N207r έγραψε: |
Πάντος καθάρισμα στις βαλβίδες θα χρειαστεί σχεδόν σίγουρα αν έχει μέσα τις αναθυμιάσεις κ έχει πάνω απο 40.000 κμχ. |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||
γιατι αν τις εχει εξω, νομιζεις δεν θελει? οι αναθυμιασεις ειναι ενας απο τους λογους για τις επικαθυσεις σε αυλους-βαλβιδες υπαρχουν κι αλλοι, πιο σημαντικοί |
makis106 έγραψε: | ||||
Είναι ισως ο σημαντικότερος. Μετά εχεις να κανεις με διαρροή λαδιου απο τον συμπιεστη της τουρμπίνας και διαρροή λαδιού απο οδηγους βαλβίδων, αλλα αυτα εχουν να κανουν με την υγεία της τουρμπίνας και των οδηγων. Σε ενα υγιές μοτερ, η σημαντικοτερη επιβαρυνση ειναι απο αναθυμιάσεις. |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
βασικα το ειπα λαθος
δεν τις ειχανε χυμα εξω, τις ειχανε (και εχουνε ακομα) σε δοχειο αναθυμιασεων και παλι μεσα αρα το θεμα δεν ειναι οι αναθυμιασεις ειναι το προβλημα στα τσιμουχακια οπως επισης παιζει ρολο και το λαδι, το πως το οδηγεις, η κακη εξατμιση |
makis106 έγραψε: |
Αν δεν εμπιστευεσαι τον προηγουμενο κατοχο σχετικά με το αν εχει τσεκαρει/ρυθμισει χρόνισμα, ή αν εχει καθαρίσει βαλβίδες, πριν το παρεις:
- τσεκαρεις μια τα trims για να δεις με μια πρωτη ματια αν ειναι οκ το χρονισμα - εναν ελεγχο με το χερι στον αξονα της τουρμπίνας να δεις αν εχει μαζεψει μποσικα, και οπτικα το σωληνακι λαδιου της αν εχει διαρροες. - ισως και εναν ελεγχο σε διαγνωστικο να δεις τι βλαβες εχουν καταγραφει πχ για καμια αντλία ψυξης τουρμπο που συνηθως τα φτυνει και δεν αναβει τσεκ, παρα μονο καταγραφεται. Δυστυχως δεν μπορεις να διαπιστωσεις αμεσα την καταναλωση λαδιου. Εκει απλα εμπιστευεσαι (ή οχι) τα λογια του ιδιοκτητη, σχετικα με το ποσο καιει, τι λαδια έβαζε και ανα πόσο τα αλλαζε (αν δεν εχει βιβλιο service). Κατα τα αλλα δεν νομιζω οτι μπορεις να τσεκαρεις κατι αλλο σχετικα με την κατασταση του κινητηρα, -οπως και σε ολα τα αυτοκινητα αλλωστε- εκτος απο την αποδοση του στο δρόμο, αν εχεις παραδειγμα προς συγκριση, και τον ηχο του κινητηρα -αν και ο ΤΗΡ εχει διαφορους θορυβους που συνηθως ειναι φυσιολογικοι-. Οποτε ενας εμπειρος φίλος ιδιοκτητης ΤΗΡ θα μπορουσε να σε καθοδηγησει στον ελεγχο του κινητηρα ενος μεταχειρισμενου. Αφου το παρεις, αν θες να εισαι πιο σιγουρος, λυνεις ψευτοκαπακο, τσεκαρεις χρονισμα/τεντωτήρα, καθαριζεις βαλβιδες, αλλαζεις λαδια φίλτρα, μπουζι και εισαι οκ. Α και φυσικα προτιμας μοντελο παραγωγής 2008 και μετα. |