PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ 1.6 THP

puglover - Δευ 08 Απρ 2013, 09:14:25
Θέμα δημοσίευσης: ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ 1.6 THP
Προτεινω να δημιουργηθει μια λιστα με το τι πρεπει να προσεξει ο υποψηφιος αγοραστης ενος μεταχειρισμενου ΤΗP καθως ο κινητηρας μετραει ηδη 6 χρονια στην αγορα.Το καλυτερο θα ηταν βεβαια να ανοιχτει το μοτερ και να διαπιστωθει επιτοπου ο χρονισμος και οι κατασταση των βαλβιδων απο επικαθισεις,αλλα κατι τετοιο ειναι μαλλον απιθανο.

Πληροφοριες γενικα που μπορουν να δωσουν μια εικονα για την κατασταση του αυτοκινητου,πχ συχνοτητα σερβις/αλλαγης λαδιων,τυπος λιπαντικου που χρησιμοποιηθηκε,λοιπα αναλωσιμα οπως βαλβολινες,αντιψυκτικα,υγρα φρενων κλπ.Οδηγιες για εμπειρικο ελεγχο της καδενας-τεντωτηρα απο τον ηχο του κινητηρα,της καταστασης της τουρμπινας κ.α
actinf - Δευ 08 Απρ 2013, 13:28:04
Θέμα δημοσίευσης:
Σαν κάτοχος 207 Rallye, το μόνο που θα πρότεινα είναι απλά να μην το αγοράσει.
Δεν λέω, είναι όμορφο, με καλή τιμή για αυτά που δίνει, καλοστημένο και γιαυτό και το πήρα.
ΑΛΛΑ αν είναι να παίζεις τζόκερ για να μη σου κάτσουν βλάβες χιλιάδων ευρώ, καλύτερα απλά να μην ασχοληθείς καθόλου. Για να μην μιλήσουμε για το after sales της Peugeot...
makis106 - Δευ 08 Απρ 2013, 14:28:18
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν εμπιστευεσαι τον προηγουμενο κατοχο σχετικά με το αν εχει τσεκαρει/ρυθμισει χρόνισμα, ή αν εχει καθαρίσει βαλβίδες, πριν το παρεις:
- τσεκαρεις μια τα trims για να δεις με μια πρωτη ματια αν ειναι οκ το χρονισμα
- εναν ελεγχο με το χερι στον αξονα της τουρμπίνας να δεις αν εχει μαζεψει μποσικα, και οπτικα το σωληνακι λαδιου της αν εχει διαρροες.
- ισως και εναν ελεγχο σε διαγνωστικο να δεις τι βλαβες εχουν καταγραφει πχ για καμια αντλία ψυξης τουρμπο που συνηθως τα φτυνει και δεν αναβει τσεκ, παρα μονο καταγραφεται.
Δυστυχως δεν μπορεις να διαπιστωσεις αμεσα την καταναλωση λαδιου. Εκει απλα εμπιστευεσαι (ή οχι) τα λογια του ιδιοκτητη, σχετικα με το ποσο καιει, τι λαδια έβαζε και ανα πόσο τα αλλαζε (αν δεν εχει βιβλιο service).

Κατα τα αλλα δεν νομιζω οτι μπορεις να τσεκαρεις κατι αλλο σχετικα με την κατασταση του κινητηρα, -οπως και σε ολα τα αυτοκινητα αλλωστε- εκτος απο την αποδοση του στο δρόμο, αν εχεις παραδειγμα προς συγκριση, και τον ηχο του κινητηρα -αν και ο ΤΗΡ εχει διαφορους θορυβους που συνηθως ειναι φυσιολογικοι-.
Οποτε ενας εμπειρος φίλος ιδιοκτητης ΤΗΡ θα μπορουσε να σε καθοδηγησει στον ελεγχο του κινητηρα ενος μεταχειρισμενου.

Αφου το παρεις, αν θες να εισαι πιο σιγουρος, λυνεις ψευτοκαπακο, τσεκαρεις χρονισμα/τεντωτήρα, καθαριζεις βαλβιδες, αλλαζεις λαδια φίλτρα, μπουζι και εισαι οκ.

Idea Α και φυσικα προτιμας μοντελο παραγωγής 2008 και μετα.
puglover - Δευ 08 Απρ 2013, 18:15:59
Θέμα δημοσίευσης:
Με λιγα λογια καλυτερα να προτιμησει καποιος να αγορασει απο ιδιωτη και να ελπιζει στην καλη του πιστη και διαθεση να του πει την πασα αληθεια για το ιστορικο του αυτοκινητου.Αν εχει χρονισει ποτε του,αν εχει αλλαξει τεντωτηρα,αν εχει καθαρισει βαλβιδες,αν εχει αλλαξει μοναδα ESP κ.ο.κ

Τα facelift μοντελα παρουσιαζουν τις ιδιες βλαβες ή θεωρουνται πιο "αξιοπιστα"?
makis106 - Δευ 08 Απρ 2013, 22:22:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβώς, ειναι θεμα καλης πιστης και τυχης φυσικά. Για μενα το μεγαλυτερο ρισκο ειναι το θεμα της καταναλωσης λαδιου, τα αλλα μαζευονται. Αλλα για να εισαι ησυχος κατα τη γνωμη μου προβαινεις και στις ενεργειες που ανεφερα, μετα την αγορα.

Η καπνα στις βαλβιδες δεν θεωρεται βλάβη, αλλα φυσιολογικο μειονεκτημα της τεχνολογιας του αμεσου ψεκασμου.
Για το ΕSP πιστευω οτι τα 2008 και μετα δεν ειχαν θεμα.
Για χρόνισμα/τεντωτηρα, με δεδομένο οτι τα ανταλλακτικα του συστηματος χρονισμου και ο τεντωτηρας αναβαθμιστηκαν πολλες φορες, οσο πιο τελευταιο μοντελο, τοσο καλυτερα. οποτε ναι, τα F/L πιο αξιόπιστα, σαν πιο πρόσφατα.
kostas207rc - Τρι 09 Απρ 2013, 10:51:04
Θέμα δημοσίευσης:
Όποιος νομίζει ότι τα 207 βγάζουνε πολλα προβληματα είναι γελασμένος...
ας πάει να πάρει tsi που και εκεί έχουν τα ίδια θέματα με εμας γτ είναι και αυτα αμεσου ψεκασμού
Πληροφοριακα το χρόνισμα σε αυτα πάει κανα 500αρι+
Επήσεις αν πάρετε κανα ιβιζα cupra η κανα polo gti να παρακαλατε
να μην ειναι το μοτερ χιλιοανοιγμενο γτ τα πιο πολλά είχανε θέμα με λάδι
Να πιάσουμε και τον ανταγωνισμό με το corsa opc?
Στις στανταρ βλάβες είναι σωληνώσεις i/c,o maf που καίγεται κάθε τρεις κ λίγο το δυναμό και αλλα που δεν τα θυμάμαι...αυτά τα λέω επειδή το αμαξι το είχε φίλος 4χρόνια.Όποιος αποφασίσει να το κάνει έστω πρώτο στάδιο να έχει το νου του για πιστόνια μετά γτ ως γνωστόν δεν αντεχουν με τίποτα
Ξανασκεφτειτε το λοιπον για το 207 που γενικά έχει από τα πιο φτηνά ανταλακτικα!
N207r - Τετ 10 Απρ 2013, 23:17:18
Θέμα δημοσίευσης:
Κ εκτώς αυτού αντέχει κ πολλά άλογα έξτρα..
Εαν είναι μαμά κ θέλεις να δεις εαν είναι οκ απο επικαθήσεις θα το δεις στις υψηλές στροφές κ με 4ρτη εαν δεν κόβει μετα τα 160/170 κ παει εύκολα μέχρι τις 6+ είναι οκ..
Πάντος καθάρισμα στις βαλβίδες θα χρειαστεί σχεδόν σίγουρα αν έχει μέσα τις αναθυμιάσεις κ έχει πάνω απο 40.000 κμχ.
alexandros 207 Rallye - Τετ 10 Απρ 2013, 23:22:00
Θέμα δημοσίευσης:
N207r έγραψε:
Πάντος καθάρισμα στις βαλβίδες θα χρειαστεί σχεδόν σίγουρα αν έχει μέσα τις αναθυμιάσεις κ έχει πάνω απο 40.000 κμχ.

γιατι αν τις εχει εξω, νομιζεις δεν θελει?

οι αναθυμιασεις ειναι ενας απο τους λογους για τις επικαθυσεις σε αυλους-βαλβιδες
υπαρχουν κι αλλοι, πιο σημαντικοί
makis106 - Πεμ 11 Απρ 2013, 00:29:33
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
N207r έγραψε:
Πάντος καθάρισμα στις βαλβίδες θα χρειαστεί σχεδόν σίγουρα αν έχει μέσα τις αναθυμιάσεις κ έχει πάνω απο 40.000 κμχ.

γιατι αν τις εχει εξω, νομιζεις δεν θελει?

οι αναθυμιασεις ειναι ενας απο τους λογους για τις επικαθυσεις σε αυλους-βαλβιδες
υπαρχουν κι αλλοι, πιο σημαντικοί

Είναι ισως ο σημαντικότερος. Μετά εχεις να κανεις με διαρροή λαδιου απο τον συμπιεστη της τουρμπίνας και διαρροή λαδιού απο οδηγους βαλβίδων, αλλα αυτα εχουν να κανουν με την υγεία της τουρμπίνας και των οδηγων. Σε ενα υγιές μοτερ, η σημαντικοτερη επιβαρυνση ειναι απο αναθυμιάσεις.
alexandros 207 Rallye - Πεμ 11 Απρ 2013, 00:54:35
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
N207r έγραψε:
Πάντος καθάρισμα στις βαλβίδες θα χρειαστεί σχεδόν σίγουρα αν έχει μέσα τις αναθυμιάσεις κ έχει πάνω απο 40.000 κμχ.

γιατι αν τις εχει εξω, νομιζεις δεν θελει?

οι αναθυμιασεις ειναι ενας απο τους λογους για τις επικαθυσεις σε αυλους-βαλβιδες
υπαρχουν κι αλλοι, πιο σημαντικοί

Είναι ισως ο σημαντικότερος. Μετά εχεις να κανεις με διαρροή λαδιου απο τον συμπιεστη της τουρμπίνας και διαρροή λαδιού απο οδηγους βαλβίδων, αλλα αυτα εχουν να κανουν με την υγεία της τουρμπίνας και των οδηγων. Σε ενα υγιές μοτερ, η σημαντικοτερη επιβαρυνση ειναι απο αναθυμιάσεις.

ξερεις πολλα thp που να ειναι 100% υγιη?
γιατι ολα οσα ξερω εγω καινε λιγο εως πολυ λαδι
ολο αυτο το λαδι ξερεις απο που φευγει?
απο τα τσιμουχακια των βαλβιδων
και ξερεις που παει? μαντεψε

και να στο πω και αλλιως
ξερω 2 μοτερ που ειχανε απο την αρχη τις αναθυμιάσεις εξω
και τα 2 ειχανε θεμα με τις επικαθησεις και με σχετικα λιγα χιλομετρα

αυτος ειναι ο πιο σημαντικος λογος για τις επικαθησεις σε αυλους και βαλβιδες
ειναι και άλλα πραγματα στη μεση που επιβαρύνουν το προβλημα οπως ειναι η απώλεια χρονισμου αλλά και το μεγαλο οβερλαπ που εχει αυτο το μοτερ
μεσα σε αυτα ειναι και οι αναθυμιασεις αλλά δεν ειναι το πρωταρχικό
makis106 - Πεμ 11 Απρ 2013, 01:09:11
Θέμα δημοσίευσης:
Το ειπα ηδη, τι φευγει απο τα τσιμουχακια των βαλβίδων, και που παει.
Και ειπα οτι σε ενα υγιές μοτερ οι αναθυμιάσεις ειναι ο πρωταρχικος λόγος. τωρα το ποσα μοτερ ειναι υγιή, ειναι σχετικό και εξαρταται απο πολλους παραγοντες (συντηρηση, κατασκευη, μετατροπές, ηλικια, χρήση). κατα τα αλλα ξερω μοτερ με λογικη καταναλωση λαδιου, συμπεριλαμβανομένου και του δικού μου.
Οσο για τα μοτερ που λες οτι ειχανε τις αναθυμιασεις απ την αρχη εξω, κανανε μεγαλη επιτυχία! γιατι αυτο προκαλεσε το να φευγουν τα λαδια απο τους οδηγους με τα λιτρα, με συνεπεια, μαντεψε...
alexandros 207 Rallye - Πεμ 11 Απρ 2013, 01:32:19
Θέμα δημοσίευσης:
βασικα το ειπα λαθος
δεν τις ειχανε χυμα εξω, τις ειχανε (και εχουνε ακομα) σε δοχειο αναθυμιασεων και παλι μεσα
αρα το θεμα δεν ειναι οι αναθυμιασεις
ειναι το προβλημα στα τσιμουχακια
οπως επισης παιζει ρολο και το λαδι, το πως το οδηγεις, η κακη εξατμιση
makis106 - Πεμ 11 Απρ 2013, 01:39:09
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
βασικα το ειπα λαθος
δεν τις ειχανε χυμα εξω, τις ειχανε (και εχουνε ακομα) σε δοχειο αναθυμιασεων και παλι μεσα
αρα το θεμα δεν ειναι οι αναθυμιασεις
ειναι το προβλημα στα τσιμουχακια
οπως επισης παιζει ρολο και το λαδι, το πως το οδηγεις, η κακη εξατμιση

ολα παιζουν το ρόλο τους και σε καθε μοτερ διαφορετικα. Παντως οι αναθυμιασεις εργοστασιακα ριχνουν πολλα λαδια μες στην πολλαπλή οποτε ειναι μεγαλο προβλημα. Αν τις περασεις μονο απο ενα δοχειο και ταπωσεις τις πισω, παλι δεν κανεις δουλεια γιατι επιβαρυνεις τους οδηγους. κανονικα για να δουλεψει σωστα το συστημα θελει 2 δοχεια (ή 1 και αυτο που εχω κανει εγω), αλλα δεν νομιζω οτι κυκλοφορουν πολλα αμαξια με αυτη τη διαταξη, για αυτο και το προβλημα παραμενει στο συνολο των ΤΗΡ.
alexandros 207 Rallye - Πεμ 11 Απρ 2013, 01:54:54
Θέμα δημοσίευσης:
οτι και να κανεις δεν το γλυτωνεις το καθαρισμα των αυλων-βαλβιδων
απλα μπορεις να επιβραδύνεις το προβλημα
και 2 δοχεια αναθυμιασεων να βαλεις (και παλι μεσα τις αναθυμιασεις) παλι θα το παθεις
απλα θα το παθεις αργοτερα
makis106 - Πεμ 11 Απρ 2013, 02:02:38
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειναι λαθος αυτο, καποια στιγμη ακομη και αν εχεις στεγνωσει τις αναθυμιασεις, οι οδηγοι οσο να ναι θα ανοιξουν, ειτε λογω φυσιολογικης φθοράς, ειτε λόγω αλλων παραγοντων. αλλα αν αυτο το "αργοτερα" ειναι πολύ αργοτερα, τοτε τα οφελη ειναι πολλά (οικονομικά και ψυχολογικά) Wink
alexandros 207 Rallye - Πεμ 11 Απρ 2013, 02:19:49
Θέμα δημοσίευσης:
δυστυχως αυτο το αργοτερα,, δεν ειναι πολυ αργοτερα
τα περισσοτερα THP εχουν προβλημα με τους οδηγους μετα τα 30-40.000χλμ
και οι οδηγοι την φθορα την παθαινουν απο κακο λιπαντικο κυριως
και μη μου αρχισεις τωρα μου σου του
θελω να παω και για υπνο Laughing Laughing Laughing
makis106 - Πεμ 11 Απρ 2013, 02:31:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ε πας γυρεύοντας Laughing
Ειπαμε, εξαρταται απο πολλους παραγοντες, 30000 ειναι πολυ νωρις για ενα καλοσυντηρημενο μοτερ. Αμα βαζουν μεσα τηγανολαδο, λογικό!
Παντως τις συγκρισεις καντε τες με ενα μοτερ που εχει απαλλαγει απο αναθυμιασεις, αλλα με σωστο σύστημα και μετα βγαλτε συμπερασματα.
Μην απαντησεις, δουλευουμε αυριο! Laughing Salute
alexandros 207 Rallye - Πεμ 11 Απρ 2013, 02:34:58
Θέμα δημοσίευσης:
καλα δεν απανταω γιατι δεν θα κοιμηθουμε αποψε Laughing
αντε καληνυχτα Sleeping
alexandros 207 Rallye - Πεμ 11 Απρ 2013, 15:09:57
Θέμα δημοσίευσης:
ξερεις κανενα thp που να μην καιει λάδι?
άλλα καινε πιο λιγο άλλα πιο πολυ
αυτο το λαδι ομως κυριως διαφευγει απο τα τσιμουχακια
βαλε τις αναθυμιασεις μεσα βγαλτες εξω βγαλτες πανω κατω δεξια αριστερα, εξαφανισετες δια μαγειας, οτι και να κανεις οι αυλοι και οι βαλβιδες θα λερωθουν
ποσο?οσο πιο πολυ λαδι σου καιει τοσο πιο γρηγορα
δεν λεω οτι δεν φταινε και οι αναθυμιασεις
αλλά οι αναθυμιασεις δεν ειναι η πρωτη αιτια
τα τσιμουχακια ειναι ο πρωτος υπαίτιος
makis106 - Πεμ 11 Απρ 2013, 16:19:13
Θέμα δημοσίευσης:
Επαναλαμβανόμαστε και κουραζόμαστε και γινόμαστε και κουραστικοί.
Συνοψιζω. Τα πραγματα ειναι απλα. Εστω οτι εχεις ενα καινουργιο μοτερ, το λαδι που φερνουν οι αναθυμιασεις σε λιγα χλμ τα εχει κανει ολα πουτανα. Αν καταφερεις να κανεις αυτο το λαδι να μην φτανει στην πολλαπλή με ενα σωστο συστημα που δεν θα επιβαρυνει τις βαλβίδες, για αρκετα χιλιομετρα θα εισαι κομπλέ. Σιγα σιγα οσο το μοτερ παλιωνει, οι οδηγοι θα αρχισουν να περνανε λάδια, το ποτε και ποσο, εξαρταται απο παραγοντες που προαναφεραμε. οταν οι οδηγοι θα εχουν γινει σοβρακο και η τουρμπινα θα φτυνει λαδια, τοτε τα πραγματα θα ειναι πολυ χειροτερα, αλλα θα ειναι καλυτερα απ οτι να ειχες +τα λαδια των αναθυμιασεων. Μεχρι να φτασει ομως στο σημειο που τουρμπινα και οδηγοι θα θελουν επισκευη, θα εχεις γλιτωσει απο συχνοτητα καθαρισμών, χρονο και χρήμα.

Ας δοκιμασει καποιος σε ενα καινουργιο μοτερ να βαλει απ την αρχη 2 δοχεια, να το συντηρει, βελτιώνει και οδηγει σωστα, και να δουμε ποτε θα χρειαστει πραγματικα καθαρισμό. Μεχρι τοτε θα λεμε ο καθενας τη θεωρία του.
PREDATOR_GR - Πεμ 02 Ιαν 2014, 11:37:03
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Αν δεν εμπιστευεσαι τον προηγουμενο κατοχο σχετικά με το αν εχει τσεκαρει/ρυθμισει χρόνισμα, ή αν εχει καθαρίσει βαλβίδες, πριν το παρεις:
- τσεκαρεις μια τα trims για να δεις με μια πρωτη ματια αν ειναι οκ το χρονισμα
- εναν ελεγχο με το χερι στον αξονα της τουρμπίνας να δεις αν εχει μαζεψει μποσικα, και οπτικα το σωληνακι λαδιου της αν εχει διαρροες.
- ισως και εναν ελεγχο σε διαγνωστικο να δεις τι βλαβες εχουν καταγραφει πχ για καμια αντλία ψυξης τουρμπο που συνηθως τα φτυνει και δεν αναβει τσεκ, παρα μονο καταγραφεται.
Δυστυχως δεν μπορεις να διαπιστωσεις αμεσα την καταναλωση λαδιου. Εκει απλα εμπιστευεσαι (ή οχι) τα λογια του ιδιοκτητη, σχετικα με το ποσο καιει, τι λαδια έβαζε και ανα πόσο τα αλλαζε (αν δεν εχει βιβλιο service).

Κατα τα αλλα δεν νομιζω οτι μπορεις να τσεκαρεις κατι αλλο σχετικα με την κατασταση του κινητηρα, -οπως και σε ολα τα αυτοκινητα αλλωστε- εκτος απο την αποδοση του στο δρόμο, αν εχεις παραδειγμα προς συγκριση, και τον ηχο του κινητηρα -αν και ο ΤΗΡ εχει διαφορους θορυβους που συνηθως ειναι φυσιολογικοι-.
Οποτε ενας εμπειρος φίλος ιδιοκτητης ΤΗΡ θα μπορουσε να σε καθοδηγησει στον ελεγχο του κινητηρα ενος μεταχειρισμενου.

Αφου το παρεις, αν θες να εισαι πιο σιγουρος, λυνεις ψευτοκαπακο, τσεκαρεις χρονισμα/τεντωτήρα, καθαριζεις βαλβιδες, αλλαζεις λαδια φίλτρα, μπουζι και εισαι οκ.

Idea Α και φυσικα προτιμας μοντελο παραγωγής 2008 και μετα.


Νομίζω πως σε αυτές τις κινήσεις θα προβώ και εγώ, εφόσον καταλήξω να πάρω ένα 207 RC του '08 που ''ζαχαρώνω''...
kpsig - Τετ 09 Αύγ 2017, 00:17:35
Θέμα δημοσίευσης:
Πέρασαν χρόνια από το τελευταίο ποστ, για πείτε οι κάτοχοι....
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr