PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207 (GT-RALLYE-RC) Πόσα χιλιόμετρα έχετε κάνει με πρόγραμμα?

broulis - Κυρ 16 Ιούν 2013, 23:58:58
Θέμα δημοσίευσης: 207 (GT-RALLYE-RC) Πόσα χιλιόμετρα έχετε κάνει με πρόγραμμα?
Γειά σας. Ανοίγω αυτό το topic για να δούμε πόσα χλμ έχουν αντέξει οι THP στους οποίους έχει μπει πρόγραμμα.
JDROGAS - Δευ 17 Ιούν 2013, 00:15:39
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχει και βραβειο??? Laughing Laughing Laughing
Νομιζω οτι πρεπει να διεκδικω μια απο τις πρωτες θεσεις....130.000 χλμ. Embarassed
broulis - Δευ 17 Ιούν 2013, 00:26:24
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε μου δυστυχώς δεν έχει προβλεφτεί κάποιο βραβείο...απλά ίσως να βοηθήσει κάποιους να πάρουν την απόφαση να βάλουν κάποιο πρόγραμμα. Καλό θα ήταν να λέμε βελτιωτή και το στάδιο, αν αυτό δεν ενοχλεί τους moderator και δεν θεωρείται διαφήμιση...
broulis - Δευ 17 Ιούν 2013, 00:27:48
Θέμα δημοσίευσης:
JDROGAS έγραψε:
Υπαρχει και βραβειο??? Laughing Laughing Laughing
Νομιζω οτι πρεπει να διεκδικω μια απο τις πρωτες θεσεις....130.000 χλμ. Embarassed


εξαιρετικό...
Gotcha - Δευ 17 Ιούν 2013, 08:02:38
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω τωρα 78000 και εχω το προγραμμα απο τις 18000, αρα 60000 κμ
Samer - Δευ 17 Ιούν 2013, 09:58:28
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω 133,000χλμ, και το εχω βαλει το προγραμμα το 2008 με 20,000χλμ αν θυμαμαι καλα.
Lef205 - Δευ 17 Ιούν 2013, 10:20:24
Θέμα δημοσίευσης:
αν θελετε γραψτε ποιος το εφτιαξε το προγραμμα και φυσικα στα χλμ που το εχετε αν αντιμετωπισατε καποιο προβλημα ή ειχατε καποια προωρη φθορα στο αυτοκινητο που πιστευετε οτι ειναι λογω αυτου .
reselie-206 - Δευ 17 Ιούν 2013, 10:31:44
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικά το ιδανικότερο θα ήταν
Τuner:
Χιλιόμετρα ρύθμισης:
Χιλιόμετρα σήμερα:
χαρακτηριστικά λειτουργίας: (πίεση κτλπ)
προβλήματα: (προβλήματα που πιθανώς να σχετίζονται με το πρόγραμμα και προέκυψαν μετά απο αυτό. Ίσως και τα χιλιόμετρα που προέκυψε το πρόβλημα)

Έτσι θα υπάρχει μια σφαιρική εικόνα! Βέβαια για εμένα αν και βοηθάει καλό είναι να μην αναφερθεί tuner γιατί θα γίνει μπάχαλο!
N207r - Δευ 17 Ιούν 2013, 12:51:54
Θέμα δημοσίευσης:
Κ φυσικά παίζει σημαντικό ρόλο η χρήση που κάνουμε στο αμάξι κ η συντήρηση..
Γιατί μπορεί εγώ π.χ που δεν έχω πρόγραμμα να το σπασω (κοντευω) κ άλλος να το έχει b.t μαμά μοτέρ κ να μην έχει κανένα θέμα..
volvos - Δευ 17 Ιούν 2013, 13:24:26
Θέμα δημοσίευσης:
γιατι δε το πατε αναποδα?

να γραψουν οσοι εχουν προγραμμα και δε τους εχει βγαλει προβλημα?
broulis - Δευ 17 Ιούν 2013, 14:07:48
Θέμα δημοσίευσης:
Θεωρώ οτι σκοπός του topic δεν είναι να απαριθμεί ο καθένας τα όποια προβλήματα είχε με τον THP τοu. Υπάρχει ειδική ενότητα στο φόρουμ. Βέβαια εαν παρουσιάστηκε κάτι και είναι σίγουρο ότι οφειλόταν στο πρόγραμμα θα ήταν χρήσιμο να το μάθουμε...Πιο πολύ ενδιαφέρον όμως παρουσίαζει το γεγονός να μάθουμε πόσα χλμ περίπου αντέχουν οι THP πουσαρισμένοι με πρόγραμμα...
Gotcha - Δευ 17 Ιούν 2013, 14:15:21
Θέμα δημοσίευσης:
Το να εχεις THP με προγραμμα και σωστη συντηρηση, παει να πει πως θα σου κρατησει περισοτερο απο οτι μαμα
mathanas - Δευ 17 Ιούν 2013, 15:32:17
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Το να εχεις THP με προγραμμα και σωστη συντηρηση, παει να πει πως θα σου κρατησει περισοτερο απο οτι μαμα


Επειδη αυτο ακουγεται εδω αρκετα συχνα..... θελω να ρωτησω που βασιζεται ακριβως καθως και τι σημαινει σωστη συντηρηση (λαδια φιλτρα μπουζι) ή (λαδια φιλτρα μπουζι ανοιγμα καπακι καθαρισμος βαλβιδων ανα 15.000, συνεχης ελεγχος χρονισμου κτλ) διοτι για το THP αυτο ειναι η σωστη συντηρηση και οχι αλλαγη μπουζι και λαδια ανα 30.000-40.000 που λεει η peugeot....
Gotcha - Δευ 17 Ιούν 2013, 15:39:42
Θέμα δημοσίευσης:
Λαδια καθε 7-8000
Μπουζι καθε 15-20000
Σωστο ζεσταμα-κρυωμα
Χρονισμα εφοσον χρειαστει
Καθαρισμος καθε 30-40000 (οχι ανοιγμα καπακι, μονο απο την μερια της πολλαπλης εισαγωγης)
kostas207rc - Δευ 17 Ιούν 2013, 16:07:03
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Λαδια καθε 7-8000
Μπουζι καθε 15-20000
Σωστο ζεσταμα-κρυωμα
Χρονισμα εφοσον χρειαστει
Καθαρισμος καθε 30-40000 (οχι ανοιγμα καπακι, μονο απο την μερια της πολλαπλης εισαγωγης)

Αν αφήσεις μπουζί για 15 με 20 την πάτησες...στα 10 θέλουν αλλαγη για μένα
Gotcha - Δευ 17 Ιούν 2013, 16:11:24
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα κοιτα και παλι σχετικο ειναι αυτο αναλογα με την χρηση που του κανεις. Στα 15-20 που τα αλλαζω, βγαινουν σχετικα καινουργια τα δικα μου. Αν ειμουν κανας κανιβαλλος και το πηγαινα σπαστο ολη την ωρα ισως και να τα φτυνανε πιο νωρις.
gew_ponos - Δευ 17 Ιούν 2013, 16:17:29
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή προβλέπω να γινόμαστε κ@λος καλύτερα να μείνουμε στα βασικά, πόσα χιλιόμετρα με πρόγραμμα. Να μην μπλέξουμε ούτε προγραμματιστές, ούτε προβλήματα. Ποιος μπορεί να πει με σιγουριά για κάποιο πρόβλημα του οτι φταίει αποκλειστικά το πρόγραμμα?? Θα γράψουμε πολλά και ίσως πέσουν ευθύνες σε ανθρώπους χωρίς λόγο (άθελα μας συκοφαντική δυσφήμιση). Τα θετικά ή αρνητικά του προγράμματος προτείνω να τα κρατήσει ο καθένας για τον εαυτό του. Λοιπόν εγώ έχω 68000km και πρόγραμμα απο περίπου 40000km.
broulis - Δευ 17 Ιούν 2013, 16:47:29
Θέμα δημοσίευσης:
gew_ponos έγραψε:
Θα γράψουμε πολλά και ίσως πέσουν ευθύνες σε ανθρώπους χωρίς λόγο (άθελα μας συκοφαντική δυσφήμιση). Τα θετικά ή αρνητικά του προγράμματος προτείνω να τα κρατήσει ο καθένας για τον εαυτό του.


Συμφωνώ απόλυτα gew_ponos...σκοπός όταν άνοιξα το topic δεν ήταν ούτε να δυσφιμήσω ουτε να διαφημίσω κανένα...μακριά απο αυτά.
bagos - Δευ 17 Ιούν 2013, 20:53:45
Θέμα δημοσίευσης:
Με πρόγραμα αντέχει περισσότερο ητ είναι πιο πλούσιο αποτι τα μαμα.εμένα φοράει πρόγραμμα από τις 6000κμ,κ εχω 70000κμ.
Εχω αλλάξει αρκετά σετ απ,οπως μαμα 150αρα τουρμπίνα,τουρμπίνα rc,hybrid turbo μετά.από τα 40000 κμ το ειχα b.t κ στα 60000κμ το έκανα σφυρυλατο που το εχω κ 10000κμ μέχρι τώρα.το εχω λιώσει στις κόντρες κ εχω ανεβάσει φωτό με τα μαμα μπιελοπιστονα,κ φωτό της κεφαλής σε αριστη κατάσταση.αν δεν ήθελα να το ανεβάσω άλλο,δε θα είχα πρόβλημα να το αφήσω έτσι για αρκετό καιρό ακόμα.ούτε σημάδια απο πυρακια,ούτε στεγναματα ούτε τίποτα.μπούσι κάθε 12000 κμ το πολύ.
android - Τρι 18 Ιούν 2013, 01:30:06
Θέμα δημοσίευσης:
Ενα τυπικο φουλ πρωτο σταδιο βγαζει ευκολα 15000 χλμ αλλαγη μπουζι.Ενα πουσαρισμενο ΟΧΙ ,Ενα που βαζει βενζινη απο οπου βρει ΟΧΙ

Τωρα προβλημα που μπορει να φταιει το προγραμμα,ποιος μπορει να βγει να το πει και να το αποδειξει?
Gotcha - Τρι 18 Ιούν 2013, 08:29:41
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
Ενα τυπικο φουλ πρωτο σταδιο βγαζει ευκολα 15000 χλμ αλλαγη μπουζι.Ενα πουσαρισμενο ΟΧΙ ,Ενα που βαζει βενζινη απο οπου βρει ΟΧΙ

Τωρα προβλημα που μπορει να φταιει το προγραμμα,ποιος μπορει να βγει να το πει και να το αποδειξει?


+1
reselie-206 - Τρι 18 Ιούν 2013, 09:00:40
Θέμα δημοσίευσης:
Gia pιο λόγο να ρισκάρεις για 4 ψωρομπουζί? τα αλλάζεις κάθε 10-12 χιλιάδες και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο... εάν δεν κάνεις συνεχώς ταξίδια τότε αυτά τα χιλιόμετρα θα γίνουν σε 6 μήνες εώς 1 χρόνο.. Σιγά τα αυγά...
Είναι δεν είναι εντάξει τα αλλάζεις και τέλος.. Εξ'αλλου τόσα και τόσα δίνουμε για βενζίνες πχ.. κάνεις κράτη μια εβδομάδα και να τα μπουζί Laughing Laughing

Τώρα σχετικά με το πρόγραμμα απο μόνο του δεν σου κάνει ζημιά εφόσον είναι σωστό... Εάν ακολουθεί τη θεωρία της φυσικής και όχι ότι έρθει στη κούτρα του προγραμματιστή (δηλαδή να έχει σωστά μίγματα advance κτλπ ) τότε δεν πρόκειται να κάνει κίχ....

Πέραν αυτού εννοείται πώς όσο πουσάρεις ένα μοτέρ παράγει περισσότερη ενέργεια με αποτέλεσμα και μεγαλύτερες θερμοκρασίες (ώς αποτέλεσμα του συντελεστή απόδοσης του εκάστοτε κινητήρα και την ενέργεια που 'χάνεται' ώς θερμότητα). Γιαυτό καλό είναι να βοηθάμε το μοτέρ να αποβάλει τη παραπάνω θερμότητα με κάθε δυνατό τρόπο (πχ καλό παραφλού, καλό λάδι, μεθανόλες , σωστή εξάτμιση χωρίς γωνίες και κολλήσεις του κ@λου κτλπ)

Σίγουρα πάντως με ένα ΣΩΣΤΟ πρόγραμμα (με αρνητικό αντίκτυπο στην κατανάλωση/καυσαέρια) μπορεί να δουλέψει πιο ασφαλές και σωστά ένα μοτέρ γιατί ώς γνωστόν πλέον οι εταιρίες εστιάζουν την προσοχή τους στα καυσαέρια κάτι που οδηγεί σε στεγνό μίγμα..
MAD - Τρι 18 Ιούν 2013, 13:59:04
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
Ενα τυπικο φουλ πρωτο σταδιο βγαζει ευκολα 15000 χλμ αλλαγη μπουζι.Ενα πουσαρισμενο ΟΧΙ ,Ενα που βαζει βενζινη απο οπου βρει ΟΧΙ

Τωρα προβλημα που μπορει να φταιει το προγραμμα,ποιος μπορει να βγει να το πει και να το αποδειξει?


+1000000000
nikos68 - Παρ 19 Ιούλ 2013, 09:56:00
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν παιδες ωραίο τόπικ ανοίξατε και θα παραθέσω κι εγώ τις απόψεις μου σχετικά με τις βλάβες και τα χμ του αυτοκινητου.
Το δικό μου έχει τα διπλά σχεδόν χμ από αυτά που είδα εδω μεσα μεχρι στιγμης που σημαινει έχω αυτή τη στιγμή 160000 με πρόγραμμα από 20000 χμ.
Σοβαρες βλάβες δεν εχει βγαλει το αμαξι με την έννοια ότι συντηρείται σωστά σε όλα τα επίπεδα που αφορούν τον κινητήρα και τα περιφερειακα.
Η πιο σοβαρή οικονομικά βλαβη ήταν η αντλία υψηλής η οποία έκανε κόλπα τωρα τελευταία και χωρις να δείχνει εμφανή σημεία φθοράς αλλάχτηκε κι έστρωσε η κατάσταση χωρίς το αμαξι να έχει μείνει στο δρόμο λόγω πάυσης παροχής καυσίμου.
Επίσης έχει αλλαχτεί και ο διακλαδωτηρας των υγρων ψύξης γιατί έχανε από τη μεριά του θερμοστατη και ειναι φιξ το ανταλλακτικό.
Επίσης η σκαστρα Vag που έχουμε οι περισσότεροι τα έπαιξε μετά από 125000χμ...άρα έχει κι αυτή ημερομηνία λήξης ίσως περισσότερη από τη μαμα.
Το αμαξι χρονίστηκε στα 110000 από ζούρλια δική μου χωρις να έχει παρουσιασει κατι.Έχανε 5 μοίρες δε θυμαμαι ποιος εκκεντροφόρος και καθαριστηκαν και οι βαλβίδες εισαγωγης με το γνωστό αφρό κρύβοντας τα καυσαέρια τον ήλιο για μερικά λεπτά.
Πραγματικά έγινε άλλο αυτοκίνητο...επομενως χρειαζεται ένας έλεγχος σε αυτά περίπου τα χμ.
Άποψή μου είναι η εξής:...Όποιος έχει ένα λαδακι 5-30 μόνιμο στο πορτ μπαγκαζ έναν πολλαπλασιαστη και ίσως και αντιψυκτικό θα κανει άφοβα όσα χμ θελει.
Αυτά με λίγα λόγια..όποιος θελει λεπτομερειες άλλες μπορεί να ρωτησει
Very happy Very happy
recife_rallye - Σαβ 20 Ιούλ 2013, 21:55:34
Θέμα δημοσίευσης:
Οντως ωραιο τοπικ αλλα πρεπει να γινει οπως το προτεινε ο τασος αν θυμαμαι καλα..Αλλιως θα παραμεινει σαν μια γενικη συζητηση περι βελτιωσης.
Στη δικη μου περιπτωση το αυτοκινητο προγραμματιστηκε για πρωτη φορα οταν ειχε 25000χλμ.Βασικα η αποψη μου περι του 150αριου ειναι πως αδικειται ο κινητηρας με τετοια δυναμη.Επρεπε να βγαινει με πιο πολλη ισχυ οσο περιπου παιρνει με ενα προγραμμα και το ελεγα απο τις πρωτες μερες που το πηρα στα χερια μου.
Εχω αλλαξει και γω αρκετα σετ απ απο σκετο προγραμμα-εξατμιση σε υβριδια και b.t με σωστη συντηρηση στον κινητηρα εχοντας φυσικα τα αναποφευκτα προβληματα που ειχαν οι περισσοτεροι,χρονισμου και χαλια βαλβιδων.
Δυστυχως ομως παιδια τα προγραμματα δεν ειναι ολα ιδια.Μπορει 2 ιδια φαινομενικα προγραμματα(με ιδιες πιεσεις μιγματα και αβανς) να μην εχουν καμμια σχεση.Μπορει επισης να πηγαινουν και μαζι στο δρομο,αλλα παλι δε θα εχουν καμμια σχεση.Μπορει το ενα να τρωει τα μπουζι του στις 20000χλμ και το αλλο να μην μπορει να βγαλει ουτε 15.
Αυτο οδηγει σε ενα ισχυρο συμπερασμα,πως καλο ειναι να βαζεις κατι δοκιμασμενο που εχει αποδειξει οτι αντεχει στο χρονο και δεν προκαλει προβληματα περαν των συνηθισμενων.Τωρα θα μου πεις πως γινεται αυτο οταν το αυτοκινητο σου ειναι νεο στην αγορα και συνεπως στη βελτιωση.Δυστυχως ο μονος τροπος να βγαλεις ενα υποτυπωδες συμπερασμα ειναι οι προηγουμενες δουλειες σε αλλα αυτοκινητα,αλλα και παλι Confused
Αφου λοιπον αυτο το σταδιο εχει περασει για τα thp πλεον ειναι γνωστο σε ολους οτι υπαρχουν 3-4 προγραμματιστες στην Ελλαδα που κανουν παπαδες με αυτους τους κινητηρες και μαλιστα διαπρεπουν και στο εξωτερικο! Wink
Οποτε για μενα και πιστευω πολλους ακομη απο εδω,το να βαλεις προγραμμα σε thp ειναι τοσο επιφοβο οσο το να αλλαξεις το....ραδιοcd σου Wink
leonidasthess - Δευ 26 Αύγ 2013, 20:09:22
Θέμα δημοσίευσης:
γεια χαρά παιδιά,

Θέλω να βάλω πρόγραμμα στο 207cc μου και δεν ξέρω που να παω...Ξέρεις κανεις να προτείνει κανέναν καλό στην Θεσσαλονίκη;

Ευχαριστώ!
Morfeas - Παρ 30 Αύγ 2013, 21:01:41
Θέμα δημοσίευσης: fw
Εγώ έχω κάνει 150000 από το οποία τα 140000 είναι με πρόγραμμα πρώτου σταδίου 194 hp.Από τα 125000 έβαλα υβριδική τουρμπίνα(220hp) γιατί στην μαμά ράγισε το σαλιγκάρι. Το ενεργητικό είναι 2 πολλαπλασιαστές, τρόμπα βενζίνης, το σαλιγκάρι και κυκλοφορητής νερού αυτός που στέλνει νερό για να ψύξει την τουρμπίνα. Το πρόβλημα είναι μόνο ότι στα 10000 χιλιόμετρα που αλλάζω τα λάδια έχω συμπληρώσει άλλα τόσα περίπου δηλαδή 4 κιλά. Με λίγα λόγια θέλω 8 κιλά λάδι για κάθε 10000 χιλιόμετρα. Του έβαλα και 5-40 αλλά δεν είδα διαφορά.
broulis - Σαβ 31 Αύγ 2013, 05:07:02
Θέμα δημοσίευσης:
Κι εγω μπήκα στο πειρασμό και έβαλα προγραμμα στο 57.000χλμ . Είμαι πρώτο στάδιο δηλαδη φίλτρο,εξάτμιση, πρόγραμμα και σκάστρα απο s3...Δεν έχω πάει δυναμόμετρο ακόμα για να ξέρω ιπποδύναμη...Τα πρώτα 1300 χλμ είναι απροβλημάτιστα...το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι οτι με 35 βαθμους τα πρωινα στη Κρητη το αυτοκίνητο δεν παει οπως το βράδυ φυσικά και το βιντιλατερ μες στη πόλη δουλεύει υπερωρίες...προσεχώς intercooler αναγκαστικά λοιπόν!
leonidasthess - Πεμ 05 Σεπ 2013, 09:01:59
Θέμα δημοσίευσης:
broulis έγραψε:
Κι εγω μπήκα στο πειρασμό και έβαλα προγραμμα στο 57.000χλμ . Είμαι πρώτο στάδιο δηλαδη φίλτρο,εξάτμιση, πρόγραμμα και σκάστρα απο s3...Δεν έχω πάει δυναμόμετρο ακόμα για να ξέρω ιπποδύναμη...Τα πρώτα 1300 χλμ είναι απροβλημάτιστα...το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι οτι με 35 βαθμους τα πρωινα στη Κρητη το αυτοκίνητο δεν παει οπως το βράδυ φυσικά και το βιντιλατερ μες στη πόλη δουλεύει υπερωρίες...προσεχώς intercooler αναγκαστικά λοιπόν!


Ποσα χρήματα έδωσες για το πρόγραμμα φίλε; Είναι αυτό που περίμενες;
broulis - Τετ 25 Δεκ 2013, 20:55:24
Θέμα δημοσίευσης:
[/quote]
Ποσα χρήματα έδωσες για το πρόγραμμα φίλε; Είναι αυτό που περίμενες;[/quote]

Το κόστος του προγράμματος είναι μικρό αναλογικά με το αποτέλεσμα...εαν έχεις ήδη βάλει τα κατάλληλα περιφερειακα απο πριν δεν θα σου φανει... Εμένα η λογική μου λέει ότι μόλις πεθάνει κάποιο εξάρτημα το αλλαζουμε με αναβαθμισμένο έτσι ώστε να έρθει τμηματικά η βελτίωση και να μην χαλάσεις με τη μια μια περιουσια...βέβαια έγω το αμάξι θέλω να το κρατήσω αρκετά χρόνια ακόμα( θεου θέλοντος και THP επιτρεποντος...). Έιναι πρώτο στάδιο E-tuners οπώτε ευκολα μπορείς να μάθεις την τιμη του...Επιδόσεις μέρα με τη νύχτα...απλά το συνηθίζεις και αυτό και θες κι αλλο...και εκει είναι το tripaki που πρέπει να διαχειριστεις...έχω 3500χλμ με πρόγραμμα χωρίς προβληματα και κρίνωντας απο όσα διαβάζω για τους συγκεκριμενους βελτιωτες να μην έχω θέματα αργότερα ( που να έχουν να κάνουν με το πρόγραμμα)...Εαν καταφέρω να λύσω και τις προσεχεις μέρες με ενα μικρό ρεκτιφιε το θέμα της κατανάλωσης λαδιου θα είμαι πολύ χαρούμενος + συν ότι θα μπει και intercooler και αυτό θα βοηθήσει τις επιδόσεις...μόλις πάω δυναμόμετρο θα σας πω και αποτελέσματα...
Kostaswannabe - Πεμ 26 Δεκ 2013, 10:51:13
Θέμα δημοσίευσης:
Και εδω ερχεται να μπει και το δικο μου λιγο off topic ερωτημα...
Προγραμμα η Αγραφο?? με τα ιδια περιφερειακα παντα.. (Φιλτρο με σωστη παροχη αερα στην τουρμπινα χωρις στροφες κλπ,Εξατμιση μια απ τα ιδια και αργοτερα cooler)??
recife_rallye - Πεμ 26 Δεκ 2013, 11:29:24
Θέμα δημοσίευσης:
Δε χρειαζεται αγραφο ο thp.
Ο med17.4 εχει απειρες λειτουργιες και μπορεις να κανεις οτι θελεις,απλα θελει λιγο ψαξιμο και πειραματισμο απο τον προγραμματιστη σου.Η bosch απο το 2003 και μετα αν θυμαμαι καλα βγαζει εκπληκτικους εγκεφαλους που μπορεις να εχεις τα καλα που σου προσφερει ενας αγραφος που θα τον πληρωσεις 2000ε++++....Και σκεψου οτι ο MED17.4 ο σχεδον τελευταιας γενιας εγκεφαλος που βγαζει η bosch.Φαντασου τι μπορεις να κανεις λοιπον.

Ηδη υπαρχει προγραμματιστης που γραφει και εδω μεσα ο οποιος εχει ενεργοποιησει launch control στο δικο του αυτοκινητο.Δεν ξερω αν εχει δουλεψει και το anti-lag που ελεγε οτι το ψαχνει Wink
bagos - Πεμ 26 Δεκ 2013, 11:53:42
Θέμα δημοσίευσης:
Εχεις ενα αμαξι με χιλια δυο βοηθηματα κ θες να βαλεις αγραφο?να ηταν αγωνιστικο να το καταλαβω αλλα σε καθημερινο αμαξι...αυτος που θα στο ρυθμθσει θα μπορει να κανει να δουλεψουν ολα σωστα?αιρκοντισιον,esp,καν μπας,αντλιες ψυξης τουρμπο,κτλ κτλ?
Δεν ειναι μονο το ρυθμισμα του κινητηρα,ειναι κ ολα τα αλλα!
Kostaswannabe - Πεμ 26 Δεκ 2013, 12:42:12
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν το σκεφτομουν να σου πω την αληθεια απλα εχω ενα ξαδερφο ηλεκτρολογο ο οποιος μαζι με τον προγραμματιστη του βαζουν αγραφους στην πλειοψηφια των αγωνιστικων πελοποννησου για αναβασεις και με πιπιλαει συνεχεια για αγραφο αντι τσιπ λογω του 8% περισσοτερο avance κλπ κλπ κλπ.
broulis - Πεμ 26 Δεκ 2013, 15:42:19
Θέμα δημοσίευσης:
Κωστα αμα εχεις δικό σου ηλεκτρολογο και προγραμματιστη,τοτε πολλα πράγματα αλλαζουν...μπορείς να πειραματιστεις διχως να σε νοιαζει τοσο πολυ το εμπα εβγα τους αυτοκινητου στο συνεργειο...αλλα σιγουρα τα THP δεν ειναι τερατα αξιοπιστιας και εγω προτιμω να ειμαι συντηρητικος...πχ και στο προγραμμα επελεξα Salex γιατι αφηνουν πολλες δικλειδες ασφαλειας και δεν το φτανουν στο οριο...οσο για το cooler ειναι ακρως απαραιτητο το καλοκαιρι...εγω εδω Κρητη ειχα αλλο αυτοκινητο το πρωι και αλλο το βραδυ...
Gr13 - Παρ 27 Δεκ 2013, 10:34:41
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω 73000 χιλιόμετρα και το πρόγραμμα είχε μπει στα 18000 χιλιόμετρα αν θυμάμαι καλά,μεχρι τώρα δεν έχω καποιο πρόβλημα,βενζίνη πάντα 100άρα ,αλλαγη στα λάδια καθε 10000 και μπουζί καθε 18000-20000 και όλα καλά.Το πρόγραμμα είναι από τον Στέλιο(Salex) από τους eTuners
bagos - Παρ 27 Δεκ 2013, 15:01:25
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω το εχω απο τις 3000κμ κ μεχρι στιγμης εχω κανει 75000κμ.ησυχα πραματα κ κανενα ανοιγματακι για ξεμπουκωμα... Laughing Laughing Laughing
salex - Σαβ 28 Δεκ 2013, 02:31:23
Θέμα δημοσίευσης:
άντε και για καμια βόλτα μέχρι το σούπερ μάρκετ, έτσι Βαγγέλη;

Φαντάζομαι το δικό μου δε μετράει μάλλον! Smile
N207r - Σαβ 28 Δεκ 2013, 11:22:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ε για πες κ εσύ Στέλιο χλμ κ πόσα με big turbo κ αν εχεις ανοίξει μοτέρ..
bagos - Σαβ 28 Δεκ 2013, 20:12:16
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
άντε και για καμια βόλτα μέχρι το σούπερ μάρκετ, έτσι Βαγγέλη;

Φαντάζομαι το δικό μου δε μετράει μάλλον! Smile

Σουπερ μαρκετ πλεον,μονο οταν το πορτ μπαγκαζ δεν εχει μεσα το καροτσι,κ εχει χωρο για τσαντες με ψωνια.αλλιως μονο τελαρα με αναψυκτικα για το μαγαζι... Laughing
salex - Σαβ 28 Δεκ 2013, 23:54:14
Θέμα δημοσίευσης:
Κι εγώ έχω 135.000χλμ συνολικά.
Μαμά μοτέρ με big turbo από τις 60.000χλμ, πιο πριν με υβριδική για 20.000χλμ και πιο πριν με μόνο πρόγραμμα.

Από όλα τα setup όμως το τελευταίο είναι αυτό που κράτησα και το σκέφτομαι να κάνω κάτι πιο επιθετικό. 280 άλογα είναι υπερ αρκετά για το αυτοκίνητο και ο κινητήρας το αντέχει χωρίς προβλήματα. Να το κάνω σφυρήλατο για άλλα 50-100 άλογα; Ίσως μόνο για πειραματισμούς.
N207r - Κυρ 29 Δεκ 2013, 22:22:58
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά αξίζει να το κανεις bt κ να το δουλευεις χαμηλή πίεση εαν θέλεις άλογα χωρίς μεγάλες πιέσεις κ ζόρια απλά θέλεις λεφτά μαζεμένα.. Απο την άλη το να το κανεις σφυρί κ +50 ή 100 Ξεφεύγει το κόστος κ πας σε άλλα λημέρια. Πάντος εαν κάνεις αρχή δεν σταματας εύκολα!
makis106 - Κυρ 29 Δεκ 2013, 23:27:27
Θέμα δημοσίευσης:
Η μαγκια ειναι να μην παρασυρεσαι, και να πηγαινεις μεχρι εκει που πραγματικα χρειάζεσαι. (ακομη και αν αυτο ειναι το bt!) Wink
broulis - Δευ 30 Δεκ 2013, 07:56:14
Θέμα δημοσίευσης:
Μωρε ας μην ηταν η 100αρα κοντα στα 2 ευρω και θα σου ελεγα που θα σταματουσαμε...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr