PSClub - Hellas

Εσωτερικό και Αμάξωμα - Κέρωμα αμαξώματος

peugeokatsiou - Παρ 12 Απρ 2013, 19:36:22
Θέμα δημοσίευσης: Κέρωμα αμαξώματος
Καλησπέρα, έχω ένα peugeot 308 1.4 vti (95ps) του 2008. Είναι καλοδιατηρημένο χωρίς να έχει φάει ούτε πολύ ήλιο ούτε χιόνια ούτε κακομεταχείριση πλενόταν τακτικά στο χέρι κτλ. Το Σεπτέμβρη αποφάσισα να το φέρω στο μέρος που σπουδάζω το οποίο είναι παραθαλάσσιο. Παρατήρησα τις προάλλες όταν το είχα πάει για πλύσιμο ότι το άλατι το έβγαζες και με τη σέσουλα άμα ήθελες Razz Με ανησύχησε πολύ το πόσο αλάτι είχε πάνω πρωτόγνωρη και η παραθαλάσσια διαμονή για εμένα και πόσο μάλλον η συντήρηση ενός αυτοκινήτου υπό αυτές τις συνθήκες. Διάβασα ότι το αλάτι με ήλιο κάνουν μεγάλη ζημιά στο χρώμα και επειδή είδα και κάτι ντόπια κάρα που έχουν ξεφλουδίσει σαν κρεμμύδια σκεφτόμουν αρκετά σοβαρά το κέρωμα. Βέβαια δεν έχω μεγάλη ιδέα για την όλη διαδικασία το μόνο που γνωρίζω είναι ότι ακουμπάς κανένα 150αρι και πως θέλει κάθε οκτώ μήνες βία ένα χρόνο πέρασμα. Αλλά θέλω πληροφορίες για το αν χρειάζεται για το πρόβλημα αυτό κερί ή δεν προσφέρει και τίποτα ιδιαίτερο, σε περίπτωση που το πραγματοποιήσω τι φροντίδα χρειάζεται μετά π.χ κάθε πότε το πλένω . Κυρίως θέλω να ξέρω αν χρειάζεται μια τέτοια διαδικασία στην περίπτωση μου ή απλά να το πλένω κάθε δέκα μέρες και ούτε κεριά ούτε τίποτα ; Το χρώμα είναι μεταλλικό μπλε-γκρι.
volvos - Παρ 12 Απρ 2013, 19:53:42
Θέμα δημοσίευσης:
mike sweal psakse stous
synergates....apla se allo planiti
volvos - Παρ 12 Απρ 2013, 20:25:01
Θέμα δημοσίευσης:
mike sweal psakse stous
synergates....apla se allo planiti
Driver ///M - Παρ 12 Απρ 2013, 20:34:29
Θέμα δημοσίευσης:
Το κέρωμα δεν πρόκειται να σε προφυλάξει απ'το αλάτι, τουλάχιστον σε σοβαρό βαθμό.
Σίγουρα είναι καλύτερο απ'το τίποτα, αλλά μέχρι εκεί.

Το καλύτερο που'χεις να κάνεις είναι συχνό πλύσιμο ώστε να μη μένει το αλάτι για πολύ πάνω στο αμάξωμα.
Αν το πλένεις 1-2 φορές τη βδομάδα δεν νομίζω να προλάβει να σου κάνει ζημιά.

Αλλιώς, πάρε κουκούλα ώστε τουλάχιστον όταν δεν το κινείς να είσαι σίγουρος.
N207r - Παρ 12 Απρ 2013, 22:42:30
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό που μπορείς να κάνεις κ μόνος ς είναι να πάρεις ενα κερί στιγμιαίο για μετα το πλυσιμο. Υπάρχουν πολλά κ φθηνά κ κάνουν κρούστα που προστατεύει αρκετά..
Εγώ το περναω με κάθε πλύσιμο κ το χρώμα είναι πραγματικά σαν καινούργιο..
actinf - Σαβ 13 Απρ 2013, 22:44:54
Θέμα δημοσίευσης:
το θέμα προστασία αυτοκινήτου και "κέρωμα" είναι πολύ μεγάλο και αν θες την γνώμη μου, εδώ μέσα δεν πρόκειται να βρεις σωστές απαντήσεις. Καλύτερα να ψάξεις ελληνικά forum που ασχολούνται ειδικά με detailing και να αφιερώσεις λίγο χρόνο και να διαβάσεις εκεί. Θα μάθεις πολλά και αν έχεις όρεξη θα μπορέσεις να διατηρήσεις το αμαξάκι σου τέλειο.

Υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί τρόποι που μπορείς να κάνεις για προστασία. Συνθετικά κεριά, φυσικά κεριά, κεραμικές προστασίες.... Ανάλογα με το τί θέλει ο καθένας....

ΥΓ: Το swell που είπε ο φίλος πιο πάνω είναι πράγματι μία από τις κορυφαίες επιλογές που μπορείς να κάνεις αν αποφασίσεις να μπεις σε διαδικασίας γυαλίσματος....
Driver ///M - Σαβ 13 Απρ 2013, 23:32:03
Θέμα δημοσίευσης:
N207r έγραψε:
Αυτό που μπορείς να κάνεις κ μόνος ς είναι να πάρεις ενα κερί στιγμιαίο για μετα το πλυσιμο. Υπάρχουν πολλά κ φθηνά κ κάνουν κρούστα που προστατεύει αρκετά..
Εγώ το περναω με κάθε πλύσιμο κ το χρώμα είναι πραγματικά σαν καινούργιο..

Tι εννοείς στιγμιαίο κερί?
Υγρό κερί που ψεκάζεις μετά από κάθε πλύσιμο?
Αν ναι, αυτό δεν πρόκειται να κάνει τίποτα απολύτως, λίγη λάμψη θα δώσει απλά.

Σκληρό κερί σε πάστα χρειάζεται, ή κάποιο συνθετικό sealant χρειάζεται και πάλι αν δεν πλένει το αμάξι του τακτικά πρόβλημα θα'χει.

actinf έγραψε:
το θέμα προστασία αυτοκινήτου και "κέρωμα" είναι πολύ μεγάλο και αν θες την γνώμη μου, εδώ μέσα δεν πρόκειται να βρεις σωστές απαντήσεις. Καλύτερα να ψάξεις ελληνικά forum που ασχολούνται ειδικά με detailing και να αφιερώσεις λίγο χρόνο και να διαβάσεις εκεί. Θα μάθεις πολλά και αν έχεις όρεξη θα μπορέσεις να διατηρήσεις το αμαξάκι σου τέλειο.

Υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί τρόποι που μπορείς να κάνεις για προστασία. Συνθετικά κεριά, φυσικά κεριά, κεραμικές προστασίες.... Ανάλογα με το τί θέλει ο καθένας....

ΥΓ: Το swell που είπε ο φίλος πιο πάνω είναι πράγματι μία από τις κορυφαίες επιλογές που μπορείς να κάνεις αν αποφασίσεις να μπεις σε διαδικασίας γυαλίσματος....

Γιατί φίλε, εδώ δεν μπορούν να υπάρχουν μέλη που να έχουν γνώσεις detailing?
Προσωπικά είμαι απ΄τα πιο παλιά μέλη του μεγαλύτερου ελληνικού detailing forum, πίστεψέ με ξέρω τι λέω, δεν τα βγάζω απ'το μυαλό μου.
Απο'κει και πέρα ο καθένας κάνει ό,τι θέλει.
Lefter1s RC - Δευ 15 Απρ 2013, 00:49:17
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Γιατί φίλε, εδώ δεν μπορούν να υπάρχουν μέλη που να έχουν γνώσεις detailing?
Προσωπικά είμαι απ΄τα πιο παλιά μέλη του μεγαλύτερου ελληνικού detailing forum, πίστεψέ με ξέρω τι λέω, δεν τα βγάζω απ'το μυαλό μου.


+1.
DW και παραγγελίες από UK εδω και 6 χρόνια.
actinf - Δευ 15 Απρ 2013, 12:36:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραία. Αφού είναι έτσι, αρχίστε να του ξεκαθαρίζετε του ανθρώπου ότι αν είναι να βάλει κουκούλα, τότε θα πρέπει να βρει μία με σωστή επένδυση εσωτερικά και κάθε φορά που θα την βάζει να έχει πλυμμένο το αμάξι για να μην το γεμίσει "αράχνες".

Επίσης θα περίμενα να συμφωνούσατε ότι υπάρχουν υλικά για να το προστατέψει από το αλάτι. Πολλά sealants έχουν καλή αντοχή. Σίγουρα λιγότερη λόγω της διάβρωσης του αλατιού, αλλά παρόλα αυτά καλύτερα από το να το έχει χωρίς προστασία.

Γενικά, όπως ξέρετε το θέμα σηκώνει τρελή συζήτηση γιαυτό και έκανα την παραπομπή σε εξειδικευμένο forum. Ακόμα και το πως και με τί θα πλήνει το αυτοκίνητο για να διατηρήσει την προστασία, είναι ολόκληρη συζήτηση που αμφιβάλω ότι μπορεί να γίνει από εδώ μέσα και αν κρίνω από τις πρώτες σας απαντήσεις, μάλλον επιβεβαιώνομαι.
Driver ///M - Δευ 15 Απρ 2013, 13:28:35
Θέμα δημοσίευσης:
Driver ///M έγραψε:
Το κέρωμα δεν πρόκειται να σε προφυλάξει απ'το αλάτι, τουλάχιστον σε σοβαρό βαθμό.
Σίγουρα είναι καλύτερο απ'το τίποτα, αλλά μέχρι εκεί.

Το καλύτερο που'χεις να κάνεις είναι συχνό πλύσιμο ώστε να μη μένει το αλάτι για πολύ πάνω στο αμάξωμα.
Αν το πλένεις 1-2 φορές τη βδομάδα δεν νομίζω να προλάβει να σου κάνει ζημιά.

Αλλιώς, πάρε κουκούλα ώστε τουλάχιστον όταν δεν το κινείς να είσαι σίγουρος.

actinf έγραψε:
Ωραία. Αφού είναι έτσι, αρχίστε να του ξεκαθαρίζετε του ανθρώπου ότι αν είναι να βάλει κουκούλα, τότε θα πρέπει να βρει μία με σωστή επένδυση εσωτερικά και κάθε φορά που θα την βάζει να έχει πλυμμένο το αμάξι για να μην το γεμίσει "αράχνες".

Επίσης θα περίμενα να συμφωνούσατε ότι υπάρχουν υλικά για να το προστατέψει από το αλάτι. Πολλά sealants έχουν καλή αντοχή. Σίγουρα λιγότερη λόγω της διάβρωσης του αλατιού, αλλά παρόλα αυτά καλύτερα από το να το έχει χωρίς προστασία.

Γενικά, όπως ξέρετε το θέμα σηκώνει τρελή συζήτηση γιαυτό και έκανα την παραπομπή σε εξειδικευμένο forum. Ακόμα και το πως και με τί θα πλήνει το αυτοκίνητο για να διατηρήσει την προστασία, είναι ολόκληρη συζήτηση που αμφιβάλω ότι μπορεί να γίνει από εδώ μέσα και αν κρίνω από τις πρώτες σας απαντήσεις, μάλλον επιβεβαιώνομαι.

Το θέμα με το αλάτι δεν σηκώνει καθόλου μεγάλη συζήτηση.
Το καλύτερο που'χει να κάνει κάποιος είναι συχνό πλύσιμο ώστε να μην μένει το αλάτι πάνω στο αμάξι, τα υπόλοιπα είναι απλά λίγο καλύτερα απ'το τίποτα (όπως είδες το έχω αναφέρει ήδη αυτό, οπότε το να το ξαναλές και μάλιστα να λες και στο τέλος ειρωνικά ότι επιβεβαιώνεσαι, ενώ πουθενά δεν επιβεβαιώθηκες, είναι εντελώς άκυρο).

Για την κουκούλα τώρα, εγώ είπα απλά κάτι γενικό.
Αν ήταν να κάτσω να γράψω ποια θεωρείται καλή κουκούλα, πως να μπαίνει σωστά κλπ, τότε θα'ταν σαν να ρωτάει κάποιος τι λάδια να βάλει και να κάθομαι να του περιγράφω τη διαδικασία που χρειάζεται για να αλλαχτούν κλπ.
Αν το παιδί θέλει συμβουλές για κουκούλα, εδω είμαστε να τις δώσουμε, αλλά δεν θα το κάνω προκαταβολικά επειδή απλά του είπα να βάζει κουκούλα για προστασία.

Τέλος, ναι σε κάποιο detailing site θα βρει πολύ περισσότερες πληροφορίες.
Αλλά όλοι θα του πουν ότι η βασικότερη προστασία απ'το αλάτι είναι το συχνό πλύσιμο, όλα τα υπόλοιπα είναι σχεδόν ανούσια αν το αλάτι μένει πάνω για καιρό.
Αν το παιδί θέλει συμβουλές για σωστό πλύσιμο ώστε να διατηρηθεί και η προστασία που έχει βάλει, πάλι εδώ είμαστε για να του πούμε κάποιες βασικές έστω συμβουλές.

Φαίνεται προφανώς ότι είσαι σχετκά καινούριος με τον χώρο του detailing και θεωρείς τα πράγματα ιδιαίτερα πολύπλοκα. Όλοι στην αρχή έτσι ήμασταν.
Αυτό όμως ισχύει για τις λεπτομέρειες κυρίως (που θα δώσουν ένα 10% καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα πχ), για βασικά ζητήματα (όπως το αλάτι στο αμάξωμα στην προκειμένη περίπτωση) τα πράγματα είναι αρκετά απλά.
Πρώτα έρχεται το συχνό πλύσιμο, το οποιο κάνει το 80-90% της δουλειάς και μετά τα ψιλολόγια που μπορούν να βοηθήσουν το πολύ για το υπόλοιπο 10-20%.
RoadRunner122 - Δευ 15 Απρ 2013, 13:37:25
Θέμα δημοσίευσης:
Συγνώμη αλλά αν ρωτούσα εγώ, θα είχα καλυφθεί από τις 7 σειρές που έγραψε ο actinf 2 ποστ παραπάνω. Απλά και περιεκτικά.

Από κει και πέρα, δε νομίζω να υπάρχει λόγος τώρα να μπείτε σε διαδικασία αντιπαράθεσης. Είναι τουλάχιστον κουραστικό αν όχι και εκνευριστικό γι'αυτόν που ρωτάει και περιμένει απαντήσεις ουσίας, αντί αυτών να κάθεται να διαβάζει κατεβατά άσχετα με το θέμα... Confused
actinf - Δευ 15 Απρ 2013, 13:55:59
Θέμα δημοσίευσης:
Το θέμα με το αλάτι δεν σηκώνει καθόλου μεγάλη συζήτηση.
Το καλύτερο που'χει να κάνει κάποιος είναι συχνό πλύσιμο ώστε να μην μένει το αλάτι πάνω στο αμάξι, τα υπόλοιπα είναι απλά λίγο καλύτερα απ'το τίποτα (όπως είδες το έχω αναφέρει ήδη αυτό, οπότε το να το ξαναλές και μάλιστα να λες και στο τέλος ειρωνικά ότι επιβεβαιώνεσαι, ενώ πουθενά δεν επιβεβαιώθηκες, είναι εντελώς άκυρο).


Προφανώς φαίνεται να μην γνωρίζεις αρκετά. Ίσως απλά να έχεις μείνει λίγο πίσω. Καλό θα ήταν λοιπόν να μάθεις ότι λύσεις όπως πχ το Cquartz είναι εξαιρετικά ανθεκτικές και στο θέμα αλάτι. Δεν είναι απλά "λίγο καλύτερα από το τίποτα"...


Για την κουκούλα τώρα, εγώ είπα απλά κάτι γενικό.
Αν ήταν να κάτσω να γράψω ποια θεωρείται καλή κουκούλα, πως να μπαίνει σωστά κλπ, τότε θα'ταν σαν να ρωτάει κάποιος τι λάδια να βάλει και να κάθομαι να του περιγράφω τη διαδικασία που χρειάζεται για να αλλαχτούν κλπ.
Αν το παιδί θέλει συμβουλές για κουκούλα, εδω είμαστε να τις δώσουμε, αλλά δεν θα το κάνω προκαταβολικά επειδή απλά του είπα να βάζει κουκούλα για προστασία.


Ακριβώς για να αποφύγει ο άνθρωπος γενικότητες, για αυτό του πρότεινα ένα πιο εξειδικευμένο site.
Το παράδειγμά σου είναι ατυχές.
Το αντίστοιχο είναι να ρωτάει κάποιος πώς μπορεί να συντηρεί καλά τον κινητήρα του και να του απαντάς "να του αλλάζεις λάδια". Ούτε τί λάδια, ούτε κάθε πότε, ούτε τί άλλο πρέπει να κάνει εκτός από αυτό. Αν νομίζεις ότι είναι επαρκής απάντηση...

Τέλος, ναι σε κάποιο detailing site θα βρει πολύ περισσότερες πληροφορίες.
Αλλά όλοι θα του πουν ότι η βασικότερη προστασία απ'το αλάτι είναι το συχνό πλύσιμο, όλα τα υπόλοιπα είναι σχεδόν ανούσια αν το αλάτι μένει πάνω για καιρό.
Αν το παιδί θέλει συμβουλές για σωστό πλύσιμο ώστε να διατηρηθεί και η προστασία που έχει βάλει, πάλι εδώ είμαστε για να του πούμε κάποιες βασικές έστω συμβουλές.


Ακριβώς επειδή δεν θα του πουν μόνο αυτά που λες, ακριβώς για αυτό επιβεβαιώνομαι.

Φαίνεται προφανώς ότι είσαι σχετκά καινούριος με τον χώρο του detailing και θεωρείς τα πράγματα ιδιαίτερα πολύπλοκα. Όλοι στην αρχή έτσι ήμασταν.
Αυτό όμως ισχύει για τις λεπτομέρειες κυρίως (που θα δώσουν ένα 10% καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα πχ), για βασικά ζητήματα (όπως το αλάτι στο αμάξωμα στην προκειμένη περίπτωση) τα πράγματα είναι αρκετά απλά.
Πρώτα έρχεται το συχνό πλύσιμο, το οποιο κάνει το 80-90% της δουλειάς και μετά τα ψιλολόγια που μπορούν να βοηθήσουν το πολύ για το υπόλοιπο 10-20%.


Φαίνεται προφανώς ότι δεν είσαι αρκετά ενημερωμένος με τις λύσεις που πλέον υπάρχουν. Ποτέ όμως δεν είναι αργά. Μπορείς να ξεκινήσεις να το ψάχνεις λίγο με το προϊόν που ανέφερα παραπάνω και σιγά σιγά να ενημερωθείς και για ένα σωρό νέα και αντίστοιχα καλά προϊόντα.
Driver ///M - Δευ 15 Απρ 2013, 14:35:06
Θέμα δημοσίευσης:
actinf έγραψε:
Το θέμα με το αλάτι δεν σηκώνει καθόλου μεγάλη συζήτηση.
Το καλύτερο που'χει να κάνει κάποιος είναι συχνό πλύσιμο ώστε να μην μένει το αλάτι πάνω στο αμάξι, τα υπόλοιπα είναι απλά λίγο καλύτερα απ'το τίποτα (όπως είδες το έχω αναφέρει ήδη αυτό, οπότε το να το ξαναλές και μάλιστα να λες και στο τέλος ειρωνικά ότι επιβεβαιώνεσαι, ενώ πουθενά δεν επιβεβαιώθηκες, είναι εντελώς άκυρο).


Προφανώς φαίνεται να μην γνωρίζεις αρκετά. Ίσως απλά να έχεις μείνει λίγο πίσω. Καλό θα ήταν λοιπόν να μάθεις ότι λύσεις όπως πχ το Cquartz είναι εξαιρετικά ανθεκτικές και στο θέμα αλάτι. Δεν είναι απλά "λίγο καλύτερα από το τίποτα"...


Για την κουκούλα τώρα, εγώ είπα απλά κάτι γενικό.
Αν ήταν να κάτσω να γράψω ποια θεωρείται καλή κουκούλα, πως να μπαίνει σωστά κλπ, τότε θα'ταν σαν να ρωτάει κάποιος τι λάδια να βάλει και να κάθομαι να του περιγράφω τη διαδικασία που χρειάζεται για να αλλαχτούν κλπ.
Αν το παιδί θέλει συμβουλές για κουκούλα, εδω είμαστε να τις δώσουμε, αλλά δεν θα το κάνω προκαταβολικά επειδή απλά του είπα να βάζει κουκούλα για προστασία.


Ακριβώς για να αποφύγει ο άνθρωπος γενικότητες, για αυτό του πρότεινα ένα πιο εξειδικευμένο site.
Το παράδειγμά σου είναι ατυχές.
Το αντίστοιχο είναι να ρωτάει κάποιος πώς μπορεί να συντηρεί καλά τον κινητήρα του και να του απαντάς "να του αλλάζεις λάδια". Ούτε τί λάδια, ούτε κάθε πότε, ούτε τί άλλο πρέπει να κάνει εκτός από αυτό. Αν νομίζεις ότι είναι επαρκής απάντηση...

Τέλος, ναι σε κάποιο detailing site θα βρει πολύ περισσότερες πληροφορίες.
Αλλά όλοι θα του πουν ότι η βασικότερη προστασία απ'το αλάτι είναι το συχνό πλύσιμο, όλα τα υπόλοιπα είναι σχεδόν ανούσια αν το αλάτι μένει πάνω για καιρό.
Αν το παιδί θέλει συμβουλές για σωστό πλύσιμο ώστε να διατηρηθεί και η προστασία που έχει βάλει, πάλι εδώ είμαστε για να του πούμε κάποιες βασικές έστω συμβουλές.


Ακριβώς επειδή δεν θα του πουν μόνο αυτά που λες, ακριβώς για αυτό επιβεβαιώνομαι.

Φαίνεται προφανώς ότι είσαι σχετκά καινούριος με τον χώρο του detailing και θεωρείς τα πράγματα ιδιαίτερα πολύπλοκα. Όλοι στην αρχή έτσι ήμασταν.
Αυτό όμως ισχύει για τις λεπτομέρειες κυρίως (που θα δώσουν ένα 10% καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα πχ), για βασικά ζητήματα (όπως το αλάτι στο αμάξωμα στην προκειμένη περίπτωση) τα πράγματα είναι αρκετά απλά.
Πρώτα έρχεται το συχνό πλύσιμο, το οποιο κάνει το 80-90% της δουλειάς και μετά τα ψιλολόγια που μπορούν να βοηθήσουν το πολύ για το υπόλοιπο 10-20%.


Φαίνεται προφανώς ότι δεν είσαι αρκετά ενημερωμένος με τις λύσεις που πλέον υπάρχουν. Ποτέ όμως δεν είναι αργά. Μπορείς να ξεκινήσεις να το ψάχνεις λίγο με το προϊόν που ανέφερα παραπάνω και σιγά σιγά να ενημερωθείς και για ένα σωρό νέα και αντίστοιχα καλά προϊόντα.

Είμαι ενημερωμένος για σχεδόν όλα τα προϊόντα.
Τόσο τα παλιά όσο και τα καινούρια.
Κι όχι απλά διαβάζοντας sites όπως μάλλον εσύ, αλλά δοκιμάζοντας στην πράξη, μιλώντας με επαγγελματίες κλπ.

Το ceramic coat της williams το ξέρεις?
Αυτό που υποσχόταν πλήρη προστασία από κουτσουλιές, άλατακλπ για καμια 5ετία?
Τελικά δεν έκανε τίποτα απ'ολα αυτά, ούτε καν για 2ετία και υπάρχει πλήθος παραπονεμένων χρηστών που το επιβεβαιώνουν.

Ως προς το c quartz τώρα, είναι απλά ένα πιο ανθεκτικό sealant που εδώ στη χώρα δεν το'χει δοκιμάσει σχεδόν κανείς που να έχει γράψει πως τα πάει μετά από καιρό (υπόσχεται τουλάχιστον 2 χρόνια προστασίας) οπότε δεν θεωρώ ότι θα τα πάει πολύ καλύτερα απ'το super duper ceramic coat (που είχε και 5πλάσια τιμή) που αποδείχτηκε ανάξιο των όσων υποσχόταν.

Το να διαβάζω πωλητές-detailers σε ελληνικά ή ξένα forums που λένε πόσο σουπερ ουάου είναι ένα προϊόν δεν μου λέει τίποτα.
Την έχω πάθει πολλές φορές με διάφορα υποτίθεται φοβερά προϊόντα που αποδείχτηκαν κατώτερα από προϊόντα υποπολλαπλάσιας αξίας.

Τέλος, το c quartz μόνο καινούριο δεν είναι.
Έχει τουλάχιστον 3-4 χρόνια στην αγορά.
Αν ήταν τόσο καλό όσο υπόσχεται, τότε όλοι θα το είχαν περασμένο στο αμάξι τους, ιδίως σε χώρες όπως η Αγγλία με τους σκληρούς χειμώνες.
Κι αν θέλει κάποιος τέτοιου είδους sealant, καλύτερα να πάει στο opti coat που θεωρείται καλύτερο.
Μην περιμένει θαύματα όμως, και το αλάτι αν μείνει καιρό πάνω θα κάνει ζημιά όπως και η κουτσουλιά κλπ.
Βοηθητικά είναι όλα αυτά, αν το αμάξι μένει άπλυτο για καιρό με αλάτια κλπ πάνω, η ζημιά θα γίνει.

Ως προς την κουκούλα τώρα, όταν λες σε κάποιον ότι καλό είναι να χρησιμοποιεί για να προστατέψει το αμάξι του, από που κι ως που να του δώσεις συμβουλές για την κουκούλα καθαυτή?
Δηλαδή αν πω σε κάποιον να πλένει το αμάξι του τακτικά, θα του πω προκαταβολικά και τι σαμπουάν και γάντι να χρησιμοποιεί, πως γίνεται σωστά η διαδικασία κ.ο.κ.?
Προφανώς και όχι.
Αν εσύ θες να απαντάς έτσι, δικαίωμά σου, εγώ πάλι δίνω μια γενική συμβουλή κι οποιος θέλει πρόσθετες πληροφορίες, ρωτάει και του απαντάω.

Αυτά και δεν έχει νόημα ο περαιτέρω διάλογος, γιατί είναι εμφανές ότι μιλάς θεωρήτικά για προϊόντα που δεν έχεις καν δει από κοντά, ενώ εγώ δίνω απτές συμβουλές που τις έχω δει στην πράξη εδω και 5 χρόνια που ασχολούμαι με το detailing.

Ποτέ δεν είπα ότι το αμάξι πρέπει να μένει απροστάτευτο, πάντα μια προστασία είναι χρήσιμη αφού κι ένα 10% παραπάνω να βοηθήσει καλό είναι.
Άλλωστε δεν είναι μόνο το αλάτι, είναι και ένα σωρό πράγματα ακόμα που το κερί βοηθάει πραγματικά πολύ (όπως στην ευκολότερη απομάκρυνση των κουτσουλιών, το ευκολότερο στέγνωμα του αυτοκινήτου μετά το πλύσιμο, το ωραιότερο οπτικό αποτέλεσμα κλπ) οπότε πάντα το κέρωμα είναι χρήσιμο.
Απλά όταν το αλάτι μένει πάνω για καιρό, η οξείδωση είναι απλά θέμα χρόνου.
Κι αυτό κανένα κερί-sealant-nano coat κλπ δεν θα το αποτρέψει, απλά ίσως το καθυστερήσει ελάχιστα.
actinf - Δευ 15 Απρ 2013, 15:03:07
Θέμα δημοσίευσης:
Είμαι ενημερωμένος για σχεδόν όλα τα προϊόντα.
Τόσο τα παλιά όσο και τα καινούρια.
Κι όχι απλά διαβάζοντας sites όπως μάλλον εσύ, αλλά δοκιμάζοντας στην πράξη, μιλώντας με επαγγελματίες κλπ.


Jumping into conclusions is your middle name right? Laughing
Γιατί σε κάθε σου post βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα για εμένα...

Το ceramic coat της williams το ξέρεις?
Αυτό που υποσχόταν πλήρη προστασία από κουτσουλιές, άλατακλπ για καμια 5ετία?
Τελικά δεν έκανε τίποτα απ'ολα αυτά, ούτε καν για 2ετία και υπάρχει πλήθος παραπονεμένων χρηστών που το επιβεβαιώνουν.


Το ξέρω καθώς πρόκειται για το πλέον διάσημο ceramic coat. Παρόλα αυτά δεν το ανέφερα καθώς τα αποτελέσματά του ήταν όπως λες και εσύ απογοητευτικά.
Τουλάχιστον αυτή η μη-αναφορά μου στο williams θα έπρεπε να σου δώσει να καταλάβεις ότι κάτι σκαμπάζω...


Ως προς το c quartz τώρα, είναι απλά ένα πιο ανθεκτικό sealant που εδώ στη χώρα δεν το'χει δοκιμάσει σχεδόν κανείς που να έχει γράψει πως τα πάει μετά από καιρό (υπόσχεται τουλάχιστον 2 χρόνια προστασίας) οπότε δεν θεωρώ ότι θα τα πάει πολύ καλύτερα απ'το super duper ceramic coat (που είχε και 5πλάσια τιμή) που αποδείχτηκε ανάξιο των όσων υποσχόταν.

Υπάρχουν μέχρι και 10μηνα review του προϊόντος. Πολύς κόσμος θα ήταν ικανοποημένος από αυτή τη διάρκεια.


Το να διαβάζω πωλητές-detailers σε ελληνικά ή ξένα forums που λένε πόσο σουπερ ουάου είναι ένα προϊόν δεν μου λέει τίποτα.
Την έχω πάθει πολλές φορές με διάφορα υποτίθεται φοβερά προϊόντα που αποδείχτηκαν κατώτερα από προϊόντα υποπολλαπλάσιας αξίας.


Μαζί σου. Αλλά καλώς ή κακώς για πολλά πράγματα δεν μπορούμε να έχουμε προσωπική άποψη. Οπότε πριν καταλήξουμε κάπου, μία ανάγνωση σε δοκιμές χρηστών πάντα είναι χρήσιμη.


Τέλος, το c quartz μόνο καινούριο δεν είναι.
Έχει τουλάχιστον 3-4 χρόνια στην αγορά.
Αν ήταν τόσο καλό όσο υπόσχεται, τότε όλοι θα το είχαν περασμένο στο αμάξι τους, ιδίως σε χώρες όπως η Αγγλία με τους σκληρούς χειμώνες.
Κι αν θέλει κάποιος τέτοιου είδους sealant, καλύτερα να πάει στο opti coat που θεωρείται καλύτερο.
Μην περιμένει θαύματα όμως, και το αλάτι αν μείνει καιρό πάνω θα κάνει ζημιά όπως και η κουτσουλιά κλπ.
Βοηθητικά είναι όλα αυτά, αν το αμάξι μένει άπλυτο για καιρό με αλάτια κλπ πάνω, η ζημιά θα γίνει.


Οι λόγοι που δεν το χρησιμοποιούν είναι πολλοί.
Άλλοι γουστάρουν την διαδικασία κερώματος κάθε χ μήνες. Θα ξέρεις και εσύ την τρέλα μερικών. Άλλοι θεωρούν ότι τους "δένει" τα ΄χερια στο γυάλισμα. Άλλοι βρίσκουν το κόστος μεγάλο. Δεν είναι προφανώς η απόλυτη λύση. Εγώ το είπα σαν παράδειγμα προστασίας για την συγκεκριμένη περίπτωση. Αν το βάλει, και πχ δεν πλήνει το αμάξι για 3-4 εβδομάδες, ε δεν πρόκειτε να πάθει τίποτα. Ενώ με ένα απλό κερί θα είχε.


Ως προς την κουκούλα τώρα, όταν λες σε κάποιον ότι καλό είναι να χρησιμοποιεί για να προστατέψει το αμάξι του, από που κι ως που να του δώσεις συμβουλές για την κουκούλα καθαυτή?
Δηλαδή αν πω σε κάποιον να πλένει το αμάξι του τακτικά, θα του πω προκαταβολικά και τι σαμπουάν και γάντι να χρησιμοποιεί, πως γίνεται σωστά η διαδικασία κ.ο.κ.?
Προφανώς και όχι.
Αν εσύ θες να απαντάς έτσι, δικαίωμά σου, εγώ πάλι δίνω μια γενική συμβουλή κι οποιος θέλει πρόσθετες πληροφορίες, ρωτάει και του απαντάω


Το προηγούμενο παράδειγμά μου που ήταν βασισμένο στο δικό σου είναι αρκετό. Δεν χρειάζεται να λέμε τα ίδια.


Αυτά και δεν έχει νόημα ο περαιτέρω διάλογος, γιατί είναι εμφανές ότι μιλάς θεωρήτικά για προϊόντα που δεν έχεις καν δει από κοντά, ενώ εγώ δίνω απτές συμβουλές που τις έχω δει στην πράξη εδω και 5 χρόνια που ασχολούμαι με το detailing.

Jumping into conlcusions again...


Ποτέ δεν είπα ότι το αμάξι πρέπει να μένει απροστάτευτο, πάντα μια προστασία είναι χρήσιμη αφού κι ένα 10% παραπάνω να βοηθήσει καλό είναι.


Ούτε εγώ είπα/εννόησα ότι το είπες...


Άλλωστε δεν είναι μόνο το αλάτι, είναι και ένα σωρό πράγματα ακόμα που το κερί βοηθάει πραγματικά πολύ (όπως στην ευκολότερη απομάκρυνση των κουτσουλιών, το ευκολότερο στέγνωμα του αυτοκινήτου μετά το πλύσιμο, το ωραιότερο οπτικό αποτέλεσμα κλπ) οπότε πάντα το κέρωμα είναι χρήσιμο.

Σωστά.


Απλά όταν το αλάτι μένει πάνω για καιρό, η οξείδωση είναι απλά θέμα χρόνου.
Κι αυτό κανένα κερί-sealant-nano coat κλπ δεν θα το αποτρέψει, απλά ίσως το καθυστερήσει ελάχιστα.


Εδώ θα διαφωνήσω με το ελάχιστα. Αλλά λογικά, σύμφωνα με την υπογραφή σου, θα πρέπει να χαίρεσαι που δεν συμφωνούμε Smile
Driver ///M - Δευ 15 Απρ 2013, 15:56:00
Θέμα δημοσίευσης:
Απλά, θέλω να καταλήξω στο ότι τα πιο απλά πράγματα πολλές φορές είναι και τα πιο αποδοτικά.

Το πλύσιμο κρατάει πάντα το αμάξωμα σε καλή κατάσταση και είναι ό,τι πιο απαραίτητο, ιδίως όταν μιλάμε για δυσμενείς συνθήκες όπως το να μένει κάποιος σε παραθαλάσσια περιοχή.

Kαλά και τα sealant, αλλά αν το αμάξι δεν πλένεται συχνά και μένουν αλάτια κλπ πάνω, τότε η ζημιά θα γίνει.
Αν πάλι το αμάξι πλένεται 1-2 φορές τη βδομάδα, ακόμα κι απροστάτευτο να'ναι δεν θα πάθει τίποτα το ιδιαίτερο απ'το αλάτι (άλλο που πρέπει να κερώνται για πολλούς άλλους επιπλέον λόγους).

Ας κάνει τα απαραίτητα λοιπόν το παιδί κι αν θέλει έξτρα προστασία, πάει και σε κάποιο ανθεκτικό sealant (γιατί φυσικό κερί δεν θα κάνει σχεδόν τίποτα για την περίπτωσή του) για το κάτι παραπάνω.
Αν όμως δεν κάνει τα απαραίτητα, τότε τα υπόλοιπα δεν έχουν νόημα.
N207r - Τρι 16 Απρ 2013, 14:19:45
Θέμα δημοσίευσης:
Έτσι είναι.. Εγω το πλένω 1 φορά την εβδομάδα κ το περνά μ κερί στιγμής που είναι κ της πλάκας αφού κανει 2€ απο τζάμπο κ όμως έχουν εξαφανιστεί οι αράχνες που είχε απο τον προιγουμενο κ έχει αποκτήσει ενα φιλμ σφραγίζοντας τους πόρους του χρώματος.. Κ εκτός αυτου είναι κ ευκολο στο να το σκουπισεις με τα νερά απο το ξέπλυμα.. Α περνάω κ όλα τα μαύρα πλαστικά εξωτερικά κ τα κανει σαν καινούργια..
Lefter1s RC - Τρι 16 Απρ 2013, 17:36:11
Θέμα δημοσίευσης:
N207r έγραψε:
Έτσι είναι.. Εγω το πλένω 1 φορά την εβδομάδα κ το περνά μ κερί στιγμής που είναι κ της πλάκας αφού κανει 2€ απο τζάμπο κ όμως έχουν εξαφανιστεί οι αράχνες που είχε απο τον προιγουμενο κ έχει αποκτήσει ενα φιλμ σφραγίζοντας τους πόρους του χρώματος..


Εχει αρκετά λαθάκια το παραπάνω.
Το κερί δεν εξαφανίζει αράχνες. Πόρους το χρώμα δεν έχει και επίσης στα χρώματα διπλής, οπως του 207, η επιφάνεια που 'δουλεύεις' είναι το βερνίκι. Το χρώμα ειναι από κάτω και δεν έρχεται σε επαφη.

Στον φιλο με τα αλατα θα πρότεινα το finish kare 1000p hi-temp sealant σα 'σκληροτράχηλο' προιόν για προστασία.
N207r - Τρι 16 Απρ 2013, 17:42:19
Θέμα δημοσίευσης:
Εντάξει οι αράχνες παραμένουν απλά γέμισαν με κερί κ δεν φαίνονται κ οι πόροι είναι στο βερνίκι... Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο...
Apostolos-106 rallye - Τετ 24 Ιούλ 2013, 12:32:37
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτησω κ γω κατι...(μπορει να ναι κα βλακεια) αλλα τεσπα.

Λοιπον οταν το αμαξι ειναι ζεστο και το πλυνω υπαρχει προβλημα με το χρωμα του ?? (λογο συστολης-διαστολης του μεταλλου)?

ή δεν παιζει τετοιο ζητημα ??
RoadRunner122 - Τετ 24 Ιούλ 2013, 14:02:11
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό που μπορώ να σου πω στα σίγουρα είναι ότι το σαπουνόνερο εξατμίζεται πολύ πιό γρήγορα (λόγω ζεστής λαμαρίνας), οπότε θα σου δημιουργήσει στίγματα από σαπούνι ή/και άλατα...

Προτίμησε αργά το απόγευμα Wink
Apostolos-106 rallye - Τετ 24 Ιούλ 2013, 14:06:11
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Αυτό που μπορώ να σου πω στα σίγουρα είναι ότι το σαπουνόνερο εξατμίζεται πολύ πιό γρήγορα (λόγω ζεστής λαμαρίνας), οπότε θα σου δημιουργήσει στίγματα από σαπούνι ή/και άλατα...

Προτίμησε αργά το απόγευμα Wink


Οκ φιλε Wink
Apostolos-106 rallye - Τετ 24 Ιούλ 2013, 14:12:18
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως αν καποιος αλλος ξερει κατι παραπανω αναφορικα με το χρωμα του αυτοκινητου ας πει...
Driver ///M - Τετ 24 Ιούλ 2013, 14:32:41
Θέμα δημοσίευσης:
Apostolos-106 rallye έγραψε:
Να ρωτησω κ γω κατι...(μπορει να ναι κα βλακεια) αλλα τεσπα.

Λοιπον οταν το αμαξι ειναι ζεστο και το πλυνω υπαρχει προβλημα με το χρωμα του ?? (λογο συστολης-διαστολης του μεταλλου)?

ή δεν παιζει τετοιο ζητημα ??

Αν η λαμαρίνα είναι καυτή από τον ήλιο, τότε όχι καλύτερα να μην πλύνεις γιατί και άλατα μπορεί να μείνουν πάνω αφού το νερό στεγνώνει πολύ γρήγορα και ίσως και σοβαρότερα προβλήματα να δημιουργηθούν (πρόβλημα με βερνίκι κυρίως, τώρα αυτό που λες με διαστολή συστολή μάλλον χρειάζεται πολύ μεγάλες θερμοκρασίες για να εμφανιστεί).

Γι'αυτό πλένε σε ίσκιο ή απόγευμα/νωρίς το πρωί και γενικά όταν η λαμαρίνα είναι έως χλιαρή, όχι πιο ζεστή.
Apostolos-106 rallye - Τετ 24 Ιούλ 2013, 14:34:46
Θέμα δημοσίευσης:
Driver ///M έγραψε:
Apostolos-106 rallye έγραψε:
Να ρωτησω κ γω κατι...(μπορει να ναι κα βλακεια) αλλα τεσπα.

Λοιπον οταν το αμαξι ειναι ζεστο και το πλυνω υπαρχει προβλημα με το χρωμα του ?? (λογο συστολης-διαστολης του μεταλλου)?

ή δεν παιζει τετοιο ζητημα ??

Αν η λαμαρίνα είναι καυτή από τον ήλιο, τότε όχι καλύτερα να μην πλύνεις γιατί και άλατα μπορεί να μείνουν πάνω αφού το νερό στεγνώνει πολύ γρήγορα και ίσως και σοβαρότερα προβλήματα να δημιουργηθούν (πρόβλημα με βερνίκι κυρίως, τώρα αυτό που λες με διαστολή συστολή μάλλον χρειάζεται πολύ μεγάλες θερμοκρασίες για να εμφανιστεί).

Γι'αυτό πλένε σε ίσκιο ή απόγευμα/νωρίς το πρωί και γενικά όταν η λαμαρίνα είναι έως χλιαρή, όχι πιο ζεστή.


Ευχαριστω για την απαντηση σ . Βασικα αυτο που λες με το χρωμα κ το βερνικι εννοουσα, απλα λαθος το ειπα αυτο για το μεταλλο...
marios_207_GT - Τετ 24 Ιούλ 2013, 23:54:23
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει σαπούνι όπως αυτο της Autoglym που δεν αφηνει τιποτα και να στεγνωσει, το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να το πλενεις μισο-μισο ωστε να μην προλαβει να στεγνωσει, γιατι τις καλοκαιρινες μερες ακομα και απογευμα πρεπει να κανεις πολυ γρηγορα για να μην στεγνωσει ετσι και το κανεις σερι ολοκληρο.
Apostolos-106 rallye - Παρ 26 Ιούλ 2013, 19:46:43
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
Υπάρχει σαπούνι όπως αυτο της Autoglym που δεν αφηνει τιποτα και να στεγνωσει, το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να το πλενεις μισο-μισο ωστε να μην προλαβει να στεγνωσει, γιατι τις καλοκαιρινες μερες ακομα και απογευμα πρεπει να κανεις πολυ γρηγορα για να μην στεγνωσει ετσι και το κανεις σερι ολοκληρο.


Ευχαριστω κ για την δικη σ απαντηση κ για τις συμβουλες
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr