vasilisalessia έγραψε: |
ω ναι η θερμοκρασια σου πιανει αρκετα υψηλες τιμες.δεν ειναι λογικο να ανεβαινει τοσο ευκολα.πυρομετρο εχεις? |
OnyX έγραψε: |
Οποτε θελεις να βρεθουμε αν μενουμε κοντα να σε παω οποιυ θελεις και για οσο διαδρομη θελεις να δεις τι ειναι φυσιολογικο και τι οχι... |
lem-x24 έγραψε: |
και μια παρατήρηση: το αμάξι σου επειδή δεν είναι αγωνιστικό, δεν είναι κατασκευασμένο ώστε να δουλέυει επί ώρες σε υψηλές στροφές (τα μέταλλά του είναι για συγκεκριμένες εργασίες και το κύκλωμα ψύξης έχει συγκεκριμένες δυνατότητες) να βάζεις συνθετικό λάδι αν είσαι εραστής του γκαζιού, ώστε να μειώνεις τις τριβές και μην το παρατραβάς. αμάξι είναι, όχι πύραυλος!!!! |
dimos206 έγραψε: |
Χρηστο κ το δικο μου ετσι δουλευει...
Οταν ειμαι τσιτα πανω απο 140 εως 210 για πολλα χιλιομετρα φτανει τους 140 βαθμους αλλα οχι στο κοκκινο... κ χαλαρα δουλευει στους 100 βαθμους. Μην βαζεις φουλ συνθετικο γιατι δεν θα λυπαινετε σωστα ο κινητιρας. Εγω παντως το παω τσιτα 2 χρονια τωρα... Κανε οτι θελεις... |
dimos206 έγραψε: |
Χρηστο κ το δικο μου ετσι δουλευει...
Οταν ειμαι τσιτα πανω απο 140 εως 210 για πολλα χιλιομετρα φτανει τους 140 βαθμους αλλα οχι στο κοκκινο... κ χαλαρα δουλευει στους 100 βαθμους |
dimos206 έγραψε: |
Τα φουλ συνθετικα τα βαζουν συνηθως στα τουρμπατα οχι στα ατμοσφαιρικα. Tωρα ο καθενας βαζει οτι γουσταρει. |
OnyX έγραψε: |
Αν θεωρεις φιλε μου οτι το λαδι σου εχει φυσιολογικη θερμοκρασια τοτε να παμε την ιδια διαδρομη οπου θελεις με οτι στροφες-ταχυτητα θελεις να δουμε ποιος εχει την χαμηλοτερη...
Κοντα 140 βαθμους θερμοκρασια οπως λες σε πατηματα θεωρουνται φυσιολογικα δηλαδη? 120 βαθμους ειδα τρικαβαλος με αποσκευες πηγαινοντας απο Ελευσινα στην Ζακυνθο και επιασα 120 βαθμους εξω απο την Πατρα και πηγαινα σανιδα συνεχεια... Οποτε θελεις να βρεθουμε αν μενουμε κοντα να σε παω οποιυ θελεις και για οσο διαδρομη θελεις να δεις τι ειναι φυσιολογικο και τι οχι... Συγνωμη αν ακουγομαι λιγο επιθετικος...λεω τι συμβαινει με το δικο μου αμαξι και οσα ξερω απο μοτερ... |
vasilisalessia έγραψε: |
τρεμουλο εννοεις κατι σαν πολυ λιγο αισθητα κουνηματα αλλα οχι συνεχομενα?η τρεμουλο τυπου vibration δονησεις? συνεχομενο παραπανω? |
vasilisalessia έγραψε: |
υπαρχει περιπτωση να ειναι ο αισθητηρας θερμοκρασιας.κολλαει για λιγο οταν ειναι κρυο και μετα ξεκολλαει.δεν εχει να κανει με τις στροφες αλλα με τη θερμοκρασια του κινητηρα οταν ειναι κρυο σε συνεργασια με τον εγκεφαλο.κανει καμμια 25αρα αν δε κανω λαθος.αλλα υπαρχει εχει να κανει με τη διαχειρηση καυσης οταν εινα κρυο το αμαξι.με το προγραμμα του δηλαδη.δεν εισαι ο μοναδικος που το εχει αυτο.αλλα δεν ειναι κατι(αν μιλαμε για το ιδιο)
δοκιμασε να αλλαξεις τον αισθητηρα που σου ειπα.η δες αν κολλαει.δε φαινεται ευκολα ομως και ο εγκφαλος δεν το βρισκει σα λαθος.εκει ειναι το θεμα. |
lem-x24 έγραψε: | ||
ποσα χιλιόμετρα έχει ο κινητήρας σου φίλε μου??? |
lem-x24 έγραψε: | ||
ακριβώς αυτό έχω φίλε μου, αυτό το ταρακούνημα το οποίο σταματά όταν το αμάξι ζεσταθεί (και δεν εννοώ να πάει 90 βαθμούς, ίσα όσα να νιώσει η βελόνα) δεν είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας. τον άλλαξα μόνος μου μαζί με τον θερμοστάτη !!! είναι μάλλον στο πρόγραμμα. το κάνει απο τη μάνα του. απο τότε που το πήρα δηλαδή (καινούριο το αγόρασα) επίσης το είχα πάει στην πεζό του βόλου και μου είχαν πει ότι στην κρύα εκκίνηση είναι λογικό να το κάνει. θεωώ ότι μου είπαν λαλακία επειδή δεν ήξεραν τι να απαντήσουν και έχω καταλήξει μετά απο κουβέντες με διάφορους (και με εσάς εδώ μέσα) ότι είναι καθαρά θέμα προγράμματος στην ψυχρή εκκίνηση. |