PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Αλλαγη Rallye με κατι πιο "οικογενιακο" - Τι ομως??

Gotcha - Τρι 21 Μάϊ 2013, 13:35:52
Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγη Rallye με κατι πιο "οικογενιακο" - Τι ομως?
Καθως η οικογενεια θα αυξηθει σκεφτομαι να αλλαξω το 207 μου με κατι πιο οικογενιακο/ανετο/οικονομικο, να μην σκεφτομαι την συντιρηση τοσο οσο στο ραλακι μου (λαδια καθε 7000, μπουζι καθε 15000 κλπκλπ). Κατι που να εχει λιγο περισοτερους χωρους αποσκευων και ισως 5 πορτες. Απο λεφτα μπορω να δωσω το δικο μου και αντε 1500-2000 ακομα διαφορα (δλδ μαξ 9-10 χιλιαδες). Κοιταγα τα Auris ta 1,3 VVTi (ασχημο σχετικα αμαξι αλλα πληρει της προυποθεσεις που ειπα πιο πανω).

Αλλες ιδεες??
N207r - Τρι 21 Μάϊ 2013, 13:52:20
Θέμα δημοσίευσης:
C3 diesel καινούργιο κ τέλος..
106PYRGOS - Τρι 21 Μάϊ 2013, 15:31:30
Θέμα δημοσίευσης:
Προσωπικη αποψη γαλλικο αμαξι δεν θα ξαναπαιρνα...Λοιπον Honda Civic HYBRIDE...Hyundai i 30 βενζινη τα diesel κοστιζουν 10+...Mazda 3...Seat Leon 1.4 TSI 6-ΧΥΤΟ...Skoda Octavia 5 1.2TSI ...Για τις καταναλωσεις δεν ειμαι σιγουρος τι παιζει.
SAKIS-LEMANS - Τρι 21 Μάϊ 2013, 18:17:18
Θέμα δημοσίευσης:
C3 diesel ή C4

clio IV diesel ή megane diesel

208 diesel χμμμμ

ότι παρεις να είναι diesel, πάντως για μεσαίο μεγαλο οικογενειακό πολύ καλή περίπτωση είναι το C4 λόγω χώρων /τιμής/ μοτερ
teo106 16v 2001 - Τρι 21 Μάϊ 2013, 21:27:32
Θέμα δημοσίευσης:
skoda octavia diesel ......... αν θες να πας σε γκρουπ vag (μεγααααλοι χωροι το octavia ) Wink
N207r - Τρι 21 Μάϊ 2013, 21:28:23
Θέμα δημοσίευσης:
Το 208 που έχω κανει κ test drive είναι πολύ καλό στο δρόμο απο τιμόνι ανάρτηση φρένα κ έχει κ πολύ καλούς χώρους.. Άποψη μ... Τώρα απο μοτέρ δυναμη ε....
Απο εκεί κ πέρα πας σε νεο leon tdi πολύ καλη τιμή κ περνεις ολοκαίνουργια πλατφόρμα mbq καλό μοτέρ στήσιμο φρένα κτλ..
sps - Τετ 22 Μάϊ 2013, 09:12:30
Θέμα δημοσίευσης:
Αφου το budget σου ειναι περιορισμενο, θα προτεινα να κοιταξεις σε μεταχειρισμενο seat leon 1,4 tsi .
px http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3454651/
RoadRunner122 - Τετ 22 Μάϊ 2013, 10:14:18
Θέμα δημοσίευσης:
Εδώ και 4 μήνες με μωρό, δε συνάντησα ποτέ πρόβλημα στις μετακινήσεις. Μιλάω για Clio I 1.2 5πορτο.

Στην ουσία, εκεί που ίσως χρειαστείς έξτρα χώρους θα είναι στην περίπτωση ταξιδιού, πχ διακοπών, όπου μαζί με το καρότσι του μωρού (το πιό ογκώδες πράγμα που θα μπει στο πορτμπαγκάζ, τα υπόλοιπα είναι σχεδόν μη υπολογίσιμα) θα πρέπει να μεταφερθούν και τα δικά σας πράγματα.
superbike1977 - Τετ 22 Μάϊ 2013, 10:37:37
Θέμα δημοσίευσης:
Προσωπικα δεν θα πουλησω ποτε το rallaki μου.Οταν θα χρειαστω χωρο θα βαλω ενα κουβουκλιο στην οροφη και τελος.Θα εχω περισσοτερο χωρο απ ολα τα οικογενειακα.Στο κατω κατω εγω μεγαλωσα σε οικογενεια με Fiat 127 και βαζοντας μια μπαγαζιερα γυρνουσαμε οικογενειακως ολη την Ελλαδα.Παντα οσο χωρο κι αν εχεις θα θελεις κι αλλο.
Αν δεν το πηρες αποφαση και αγαπας το αμαξι σου σκεψου το.
Βεβαια αν το πηρες αποφαση πηγαινε και παρε ενα diesel C4 .Ειναι φοβερο
Gotcha - Τετ 22 Μάϊ 2013, 10:49:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω ολους για τις ιδεες που μου δωσατε. Το ξερω πως και με το ραλλακι μου θα την παλεψω, απλα οπως ειπε και ο RoadRunner, για κανα ταξιδι τον θες τον χωρο και κυριως για το καροτσι, απλα ο χωρος οπως ειμαστε τωρα (αποσκευες) 2 ατομα σε ταξιδι το γεμιζουμε τιγκα.(φαντασου να χαμε και καροτσι.)

Αυτο που με νοιαζει περισοτερο ειναι η ανεση (λιγο πιο μεγαλο προφιλ ελαστικου και πιο μαλακη αναρτηση) και η προσβαση ισως (5πορτο).

Το λεον παντος διχνει σαν καλη περιπτωση. Το μονο του "μειονεκτημα" λογω τουρμπο κλπ θα ναι καταναλωση και συντηρηση (λαδια καθε 8κ μαξ, μπουζι καθε 20κ μαξ κλπ) ή κανω λαθος?
harisma23 - Τετ 22 Μάϊ 2013, 13:41:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ένα προσεγμένο Leon 1.8T του 2009-10 (δηλαδή το facelift) με καμιά 50αρία χιλιάδες Km, μπορείς να το βρεις στα 7-8 χιλιάρικα και πιστεύω ότι θα σε ικανοποιήσει πλήρως. Χώροι, κινητήρας, κιβώτιο (6άρι) και οδική συμπεριφορά, όλα σε πάρα πολύ καλό επίπεδο!

Το Auris 1.3 VVTi πέραν της αξιοπιστίας του (σε συνδυασμό με της 6ετή εγγύηση και το after-sales της Toyota Hellas) και της χαμηλής κατανάλωσης δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ άλλο να επιδείξει. Είναι αργό (πιο αργό κι από το παλαιότερο 1.4 με τα 90 άλογα χωρίς VVTi), με αδιάφορη οδική συμπεριφορά (αυτό που τα περιοδικά λένε "ασφαλή") και με εσωτερικό με μετριότατη απτή ποιότητα κατασκευής (μόνο σκληρά πλαστικά με αρμούς ανομοιόμορφου πλάτους)
puglover - Τετ 22 Μάϊ 2013, 13:44:10
Θέμα δημοσίευσης:
skoda rapid 1,6 tdi απο 15000 €. Γενικα οταν το παρεις αποφαση,μονο πετρελαιο. Αλλιως οπως λεει ο φιλος μια καλαισθητη μπαγαζιερα οροφης και εισαι αρχοντας. Ασε που θα δυσκολευτεις αρκετα να πουλησεις το rallye αυτη την περιοδο σε αξιοπρεπη τιμη,οποτε το budjet κατεβαινει δραματικα για μια value for money επιλογη.
harisma23 - Τετ 22 Μάϊ 2013, 13:49:26
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά, ο άνθρωπος ζητάει αυτοκίνητο στα 9 άντε 10 χιλιάρικα maximum κι εσείς του προτείνετε καινούρια diesel των 15.000+ Ευρώ; Shocked
Gotcha - Τετ 22 Μάϊ 2013, 13:50:48
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
skoda rapid 1,6 tdi απο 15000 €. Γενικα οταν το παρεις αποφαση,μονο πετρελαιο. Αλλιως οπως λεει ο φιλος μια καλαισθητη μπαγαζιερα οροφης και εισαι αρχοντας. Ασε που θα δυσκολευτεις αρκετα να πουλησεις το rallye αυτη την περιοδο σε αξιοπρεπη τιμη,οποτε το budjet κατεβαινει δραματικα για μια value for money επιλογη.


Ισχυει δυστυχως αυτο που λες με την τιμη του rallye. Ακομα και στον μαντρα να παω και να το ανταλλαξω, θα το κοστολογισει 6000 με βια 7000
bagos - Τετ 22 Μάϊ 2013, 14:59:39
Θέμα δημοσίευσης:
βαρα ενα απντειτ στον εγκεφαλο να γινει γνησιο,κ μετα τραβα να το κανεις πετρογκαζ με 1000 ευρω μαξ,πιστευω ειναι το μονο που συμφερει....
οσο για το μεγεθος,εδω κ 2 χρονια κυκλοφορω με το ρεκαρο στα πισω καθισματα κ το πορτ μπαγκαζ παντα με καροτσι κ ψυγειο για τη θαλασσα(τα καλοκαιρια) Laughing Laughing
SnakeMJK - Τετ 22 Μάϊ 2013, 15:06:32
Θέμα δημοσίευσης:
τα μωρο-πράγματα συνήθως είναι ογκώδη και ελαφριά (καροτσάκια, παιχνίδια, καρεκλομπανάκια κλπ, δε ξέρω από αυτά υποτίθεται). άρα με μία μπαγκαζιέρα οροφής είσαι φουλ καλυμένος και δεν θα έχεις πρόβλημα με το έξτρα βάρος.
Driver ///M - Τετ 22 Μάϊ 2013, 16:14:59
Θέμα δημοσίευσης:
Θεωρώ μεγάλο λάθος να δώσεις το ραλλύ για κάποιο diesel 1.2-1.4 κυβικών, το οποιο εκτός της κατανάλωσης βενζίνης δε συγκρίνεται σε τίποτα με το αμάξι σου.

Όπως σου είπε ο Βαγγέλης, γύρνα το στις εργοστασιακές ρυθμίσεις ή ακόμα καλύτερα βάλε το eco πρόγραμμα που καίει και λιγότερο ίσως και κράτα το αμάξι σου, μη το σκοτώσεις για να δώσεις κι άλλα 2-3 χιλιάρικα για να πάρεις ένα diesel που απλά εχει χαμηλή κατανάλωση αλλά στο ταξίδι αγκομαχάει (γιατί με 9-10 χιλιάρικα δεν παίρνεις και τίποτα αξιόλογο) και θα σε κάνει συνέχεια να αναπολείς το ραλλύ σου.

Σκέψου το καλά, ό,τι επιλογή και να κάνεις.
MTerry - Τετ 22 Μάϊ 2013, 17:41:24
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ καλή λύση είναι το Audi A4 1.8T Sedan & SW(B7 από 2005 και μετά)
με το 20V μοτέρ (163 bhp) που είναι από τα πιο αξιόπιστα.
Βρίσκεις από 8,5-10 χιλιάδες ευρώ με καλό εξοπλισμό με 45-90 χιλ. χλμ
Το κάνεις υγραέριο , βάζεις κοτσαδόρο + Thule EasyBase 949
και είσαι άρχοντας. Wink

Και εγώ γι αυτό πήγαινα , αλλά μου έκατσε
μια "πολύπλοκη οικονομική κατάσταση" και πήρα άλλο.
Το Rallye ('08 με 75 χιλ. χλμ, μαμά) μου το κρατούσαν 6.000 . . .
με τίποτα παραπάνω !
sps - Τετ 22 Μάϊ 2013, 19:51:43
Θέμα δημοσίευσης:
Σε παρομοιο διλλημα ημουν κι εγω πριν 3-4 χρονια.
Κι επειδη το 206 δεν εφευγε με τιποτα και δεν ηθελα να το δωσω σε τιμη ξεφτιλα και ουτε ηθελα να το αποχωριστω, επελεξα τη λυση αγορας ενος κορολλα 5 πορτου με τεραστιο πορτ μπαγκαζ στα 2500.
Χαμηλα παγια εξοδα και το αμαξακι εχει βγει σκυλι παρα τα χιλιομετρα του, και οικονομικο.
Εκανα το πασχα 730 χλμ με 65 ευρω περιπου και το αμαξι γεματο.
Με μαξ ταχυτητα εως 130.
οποτε gotcha κοιτα και αυτη τη λυση αφου διαθετεις 2000 θα το βρεις αλλο ενα χιλιαρικο και κοιτα για κανα αλμερα, κορολλα κλπ δεκαετιας, πιστευω η πιο τιμια λυση.
Βαλε και προγραμμα εκο στο 207, θα κανεις πολυ λιγοτερα χλμ και μπορεις να αλλαξεις και τη συντηρηση στα 10000 τα λαδια και στα 20000 τα μπουζι.
reselie-206 - Τετ 22 Μάϊ 2013, 22:17:32
Θέμα δημοσίευσης:
Για εμένα κράτα το όπως λένε και τα παιδιά και βάλτου μπαγκαζιέρα δεν αξίζει να το δώσεις
Samer - Πεμ 23 Μάϊ 2013, 00:05:38
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
puglover έγραψε:
skoda rapid 1,6 tdi απο 15000 €. Γενικα οταν το παρεις αποφαση,μονο πετρελαιο. Αλλιως οπως λεει ο φιλος μια καλαισθητη μπαγαζιερα οροφης και εισαι αρχοντας. Ασε που θα δυσκολευτεις αρκετα να πουλησεις το rallye αυτη την περιοδο σε αξιοπρεπη τιμη,οποτε το budjet κατεβαινει δραματικα για μια value for money επιλογη.


Ισχυει δυστυχως αυτο που λες με την τιμη του rallye. Ακομα και στον μαντρα να παω και να το ανταλλαξω, θα το κοστολογισει 6000 με βια 7000


Αν εισαι τυχερος 6,000 δυστυχως. Πιο πολυ 5,000 με 5,500 σε μαντραδες εκτος αν ειναι γνωστος
superbike1977 - Πεμ 23 Μάϊ 2013, 11:06:31
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη οπως ανεφεραν και οι προλαλησαντες δεν ειναι καιρος για να χανεις χρηματα αλλαζοντας αμαξι σκεψου οτι αν παρεις ενα μεταχειρισμενο βενζινοκινητο θα χρειαστεις service το οποιο για να χεις το κεφαλι σου ησυχο ειναι ενα αξιοσεβαστο κοστος ειδικα αν κανεις αλλαγη ιμαντα εκκεντροφορου-λουρι δυναμο κτλ.Μην ξεχνας οτι ολα τα αυτοκινητα βγαζουν βλαβες και φθειρονται.Diesel μεταχειρισμενο ειναι μια συμφερουσα επιλογη.Παντως εγω θα εκανα το εξης εφοσων εχω ενα αυτοκινητο που ειναι στην πενα και καλοσυντηρημενο.
1)Μπαγαζιερα οροφης για χωρους
2)Υγραεριο 5ης γενιας (υγρου τυπου)που θα δουλεψει καλυτερα μιας και το μοτερ σου ειναι αμεσου ψεκασμου και τουρμπο.Κοστος εγκαταστασης 1600 ευρω.Υπολογισε καταναλωση οτι καις σε βενζινη+1 λιτρο .Αν καις 8 λιτρα βενζινη θα πας στα 9 λιτρα υγραεριο αρα 9Χ0,87=7,83 ευρω.Το κιτ το φοραει ο father σε S3 εδω και 60000 χιλιομετρα και δεν εχει κανει κιχ ποτε αν και το αμαξι ειναι στα 250 αλογα
3)Γυρισμα σε εργοστασιακες ρυθμισεις.
gew_ponos - Πεμ 23 Μάϊ 2013, 12:47:13
Θέμα δημοσίευσης:
Βαγγέλη σε rallye-rc έχουν βάλει αέριο με επιτυχία? Εχεις βγει έτοιμο kit? Γιατί όπου έχω διαβάσει, σε ελληνικά και ξένα forum (αν κάνω λάθος διορθώστε με) όλο για ρεταρίσματα και missfires συζητάνε.. Off Topic Bluegrab
bagos - Πεμ 23 Μάϊ 2013, 16:42:39
Θέμα δημοσίευσης:
δε ξερω,καποια παιδια ηθελαν να το κανουν απο εδω μεσα,αλλα τους πηραμε στο "δουλεμα" κ δε ξερω τι κ πως Crying or Very sad
kostasvti - Πεμ 05 Σεπ 2013, 14:11:11
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως αν αναλογιστείς το πλήθος των προβλημάτων που βγάζει το 207, κάψιμό λαδιών, αντικαταστάσεις αντλιών βενζίνης (πολλές φορές εγώ προσωπικά), αισθητήρες εκκεντροφόρων, κλπ κλπ φαντάσου να πάρεις 208 ντιζελ και να σου βγάλει αντλία πετρελαίου εκτός εγγύησης.... νομίζω ένας γνώστης δεν το ρισκάρει. Στα οικονομικα diesel νομίζω ιαπωνικα-κορεάτικα είναι μονόδρομος....
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr