PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - προσφορα stock peugeot 207 rally 10.490 €(γνωμες)?

oldhag - Δευ 06 Μάϊ 2013, 17:15:29
Θέμα δημοσίευσης: προσφορα stock peugeot 207 rally 10.490 €(γνωμες)?
με ενδιαφερει η αγορα του αλλα με προβληματζουν τα διαφορα προβληματα κατοχων.
Προσωπικα η χρηση που θα του κανω αν το παρω ειναι 20000 χλμ ετησιως .
superbike1977 - Δευ 06 Μάϊ 2013, 19:26:00
Θέμα δημοσίευσης:
Το χω απο καινουριο .Του πινω το αιμα εδω και 11 χρονια και ειμαι μαμα.Εχω αλλαξει εναν πολλαπλασιαστη και 3 map sensor.Κοστος πολλαπλασιαστης 160 ευρω περιπου και καθε map 50-70 .Εχω 185000χιλιομετρα και ακομα δεν τσιμπαει καθολου λαδι.Αν ημουν στη θεση σου θα αγοραζα ενα μεταχειρισμενο gti που εχει και abs με 3000 χιλιαρικα.Το abs ειναι χρησιμο και σου μιλαω επειδη ο αδερφος μου εχει saxo vts 16v και εχει πολυ καλυτερο φρενο απο μενα λογω abs.O μονος τομεας που πασχουν τα saxoralla ειναι ο πισω αξονας που θελει αλλαγη στα ρουλεμαν καθε 80.000 χιλιομετρα.Κοστος περιπου 180-200 ευρω.Κι αν ποτε το αλλαζα...παλι ραλακι θα παιρνα....
Samer - Δευ 06 Μάϊ 2013, 19:28:30
Θέμα δημοσίευσης:
superbike1977 έγραψε:
Το χω απο καινουριο .Του πινω το αιμα εδω και 11 χρονια και ειμαι μαμα.Εχω αλλαξει εναν πολλαπλασιαστη και 3 map sensor.Κοστος πολλαπλασιαστης 160 ευρω περιπου και καθε map 50-70 .Εχω 185000χιλιομετρα και ακομα δεν τσιμπαει καθολου λαδι.Αν ημουν στη θεση σου θα αγοραζα ενα μεταχειρισμενο gti που εχει και abs με 3000 χιλιαρικα.Το abs ειναι χρησιμο και σου μιλαω επειδη ο αδερφος μου εχει saxo vts 16v και εχει πολυ καλυτερο φρενο απο μενα λογω abs.O μονος τομεας που πασχουν τα saxoralla ειναι ο πισω αξονας που θελει αλλαγη στα ρουλεμαν καθε 80.000 χιλιομετρα.Κοστος περιπου 180-200 ευρω.Κι αν ποτε το αλλαζα...παλι ραλακι θα παιρνα....


Για 207 ρωταει
teo206GT - Δευ 06 Μάϊ 2013, 20:32:22
Θέμα δημοσίευσης:
Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω το κατεβατο του αντωνη σε αυτο το θεμα... Κατα τη δικη μου γνωμη αν θες να παρεις καινουριο και οπλακι μονο το 207 ειναι η επιλογη σου με τοοοοσο λιγα λεφτα.
Apostolos-106 rallye - Δευ 06 Μάϊ 2013, 21:00:00
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα φίλε,
Aν και δεν έχω το 207 θα σ πω και γω την αποψή μου. Αν δεις στις αγγελιες στο car.gr θα δεις οτι με 11000 παίρνεις το 207 rc που είναι πολύ καλύτερο από την έκδοση rallye σε αρκετά πράγματα εκτός από το βασικό (την δυναμή). Επίσης αν θέλεις την έκδοση rallye προτίμησε με το 6αρι κυβώτιο για καλύτερη οικονομία...(6αρι κυβώτιο έχουν ΜΟΝΟ τα τελευταία ραλλυ και ΟΧΙ οι παλιότερες σειρές)...και κατι τελευταίο το RC δεν έχει 6αρι κυβώτιο αλλά στο προτείνω γιατί είναι για μένα πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο ...από ότι το ραλλυ...
driver7 - Δευ 06 Μάϊ 2013, 21:47:02
Θέμα δημοσίευσης:
Apostolos-106 rallye έγραψε:
....Αν δεις στις αγγελιες στο car.gr θα δεις οτι με 11000 παίρνεις το 207 rc που είναι πολύ καλύτερο από την έκδοση rallye σε αρκετά πράγματα εκτός από το βασικό (την δυναμή)....


Πως το 207 RC είναι χειρότερο σε δύναμη από το RALLYE??
Apostolos-106 rallye - Δευ 06 Μάϊ 2013, 21:54:50
Θέμα δημοσίευσης:
Αφού το Rc δηλώνει 175 άλογα και το Rallye 150 (οι παλίες σειρές) και 156 άλογα τα τελευταία με το 6αρι κυβώτιο .....
driver7 - Δευ 06 Μάϊ 2013, 22:20:24
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβώς...το 207 RC είναι καλύτερο από το 207 RALLYE και στη δύναμη...στο πρώτο σου ποστ λες πως είναι καλύτερο σε όλα εκτός από τη δύναμη...άρα εκεί λες πως είναι πιο αδύναμο το RC...

To αναφέρω απλώς για να μην μπερδευτεί το παιδί που ψάχνει για rallye...
gew_ponos - Δευ 06 Μάϊ 2013, 22:37:09
Θέμα δημοσίευσης:
Αν έχεις στο μυαλό του να βελτιώσεις το αυτοκίνητο στο μέλλον, να πάρεις το rallye κούτα, να κλ@σεις το κάθισμα πρώτος και με τιμή ξεφτίλα..ούτε bucket κάθισμα όπως στο rc να πιάνεσαι ούτε τίποτα.Και απο δύναμη υπάρχουν τόσες λύσεις που δεν θα το βαρεθείς. Τα προβλήματα που βγάζουν τα 207 τα ξέρουμε όλοι, ψάξε λίγο στο forum..Τώρα για το εξάρι κιβώτιο έχουν δίκιο, κάνεις πιο οικονομικό και πιο άνετο ταξίδι..Το πεντάρι είναι αρκετά κοντό και στο rc νομίζω ακόμα πιο κοντό οπότε θα καις..Πάρτο με κλειστά μάτια, ξέρω ανθρώπους που το πλήρωσαν κοντα στα 20 χιλιάρικα, το χρωστάνε ακόμα και κλαίνε με μαύρο δάκρυ που βλέπουν αυτή την τιμή.. Wink
driver7 - Δευ 06 Μάϊ 2013, 22:48:27
Θέμα δημοσίευσης:
Παρότι έχω RC και τα + σε σχέση με RAllYE δεν είναι μόνο τα bucket, αλλά αρκετά πραγματάκια σε στήσιμο, εξοπλισμό, δύναμη, τουρμπίνα, λεπτομέρειες μηχανικές κλπ, οπότε το κάνουν ένα πιο ολοκληρωμένο πακέτο, στην παρούσα φάση θα έπαιρνα και εγώ το ραλύ με τόσο καλή τιμή...
Apostolos-106 rallye - Τρι 07 Μάϊ 2013, 00:29:42
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε driver7 αυτό ήθελα να πω ..απλά μπερδεύτηκα. Eννοούσα ότι το 207 RC είναι πολύ καλύτερο απο το ραλλυ και όσο αφορά την δύναμη αλλα όπως έγραψα και σε άλλα πολλά πράγματα (στήσιμο,μηχανικά κλπ....)
Apostolos-106 rallye - Τρι 07 Μάϊ 2013, 00:35:55
Θέμα δημοσίευσης:
Επίσης όσο αφορά το 6αρι κιβώτιο του ραλλυ(τελευταία μοντέλα) θα κάνει καλύτερη οικονομία, αλλά ας πάρει καλύτερα το RC(με 5αρι κιβώτιο) και ας μακρίνει την 5η ταχύτητα αλλάζοντας γρανάζι ......πιστεύω ότι έτσι ισορροπείται το θέμα της κατανάλωσης....
oldhag - Τρι 07 Μάϊ 2013, 08:00:23
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστω παιδια για τις αποψεις
κοβω λασπη απο rallyie,rc κλπ γιατι απο οτι φενετα ήι θα πρεπει να εισαι μηχανικος ή θα πρεπει να χωνεις καθε λιγο και λιγακι σε συνεργεια
dimkeras - Τρι 07 Μάϊ 2013, 09:22:22
Θέμα δημοσίευσης:
oldhag έγραψε:
ευχαριστω παιδια για τις αποψεις
κοβω λασπη απο rallyie,rc κλπ γιατι απο οτι φενετα ήι θα πρεπει να εισαι μηχανικος ή θα πρεπει να χωνεις καθε λιγο και λιγακι σε συνεργεια


ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΟ ΠΟΣΤ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ!!!
Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy Worthy
driver7 - Τρι 07 Μάϊ 2013, 10:03:18
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε μου 10.490 το παίρνεις το αμάξι (+ τα διαδικαστικά λογικά)...είναι εξαιρετικη η τιμή του...

Και να χρειαστεί να κάνεις μια πιο προσεκτική συντήρηση δηλαδή λάδια φίλτρα στο χρόνο τους, έλεγχο χρονισμόυ, κανένα καθαρισμό στις επικαθήσεις των βαλβίδων (συνολικό κόστος 200-250 ευρώ) και να χρειαστεί ό,τι ο μέσος όρος των αυτοκινήτων μας έχει αλλάξει λόγω "βλαβών", δηλαδή κανέναν αισθητήρα πίεσης ελαστικών, καμια αντλία νερού και 1-2 ακόμα που μπορεί να συμβούν, θα χεις φτάσει μετά βίας 500-700 ευρώ "ζημιές"...μήπως τα υπόλοιπα αυτοκινητα δε θέλουν την αντιστοιχη συντηρηση νομίζεις?

Και πάλι συμφέρει τρομερά...ούτε μηχανικός πρεπει να είσαι ούτε να σκας πολλά λεφτά για συντήρηση και παίρνεις ενα καλοστημένο, με καλές δυνατότητες βελτίωσης σύνολο...
Nik_psa - Τρι 07 Μάϊ 2013, 12:46:23
Θέμα δημοσίευσης:
Mπορείς με τα ίδια χρήματα να πάρεις 107 που δεν είναι πολυδάπανο (για μένα ούτε το 207 rallye τηρουμένων των αναλογιών) και έχει πολύ ακριβότερα ανταλλακτικά από 106. Το 107 όμως είναι κοντά δυο κατηγορίες κάτω από το 207, σε περίπτωση που πας σε σπορ αυτοκίνητο κατηγορίας 207 γερμανικό ή ιαπονικό θες +5000 ευρώ και η αξιοπιστία τους για μένα δεν είναι τόση ώστε να δικαιολογεί την διαφορά τιμής (είναι και λιγο λαχείο το κάθε αμάξι), επίσης τα THP μοτέρ έχουν βελτιωθεί και είναι το μόνο σημείο που τα πρώτα υπέφεραν. Φιλικά στο λέω ξανασκέψου το
Apostolos-106 rallye - Τρι 07 Μάϊ 2013, 15:34:21
Θέμα δημοσίευσης:
oldhag έγραψε:
ευχαριστω παιδια για τις αποψεις
κοβω λασπη απο rallyie,rc κλπ γιατι απο οτι φενετα ήι θα πρεπει να εισαι μηχανικος ή θα πρεπει να χωνεις καθε λιγο και λιγακι σε συνεργεια


Κοίτα φίλε νομίζω εδώ είσαι λιγάκι υποερβολικός... Το 207 είτε το ραλλυ είτε το rc είναι πολύ καλά αυτοκίνητα και όπως σ είπαν και τα παιδιά είναι μια καλή αγορά εφόσον τα προτιμήσεις...
superbike1977 - Τρι 07 Μάϊ 2013, 18:42:17
Θέμα δημοσίευσης:
Ωχ παιδια τωρα ειδα τις απαντησεις και γελαω μονος μου.....Απαντησα πρωτος αλλα ημουν εκτος θεματος...Χαχαχα.
Sakis Peugeot rallye207 - Τετ 08 Μάϊ 2013, 10:50:51
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σας πεδια και απο εμενα.και εγω πριν 6 μινες πηρα ενα ραλλυ 207 που ηξερα τον προιγουμενο κατοχο του αυτοκινιτου μου..και το πηρα στην τιμη τον 5.300 ευρο..το αυτοκινιτο εχει 120χιλαδες χιλιομετρα μου καιοι ελαχιστα λαδια που ειναι και το φυσιολογικο.και δεν μου εχει βγαλει κανενα απολιτος προβλημα..ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο της επιδοσης του..αυτα απο εμενα αν ψαχτης φιλε θα τα βρεις σε πολυ καλες τιμες.... Very happy
lefteraki - Τετ 08 Μάϊ 2013, 12:22:50
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι πολυ καλη επιλογη τα 207 με το 16αρι τουρμπο μοτερ.. γενικα πιστευω ειναι ολο το πακετακι καλο.. και εγω εχω το 107 του 2008 καινουριο τοχα παρει τοτε και τωρα θελω να το δωσω να παρω 207 τουρμπο.. ψαχνομαι καθημερινα για καμια ανταλλαγη.. με μετρητα χρηματα θα βρεις απιστευτες ευκαιρειες οπως ειπαν και πιο πανω τα παιδια! Wink
Samer - Τετ 08 Μάϊ 2013, 12:48:38
Θέμα δημοσίευσης: Re: προσφορα stock peugeot 207 rally 10.490 €(γνωμες)?
oldhag έγραψε:
με ενδιαφερει η αγορα του αλλα με προβληματζουν τα διαφορα προβληματα κατοχων.
Προσωπικα η χρηση που θα του κανω αν το παρω ειναι 20000 χλμ ετησιως .


Εχω το GT απο το 2007. Κανω 22,000+ χλμ το χρονο. Εχω ξεπερασει τα 120,000χλμ, και δεν προκεται να το πουλησω αν δεν βρω καμια τρελλη ευκαιρια. 10,000ευρω για τετοιο αμαξι, (ενταξει το ραλλυε και σιγα τι διαφορα), που αρχικη τιμη ηταν στα 17,000 και πηγε στα 19,000 στα facelift ειναι ΜΕΓΑΛΗ ευκαιρια. Τωρα θες να κατσεις να αναλυσεις να προβληματα που μπορει να σου βγει σε καινουριο αμαξι, ετσι κ αλλιως εγγυηση θα εχεις. Ολοι ειχαμε και θα εχουμε προβληματα. Μπες σε αλλα φορουμς, κατι παιδια με audi s3 52,000 ευρω αμαξι και το eos VW cabrio με 30,000+ να σταζουν μεσα νερο οταν βρεχει!! ΑΝτε σε κανα χρονο απο τωρα να θες ενα τεντωτηρα, κανα χρονισμο με δυο αλλαγες λαδιου ουτε στο 500αρι δεν θα σου παει, και σωστη συντηρηση στο αμαξι και θα εισαι οκ. Σε τετοια κατηγορια σαν το Rallye με τετοια τιμη δεν θα βρεις! Πιο φτηνο απο τα κολοσμαρτ!
Driver ///M - Τετ 08 Μάϊ 2013, 18:02:13
Θέμα δημοσίευσης:
To 207 είναι ένα όμορφο (με κατα κάποιο τρόπο διαχρονική ομορφιά αφού παρότι κυκλοφόρησε το 2006 δεν δείχνει καθόλου γερασμένο αλλά κομψό και δυναμικό), ποιοτικό εσωτερικά και καλοστημένο supermini.
Ο thp είχε κάποια θέματα, αλλά αν το πάρεις το αμάξι καινούριο και του βάζεις το σωστό λάδι στα σωστά διαστήματα, τότε δύσκολα θα έχεις σοβαρό πρόβλημα.
Ναι, παίζει να χρειαστεί χρονισμό και καμια αντλία νερού, σιγά το κόστος το τραγικό όταν με 10.500 παίρνεις καινούριο ένα τέτοιο αμάξι!
Γενικά όμως είναι ένας πολύ σύγχρονος κινητήρας, γρήγορος με λογικότατη κατανάλωση βενζίνης.

Νομίζω λοιπόν ότι είναι περιττό το να συζητάμε αν αξίζει η αγορά του rallye στα 10.500.
Προφανώς και αξίζει, αφού οποιοδήποτε αντίστοιχο αμάξι παίζει καινούριο τουλάχιστον 6-7 χιλιάρικα παραπάνω.
Τα θέματα αξιοπιστίας του τα έχει, αλλά στην τιμή αυτή αξίζει και με το παραπάνω το οποιο ρίσκο.
Στην τελική, γιατί ο ανταγωνισμός είναι bulletproof?
nOkpos - Κυρ 12 Μάϊ 2013, 13:14:39
Θέμα δημοσίευσης:
να την πω την κακια μ λιγο ετσι ? μπορω ?

μοτερ στα 30.000 , στο οποιο ειχα αλλαγη λαδιου καθε 7500 , στα 3000 γραναζι 1η 2ας στα 10000 καδενα . και αλλα πολλα που δεν εχω ορεξη να γραφω ξανα και ξανα.
teo206GT - Κυρ 12 Μάϊ 2013, 13:40:25
Θέμα δημοσίευσης:
Δημητρη συγνωμη για τη κακια που θα πω αλλα για τα προβληματα που λες δεν φταιει το καημενο τ αμαξακι. Γραναζι στις 3000; :Ο Το rallye το εχω απ το 07 κ εχει 110.000χμ. Με σκισιματα και κυνηγητα αλλαξα στις 95.000χμ καδενα. Και το σωληνακι του λαδιου. Ουτε δισκο πλατο ουτε τιποτα αλλο.
JDROGAS - Κυρ 12 Μάϊ 2013, 14:32:10
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω που ειμαι κατοχος και 207 rc και 207 1.4 μονο καλα λογια εχω να πω.
Δεν εχω βεβαια ειδικοτητα στα gt/rallye αλλα θεωρω οτι ειναι μεγαλη ευκαιρια να αποκτησεις με 10000 ευρω ενα αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας.Νομιζω οτι τα παραλεμε για βλαβες κλπ.
Καντε μια ερωτηση σε κατοχους γερμανικων αντιστοιχων να δειτε τι εννοω και οχι μονο απο βλαβες αλλα και απο κοστος απλης συντηρησης.
Ελατωματα βγαζουν ολοι οι κατασκευαστες λογικο να βγαλουν και τα 207 καποια.
Απλα εμεις μιλαμε για πεζω λογικο ειναι εδω μεσα να αναλυουμε προβληματα κλπ.Ας μην φοβιζουμε τον κοσμο ετσι!
Υπαρχουν και αλλα φορουμ με γερμανικα,ιταλικα οπου και εκει αναλυουν τα προβληματα τους.Αυτο δεν σημαινει τιποτα.
nOkpos - Κυρ 12 Μάϊ 2013, 15:11:50
Θέμα δημοσίευσης:
teo206GT έγραψε:
Δημητρη συγνωμη για τη κακια που θα πω αλλα για τα προβληματα που λες δεν φταιει το καημενο τ αμαξακι. Γραναζι στις 3000; :Ο Το rallye το εχω απ το 07 κ εχει 110.000χμ. Με σκισιματα και κυνηγητα αλλαξα στις 95.000χμ καδενα. Και το σωληνακι του λαδιου. Ουτε δισκο πλατο ουτε τιποτα αλλο.


για πες τι φταιει ?? !!!
γιατι αυτα ειναι μονο 1-2 απο τα μεγαλα προβληματα που ειχα να σου πω και τα αλλα 50 τουλαχιστον που ειχα αλλα θελω να ακουσω τι ειναι αυτο που φταιει !!!!!!!
nOkpos - Κυρ 12 Μάϊ 2013, 15:13:01
Θέμα δημοσίευσης:
JDROGAS έγραψε:
Εγω που ειμαι κατοχος και 207 rc και 207 1.4 μονο καλα λογια εχω να πω.
Δεν εχω βεβαια ειδικοτητα στα gt/rallye αλλα θεωρω οτι ειναι μεγαλη ευκαιρια να αποκτησεις με 10000 ευρω ενα αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας.Νομιζω οτι τα παραλεμε για βλαβες κλπ.
Καντε μια ερωτηση σε κατοχους γερμανικων αντιστοιχων να δειτε τι εννοω και οχι μονο απο βλαβες αλλα και απο κοστος απλης συντηρησης.
Ελατωματα βγαζουν ολοι οι κατασκευαστες λογικο να βγαλουν και τα 207 καποια.
Απλα εμεις μιλαμε για πεζω λογικο ειναι εδω μεσα να αναλυουμε προβληματα κλπ.Ας μην φοβιζουμε τον κοσμο ετσι!
Υπαρχουν και αλλα φορουμ με γερμανικα,ιταλικα οπου και εκει αναλυουν τα προβληματα τους.Αυτο δεν σημαινει τιποτα.


εγω λεω για τα δικα μου προβληματα φιλε μου και δεν θελω να φοβησω κανεναν ! απλα τα προβληματα που μου εβγαλε λεω !!
JDROGAS - Κυρ 12 Μάϊ 2013, 15:25:33
Θέμα δημοσίευσης:
nOkpos έγραψε:
JDROGAS έγραψε:
Εγω που ειμαι κατοχος και 207 rc και 207 1.4 μονο καλα λογια εχω να πω.
Δεν εχω βεβαια ειδικοτητα στα gt/rallye αλλα θεωρω οτι ειναι μεγαλη ευκαιρια να αποκτησεις με 10000 ευρω ενα αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας.Νομιζω οτι τα παραλεμε για βλαβες κλπ.
Καντε μια ερωτηση σε κατοχους γερμανικων αντιστοιχων να δειτε τι εννοω και οχι μονο απο βλαβες αλλα και απο κοστος απλης συντηρησης.
Ελατωματα βγαζουν ολοι οι κατασκευαστες λογικο να βγαλουν και τα 207 καποια.
Απλα εμεις μιλαμε για πεζω λογικο ειναι εδω μεσα να αναλυουμε προβληματα κλπ.Ας μην φοβιζουμε τον κοσμο ετσι!
Υπαρχουν και αλλα φορουμ με γερμανικα,ιταλικα οπου και εκει αναλυουν τα προβληματα τους.Αυτο δεν σημαινει τιποτα.


εγω λεω για τα δικα μου προβληματα φιλε μου και δεν θελω να φοβησω κανεναν ! απλα τα προβληματα που μου εβγαλε λεω !!



Καταρχην δεν αναφερθηκα σε σενα φιλε μου ας μην ανοιξουμε αντιπαραθεση.
Εννοειται πως η αποψη σου ειναι σεβαστη και τα προβληματα που σου εβγαλε τα ασπαζομαι.Σιγουρα δεν ειναι κανονας ουτε η δικη μου περιπτωση αλλα ουτε και η δικη σου Wink
Η πραγματικοτητα ειναι παντα καπου στη μεση.Καμια φορα ειναι και θεμα τυχης τι θα σου κατσει.Ποσες φορες δεν εχει τυχει να παρεις μια tv η μια φωτογραφικη η ακομα και εναν εκτυπωτη μαζι με εναν φιλο την ιδια ωρα την ιδια στιγμη και ο ενας εκτυπωτης να ζει 10 χρονια και ο αλλος να μην λειτουργει απο τον πρωτο κιολας μηνα.Σιγουρα δεν ειναι απολυτα συγκρισιμο το παραδειγμα μου γιατι στο αυτοκινητο υπαρχουν πολλοι ανασταλτικοι παραγοντες αλλα καπως ετσι ειναι τα πραγματα τελικα.
nOkpos - Κυρ 12 Μάϊ 2013, 15:34:28
Θέμα δημοσίευσης:
JDROGAS έγραψε:
nOkpos έγραψε:
JDROGAS έγραψε:
Εγω που ειμαι κατοχος και 207 rc και 207 1.4 μονο καλα λογια εχω να πω.
Δεν εχω βεβαια ειδικοτητα στα gt/rallye αλλα θεωρω οτι ειναι μεγαλη ευκαιρια να αποκτησεις με 10000 ευρω ενα αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας.Νομιζω οτι τα παραλεμε για βλαβες κλπ.
Καντε μια ερωτηση σε κατοχους γερμανικων αντιστοιχων να δειτε τι εννοω και οχι μονο απο βλαβες αλλα και απο κοστος απλης συντηρησης.
Ελατωματα βγαζουν ολοι οι κατασκευαστες λογικο να βγαλουν και τα 207 καποια.
Απλα εμεις μιλαμε για πεζω λογικο ειναι εδω μεσα να αναλυουμε προβληματα κλπ.Ας μην φοβιζουμε τον κοσμο ετσι!
Υπαρχουν και αλλα φορουμ με γερμανικα,ιταλικα οπου και εκει αναλυουν τα προβληματα τους.Αυτο δεν σημαινει τιποτα.


εγω λεω για τα δικα μου προβληματα φιλε μου και δεν θελω να φοβησω κανεναν ! απλα τα προβληματα που μου εβγαλε λεω !!



Καταρχην δεν αναφερθηκα σε σενα φιλε μου ας μην ανοιξουμε αντιπαραθεση.
Εννοειται πως η αποψη σου ειναι σεβαστη και τα προβληματα που σου εβγαλε τα ασπαζομαι.Σιγουρα δεν ειναι κανονας ουτε η δικη μου περιπτωση αλλα ουτε και η δικη σου Wink
Η πραγματικοτητα ειναι παντα καπου στη μεση.Καμια φορα ειναι και θεμα τυχης τι θα σου κατσει.Ποσες φορες δεν εχει τυχει να παρεις μια tv η μια φωτογραφικη η ακομα και εναν εκτυπωτη μαζι με εναν φιλο την ιδια ωρα την ιδια στιγμη και ο ενας εκτυπωτης να ζει 10 χρονια και ο αλλος να μην λειτουργει απο τον πρωτο κιολας μηνα.Σιγουρα δεν ειναι απολυτα συγκρισιμο το παραδειγμα μου γιατι στο αυτοκινητο υπαρχουν πολλοι ανασταλτικοι παραγοντες αλλα καπως ετσι ειναι τα πραγματα τελικα.


+φωνω σε οτι λες !
απλα δεν μπορω να μου λενε οτι εγω φταιω για τα προβληματα που ειχα. δεν το λεω για εσενα αλλα γενικα !
μου θυμιζει τους υπαλληλους της peugeot σε μερικες αντιπροσωπίες !
JDROGAS - Κυρ 12 Μάϊ 2013, 16:01:39
Θέμα δημοσίευσης:
Thumb Left
dimkeras - Τρι 14 Μάϊ 2013, 09:37:37
Θέμα δημοσίευσης:
Το βασικότερο πρόβλημα με την Peugeot είναι το After Sales που προσφέρει στους πελάτες της όταν παραστεί ανάγκη. Αυτό το After Sales λοιπόν στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων είναι ανύπαρκτο. Τα 207 πρώτης γενιάς (κυρίως) είχαν βγάλει πάνω-κάτω τα ίδια προβλήματα. Αυτό τί σημαίνει; Ότι όλοι οι κάτοχοι ήταν σιδερφάγοι και τα χάλασαν; Όχι φυσικά. Αλλά προκειμένου να μην προβούν σε αντικαταστάσεις ή ανακλήσεις ανταλλακτικών ή οχημάτων προτιμούν να εκμεταλλεύονται στο έπακρο την ανοχή μας και την Ελληνική Νομοθεσία όπου ακόμη κι αν κινηθούμε δικαστικά εναντίον τους θα περάσουν 5-10 χρόνια για να τελεσιδικήσει η απόφαση και να δικαιωθούμε (αν έχουμε δίκιο).
Μιλώντας με παραδείγματα :
α) Έχει βρει πόρισμα ότι τα σετ αμπραγιάζ των 150αριών έχουν προβληματικά ελατήρια απόσβεσης κραδασμών και έχει αντικατασταθεί ο κωδικός τους με τον κωδικό του RC, ωστόσο σε όλες τις αντιπροσωπείες πωλούνται και τοποθετούνται τα συγκεκριμένα σετ κανονικά. Όταν λοιπόν ο πελάτης παραπονεθεί ότι με το καινούριο σετ αμπραγιάζ έχει σκορτσάρισμα κατά την αποσύμπλεξη, εισπράττει διάφορες δικαιολογίες αντί να ξαναπεραστεί εγγύηση το αμπραγιάζ και να τοποθετηθεί το "σωστό" ανταλλακτικό ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ.
β) Ενώ τα περισσότερα μοντέλα κατασκευής 2007 μετά από κάποιο χρονικό διάστημα παρουσιάζουν δυσλειτουργία στη μονάδα του ESP, παρά το ότι είναι καταγεγραμμένο και υπάρχει οδηγία αντικατάστασης -για όπου παρουσιαστεί πρόβλημα- ωστόσο ελάχιστοι ήταν αυτοί που κατάφεραν να αλλάξουν μονάδα ESP εντός εγγύησης. Η νέα μονάδα τους για να είναι συμβατή με το αμάξωμα θα πρέπει να είναι πάλι των ίδιων χαρακτηριστικών με την πρώτη οπότε μετά από ανάλογο χρονικό διάστημα θα εκπνεύσει κι αυτή! Αλλά πλέον δε θα μπορεί να περαστεί εγγύηση. Και η επίσημη θέση της εδώ αντιπροσωπείας: "Δυσλειτουργία λόγω κακής χρήσης του οχήματος". ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!
Και αρκετά ακόμη παραδείγματα που έχω από προσωπική εμπειρία μετά από 6 χρόνια συμβίωσης με το 207 μου...

Και το τελευταίο μου πάθημα. Προ 20ημέρου πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να κάνω έλεγχο χρονίσματος διότι παρά την πολύ καλή απόδοση του κινητήρα μου, κάποιες παράμετροι που παρακολουθούσα μέσω διαγνωστικού έδειχναν αυξημένες. Αφού ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία ελέγχου, διαπιστώθηκε βραδυπορεία στον εκκεντροφόρο εισαγωγής. Γίνεται η διαδικασία χρονίσματος, δένεται ο κινητήρας και μπαίνει σε λειτουργία. Το αποτέλεσμα μετά το χρόνισμα είναι να παρουσιάζει ρετάρισμα παντού, διαρκή αυξομείωση του αβάνς σε εξωφρενικά όρια (ρελαντί από -25 έως +30 μοίρες) όπως και εξωφρενικές καταναλώσεις καυσίμου περί τα 20lt/100 σε πολύ ήπια οδήγηση. Γίνεται αρχικοποίηση, κανένα αποτέλεσμα. Γίνεται τηλεφόρτωση με το εργοστασιακό πρόγραμμα, επίσης κανένα αποτέλεσμα. Στέλνουμε e-mail στη Γαλλία και μετά από 5 μέρες μας έρχεται μια απάντηση με ένα εντελώς άκυρο πόρισμα, που μάλλον ο μάγειρας θα μπορούσε να τη στείλει (αν δεν έχει ιδέα από αυτοκίνητα) παρά ο μηχανικός της εταιρίας. Επισήμως μου δήλωσαν ότι "δεν ξέρουν τί μπορεί να φταίει και δε μπορούν να με βοηθήσουν περεταίρω". Πώς σας φαίνεται; Αυτή είναι η σωστή αντιμετώπιση για την οποία θα πρέπει να είμαστε "ευτυχείς κάτοχοι οχημάτων Peugeot". Μάλλον την επόμενη φορά που θα χρειαστώ κάτι θα απευθυνθώ σε ένα φίλο μου κρεοπώλη, περισσότερα θα μπορέσει να κάνει από αυτούς..... Γι'αυτό λέω και θα λέω και θα ξαναλέω ΜΑΚΡΙΑ.
Giannis307 - Τρι 14 Μάϊ 2013, 10:01:44
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχουν και αλλου μαστορες δημοσθενη οχι αναγκαστικα τα εξουσιοδοτημενα.....τουλαχιστων εδω Αθηνα και περιχωρα....
dimkeras - Τρι 14 Μάϊ 2013, 21:18:36
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ηταν σε καθε μου βλαβη να ερχομαι Αθηνα για επισκευη, τοτε θα επρεπε να ειχα νοικιασει σπιτι εξω απο τη Lion.....
Giannis307 - Τρι 14 Μάϊ 2013, 21:52:38
Θέμα δημοσίευσης:
Και παλι ΔΕΕΕΕΕΝ με πιανεις φιλε.....ποια lion εκει και αν δεν σου δινουν καμια σημασια..... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
reselie-206 - Τετ 15 Μάϊ 2013, 10:44:40
Θέμα δημοσίευσης:
όπως και να έχει η προσφορά είναι άκυρη μιας και ΟΛΑ τα 207 έχουν εξαντληθεί Sad
puglover - Τετ 15 Μάϊ 2013, 11:19:49
Θέμα δημοσίευσης:
reselie-206 έγραψε:
όπως και να έχει η προσφορά είναι άκυρη μιας και ΟΛΑ τα 207 έχουν εξαντληθεί Sad


εισαι σιγουρος? Γιατι βασει αυτου http://store.mypeugeot.gr/index.php/207categ/results,11-20 φαινεται να υπαρχουν ακομα 3 κομματια.
reselie-206 - Τετ 15 Μάϊ 2013, 11:25:15
Θέμα δημοσίευσης:
Άστο να λέει Laughing Laughing Πήρα να κλείσω το κόκκινο το RC και πήρα τα @@ μ.... μου είπανε πως έχουνε όλα πουληθεί
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr