PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Υψηλά fuel trims μονο σε low load - οχι απο χρόνισμα

reselie-206 - Τετ 31 Ιούλ 2013, 09:45:30
Θέμα δημοσίευσης: Υψηλά fuel trims μονο σε low load - οχι απο χρόνισμα
Καλησπέρα σας,

Αντιμετωπίζω το παρακάτω πρόβλημα το οποίο μάλλον δεν σχετίζεται με χρόνισμα γιαυτό και άνοιξα νέο θέμα (τα κλειδιά κουμπώνουν κανονικά πάνω)

Εξηγώ λοιπόν:
το πρόβλημα ξεκίνησε παρατηρώντας οτι τα long fuel trims είναι υπερβολικά αυξημένα (+15% - +17%). μηδενίζοντας τα παρατήρησα οτι μετά απο 150-200 χιλιόμετρα ξαναφτάνουν στο +15-17...

Παρατηρώντας λοιπόν το sft είδα οτι (με τα lft ήδη στο 15) με φορτίο > απο το απαιτούμενο για απλό roll (δηλαδή κατα την επιτάχυνση) το sft πηγαίνει -10 εως -15 (δηλαδή διορθώνει τα υψηλά lft ωστε το συνολικό τριμ να τείνει στο 0) ΑΛΛΑ κατα το ρολάρισμα με γκάζι τόσο ώστε να κρατάει σταθερή ταχύτητα τo sft φτάνει στο θεό!! Δηλαδή με ήδη το lft στο +15 το sft πάει +12-+17 και αυτός είναι και ο λόγος θεωρώ που τα lft ανεβαίνουν....

Δεν έχω ούτε λαμπάκια ούτε κανένα εμφανές πρόβλημα

Για ποιό λόγο μπορεί να συμβαίνει αυτό? υποπιέσεις έψαξα όπως και το ανταπτοράκι της forge και δε βρήκα κάτι...

Ευχαριστώ προκαταβολικά
Τάσος
athanas - Τετ 31 Ιούλ 2013, 17:24:45
Θέμα δημοσίευσης:
Τάσο για να εμπλουτίζει τόσο πολύ σημαίνει ότι ο λ διαβάζει πολύ οξυγόνο στα καυσαέρια... Arrow

1. ο λάμδα τα έχει φτύσει και διαβάζει ότι νανε (δοκίμασε εναν άλλο αν έχεις)

2. ατελής καύση που έχεις τις εξής επιλογές
α. βουλωμένο μπεκ που κατουράει και δεν ψεκάζει σωστά
β. λάθος μπουζί=λάθος καύση, βγάλε τα και έλεγξε τα


3. τι ήθελες και έμπλεκες με thp Laughing
reselie-206 - Τετ 31 Ιούλ 2013, 19:20:07
Θέμα δημοσίευσης:
athanas έγραψε:
Τάσο για να εμπλουτίζει τόσο πολύ σημαίνει ότι ο λ διαβάζει πολύ οξυγόνο στα καυσαέρια... Arrow

1. ο λάμδα τα έχει φτύσει και διαβάζει ότι νανε (δοκίμασε εναν άλλο αν έχεις)

2. ατελής καύση που έχεις τις εξής επιλογές
α. βουλωμένο μπεκ που κατουράει και δεν ψεκάζει σωστά
β. λάθος μπουζί=λάθος καύση, βγάλε τα και έλεγξε τα


3. τι ήθελες και έμπλεκες με thp Laughing


Laughing Laughing

Τα μπουζι απορίπτονται. Έχω δοκιμάσει και μαμά με μικρότερο διάκενο , και μαμά σκέτο , και laser platinum ngk

Τα μπέκ δεν έχω ιδέα αλλα δε θα ζοριζόντουσαν και ψηλά ?

Ποιά είναι η λογική (και οικονομικά πιο προσιτή) σειρά που θα έλεγχατε τις πιθανές αιτίες?

Δέν έχω εμφανές λειτουργικό πρόβλημα αλλα με τρώει ο πσινος μου τι είναι αυτό που το προκαλεί...

Υ.Γ. Λίγα για τους thp γρουσούζιδες Razz Τώρα που 'έστρωσε' το πράγμα και δουλεύει μια χαρά θα με βρεί καμια συμφορά.. Εχθές μου άναψε warning και αγχώθηκα λέω πάει πάλι πρόβλημα αλλα τελικά ήταν η πίεση του ΕΔ ελαστικού Laughing Laughing
saikoe_39 - Τετ 31 Ιούλ 2013, 20:02:37
Θέμα δημοσίευσης:
Το κακο ειναι οτι με +15% fuel trims χανεις πολυ σε αποδοση...

Απο κακου τραβαει αερα....ψαξε ψαξε θα το βρεις...

Οταν ειχα το ιδιο θεμα...ειχα τσεκαρει τα μπεκ...και τελικα γιοκ....αερα τραβουσε απο καπου...(το που δεν το εμαθα..τα αλλαξα ολα)
Giannis307 - Τετ 31 Ιούλ 2013, 22:04:52
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.youtube.com/watch?v=9CPqbaSgcok
http://www.youtube.com/watch?v=zMok2y05jNE
http://www.youtube.com/watch?v=uifNPx1tGlg
http://www.youtube.com/watch?v=JGmXvqm1iVQ
makis106 - Πεμ 01 Αύγ 2013, 09:41:26
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως γενικοτερα εχω παρατηρήσει οτι η παραμονή σε σταθερες στροφές αυξάνει το LTFT.
Το δικό μου πχ που στις καθημερινες μετακινησεις το LTFT κυμαινεται απο 0 εως +2, οταν βγω Εγνατια και κραταω σταθερη ταχύτητα για ωρα, σκαρφαλώνει στο +6 με +7.
Για το δικό σου, ή διαρροή αέρα παίζει, ή βουλωμένο μπεκ, ή αντλία υψηλής ίσως...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr