PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207 - Turbo off αλλα χωρίς safe mode!

reselie-206 - Παρ 24 Μάϊ 2013, 07:48:44
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Turbo off αλλα χωρίς safe mode!
Kαλημέρα

Μιας και θέλω να το μαζέψω λίγο ας ξεκινήσουμε απο το πρώτο θεματάκι

Άλλες φορές τουρμπίζει σα διάολος άλλες φορές μουλαρώνει χωρίς κανένα σφάλμα και δεν τουρμπίζει!
Τι εννοώ: χθεσινό παράδειγμα.. Ξεκινάω απο το σπίτι μου ατούρμπιστος δηλαδή εώς 0,1 - 0,2 με το ζόρι... μετά απο κανα δυό χιλιόμετρα ξαφνικά ξεκινάει να τουρμπίζει κανονικά. το βράδυ και μετά απο αρκετά χιλιόμετρα σταματάει πάλι για κανα 10λεπτο και μετά ξαναξεκινάει...! Τι να φταίει? ν75 ίσως? Κατα τη διάρκεια που κάνει το παραπάνω δεν βγάζει τίποτα ούτε κρατάει κάτι στον εγκέφαλο.
το αμάξι δουλεύει κάμποση πίεση (1,5-1,6 σταθερή , 1,7-1,8 over)


Άπαντες βρωμοτουρμπάκιδες σας προσκαλώ να λύσουμε αυτό το μυστήριο Laughing Laughing
Samer - Παρ 24 Μάϊ 2013, 08:12:54
Θέμα δημοσίευσης:
Μεγεια το αμαξι Τασο!

Ετσι οπως τα λες θελει update.. Εκανε ακριβως το ιδιο το δικο μου οποτε γουσταρε τουρμπιζε, και με update απο τη peugeot το εφτιαξε.

Εχει και προγραμμα αποτι καταλαβα. Δες με τον παλικαρι που το ειχε τι γινοτανε
reselie-206 - Παρ 24 Μάϊ 2013, 08:23:17
Θέμα δημοσίευσης:
Samer έγραψε:
Μεγεια το αμαξι Τασο!

Ετσι οπως τα λες θελει update.. Εκανε ακριβως το ιδιο το δικο μου οποτε γουσταρε τουρμπιζε, και με update απο τη peugeot το εφτιαξε.

Εχει και προγραμμα αποτι καταλαβα. Δες με τον παλικαρι που το ειχε τι γινοτανε


Nαί έχει και πρόγραμμα και μάλιστα κανιβαλο . μήπως είναι θέμα προγράμματος και όχι update απλά με το update έστρωσε επειδή ξεφορτώθηκες το πρόγραμμα που είχες? μετά με το ίδιο file δεν στο ξαναέκανε? ή έφτιαξες άλλο πρόγραμμα?

Έχω σκοπό να φτιάξω απο την αρχή το πρόγραμμα γιατί παραείναι τσίτα και σε advance και σε πίεση αλλα ήθελα να μαζέψω πρώτα ότι άλλο μπορεί να έχει θέμα απο hardware ώστε να είμαι σίγουρος μετά..
Samer - Παρ 24 Μάϊ 2013, 10:04:59
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι το δικο μου ηταν μαμα και εκανε ετσι. Στρωθηκε με το update και μετα μπηκε προγραμμα.
SαλιγκαρAKIS - Παρ 24 Μάϊ 2013, 10:39:58
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχήν έχει διαβάσει για τα "προβλήματα" των 207 (1.6thp) στο forum?

Υπάρχουν κάποια βασικά θέματα που θα πρέπει να τσεκαριστούν κατά την αγορά ενός μεταχειρισμένου.

Πχ Ίσως το πιο βασικό, η απώλεια χρονισμού. Ύστερα Ν75 και αντεπίστροφη βαλβίβα αναθυμιάσεων καυσίμου από το ρεζερβουάρ. Αυτά ίσως ευθύνονται για σκαμπανευάσματα στη πίεση.

Επίσης να έχεις κατά νου, ότι το καπάκι (στη πλευρά της εισαγωγής) θα χρειαστεί καθάρισμα από επικαθίσεις καμμένου λαδιού.
reselie-206 - Παρ 24 Μάϊ 2013, 10:47:57
Θέμα δημοσίευσης:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
Καταρχήν έχει διαβάσει για τα "προβλήματα" των 207 (1.6thp) στο forum?

Υπάρχουν κάποια βασικά θέματα που θα πρέπει να τσεκαριστούν κατά την αγορά ενός μεταχειρισμένου.

Πχ Ίσως το πιο βασικό, η απώλεια χρονισμού. Ύστερα Ν75 και αντεπίστροφη βαλβίβα αναθυμιάσεων καυσίμου από το ρεζερβουάρ. Αυτά ίσως ευθύνονται για σκαμπανευάσματα στη πίεση.

Επίσης να έχεις κατά νου, ότι το καπάκι (στη πλευρά της εισαγωγής) θα χρειαστεί καθάρισμα από επικαθήσεις καμμένου λαδιού.



Ναί τα διάβασα
χρονισμό κοίταξα. Aχρόνιστο δεν είναι αλλα θέλει κάποια στιγμή να αλλάξω γλύστρες/ωστήριο τεντωτήρα.
Ν75 πώς να τσεκάρω? δε θα την έβγαζε σφάλμα?
Πάντως δε θα τα έλεγα 'σκαμπανεβάσματα'....Πολύ απλά : ή δουλεύει ή δε δουλεύει......ή ανεβάζει πίεση κανονικά ή δεν ανεβάζει καθόλου....
SαλιγκαρAKIS - Παρ 24 Μάϊ 2013, 11:31:28
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι αναγκαστικά, σε φίλου 207 η Ν75 είχε θέμα αλλά δεν φαινόταν πουθενά. Δυστυχώς Ν75 και αντεπίστροφη (στους thp) τα αλλάζεις καλού-κακού και αν είσαι τυχερός θα διορθωθεί το πρόβλημα. Ειδάλλως κοιτάς αλλού.

Πρίν όμως προχωρήσεις σε οποιαδήποτε αλλαγή θα ήταν θεμιτό κατά τη γνώμη μου να έρθεις σε επαφή με το προγραμματιστή του αυτοκινήτου να ρίξει μια ματιά (αν αυτό είναι εφικτό). Και ακόμη καλύτερα, πέρασε πρώτα το τελευταίο εργοστασιακό update σε κάποιο εξουσιοδοτημένο service peugeot και μετά βρίσκεις το προγραμματιστή (αφού πρώτα βέβαια έρθεις σε επαφή μαζί του για να του εξηγήσεις τι θα κάνεις, μην τυχόν και μείνεις χωρίς πρόγραμμα).
saikoe_39 - Παρ 24 Μάϊ 2013, 11:34:34
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικα πρεπει να πηρες το σφυρήλατο....

Το πρόγραμμα που εχει..για τα πραγματα που φοραει το αμαξι...ειναι οκ...το να το ριξεις ειναι χαζο....

Πηγαινε να σου διαβάσουν τον εγκέφαλο για σφάλματα..μπορει να εχει καταγράψει κατι...

Ν75 δεν ειναι...λογικα η θα σήκωνε τερμα πιεση..η τπτ...
Map δεν ξερω μηπως εχεις αλλαγμενους...
Μπορει να ειναι αντλια κενου της wastegate...
Δες για αντλια βενζινης....
Κοιτα μην χανεις πιεση απο κάπου..

Παρε τηλ εκει που εχει κανει το πρόγραμμα ο προηγούμενος και ρωτα για το προβλημα.....και ταυτοχρονα πες οτι θα κανεις update στην αντιπροσωπεια ..και πως θες να σου ξανα περασουν το προγραμμα κλπ...(μιλα πριν κανεις το update μαζι τους)
.
Και αν δεν ειναι τπτ απο ολα αυτα και δεν βγαζεις ακρη....ξοδεψε 200-250 ευρω..και βαλε ενα boost controler..
Εχει ξανα συμβει σε αλλο Rc να μην μπορουν να βρουν γιατι δεν εδινε πιεση..και τελικα...μπηκε ενα boost controler και τελος

Θελω να το δω το οχημα απο κοντα...σε ειδα χθες...αλλα επρεπε να φυγω
saikoe_39 - Παρ 24 Μάϊ 2013, 11:35:47
Θέμα δημοσίευσης:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
Όχι αναγκαστικά, σε φίλου 207 η Ν75 είχε θέμα αλλά δεν φαινόταν πουθενά. Δυστυχώς Ν75 και αντεπίστροφη (στους thp) τα αλλάζεις καλού-κακού και αν είσαι τυχερός θα διορθωθεί το πρόβλημα. Ειδάλλως κοιτάς αλλού.

Πρίν όμως προχωρήσεις σε οποιαδήποτε αλλαγή θα ήταν θεμιτό κατά τη γνώμη μου να έρθεις σε επαφή με το προγραμματιστή του αυτοκινήτου να ρίξει μια ματιά (αν αυτό είναι εφικτό). Και ακόμη καλύτερα, πέρασε πρώτα το τελευταίο εργοστασιακό update σε κάποιο εξουσιοδοτημένο service peugeot και μετά βρίσκεις το προγραμματιστή (αφού πρώτα βέβαια έρθεις σε επαφή μαζί του για να του εξηγήσεις τι θα κάνεις, μην τυχόν και μείνεις χωρίς πρόγραμμα).


Με προλαβες..... Laughing
reselie-206 - Παρ 24 Μάϊ 2013, 11:40:43
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ θα πράξω έτσι λοιπόν και βλέπουμε ...
Kώστα όποτε θές κανονίζουμε καφεδάκι..ΣΚ μόνο γιατί καθημερινές δουλεύω όλη μέρα
N207r - Παρ 24 Μάϊ 2013, 13:05:10
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντος το δικο μ rallye + μαμά όταν μ έκανε τα ίδια ηταν η σκαστρα ρίξε κ εκεί μια ματια
Απλα επειδή είναι το πιο εύκολο..
reselie-206 - Παρ 24 Μάϊ 2013, 18:37:23
Θέμα δημοσίευσης:
N207r έγραψε:
Πάντος το δικο μ rallye + μαμά όταν μ έκανε τα ίδια ηταν η σκαστρα ρίξε κ εκεί μια ματια
Απλα επειδή είναι το πιο εύκολο..


Δηλαδή ήταν ατμόσφαιρα χωρίς σφάλματα κτλπ?
πίεση βλέπω με τέρμα γκάζι και 3-4000 στρ με το ζόρι 0,1 0,2 όταν το κάνει αυτό...
N207r - Παρ 24 Μάϊ 2013, 21:36:09
Θέμα δημοσίευσης:
Έτσι έκανε κ εμένα αλλά σου λέω το δικο μ ήταν μαμά.. Να χωρίς λαμπάκια ουτε σφάλμα στην ecu..
bagos - Παρ 24 Μάϊ 2013, 22:03:06
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω κανα δυο σκαστρες καβα,αν χρειαστει να δοκιμασεις τασο.κ αν σου κανουν,παρτη δωρο... Laughing Laughing
nOkpos - Παρ 24 Μάϊ 2013, 23:12:21
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
Εχω κανα δυο σκαστρες καβα,αν χρειαστει να δοκιμασεις τασο.κ αν σου κανουν,παρτη δωρο... Laughing Laughing


και παρε και 1-2 σκαστρες 1-2 Ν75 να εχεις Razz
reselie-206 - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 10:08:57
Θέμα δημοσίευσης:
χαχα ωρέ τι μοτόρια είναι τούτα... δε ζητάνε τίποτα Laughing Laughing

Λοιπόν πέραν της πλάκας..

Αρχίζω μετά απο παρατήρηση και χειροτερευση της κατάστασης να καταλήγω σε τρόμπα υψηλής ή χρόνισμα.

Έχω ραντεβού στο Βαγγέλη τη Δευτέρα για χρόνισμα και αλλαγή λάδια/μπουζί/φίλτρο.

Τα συμπτώματα όπως διαμορφώνονται πλέον σήμερα μετά και απο κανα 2 ανοίγματα εχθές είναι τα εξής:

α. Ρελαντί σα να έχω έκκεντρα και κουκουρούκου χρονισμό... 'παίζει' δηλαδή...
β. Χαμηλά ρετάρει ειδικά όταν είναι ατούρμπιστο. όταν τουρμπίζει δείχνει να δουλεύει κανονικά αλλα δεν το δοκίμασα περαιτέρω γιατί φοβήθηκα μη κάνω ζημιά...
γ. Που και πού ανάβει p1338/p1340 (misfires είναι τούτα ή camshaft position sensor?) Κυρίως επίσης με 'μισόγκαζο' και ατούρμπιστος.
δ. κάποιες φορές σταματάει να τουρμπίζει για λίγη ώρα και ξαναστρώνει.. Κατέληξα στο οτι αυτό το κάνει μάλλον μετά απο misfire ή υψηλό over και φαντάζομαι οτι είναι δικλείδα ασφαλείας(πχ εχθές μου το έκανε αφού έπιασα 1,8 over ξετούρμπισε και μετά απο λίγο ξαναέστρωσε)

Σήμερα δε το κυκλοφορώ μετα και τα τελευταία συμπτώματα...


αααα και κάτι ακόμα πάλι που ξεκίνησε μαζί με το περίεργο ρελαντί....το βεντιλατέρ δουλεύει είτε με κρύο αμάξι είτε ζεστό (???? μη γελάτε αν το ψάξετε θα δείτε οτι είναι σύνηθες φαινόμενο )

Το αγόρασα εν γνώση μου για το 'πρόβλημα' (εώς ένα σημειο γιατί δεν έχει σχέση με τώρα...) που είχε μετα απο άποψη του μηχανικού μου πως θα είναι χρόνισμα μιας και έκανε λίγο θόρυβο η καδένα αλλα εδώ χειροτερεύει το πράγμα..!

άραγε

1.χρόνισμα?
2.Τρόμπα υψηλής?
3. Τι άλλο?

Αυτά...χαίρομαι που μοιράστηκα τους προβληματισμούς μου μαζί σας και ελπίζω για μια ανέξοδη - σχετικά - επισκευή....
athanas - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 16:34:32
Θέμα δημοσίευσης:
βάψτο και πέτατο ρεεεεεεε,πάρε ένα 206 να σωθείς..... Laughing Laughing Laughing

πέρα από την πλάκα πάντως θυμίσου τι σου είπαμε την Πέμπτη το βράδυ εγω και ο Σταύρος

ότι για μερικά δευτερόλεπτα ακούστηκε να βαράει....πήγαινε κοίτα για χρόνισμα αμέσως...
reselie-206 - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 16:42:58
Θέμα δημοσίευσης:
athanas έγραψε:
βάψτο και πέτατο ρεεεεεεε,πάρε ένα 206 να σωθείς..... Laughing Laughing Laughing

πέρα από την πλάκα πάντως θυμίσου τι σου είπαμε την Πέμπτη το βράδυ εγω και ο Σταύρος

ότι για μερικά δευτερόλεπτα ακούστηκε να βαράει....πήγαινε κοίτα για χρόνισμα αμέσως...


;Exω ραντεβού Δευτέρα πρωί....

Εν το μεταξύ είχα την τρομερή ιδέα να βγάλω τον πόλο της μπαταρίας Laughing Laughing Laughing τι το'θελα??? τώρα έχω και "Engine management system faulty"
Laughing Laughing Laughing
Driver ///M - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 17:00:56
Θέμα δημοσίευσης:
Όλα αυτά τα προβλήματα στα είχε περιγράψει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του?
Αν ναι και σου έκανε καλύτερη τιμή τότε κατανοώ το ρίσκο, αλλιώς πρόκειται περι κοροϊδίας να αγοράζεις αμάξι και να έχει τόσα θέματα.

Όπως και να'χει ελπίζω να βρεις λύση στα προβλήματα σου όσο το δυνατον πιο σύντομα και ανέξοδα.
reselie-206 - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 17:05:50
Θέμα δημοσίευσης:
Driver ///M έγραψε:
Όλα αυτά τα προβλήματα στα είχε περιγράψει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του?
Αν ναι και σου έκανε καλύτερη τιμή τότε κατανοώ το ρίσκο, αλλιώς πρόκειται περι κοροϊδίας να αγοράζεις αμάξι και να έχει τόσα θέματα.

Όπως και να'χει ελπίζω να βρεις λύση στα προβλήματα σου όσο το δυνατον πιο σύντομα και ανέξοδα.


To μοναδικό που φαινόταν να έχει κατα την δοκιμή & στο συνεργείο ήταν μικρά misfires που και πού και το χαρχάλεμα της καδένας...Λέω οκ θα χρονίσω και θα είναι οκ...

λέω οκ... μου έκοψε και κάποια χρήματα για αυτό το λόγο και λέω θα τα μαζέψω... τελικά όμως με βλέπω στο τέλος με καλό μπουγιουρντί...

¨Αντε να δούμε τι θα είναι...μακάρι να είναι κανα μπουζί/πολλ/στης/τρόμπα χαμηλής ή χρονισμός και να τη βγάλω "φθηνά".. Πάντως ακόμα και έτσι παραδόξως δεν έχει γράψει κανένα σφάλμα ακόμα πέραν των misfires και τουρμπίζει...εν το μεταξύ μόλις ανεβαίνει έστω κ λίγο η πίεση σταματάει να ρετάρει(μέχρι να πάω σπίτι ανέβασε αρκετές φορές μέχρι 0,5 - 0,7 και έδειχνε να δουλεύει εκεί...αν και άφηνα γκάζι οπότε δεν το δοκίμασα εκτενώς...)
android - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 17:43:08
Θέμα δημοσίευσης:
Το οτι δεν βγαζει σφαλμα να σε προβληματιζει,μπορει να ειναι κωφαλαλο

Το να πηρες τετοιο αμαξι και να μην εχεις κανει καβα κανα 2χιλ παντως να το μαζεψεις,θα ναι θεμα.Ελπιζω να βγω λαθος και να την βγαλεις με πολυ λιγοτερα.
SαλιγκαρAKIS - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 17:47:10
Θέμα δημοσίευσης:
Μην το αποπαίρνετε το παιδί ωρέ, αυτά (χρονισμός-n75-κλπ) είναι κοινά προβλήματα σε thp και κατά τη γνώμη μου είναι στο πρόγραμμα κατά την αγορά μεταχειρισμένου. Αν τώρα αποδειχθεί ότι ήταν κάτι άλλο που σκόπιμα το έκρυψε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης τότε αλλάζει το θέμα.,

Γενικά πάντως, όταν αγοράζουμε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο (ειδικά τώρα που οι έχει πέσει η αγορά και συνεπώς οι τιμές) δεν μπορούμε να απαιτούμε να είναι όλα στην εντέλεια.

Επίσης είναι λογικό μέσα στο ποσό της αγοράς του να έχουμε και μια μικρή καβάτζα προγραμματισμένη για γενικό service και μικροδιορθώσεις που πιθανόν θα χρειαστούν.
puglover - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 18:07:37
Θέμα δημοσίευσης:
Το ανθρακι σφυριλατο πηρες φιλε απο γλυφαδα? Αν ναι η τιμη ηταν προκληση. Το να θελει και ενα 1000αρικο ψιλομαζεματα δε λεει τιποτα ιδιαιτερο. Το αυτοκινητο εχει μεγαλη προικα και παλι αξιζε η αγορα.
reselie-206 - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 19:42:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι το ανθρακί σφυρί πήρα.. πιο κάτω απο την τιμή πώλησης...

Είχα μια τυπική κάβα για χρονισμό/σέρβις και κανα ψιλολόγι μέσα στην εβδομάδα αλλα όχι, αν μιλάμε για κανα 1500-2000 μέσα σε 5 μέρες απο την αγορά οχι δεν το προέβλεψα Laughing Laughing

Το γελοίο είναι οτι κατα τις 4 περίπου δοκιμές που έκανα και με το μηχανικό αλλα και με το παλικάρι δεν έκανε το παραμικρό... (έκανε 2-3 misfires αλλα λέω οκ έχει και 35 βαθμούς έξω...Δεν φαντάστηκα οτι το πρόβλημα είναι βαθύτερο..)



Μακάρι να τη βγάλω καθαρή με κανα χρόνισμα και το ρετάρισμα να είναι απλά κανα μπουζί...
bagos - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 21:16:58
Θέμα δημοσίευσης:
Μη σε αγχωνει τασο,ολα θα γινουν.μονο κ μονο οτι ειναι rc,το πηρες σε πολυ καλη τιμη.ολα φτιαχνονται κ εχεις κ περιθωρια χρονου,για επισκευη,μιας κ ειναι σφυρηλατο,απλα μη το σκιζεις πολυ Wink
recife_rallye - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 21:56:30
Θέμα δημοσίευσης:
Τασο πανε να κανεις update και συνεννοησου με τον προγραμματιστη να σου ξανακανει αρχειο πανω στο καινουργιο λογισμικο.
Μαλλον θα στρωσει μετα απ αυτο Wink
volvos - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 22:02:42
Θέμα δημοσίευσης:
e otan καποιος σου πουλαει κοπανε 3
κατω ενα ρουσου καποιο λογοεχει.

μακαρι να τη βγαλεις μονο με αυτα .
reselie-206 - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 23:15:51
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικά πλέον το άφησα παρκαρισμένο γιατί έτσι και αλλιως δεν κυκλοφορεί έτσι και θα γίνει και ζημιά.. μιας και το μπουζόκλειδο μου δεν κάνει γιατί είναι μακρυά τα μπουζί δεν μπορώ να δώ εάν είναι μπουζί.. θα το πάω δευτέρα να το δούμε....
Με το που το βάζω μπρός δουλεύει τρικύλινδρο και μετά απο λίγη ώρα ανάβοσβήνει το check με σφάλμα p1340

Επίσης το πρωί είχα p1338 άρα δεν αστοχεί μόνο σε έναν κύλινδρο...


Άσε που με το που το βάζω μπρός και αρχίζει να ρετάρει όπως επίσης και με το που το σβήνω δουλεύει υπερωρίες το βεντιλατέρ ενώ το αμάξι είναι στους 20 βαθμούς.... σε λίγο θα μείνω και απο μπαταρία...

Μου κάνει εντύπωση γιατί δεν υπάρχει ΈΝΑ έστω χαρακτηριστικό σφάλμα οτι πχ low fuel pressure κάτι να δείχνει προς μια κατεύθυνση Mad

Τώρα καταλαβαίνω τις καταρες που ρίχνουν κατα καιρούς οι 207άκηδες Laughing Laughing


Όσον αφορά στο update έχεις κάτι υπόψην σου για τα συγκεκριμένα συμπτώματα Λευτέρη?
recife_rallye - Κυρ 26 Μάϊ 2013, 00:05:38
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι..το ειδα αρκετες φορες αυτο το σεναριο.
Αλλα και γενικα το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να το γυρισεις σε μαμα μορφη απο πλευρας λογισμικου και μετα αρχισε να ψαχνεις το προβλημα σου.
Giannis307 - Κυρ 26 Μάϊ 2013, 00:37:31
Θέμα δημοσίευσης:
ρε μηπως απλη η μπαταρια σου ειναι γιουχου και με το μιζαρισμα τρελενεται?
bagos - Κυρ 26 Μάϊ 2013, 07:00:01
Θέμα δημοσίευσης:
μη τρελενεσαι,κατι απλο θα ειναι,απλα τα μαστορια που το πηγαινε ο προηγουμενος ηταν πολυ γατες,οπως φανηκε κ απο τους μαπ... Evil Evil
OnyX - Κυρ 26 Μάϊ 2013, 07:58:58
Θέμα δημοσίευσης:
Αποψη μου σαν κατοχος τουρμπατου αλλα οχι 207...δεν γνωριζω τιποτα περι Ν75 αλλα τα συμπτωματα στο μοτερ σου μου "θυμιζουν" MAF στο δικο μου...επισης απο την σκαστρα μπορεις να εχεις αρρυθμιες και να μην σηκωνεις πιεση οπως και απο την wastegate...αν ειναι ηλεκτικο μπορει να ειναι πολλαπλασιαστης...ευχομαι να μην ειναι μηχανικο γιατι σε κοβω για παρα πολλα εξοδα...μην το κυκλοφορεις καθολου μεχρι να λυσεις το προβλημα γιατι και τα misfires δεν ειναι και τοσο αθωα οσο φανταζουν..
N207r - Κυρ 26 Μάϊ 2013, 09:56:17
Θέμα δημοσίευσης:
Maf δεν έχει το 207. Πάντος μην έχουν κάνει καμια μαλ***α με την w/g την έχουν σφίξει πολύ κ κάνει τα τρελά με την πίεση??
bagos - Κυρ 26 Μάϊ 2013, 10:06:48
Θέμα δημοσίευσης:
Ο πρωτος λειτουργει ως μαφ,γιατι διαβαζει θερμοκρασια...
OnyX - Κυρ 26 Μάϊ 2013, 10:11:19
Θέμα δημοσίευσης:
N207r έγραψε:
Maf δεν έχει το 207. Πάντος μην έχουν κάνει καμια μαλ***α με την w/g την έχουν σφίξει πολύ κ κάνει τα τρελά με την πίεση??


Δεν εχω 207 αλλα Impreza και οταν στον maf βγαλεις την μια ακρη του σωληνα και δεν διαβαζει τοτε κανει αρρυθμιες δεν σηκωνει πιεση και δουλευει πολυ πλουσιο...το ιδιο περιπου συμπτωμα υπαρχει και οταν βγαλεις η σκιστει καποιο κολαρο του intercooler αλλα οχι στο βαθμο που εχεις οταν εχει παθει κατι ο MAF.
Samer - Κυρ 26 Μάϊ 2013, 11:40:33
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως σου ειπε ο λεφτερης φιλε τασο. Καντο μαμα και απο εκει ξεκινας. Η τουλαχιστον να στο ξαναπερασει το προγραμμα.
reselie-206 - Κυρ 26 Μάϊ 2013, 12:52:40
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά ευχαριστώ απαντες για τη βοήθεια σας...!
Θα κανονίσω αύριο να το κάνω.

Λοιπόν προσανατολίζομαι οτι το πρόβλημα είναι στον 4ο κύλινδρο και αυτό γιατί:
α. Με βγαλμένο τον πολλ/στη του 4ου δεν αλλάζει ο ήχος
β. Το σφάλμα που ανάβει πλέον είναι μόνο π1340 που αντιστοιχεί στον 4ο

το θέμα είναι οτι το μπουζόκλειδο μου είναι 'κοντό' και δεν κάνει για τα μπουζί του 207 ώστε να κοιτούσα το μπουζί..

Ο προηγούμενος μου ειπε πως του είχε λιώσει 2 φορές.
SαλιγκαρAKIS - Κυρ 26 Μάϊ 2013, 13:09:17
Θέμα δημοσίευσης:
Να φανταστώ έχεις κάνει τράμπα τους πολλαλπασιαστές.

Όταν λες του είχε λιώσει 2 φορές? Πιστόνι ή μπουζί? Rolling eyes

Αν έχει συμβεί κάτι τέτοιο θα ήταν θεμιτό να ψάξεις πιο βαθιά το θέμα για να βρείς από που προέρχεται πρίν ξανασυμβεί.
reselie-206 - Κυρ 26 Μάϊ 2013, 13:26:15
Θέμα δημοσίευσης:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
Να φανταστώ έχεις κάνει τράμπα τους πολλαλπασιαστές.

Όταν λες του είχε λιώσει 2 φορές? Πιστόνι ή μπουζί? Rolling eyes

Αν έχει συμβεί κάτι τέτοιο θα ήταν θεμιτό να ψάξεις πιο βαθιά το θέμα για να βρείς από που προέρχεται πρίν ξανασυμβεί.


Μπουζί εννοώ...

δεν έκανα τραμπα πολλ/στές γιατί φοβήθηκα μην είναι βραχυκυκλωμένο μπουζί και μου κάψει πολλ/στή

εάν δεν παίζει τέτοιο σενάριο να το κάνω

Το αμάξι πάντως είχε εξαρχής πολύ ζεστά καυσαέρια ακόμα και στο ρελαντι..
Αύριο θα μάθω και πώς έχει ρυθμιστεί απο πρόγραμμα..

Πάντως πυρόμετρο φαίνεται είναι must να πάρω ένα
bagos - Κυρ 26 Μάϊ 2013, 17:15:23
Θέμα δημοσίευσης:
Τοτε να κοιταξεις κ τα μπεκ μηπως θελουν καθαρισμα-αλλαγη.προβλημα με μπεκ ειχε κ ο χρηστος κ του γα***σε τα μπουζι μεχρι να το βρει,ασε τα πυρακια που ειχε Wink
reselie-206 - Δευ 27 Μάϊ 2013, 03:18:22
Θέμα δημοσίευσης:
Quiz: Πόσα μπουζί σπασμένα/λιωμένα μπορούν να βγούν απο έναν thp?

Αnswer: 3! Laughing Laughing Laughing
Μιλάμε οχι απλά δεν τα είχε αλλάξει ο προηγούμενος αλλα παίζει να τα είχε και 5-6 χρόνια....


Μόλις αλλάχτηκαν τα μπουζί δούλεψε like a charm... no more missfires ,no more ερρορζ.

11,4-11,5 δουλεύει απο μίγμα.

Να ευχαριστήσω ΟΛΟΥΣ όσους βοήθησαν όπως και ιδιαίτερα τους Saiko,ParisMcridis και iceage που βοήθησαν και πρακτικά ( ο saiko ήρθε απο Βριλήσσια Πανόρμου να φέρει μπουζί + μπουζόκλειδο όπως και κάναμε δοκιμές με το διαγνωστικό και τον ευχαριστώ ιδιαίτερα..)


Αύριο μπαίνει για σερβις και χρόνισμα και μετά θα πάω να δώ το πρόγραμμα.


Η μία φώτο είναι φούλ η άλλη επεξεργασμένη για να φαίνεται η έκταση της ζημιάς...


akis1976 - Δευ 27 Μάϊ 2013, 06:36:48
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτά είναι,έχεις τέτοια αμάξι έχεις κάνει τέτοια βελτιώσει,και δεν κάνεις ούτε τα πιο βασικά για την συντήρηση του και μετα φταίει η peugeot ο κινητήρας ο θεός κτλ.
Από εδώ και πέρα σου εύχομαι να είναι καλοδούλευτο φίλε μου και χωρίς προβλήματα για να το χαρείς.
bagos - Δευ 27 Μάϊ 2013, 07:21:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραιος,μαρεσει που σου ειχα πει να αλλαξεις λαδια-μπουζι ΠΡΙΝ το παρεις κιολας.τελος καλο,ολα κσλα κ με 3 κατω απο τα αλλα rc Laughing
Σε 1000κμ ξαναλυσε να δεις τα μπουζι,να δουμε μπας κ τρεχει τιποτα αλλο,με προγραμμα,μπεκ,πολαπλασιαστες κτλ κτλ
reselie-206 - Δευ 27 Μάϊ 2013, 07:54:43
Θέμα δημοσίευσης:
Nαί ρε Βάγγο έπρεπε απλά το πήρα Πέμπτη και είχα κλείσει ραντεβού για Δευτέρα... Anyway τέλος καλό όλα καλά..Τώρα είναι στον Καντερέ για χρόνισμα/σέρβις και εχθές έκανε 40-50 χλμ απροβλημάτιστα Cool
Θα του πώ να σενιάρει και τα καλώδια που πάνε map/maf γιατί έχουν τα χάλια τους και θεωρητικά είμαστε κομπλέ...
Gotcha - Δευ 27 Μάϊ 2013, 08:39:04
Θέμα δημοσίευσης:
απορω πως δουλευε με αυτα τα μπουζι, ουτε ακιδα δεν εχουν. Μαλλον πηγενες μονοκυλινδρος χαχα
reselie-206 - Δευ 27 Μάϊ 2013, 08:44:22
Θέμα δημοσίευσης:
XAXA έχουν ακίδα κανονικά απλά έχει σπάσει η μόνωση και 'παίζουν'

Bάραγε γενικά misfires τα οποία θεώρησα οτι φταίει το πρόγραμμα/χρόνισμα/τρόμπα βενζίνης κάτι τέσπα μέχρι που στο τέλος αφησε χρόνους τελείως το 4ο οπότε και έμεινα 3κύλινδρος , και με τους 2/3 να υπολειτουργούν...
reselie-206 - Δευ 27 Μάϊ 2013, 13:03:55
Θέμα δημοσίευσης:
Μόλις είχα και νέα απο Καντερέ..Χρονισμός ήταν 'φευγάτος για τα καλά' Laughing Laughing Laughing

Άρα λύθηκε (μάλλον) και το μυστήριο του στεγνώματος..!
plaketokofths - Δευ 27 Μάϊ 2013, 13:19:06
Θέμα δημοσίευσης:
καλορίζικο, το ευχαριστηθείς & μακάρι όλα να πάνε όλα καλά.

Μου φαίνεται λίγο δύσκολο ο προηγούμενος να έσπρωξε τόσο χρήμα για την βελτίωση και να λυπήθηκε να δώσει 30€ για μπουζί. Στην θέση σου και ολα καλά να δείχνουν θα έκανα τακτικό έλεγχο στα μπουζί...
gew_ponos - Δευ 27 Μάϊ 2013, 17:42:58
Θέμα δημοσίευσης:
Τάσο καλησπέρα και καλοτάξιδο. Σε προηγούμενο post είπες ότι έχει λιώσει 2 φορές το μπουζί του 4ου και σήμερα απο ότι φαίνεται τα μπουζί είναι και τα 4 σχεδόν λιωμένα. Για μίλα με το Βαγγέλη ή με τον προγραμματιστή να δουν για λάθος χρονισμό ανάφλεξης. Τα μπουζι που έβαλες είναι φρέσκα και ετσι λογικα σταμάτησαν όλα, σε μερικά km δεν ξέρεις τι γίνεται..
salex - Τρι 28 Μάϊ 2013, 14:44:41
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως Τάσο τη γλύτωσες πολύ φθηνά.

Αν φύγουν κομμάτια πορσελάνης μέσα στον κύλινδρο, σφυρήλατος ή όχι δεν θα έχει καμία σημασία για τη ζημιά που μπορεί να γίνει. Η πορσελάνη είναι σκληρότερη από όλα τα υπόλοιπα υλικά της γειτονιάς και μπορεί να δημιουργήσει πολλά προβλήματα.
reselie-206 - Τρι 28 Μάϊ 2013, 20:07:02
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικά εγώ απορώ πώς (πέραν της τελευταίας μέρας που ήταν τρικύλινδρο) πέραν κάποιων misfires δούλευε κανονικά...μάρτυρας ο andylag που το οδήγησε μια μέρα πρίν Laughing Laughing )

βέβαια με το σέρβις και το χρόνισμα πήρε αρκετά τα πάνω του οφείλω να ομολογήσω αφού έπεσε και απο +17 LFT στο +1 Very happy
android - Τρι 28 Μάϊ 2013, 20:39:28
Θέμα δημοσίευσης:
Καθαρισμο εκανες?
reselie-206 - Τρι 28 Μάϊ 2013, 20:46:09
Θέμα δημοσίευσης:
Tσού αλλα θα κάνω σύντομα. Δεν γινόταν να γίνει εχθές για διάφορους λόγους

Θα μου πείς διπλές δουλειές αλλα δε βαριέσαι Laughing
volvos - Τρι 28 Μάϊ 2013, 21:51:53
Θέμα δημοσίευσης:
ant ksilose programma tora
kai allakse ypografi...
reselie-206 - Τρι 28 Μάϊ 2013, 22:21:13
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ant ksilose programma tora
kai allakse ypografi...


Γιατί ρε?? Laughing Laughing αφού με το 206 κυκλοφορώ Laughing Laughing Laughing

μου πήρανε πινακίδες εχθές χαχαχαχαχαχα

(διπλοπαρκάρισμα για 5 λεπτά ανέβηκα σπίτι να πάρω το κινητό μου και μέχρι να κατεβώ λείπανε χαχα) Laughing Laughing Laughing
Giannis307 - Τετ 29 Μάϊ 2013, 01:47:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ελεος ρε φιλε....ποιος λαδεμπορας σε εχει καταραστει.... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
dilomenos_trelos - Δευ 03 Ιούν 2013, 03:16:11
Θέμα δημοσίευσης:
reselie-206 έγραψε:
volvos έγραψε:
ant ksilose programma tora
kai allakse ypografi...


Γιατί ρε?? Laughing Laughing αφού με το 206 κυκλοφορώ Laughing Laughing Laughing

μου πήρανε πινακίδες εχθές χαχαχαχαχαχα

(διπλοπαρκάρισμα για 5 λεπτά ανέβηκα σπίτι να πάρω το κινητό μου και μέχρι να κατεβώ λείπανε χαχα) Laughing Laughing Laughing


παλι καλα μονο πινακιδες εμενα ολο το αμαξι πριν κανα 2 μινω στο σημιο που ημουνα παντως ητανε αλλα 5 αμαξια μονο το δικο μου πιρανε δεν φτεω εγω οι μπατσοι ειναι κομπλεξικη που δεν τους αρεσει η οδηγηση μου και το κανανε επειδη χασανε στην κοντρα οαχαχαχαχαχ περα απο την πλακα εμενα μου σηκοσανε ολο το αμαξη το παρκαρα σε μια πλατεια ειχε ενα συντριβανη ειχα ξεμεινη και απο λευτα πλενοτανε μονο του και πανω που στεγνωνε το πηρε ο γερανος της τροχαιας. αφοτου πηρα το πεζω με εχουνε σταματιση 2 φορες και μια μου το πηρε ο γερανος και οταν οδηγα απο τα 13 χωρις διπλομα δεν με σταματισαν ουτε μια φορα το πεζω καπιος το εφτυσε οταν το πιρα δεν εξηγητε αλλιως. οχι οτι και εσενα δεν σε εχουν φτυσει αφου δεν το χεις κατσε σπιτι να περασει η βδομαδα τετιες βδομαδες δεν ειναι να βγαινουμε εξω!

συγνωμη για την ορθογραφια αλλα εχω δυσλεξια
reselie-206 - Τρι 23 Ιούλ 2013, 18:30:19
Θέμα δημοσίευσης:
Για όσους ενδιαφέρονται εγκυκλοπεδικά να μάθουν το γιαττί ξετούρμπιζε...
το πρόβλημα ήταν οτι στο 1.8bar ο μαπ ήταν ρυθμισμένος να βλέπει 1.55 ωστε να μη χρειαστεί αλλαγή όμως όταν βάραγα πάνω απο 1.8 ξεπερνούσε το όριο και έμπαινε σε safe mode.
saikoe_39 - Τρι 23 Ιούλ 2013, 18:53:28
Θέμα δημοσίευσης:
Eμενα παντως στο 1.94 bar δεν κανει κιχ...!!! Very happy
reselie-206 - Τρι 23 Ιούλ 2013, 19:11:14
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
Eμενα παντως στο 1.94 bar δεν κανει κιχ...!!! Very happy


Επειδή είτε 'τον αγνοεί' είτε είναι ρυθμισμένος να βλέπει κανα 1.5~ σε αυτή τη πίεση!
saikoe_39 - Τρι 23 Ιούλ 2013, 19:17:16
Θέμα δημοσίευσης:
Διαβαζει σωστα μεχρι το 1.5...μετα yiok...
v.p turbo - Κυρ 01 Σεπ 2013, 22:49:29
Θέμα δημοσίευσης:
ασχετο.ποσο εχει αυτη η Ν75?κ οπτικα μπορει να φανει καποια ζημια?για διαφωτιστε με..
gorilas 2O7 - Τρι 03 Σεπ 2013, 13:09:11
Θέμα δημοσίευσης:
Τασο αυτο με τον maf να διαβαζει αλλγ πιεση αντι για τη σωστη ειναι λαθος.καλυτερα βαλε απο punto abart να εχεις το κεφαλι σ ησυχο.μιλα με τον προγραματιστη σου.μου το ειχαν κανει και μενα οι γατοι προγραματιστες και δεν δουλεψε ποτε
reselie-206 - Τρι 03 Σεπ 2013, 14:44:50
Θέμα δημοσίευσης:
έτσι και αλλιώς πάνε εκείνες οι εποχές Laughing Πλέον Στοκέψαμε Laughing Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr