PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - θερμοκρασια λαδιου

christos_99 - Τετ 08 Μάϊ 2013, 20:01:50
Θέμα δημοσίευσης: 206 - θερμοκρασια λαδιου
Χρονια Πολλα, Χριστος Ανεστη. Εχω θεμα με την θερμοκρασια λαδιου. Στο ταξιδι ανεβαζε θερμοκρασια ητανε αναμεσα στους 90 και στους 140 εκει στην αναμεσα γραμμη. Ε λεω κι εγω τα λαδια εχουνε γινει ζουμι, σερβις θα θελει, δεν του ειχα κανει και μολις το πηρα. Κανω σερβις τωρα στις γιορτες που ημουν στο χωριο, αλλαξα: μπουζια, λαδια, φιλτρο λαδιου, φιλτρο καμπινας. Εβαλα λαδι ELF 5 40, δεν ειχε TOTAL, και σημερα που γυρισα παλι τα ιδια με την κ*λοθερμοκρασια.

Τι μπορει να παιζει???
Apostolos-106 rallye - Τετ 08 Μάϊ 2013, 20:37:28
Θέμα δημοσίευσης:
Αν έχεις "βαρύ" πόδι ...και το πατάς συνέχεια και πολλή ώρα τοτε εμένα μου φαίνεται λογικό που ανεβαίνει .....
christos_99 - Τετ 08 Μάϊ 2013, 22:36:03
Θέμα δημοσίευσης:
120 σταθερα στην εγνατια ειμαι. ειναι λογος να ανεβαζει τοσο πολυ θερμοκρασια???
Apostolos-106 rallye - Πεμ 09 Μάϊ 2013, 00:40:48
Θέμα δημοσίευσης:
Κοίτα, πιστεύω ότι τα 120 δεν είναι πολλά ... για να δικαιολογείται αύξηση στην θερμοκρασία του λαδιού. Ας σ πουν και άλλοι της γνώμες τους....
lem-x24 - Τετ 15 Μάϊ 2013, 20:02:04
Θέμα δημοσίευσης:
για τα 120 χλμ/ώρα είναι πολύ υψηλή η θερμοκρασία λαδιού.

η θερμοκρασία νερού σε ποια επίπεδα κυμαίνεται???

πιθανές εκδοχές που σκέφτομαι: πρώτο και κυριότερο, να μη διαβάζει σωστά το αισθητήριο λαδιού και να σου δείχνει άλλα αντί άλλων.

δεύτερο, να μην ανοίγει ολόκληρος ο θερμοστάτης οπότε να μην υπάρχει επαρκή ποσότητα ψύκτικού φορτίου.

θα σου πρότεινα να αλλάξεις το θερμοστάτη σου. με την πάροδο του χρόνου γεμίζει με επικαθίσεις απο το ψυκτικό μέσο (νερό με παραφλού κοινώς) και δυσκολεύει η κίνησή του.

και μόνος σου μπορείς να το κάνεις. στην ενότητα "φτιάξτο μονος " έχει αναλυτικότατες οδηγίες ένας φίλος.

αν πάλι το φοβάσαι πήγαινε σε ένα τεχνικό για να είσαι σίγουρος
christos_99 - Πεμ 16 Μάϊ 2013, 19:40:28
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα. Πηγα σε ενα συνεργειο εδω Κοζανη, και μου λεει ο τυπος οτι εκει ειναι η σωστη θερμοκρασια, το ειχε παθει και ενας ακομη πελατης του, μαλλον οτι να ναι μου ελεγε.... Το συζητησα μ εναν γνωστο μου και ειχε φιλαρακι με σαχό που ειχε το ιδιο προβλημα μετα απο αλλαγη ιμαντα χρονισμου, του ειχαν κανει λαθος χρονισμο και του ανεβαζε θερμοκρασια λαδιου. Οσο για τον θερμοστατη αλλαξα τον Ιανουαριο, και η θερμοκρασια νερου ειναι κανονικα 90 βαθμους... Τωρα αυτο που ειπες οτι μπορει να δειχνει οτι να ναι η βελονα μου φαινετε το ποιο πιθανο απ ολα, θα παω να το κοιταξω ετσι απ οτι φαινετε...
lem-x24 - Πεμ 16 Μάϊ 2013, 22:27:52
Θέμα δημοσίευσης:
ωραίος!!! όταν το τσεκάρεις πες ενημέρωσέ μας!!! είμαι περίεργος να δω τι είχε το αμαξάκι σου.

αν σου άλλαζε το χρονισμό, θα είχες μεγάλα προβλήματα φιλε μου. οι βαλβίδες θα άνοιγαν σε λάθος χρόνο και ενδεχομένως το έμβολο να στις χτυπούσε.

με λάθος χρονισμό, θα άλλαζαν πιθανότατα και οι στροφές. οπότε μάλλον παπ***ά είναι ααυτό που λέει ο συνεργείος!!!!

όταν το νερό σου είναι στους 90 βαθμού, δε γίνεται σε φυσιολογικές ταχύτητες και στροφές μέχρι 4500 να ανεβάζει το λάδι θερμοκρασία κοντά στους 140 βαθμούς!!!

η φυσική το λέει, όχι εγώ!!!
christos_99 - Παρ 17 Μάϊ 2013, 15:09:14
Θέμα δημοσίευσης:
Για τον χρονισμο αυτος μου ειπε οτι ηταν 1 δοντακι λαθος, για ενα δοντακι χτυπανε οι βαλβιδες???

Ο μαστορας στο συνεργειο μου ειπε οτι εκει δουλευει σ αυτη την θερμοκρασια, οχι οτι ειναι λαθος χρονισμος.

Το απογευματακι θα ανεβασω και φωτο να το δειτε μηπως ειναι και στα δικα σας εκει. Η θερμοκρασια δεν ειναι 140 ειναι αναμεσα στους 90 και 140 στην μεση γραμμη.

Και σκεφτηκα μηπως ειναι απο τον αισθητηρα, μηπως παιρνει λαθος μετρησεις ή αν ειναι και απο την αντλια, οτι δεν στελνει την σωστη ποσοτητα λαδιου δηλαδη.
christos_99 - Παρ 17 Μάϊ 2013, 19:44:39
Θέμα δημοσίευσης:

thanos_RC - Παρ 17 Μάϊ 2013, 21:25:43
Θέμα δημοσίευσης:
Μια χαρα ειναι η θερμοκρασια ρε φιλε..τι θες να εχει 90 λαδι?? ΛΑΔΙΟΥ ειναι η θερμοκρασια οχι ψυκτικου.
christos_99 - Παρ 17 Μάϊ 2013, 22:03:30
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ηξερα οτι εκει ειναι η σωστη. Νομιζα 90 επρεπε να ειναι. Φταιει λιγο κι ενας φιλος που μου ειπε οτι του φενετε ψηλα. Ευχαριστω πολυ!!!!!! Very happy Very happy Very happy
Apostolos-106 rallye - Παρ 17 Μάϊ 2013, 22:21:20
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα, και μένα που το βλέπω τώρα καλά μου φαίνεται ότι είναι ...
lem-x24 - Σαβ 18 Μάϊ 2013, 13:57:38
Θέμα δημοσίευσης:
μέσα σε λογικά πλάισια είναι το λάδι σου φίλε. μην ανησυχείς!!!

μια ερώτηση: και μέσα στην πόλη τόσο είναι ή λιγότερο??

σε ρωτάω για τον εξής λόγο: όταν ταξιδεύεις με 120 χλμ/ώρα το λάδι ζεσταίνεται και η θερμοκρασία που δείχνει η φώτο σου, είναι περίπου 110- 115 βαθμούς και είναι απολύτως φυσιολογική.

στην πόλη που δεν αναπτύσσεις μεγάλες ταχύτητες και οι στροφές του κινητήρα σου δεν είναι μόνιμα πάνω απο 3000, το λάδι σου πρέπει να είναι στους 100 βαθμούς. αν στην πόλη είναι στους 100 και στην εθνική στους 120 είσαι μια χαρά,

μην το φοβάσαι και απόλαυσε τις βόλτες, που μόνο το πεζώ προσφέρει!!! Cool
christos_99 - Σαβ 18 Μάϊ 2013, 14:09:12
Θέμα δημοσίευσης:
Μεσα στην πολη ειναι εκει αναμεσα στο 90 και στην γραμμη που ειναι τωρα. Αρα καπου κοντα 100 υποθετω ειναι εντος πολης. Αρα μια χαρα δεν εχω κανενα θεμα. Πωπωπωπω κι εγω νομιζα οτι εκεινη την ωρα σ εκεινη την θερμοκρασια εχει παρει φωτια το λαδι και καιγεται, λεω τωρα εχουνε γινει ζουμι. Σας ευχαριστω πολυ παιδια να στε ολοι καλα.
OnyX - Σαβ 18 Μάϊ 2013, 14:14:59
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομιζω να ειναι φυσιολογικη η θερμοκρασια σου για touring με 120 χιλιομετρα...απο Ελευσινα μολις ηρθα Μπουρναζι με κοφτες και 160 χιλιομετρα μεγιστη ταχυτητα και ειχα την ιδια θερμοκρασια με την φωτο σου...παρεπιπτοντως βαζω motul 300V racing.
christos_99 - Σαβ 18 Μάϊ 2013, 14:20:17
Θέμα δημοσίευσης:
Υπο φυσιολογικες ταχυτητες ποσο ειναι??

Οταν το σκιζω κοντευει τους 140 βαθμους, δεν τους πιανει αν θυμαμαι καλα (δεν ειμαι 100% σιγουρος). Ειναι λιγο πιο κατω απο τους 140.
OnyX - Σαβ 18 Μάϊ 2013, 14:24:35
Θέμα δημοσίευσης:
Προχθες κυνηγουσα ενα BMW 645 στην αττικη οδο και πηγαινα με 210 χιλιομετρα και πανω απο 120 βαθμους δεν ανεβηκε η θερμοκρασια...αν μπορεσω θα ανεβασω και φωτο αργοτερα...Για μενα ειναι λιγο τσιμπημενη η θερμοκρασια σου παντως...αποψη μου...
christos_99 - Σαβ 18 Μάϊ 2013, 14:32:39
Θέμα δημοσίευσης:
Τιιιι 645???? Shocked Shocked Shocked ..... χαχαχαχαχαχα.... Ωραιος. κι εγω κυνιγιομουν τις προαλλες με ενα 520 φαναρι-φαναρι τον ειχα, αλλα για μεγαλες ταχυτητες μας φευγουν.

Στο ταξιδι σου με 120 χλμ ποσο ειναι???
OnyX - Σαβ 18 Μάϊ 2013, 14:36:12
Θέμα δημοσίευσης:
ναι 645...τον ειχα μπροστα και σε αποσταση βολης γιατι αν υπηρχε ρανταρ-φωτογραφικη μηχανη επιανε αυτον και οχι εμενα που ημουν 5-6 αμαξια πισω Wink Δεν το παταγε ο τυπος απλα με τοσα πηγαινε απο την εξοδο στο Μαρουσι μεχρι Ελευσινα και απλα τον ακολουθουσα...με 120 χιλιομετρα εχω λιγο πανω απο 90...αντε να εχω 100 βαθμους maximum
vasilisalessia - Σαβ 18 Μάϊ 2013, 16:06:10
Θέμα δημοσίευσης:
ω ναι η θερμοκρασια σου πιανει αρκετα υψηλες τιμες.δεν ειναι λογικο να ανεβαινει τοσο ευκολα.πυρομετρο εχεις?
lem-x24 - Σαβ 18 Μάϊ 2013, 18:24:06
Θέμα δημοσίευσης:
η θερμοκρασία σου είναι μια χαρά αδερφέ μου. το λάδι έχει υψηλή θερμοχωρητικότητα και όσο περισσότερες στροφές έχεις στον κινητήρα σου τόσο περισσότερη θερμότητα του προσφέρεις (λόγω τριβής του κυλίνδρου με το έμβολο) οπότε και ανεβάζει υψηλή θερμοκρασία.

το ψυκτικό υγρό, βρίσκεται κοντά στους 90 βαθμούς. επομένως, το λάδι σου ορθώς βρίσκεται στους 100 όταν κυκλοφορείς στην πόλη.

όταν είσαι στην εθνική, το ψυκτικό ναι μεν βρίσκεται στους 90 (γι αυτό υπάρχει ο θερμοστάτης και το ψυγειο) αλλά δεν προλαβαίνει να ψύξει το λάδι (λόγω υψηλής παροχής απο την αντλία)

ΟΠΟΤΕ(επειδή το ανέλυσα πολύ) το αμάξι σου είναι μέσα στα όρια θερμοκρασιών.

και μια παρατήρηση: το αμάξι σου επειδή δεν είναι αγωνιστικό, δεν είναι κατασκευασμένο ώστε να δουλέυει επί ώρες σε υψηλές στροφές (τα μέταλλά του είναι για συγκεκριμένες εργασίες και το κύκλωμα ψύξης έχει συγκεκριμένες δυνατότητες) να βάζεις συνθετικό λάδι αν είσαι εραστής του γκαζιού, ώστε να μειώνεις τις τριβές και μην το παρατραβάς. αμάξι είναι, όχι πύραυλος!!!!
OnyX - Σαβ 18 Μάϊ 2013, 19:32:13
Θέμα δημοσίευσης:
Αν θεωρεις φιλε μου οτι το λαδι σου εχει φυσιολογικη θερμοκρασια τοτε να παμε την ιδια διαδρομη οπου θελεις με οτι στροφες-ταχυτητα θελεις να δουμε ποιος εχει την χαμηλοτερη...
Κοντα 140 βαθμους θερμοκρασια οπως λες σε πατηματα θεωρουνται φυσιολογικα δηλαδη? 120 βαθμους ειδα τρικαβαλος με αποσκευες πηγαινοντας απο Ελευσινα στην Ζακυνθο και επιασα 120 βαθμους εξω απο την Πατρα και πηγαινα σανιδα συνεχεια...
Οποτε θελεις να βρεθουμε αν μενουμε κοντα να σε παω οποιυ θελεις και για οσο διαδρομη θελεις να δεις τι ειναι φυσιολογικο και τι οχι...

Συγνωμη αν ακουγομαι λιγο επιθετικος...λεω τι συμβαινει με το δικο μου αμαξι και οσα ξερω απο μοτερ...
christos_99 - Σαβ 18 Μάϊ 2013, 19:49:58
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
ω ναι η θερμοκρασια σου πιανει αρκετα υψηλες τιμες.δεν ειναι λογικο να ανεβαινει τοσο ευκολα.πυρομετρο εχεις?


Πυρομετρο οχι δεν εχω.


OnyX έγραψε:
Οποτε θελεις να βρεθουμε αν μενουμε κοντα να σε παω οποιυ θελεις και για οσο διαδρομη θελεις να δεις τι ειναι φυσιολογικο και τι οχι...


Αυτο ειναι λιγακι λιγακι δυσκολο, δυστυχως ειμαστε μακρυα.

lem-x24 έγραψε:
και μια παρατήρηση: το αμάξι σου επειδή δεν είναι αγωνιστικό, δεν είναι κατασκευασμένο ώστε να δουλέυει επί ώρες σε υψηλές στροφές (τα μέταλλά του είναι για συγκεκριμένες εργασίες και το κύκλωμα ψύξης έχει συγκεκριμένες δυνατότητες) να βάζεις συνθετικό λάδι αν είσαι εραστής του γκαζιού, ώστε να μειώνεις τις τριβές και μην το παρατραβάς. αμάξι είναι, όχι πύραυλος!!!!


elf 5 40 εβαλα φουλ συνθετικο νομιζω ειναι.

Τωρα επειδη ο δεικτης δεν δειχνει ακριβως την θερμοκρασια σε εκεινο το σημειο ειναι λογικο να μπερδευομαστε ολοι μας.[/quote]
dimos206 - Σαβ 18 Μάϊ 2013, 20:57:35
Θέμα δημοσίευσης:
Χρηστο κ το δικο μου ετσι δουλευει...
Οταν ειμαι τσιτα πανω απο 140 εως 210 για πολλα χιλιομετρα φτανει τους 140 βαθμους αλλα οχι στο κοκκινο... κ χαλαρα δουλευει στους 100 βαθμους.
Μην βαζεις φουλ συνθετικο γιατι δεν θα λυπαινετε σωστα ο κινητιρας.
Εγω παντως το παω τσιτα 2 χρονια τωρα...
Κανε οτι θελεις...
OnyX - Σαβ 18 Μάϊ 2013, 21:33:48
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.306gti6.com/forum/showthread.php?id=151580

Αν και για 306 δειτε τι λενε τα Αγγλακια για τα λαδακια και τις θερμοκρασιες.
Driver ///M - Κυρ 19 Μάϊ 2013, 01:49:47
Θέμα δημοσίευσης:
dimos206 έγραψε:
Χρηστο κ το δικο μου ετσι δουλευει...
Οταν ειμαι τσιτα πανω απο 140 εως 210 για πολλα χιλιομετρα φτανει τους 140 βαθμους αλλα οχι στο κοκκινο... κ χαλαρα δουλευει στους 100 βαθμους.
Μην βαζεις φουλ συνθετικο γιατι δεν θα λυπαινετε σωστα ο κινητιρας.
Εγω παντως το παω τσιτα 2 χρονια τωρα...
Κανε οτι θελεις...

Aυτό φίλε από που προκύπτει?
christos_99 - Κυρ 19 Μάϊ 2013, 14:24:36
Θέμα δημοσίευσης:
dimos206 έγραψε:
Χρηστο κ το δικο μου ετσι δουλευει...
Οταν ειμαι τσιτα πανω απο 140 εως 210 για πολλα χιλιομετρα φτανει τους 140 βαθμους αλλα οχι στο κοκκινο... κ χαλαρα δουλευει στους 100 βαθμους


Κι εγω μια απ τα ιδια με σενα, ακριβως το ιδιο.

Γιατι να υπαρχει αυτη η διαφορα ομως με τα αμαξια των υπολοιπων παιδιων??

Μηπως φταινε και τα λαδια που βαζει ο καθενας μας? Μονο αυτο μου ρχεται στο μυαλο.
dimos206 - Κυρ 19 Μάϊ 2013, 20:14:30
Θέμα δημοσίευσης:
Μαλλον τα λαδια φτενε δεν ξερω.....
Εγω παντως βαζω TOTAL 10-40 κ ειναι μια χαρα ουτε το καιει.
Οταν το βαζω μπροστα κ ειναι κρυο βαρανε για 1 λεπτο τα οστιρια ελαχιστα ακουγονται...κ κοφτη εχω 7.000....
Ο καθενας οτι θελει βαζει....
dimos206 - Κυρ 19 Μάϊ 2013, 20:17:55
Θέμα δημοσίευσης:
Τα φουλ συνθετικα τα βαζουν συνηθως στα τουρμπατα οχι στα ατμοσφαιρικα. Tωρα ο καθενας βαζει οτι γουσταρει.
vasilisalessia - Κυρ 19 Μάϊ 2013, 20:28:16
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα παντως με το 10 40 το τοταλ ο κινητηρας βουιζε τοσο πολυ που νομιζα οτι ειχα μπροστα το τελικο και οχι πισω.κατι που με τα 5 40 δεν το εχω.και εχω την εντυπωση οτι η μηχανη στροφαρει καλυτερα με τα 5 40.εγω απο προσωπικη εμπειρια δεν τα συνιστω τα 10 40 της τοταλ.αν και ειμαστε οφ τοπικ ζητω συγνωμη.
Driver ///M - Κυρ 19 Μάϊ 2013, 21:43:19
Θέμα δημοσίευσης:
dimos206 έγραψε:
Τα φουλ συνθετικα τα βαζουν συνηθως στα τουρμπατα οχι στα ατμοσφαιρικα. Tωρα ο καθενας βαζει οτι γουσταρει.

Δεν ισχύει αυτό που λες.

Για αυξημένη αντοχή σε σύγχρονους κινητήρες, καλό είναι να χρησιμοποιούνται φουλ συνθετικά λάδια.
Εγώ βάζω 5-40 (με την εξαίρεση μιας φοράς που έβαλα 5-30) φουλ συνθετικά τοταλ ή ελφ χωρίς κανένα πρόβλημα λειτουργίας (με την εξαίρεση της φλάτζας που είναι αλλουνου παπά ευαγγέλιο όμως).
lem-x24 - Δευ 20 Μάϊ 2013, 20:16:56
Θέμα δημοσίευσης:
OnyX έγραψε:
Αν θεωρεις φιλε μου οτι το λαδι σου εχει φυσιολογικη θερμοκρασια τοτε να παμε την ιδια διαδρομη οπου θελεις με οτι στροφες-ταχυτητα θελεις να δουμε ποιος εχει την χαμηλοτερη...
Κοντα 140 βαθμους θερμοκρασια οπως λες σε πατηματα θεωρουνται φυσιολογικα δηλαδη? 120 βαθμους ειδα τρικαβαλος με αποσκευες πηγαινοντας απο Ελευσινα στην Ζακυνθο και επιασα 120 βαθμους εξω απο την Πατρα και πηγαινα σανιδα συνεχεια...
Οποτε θελεις να βρεθουμε αν μενουμε κοντα να σε παω οποιυ θελεις και για οσο διαδρομη θελεις να δεις τι ειναι φυσιολογικο και τι οχι...

Συγνωμη αν ακουγομαι λιγο επιθετικος...λεω τι συμβαινει με το δικο μου αμαξι και οσα ξερω απο μοτερ...


ποσα χιλιόμετρα έχει ο κινητήρας σου φίλε μου???
reselie-206 - Τρι 21 Μάϊ 2013, 18:49:33
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα υπερβολικές μου φαίνονται πάντως οι temp...Το δικό μου απο το 1ο χλμ φοράει 5/40 Total Quartz 9000 και ποτέ δεν έπιασα πάνω απο 120-125 όπως και να πήγαινα!
lem-x24 - Τετ 22 Μάϊ 2013, 20:46:39
Θέμα δημοσίευσης:
παιδιά θα ρωτήσω κάτι εγώ.

εμένα απο την ημέρα της αγοράς, είχε την εξης συμπεριφορά: βάζω μπροστά, όλα μια χαρά. αν καθίσω και δεν ξεκινήσω αμέσως, κατά τη σταδιακή μείωση των στροφών από τον εγκέφαλο, (σα να λέμε να το αφήσω να ζεσταθεί λίγο) έχει ένα τρέμουλο πιο αισθητό απ ότι στο ρελαντί.

και να διευκρινήσω: όχι στις 1200 στροφές στις οπόιες δουλεύει όταν παίρνει μπροστά, αλλά στο διαστημα κατά το οποίο ρίχνει τις στροφές, μέχρι να πάει στις 700 όπου είναι και το ρελαντί.

μήπως το κάνει και σε κάποιον απο εσάς. όχι ότι είναι κάτι απλά εγώ το παρατηρώ και θα ήθελα την άποψή σας.
vasilisalessia - Τετ 22 Μάϊ 2013, 20:52:39
Θέμα δημοσίευσης:
τρεμουλο εννοεις κατι σαν πολυ λιγο αισθητα κουνηματα αλλα οχι συνεχομενα?η τρεμουλο τυπου vibration δονησεις? συνεχομενο παραπανω?
lem-x24 - Τετ 22 Μάϊ 2013, 22:01:29
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
τρεμουλο εννοεις κατι σαν πολυ λιγο αισθητα κουνηματα αλλα οχι συνεχομενα?η τρεμουλο τυπου vibration δονησεις? συνεχομενο παραπανω?


ναι αυτό, αισθητά κουνήματα. όχι ένα συνεχες και σταθερό. κουνήματα, όπως το είπες. τα οποία εξαφανίζονται όταν δουλέψει στο ρελαντί.
vasilisalessia - Πεμ 23 Μάϊ 2013, 12:02:29
Θέμα δημοσίευσης:
υπαρχει περιπτωση να ειναι ο αισθητηρας θερμοκρασιας.κολλαει για λιγο οταν ειναι κρυο και μετα ξεκολλαει.δεν εχει να κανει με τις στροφες αλλα με τη θερμοκρασια του κινητηρα οταν ειναι κρυο σε συνεργασια με τον εγκεφαλο.κανει καμμια 25αρα αν δε κανω λαθος.αλλα μπορει να εχει να κανει και με τη διαχειρηση καυσης οταν εινα κρυο το αμαξι.με το προγραμμα του δηλαδη.δεν εισαι ο μοναδικος που το εχει αυτο.αλλα δεν ειναι κατι(αν μιλαμε για το ιδιο)
δοκιμασε να αλλαξεις τον αισθητηρα που σου ειπα.η δες αν κολλαει.δε φαινεται ευκολα ομως και ο εγκφαλος δεν το βρισκει σα λαθος.εκει ειναι το θεμα.
lem-x24 - Παρ 24 Μάϊ 2013, 18:34:24
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
υπαρχει περιπτωση να ειναι ο αισθητηρας θερμοκρασιας.κολλαει για λιγο οταν ειναι κρυο και μετα ξεκολλαει.δεν εχει να κανει με τις στροφες αλλα με τη θερμοκρασια του κινητηρα οταν ειναι κρυο σε συνεργασια με τον εγκεφαλο.κανει καμμια 25αρα αν δε κανω λαθος.αλλα υπαρχει εχει να κανει με τη διαχειρηση καυσης οταν εινα κρυο το αμαξι.με το προγραμμα του δηλαδη.δεν εισαι ο μοναδικος που το εχει αυτο.αλλα δεν ειναι κατι(αν μιλαμε για το ιδιο)
δοκιμασε να αλλαξεις τον αισθητηρα που σου ειπα.η δες αν κολλαει.δε φαινεται ευκολα ομως και ο εγκφαλος δεν το βρισκει σα λαθος.εκει ειναι το θεμα.


ακριβώς αυτό έχω φίλε μου, αυτό το ταρακούνημα το οποίο σταματά όταν το αμάξι ζεσταθεί (και δεν εννοώ να πάει 90 βαθμούς, ίσα όσα να νιώσει η βελόνα) δεν είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας. τον άλλαξα μόνος μου μαζί με τον θερμοστάτη !!! είναι μάλλον στο πρόγραμμα.

το κάνει απο τη μάνα του. απο τότε που το πήρα δηλαδή (καινούριο το αγόρασα) επίσης το είχα πάει στην πεζό του βόλου και μου είχαν πει ότι στην κρύα εκκίνηση είναι λογικό να το κάνει.

θεωώ ότι μου είπαν λαλακία επειδή δεν ήξεραν τι να απαντήσουν και έχω καταλήξει μετά απο κουβέντες με διάφορους (και με εσάς εδώ μέσα) ότι είναι καθαρά θέμα προγράμματος στην ψυχρή εκκίνηση.
OnyX - Παρ 24 Μάϊ 2013, 19:09:29
Θέμα δημοσίευσης:
lem-x24 έγραψε:
OnyX έγραψε:
Αν θεωρεις φιλε μου οτι το λαδι σου εχει φυσιολογικη θερμοκρασια τοτε να παμε την ιδια διαδρομη οπου θελεις με οτι στροφες-ταχυτητα θελεις να δουμε ποιος εχει την χαμηλοτερη...
Κοντα 140 βαθμους θερμοκρασια οπως λες σε πατηματα θεωρουνται φυσιολογικα δηλαδη? 120 βαθμους ειδα τρικαβαλος με αποσκευες πηγαινοντας απο Ελευσινα στην Ζακυνθο και επιασα 120 βαθμους εξω απο την Πατρα και πηγαινα σανιδα συνεχεια...
Οποτε θελεις να βρεθουμε αν μενουμε κοντα να σε παω οποιυ θελεις και για οσο διαδρομη θελεις να δεις τι ειναι φυσιολογικο και τι οχι...

Συγνωμη αν ακουγομαι λιγο επιθετικος...λεω τι συμβαινει με το δικο μου αμαξι και οσα ξερω απο μοτερ...


ποσα χιλιόμετρα έχει ο κινητήρας σου φίλε μου???


στο cc 112000 στο gti απο καινουριο εβαζα παντα motul 300v racing και δεν ειχα ποτε προβλημα με θερμοκρασια λαδιου
vasilisalessia - Παρ 24 Μάϊ 2013, 19:45:41
Θέμα δημοσίευσης:
lem-x24 έγραψε:
vasilisalessia έγραψε:
υπαρχει περιπτωση να ειναι ο αισθητηρας θερμοκρασιας.κολλαει για λιγο οταν ειναι κρυο και μετα ξεκολλαει.δεν εχει να κανει με τις στροφες αλλα με τη θερμοκρασια του κινητηρα οταν ειναι κρυο σε συνεργασια με τον εγκεφαλο.κανει καμμια 25αρα αν δε κανω λαθος.αλλα υπαρχει εχει να κανει με τη διαχειρηση καυσης οταν εινα κρυο το αμαξι.με το προγραμμα του δηλαδη.δεν εισαι ο μοναδικος που το εχει αυτο.αλλα δεν ειναι κατι(αν μιλαμε για το ιδιο)
δοκιμασε να αλλαξεις τον αισθητηρα που σου ειπα.η δες αν κολλαει.δε φαινεται ευκολα ομως και ο εγκφαλος δεν το βρισκει σα λαθος.εκει ειναι το θεμα.


ακριβώς αυτό έχω φίλε μου, αυτό το ταρακούνημα το οποίο σταματά όταν το αμάξι ζεσταθεί (και δεν εννοώ να πάει 90 βαθμούς, ίσα όσα να νιώσει η βελόνα) δεν είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας. τον άλλαξα μόνος μου μαζί με τον θερμοστάτη !!! είναι μάλλον στο πρόγραμμα.

το κάνει απο τη μάνα του. απο τότε που το πήρα δηλαδή (καινούριο το αγόρασα) επίσης το είχα πάει στην πεζό του βόλου και μου είχαν πει ότι στην κρύα εκκίνηση είναι λογικό να το κάνει.

θεωώ ότι μου είπαν λαλακία επειδή δεν ήξεραν τι να απαντήσουν και έχω καταλήξει μετά απο κουβέντες με διάφορους (και με εσάς εδώ μέσα) ότι είναι καθαρά θέμα προγράμματος στην ψυχρή εκκίνηση.


εμενα τωρα πια το κανει πολυ λιγο.εχω αλλαξει ομως ολο το συστημα εξαγωγης.απο χταποδι μεχρι πισω.και το αμαξι το κανει παρα πολυ λιγο πια και οχι συνεχως.οποτε και εγω εκει εχω καταληξει.θα σου πω οταν του βαλω το προγραμμα πανω.
nido - Παρ 03 Μάρ 2017, 22:43:37
Θέμα δημοσίευσης:
Μετά την τελευταία αλλαγή λαδιών το όργανο θερμοκρασίας λαδιού μου κάνει πάλι νάζια....

Η ιστορία έχει ως εξής:
Μετά την προηγούμενη αλλαγή, πριν από ~15 μήνες, παρατήρησα ότι το όργανο έδειχνε λίγο πιο χαμηλές θερμοκρασίες από τις συνηθισμένες (αντί να σταθεροποιείται στους 90 καθόταν στους ~80-85). Κάποια στιγμή "έστρωσε" και έδειχνε ότι έδειχνε πάντα (90-100).

Κουμπώσαμε διαγνωστικό, πήγαμε στο μενού που τεστάρει τα όργανα, βλέπουμε ότι η βελόνα δεν πήγαινε τέρμα επάνω (όπως σε ταχύμετρο & στροφόμετρο). Τσεκάρει σε ένα άλλο 206 ο φίλος, μου λέει ούτε αυτό πάει, άρα λέμε μάλλον ΟΚ από όργανο (?)...
Όλα καλά για κανένα χρόνο, αλλάζω πάλι λάδια-φίλτρο τις προάλλες, και ξαφνικά είναι νεκρό το όργανο θερμοκρασίας λαδιού (έδειχνε ότι δείχνει πριν γυρίσεις το κλειδί, κάτω απ' το μίνιμουμ, σαν να μην παίρνει καν ρεύμα). Την επόμενη μέρα έπαιζε κανονικά. Την μεθεπόμενη πάλι τσαλιμάκια, νεκρό στο ξεκίνημα, κι έφτιαξε από μόνο του στην πορεία.

Από χθες θυμήθηκε τα παλιά και η θερμοκρασία λαδιού (σύμφωνα με το όργανο - δε μπορώ να δω τι ΟΝΤΩΣ διαβάζει ο σένσορας στο DashCommand από το OBDII που είναι κουμπωμένο, μόνο θερμοκρασία νερού) σταθεροποιείται πριν τη γραμμή πριν τους 90 (=κάτω από 80C) και μένει εκεί, ακόμα και μετά από μισή ώρα οδήγησης, ενώ η θερμοκρασία του νερού παίζει εκεί που έπαιζε πάντα (80κάτι με 90κάτι) όπως φαίνεται και στη φωτογραφία.



Τι θα μπορούσε να είναι;
- τα έχει φτύσει ο σένσορας?
- το όργανο στο ταμπλό? (υποθέτω μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε αν το συνδέσουμε στο διαγνωστικό και δείχνει άλλη θερμοκρασία το PC κι άλλη το όργανο...)
- κάποια επαφή κάπου? (καθάρισα αυτές από το βυσματάκι του σένσορα με σπρέι επαφών)
- άλλο...?

Δεν ξέρω και κανένα "γάτο" σε τέτοια θέματα (ηλεκτρονικά/ηλεκτρολογικά) Αθήνα που να μπορεί να βγάλει άκρη χωρίς "αλλάζουμε αυτό και βλέπουμε"....
Pughell - Σαβ 04 Μάρ 2017, 08:40:31
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι δεν ξεκινας το test με εναν καινουργιο αισθητηρα θερμοκρασιας ρε παιδι; Confused
nido - Σαβ 04 Μάρ 2017, 12:13:13
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστό κι αυτό, απλά έλεγα μήπως υπάρχει κάποιος πιο εύκολος τρόπος νσ δούμε σίγουρα τι φταίει, θυμάμαι ότι είναι ακριβούτσικος ο σενσορας με τις 3 επαφές που φοράει από κάτω το RC (και πρέπει ν'αδειάσουμε και λάδι, λίγο ιστορία αν τελικά δε φταίει)...
nido - Κυρ 05 Μάρ 2017, 01:31:33
Θέμα δημοσίευσης:
Του έκανα ένα γενικό καθαρισμό με σπρέι επαφών στα εύκολα προσβάσιμα ηλεκτρικά του κι ένα "reset" (αποσυνδέοντας τη μπαταρία για μερικά λεπτά) όπως μου πρότεινε να δοκιμάσω ο 21_quadra και ως δια μαγείας το όργανο θερμοκρασίας λαδιού επανήλθε σε νορμάλ (ή σχεδόν) λειτουργία.

Πρέπει να συνδέσουμε το διαγνωστικό για σίγουρα, αλλά τώρα το φτάνει κανονικά το "90" σε νορμάλ οδήγηση...



Θα το παρακολουθήσω μερικές μέρες και βλέπουμε - μακάρι να το είχε απορυθμίσει κάτι (ίσως η σκάρτη επαφή στο βύσμα του αισθητήρα προτού το καθαρίσω)...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr