recife_rallye έγραψε: |
Οσων αφορα το υλικο που ανεφερες παραπανω,οι inox satine,η οι inox mirror ειναι πολυ καλυτερες απο τις συμβατικες σωληνες λογω του οτι ειναι πολυ ανθεκτικοτερες σε θερμοκρασιες και πολυ σκληροτερες σε σπασιματα-ραγισματα.
Προσοχη ομως μη φατε παπα..οι ανοξειδωτες σωληνωσεις χωριζονται σε κατηγοριες αναλογα τη σκληροτητα-αντοχη σε θερμοκρασιες με αμμεσο αντικτυπο την τιμη τους. Οι inox 441 ειναι οι φτηνοτερες ανοξειδωτες,μετα πανε οι 304 που εχουν πολυ καλυτερη θερμικη αντοχη,οι 321 που ειναι ακομη καλυτερη κλπ.. Αυτο σημαινει οτι για σωληνωσεις ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ δεν χρειαζεται να βαλετε 304 για να σας βγει οικονομικοτερα.Οχι πως αν το κανετε θα εχει προβλημα,αλλα δεν ειναι απαραιτητο. Στον αντιποδα τωρα που ειναι η εξαγωγη,το λιγοτερο που πρεπει να επιλεξετε ειναι οι 304 και μαλιστα αν ειναι πολυ κοντα στην κεφαλη(οπως χταποδια κλπ) το 316 η το 321 επιβαλεται.Αλλιως θα εχετε θεματα.. ![]() |
bagos έγραψε: |
Βγαζεις προφυλακτήρα,πας σε εναν εξατμησα κ στις φτιάχνει Φ50.δε δίνεις πανω από 100 ευρώ,μη σου πιάσουν Τον κωλο... |