PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 τουρμπισμα

akis_d - Δευ 26 Αύγ 2013, 09:12:43
Θέμα δημοσίευσης: 206 τουρμπισμα
ξερει καποιος ποσα bar μπορει να δουλεψει ενα 206 1,6 16v χωρις σφυριλατα πιστονια και μπιελες?
lambrosp - Δευ 02 Σεπ 2013, 10:47:40
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 τουρμπισμα
Εξαρτάται από την τουρμπίνα και τα άλογα που θα βγάλει στην πίεση που θα δουλέψεις. Πρακτικά για 0.8 και Garett28-60 ειναι οκ γύρω στα 180-200hp. Αν βάλεις π.χ 28-60rs στην ίδια πίεση θα είναι 200-240hp k.o.k αλλα......
προσωπικά αν αγαπάς το αμαξάκι σου μην μπεις σε αυτο το τρυπάκι γιατι θα το σπάσεις στα σίγουρα. Τέτοιες λύσεις του ποδαριού μόνο καταστροφικα αποτελέσματα θα έχει για το μοτερ σου αργά ή γρήγορα ,ανάλογα πόσο βαρύ είναι το πόδι σου.......το σπάσιμο όμως είναι σίγουρο. Φιλικά!
teo206GT - Δευ 02 Σεπ 2013, 13:00:38
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω το μονο που μπορω να πω ακη ειναι οτι σου απαντησε το πιο καταλληλο ατομο γι αυτο το θεμα., που εχει ενα απ τα δυνατοτερα τουρμπατα 206 1600cc οχι μονο στην ελλαδα. Και κατα τη γνωμη μου αν θες σωστη δουλεια να κανεις τα σφυρηλατα ειναι must.
akis_d - Τρι 03 Σεπ 2013, 12:24:30
Θέμα δημοσίευσης:
ναι αυτο το ξερω και εγω απλα ελεγα να εκανα κατι πιο φθηνο και αργοτερα να εβαζα και μεταλλα.. αλλα καλυτερα να γινουν ολα μαζι αν ειναι να κανω κατι τελικα..
akis_d - Τρι 03 Σεπ 2013, 12:26:45
Θέμα δημοσίευσης:
ποσα αλογα ειναι το δικο σου λαμπρο?
lambrosp - Δευ 16 Σεπ 2013, 08:35:32
Θέμα δημοσίευσης:
460. Κάντα όλα μαζί, γιατι αλλιώς θα απογοητευτής ψυχολογικά αλλα και οικονομικά πριν φτάσεις στην Ιθάκη.....Όποτε το αποφασίσεις εδώ είμαι να σε βοηθήσω σε ότι θές. Καλημέρα!
mrtclub - Τρι 17 Δεκ 2013, 11:10:11
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσο μπορεί να κοστίσει ένα τέτοιο project στις μέρες μας?
Driver ///M - Τρι 17 Δεκ 2013, 11:48:57
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι.

Παράδειγμα με τούρμπισμα 1400αρη 16βαλβιδου ΕΤ3 έχουμε?
Δεν μιλάμε για μεγάλο πουσάρισμα, απλά καμια 30αρια άλογα παραπάνω όσο έχει ένα τυπικό τούρμπο 1400αρι.
geo106xs - Τετ 18 Δεκ 2013, 00:32:45
Θέμα δημοσίευσης:
Παραδειγμα τουρμπισμενου et3 δεν εχω,αλλα χωρις να ειμαι κανενας ειδικος,πιστευω πως ειναι δυσκολο μοτερ για τουρμπισμα,περισοτερο λογω της ηλεκτρονικης διαχειρισης του κινητηρα...τουλαχιστον απ'οσα εχω ακουσει-διαβασει Wink

Δημητρη,σχετικα με τον tu5jp4,φιλος μου που ειχε ρωτησει για saxo με j4 κινητηρα του ειχαν πει,αν θυμαμαι καλα(παει αρκετος καιρος) κοντα στα 3000ε κομπλε,με μαμα εντοσθια...και ολ'αυτα για πιεση στο 0,5-0,8 και περιπου 200hp Wink
Gotcha - Τετ 18 Δεκ 2013, 13:22:39
Θέμα δημοσίευσης:
Driver ///M έγραψε:
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι.

Παράδειγμα με τούρμπισμα 1400αρη 16βαλβιδου ΕΤ3 έχουμε?
Δεν μιλάμε για μεγάλο πουσάρισμα, απλά καμια 30αρια άλογα παραπάνω όσο έχει ένα τυπικό τούρμπο 1400αρι.


καλυτερα να το πουλησεις (ή να το ανταλλαξεις με το THP) αν θες τουρμπομοτερ. Οσο μπουρδελο και αν εχει βγει O THP σε ορισμενους, θα ειναι πιο αξιοπιστο απο ενα τουρμπισμενο 1400 (που ο θεος ξερει τι δουλεια θα γινει)
Manos206 - Τετ 18 Δεκ 2013, 14:22:43
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Driver ///M έγραψε:
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι.

Παράδειγμα με τούρμπισμα 1400αρη 16βαλβιδου ΕΤ3 έχουμε?
Δεν μιλάμε για μεγάλο πουσάρισμα, απλά καμια 30αρια άλογα παραπάνω όσο έχει ένα τυπικό τούρμπο 1400αρι.


καλυτερα να το πουλησεις (ή να το ανταλλαξεις με το THP) αν θες τουρμπομοτερ. Οσο μπουρδελο και αν εχει βγει O THP σε ορισμενους, θα ειναι πιο αξιοπιστο απο ενα τουρμπισμενο 1400 (που ο θεος ξερει τι δουλεια θα γινει)


++
Driver ///M - Τετ 18 Δεκ 2013, 15:39:54
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Driver ///M έγραψε:
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι.

Παράδειγμα με τούρμπισμα 1400αρη 16βαλβιδου ΕΤ3 έχουμε?
Δεν μιλάμε για μεγάλο πουσάρισμα, απλά καμια 30αρια άλογα παραπάνω όσο έχει ένα τυπικό τούρμπο 1400αρι.


καλυτερα να το πουλησεις (ή να το ανταλλαξεις με το THP) αν θες τουρμπομοτερ. Οσο μπουρδελο και αν εχει βγει O THP σε ορισμενους, θα ειναι πιο αξιοπιστο απο ενα τουρμπισμενο 1400 (που ο θεος ξερει τι δουλεια θα γινει)

Ναι αυτό το ξέρω, απλά ήθελα να δω σαν project αν το έχει τολμήσει κανείς, γιατί tu5 και tu3 έχω ακούσει κάμποσα, et3 πάλι όχι και ήθελα να δω τον λόγο αφού ουσιαστικά ο ίδιος κινητήρας με τον tu3 είναι.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr