PSClub - Hellas

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - 206 GTi 1.6 - Πρόβλημα με ενδείξεις Θερμοκρασίας(-ιών)

Roulitsas - Τετ 28 Αύγ 2013, 15:49:50
Θέμα δημοσίευσης: 206 GTi 1.6 - Πρόβλημα με ενδείξεις Θερμοκρασίας(-ιών)
Καλησπέρα σας!

Θα ήθελα την βοήθεια όποιου μπορεί να βοηθήσει εμπειρικά ή και τεχνικά.

Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα τις τελευταίες 6-7 ημέρες στο 206 GTi της συζύγου. Τα όργανα που δείχνουν τις θερμοκρασίες δείχνουν λανθασμένες ενδείξεις. Συγκεκριμένα:

Το όργανο με την ένδειξη θερμοκρασίας του νερού ενώ κανονικά δείχνει περίπου στους 90 βαθμούς και στο 95 παίρνει μπρός το σύστημα ψύξης, πλέον δείχνει κάτω από τους 60 (αρχική ένδειξη) και καταλήγει να τερματίσει στους 70. Το σύστημα ψύξης στους 75 ξεκινάει και το ρίχνει κάτω απο τους αρχικούς 60!!!

Αντίστοιχα το όργανο μέτρησης θερμοκρασίας λαδιού, δείχνει περίπου στους 15-20 βαθμούς παρακάτω απο την σταθερή μέτρηση που έδειχνε πάντα.

Ιστορικό: Εδώ και 1 1/2 μήνα περίπου, το αυτοκίνητο απο μέρα σε μέρα έχανε και περισσότερη ενέργεια στην μπαταρία. Έπαιρνε ΠΑΝΤΑ εμπρός, αλλά όλα τα διαγνωστικά τρελαίνονταν όπως επίσης και οι δείκτες από όλα τα όργανα οι οποίοι τρεμόπαιζαν και έκαναν κρακ-κρακ-κρακ και όταν έπαιρνε μπρός έδειχναν κανονικά. Μετά απο 4-5 λεπτά λειτουργίας, σβήνοντας το αμάξι και βάζοντας μπρος όλα λειτουργούσαν κανονικά (ούτε ενδείξεις ESP, Airbag κλπ ούτε τπτ).

Όπως προείπα τις τελευταίες 6 - 7 ημέρες, οι δείκτες των θερμοκρασιών δείχνουν λανθασμένα όμως.

Σήμερα άλλαξα την μπαταρία. Το πρόβλημα με τους δείκτες (δυστυχώς) δεν διορθώθηκε. Όλα λειτουργούν κανονικά κατά το γύρισμα της μίζας χωρίς τρεμοπαιξίματα, εκτός των δεικτών.

Υπάρχει περίπτωση να γνωρίζει κάποιος τι μπορεί να συμβαίνει και πιθανή διόρθωσή του προβλήματος; Θεωρώ ότι είναι λάθος να το αφήσω έτσι μιας και πρόκειται για σημαντικές ενδείξεις στην λειτουργία του αυτοκινήτου.

Το μόνο που μου περνάει απο το μυαλό να έχει συμβεί, είναι λόγο του "τρεμοπαίγματος" των δεικτών κατά την εκκίνηση, να έχουν χάσει το αρχικό τους σημείο ενδείξεων (δλδ να έχει στρίψει ο δείκτης επάνω στην βελόνα στην οποία στηρίζεται). Αν όντως ισχύει αυτό. Διορθώνεται;

THX guys!!!!

P.S.: Όταν φτάσω σπίτι που θα έχει ζεσταθεί και το μοτέρ, θα βγάλω pic να σας δειξω.
dimisboukis - Τετ 28 Αύγ 2013, 16:30:38
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω που ειχα τα ιδια συμπτωματα με τις ενδειξεις στις θερμοκρασιες αλλαξα θερμοστατη και ολα δουλευουν ρολοι.Εμενα ειχε κολλησει ο θερμοστατης ανοιχτος και εκανε συνεχως κυκλοφορια του νερου γιαυτο και εδειχνε χαμηλες θερμοκρασιες.Δεν αποκλειεται να εχεις παθει κατι παρομοιο.Περιμενε ομως και αλλες απαντησεις απο αλλα παιδια ποιο εμπειρα.
reselie-206 - Τετ 28 Αύγ 2013, 16:43:48
Θέμα δημοσίευσης:
dimisboukis έγραψε:
Εγω που ειχα τα ιδια συμπτωματα με τις ενδειξεις στις θερμοκρασιες αλλαξα θερμοστατη και ολα δουλευουν ρολοι.Εμενα ειχε κολλησει ο θερμοστατης ανοιχτος και εκανε συνεχως κυκλοφορια του νερου γιαυτο και εδειχνε χαμηλες θερμοκρασιες.Δεν αποκλειεται να εχεις παθει κατι παρομοιο.Περιμενε ομως και αλλες απαντησεις απο αλλα παιδια ποιο εμπειρα.


Και εγώ βασικά αυτό θα έλεγα

Remove Kebab from 206 Laughing Laughing
Roulitsas - Τετ 28 Αύγ 2013, 18:25:08
Θέμα δημοσίευσης:
Σας ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας,

Παρακάτω οι εικόνες και περιγραφή τους:

1) Διακόπτης ανοιχτός χωρίς εκκίνηση του κινητήρα (αυτοκίνητο ακινητοποιημένο για περίπου 10 ώρες)



2) Μετά από κάμποσα χιλιόμετρα με A/C (αυτοκίνητο σταματημένο με ανοιχτή μηχανή). Παλιά έδειχνε 90C.



3) Επίσης μετά από κάμποσα χιλιόμετρα πάλι με A/C. Εκεί πήρε μπρός το βεντιλατέρ.



4) Αυτοκίνητο σταματημένο μετά από ακόμα κάποια χιλιόμετρα και σβηστή μηχανή για περίπου 4'. Διακόπτης ανοιχτός. Παλιά έδειχνει στους 100C περίπου και όταν έβαζα μπρος και λειτουργούσε το κύκλωμα ψύξης, σε 15" - 20" έπεφτε στους 90C.



Συμφωνώ με αυτά που λέτε αλλά.... αν ήταν έτσι, θα συμπεριφερόταν το βεντιλατέρ με τέτοιο τρόπο ούτως ώστε να παίρνει εμπρός σαν να είναι στους ~90C ;

Τι λέτε;

Σας ευχαριστώ και πάλι!
OnyX - Τετ 28 Αύγ 2013, 19:18:12
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειναι θεμα θερμοστατη αλλα βελονας καθαρα πιστευω , μιας και στην πρωτη φωτο με τον διακοπτη ανοικτο , η βελονα επρεπε να βρισκεται λιγο κατω απο την πρωτη γραμμη και οχι τοσο κατω οπως ειναι στην φωτο (στο δικο μου απεχει ενα παχος βελονας περιπου κατω απο την πρωτη γραμμη).
Ειπες οτι εχεις και προβλημα με τον δεικτη θερμοκρασιας λαδιου αλλα εμενα η ενδειξη μου φαινεται φυσιολογικη , για κινηση μεσα στην πολη και οχι αναβασεις...

Ερωτηση...μηπως το προβλημα σου παρουσιαστηκε μετα απο πλυσιμο (ΦΥΣΗΓΜΑ) εσωτερικο του αυτοκινητου? Ρωταω γιατι υπαρχει η πιθανοτητα να μετακινηθηκε η βελονα μετα απο πιεση του αερα πανω της (το εχω παρατηρησει σε δικο μου αυτοκινητο αλλα οχι Peugeot)
OnyX - Τετ 28 Αύγ 2013, 19:20:58
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειναι θεμα θερμοστατη αλλα βελονας καθαρα πιστευω , μιας και στην πρωτη φωτο με τον διακοπτη ανοικτο , η βελονα επρεπε να βρισκεται λιγο κατω απο την πρωτη γραμμη και οχι τοσο κατω οπως ειναι στην φωτο (στο δικο μου απεχει ενα παχος βελονας περιπου κατω απο την πρωτη γραμμη).
Ειπες οτι εχεις και προβλημα με τον δεικτη θερμοκρασιας λαδιου αλλα εμενα η ενδειξη μου φαινεται φυσιολογικη , για κινηση μεσα στην πολη και οχι αναβασεις...

Ερωτηση...μηπως το προβλημα σου παρουσιαστηκε μετα απο πλυσιμο (ΦΥΣΗΓΜΑ) εσωτερικο του αυτοκινητου? Ρωταω γιατι υπαρχει η πιθανοτητα να μετακινηθηκε η βελονα μετα απο πιεση του αερα πανω της (το εχω παρατηρησει σε δικο μου αυτοκινητο αλλα οχι Peugeot)
Roulitsas - Τετ 28 Αύγ 2013, 20:36:56
Θέμα δημοσίευσης:
OnyX έγραψε:
Δεν ειναι θεμα θερμοστατη αλλα βελονας καθαρα πιστευω , μιας και στην πρωτη φωτο με τον διακοπτη ανοικτο , η βελονα επρεπε να βρισκεται λιγο κατω απο την πρωτη γραμμη και οχι τοσο κατω οπως ειναι στην φωτο (στο δικο μου απεχει ενα παχος βελονας περιπου κατω απο την πρωτη γραμμη).
Ειπες οτι εχεις και προβλημα με τον δεικτη θερμοκρασιας λαδιου αλλα εμενα η ενδειξη μου φαινεται φυσιολογικη , για κινηση μεσα στην πολη και οχι αναβασεις...

Ερωτηση...μηπως το προβλημα σου παρουσιαστηκε μετα απο πλυσιμο (ΦΥΣΗΓΜΑ) εσωτερικο του αυτοκινητου? Ρωταω γιατι υπαρχει η πιθανοτητα να μετακινηθηκε η βελονα μετα απο πιεση του αερα πανω της (το εχω παρατηρησει σε δικο μου αυτοκινητο αλλα οχι Peugeot)


Συμφωνώ μαζί σου φίλε μου αλλά έχω ανοιχτά τα αυτιά μου και για τους άλλους "συναδέλφους". Πάντως και εγώ της ίδιας άποψης με εσένα είμαι.

Όχι δεν έχει γίνει απο πλύσιμο γιατί είχε φάει 15νθήμερη "τιμωρία" λόγω διακοπών το τουτού και δεν είχε πλυθεί πριν απο χθές. Το πρόβλημα έχει προκύψει όμως μέρες πρίν όπως διαπίστωσα.

Πέρα από το τι μπορεί να έχει συμβεί, έχει κάποιος κάποια εικόνα του πως διορθώνεται το πρόβλημα;

1) Ανοίγω καντράν εγώ; (μπορώ πιάνουν τα χέρια μου, πριν λίγο έφτιαξα και τον διακόπτη παραθύρου του συνοδηγού που είχε κολλήσει το DIP Switch εσωτερικά απο βρωμιά!!!... ναι ναι όλα μαζί κάθονται...)

2) Το πάω σε ηλεκτρολόγο;

3) Αντιπροσωπεία;

4) Αλλάζω το συγκεκριμένο όργανο; (υπάρχει μόνο του)

5) Αλλάζω όλη το καντράν;

Που να κατευθυνθώ βρε παιδιά;
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr