vasilisalessia έγραψε: |
εαν δεις λιγο προσεκτικα υπαρχουνε τοπικ με ηδη απαντημενες στις ερωτησεις σου..τα 0 30 ενερτζυ τοταλ κουαρτζ μπορεις να τους τα πας και εσυ.δεν δημιουργουνε συνηθως προβληματα |
Rallyes έγραψε: |
και αν μου πουν οτι θα τα βαλουν πως θα ξερω οτι βαλανε αυτα σιγουρα αφου δεν θα ειμαι παρον? |
marios_207_GT έγραψε: | ||
Φιλε μου θα τους πεις οτι θες να εισαι παρων στη Lion δεν το δεχονται, σε αλλες αντιπροσωπειες δεν σου λενε κατι, το θεμα δεν ειναι μηπως δεν βαλει το λαδι, το θεμα ειναι οτι εμενα μου χρεωναν και τα 2 φιλτρα καμπινας σε μια Πεζο και δεν τα αλλαξαν καν, κατι τετοια κανουν, τα λαδια σου γιατι να μην τα βαλει? τι θα τα κανει τα 0-30 μετα αφου με 5-30 δουλευουν |
Rallyes έγραψε: | ||||
το πρωτο σερβις τι ακριβως περιλαμβανει? |
drdino έγραψε: |
Θα τους δείξεις το βιβλιαράκι και θα τα βάλουν. |
vasilisalessia έγραψε: |
το αμαξι καινουργιο νομιζω εχει 0 30.μετα του βαζουνε τα 5 30.οποτε 0 30 και εισαι οκ απο λαδια.στα μεταχειρσ κανουνε συχνες αλλαγες 2-3 για να φυγει το μειγμα/
αν σου πουνε μακακιες με τα λαδια φευγεις η επιμενεις στα 0 30.δε ΜΠΟΡΟΥΝΕ να σου πουνε τιποτα.το λεει ο κατασκευαστης.τελειωσε. |
drdino έγραψε: |
first fill είναι τα 0w30 |
vasilisalessia έγραψε: |
πρωτο λαδι εννοει..
βαζεις παντα 0 30 και οκ.0 χλμ δεν ειχε?0 30 ειχε τοτε. |
vasilisalessia έγραψε: |
οχι βρε φιλε μου.0 30 ειχε τοτε απο τη μανα του.βαζε του μονο 0 30 και εισαι οκ. |
Rallyes έγραψε: |
Καλησπερα θελω να κανω το πρωτο σερβις. που ειναι στον πρωτο χρονο ή στα 10000 χιλιομετρα...στην περιπτωση μου στο χρονο...
αν δεν κανω λαθος το πρωτο σερβις ειναι αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου..σωστα? ή και κατι αλλο? ρωτησα προχθες και στη λαιον και σε 2-3 αλλες κοντινες μου αντιπροσωπιες πεζό για το σερβις το πρωτο και για τα λαδια τους ρωτησα ποια βαζουν..μου απαντησαν ολοι τα total quartz energy 5w30. εδω διαβαζω οτι ολοι λετε οτι ειναι καλυτερα τα total quartz energy 0w30. ποια να βαλω τελικα?? ποια ειναι καλυτερα σιγουρα?? |
drdino έγραψε: |
Διάβασε το manual σου για τον ακριβή τρόπο. Πρέπει να είναι σε απόλυτα ίσιο δρόμο. |
mathanas έγραψε: |
Σε επιπεδο εδαφος αφου εχεις κανει καλη βολτα και το λαδι εχει ζεσταθει το σβηνεις τ αφηνεις 15-20 λεπτα και μετρας. |
drdino έγραψε: |
Πρώτο σου αμάξι;
Όταν πάνε τα νερά στους 90, συνέχισε άλλο ένα 10λεπτο, τότε θα έχουν φτάσει και τα λάδια τους 85-90. Τότε θεωρούνται ζεστά. |
drdino έγραψε: |
δυστυχως η καλη αντιπροσωπια που πηρα το αμαξι δεν μου εδωσε μανιουαλ του ατυοκινητου.... |
Rallyes έγραψε: | ||
αρα οταν η ενδειξη διπλα στο κοντερ δειξει 90 να κανω κανα 10 λεπτο ακομα και μετα να σταματισω. ε? και μετα να περιμενω κανα 15 λεπτο και να τα ελεγξω? |
driver7 έγραψε: |
Το "στηρηχτήρι" έχει 2 θέσεις, πιθανόν να το έβαλες στη 2η, τη διαφορετική από αυτή που είδες στη φωτό...πάντως είναι κοντά κοντά..πάνω κάτω...
Ζημιά δεν θα έκανες...και ναι αυτό το στρογγυλό κίτρινο είναι... Γενικά δες κανένα manual με που είναι τι στη μηχανή και πήγαινε πεζο και απαίτησε το βιβλίο!!! Μέχρι τότε μην αγγίζεις πολλά στη μηχανή... ![]() |