N207r έγραψε: |
Αυτό που μπορείς να κάνεις κ μόνος ς είναι να πάρεις ενα κερί στιγμιαίο για μετα το πλυσιμο. Υπάρχουν πολλά κ φθηνά κ κάνουν κρούστα που προστατεύει αρκετά..
Εγώ το περναω με κάθε πλύσιμο κ το χρώμα είναι πραγματικά σαν καινούργιο.. |
actinf έγραψε: |
το θέμα προστασία αυτοκινήτου και "κέρωμα" είναι πολύ μεγάλο και αν θες την γνώμη μου, εδώ μέσα δεν πρόκειται να βρεις σωστές απαντήσεις. Καλύτερα να ψάξεις ελληνικά forum που ασχολούνται ειδικά με detailing και να αφιερώσεις λίγο χρόνο και να διαβάσεις εκεί. Θα μάθεις πολλά και αν έχεις όρεξη θα μπορέσεις να διατηρήσεις το αμαξάκι σου τέλειο.
Υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί τρόποι που μπορείς να κάνεις για προστασία. Συνθετικά κεριά, φυσικά κεριά, κεραμικές προστασίες.... Ανάλογα με το τί θέλει ο καθένας.... ΥΓ: Το swell που είπε ο φίλος πιο πάνω είναι πράγματι μία από τις κορυφαίες επιλογές που μπορείς να κάνεις αν αποφασίσεις να μπεις σε διαδικασίας γυαλίσματος.... |
Παράθεση: |
Γιατί φίλε, εδώ δεν μπορούν να υπάρχουν μέλη που να έχουν γνώσεις detailing?
Προσωπικά είμαι απ΄τα πιο παλιά μέλη του μεγαλύτερου ελληνικού detailing forum, πίστεψέ με ξέρω τι λέω, δεν τα βγάζω απ'το μυαλό μου. |
Driver ///M έγραψε: |
Το κέρωμα δεν πρόκειται να σε προφυλάξει απ'το αλάτι, τουλάχιστον σε σοβαρό βαθμό.
Σίγουρα είναι καλύτερο απ'το τίποτα, αλλά μέχρι εκεί. Το καλύτερο που'χεις να κάνεις είναι συχνό πλύσιμο ώστε να μη μένει το αλάτι για πολύ πάνω στο αμάξωμα. Αν το πλένεις 1-2 φορές τη βδομάδα δεν νομίζω να προλάβει να σου κάνει ζημιά. Αλλιώς, πάρε κουκούλα ώστε τουλάχιστον όταν δεν το κινείς να είσαι σίγουρος. |
actinf έγραψε: |
Ωραία. Αφού είναι έτσι, αρχίστε να του ξεκαθαρίζετε του ανθρώπου ότι αν είναι να βάλει κουκούλα, τότε θα πρέπει να βρει μία με σωστή επένδυση εσωτερικά και κάθε φορά που θα την βάζει να έχει πλυμμένο το αμάξι για να μην το γεμίσει "αράχνες".
Επίσης θα περίμενα να συμφωνούσατε ότι υπάρχουν υλικά για να το προστατέψει από το αλάτι. Πολλά sealants έχουν καλή αντοχή. Σίγουρα λιγότερη λόγω της διάβρωσης του αλατιού, αλλά παρόλα αυτά καλύτερα από το να το έχει χωρίς προστασία. Γενικά, όπως ξέρετε το θέμα σηκώνει τρελή συζήτηση γιαυτό και έκανα την παραπομπή σε εξειδικευμένο forum. Ακόμα και το πως και με τί θα πλήνει το αυτοκίνητο για να διατηρήσει την προστασία, είναι ολόκληρη συζήτηση που αμφιβάλω ότι μπορεί να γίνει από εδώ μέσα και αν κρίνω από τις πρώτες σας απαντήσεις, μάλλον επιβεβαιώνομαι. |
actinf έγραψε: |
Το θέμα με το αλάτι δεν σηκώνει καθόλου μεγάλη συζήτηση.
Το καλύτερο που'χει να κάνει κάποιος είναι συχνό πλύσιμο ώστε να μην μένει το αλάτι πάνω στο αμάξι, τα υπόλοιπα είναι απλά λίγο καλύτερα απ'το τίποτα (όπως είδες το έχω αναφέρει ήδη αυτό, οπότε το να το ξαναλές και μάλιστα να λες και στο τέλος ειρωνικά ότι επιβεβαιώνεσαι, ενώ πουθενά δεν επιβεβαιώθηκες, είναι εντελώς άκυρο). Προφανώς φαίνεται να μην γνωρίζεις αρκετά. Ίσως απλά να έχεις μείνει λίγο πίσω. Καλό θα ήταν λοιπόν να μάθεις ότι λύσεις όπως πχ το Cquartz είναι εξαιρετικά ανθεκτικές και στο θέμα αλάτι. Δεν είναι απλά "λίγο καλύτερα από το τίποτα"... Για την κουκούλα τώρα, εγώ είπα απλά κάτι γενικό. Αν ήταν να κάτσω να γράψω ποια θεωρείται καλή κουκούλα, πως να μπαίνει σωστά κλπ, τότε θα'ταν σαν να ρωτάει κάποιος τι λάδια να βάλει και να κάθομαι να του περιγράφω τη διαδικασία που χρειάζεται για να αλλαχτούν κλπ. Αν το παιδί θέλει συμβουλές για κουκούλα, εδω είμαστε να τις δώσουμε, αλλά δεν θα το κάνω προκαταβολικά επειδή απλά του είπα να βάζει κουκούλα για προστασία. Ακριβώς για να αποφύγει ο άνθρωπος γενικότητες, για αυτό του πρότεινα ένα πιο εξειδικευμένο site. Το παράδειγμά σου είναι ατυχές. Το αντίστοιχο είναι να ρωτάει κάποιος πώς μπορεί να συντηρεί καλά τον κινητήρα του και να του απαντάς "να του αλλάζεις λάδια". Ούτε τί λάδια, ούτε κάθε πότε, ούτε τί άλλο πρέπει να κάνει εκτός από αυτό. Αν νομίζεις ότι είναι επαρκής απάντηση... Τέλος, ναι σε κάποιο detailing site θα βρει πολύ περισσότερες πληροφορίες. Αλλά όλοι θα του πουν ότι η βασικότερη προστασία απ'το αλάτι είναι το συχνό πλύσιμο, όλα τα υπόλοιπα είναι σχεδόν ανούσια αν το αλάτι μένει πάνω για καιρό. Αν το παιδί θέλει συμβουλές για σωστό πλύσιμο ώστε να διατηρηθεί και η προστασία που έχει βάλει, πάλι εδώ είμαστε για να του πούμε κάποιες βασικές έστω συμβουλές. Ακριβώς επειδή δεν θα του πουν μόνο αυτά που λες, ακριβώς για αυτό επιβεβαιώνομαι. Φαίνεται προφανώς ότι είσαι σχετκά καινούριος με τον χώρο του detailing και θεωρείς τα πράγματα ιδιαίτερα πολύπλοκα. Όλοι στην αρχή έτσι ήμασταν. Αυτό όμως ισχύει για τις λεπτομέρειες κυρίως (που θα δώσουν ένα 10% καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα πχ), για βασικά ζητήματα (όπως το αλάτι στο αμάξωμα στην προκειμένη περίπτωση) τα πράγματα είναι αρκετά απλά. Πρώτα έρχεται το συχνό πλύσιμο, το οποιο κάνει το 80-90% της δουλειάς και μετά τα ψιλολόγια που μπορούν να βοηθήσουν το πολύ για το υπόλοιπο 10-20%. Φαίνεται προφανώς ότι δεν είσαι αρκετά ενημερωμένος με τις λύσεις που πλέον υπάρχουν. Ποτέ όμως δεν είναι αργά. Μπορείς να ξεκινήσεις να το ψάχνεις λίγο με το προϊόν που ανέφερα παραπάνω και σιγά σιγά να ενημερωθείς και για ένα σωρό νέα και αντίστοιχα καλά προϊόντα. |
N207r έγραψε: |
Έτσι είναι.. Εγω το πλένω 1 φορά την εβδομάδα κ το περνά μ κερί στιγμής που είναι κ της πλάκας αφού κανει 2€ απο τζάμπο κ όμως έχουν εξαφανιστεί οι αράχνες που είχε απο τον προιγουμενο κ έχει αποκτήσει ενα φιλμ σφραγίζοντας τους πόρους του χρώματος.. |
RoadRunner122 έγραψε: |
Αυτό που μπορώ να σου πω στα σίγουρα είναι ότι το σαπουνόνερο εξατμίζεται πολύ πιό γρήγορα (λόγω ζεστής λαμαρίνας), οπότε θα σου δημιουργήσει στίγματα από σαπούνι ή/και άλατα...
Προτίμησε αργά το απόγευμα ![]() |
Apostolos-106 rallye έγραψε: |
Να ρωτησω κ γω κατι...(μπορει να ναι κα βλακεια) αλλα τεσπα.
Λοιπον οταν το αμαξι ειναι ζεστο και το πλυνω υπαρχει προβλημα με το χρωμα του ?? (λογο συστολης-διαστολης του μεταλλου)? ή δεν παιζει τετοιο ζητημα ?? |
Driver ///M έγραψε: | ||
Αν η λαμαρίνα είναι καυτή από τον ήλιο, τότε όχι καλύτερα να μην πλύνεις γιατί και άλατα μπορεί να μείνουν πάνω αφού το νερό στεγνώνει πολύ γρήγορα και ίσως και σοβαρότερα προβλήματα να δημιουργηθούν (πρόβλημα με βερνίκι κυρίως, τώρα αυτό που λες με διαστολή συστολή μάλλον χρειάζεται πολύ μεγάλες θερμοκρασίες για να εμφανιστεί). Γι'αυτό πλένε σε ίσκιο ή απόγευμα/νωρίς το πρωί και γενικά όταν η λαμαρίνα είναι έως χλιαρή, όχι πιο ζεστή. |
marios_207_GT έγραψε: |
Υπάρχει σαπούνι όπως αυτο της Autoglym που δεν αφηνει τιποτα και να στεγνωσει, το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να το πλενεις μισο-μισο ωστε να μην προλαβει να στεγνωσει, γιατι τις καλοκαιρινες μερες ακομα και απογευμα πρεπει να κανεις πολυ γρηγορα για να μην στεγνωσει ετσι και το κανεις σερι ολοκληρο. |