Jean έγραψε: |
Χάνει πολύ λάδι? |
makis106 έγραψε: |
Τα λάδια που σου λείπουν δεν φεύγουν από εκεί.τα λάδια καίγονται στο θάλαμο καύσης, από φθορά είτε στα τσιμουχακια των βαλβίδων, είτε στα ελατήρια εμβολων,εκτός κ αν υπάρχει ορατή μεγάλη εξωτερική διαρροή. ωστόσο ένας κομμένος σωλήνας αναθυμιάσεων μπορεί να επιβαρύνει τη κατάσταση. Φτιάξ' τον και βλέπεις. |
makis106 έγραψε: |
Ναι, οι αναθυμιάσεις πάντα μεταφέρουν λάδια τα οποία πάνε στην εισαγωγή και καίγονται. Αν όμως τα ελατήρια των εμβολων είναι φθαρμένα, τότε εκτός από τα λάδια που περνάνε στο θάλαμο καύσης κατά τη φάση της εισαγωγής, διαφεύγει και μεγάλη ποσότητα καυσαερίων από το θάλαμο καύσης προς το στροφαλοθαλαμο, με αποτελεσμα μεγάλη ποσότητα αναθυμιάσεων, που συμπαρασύρουν μεγάλη ποσότητα λαδιών, που στη συνέχεια οδηγούνται στην εισαγωγή και καίγονται. |
makis106 έγραψε: |
Απλά πράγματα ![]() ![]() ![]() |
OnyX έγραψε: |
Φιλε μου
ΤΕΣΤ 1. Τραβα το σωληνακι που λες οτι εχει κοπει λιγο (αναθυμιασεων) και ασε το αμαξι να δουλευει και βαλε καποιον να παταει το γκαζι μεχρι τις 4000-4500 στροφες.Αν δεις μπλε καπνο απο το σωληνακι καις λαδακια... ΤΕΣΤ 2. Βαλε το αμαξι να δουλευει και παρατηρησε την εξατμιση αν στο ΠΡΩΤΟ ΠΑΤΑ του γκαζιου βγαζει μπλε καπνο...αν βγαζει μπλε καπνο εχεις θεμα με τα τσιμουχακια βαλβιδων (αν και δεν δικαιολογειται η ποσοτητα λαδιου που λες οτι εχει χαθει) ΤΕΣΤ 3. πλυνε το αμαξι καλα απο κατω (αν εχει λασπες η διαρροες λαδιου-υγρων κτλ) και κυκλοφορησε το για λιγο καιρο...αν εχεις διαρροη απο καπου θα το καταλαβεις ευκολα (εκτος και αν βλεπεις ηδη κηλιδες στο μερος που το παρκαρεις ηδη) |
OnyX έγραψε: |
σορρυ...στο βημα 1 και 2 ειδες μπλε καπνο?
Αν πλυνεις καλα το μοτερ σου και δεις λαδια απο το καπακι τοτε πας για φλαντζες...αν τα λαδια ειναι απο το σασμαν τοτε γιατι να αλλαζεις φλατζες χωρις λογο? μεροκαματακι θελεις να γινεις? Επισης αν χανεις απο το ψευτοκαπακο γιατι να αλλαξεις ολες τις φλαντζες,τσιμουχακια,ελατηρια κτλ οπως γραφεις?Εντοπισε πρωτα την διαρροη η την αιτια που χανεις λαδακια και μετα βλεπεις τι κανεις... |
geo106xs έγραψε: |
Τελικα,μπλε καπνο ειδες; ![]() |
dilomenos_trelos έγραψε: |
και αλλο ενα τα λαδια μου ειναι στην μεση ουτε μιν ουτε μαξ και μου ανεβαζει θερμοκρασια μιση γραμη ποιο πανω και δεν πευτη με τιποτα εχω σκοπο να του αλλαξω λαδια τι προτεινεται με λιγα λογια και ανεβαζει θερμοκρασια και πρεπει ν καιει και λιγο λαδακι ειναι 171.000 χιλιαδες χιλιαμετρα σημιοστε οτι φοραω τελικο και φιλτρο οι κριτικη επιτροπι μπορει να το σκευτι και να μου απαντηση καπως υπευθινα??? οσους εχω ρωτισει ο καθενας το μακρυ του και το κοντο του ο ενας βαλε ποιο χοντρο ο αλλος ποιο χοντρο και φθηνω και αλαζε το καθε 1000 χλμ. το ψιλο σπαω την λεω την αμαρτια μου και για αυτο πηρα peugeot
σορρυ για τα χιλιομετρα ειχα κανει λαθος κατα 1000 χιλιομετρα!!! |