PSClub - Hellas

Κινητήρας - καταρα ασπρη 1.3

billy k - Πεμ 20 Ιούν 2013, 17:38:07
Θέμα δημοσίευσης: καταρα ασπρη 1.3
καλησπερα σε ολους, ειμαι νεο μελος, και κατοχος εδω και 8 μηνες ενος , rallye 1.3 1996 me 228000 xlm. συνολικα απο τους 8 μηνες τους 4 ειναι στο συνεργειο.!!! το προβλημα ειναι το εξης΄, ποτε παιρνει εμπρος κανονικα και ποτε θελει 4 δευτερα μιζαρισμα και τιποτα στην δευτερη προσπαθεια και με την βοηθεια του γκαζιου , και του θεου θα παρει.το εχουν δει 3 συνεργεια εκ τον ωποιον τα 2 peugeot.εχω ριξει πολλα λεφτα στο αμαξι για το συγκεκριμενο προβλημα, συνολικα 2200 ευρο. εχουν αλαχτει.. δισκος, πλατο, τρομπα βενζινης ,θερμοστατης,ρελε τρομπας βενζινης,αισθητηρας στροφων, ρυθμιστης πιεσης,αισθητηρας (βαλβιδα ρελαντι),ολοι οι ιμαντες και τα ραουλα,μπαταρια, μιζα,rebuilt κινιτηρα, πιανιερα, καινουριες βαλβιδες, ελατηρια, τρομπα λαδιου, ολες οι φλαντες και τα εσωτερικα τσιμουχακια και 2 φορεσ μπουζι, την πρωτη τα μαμα γαλικα και τωρα denso ιριδιου, εχτες πειρα το αυτοκινητο απο την peugeot μετα απο 19 ημερες για το ρεκτιφιε. και σημερα το αρχικο προβλημα ειναι ακομα εκει!!!!!!!!!!!!!!!!! Embarassed το αυτοκινητο παρολα αυτα το λατρευω, και οπτικα και οδηγικα, ειναι σκληρο γιατι φοραει apex αναρτησηκαι ελατηρια ειναι θορηβωδες ,ελευθεπη εξατμηση, ολοσωμη με καταλυτη amerikat, οταν φτασεις στον προορισμο σου βγενεις απο μεσα σχεδον αρωστος,αλλα με ενα χαμωγελο μεχρι τα αυτια το αμαξι το φορας,δεν το αλλαζω με τιποτα μακαρι να επερνε και εμπρος...... ημουν κατοχος mazda rx 8 cosmo, mazda 6 mps 260 ps, kai exo vw passat 1,4 tsi revo technik 160 ps
andreas_xania - Πεμ 20 Ιούν 2013, 19:01:46
Θέμα δημοσίευσης:
στο κανει οταν εχει ηδη δουλεψει και ειναι λιγο ζεστο ή οταν ειναι κρυο?
billy k - Παρ 21 Ιούν 2013, 18:26:37
Θέμα δημοσίευσης:
μονο οταν ειναι χλιαρο. κρυο κανενα προβλημα. εγω το εβαζα επμρος με τον εξης τροπο,στην δευτερη σκαλα τισ μιζας περιμενα μεχρι να σταματησει ο ηχος της τρομας, και να σβησουν τα λαμπακια,..απο την πεζω μου ειπαν ναμην περιμενω καθολου, αμεσως μιζαρισμα μολιςφτασω στη δευτερη σκαλα, απο εχτες το κανω ετσι και παιρνει κανονικα!!!!!τι παιζει ??? εσεις τι κανεται με τα δικα σας???? Shocked
'Andy'-lag - Παρ 21 Ιούν 2013, 18:36:47
Θέμα δημοσίευσης:
Βασίλη καταρχάς καλωσόρισες...
Μήπως να βρείς κανένα ολόκληρο τροπέτο 16άρι με πιο λίγα χιλιόμετρα να το πετάξεις όπως είναι πάνω....?
Ήδη θα σου είχε κοστίσει λιγότερο και σε χρήμα και σε κόπο και ταλαιπωρία...
Lef205 - Παρ 21 Ιούν 2013, 18:56:49
Θέμα δημοσίευσης:
'Andy'-lag έγραψε:
Βασίλη καταρχάς καλωσόρισες...
Μήπως να βρείς κανένα ολόκληρο τροπέτο 16άρι με πιο λίγα χιλιόμετρα να το πετάξεις όπως είναι πάνω....?
Ήδη θα σου είχε κοστίσει λιγότερο και σε χρήμα και σε κόπο και ταλαιπωρία...

Σορρυ κιολας ρε Ανδρεα, αλλα τι του λες του ανθρωπου?
Εχει ριξει 2χιλιαρικα και εσυ του λες να ριξει άλλα 2 επειδη δεν παιρνει ευκολα μπροστα? Laughing
Βασιλη εχει προγραμμα το αυτοκινητο?
εχεις δοκιμασει άλλον εγκεφαλο?
billy k - Παρ 21 Ιούν 2013, 19:18:50
Θέμα δημοσίευσης:
απο την πεζω μου ειπαν οτι το αυτοκινητο φοραει προγραμα απο το εργοστασιο κατι αλλο δεν εχει μπει, μου ειπαν οτι δεν εχει προβλημα ο εγκεφαλος. γιατι περνει με τι μια οταν μιζαρω κατευθειαν οπως προαναφερα???
RoadRunner122 - Παρ 21 Ιούν 2013, 19:33:35
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
'Andy'-lag έγραψε:
Βασίλη καταρχάς καλωσόρισες...
Μήπως να βρείς κανένα ολόκληρο τροπέτο 16άρι με πιο λίγα χιλιόμετρα να το πετάξεις όπως είναι πάνω....?
Ήδη θα σου είχε κοστίσει λιγότερο και σε χρήμα και σε κόπο και ταλαιπωρία...

Σορρυ κιολας ρε Ανδρεα, αλλα τι του λες του ανθρωπου?
Εχει ριξει 2χιλιαρικα και εσυ του λες να ριξει άλλα 2 επειδη δεν παιρνει ευκολα μπροστα? Laughing
Βασιλη εχει προγραμμα το αυτοκινητο?
εχεις δοκιμασει άλλον εγκεφαλο?

+1 σ'αυτό που λέει ο Λευτέρης αλλά το ακόμα σημαντικότερο είναι ότι βάζοντας το 16v στην 13ρα καρότσα, αλλάζεις κατά πολύ το βάρος στον εμπρός άξονα με ότι συνεπάγεται αυτό...
geo106xs - Παρ 21 Ιούν 2013, 22:15:26
Θέμα δημοσίευσης:
billy k έγραψε:
μονο οταν ειναι χλιαρο. κρυο κανενα προβλημα. εγω το εβαζα επμρος με τον εξης τροπο,στην δευτερη σκαλα τισ μιζας περιμενα μεχρι να σταματησει ο ηχος της τρομας, και να σβησουν τα λαμπακια,..απο την πεζω μου ειπαν ναμην περιμενω καθολου, αμεσως μιζαρισμα μολιςφτασω στη δευτερη σκαλα, απο εχτες το κανω ετσι και παιρνει κανονικα!!!!!τι παιζει ??? εσεις τι κανεται με τα δικα σας???? Shocked

Shocked Αν δε περιμενεις να σηκωσει πιεση η αντλια,πως να παρει κατ'ευθειαν; Για να καταλαβω,οποτε το εκανες ετσι,παντα επαιρνε μπροστα;
reselie-206 - Παρ 21 Ιούν 2013, 23:41:44
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως χάνει πίεση καυσίμου απο πουθενά οπότε όταν σταματάει η τρόμπα ενώ έχει πχ 2 bar πίεση σιγά σιγά πέφτει και για αυτό αργεί μετά μέχρι να ξανασηκώσει πίεση?

Εγώ πάντως το βάζω αμέσως το δικό μου 206
billy k - Σαβ 22 Ιούν 2013, 08:27:18
Θέμα δημοσίευσης:
πιεση δεν πρεπει να χανει, καινουρια σωλινακια απο και προς την αντλια, οταν το βαζω κατεθειαν ,παντα περνει κανονικα ,μαλον θελει παπα, και οχι μηχανικο, μηπως ειναι ο διαολος μεσα του Evil Twisted evil
billy k - Σαβ 22 Ιούν 2013, 08:57:16
Θέμα δημοσίευσης:
δυο αντοπρωσοπιες πεζω, η μια λεει,πρεπει αφου ξεκλειδωσει ο εγκεφαλος να περιμενω 3 δευτερα ετσι ωστε να σηκωσει πιεση, και μετα να μιζαρω,με αυτη την τεχνικη, δεν παιρνει παντα. η αλλη μου λεει να μην το περιμενω καθολου ,γιατι μολις ξεκλειδωσει ο εγκεφαλος τα μπεκ ψεκαζουν στιγμιαια,και εαν δεν εχω μιζαρει εως τοτε, μαλλον μπουκωνει!!με αυτη την τεχνικη παντα περνει κανονικα, παροτι εμενα δεν μου καθεται καλα να πιεζω το αμαξι ετσι,!!!!
athanas - Σαβ 22 Ιούν 2013, 09:29:40
Θέμα δημοσίευσης:
billy k έγραψε:
δυο αντοπρωσοπιες πεζω, η μια λεει,πρεπει αφου ξεκλειδωσει ο εγκεφαλος να περιμενω 3 δευτερα ετσι ωστε να σηκωσει πιεση, και μετα να μιζαρω,με αυτη την τεχνικη, δεν παιρνει παντα. η αλλη μου λεει να μην το περιμενω καθολου ,γιατι μολις ξεκλειδωσει ο εγκεφαλος τα μπεκ ψεκαζουν στιγμιαια,και εαν δεν εχω μιζαρει εως τοτε, μαλλον μπουκωνει!!με αυτη την τεχνικη παντα περνει κανονικα, παροτι εμενα δεν μου καθεται καλα να πιεζω το αμαξι ετσι,!!!!


κοίταξε τα μπέκ...πήγαινε για καθαρισμό και έλεγχο των μπεκ συνήθως χρεώνουν 60-80€ ή αν μπορείς να βρείς δανικά τα οποία ξέρεις ότι δουλεύουν σωστά...
Λευτέρης - Σαβ 22 Ιούν 2013, 11:30:51
Θέμα δημοσίευσης:
ανοιγεις και καθαρίζεις την κεντρική φύσα που ενώνει όλα τα ηλεκτρικά του μοτέρ με εγκεφαλο και όργανα και την απο κάτω της σχολαστικα οδοντοβουρτσα και καθαριστικο επαφων χωρίς λαδι (άλλο αμάξι!!! ) (οχι την φύσα του εγκεφάλου) αυτές που είναι κατω πίσω απο το φανάρι του οδηγού πιάνουν άλατα και πρασινίλα!!!αν δεν μπέκ όπως λέει ο Στέφανος και πολλαπλασιαστη τσεκαρε και μία ερώτηση έχεις ιμμομπιλαιζερ?
z@ck! - Κυρ 11 Αύγ 2013, 17:01:24
Θέμα δημοσίευσης:
καλιο αργα παρα ποτε.....

Αλλαξες ολα αυτα ???
μπουζοκαλωδια? Πολλαπλασιαστη? Σωληνακια σε μαπ και ρυθμιστη πιεσης?
Ο προϊγουμενος ειχε αλλαξει πολλαπλασιαστη, μαπ?
Τα μπουζοκαλωδια ειναι σκληρα η "κουρασμενα"?
Τα σωληνακια υποπιεσης, οταν τα πιανεις με ζεστο αμαξι, "διπλωνουν" ?

Το μονο που ελπιζω ειναι να εχεις κρατησει τα πραγματα που εχεις αλλαξει και τελικα δεν ειχαν προβλημα. Exclamation
athanas - Κυρ 11 Αύγ 2013, 17:05:48
Θέμα δημοσίευσης:
πάνω που θα ρώταγα τι έγινε τελικά.....????
billy k - Τρι 20 Αύγ 2013, 18:33:16
Θέμα δημοσίευσης:
ολα καλα, δουλευει στην πενα!!! το λατρευω.... τωρα παω για λαστιχα και κρεμαριερα,,,εχουν χαλαρωσει καποι συνδεσμοι και κανει θορυβο σε οποια δηποτε ανωμαλια του δρομου,οποτε παω για αλη κρεμαριερα μαμα. μου ειπαν οτι μπορω να βαλω και υδραυλικη,αλλα φοβαμαι οτι θα χασει αμεσοτητα και πληροφοριση ,σε σχεση με την απλη ειναι ετσι η οχι??? παντως τωρα το αμαξι το φοραω, μου μιλαει , το λατρευω..... Cool
billy k - Παρ 23 Αύγ 2013, 18:38:38
Θέμα δημοσίευσης:
Λευτέρης έγραψε:
ανοιγεις και καθαρίζεις την κεντρική φύσα που ενώνει όλα τα ηλεκτρικά του μοτέρ με εγκεφαλο και όργανα και την απο κάτω της σχολαστικα οδοντοβουρτσα και καθαριστικο επαφων χωρίς λαδι (άλλο αμάξι!!! ) (οχι την φύσα του εγκεφάλου) αυτές που είναι κατω πίσω απο το φανάρι του οδηγού πιάνουν άλατα και πρασινίλα!!!αν δεν μπέκ όπως λέει ο Στέφανος και πολλαπλασιαστη τσεκαρε και μία ερώτηση έχεις ιμμομπιλαιζερ?
το ιμμομπιλαιζερ το εχω........ στην ντουλαπα!!! λετε να παιζει ρολο??
Λευτέρης - Πεμ 29 Αύγ 2013, 17:30:32
Θέμα δημοσίευσης:
billy k έγραψε:
Λευτέρης έγραψε:
ανοιγεις και καθαρίζεις την κεντρική φύσα που ενώνει όλα τα ηλεκτρικά του μοτέρ με εγκεφαλο και όργανα και την απο κάτω της σχολαστικα οδοντοβουρτσα και καθαριστικο επαφων χωρίς λαδι (άλλο αμάξι!!! ) (οχι την φύσα του εγκεφάλου) αυτές που είναι κατω πίσω απο το φανάρι του οδηγού πιάνουν άλατα και πρασινίλα!!!αν δεν μπέκ όπως λέει ο Στέφανος και πολλαπλασιαστη τσεκαρε και μία ερώτηση έχεις ιμμομπιλαιζερ?
το ιμμομπιλαιζερ το εχω........ στην ντουλαπα!!! λετε να παιζει ρολο??

Αφού είναι εκεί αστο να ξεκουράζεται Wink
z@ck! - Πεμ 29 Αύγ 2013, 20:13:16
Θέμα δημοσίευσης:
θα χασει λιγο δυναμη + οτι βαζεις λιγο βαρος+πολυ πιο ακριβο σε μελλοντικη επισκευη... αλλα ειναι πιο αμεσο, δεν σε κουραζει και λενε οτι εχει αρκετα καλη πληροφορη.Το τελευταιο δεν ξερω κατα ποσο θα ισχυει σε τοσο ελαφρια καροτσα σαν την δικια σου...

Η κρεμαριερα κοπαναει καιρο , η τωρα αρχισε?

Τελικα τι ηταν το προβλημα που ειχες?
billy k - Παρ 30 Αύγ 2013, 08:12:34
Θέμα δημοσίευσης:
κοπαναει εδω και καιρο, και σιγα σιγα χειροτερευει, απλη κρεμαριερα 200 ευρο υδραυλικη απο ραλλυε 16ν 2003 350 , αποφασισα να παω με την υδραυλικη, μικρη σχετικα διαφορα, . μετα το ρεκτιφιε παιρνει κανονικα, δεν ειχε συμπιεση , ειχε στραβεσ βαλβιδες, σπασμενη πιανιερα, κλπ. ποσο πιο βαρυ μπορει να ειναι με την υδραυλικη ,?ειναι πανω απο 10 κιλα σε σχεση μετην απλη??
billy k - Παρ 30 Αύγ 2013, 08:23:24
Θέμα δημοσίευσης:
z@ck! έγραψε:
θα χασει λιγο δυναμη + οτι βαζεις λιγο βαρος+πολυ πιο ακριβο σε μελλοντικη επισκευη... αλλα ειναι πιο αμεσο, δεν σε κουραζει και λενε οτι εχει αρκετα καλη πληροφορη.Το τελευταιο δεν ξερω κατα ποσο θα ισχυει σε τοσο ελαφρια καροτσα σαν την δικια σου...

Η κρεμαριερα κοπαναει καιρο , η τωρα αρχισε?

Τελικα τι ηταν το προβλημα που ειχες?


οταν λες θα χασει δυναμη ,απο που, γιατι και ποσο? παιζει ρολο, οτι παιρνει κινηση η τροπα του τιμονιου απο τον ιμαντα της μηχανης??
z@ck! - Παρ 30 Αύγ 2013, 11:35:27
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ειναι μηχανικη, ειναι ηλεκτρικη. δηλαδη εχει ανεξαρτητο ηλεκτρικο μοτερ και δεν παιρνει κινηση απο ιμαντες. Απο κιλα ναι, ειναι κανα 10αρι κιλα πανω.
Χανει δυναμη γιατι τραβαει ρευμα. Το πιο πιθανο ειναι να χρειαστει να αλλαξεις και το δυναμο με 16ν. και η τιμες που σου λενε ειναι πολυ τσιμπημενες.

Μια απλη μηχανικη κρεμαριερα εχει το πολυ 130 ευρω ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ , εκτος αν την αγοραζεις απο την Peugeot χωρις εκπτωση. τωρα αν ο μηχανικος σου θελει 70-80 ευρω για να ξεβιδωσει 6 βιβες και τις σωληνωσεις της εισαγωγης.. οκ ... εσυ πληρωνεις. Για την υδραβλικη δεν φερω αποψη ποσο εχει αλλα μεταχειρα, το πολυ 200 ευρω ολα τα ανταλλακτικα μαζι.
Την Μηχανικη κρεμαριερα μου που ειναι ιδια με την δικια σου, τα πλαστικα δαχτυλιδια εχουν το πολυ κανα 40ρι (σε αυθεντικα παντα,), και το ελλατηριο στην αγορα εχει βαρια 5 ευρω (πηρα τηλεφωνα και ρωτησα σε μαγαζια...) Αυτα που σου λεω ειναι για να ξαναφτιαξεις την δικια σου. Μπορει και να μην θελει τιποτα παρα μονο λιγο σφιξιμο το ελλατηριο, και να σταματησει να κοπαναει.

Εγω εχω 2 μηχανικες και ειμαι στην φαση που της κανω ανακατασκευη μιας και κανω γενικη στο αμαξι.

Οσο αφορα το προβλημα που ειχες..... Στραβες βαλβιδες? ε? σπασμενη πιανιερα..? ε? αυτα δεν συμβαινουν .... Αυτα μπορει μονο να ειναι απο κακη επισκευη κομενου ιμαντα η απο μαλ***α μηχανικου...?...
Παντως αυτο το προβλημα ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ! Οποιος ξερει εστω και λιγο ακουει τις βαλβιδες με την μια + οτι φαινεται αμεσως οταν πας να ρυθμισεις βαλβιδες 1000% !

Τι ομαδα αιματος εχεις?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr