PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207 Rallye αλλαγη πρωτων λαδιων

Rallyestas - Τρι 03 Σεπ 2013, 16:05:50
Θέμα δημοσίευσης: 207 Rallye αλλαγη πρωτων λαδιων
Καλησπερα, εχω το 207 rallye και εχω φτασει στα 1700 χιλιομετρα...
στην αντιπροσωπια οταν το ειχα παρει που ρωτησα για αλλαγη λαδιων μου ειχαν πει στα 10000 που ειναι το πρωτο σερβις και οτι αν θελω εγω πιο πριν ας το παω στα 5000 km...
διαβαζω και εδω και γενικα στο ιντερνετ οτι καλο ειναι μετα το στρωσιμο να τα αλλαξουμε....
ισχυει αυτο? ή να το παω οπως μου ειπαν στην αντιπροσωπια? ευχαριστω προκαταβολικα!
Driver ///M - Τρι 03 Σεπ 2013, 16:36:08
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 Rallye αλλαγη πρωτων λαδιων
Rallyestas έγραψε:
Καλησπερα, εχω το 207 rallye και εχω φτασει στα 1700 χιλιομετρα...
στην αντιπροσωπια οταν το ειχα παρει που ρωτησα για αλλαγη λαδιων μου ειχαν πει στα 10000 που ειναι το πρωτο σερβις και οτι αν θελω εγω πιο πριν ας το παω στα 5000 km...
διαβαζω και εδω και γενικα στο ιντερνετ οτι καλο ειναι μετα το στρωσιμο να τα αλλαξουμε....
ισχυει αυτο? ή να το παω οπως μου ειπαν στην αντιπροσωπια? ευχαριστω προκαταβολικα!

Ναι, καλο ειναι μετα το στρωσιμο να αλλαχτουν.
Μπορεις λοιπον να το πας τωρα για αλλαγη και μετα παλι στις 10.000.
Driver ///M - Τρι 03 Σεπ 2013, 16:36:33
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 Rallye αλλαγη πρωτων λαδιων
Rallyestas έγραψε:
Καλησπερα, εχω το 207 rallye και εχω φτασει στα 1700 χιλιομετρα...
στην αντιπροσωπια οταν το ειχα παρει που ρωτησα για αλλαγη λαδιων μου ειχαν πει στα 10000 που ειναι το πρωτο σερβις και οτι αν θελω εγω πιο πριν ας το παω στα 5000 km...
διαβαζω και εδω και γενικα στο ιντερνετ οτι καλο ειναι μετα το στρωσιμο να τα αλλαξουμε....
ισχυει αυτο? ή να το παω οπως μου ειπαν στην αντιπροσωπια? ευχαριστω προκαταβολικα!

Ναι, καλο ειναι μετα το στρωσιμο να αλλαχτουν.
Μπορεις λοιπον να το πας τωρα για αλλαγη και μετα παλι στις 10.000.
Driver ///M - Τρι 03 Σεπ 2013, 16:36:44
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 Rallye αλλαγη πρωτων λαδιων
Rallyestas έγραψε:
Καλησπερα, εχω το 207 rallye και εχω φτασει στα 1700 χιλιομετρα...
στην αντιπροσωπια οταν το ειχα παρει που ρωτησα για αλλαγη λαδιων μου ειχαν πει στα 10000 που ειναι το πρωτο σερβις και οτι αν θελω εγω πιο πριν ας το παω στα 5000 km...
διαβαζω και εδω και γενικα στο ιντερνετ οτι καλο ειναι μετα το στρωσιμο να τα αλλαξουμε....
ισχυει αυτο? ή να το παω οπως μου ειπαν στην αντιπροσωπια? ευχαριστω προκαταβολικα!

Ναι, καλο ειναι μετα το στρωσιμο να αλλαχτουν.
Μπορεις λοιπον να το πας τωρα για αλλαγη και μετα παλι στις 10.000.
Rallyestas - Τρι 03 Σεπ 2013, 16:38:39
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 Rallye αλλαγη πρωτων λαδιων
Driver ///M έγραψε:
Rallyestas έγραψε:
Καλησπερα, εχω το 207 rallye και εχω φτασει στα 1700 χιλιομετρα...
στην αντιπροσωπια οταν το ειχα παρει που ρωτησα για αλλαγη λαδιων μου ειχαν πει στα 10000 που ειναι το πρωτο σερβις και οτι αν θελω εγω πιο πριν ας το παω στα 5000 km...
διαβαζω και εδω και γενικα στο ιντερνετ οτι καλο ειναι μετα το στρωσιμο να τα αλλαξουμε....
ισχυει αυτο? ή να το παω οπως μου ειπαν στην αντιπροσωπια? ευχαριστω προκαταβολικα!

Ναι, καλο ειναι μετα το στρωσιμο να αλλαχτουν.
Μπορεις λοιπον να το πας τωρα για αλλαγη και μετα παλι στις 10.000.

ποσο περιπου θα μου κοστισει ? μηπως δεν αξιζει να παω αντιπροσωπια? γινεται να κανω εξω την αλλαγη και να ΜΗΝ χασω ομως την εγγυηση?
marios_207_GT - Τρι 03 Σεπ 2013, 17:07:32
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη η Πεζο ειναι περιεργη δηστυχως πρεπει να πας εκει, φυσικα με βαση οδηγια της ΕΕ αμα μπει σφραγιδα στο βιβλιο απο οποιονδηποτε εισαι καλημενος, αλλα εσυ πηγαινε σε αυτους, για ν σου παει πιο φθηνα αγορασε τα λαδια μονος σου. Τελος αυτο που θα σου πω ειναι γραμμενο σε 1000000 σημεια μεσα στο φορουμ αλλα θα στο πω Laughing Laughing Λαδι ΜΟΝΟ TOTAL Quartz 9000 0-30 και οχι κατι 5-30 ineo ecs ή Shell ή και δεν ξερω κι εγω τι βαζουν εκει μεσα, βαλε το τοταλ ωστε να αποφυγεις ΠΟΛΛΑ προβληματα που εχουμε καποιοι με αλλα λαδια.
Giannis307 - Τρι 03 Σεπ 2013, 17:09:50
Θέμα δημοσίευσης:
H πας τα αλαζεις με αντλια απο πανω (χωρις να ανοιξιυν βιδα καρτερ) και δεν λες τιποτα...Να το καταλαβουν μετα απο αλλες 8.000 χιλιομετρα οτι δεν ειναι τα λαδια της μαμας απλα δεν παιζει...
marios_207_GT - Τρι 03 Σεπ 2013, 17:13:21
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
H πας τα αλαζεις με αντλια απο πανω (χωρις να ανοιξιυν βιδα καρτερ) και δεν λες τιποτα...Να το καταλαβουν μετα απο αλλες 8.000 χιλιομετρα οτι δεν ειναι τα λαδια της μαμας απλα δεν παιζει...



Πολυ σωστο και αυτο, αν και μπορεις και απο κατω να τα αλλαξεις αγοραζοντας ροδελα ταπας μαζι με το φιλτρο απο την αντιπροσωπεια.
Rallyestas - Τρι 03 Σεπ 2013, 17:16:47
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
Giannis307 έγραψε:
H πας τα αλαζεις με αντλια απο πανω (χωρις να ανοιξιυν βιδα καρτερ) και δεν λες τιποτα...Να το καταλαβουν μετα απο αλλες 8.000 χιλιομετρα οτι δεν ειναι τα λαδια της μαμας απλα δεν παιζει...



Πολυ σωστο και αυτο, αν και μπορεις και απο κατω να τα αλλαξεις αγοραζοντας ροδελα ταπας μαζι με το φιλτρο απο την αντιπροσωπεια.

αν ειναι να μου βγει ιδια περιπου η τιμη και για τις δυο περιπτωσεις, τοτε παω με την μια στην πεζο... αν βγει φθινοτερα με αυτον τον τροπο τοτε ναι...ξερουμε περιπου ποσο βγαινει σε καθε μια περιπτωση απο αυτες? ευχαριστω προκαταβολικα!
marios_207_GT - Τρι 03 Σεπ 2013, 18:02:00
Θέμα δημοσίευσης:
αναλλογα με το τι λαδι θα βαλεις, το 0-30 παιζει στο 15ευρω αρα θες κανα 75αρι για λαδια+10 φιλτρο και ροδελα, πας στα 85, εργασια στην Πεζο αν θυμαμαι καλα 80 με 100 ενω εξω με κανα 30αρι εχεις καθαρισει σιγουρα.
Rallyestas - Τρι 03 Σεπ 2013, 18:07:40
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
αναλλογα με το τι λαδι θα βαλεις, το 0-30 παιζει στο 15ευρω αρα θες κανα 75αρι για λαδια+10 φιλτρο και ροδελα, πας στα 85, εργασια στην Πεζο αν θυμαμαι καλα 80 με 100 ενω εξω με κανα 30αρι εχεις καθαρισει σιγουρα.

θα παρω ενα τηλεφωνο αυριο στην πεζο να ρωτησω να μου πουν και αυτοι.
τα εργατικα για πρωτη φορα δεν ειναι δωρεαν ε? ( ουτε καν ετσι? :p )
αρα ετσι οπως τα λες φιλε με συμφερει εξω και οχι στην πεζο ετσι?
marios_207_GT - Τρι 03 Σεπ 2013, 18:25:32
Θέμα δημοσίευσης:
ναι σιγουρα παντα η Πεζο εχει διπλασιες τιμες σε οτι κανεις.
Rallyestas - Τρι 03 Σεπ 2013, 18:48:07
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
ναι σιγουρα παντα η Πεζο εχει διπλασιες τιμες σε οτι κανεις.

εγω την αλλαγη θελω να την κανω επειδη διαβαζω οτι ειναι καλο μετα το στρωσιμο να αλλαξεις τα λαδια κυριως λογω των ρινισματων (κατι τετοιο) που μαζεβονται κατα την περιοδο του στρωσιματος....
αν μπορω να τα αλλαξω και εξω χωρις να χασω την εγγυηση και να μην εχω κανενα θεμα τοτε καλυτερα αφου ειναι πιο οικονομικο....
τωρα αν το παω εξω και οχι στην πεζο, να το παω σε καποιο συνεργειο αυτοκινητων ή σε βενζιναδικο? (μηπως ειναι και το ιδιο? )
απο κει και περα τι πρεπει να κανω για να μην χασω εγγυηση τι να αγορασω δηλαδη?
Giannis307 - Τρι 03 Σεπ 2013, 19:05:10
Θέμα δημοσίευσης:
30 ευρω αποκλειεται να καθαρισει μιας και μονο τα λαδια εχουν γυρω στο 50αρικο (αν μπορει ο Μανθος Memsound να σου πει ακριβως) και κανα 10ρικο το φιλτρο...απλα η διαφορα ειναι οτι στην πεζω μπορει και να μην δεχτουν να στα αλλαξουν...
bagos - Τρι 03 Σεπ 2013, 19:14:32
Θέμα δημοσίευσης:
Τα πρωτα λαδια που μπαινουν απο το εργοστασιο,ειναι ειδικα,για το στρωσιμο,οποτε,κατα την γνωμη μου,μη βιαστεις να τα αλλαξεις.οσο για τα ρινισματα,ουτε να το σκεφτεσαι,αν υπηρχε εστω κ η υπονια οτι υπαρχουν,ηδη θα ειχε γινει ζημια,οποτε ολα αυτα ειναι μυθος.
Rallyestas - Τρι 03 Σεπ 2013, 19:27:33
Θέμα δημοσίευσης:
μπερδευτηκα.... Rolling eyes
τι ειναι το σωστο τελικα δηλαδη? γιατι αλλου διαβαζω οτι μολις σταματισουμε το στρωσιμο καλο ειναι να τα αλλαξουμε....και μετα να κανουμε οτι θελουμε....( εννοω να το πατισουμε ακομα και στα κοκκινα)
και αλλοι λενε οτι πρεπει να μην αλλαχτουν γρηγορα...αλλα αν το πατισεις στα κοκκινα με αυτα τα λαδια θα κανεις κακο λογω των ρινισματων...πραγματικα δεν ξερω τι να κανω, μπερδευτηκα.... Confused
Rallyestas - Τρι 03 Σεπ 2013, 19:39:28
Θέμα δημοσίευσης:
θα ρωτησω και την πεζο αυριο και θα κρινω αναλογα...δεν νομιζω οτι χρειαζεται να τρελενομαι τοσο....στο κατω κατω κατι θα ξερει και ο κατασκευαστης...δηλαδη σε ολα να τον εμπιστευομαστε και σε αυτο οχι....
Gotcha - Τετ 04 Σεπ 2013, 08:01:41
Θέμα δημοσίευσης:
Rallyestas έγραψε:
...στο κατω κατω κατι θα ξερει και ο κατασκευαστης...


ΣΤΑΝΤΑΡ!! Ο κατασκευαστης λεει μπουζι καθε 50.0000 κμ. Λαδια καθε 15 κοκ. Βαλβολινες ποτε. Αν πιστευεις πως το αμαξι σου ειναι συμβατικο γιαπονεζικο ακολουθησε τις οδηγιες του κατασκευαστη, και ελα να τα ξαναπουμε μετα απο 50-60.000 κμ
driver7 - Τετ 04 Σεπ 2013, 08:58:47
Θέμα δημοσίευσης:
Παίρνεις έlf 0-30 ή τοταλ 0-30 (ψάξε σε θέματα με λάδια εδώ να δεις λεπομέρειες γι αυτά) από κατάστηματα πώλησης λαδιών γύρω στα 50-60 τα 5 λίτρα ή άλλη φορά παρήγγειλε από ebay τοταλ σχεδόν στα 2/3 της εδώ τιμής), ένα φίλτρο από πεζο 10 ευρω, πας σε κάποιο συνεργείο (όποιο να ναι τυπική διαδικασία είναι τα λάδια, μην τρελένεσαι...) και τα αλλάζεις με 20-30 ευρώ max...

Ρινίσματα με την έννοια να βρεις κομμάτια μέσα στα λάδια δεν παιζει...θα είχες ήδη σοβαρο πρόβλημα!! Μην αγχώνεσαι για τα πρώτα λάδια τόσο, καλό είναι να τ αλλάξεις αλλά και να μεινουν λίγο παραπάνω δε θα γίνει κάτι...

Αν δε σε ζορίζουν τα 80-90 που θες για την αλλαγή αυτή καντην...
drdino - Τετ 04 Σεπ 2013, 09:06:42
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
Τα πρωτα λαδια που μπαινουν απο το εργοστασιο,ειναι ειδικα,για το στρωσιμο,οποτε,κατα την γνωμη μου,μη βιαστεις να τα αλλαξεις.οσο για τα ρινισματα,ουτε να το σκεφτεσαι,αν υπηρχε εστω κ η υπονια οτι υπαρχουν,ηδη θα ειχε γινει ζημια,οποτε ολα αυτα ειναι μυθος.


link? Για first-fill η psa-total πάντως δεν αναφέρει κάτι τέτοιο.

+1 για τα ρινίσματα όμως, πάνε πολλά χρόνια που υπήρχαν τέτοια.


Giannis307 έγραψε:
απλα η διαφορα ειναι οτι στην πεζω μπορει και να μην δεχτουν να στα αλλαξουν...


Με ποιά δικαιολογία μπορεί να μην δεχτούν να αλλάξουν λάδια στο αμάξι ΤΟΥ; Έχει συμβεί σε κάποιον αυτό το πράγμα και δεν έβαλε τα γέλια;
Laughing



Όπως είπαν και οι άλλοι, παίρνεις λάδια, φίλτρο, ροδέλα και πας και τα αλλάζεις.
kostasvti - Τετ 04 Σεπ 2013, 09:33:35
Θέμα δημοσίευσης:
Eγώ στα 5.000 χλμ είχα αλλάξει τα πρώτα λάδια. Νομίζω τα 1.700 είναι λίγο υπερβολή. Παρόλα αυτά όπως προείπαν τα παιδιά πάρε καλά λάδια 0-30 total quartz 9000 και φίλτρο και πήγαινε να στα αλλάξουνε από πάνω.
Rallyestas - Τετ 04 Σεπ 2013, 12:38:48
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα, πηρα σημερα στην πεζο και ετυχε να μιλησω και με τον αντιπροσωπο που μου το πουλησε.
του ειπα για αλλαγη και λεει οτι το καθορισμενο ειναι στα 10000 που ειναι και το 1ο σερβις...αλλα μου ειπε οτι αν θελω τυπικα θα μου προτινε και αυτος για μια αλλαγη στις 5000 χιλιομετρα...οπως μου ειχε πει και τοτε που το πηρα.. λεω να τον ακουσω.. γιατι και γω θεωρω λιγο νωρις να τα αλλαξω και υπερβολικο....στα 5000 χλμ ειναι μια χαρα πιστευω και δεν ειναι και κακο...τι λετε και σεις? σεβαστη καθε γνωμη! ευχαριστω προκαταβολικα!
volvos - Τετ 04 Σεπ 2013, 12:46:40
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
Τα πρωτα λαδια που μπαινουν απο το εργοστασιο,ειναι ειδικα,για το στρωσιμο,οποτε,κατα την γνωμη μου,μη βιαστεις να τα αλλαξεις.οσο για τα ρινισματα,ουτε να το σκεφτεσαι,αν υπηρχε εστω κ η υπονια οτι υπαρχουν,ηδη θα ειχε γινει ζημια,οποτε ολα αυτα ειναι μυθος.



oso exeis ayta ta ladia mesa tha pigaineis kyria. αν θες να τα κρατησεις 5κ
δικο σου θεμα αλλα μεχρι τοτε ΞΕΧΝΑ ΤΑ ΣΚΙΣΙΜΑΤΑ.
Rallyestas - Τετ 04 Σεπ 2013, 12:52:09
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
bagos έγραψε:
Τα πρωτα λαδια που μπαινουν απο το εργοστασιο,ειναι ειδικα,για το στρωσιμο,οποτε,κατα την γνωμη μου,μη βιαστεις να τα αλλαξεις.οσο για τα ρινισματα,ουτε να το σκεφτεσαι,αν υπηρχε εστω κ η υπονια οτι υπαρχουν,ηδη θα ειχε γινει ζημια,οποτε ολα αυτα ειναι μυθος.



oso exeis ayta ta ladia mesa tha pigaineis kyria. αν θες να τα κρατησεις 5κ
δικο σου θεμα αλλα μεχρι τοτε ΞΕΧΝΑ ΤΑ ΣΚΙΣΙΜΑΤΑ.

ο αντιπροσωπος που τον ρωτησα μου ειπε οτι ηδη θα επρεπε να μην με νοιαζει και να το σκιζω...(κατι που δεν εχω κανει ακομα). τι θα παθει δηλαδη με αυτα τα λαδια?
volvos - Τετ 04 Σεπ 2013, 12:53:06
Θέμα δημοσίευσης:
tpt apolytos
skisto afoba.
volvos - Τετ 04 Σεπ 2013, 12:55:07
Θέμα δημοσίευσης:
επισης υπαρχουν 2-3 τοπικ που αφορουν ακριβως πως στρωνεται ενα μοτερ και τι πρεπει να προσεχεις.
αν θες διαβασε τα

αν θες ακου τον αντιπροσωπο που λογικα πριν την αντιπροσωπεια ειχε μπουρδελο, μαναβικο, καταστημα με εσωρουχα ποιος ξερει.....

αυτο κλειδωνεται δεν εχει κανενα νοημα υπαρξης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr