Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Μετατροπή σε LPG peugeokatsiou - Τετ 12 Ιούν 2013, 07:48:34 Θέμα δημοσίευσης: Μετατροπή σε LPG
Αξίζει η μετατροπή σε 1,4 95ps 308 που κάνει καμία 20,000 χιλιόμετρα το χρόνο ή μάταιο τελείως; Ρωτάω γιατί ακούγονται εξισώσεις τιμών καυσίμων και διάφορα τέτοια ωραία οπότε μην μπω μέσα σαν χαζός. Δηλαδή σε μία πλάστιγγα κόστους ποιοτικής μετατροπής και 15-20,000 χιλιομετρων ετησίως, αξίζει; superbike1977 - Πεμ 13 Ιούν 2013, 08:56:49 Θέμα δημοσίευσης:
Το θεμα εχει αναλυθει διεξοδικα.Ψαξε και αρχισε να διαβαζεις..... geo106xs - Πεμ 13 Ιούν 2013, 13:57:30 Θέμα δημοσίευσης:
Συνονοματε,εδω ειναι ενα λινκ http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=21714 Αφορα στο 206,λογικα ομως θα σου φανει χρησιμο,μιας και το 1.4 95hp το φορουσαν και τα 206 Driver ///M - Πεμ 13 Ιούν 2013, 15:58:54 Θέμα δημοσίευσης:
Toν ΕΤ3 με τα 90 άλογα φορούσαν τα 206, ο vti είναι πιο καινούριος.
Αν και δεν παίζει κανα ιδιαίτερο ρόλο αφού στην κατανάλωση άντε ο τελευταίος να είναι μισό λίτρο μέσο όρο πιο οικονομικός.
Με 15-20.000χλμ που κάνεις φίλε, ναι αξίζει να βάλεις υγραέριο αν έχεις σκοπό να κρατήσεις το αμάξι σου για χρόνια.
Μετά από καμια 2ετία θα έχεις κάνει απόσβεση και στη συνέχεια θα έχεις γύρω στο 40% οικονομία σε σχέση με τώρα.
Απλά είναι πολύ σημαντικό να γίνει σωστή τοποθέτηση κι επειδή ο κινητήρας σου είναι άμεσου ψεκασμού και αρκετά σύγχρονος, θα ήμουν λίγο επιφυλακτικός αν δεν έβλεπα δουλειά σε παρόμοιο κινητήρα που να λειτουργεί απροβλημάτιστα για αρκετό καιρό.
Πρόσεξε λοιπόν γιατί αν γίνει καμια στραβή θα είσαι συνέχεια με προβλήματα.
Αν όλα γίνουν σωστά όμως, σε συμφέρει.