PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - EXEI ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΓΙΕΣ 206RC? HELPPPPPPP

thanos_RC - Τετ 13 Μάρ 2013, 17:24:35
Θέμα δημοσίευσης: EXEI ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΓΙΕΣ 206RC? HELPPPPPPP
Χρειαζομαι καποιον με 206rc που να μην εχει προβληματα, να βρεθουμε να δω καποια θεματα που εχω στο αμαξι.
Το αμαξι δεν παει καλα σε ολο το φασμα, μετα τα 190 μπαινει σε limp mode με ενα σφαλμα p1632 και ενα p1160 τα οποια βγαζει εναλλαξ..
Επισης η πεταλουδα στο wot εχει tps 80% πραγμα που δεν νομιζω να ειναι φυσιολογικο και ισως εξηγει την πτωση στην αποδοση..


HELP Οι γνωστες του μοντελου!!
thanos_RC - Παρ 15 Μάρ 2013, 03:19:46
Θέμα δημοσίευσης:
KANENAΣ δεν εχει ενα ew10j4s εδω μεσα να κανουμε μια δοκιμη??? Rolling eyes
manosm3 - Παρ 15 Μάρ 2013, 03:46:52
Θέμα δημοσίευσης:
http://images.forum-auto.com/mesimages/437071/206.JPG
Λάλα το, βήμα Cool
SAKIS-LEMANS - Παρ 15 Μάρ 2013, 07:42:48
Θέμα δημοσίευσης:
P1632 Smart alternator faults sensor/circuit malfunction

P1160 Fuel Trim Inactive Bank 2 Low
Ghost Dog - Παρ 15 Μάρ 2013, 08:11:46
Θέμα δημοσίευσης:
thanos_RC έγραψε:
KANENAΣ δεν εχει ενα ew10j4s εδω μεσα να κανουμε μια δοκιμη??? Rolling eyes

Σε λιγες μερες θα μπορω να εχω εξω το δικο μου, αλλααα τι δοκιμη ακριβως θες??
reselie-206 - Παρ 15 Μάρ 2013, 12:30:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:
thanos_RC έγραψε:
KANENAΣ δεν εχει ενα ew10j4s εδω μεσα να κανουμε μια δοκιμη??? Rolling eyes

Σε λιγες μερες θα μπορω να εχω εξω το δικο μου, αλλααα τι δοκιμη ακριβως θες??


προφανώς πώς πάει μετά τα 190 και τι tps θα έχεις με full γκάζ...
thanos_RC - Παρ 15 Μάρ 2013, 14:18:25
Θέμα δημοσίευσης:
Να εξηγησω..
Το αμαξι ΔΕΝ παει σε ολο το φασμα.
Εχω αλλαξει πεταλουδα,πενταλ γκαζιου, iat/map, ολο το assembly της αντλιας βενζινης, εβγαλα τον καταλυτη να δω οτι ειναι οκ.
εχω αλλαξει οτι αναλωσιμο υπαρχει.

Σφαλματα βγαζει μονο αν ανοιξω ολη την τεταρτη, με το p1160 μπαινει σε limp, με το αλλο απλα πεταει mil.
Θελω καποιος που εχει rc να το κανει μια βολτα, η εγω το δικο του, η να πατησουμε 2 ταχυτητες γιατι δεν εχω μετρο συγκρισης..
thanos_RC - Παρ 15 Μάρ 2013, 14:35:41
Θέμα δημοσίευσης:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
P1632 Smart alternator faults sensor/circuit malfunction

P1160 Fuel Trim Inactive Bank 2 Low


εισαι σιγουρος οτι αυτοι οι κωδικοι αφορουν τον ew10j4s? γιατι το p1160 μου δινει "inlet manifold"
SAKIS-LEMANS - Παρ 15 Μάρ 2013, 15:16:03
Θέμα δημοσίευσης:
thanos_RC έγραψε:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
P1632 Smart alternator faults sensor/circuit malfunction

P1160 Fuel Trim Inactive Bank 2 Low


εισαι σιγουρος οτι αυτοι οι κωδικοι αφορουν τον ew10j4s? γιατι το p1160 μου δινει "inlet manifold"

όντως για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος, το έχω δει και σαν throtle body... τώρα που το ξανακοίταξα.
Nik_psa - Παρ 15 Μάρ 2013, 16:46:37
Θέμα δημοσίευσης:
Koίταξες μήπως παίρνει τηλεφόρτιση; Από χρονισμό είναι σίγουρα σωστό(μου είχε τύχει παλιότερα σε C4 με RFK κινητήρα); Πολλαπλασιαστής Μπουζί; Το δυναμό τι ρεύμα παράγει και κυρίως όταν έχει τα συμπτώματα; Το κάνει ζεστό και κρύο; Καύσιμο άλλο δοκίμασες...;
bakclima - Παρ 15 Μάρ 2013, 18:50:27
Θέμα δημοσίευσης:
δεν είσαι θεσσαλονικη να το δοκιμάζαμε και με τα δυο rc που εχω Laughing
thanos_RC - Σαβ 16 Μάρ 2013, 01:08:20
Θέμα δημοσίευσης:
bakclima έγραψε:
δεν είσαι θεσσαλονικη να το δοκιμάζαμε και με τα δυο rc που εχω Laughing


Ανεβαινω θεσσαλονικη 2 φορες το μηνα τουλαχιστον...Αν δε βρω ακρη θα σε εχω στα υποψιν Cool
thanos_RC - Σαβ 16 Μάρ 2013, 01:19:21
Θέμα δημοσίευσης:
Nik_psa έγραψε:
Koίταξες μήπως παίρνει τηλεφόρτιση; Από χρονισμό είναι σίγουρα σωστό(μου είχε τύχει παλιότερα σε C4 με RFK κινητήρα); Πολλαπλασιαστής Μπουζί; Το δυναμό τι ρεύμα παράγει και κυρίως όταν έχει τα συμπτώματα; Το κάνει ζεστό και κρύο; Καύσιμο άλλο δοκίμασες...;


Το εχω συνεχεια με 100αρα. Καμια διαφορα στις βενζινες.
Πολλαπλασιαστης ειναι οκ, μπουζι ειναι ολοκαινουρια-γινοταν και με τα παλια.
Το δυναμο εχει σωστη ταση χωρις διακυμανσεις.
Το κανει ζεστο και κρυο
Το κανει ΜΟΝΟ οταν το ανοιγω.Σε χαλαρη οδηγηση μπορει να μην αναψει τιποτα για μερες. Οταν θα οδηγησω για πανω απο 2-3 λεπτα πανω απο τις 4.000 πεταει τα check.

Αυτο που σημερα διαπιστωσα, ειναι οτι με τερμα γκαζι η πεταλουδα ανοιγει μετα απο λιγο, σε ασχετα χρονικα διαστηματα και χωρις να δειχνει οτι ακολουθει καποια συνθηκη του προγραμματος.

Πχ πατας δευτερα τερμα απο 2000 και παει με μισο γκαζι για μερικα δευτερολεπτα, επειτα ανοιγει ολο.
Ειδικα στο φασμα 3-4000 ειναι αδυνατον να ανοιξει το γκαζι τερμα. Μονο αν πατησεις απο χαμηλα περναει απο αυτες τις στροφες με τερμα ανοιχτη πεταλουδα.
Αυτο γινεται συνεχεια, χωρις να το επηρεαζει θερμοκρασια η οτιδηποτε αλλο.

Θα το βαλω αγγελια "χαριζεται" σε λιγο..Evil
thanos_RC - Σαβ 16 Μάρ 2013, 01:30:15
Θέμα δημοσίευσης:
Nik_psa έγραψε:
Koίταξες μήπως παίρνει τηλεφόρτιση; Από χρονισμό είναι σίγουρα σωστό(μου είχε τύχει παλιότερα σε C4 με RFK κινητήρα); Πολλαπλασιαστής Μπουζί; Το δυναμό τι ρεύμα παράγει και κυρίως όταν έχει τα συμπτώματα; Το κάνει ζεστό και κρύο; Καύσιμο άλλο δοκίμασες...;


Τι συμπτωματα ειχε ο αχρονιστος RFK? σφαλμα δεν πεταγε?
Nik_psa - Σαβ 16 Μάρ 2013, 09:27:34
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έβγαζε βλάβη αλλά ψηλά ήταν ρέμα, βέβαια δεν είναι και σίγουρο ότι θα κάνει το ίδιο...τηλεφόρτιση;;;
thanos_RC - Σαβ 16 Μάρ 2013, 10:02:56
Θέμα δημοσίευσης:
Nik_psa έγραψε:
Δεν έβγαζε βλάβη αλλά ψηλά ήταν ρέμα, βέβαια δεν είναι και σίγουρο ότι θα κάνει το ίδιο...τηλεφόρτιση;;;

Δεν εχω κοιταξει για τηλεφορτιση... Μπορεις να το δεις αν σου στειλω vin?
Nik_psa - Σαβ 16 Μάρ 2013, 14:18:36
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μπορώ τώρα να το δώ...
groupN - Κυρ 17 Μάρ 2013, 00:53:37
Θέμα δημοσίευσης:
αισθητηρα λ εχεις αλλαξει;
thanos_RC - Κυρ 17 Μάρ 2013, 00:59:54
Θέμα δημοσίευσης:
groupN έγραψε:
αισθητηρα λ εχεις αλλαξει;

οχι, αλλα οι μετρησεις τους ειναι σωστες, και δεν νομιζω οτι το προβλημα του σχετιζεται με αυτους..

Το πιθανοτερο ειναι οτι το προβλημα το εχει ο εγκεφαλος και οχι τα περιφερειακα του κινητηρα...
Σημερα ελεγξα και το solenoid του vvt που λειτουργει μια χαρα.
bakclima - Κυρ 17 Μάρ 2013, 10:47:50
Θέμα δημοσίευσης:
μήπως έχεις βάλει πρόγραμμα;
Steve - Κυρ 17 Μάρ 2013, 11:13:19
Θέμα δημοσίευσης:
thanos_RC έγραψε:
Θα το βαλω αγγελια "χαριζεται" σε λιγο..Evil
Όταν έρθεις Θεσσαλονίκη θα κάνεις μια καλή τιμή και θα γυρίσεις με το ΚΤΕΛ Very happy
bakclima - Κυρ 17 Μάρ 2013, 11:14:47
Θέμα δημοσίευσης:
Worthy
thanos_RC - Κυρ 17 Μάρ 2013, 13:31:56
Θέμα δημοσίευσης:
bakclima έγραψε:
μήπως έχεις βάλει πρόγραμμα;


Oχι. Δεν εχει πειραχτει ποτε τιποτα στο αυτοκινητο αυτο.
thanos_RC - Κυρ 17 Μάρ 2013, 13:32:49
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
thanos_RC έγραψε:
Θα το βαλω αγγελια "χαριζεται" σε λιγο..Evil
Όταν έρθεις Θεσσαλονίκη θα κάνεις μια καλή τιμή και θα γυρίσεις με το ΚΤΕΛ Very happy


Worthy
thanos_RC - Τρι 19 Μάρ 2013, 14:45:28
Θέμα δημοσίευσης:
Εχουμε major update.
Σημερα εκανα τηλεφορτωση (κλαιω με τη λεξη Laughing )
Σε εξουσιοδοτημενο, και τα προβληματα της πεταλουδας και της αποκρισης ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ!
Το γκαζι εγινε Ντιζατο Cool
Αν και ειχε κινηση στην επιστροφη, φανηκε να πηγαινει αρκετα καλυτερα σε ολο το φασμα..
Μενει μονο βολτα δοκιμης να δω αν ξαναπεταξει τα σφαλματα..

Ξερει κανεις τις μοιρες που δουλευει ο μεταβλητος ? σε ανοιγμα δευτερας πχ, Ξεκιναει απο 13 μοιρες, ανεβαινει μεχρι τις 5000 στις 41 και μετα μεχρι τον κοφτη πεφτει μεχρι τις 29.
Ρελαντι 12-14 παιζει.
Ειναι φυσιολογικες τιμες?
Steve - Πεμ 21 Μάρ 2013, 01:44:22
Θέμα δημοσίευσης:
Η τηλεφόρτωση δεν είναι τίποτα! Άμα έβλεπες την οθόνη του ηλεκτρολόγου που έκανε την τηλεφόρτωση και διάβαζες "Επικοινωνία με τον εγκέΨαλο σε εξέλιξη", να σε δώ τί θα έκανες Laughing
thanos_RC - Πεμ 21 Μάρ 2013, 02:30:38
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Η τηλεφόρτωση δεν είναι τίποτα! Άμα έβλεπες την οθόνη του ηλεκτρολόγου που έκανε την τηλεφόρτωση και διάβαζες "Επικοινωνία με τον εγκέΨαλο σε εξέλιξη", να σε δώ τί θα έκανες Laughing


εχω το pp2000 και στο update βλεπω "ενημερωση του Ψορητου υπολογιστη" Laughing Laughing Laughing
thanos_RC - Πεμ 21 Μάρ 2013, 02:31:55
Θέμα δημοσίευσης:
thanos_RC έγραψε:
Εχουμε major update.
Σημερα εκανα τηλεφορτωση (κλαιω με τη λεξη Laughing )
Σε εξουσιοδοτημενο, και τα προβληματα της πεταλουδας και της αποκρισης ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ!
Το γκαζι εγινε Ντιζατο Cool
Αν και ειχε κινηση στην επιστροφη, φανηκε να πηγαινει αρκετα καλυτερα σε ολο το φασμα..
Μενει μονο βολτα δοκιμης να δω αν ξαναπεταξει τα σφαλματα..

Ξερει κανεις τις μοιρες που δουλευει ο μεταβλητος ? σε ανοιγμα δευτερας πχ, Ξεκιναει απο 13 μοιρες, ανεβαινει μεχρι τις 5000 στις 41 και μετα μεχρι τον κοφτη πεφτει μεχρι τις 29.
Ρελαντι 12-14 παιζει.
Ειναι φυσιολογικες τιμες?



KAI NAI, Το P1623 ειναι και παλι παρων... Cool Evil
Παλι σε παρατεταμενο πατημα το πεταξε, αυτη τη φορα χωρις limp...
bakclima - Πεμ 21 Μάρ 2013, 20:28:38
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει και απροβληματιστος εγκέφαλος που κάθε, δες και αν δεν βγάλει άκρη λες η εμένα ή τον steve Wink
thanos_RC - Πεμ 21 Μάρ 2013, 21:44:14
Θέμα δημοσίευσης:
bakclima έγραψε:
Υπάρχει και απροβληματιστος εγκέφαλος που κάθε, δες και αν δεν βγάλει άκρη λες η εμένα ή τον steve Wink


χωρις immo?
Steve - Παρ 22 Μάρ 2013, 02:36:36
Θέμα δημοσίευσης:
thanos_RC έγραψε:
χωρις immo?
με immo αλλά θα χρειαστεί να πας να στον ξεκλειδώσουν (Βγαίνει πιο φθηνά από νέο) Wink
volvos - Παρ 22 Μάρ 2013, 08:39:47
Θέμα δημοσίευσης:
steole pm katafraktos
eixe idio thema alla ayyos itan petalouda
nido - Σαβ 23 Μάρ 2013, 14:14:32
Θέμα δημοσίευσης:
thanos_RC έγραψε:
Εχουμε major update.
Σημερα εκανα τηλεφορτωση (κλαιω με τη λεξη Laughing )
Σε εξουσιοδοτημενο, και τα προβληματα της πεταλουδας και της αποκρισης ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ!
Το γκαζι εγινε Ντιζατο Cool
Αν και ειχε κινηση στην επιστροφη, φανηκε να πηγαινει αρκετα καλυτερα σε ολο το φασμα..

Πώς εξηγείται αυτό?....
Τι άλλαξε στο firmware?
thanos_RC - Σαβ 23 Μάρ 2013, 15:59:47
Θέμα δημοσίευσης:
nido έγραψε:
thanos_RC έγραψε:
Εχουμε major update.
Σημερα εκανα τηλεφορτωση (κλαιω με τη λεξη Laughing )
Σε εξουσιοδοτημενο, και τα προβληματα της πεταλουδας και της αποκρισης ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ!
Το γκαζι εγινε Ντιζατο Cool
Αν και ειχε κινηση στην επιστροφη, φανηκε να πηγαινει αρκετα καλυτερα σε ολο το φασμα..

Πώς εξηγείται αυτό?....
Τι άλλαξε στο firmware?


Ο κωδικος του firmware που μπηκε ειναι αλλος απο αυτον που ειχε παντως..
το αμαξι αυτο δεν ειχε κανει τηλεφορτωση ποτε ξανα.
αλλαξε ολη η συμπεριφορα του πενταλ-πεταλουδας παντως λες και εβαλα spring booster Laughing [/img]
nido - Κυρ 24 Μάρ 2013, 19:18:46
Θέμα δημοσίευσης:
Oύτε και στο δικό μου έχω κάνει ποτέ.
Ίσως αξίζει να το πάω να δούμε τι version φοράει.

Δεν φαντάζομαι να ξέρεις πότε βγήκε η έκδοση που περάσατε στο δικό σου?
(καλά, όποτε και να βγήκε η τελευταία θα είναι Cool )
thanos_RC - Δευ 25 Μάρ 2013, 16:47:20
Θέμα δημοσίευσης:
nido έγραψε:
Oύτε και στο δικό μου έχω κάνει ποτέ.
Ίσως αξίζει να το πάω να δούμε τι version φοράει.

Δεν φαντάζομαι να ξέρεις πότε βγήκε η έκδοση που περάσατε στο δικό σου?
(καλά, όποτε και να βγήκε η τελευταία θα είναι Cool )


Αν θυμαμαι καλα το 2007.. Θα το κοιταξω. Το δικο μου παντως ηταν απο τα τελευταια που κατασκευάστηκαν (2006) κ παλι του διορθωσε πολυ τη λειτουργια.
manosm3 - Δευ 25 Μάρ 2013, 18:05:46
Θέμα δημοσίευσης:
δωσε το μπουρδ3λο επιτελους και παρε ενα 36αρι να δεις χαρα στα σκελια σου Laughing
nido - Τρι 26 Μάρ 2013, 12:58:26
Θέμα δημοσίευσης:
manosm3 έγραψε:
δωσε το μπουρδ3λο επιτελους και παρε ενα 36αρι να δεις χαρα στα σκελια σου Laughing

Δε θα με χάλαγε ένα "36άρι" σαν αυτό:
http://www.autospectator.com/cars/files/images/Porsche-3-6-Liter-480-PS-Boxer-engine.jpg

Cool Laughing
thanos_RC - Τρι 26 Μάρ 2013, 22:29:56
Θέμα δημοσίευσης:
manosm3 έγραψε:
δωσε το μπουρδ3λο επιτελους και παρε ενα 36αρι να δεις χαρα στα σκελια σου Laughing


Εχω ηδη γερμανικο στα σκαρια που το βλεπεις μονο με ss1000αρι Cool Laughing
thanos_RC - Τετ 27 Μάρ 2013, 04:09:02
Θέμα δημοσίευσης:
TO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΘΗΚΕ Cool

Λεπτομερειες αυριο..
Ηταν γ@μημενο χερακι που ειχε μπει πανω στο μοτερ παντως...δεν εφταιγε το αυτοκινητο.
bakclima - Τετ 27 Μάρ 2013, 20:11:19
Θέμα δημοσίευσης:
Τα 206rc δεν σπαν δεν χαλαν
nido - Τετ 27 Μάρ 2013, 20:31:42
Θέμα δημοσίευσης:
thanos_RC έγραψε:
TO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΘΗΚΕ Cool

Λεπτομερειες αυριο..
Ηταν γ@μημενο χερακι που ειχε μπει πανω στο μοτερ παντως...δεν εφταιγε το αυτοκινητο.

Πάλι καλά!....
Τέτοια χεράκια υπάρχουν πολλά στο Ελλάντα.... Wink

Αναμένουμε λεπτομέρειες.
thanos_RC - Πεμ 11 Απρ 2013, 22:14:40
Θέμα δημοσίευσης:
Οι λεπτομερειες για το προβλημα οπως υποσχεθηκα...



Ψαχνοντας στο servicebox ειδα αυτο...
Περιεγραφε ακριβως το προβλημα μου, καθως και τους ανεξηγητους κωδικους βλαβων..
αυτο συμβαινει οταν χρονιστει ο κινητηρας χωρις το special tool που προβλεπεται, αλλα χρησιμοποιωντας οτιδηποτε αλλο (βιδα, τρυπανι, αλλεν)
Αφου το σωστο pin ΔΕΝ μπαινει σε εκεινη την τρυπα.
Κοινως ο εκκεντροφορος εξαγωγης ηταν 4 δοντια εκτος.
Περιττο να πω την διαφορα που εχει πλεον το αυτοκινητο..Ηταν σαν να σερνει ενα 107 απο πισω Laughing
Steve - Παρ 12 Απρ 2013, 12:41:07
Θέμα δημοσίευσης:
Εσύ πώς έχεις πρόσβαση σε σχεδιαγράμματα δεν μας είπες όμως...
thanos_RC - Παρ 12 Απρ 2013, 13:09:15
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Εσύ πώς έχεις πρόσβαση σε σχεδιαγράμματα δεν μας είπες όμως...


Με ρωτησες τι δουλεια κανω? Confused
volvos - Παρ 12 Απρ 2013, 13:13:03
Θέμα δημοσίευσης:
περιττο να σου πω οτι αυτο το προβλημα εχουν 9στα 10 rc kai vts
αφου κανεις δεν ηξερε να τα χρονισει εκτος αντιπροσωπειας...
nido - Σαβ 13 Απρ 2013, 17:22:25
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά το ψιλιάστικε ο Νικόλας, δηλαδή, στην πρώτη σελίδα....

Nik_psa έγραψε:
Από χρονισμό είναι σίγουρα σωστό (μου είχε τύχει παλιότερα σε C4 με RFK κινητήρα);

Cool Wink


4 ολόκληρα δοντάκια.... Rolling eyes
puglover - Σαβ 13 Απρ 2013, 19:12:46
Θέμα δημοσίευσης:
Τι δουλεια κανεις? Razz
saikoe_39 - Σαβ 13 Απρ 2013, 22:27:34
Θέμα δημοσίευσης:
O Θάνος ειναι Δημόσιος υπαλληλος Very happy Very happy
thanos_RC - Σαβ 13 Απρ 2013, 23:13:20
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
O Θάνος ειναι Δημόσιος υπαλληλος Very happy Very happy


Δουλευω στις μυστικες υπηρεσιες της viezu Cool
manosm3 - Κυρ 14 Απρ 2013, 05:36:14
Θέμα δημοσίευσης:
thanos_RC έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
O Θάνος ειναι Δημόσιος υπαλληλος Very happy Very happy


Δουλευω στις μυστικες υπηρεσιες της viezu Cool


Συνεταιρος του Ερικ Laughing Ξεκινησαν μαζι απο τοτε που ο Ερικ εκανε καριερα στα τραγουδια και στην ηθοποιια
thanos_RC - Κυρ 14 Απρ 2013, 12:28:10
Θέμα δημοσίευσης:
manosm3 έγραψε:
thanos_RC έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
O Θάνος ειναι Δημόσιος υπαλληλος Very happy Very happy


Δουλευω στις μυστικες υπηρεσιες της viezu Cool


Συνεταιρος του Ερικ Laughing Ξεκινησαν μαζι απο τοτε που ο Ερικ εκανε καριερα στα τραγουδια και στην ηθοποιια


Ρε μ@λακες με ξερετε και απο χθες και με κοροϊδευετε? Laughing

ουτε 40 ποστ δεν εχω Evil
volvos - Κυρ 14 Απρ 2013, 14:39:03
Θέμα δημοσίευσης:
sta 100 θα σου κανονισουν blind date me steve
lolllllllll Laughing Laughing Laughing Laughing
nido - Κυρ 14 Απρ 2013, 18:34:52
Θέμα δημοσίευσης:
Twisted evil Laughing Laughing Laughing

volvos έγραψε:
περιττο να σου πω οτι αυτο το προβλημα εχουν 9στα 10 rc kai vts
αφου κανεις δεν ηξερε να τα χρονισει εκτος αντιπροσωπειας...

Αντε ρε, το είχαν κι άλλοι αυτο?
Ίδια συμπτώματα?
Rolling eyes


Το ψαλίδι μου τελικά το θες ή να το διώξω? Το έχω και διακοσμεί το καθιστικό μου!
Laughing
Nik_psa - Δευ 15 Απρ 2013, 05:32:58
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα πάντως μου έτυχε σε αυτοκίνητο που είχε αλλάξει ιμάντες σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο...
nido - Δευ 15 Απρ 2013, 13:04:58
Θέμα δημοσίευσης:
thanos_RC έγραψε:

KAI NAI, Το P1623 ειναι και παλι παρων... Cool Evil
Παλι σε παρατεταμενο πατημα το πεταξε, αυτη τη φορα χωρις limp...

Btw (ξέχασα να σε ρωτήσω) με το παραπάνω εννοείς ότι άναβε check engine απλά δεν κλείδωνε σε safe mode?

Σε γρήγορο άνοιγμα ως τελική, αν δοκίμασες, το πέταγε ή δεν έφτανε ποτέ κοντά στα 220-225?
(έγραψες βέβαια ότι ήταν σαν να έσερνες ένα 107 πίσω σου... οπότε... Laughing )
thanos_RC - Τρι 16 Απρ 2013, 01:16:20
Θέμα δημοσίευσης:
nido έγραψε:
thanos_RC έγραψε:

KAI NAI, Το P1623 ειναι και παλι παρων... Cool Evil
Παλι σε παρατεταμενο πατημα το πεταξε, αυτη τη φορα χωρις limp...

Btw (ξέχασα να σε ρωτήσω) με το παραπάνω εννοείς ότι άναβε check engine απλά δεν κλείδωνε σε safe mode?

Σε γρήγορο άνοιγμα ως τελική, αν δοκίμασες, το πέταγε ή δεν έφτανε ποτέ κοντά στα 220-225?
(έγραψες βέβαια ότι ήταν σαν να έσερνες ένα 107 πίσω σου... οπότε... Laughing )


δεν εφτανε με τιποτα 220+.. εμπαινε σε safe mode αρκετα πριν..
Με το παραπανω ναι, εννοω οτι κατα την επιταχυνση αναβε mil αλλα δεν εμπαινε σε safe mode με περιορισμο ισχυος κτλπ..
nido - Τρι 16 Απρ 2013, 15:01:51
Θέμα δημοσίευσης:
Κατάλαβα...
Πάντως τώρα πρέπει να πετάει, μετά και το flashάρισμα...
Wink
thanos_RC - Τρι 16 Απρ 2013, 21:39:50
Θέμα δημοσίευσης:
nido έγραψε:
Κατάλαβα...
Πάντως τώρα πρέπει να πετάει, μετά και το flashάρισμα...
Wink


Παει αξιοπρεπεστατα...Οπως ακριβως πρεπει για τα αλογα και το βαρος του.
φρενα χρειαζεται Laughing
nido - Τετ 17 Απρ 2013, 14:36:55
Θέμα δημοσίευσης:
Μια από τα ίδια Laughing
Ghost Dog - Σαβ 20 Απρ 2013, 20:51:23
Θέμα δημοσίευσης:
Kαι εμενα αυτο ειχε παθει οταν το χρονισα εκτος Πεζω....... Crying or Very sad
Φρενα και μπλοκε ειναι ολα τα λ7! Cool
nido - Σαβ 20 Απρ 2013, 23:11:26
Θέμα δημοσίευσης:
Κι εσένα ήταν σαν να έσερνες ένα 107 από πίσω? Laughing

Άσχετο #1: Πέρασαμε και στο δικό μου το RFK SW9664547780 firmware (είχε το 9656815380).
Πολύ θα 'θελα να ήξερα τι είναι όλα αυτά που έχουν αλλάξει....
Rolling eyes

Άσχετο #2: Σήμερα μέτρησα με ψηφιακό παχύμετρο το πέλμα των ελαστικών μου - τα μπροστινά τα έχω κατεβάσει κατά 1.6 χιλιοστά (=3.2 σε διάμετρο) παραπάνω από τα πίσω...
Ελεγα να βάλω φρένα και να τα τελειώσω στην πίστα, αλλά μάλλον δε θα περιμένω τόσο...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr