugot λεει χρονισμα εγω λεω να τους ανατιναξω!

Εγώ αλλαξα δίσκο πλατό με 450ε εσένα πως σου ζητησανε 750?
Το λάθος είναι δικό σου φίλε μου που δεν ψάχτηκες και σε αλλα συνεργεία εκτός πεζο εφόσον έβλεπες ότι δεν εβγαζες άκρη
marios_207_GT - Πεμ 19 Σεπ 2013, 13:15:49
Θέμα δημοσίευσης:
350 παει σετ συμπλεκτη με ενισχυμνο ρουλεμαν τοποθετημενα. Τελος παντων το θεμα ειναι οτι εφωσε πολλα. Στη πεζο θελουν 150 ευρω για τεντωτηρα. Ελεος, εγω με 80 ευρω το χρονισα και ειμαι ενα χρονο τωρα τελεια. Ισως φιλε πρεπει να στο αναλαβει καποιος που να ξερει το αμαξι γιατι με ασχετους ολο βλαβες θα έχεις.
marios_207_GT - Πεμ 19 Σεπ 2013, 13:16:22
Θέμα δημοσίευσης:
350 παει σετ συμπλεκτη με ενισχυμνο ρουλεμαν τοποθετημενα. Τελος παντων το θεμα ειναι οτι εχωσε πολλα. Στη πεζο θελουν 150 ευρω για τεντωτηρα. Ελεος, εγω με 80 ευρω το χρονισα και ειμαι ενα χρονο τωρα τελεια. Ισως φιλε πρεπει να στο αναλαβει καποιος που να ξερει το αμαξι γιατι με ασχετους ολο βλαβες θα έχεις.
recife_rallye - Κυρ 22 Σεπ 2013, 02:35:34
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια το θεμα του κροταλισματος δεν ειναι απο τον τεντωτηρα.Ο τεντωτηρας εχει αλλαξει απο τους πρωτους μηνες κυκλοφοριας του συγκεκριμενου μοτερ.
Εαν εχετε τον τεντωτηρα με την τρυπα στην κεφαλη τοτε ειστε οκ.
Το προβλημα του κροταλισματος ειναι απο την καδενα της αντλιας λαδιου γιατι πολυ απλα ΔΕΝ υπαρχει τεντωτηρας για την συγκεκριμενη καδενα.Παρ τε το αποφαση,κροταλισμα ΠΑΝΤΑ θα εχετε με αυτο το μοτερ.
salex - Κυρ 22 Σεπ 2013, 11:06:46
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε παιδιά, καλά κάνετε και γράφετε τις εμπειρίες σας με τα αυτοκίνητα αλλά τα ίδια ακριβώς πράγματα έχουν γραφτεί δεκάδες φορές στην αντίστοιχη συζήτηση.

Ξέρετε πολλούς κατόχους 207 που ΔΕΝ είχαν κροτάλισμα μέχρι που άλλαξαν τον υδραυλικό τεντωτήρα καδένας; Εγώ κανένα.
Ξέρετε πολλούς κατόχους 207 που να μην έχασε το χρονισμό του το μοτέρ;
Πάλι δεν ξέρω κανένα.

Βεβαίως φταίει η Peugeot με την χείριστη υποστήριξη για αυτόν τον κινητήρα, τόσο στις κατά τόπους αντιπροσωπείες όσο και στα κεντρικά στη Γαλλία που έκαναν όλοι μαζί τις πάπιες.

Αλλά από την άλλη πλευρά τί περιμένετε να γραφτεί όταν συζητάμε τις ίδιες βλάβες χίλιες φορές; Όσες φορές και να κάνετε την ίδια ερώτηση, θα πάρετε την ίδια απάντηση.

Συγγνώμη φίλε μου αλλά αφού εξακολουθείς να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία μετά από τέτοια μεταχείριση και εξυπηρέτηση, φταις εσύ και όχι η Peugeot. Εγγύηση δεν έχεις (και που είχες τί διαφορά έκανε δηλαδή?) οπότε η διαφορά στο τέλος θα είναι μόνο στο πορτοφόλι σου.

Τουλάχιστον αυτή η εταιρεία έχει φτηνά ανταλλακτικά και έτσι το 99% των πραγμάτων που μπορεί να αλλάξει κανένας είναι πολύ φτηνά σε σχέση με άλλες μάρκες.

Και επειδή ακόμα αρκετοί δεν το έχουν καταλάβει, όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα έχουν υπολογισμένη διάρκεια ζωής τα 100.000χλμ. Μετά από εκεί το κόστος συντήρησης ανεβαίνει κατακόρυφα γιατί πρέπει να αλλάξεις το μισό αυτοκίνητο.
kostasvti - Τρι 24 Σεπ 2013, 15:16:24
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Και επειδή ακόμα αρκετοί δεν το έχουν καταλάβει, όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα έχουν υπολογισμένη διάρκεια ζωής τα 100.000χλμ. Μετά από εκεί το κόστος συντήρησης ανεβαίνει κατακόρυφα γιατί πρέπει να αλλάξεις το μισό αυτοκίνητο.


Στην εταιρεία leasing που εργάζομαι σαν κοστολόγος δεν μπορείς να φανταστείς την μεταβλητότητα του μισθώματος όταν στη διάρκεια το αυτοκίνητο περνά τα 100.000χλμ. Και ειδικά στα ευρωπαικά αυτοκίνητα που η εγγύηση περιόριζεται στα 2 χρόνια...
kostasvti - Τρι 24 Σεπ 2013, 15:16:36
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Και επειδή ακόμα αρκετοί δεν το έχουν καταλάβει, όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα έχουν υπολογισμένη διάρκεια ζωής τα 100.000χλμ. Μετά από εκεί το κόστος συντήρησης ανεβαίνει κατακόρυφα γιατί πρέπει να αλλάξεις το μισό αυτοκίνητο.


Στην εταιρεία leasing που εργάζομαι σαν κοστολόγος δεν μπορείς να φανταστείς την μεταβλητότητα του μισθώματος όταν στη διάρκεια το αυτοκίνητο περνά τα 100.000χλμ. Και ειδικά στα ευρωπαικά αυτοκίνητα που η εγγύηση περιόριζεται στα 2 χρόνια...
charinio - Τετ 25 Σεπ 2013, 09:47:54
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε σακη γιαυτο και πηγα στη πεζο οταν κοπηκε η βιδα του εκκεντροφορου οσο γιατ την αντλια υψηλης θα αναψει check engine οποτε μην αγχωνεσαι το λαθος μου ειναι οτ πηρα πεζο και οχι κατι αλλο εχει κανεις να μου συστισει κανενα συνεργειο της προκοπης?
vasilisalessia - Τετ 25 Σεπ 2013, 13:02:15
Θέμα δημοσίευσης:
το μεγαλυτερο λαθος σου δεν ειναι οτι πηρες πεζω αλλα το οτι το πηγες σε ασχετο μηχανικο.απο εκει και μετα ξεκινας να βρεις ενα συνεργειο που να ειναι της προκοπης.
φιλικα παντα Very happy Very happy
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr