Rallyestas έγραψε: |
Καλησπερα, εχω το 207 rallye και εχω φτασει στα 1700 χιλιομετρα...
στην αντιπροσωπια οταν το ειχα παρει που ρωτησα για αλλαγη λαδιων μου ειχαν πει στα 10000 που ειναι το πρωτο σερβις και οτι αν θελω εγω πιο πριν ας το παω στα 5000 km... διαβαζω και εδω και γενικα στο ιντερνετ οτι καλο ειναι μετα το στρωσιμο να τα αλλαξουμε.... ισχυει αυτο? ή να το παω οπως μου ειπαν στην αντιπροσωπια? ευχαριστω προκαταβολικα! |
Rallyestas έγραψε: |
Καλησπερα, εχω το 207 rallye και εχω φτασει στα 1700 χιλιομετρα...
στην αντιπροσωπια οταν το ειχα παρει που ρωτησα για αλλαγη λαδιων μου ειχαν πει στα 10000 που ειναι το πρωτο σερβις και οτι αν θελω εγω πιο πριν ας το παω στα 5000 km... διαβαζω και εδω και γενικα στο ιντερνετ οτι καλο ειναι μετα το στρωσιμο να τα αλλαξουμε.... ισχυει αυτο? ή να το παω οπως μου ειπαν στην αντιπροσωπια? ευχαριστω προκαταβολικα! |
Rallyestas έγραψε: |
Καλησπερα, εχω το 207 rallye και εχω φτασει στα 1700 χιλιομετρα...
στην αντιπροσωπια οταν το ειχα παρει που ρωτησα για αλλαγη λαδιων μου ειχαν πει στα 10000 που ειναι το πρωτο σερβις και οτι αν θελω εγω πιο πριν ας το παω στα 5000 km... διαβαζω και εδω και γενικα στο ιντερνετ οτι καλο ειναι μετα το στρωσιμο να τα αλλαξουμε.... ισχυει αυτο? ή να το παω οπως μου ειπαν στην αντιπροσωπια? ευχαριστω προκαταβολικα! |
Driver ///M έγραψε: | ||
Ναι, καλο ειναι μετα το στρωσιμο να αλλαχτουν. Μπορεις λοιπον να το πας τωρα για αλλαγη και μετα παλι στις 10.000. |
Giannis307 έγραψε: |
H πας τα αλαζεις με αντλια απο πανω (χωρις να ανοιξιυν βιδα καρτερ) και δεν λες τιποτα...Να το καταλαβουν μετα απο αλλες 8.000 χιλιομετρα οτι δεν ειναι τα λαδια της μαμας απλα δεν παιζει... |
marios_207_GT έγραψε: | ||
Πολυ σωστο και αυτο, αν και μπορεις και απο κατω να τα αλλαξεις αγοραζοντας ροδελα ταπας μαζι με το φιλτρο απο την αντιπροσωπεια. |
marios_207_GT έγραψε: |
αναλλογα με το τι λαδι θα βαλεις, το 0-30 παιζει στο 15ευρω αρα θες κανα 75αρι για λαδια+10 φιλτρο και ροδελα, πας στα 85, εργασια στην Πεζο αν θυμαμαι καλα 80 με 100 ενω εξω με κανα 30αρι εχεις καθαρισει σιγουρα. |
marios_207_GT έγραψε: |
ναι σιγουρα παντα η Πεζο εχει διπλασιες τιμες σε οτι κανεις. |
Rallyestas έγραψε: |
...στο κατω κατω κατι θα ξερει και ο κατασκευαστης... |
bagos έγραψε: |
Τα πρωτα λαδια που μπαινουν απο το εργοστασιο,ειναι ειδικα,για το στρωσιμο,οποτε,κατα την γνωμη μου,μη βιαστεις να τα αλλαξεις.οσο για τα ρινισματα,ουτε να το σκεφτεσαι,αν υπηρχε εστω κ η υπονια οτι υπαρχουν,ηδη θα ειχε γινει ζημια,οποτε ολα αυτα ειναι μυθος. |
Giannis307 έγραψε: |
απλα η διαφορα ειναι οτι στην πεζω μπορει και να μην δεχτουν να στα αλλαξουν... |
bagos έγραψε: |
Τα πρωτα λαδια που μπαινουν απο το εργοστασιο,ειναι ειδικα,για το στρωσιμο,οποτε,κατα την γνωμη μου,μη βιαστεις να τα αλλαξεις.οσο για τα ρινισματα,ουτε να το σκεφτεσαι,αν υπηρχε εστω κ η υπονια οτι υπαρχουν,ηδη θα ειχε γινει ζημια,οποτε ολα αυτα ειναι μυθος. |
volvos έγραψε: | ||
oso exeis ayta ta ladia mesa tha pigaineis kyria. αν θες να τα κρατησεις 5κ δικο σου θεμα αλλα μεχρι τοτε ΞΕΧΝΑ ΤΑ ΣΚΙΣΙΜΑΤΑ. |