PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207-φλάντζα κεφαλής

Driver ///M - Παρ 29 Μάρ 2013, 14:46:34
Θέμα δημοσίευσης: 207-φλάντζα κεφαλής
Χτες το βράδυ όπως πάρκαρα,βγαίνοντας απ'το αμάξι αντιλήφθηκα έντονη μυρωδιά καμμένου απ'τον χώρο του κινητήρα.
Άνοιξα καπό, τσέκαρα αμέσως τα λάδια χωρίς να δω καμια μείωση στη στάθμη τους, έλεγξα αντιψυκτικό κι εκεί όλα καλά.
Υπόψιν, το αμάξι όσο το οδηγούσα είχε κανονική θερμοκρασία νερού (γύρω στους 85 βαθμούς ως συνήθως).

Παρόλα αυτά, πάω σήμερα το πρωί στο συνεργείο και ήρθαν τα κακά μαντάτα...φλάντζα κεφαλής.
Η μυρωδιά καμμένου ήταν επειδή λίγο λάδι είχε στάξει στην καυτή εξάτμιση και όπως ήταν φυσικό, βρώμισε ο τόπος.
Ευτυχώς, η διαρροή είναι μικρή και το αντιψυκτικό δεν έχει πάρει καθόλου λάδι, οπότε πρόλαβα τα χειρότερα (όχι ότι δικαιολογείται αμάξι με ούτε 50.000χλμ, σωστά λάδια κλπ να εμφανίσει τέτοιο πρόβλημα, αλλά τέλος πάντων).
Μου είπε πάντως ο μάστορας ότι αν και δεν βιάζει πολύ η επισκευή, καλό είναι να γίνει μέχρι να πιάσουν οι γερές ζέστες του καλοκαιριού.

Στο δια ταύτα τώρα. Το κοστολόγιο που μου έδωσε είναι το εξής. Περιλαμβάνεται και το σετ χρονισμού μιας και το αμάξι κλείνει σε λίγο 6ετία κι έπρεπε να γίνει.
Έχουμε και λέμε:

φλάντζα κεφαλής 33ε
λαστιχάκια εξαγωγής 7ε
λαστιχάκια εισαγωγής 13ε
2 τσιμούχες εκκεντροφόρου 15ε
σετ ιμάντα χρονισμού 105ε
ρεκτιφιέ 50ε
σύνολο ανταλλακτικών 223ε
(θα αλλαχτούν και λάδια-φίλτρο λαδιού, όπως και αντιψυκτικό αλλά θα τα πάω εγώ)

+ εργατικά για όλα αυτά 150ε


Πως σας φαίνεται η τιμή ρε παιδιά?
Εμένα μου φάνηκε καλή, αλλά δεν ξέρω και πολλά επι του θέματος.

Επίσης, σαν δουλειά είναι δύσκολη ή κάτι σχετικά απλό ?
Ο μάστορας αυτός έχει συνεργείο πεζώ στην Καλογρέζα και απ'ότι έχω ακούσει είναι αρκετά καλός, αλλά εμπειρία πέρα απ'την αλλαγή λαδιών δεν έχω σε αυτόν, οπότε ανησυχώ λίγο για το όλο θέμα.

Τέλος, το ρεκτιφιέ που μου είπε (το λεγόμενο πλάνισμα υποθέτω) είναι απαραίτητο, ή μπορεί να αποφευχθεί?

Οποιαδήποτε βοήθεια επι του θέματος ευπρόσδεκτη.
Chris_206_90hp - Παρ 29 Μάρ 2013, 15:49:22
Θέμα δημοσίευσης:
Άρη καλησπερα και περαστικα,οπως σου ειχα αναφερει και στο αλλο θεμα ειναι θεμα χρονου σε αυτα τα μοτερ για το ποτε θα το εμφανισουν λογω ελλατωματικης φλαντζας απο το εργοστασιο κατι για το οποιο η πεζω αν ηταν σωστη εταιρια θα επρεπε προληπτικα να την αντικαταστησει σε ολα τα μοτερ της ΔΩΡΕΑΝ εντος η εκτος εγγυησης,και μενα η πρωτη φλαντζα ετσι ξεκινησε γυρω στις 50-60 χιλιαδες χλμ,εβγαζε τα λαδια εξω οχι μεσα και αν δεν το κανεις θα εχεις αλλου επιπτωσεις μετα (δυναμος,συμπιεστης a/c κλπ) φτιαξτο και μετα βαλε αγγελια και πουλησε το αν φυσικα εχεις τη δυνατοτητα να παρεις αλλο εστω και μεταχειρισμενο,παρε εστω το 207 το 1.6 αν σου αρεσει τοσο πολυ σαν αμαξι,μακαρι να μη βγω αληθινος για το δικο σου αμαξι αλλα το συγκεκριμενο μοτερ θα σε ταλαιπωρησει αργα η γρηγορα πιστεψε με δεν αξιζει να ρισκαρεις...Οσο για τα κοστη λογικα ειναι αν σκεφτεις οτι η αντιπροσωπια με ιμαντα χρονισμου ζηταει κοντα στο 700αρι αλλα εχεις εγγυηση πραγμα που εξω δεν παιζει (κανενας μηχανικος δεν παραδεχεται τις μαλ***ες του καρατσεκαρισμενο...) το πλανιαρισμα χρειαζεται ασχετα αν ειναι σχετικα ξεκουραστο το μοτερ σου για να κατσει καλα το κεφαλαρι και να αποκλειστουν αλλα προβληματα,αυτα αν θελεις ακουσε τη συμβουλη μου ειμαι παθων Very happy
vasilisalessia - Παρ 29 Μάρ 2013, 16:22:55
Θέμα δημοσίευσης:
εγω θα ελεγα να ξανακοιταξεις απο που χανει ακριβως το λαδι.δε λεω οτι δε μπορει να ειναι αλλα καλο ειναι να παρεις μια 2η γνωμη.
Driver ///M - Παρ 29 Μάρ 2013, 16:32:53
Θέμα δημοσίευσης:
Chris, δεν σκέφτομαι να πουλήσω το αμάξι γι'αυτό το λόγο.
Αν μου ξαναδημιουργήσει παρόμοιο θέμα μετά την αλλαγή της φλάντζας, τότε μπορεί να αλλάξω κινητήρα να βάλω 1600άρη και να τελειώνω.
Αλλά δεν είναι τόσο τραγικό πρόβλημα νομίζω ώστε να πουλήσω το αμάξι από τώρα τη στιγμή που το'χω τόσο προσεγμένο.

Μου το είπε κι ο μηχανικός, όλα τα TU έχουν τέτοια θέματα, αλλά μετά την επισκευή είναι εντάξει. Είναι κάτι σαν αναμενόμενη βλάβη, που λύνεται όμως χωρίς άλλα θέματα.
Τι να πω κι εγώ δεν ξέρω, θα δείξει ο χρόνος.

Βασίλη, κι εγώ σκέφτομαι ότι μπορεί να είναι απλά καμια τσιμούχα, γιατί δεν είχα το παραμικρό σύμπτωμα, πλην της ελάχιστης απώλειας λαδιού (ούτε λάδια στο παραφλού, ούτε υψηλές θερμοκρασίες, τίποτα απολύτως!).

Όποιος μπορεί να μου προτείνει κάποιον αξιόπιστο μάστορα να πάω να το δει, θα του ήμουν πολύ ευγνώμων.
Ο Προφήτης που διάβασα σε άλλο τόπικ περι φλάντζας σε 206, που βρίσκεται?
vasilisalessia - Παρ 29 Μάρ 2013, 16:37:07
Θέμα δημοσίευσης:
για μενα παρε και μια δευτερη γνωμη.μην ανοιγεις μηχανη ετσι..μπορει και να ειναι αλλα κοιτα να εισαι σιγουρος.παρε και 2η γνωμη.εμφανιζουνε προβλημα με τσιμουχες κιολα τα tu.δες πριν μηπως ειναι καμμια τσιμουχα.
Driver ///M - Παρ 29 Μάρ 2013, 16:50:17
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
για μενα παρε και μια δευτερη γνωμη.μην ανοιγεις μηχανη ετσι..μπορει και να ειναι αλλα κοιτα να εισαι σιγουρος.παρε και 2η γνωμη.εμφανιζουνε προβλημα με τσιμουχες κιολα τα tu.δες πριν μηπως ειναι καμμια τσιμουχα.

Nαι, αυτό έχω σκοπό να κάνω αλλά ψάχνω κάποιον αξιόπιστο μάστορα.

Για να ελεγχθούν οι τσιμούχες, αρκεί οπτικός έλεγχος ή πρέπει να λυθεί κι εκεί μέρος του κινητήρα?
vasilisalessia - Παρ 29 Μάρ 2013, 17:29:50
Θέμα δημοσίευσης:
οπτικα θα το δει ουτως η αλλως.θα το ανεβασει ραμπα να δει απο που χανει.εσυ το ξαναεβαλες μπρος η ειδες αν γλυφει απο πουθενα?
Driver ///M - Παρ 29 Μάρ 2013, 18:44:58
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
οπτικα θα το δει ουτως η αλλως.θα το ανεβασει ραμπα να δει απο που χανει.εσυ το ξαναεβαλες μπρος η ειδες αν γλυφει απο πουθενα?

Το ξανάβαλα μπροστά.
Δεν είδα τίποτα ρε γα**το.
Το μόνο που παρατήρησα είναι ότι το πλαστικό δοχείο του ψυγείου είναι αρκετά καφέ.
Βέβαια πάνω κάτω έτσι είναι εδώ και καιρό, αφού δεν έχω αλλάξει ποτέ παραφλού (είχα σκοπό σ'ένα μήνα που θα κάνω αλλαγή λαδιών να αδειάσω και το ψυγείο και να περάσω νέο αντιψυκτικό) απλά κανα 2 φορές όλες κιόλες συμπλήρωσε λίγο (ποτέ δεν είχε φτάσει κάτω απ'το min πάντως).

Δεν μπορώ να καταλάβω λοιπόν αν το χρώμα του ψυγείου είναι έτσι λόγω πολυκαιρίας του αντιψυκτικού, ή έχει αναμιχτεί με λάδι. Ο μηχανικός μου είπε ότι κατα πάσα πιθανότητα είναι μούργα λόγω της πολυκαιρίας.
Ανεβάζω 2 φώτο μήπως και καταλάβετε τι παίζει:



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
puglover - Παρ 29 Μάρ 2013, 18:59:00
Θέμα δημοσίευσης:
Κακως δεν ειχες αλλαξει παραφλου τοσα χρονια. Αν οντως ειναι φλατζα καλο θα ηταν να πλυνεις και το ψυγειο. Δεν πας και στην peugeot καμια βολτα να βαλουν αυτο το εξαρτημα στα νερα να δουν αν θ'αλλαξει χρωμα?
Driver ///M - Παρ 29 Μάρ 2013, 19:10:37
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
Κακως δεν ειχες αλλαξει παραφλου τοσα χρονια. Αν οντως ειναι φλατζα καλο θα ηταν να πλυνεις και το ψυγειο. Δεν πας και στην peugeot καμια βολτα να βαλουν αυτο το εξαρτημα στα νερα να δουν αν θ'αλλαξει χρωμα?

Το ξέρω.
Απλά σκέφτηκα στην 5ετία (δηλαδή πέρσι) ν'αλλάξω, πέρσι όμως χρησιμοποίησα το αμάξι ελάχιστα και δεν μπήκα στη διαδικασία κι είπα να αλλάξω τελικά φέτος μαζί με τα λάδια.
Νομίζω ότι στα αμάξια που τα manual λένε απλά για έλεγχο αντιψυκτικού και συμπλήρωση, αλλαγή χρειάζεται κάθε 5 χρόνια. Τουλάχιστον στη bmw που έχω έτσι προτείνουν οι μηχανικοί, γι'αυτό και άλλαξα στην 5ετια.
Σίγουρα και νωρίτερα καλό είναι, αλλά μιας και δεν είχα ποτέ θέμα θερμοκρασίας με το αμάξι, θεωρούσα ότι την έκαναν τη δουλειά τους.
Δεν περίμενα τόση μούργα όμως (αν όντως είναι μούργα κι όχι λάδια).

Αυτό το υγρό που λες δεν είναι για να δουν που έχει διαρροή το ψυγείο?
Στην περίπτωσή μου σε τι μπορεί να βοηθήσει?
Κάνει και για να δουν αν έχει λάδια το ψυγείο?

Κάποιος που να είχε παρόμοιο πρόβλημα (λάδια στο νερό) μπορεί να μου πει αν το ψυγείο του είχε παρόμοια εικόνα?
puglover - Παρ 29 Μάρ 2013, 19:41:45
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.getatool.gr/kit-anixnefshs-kamenhs-flantzas-kylindrokefalhs-bgs-8037.html

Ανιχνευει την υπαρξη λαδιου στο κυκλωμα ψυξης του κινητηρα. Το ειδικο αυτο υγρο αντιδρα με το λαδι και αλλαζει χρωμα αν εχει καει η φλατζα. Βεβαια δεν γνωριζω αν σε πρωιμες καταστασεις οπως η δικη σου μπορει να δωσει ασφαλη συμπερασματα.
Driver ///M - Δευ 01 Απρ 2013, 20:31:35
Θέμα δημοσίευσης:
Driver ///M έγραψε:
vasilisalessia έγραψε:
οπτικα θα το δει ουτως η αλλως.θα το ανεβασει ραμπα να δει απο που χανει.εσυ το ξαναεβαλες μπρος η ειδες αν γλυφει απο πουθενα?

Το ξανάβαλα μπροστά.
Δεν είδα τίποτα ρε γα**το.
Το μόνο που παρατήρησα είναι ότι το πλαστικό δοχείο του ψυγείου είναι αρκετά καφέ.
Βέβαια πάνω κάτω έτσι είναι εδώ και καιρό, αφού δεν έχω αλλάξει ποτέ παραφλού (είχα σκοπό σ'ένα μήνα που θα κάνω αλλαγή λαδιών να αδειάσω και το ψυγείο και να περάσω νέο αντιψυκτικό) απλά κανα 2 φορές όλες κιόλες συμπλήρωσε λίγο (ποτέ δεν είχε φτάσει κάτω απ'το min πάντως).

Δεν μπορώ να καταλάβω λοιπόν αν το χρώμα του ψυγείου είναι έτσι λόγω πολυκαιρίας του αντιψυκτικού, ή έχει αναμιχτεί με λάδι. Ο μηχανικός μου είπε ότι κατα πάσα πιθανότητα είναι μούργα λόγω της πολυκαιρίας.
Ανεβάζω 2 φώτο μήπως και καταλάβετε τι παίζει:



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Κανείς ρε παιδιά?

Στους κάτοχοι 207 (και 206 πιθανόν αν έχουν ίδιο παγούρι) πως φαίνονται οι εικόνες που παρέθεσα?
Τα δικά σας παγούρια είναι πιο καθαρά ή στην ίδια κατάσταση πάνω κάτω?
Προφανώς μιλάω για όσους δεν τα έχουν καθαρίσει για τουλάχιστον 3-4 χρόνια.
vasilisalessia - Δευ 01 Απρ 2013, 22:34:34
Θέμα δημοσίευσης:
το δικο μου ειναι πρασινο το υγρο.το αλλαξα πριν δυο χρονια και θα το αλλαξω φετος.αλλα θα βαλω το οργανικο g12 φετος που ειναι πολυ καλυτερο και δεν περιεχει νερο.και λενε οτι για κινητηρες μετα του 2002 με αλουμινιενια μερη η εξολοκληρου αλουμινιο βαζουνε το g12.αλλα εμενα ειναι καθαρο το παγουρακι.
και αλλαζεται απαραιτητα μαξιμουμ καθε 3 χρονια.και ιδιως αυτα που συμπληρωνεις νερο γρηγορα χανουνε την ικανοτητα τους.και βαζεις αν βαζεις νερο απιονισμενο.εγω αυτο ξερω.το πηγες τελικα σε αλλο μηχανικο?ξαναειδες λαδι απο κατω?η να μυριζει?τα λαδια τα κοιταξες?
alexandros 207 Rallye - Δευ 01 Απρ 2013, 22:40:42
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα Αρη οπως το βλεπω μου φαινεται σαν να εχει λαδια μεσα Sad
και στο δικο μου που δεν εχω αλλαξει ποτε αντιψυκτικο δεν ειναι ετσι
Driver ///M - Δευ 01 Απρ 2013, 23:02:05
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
το δικο μου ειναι πρασινο το υγρο.το αλλαξα πριν δυο χρονια και θα το αλλαξω φετος.αλλα θα βαλω το οργανικο g12 φετος που ειναι πολυ καλυτερο και δεν περιεχει νερο.και λενε οτι για κινητηρες μετα του 2002 με αλουμινιενια μερη η εξολοκληρου αλουμινιο βαζουνε το g12.αλλα εμενα ειναι καθαρο το παγουρακι.
και αλλαζεται απαραιτητα μαξιμουμ καθε 3 χρονια.και ιδιως αυτα που συμπληρωνεις νερο γρηγορα χανουνε την ικανοτητα τους.και βαζεις αν βαζεις νερο απιονισμενο.εγω αυτο ξερω.το πηγες τελικα σε αλλο μηχανικο?ξαναειδες λαδι απο κατω?η να μυριζει?τα λαδια τα κοιταξες?

Το πήγα και σε κάποιον άλλο μηχανικό και μου είπε ότι όντως μπορεί να χάνει κι από τσιμούχα, αλλά αυτό δεν φαίνεται απλά ανοίγοντας το καπό.
Οπότε τώρα δεν το κινώ σχεδόν καθόλου το αμάξι και τέλος του μήνα ή αρχές του άλλου θα το φτιάξω.
Πάντως η στάθμη δεν έχει κατέβει άλλο και με μια σύντομη βόλτα που το πήγα προχτές, δεν μύρισε τίποτα και η θερμοκρασία νερού ήταν στα συνηθισμένα της επίπεδα (μόνο όταν πάρκαρα και το άφησα στο ρελαντί για κανα 3λεπτο ανέβηκε ελάχιστα πάνω απ'το 90 (91-92 περίπου) αλλά δεν το άφησα άλλο για να μην προκαλώ την τύχη μου.

Αντιψυκτικό λέω να βάλω το Τotal Glacelf που προτείνει κι ο κατασκευαστής (http://www.trade-wind.gr/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=130&Itemid=57&lang=el).
Το έχει χρησιμοποιήσει κανείς?
Είμαι ανάμεσα σ'αυτό και το valeo protectiv 100 (το οποιο διαλύεται 1:1 με νερό ενώ το τοτάλ είναι έτοιμο) αλλά μάλλον στο τοτάλ θα πάω που το προτείνει και η πεζώ.


Aλέξανδρε, κι εγώ νομίζω ότι έχει πάρει και λίγο λάδι κι έχει γίνει έτσι. Ευχαριστώ για την ενημέρωση!
vasilisalessia - Δευ 01 Απρ 2013, 23:10:50
Θέμα δημοσίευσης:
εγω θα σου προτεινα το πρωτο απο αυτα.
καμμια σχεση με τα βαλεο σε δυνατοτητες.δεν βαζεις νερο σε αυτα.
ο κινητηρας εχει θεμα με θερμοκρασιες.οποτε χρειαζεται καλο υγρο και αλλαγη ανα 2 χρονια.
παιδια το λαδι μεσα στο υγρο ψυγειου φαινεται.εμενα μου φαινεται απο τη φωτο σαν παλαιοτητα..αλλα δε ξερω αυτο πρεπει να το δει ο μηχανικος.δεν το ειδε?
Driver ///M - Τρι 02 Απρ 2013, 02:05:22
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
εγω θα σου προτεινα το πρωτο απο αυτα.
καμμια σχεση με τα βαλεο σε δυνατοτητες.δεν βαζεις νερο σε αυτα.
ο κινητηρας εχει θεμα με θερμοκρασιες.οποτε χρειαζεται καλο υγρο και αλλαγη ανα 2 χρονια.
παιδια το λαδι μεσα στο υγρο ψυγειου φαινεται.εμενα μου φαινεται απο τη φωτο σαν παλαιοτητα..αλλα δε ξερω αυτο πρεπει να το δει ο μηχανικος.δεν το ειδε?

Tο είδε και μου λέει ότι κατα πάσα πιθανότητα είναι παλαιότητα.
Απλά εμένα μου φαίνεται πολύ σκούρο για να είναι μόνο παλαιότητα. Τι να πω δεν ξέρω.

Το πρώτο σκοπεύω κι εγώ να βάλω, απλά είπα μην τυχόν το valeo είναι εξίσου καλό (γιατί έχω ακούσει καλά λόγια). Αλλά άσε, δεν θα το ρισκάρω.

Οfftopic: Το ψυγείο στο 207 μου πόσα λίτρα ψυκτικό χωράει? Απ'ότι διάβασα πρέπει να παίρνει 5,3 λίτρα, αν κάποιος ξέρει ας μου πει.
Το δικό σου Βασίλη ξέρεις πόσο ακριβώς χωράει?
vasilisalessia - Τρι 02 Απρ 2013, 09:39:16
Θέμα δημοσίευσης:
το δικο μου παιρνει εξι λιτρα
Driver ///M - Πεμ 04 Απρ 2013, 02:48:57
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
το δικο μου παιρνει εξι λιτρα

Tόσα πολλά ε?

Εμένα στο site της total 5,3 λέει. Θα δείξει σύντομα.
vasilisalessia - Πεμ 04 Απρ 2013, 11:07:41
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα στη τοταλ λεει 5,8λιτρα.στο σιτε της μοτουλ 6 λιτρα.οποτε εκει ειμαστε Very happy
Glacelf Auto Supra
αυτο μου βγαζει εμενα η τοταλ.αλλα λεει να διαλυθει στο νερο(απιονισμενο)ποσοστο διαλυσης?
Driver ///M - Πεμ 04 Απρ 2013, 14:07:58
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
εμενα στη τοταλ λεει 5,8λιτρα.στο σιτε της μοτουλ 6 λιτρα.οποτε εκει ειμαστε Very happy
Glacelf Auto Supra
αυτο μου βγαζει εμενα η τοταλ.αλλα λεει να διαλυθει στο νερο(απιονισμενο)ποσοστο διαλυσης?

Υπάρχουν 2 glacelf απ'ότι μου είπαν στο μαγαζί.
Το μπλε που δεν παίρνει διάλυση και το κόκκινο (το οποιο φέρει και την πιστοποίηση g12+ γι'αυτό και το προτίμησα) που παίρνει.

Η διάλυση σύμφων με όσα γράφει το μπουκάλι στο πίσω μέρος είναι:
33% (αντιψυκτικό) -20 βαθμοί κελσίου
40% -26
50% -37

Για σιγουριά θα τα βάλω 1:1.
vasilisalessia - Πεμ 04 Απρ 2013, 15:01:30
Θέμα δημοσίευσης:
g12+ λενε οτι ειναι καλυτερο.και καλα εκανες και το πηρες.ποτε δε πρεπει να ξεπερνας το 70% στο υγρο.το καλυτερο ειναι 1-1
Driver ///M - Δευ 15 Απρ 2013, 13:10:49
Θέμα δημοσίευσης:
To αμάξι μπήκε σήμερα συνεργείο.

Θα αλλαχτούν όλα όσα ανέφερα σε προηγούμενο ποστ, συν αντλία νερού, θερμοστάτης και βίδες.

Το ψυγείο δεν έχει πάρει λάδια, ούτε ο κινητήρας νερό κι αυτό είναι το πιο θετικό.
Το πλάνισμα θα είναι μικρό (μισό με 1 χιλιοστό) και γενικά ο μάστορας με διαβεβαίωσε ότι το αμάξι θα αντέξει τουλάχιστον μια 5ετία χωρίς να δημιουργηθεί πάλι θέμα με τη φλάτζα.
Επίσης μου είπε ότι οι TU (παρότι δεν τους έχει σε ιδιαίτερη υπόληψη με εξαίρεση τα 1600αρια με μεταλλικές φλάτζες) εκτός από φλάτζες δεν έχουν κανένα θέμα και μου'δειξε κι ένα 106 που είχε για επισκευή με 260.000χλμ.

Γενικά με καθησύχασε αρκετά και πάνω απ'όλα θα γίνει σωστή δουλειά με τα πάντα γνήσια και καινούρια.
Πέμπτη θα'χω το αμάξι κατα πάσα πιθανότητα, οπότε θα γράψω κι εντυπώσεις (αν και με τον καιρό θα φανεί αν ξεμπέρδεψα ή όχι).
Άντε να δούμε.
Driver ///M - Τρι 16 Απρ 2013, 15:17:56
Θέμα δημοσίευσης:
Να και η φλάτζα.
Η διαρροή γινόταν από εκεί που έχω κυκλώσει, όπως συμβαίνει συνήθως στους TU απ'ότι μου'πε ο μάστορας.



Uploaded with ImageShack.us
Driver ///M - Παρ 19 Απρ 2013, 14:09:06
Θέμα δημοσίευσης:
Σήμερα παρέλαβα το αμάξι.

Πρώτες εντυπώσεις, καμια διαφορά με πριν.
Ούτε κανας περίεργος θόρυβος ούτε τίποτα.
Έχω την εντύπωση ότι μετά τις 3000 στροφές δίνει λίγο καλύτερα, αλλά σχεδόν σίγουρα είναι ιδέα μου.

Πιστεύω (ή καλύτερα ελπίζω) πως με όλα τα περιφερειακά που αλλάχτηκαν (αντλία νερού, θερμοστάτης) μαζί με το καθάρισμα του ψυγείου αλλά και την απο'δω και πέρα τακτική αλλαγή αντιψυκτικού (το πολύ ανα 3ετία) να μην ξαναυπάρξει θέμα.
Οψόμεθα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr