PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Peugeot 207 Rallye - Προβλημα Τελικης - Δεν παει βημα!

Costas Vlgs - Κυρ 30 Ιούν 2013, 15:30:01
Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 207 Rallye - Προβλημα Τελικης - Δεν παει βημα!
Αγαπητοί φίλοι,
Είμαι κάτοχος ενός 207 Rallye από το 2008....Εχω 66000χλμ, πολύ τακτικός στη συντήρηση του χωρις να τσιγκονευομαι χρηματα και παντα δουλεμενο με 100αρα βενζινη....Φοραω ενα φιλτρο simota και εξατμιση απο καταλυτη και πισω 63χιλ. με ενα τελικο...Ολα καλα μεχρι εδω...Πριν βάλω φιλτρο/εξατμιση το αυτοκινητο πηγαινε πολυ καλα 210+ σε ευθεια και σε μικρη κατηφορα τερματιζε...απο τοτε που εβαλα την εξατμιση το αμαξι εχει πολυ καλες επιταχυνσεις αλλα η τελικη του εχει περιοριστει στα 190 βαρια 200 σε κατηφορα....μεχρι τα 190 ανεβαζει πολυ καλα και τελος....Μιλησα με το μαστορα και μου ειπε οτι πρεπει να ανοιχτει μοτερ και να κανει καποια πραγματα τα οποια δεν πολυκαταλαβα τι ελεγε, τελοσπαντων και θα μου στοιχισει κανα 600αρι ευρω....προσφατα εχει αλλαχτει και ο τεντοτηρας καδενας και εχει ελεγχθει το χρονισμα...Τι γινεται ρε παιδια;;;Εχασε τοσο πολυ λογω εξατμισης ή μηπως θα μου φυγει ενα 600αρι για προβλημα κινητηρα;;;Μηπως με αυτα που φοραω χρειαζεται προγραμμα για να παει καλα..;Ακουω τις γνωμες σας παιδια ή αν εχει τυχει κατι παρομοιο και εχει γραφτει στο φορουμ παρακαλω στειλτε μου καποιο link.Σας ευχαριστω προκαταβολικα!
vasilisalessia - Κυρ 30 Ιούν 2013, 16:54:10
Θέμα δημοσίευσης:
καθαρισμο αυλων και βαλβιδων και ελενχο χρονισματος.αλλα αυτα δεν στοιχιζουνε τοσο.και αν αλλαξες εξατμιση κοιτα αν δεν εχει χασιμο απο την εξατμιση.κολησεις συγκολησεις και η ολη κατασκευη.
broulis - Κυρ 30 Ιούν 2013, 19:02:48
Θέμα δημοσίευσης:
και εμενα το δικο μου μεχρι 190...δεν εχω δει παραπανω...φιλτρο/ εξατμιση και εγω...βεβαια εδω κρητη δεν εχει και δρομο μπας και εχω περιθώριο για λιγο παραπανω...
Morfeas - Κυρ 30 Ιούν 2013, 19:44:19
Θέμα δημοσίευσης: fw
Εάν η εξάτμιση δεν είναι σωστή τότε σίγουρα έχεις απώλειες από αυτήν και όχι μόνο σε τελική αλλά και σε αξιοπιστία γιατί καμιά φορά η λάθος εξάτμιση προκαλεί και μεγάλη θερμοκρασία καυσαερίων. Δεν ανοίγουμε έτσι μηχανή για πλάκα. Το ποιο σωστό είναι να απευθυνθείς σε κάποιον προγραμματιστή έτσι ώστε να δει αν όλα λειτουργούν σωστά με τις αλλαγές που έχεις κάνει. Εδώ θα βρεις ότι πληροφορία θέλεις για το αμάξι σου
vasilisalessia - Κυρ 30 Ιούν 2013, 21:22:11
Θέμα δημοσίευσης:
αφου σου το κανει οταν εβαλες εξατμιση και μετα ο εξατμισας δε σου εκανε καλη δουλεια.δες το η βαλε φωτογραφιες αν εχεις εδω να το δουνε και αλλοι.
Costas Vlgs - Δευ 01 Ιούλ 2013, 01:11:49
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια σας ευχαριστω πολυ για την ανταποκριση σας!Το θεμα ειναι οτι ειχε αρχισει πριν βαλω την εξατμιση.Μολις εβαλα το φιλτρο μετα απο καιρο αρχισε τα νουμερα...Απο τοτε που εβαλα την εξατμιση το αμαξι παει πολυ καλα στα μεσαια ειδικα αλλα στις τελικες μου τα χαλαει...Τωρα οσον αφορα το θεμα "δουλεια του εξατμισα" ειναι πολυ καλη....Πιστευω να θελει μονο καθαρισμο αυλων και βαλβιδων και ελενχο χρονισματος...Τι να πω...Με την πρωτη ευκαιρια θα ανεβασω και φωτο απο την εξατμιση για να δειτε.Ευχαριστω και παλι!
vasilisalessia - Δευ 01 Ιούλ 2013, 09:13:52
Θέμα δημοσίευσης:
600 ευρω που σου ζητησε ειναι πολλα παντως αν ειναι αυλοι και χρονισμα
nick sapanidis - Δευ 01 Ιούλ 2013, 10:48:41
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια για να μην ανοιξω καινουριο θεμα επειδη μου ετυχε κατι παρόμοιο.
Χθες οπως γυρνουσα απο Σερρες στην Εγνατια πανω εκανα ανοιγμα μεχρι να τερματισει..με 5η ταχυτητα στα 220 και λιγο μετα τις 6.οοο rpm ο δεικτης των στροφων εκανε κατι ανεβοκατεβασματα.δηλαδη επιασε πχ 6.100,6.200,6.100,6,200 και επαιζε εκει πανω κατω.Σαν να κολλησε εκει.μετα το εκοψα γιατι με τρομαξε λιγο.μονο στην 5η το εκανε αυτο?Ξερει κανενας τι μπορει να ηταν?
reselie-206 - Δευ 01 Ιούλ 2013, 13:42:49
Θέμα δημοσίευσης:
Τι κόφτη έχεις?
nick sapanidis - Δευ 01 Ιούλ 2013, 14:05:30
Θέμα δημοσίευσης:
7200
Gotcha - Δευ 01 Ιούλ 2013, 15:27:04
Θέμα δημοσίευσης:
Στις υπολοιπες ταχυτητες σου κατεβαζει 7200? Μηπως απλα "τελειωσε" απο χιλιομετρα και οχι απο κοφτη στροφων?
nick sapanidis - Δευ 01 Ιούλ 2013, 21:33:29
Θέμα δημοσίευσης:
στις υπολοιπες κατεβαζει 7200.Το θεμα ειναι οτι με 5η εχω πιασει κοφτη παλαιοτερα.
reselie-206 - Τρι 02 Ιούλ 2013, 07:45:10
Θέμα δημοσίευσης:
το 'κάποια στιγμή' είχε τερματίσει 5η με το 'γενικά τερματίζει η πέμπτη' έχουν χαοτική διαφορά...
Εγώ πιστεύω πως απλά ποτέ δεν την τερμάτιζε υπο κανονικές συνθήκες (όχι κατηφόρα και ευνοικός άνεμος Laughing ) και απλά τώρα με τις ζέστες κιόλας χειροτέρεψε λίγο η κατάσταση

Εγώ δεν έχω δεί πόσο ανεβάζει αλλα στα 200 έχω ~5.100 στροφές και τα ανεβάζει σχετικά εύκολα... απο εκεί και πέρα είδωμεν
N207r - Τρι 02 Ιούλ 2013, 10:33:02
Θέμα δημοσίευσης:
Μην τα σκίζεται με τέτοια ζέστη θα τα πάρετε στο χέρι στο πόδι στην πλάτη...
rallakias22 - Σαβ 06 Ιούλ 2013, 22:43:08
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Νick κανε καθαρισμο αυλων και βαλβιδων και θα δεις αρκετη διαφορα. Ποσα χιλιομερτα εχεις? Και για να γινει αυτο δεν χρειαζεται να σου ανοιξει τον κινητηρα.
Εγω που καθαρισα απο το δικο μου, μου κοστισε 100 ευρω.
Giwrgos207GT - Κυρ 07 Ιούλ 2013, 10:26:22
Θέμα δημοσίευσης:
rallakias22 έγραψε:
Φιλε Νick κανε καθαρισμο αυλων και βαλβιδων και θα δεις αρκετη διαφορα. Ποσα χιλιομερτα εχεις? Και για να γινει αυτο δεν χρειαζεται να σου ανοιξει τον κινητηρα.
Εγω που καθαρισα απο το δικο μου, μου κοστισε 100 ευρω.

που το καθαρισες με 100 ευρω λαρισα?αντιπροσωπεια?
reselie-206 - Κυρ 07 Ιούλ 2013, 18:26:35
Θέμα δημοσίευσης:
up Laughing Laughing 4η βγάζει 210-215 5η πόσο?
recife_rallye - Κυρ 07 Ιούλ 2013, 19:40:57
Θέμα δημοσίευσης:
Τι 5100 ρε??Μηπως εννοεις 6100?
Για ποιον λες ρε με 4η? Laughing
Οποιος και να ναι παντως αν δεν ειναι με τουλαχιστον υβριδικη και μεθανολες,τοτε ειναι επιοικως επικινδυνος για τη δημοσια ασφαλεια!! Laughing Laughing
rallakias22 - Τρι 09 Ιούλ 2013, 17:22:02
Θέμα δημοσίευσης:
Στην λαρισα το καθαρισα και εννοειτε πως οχι στην αντιπροσωπεια......
Στην αντιπροσωπεια πηγα και τους ειπα οτι εχω ακουσει οτι το συγκεκριμενο μοντελο θελει καθαρισμα βαλβιδες και μου ειπαν
"μια χαρα ειναι δεν χρειαζεται τιποτα"
Το εκανα στην AUTO SPEED
reselie-206 - Τρι 09 Ιούλ 2013, 17:33:38
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Τι 5100 ρε??Μηπως εννοεις 6100?
Για ποιον λες ρε με 4η? Laughing
Οποιος και να ναι παντως αν δεν ειναι με τουλαχιστον υβριδικη και μεθανολες,τοτε ειναι επιοικως επικινδυνος για τη δημοσια ασφαλεια!! Laughing Laughing
lol ρε παραμιλάς?

για την δικιά μου 4η λέω λολ

και ούτε μεθα έχω ούτε υβρίδια και τέτοιες παπάτζες Laughing Laughing
recife_rallye - Παρ 12 Ιούλ 2013, 22:29:41
Θέμα δημοσίευσης:
χαχαχαχαχα..που τη βρηκες ρε???Ατελειωτη πρεπει να ναι Laughing Laughing
οτι πρεπει για 600αρι Laughing Laughing
Τασος ο ρολαριστος!!
reselie-206 - Σαβ 13 Ιούλ 2013, 12:06:01
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
χαχαχαχαχα..που τη βρηκες ρε???Ατελειωτη πρεπει να ναι Laughing Laughing
οτι πρεπει για 600αρι Laughing Laughing
Τασος ο ρολαριστος!!


Koίτα θέλει πιο πολύ δύναμη για να δείξει αλλα δε βαριέσαι
nOkpos - Τετ 24 Ιούλ 2013, 09:58:30
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω για εσας αλλα εμενα με την ζεστη που εχει δεν παει βημα!
Μετα το απογευμα βραδι ειναι πραγματικα μερα με την νυχτα το αυτοκινητο.
Λες και την μερα 50 αλογα δεν ξυπνησαν ποτε!
rallakias22 - Τετ 24 Ιούλ 2013, 18:01:32
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικο ειναι με 35+ βαθμους να μην παει οπως το βραδυ που εχει πιο χαμηλη θερμοκρασια.
reselie-206 - Τετ 24 Ιούλ 2013, 18:34:01
Θέμα δημοσίευσης:
rallakias22 έγραψε:
Λογικο ειναι με 35+ βαθμους να μην παει οπως το βραδυ που εχει πιο χαμηλη θερμοκρασια.


Σίγουρα αλλα και το βράδυ...σιγά τα ού!

απο 35 πάει 27 Laughing Laughing
nOkpos - Τετ 24 Ιούλ 2013, 21:43:38
Θέμα δημοσίευσης:
reselie-206 έγραψε:
rallakias22 έγραψε:
Λογικο ειναι με 35+ βαθμους να μην παει οπως το βραδυ που εχει πιο χαμηλη θερμοκρασια.


Σίγουρα αλλα και το βράδυ...σιγά τα ού!

απο 35 πάει 27 Laughing Laughing


εμενα τελευταία εχει πολυ μεγάλη διαφορά το πρωι με το βράδυ το πως παει το αυτοκίνητο ..
Costas Vlgs - Δευ 29 Ιούλ 2013, 14:47:11
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδες σημερα τελικα εκανα το service και αντι να λυσουμε μοτερ που κι ο μαστορας δε το συστησε γιατι δε συμφερει, βαλαμε μεσα απο την εισαγωγη ενα καθαριστικο αφρο της AMSOIL με 15 ευρω.Τα αποτελεσματα απιστευτα!!!!Στην αρχη βεβαια εβγαλε αρκετο καπνο απο την εξατμιση.Η αποδοση ανεβηκε και το αμαξι παει πολυ καλα...!!!!Το ανοιξα λιγο εθνικη και πηγε 200 για πλακα..!!!!Πριν με το ζορι 190 αντε 200 σε κατηφορα...Το μονο που μενει τωρα ειναι να αλλαξω το σωληνακι απο την τουρμπινα γιατι βγαζει λαδι και μετα ειμαστε κομπλε...Επιτελους.... Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy
nOkpos - Τρι 06 Αύγ 2013, 15:10:56
Θέμα δημοσίευσης:
παιδες για να μην ανοιγω νεο θεμα,
εχω ενα προβλημα το αυτοκινητο εκτος οτι δεν παει οπως πριν ,
το πατας και αργει αρκετα να ανοιξει..
και μια φορα το παταω ανοιγει σιγα σιγα και ξαφνικα κανει ενα ανοιγμα με σταθερο το γκαζι λες και το πατησα +50%.. τι λετε ?
ειδαμε μεσα απο το καπακι του λαδιου και οι βαλβιδες φενοντε καθαρες.
πιεση σικωνω 0,9 και πεφτει σταδιακα στο 0,6 σταθερο ..
N207r - Τετ 07 Αύγ 2013, 21:08:10
Θέμα δημοσίευσης:
Φοράς προγραμμα προφανώς... Το οτι έχει ζέστη αυτον τον καιρό παιζει τον ρολο τ.
Πάντος απο εκεί που κοιταξατε για καπνα στις βαλβίδες δεν βλέπεις τίποτα. Εσύ έχεις καινούριο μοτέρ αν δεν κάνω λάθος? Την πίεση που λες την βλέπεις όταν πατάς κ δεν παει ή απλά ξέρεις οτι δουλευεις αυτήν την πίεση ??
nOkpos - Τετ 07 Αύγ 2013, 22:54:07
Θέμα δημοσίευσης:
N207r έγραψε:
Φοράς προγραμμα προφανώς... Το οτι έχει ζέστη αυτον τον καιρό παιζει τον ρολο τ.
Πάντος απο εκεί που κοιταξατε για καπνα στις βαλβίδες δεν βλέπεις τίποτα. Εσύ έχεις καινούριο μοτέρ αν δεν κάνω λάθος? Την πίεση που λες την βλέπεις όταν πατάς κ δεν παει ή απλά ξέρεις οτι δουλευεις αυτήν την πίεση ??


δεν εχω προγραμμα.
το μοτερ εχει 10.000 κμ . την πιεση την βλεπω οταν παταω απο το μπαρομετρο ..
nOkpos - Σαβ 17 Αύγ 2013, 12:38:19
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον παιδες αγορασα και εβαλα στο αυτοκινητο καθαριστικό για τα Injection Και του εκανα 50 ευρο πατηματα και ανοιγματα εκτως πολης ,
το αυτοκινητο δείχνει να πηρε πανω του δεν ξερω αν εκανε δουλεια το υγρο που εβαλα η αν μπούκωσε απλα ..
α και κατι τελευτεο κατα την διαρκεια που το πατουσα μου εκανε κατι σαν μπερδεματα δλδ το πατουσα και 2 φορες δεν πιγενε και ηταν λες και μπερδεβε εκει (και αυτο που ακουγα ηταν πως κανει οταν το εχουμε σε κατηφορα και παταμε λιγο γκαζι που σκαει η εξατμιση πρ πρ πρ σαν σκασηματακια) το εκανε 2 φορες αυτο απο τοτε ολα καλα . οταν ανοιξει η Peugeot θα παω να δω τι σφαλματα εχει ..
marios_207_GT - Σαβ 17 Αύγ 2013, 20:07:15
Θέμα δημοσίευσης:
0.9 για μαμα GT δεν ειναι πολυ? εγω μεχρι 0.8 εχω δει και σταδιακα πεφτει οταν παμε για κοφτη.
bagos - Σαβ 17 Αύγ 2013, 20:28:30
Θέμα δημοσίευσης:
nOkpos έγραψε:
λοιπον παιδες αγορασα και εβαλα στο αυτοκινητο καθαριστικό για τα Injection Και του εκανα 50 ευρο πατηματα και ανοιγματα εκτως πολης ,
το αυτοκινητο δείχνει να πηρε πανω του δεν ξερω αν εκανε δουλεια το υγρο που εβαλα η αν μπούκωσε απλα ..
α και κατι τελευτεο κατα την διαρκεια που το πατουσα μου εκανε κατι σαν μπερδεματα δλδ το πατουσα και 2 φορες δεν πιγενε και ηταν λες και μπερδεβε εκει (και αυτο που ακουγα ηταν πως κανει οταν το εχουμε σε κατηφορα και παταμε λιγο γκαζι που σκαει η εξατμιση πρ πρ πρ σαν σκασηματακια) το εκανε 2 φορες αυτο απο τοτε ολα καλα . οταν ανοιξει η Peugeot θα παω να δω τι σφαλματα εχει ..

Υπαρχει περιπτωση να σου εχει κανει κ ρηγμα στο μαντεμι του twin scroll...
nOkpos - Σαβ 17 Αύγ 2013, 21:58:03
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
0.9 για μαμα GT δεν ειναι πολυ? εγω μεχρι 0.8 εχω δει και σταδιακα πεφτει οταν παμε για κοφτη.


εχω την σκαστρα του s3 με αυτην πηγα στο 0,9 πριν και εγω 0,8, και κοφτη ειμαι περιπου 0,6-0,5 νομιζω.
nOkpos - Σαβ 17 Αύγ 2013, 21:58:30
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
nOkpos έγραψε:
λοιπον παιδες αγορασα και εβαλα στο αυτοκινητο καθαριστικό για τα Injection Και του εκανα 50 ευρο πατηματα και ανοιγματα εκτως πολης ,
το αυτοκινητο δείχνει να πηρε πανω του δεν ξερω αν εκανε δουλεια το υγρο που εβαλα η αν μπούκωσε απλα ..
α και κατι τελευτεο κατα την διαρκεια που το πατουσα μου εκανε κατι σαν μπερδεματα δλδ το πατουσα και 2 φορες δεν πιγενε και ηταν λες και μπερδεβε εκει (και αυτο που ακουγα ηταν πως κανει οταν το εχουμε σε κατηφορα και παταμε λιγο γκαζι που σκαει η εξατμιση πρ πρ πρ σαν σκασηματακια) το εκανε 2 φορες αυτο απο τοτε ολα καλα . οταν ανοιξει η Peugeot θα παω να δω τι σφαλματα εχει ..

Υπαρχει περιπτωση να σου εχει κανει κ ρηγμα στο μαντεμι του twin scroll...


τι ειναι αυτο και πως μπορω να το τσεκαρω ??
bagos - Κυρ 18 Αύγ 2013, 00:11:44
Θέμα δημοσίευσης:
Λυνεις τη τουρμπινα κ κοιτας το "αμυγδαλο" στο twin scroll,δλδ στο πλακακι που παταει η τουρμπινα πανω στη πολλαπλη.
nOkpos - Κυρ 18 Αύγ 2013, 00:14:47
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
Λυνεις τη τουρμπινα κ κοιτας το "αμυγδαλο" στο twin scroll,δλδ στο πλακακι που παταει η τουρμπινα πανω στη πολλαπλη.


ααα τοσο απλο Razz

αν ειναι θα το κοιταξω αν το ξανα κανει ..
marios_207_GT - Πεμ 22 Αύγ 2013, 00:47:53
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
Λυνεις τη τουρμπινα κ κοιτας το "αμυγδαλο" στο twin scroll,δλδ στο πλακακι που παταει η τουρμπινα πανω στη πολλαπλη.



Βαζω και στοιχημα πως θα εχει ακριβως τα ιδια ραγισματα με το δικο μου, αν ανοιξεις λοιπον φιλε θα σου στειλω και φωτο να δεις, γνωστος μηχανικος εδω μου ειπε ακριβως αυτο "Ολα τα μαντεμια των THP ραγιζουν ακριβως στο ιδιο σημειο"
vasilisalessia - Πεμ 22 Αύγ 2013, 09:51:28
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
nOkpos έγραψε:
λοιπον παιδες αγορασα και εβαλα στο αυτοκινητο καθαριστικό για τα Injection Και του εκανα 50 ευρο πατηματα και ανοιγματα εκτως πολης ,
το αυτοκινητο δείχνει να πηρε πανω του δεν ξερω αν εκανε δουλεια το υγρο που εβαλα η αν μπούκωσε απλα ..
α και κατι τελευτεο κατα την διαρκεια που το πατουσα μου εκανε κατι σαν μπερδεματα δλδ το πατουσα και 2 φορες δεν πιγενε και ηταν λες και μπερδεβε εκει (και αυτο που ακουγα ηταν πως κανει οταν το εχουμε σε κατηφορα και παταμε λιγο γκαζι που σκαει η εξατμιση πρ πρ πρ σαν σκασηματακια) το εκανε 2 φορες αυτο απο τοτε ολα καλα . οταν ανοιξει η Peugeot θα παω να δω τι σφαλματα εχει ..

Υπαρχει περιπτωση να σου εχει κανει κ ρηγμα στο μαντεμι του twin scroll...

να ρωτησω εγω εισαγωγες κλπ καθαριζετε?πεταλουδες και τετοια?καθαριστηκο πρεπει να το εφαγες ολο μεσα στην ημερα.αν το αφηνεις καθαριζει και το τεποζιτο απο οτι εχει πιασει.
δε νομιζω να ρισκαρεις να παει σε κανα μπεκ και να εχεις κανα προβληματακι.
nOkpos - Πεμ 22 Αύγ 2013, 16:22:47
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
bagos έγραψε:
Λυνεις τη τουρμπινα κ κοιτας το "αμυγδαλο" στο twin scroll,δλδ στο πλακακι που παταει η τουρμπινα πανω στη πολλαπλη.



Βαζω και στοιχημα πως θα εχει ακριβως τα ιδια ραγισματα με το δικο μου, αν ανοιξεις λοιπον φιλε θα σου στειλω και φωτο να δεις, γνωστος μηχανικος εδω μου ειπε ακριβως αυτο "Ολα τα μαντεμια των THP ραγιζουν ακριβως στο ιδιο σημειο"


ρε τι ειναι αυτα που λες φαε την γλωσσα σου !!!
nOkpos - Πεμ 22 Αύγ 2013, 16:23:48
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
bagos έγραψε:
nOkpos έγραψε:
λοιπον παιδες αγορασα και εβαλα στο αυτοκινητο καθαριστικό για τα Injection Και του εκανα 50 ευρο πατηματα και ανοιγματα εκτως πολης ,
το αυτοκινητο δείχνει να πηρε πανω του δεν ξερω αν εκανε δουλεια το υγρο που εβαλα η αν μπούκωσε απλα ..
α και κατι τελευτεο κατα την διαρκεια που το πατουσα μου εκανε κατι σαν μπερδεματα δλδ το πατουσα και 2 φορες δεν πιγενε και ηταν λες και μπερδεβε εκει (και αυτο που ακουγα ηταν πως κανει οταν το εχουμε σε κατηφορα και παταμε λιγο γκαζι που σκαει η εξατμιση πρ πρ πρ σαν σκασηματακια) το εκανε 2 φορες αυτο απο τοτε ολα καλα . οταν ανοιξει η Peugeot θα παω να δω τι σφαλματα εχει ..

Υπαρχει περιπτωση να σου εχει κανει κ ρηγμα στο μαντεμι του twin scroll...

να ρωτησω εγω εισαγωγες κλπ καθαριζετε?πεταλουδες και τετοια?καθαριστηκο πρεπει να το εφαγες ολο μεσα στην ημερα.αν το αφηνεις καθαριζει και το τεποζιτο απο οτι εχει πιασει.
δε νομιζω να ρισκαρεις να παει σε κανα μπεκ και να εχεις κανα προβληματακι.


εισαγωγη ενοοιτε οτι καθαριζω πεταλουδα οχι αλλα εχω και 41000 χιλ μονο ξερω εγω..
reselie-206 - Πεμ 22 Αύγ 2013, 17:10:28
Θέμα δημοσίευσης:
nOkpos έγραψε:
marios_207_GT έγραψε:
bagos έγραψε:
Λυνεις τη τουρμπινα κ κοιτας το "αμυγδαλο" στο twin scroll,δλδ στο πλακακι που παταει η τουρμπινα πανω στη πολλαπλη.



Βαζω και στοιχημα πως θα εχει ακριβως τα ιδια ραγισματα με το δικο μου, αν ανοιξεις λοιπον φιλε θα σου στειλω και φωτο να δεις, γνωστος μηχανικος εδω μου ειπε ακριβως αυτο "Ολα τα μαντεμια των THP ραγιζουν ακριβως στο ιδιο σημειο"


ρε τι ειναι αυτα που λες φαε την γλωσσα σου !!!



Και εγώ λοιπόν βάζω το ίδιο στοίχημα Laughing (και εμένα είχε ένα μικρό εσωτερικά που έφτανε εώς λίγο πρίν το twin)
recife_rallye - Πεμ 22 Αύγ 2013, 18:12:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι ρε ολα εκει ραγιζουν.Νοτιοδυτικα και καπου στη μεση του αμυγδαλου Wink
nOkpos - Πεμ 22 Αύγ 2013, 20:38:34
Θέμα δημοσίευσης:
δεν θα επρεπε να χανω πιεση για αυτο που λετε ?
reselie-206 - Πεμ 22 Αύγ 2013, 20:54:15
Θέμα δημοσίευσης:
οΧι εκτός περιπτώσεων δεν χάνεις πίεση εκτός και αν ανοίξει απο την μεριά της εξόδου όπου γίνεται διαφυγή καυσαερίων χωρίς να περάσουν απο τη φτερωτή.
marios_207_GT - Παρ 23 Αύγ 2013, 01:20:44
Θέμα δημοσίευσης:
reselie-206 έγραψε:
οΧι εκτός περιπτώσεων δεν χάνεις πίεση εκτός και αν ανοίξει απο την μεριά της εξόδου όπου γίνεται διαφυγή καυσαερίων χωρίς να περάσουν απο τη φτερωτή.


Ακριβως ετσι ειναι κι εγω αρχικα δεν εχανα πιεση αλλα μετα που εγινε κ@λος το μαντεμι δεν σηκωνε μεγιστη, μακαρι να μην εχεις θεμα εκει φιλε, εγω οταν ειπα για "στοιχημα" εννοουσα ως προς το σημειο ραγισματος οχι το αν θα εχει σπασει ή οχι.
nOkpos - Παρ 23 Αύγ 2013, 02:03:00
Θέμα δημοσίευσης:
οποτε ρε παιδια εγω τι να κανω ?αν το ανοιξω και δεν εχει κατι ? τσαμπα λεφτα ? να περιμενω για να κανει κατι αλλο ?
reselie-206 - Παρ 23 Αύγ 2013, 07:42:23
Θέμα δημοσίευσης:
nOkpos έγραψε:
οποτε ρε παιδια εγω τι να κανω ?αν το ανοιξω και δεν εχει κατι ? τσαμπα λεφτα ? να περιμενω για να κανει κατι αλλο ?


Γιατί έχεις θέμα με την πίεση? δεν ανεβάζει όσο είναι ρυθμισμένο το πρόγραμμα σου ?
nOkpos - Παρ 23 Αύγ 2013, 19:46:15
Θέμα δημοσίευσης:
nOkpos έγραψε:
vasilisalessia έγραψε:
bagos έγραψε:
nOkpos έγραψε:
λοιπον παιδες αγορασα και εβαλα στο αυτοκινητο καθαριστικό για τα Injection Και του εκανα 50 ευρο πατηματα και ανοιγματα εκτως πολης ,
το αυτοκινητο δείχνει να πηρε πανω του δεν ξερω αν εκανε δουλεια το υγρο που εβαλα η αν μπούκωσε απλα ..
α και κατι τελευτεο κατα την διαρκεια που το πατουσα μου εκανε κατι σαν μπερδεματα δλδ το πατουσα και 2 φορες δεν πιγενε και ηταν λες και μπερδεβε εκει (και αυτο που ακουγα ηταν πως κανει οταν το εχουμε σε κατηφορα και παταμε λιγο γκαζι που σκαει η εξατμιση πρ πρ πρ σαν σκασηματακια) το εκανε 2 φορες αυτο απο τοτε ολα καλα . οταν ανοιξει η Peugeot θα παω να δω τι σφαλματα εχει ..

Υπαρχει περιπτωση να σου εχει κανει κ ρηγμα στο μαντεμι του twin scroll...

να ρωτησω εγω εισαγωγες κλπ καθαριζετε?πεταλουδες και τετοια?καθαριστηκο πρεπει να το εφαγες ολο μεσα στην ημερα.αν το αφηνεις καθαριζει και το τεποζιτο απο οτι εχει πιασει.
δε νομιζω να ρισκαρεις να παει σε κανα μπεκ και να εχεις κανα προβληματακι.


εισαγωγη ενοοιτε οτι καθαριζω πεταλουδα οχι αλλα εχω και 41000 χιλ μονο ξερω εγω..


αυτη τη στιγμη δεν εχω κατι ολα καλα αυτα που γραφω εκανε αλλα τωρα ειναι οκ .. τωρα που επεσε λιγο η θερμοκρασια παει μια χαρα ..
marios_207_GT - Παρ 23 Αύγ 2013, 23:33:23
Θέμα δημοσίευσης:
Τοτε περιμενεις. Αν ειχες ραγισμα στο μαντεμι σταδιακα θα σηκωνε ολο και λιγοτερη πιεση.
nOkpos - Κυρ 25 Αύγ 2013, 12:09:23
Θέμα δημοσίευσης:
Kατι που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι στην εισαγωγη δεν εχει καθολου λαδιλα...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr