thanos_RC έγραψε: |
KANENAΣ δεν εχει ενα ew10j4s εδω μεσα να κανουμε μια δοκιμη??? ![]() |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Σε λιγες μερες θα μπορω να εχω εξω το δικο μου, αλλααα τι δοκιμη ακριβως θες?? |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
P1632 Smart alternator faults sensor/circuit malfunction
P1160 Fuel Trim Inactive Bank 2 Low |
thanos_RC έγραψε: | ||
εισαι σιγουρος οτι αυτοι οι κωδικοι αφορουν τον ew10j4s? γιατι το p1160 μου δινει "inlet manifold" |
bakclima έγραψε: |
δεν είσαι θεσσαλονικη να το δοκιμάζαμε και με τα δυο rc που εχω ![]() |
Nik_psa έγραψε: |
Koίταξες μήπως παίρνει τηλεφόρτιση; Από χρονισμό είναι σίγουρα σωστό(μου είχε τύχει παλιότερα σε C4 με RFK κινητήρα); Πολλαπλασιαστής Μπουζί; Το δυναμό τι ρεύμα παράγει και κυρίως όταν έχει τα συμπτώματα; Το κάνει ζεστό και κρύο; Καύσιμο άλλο δοκίμασες...; |
Nik_psa έγραψε: |
Koίταξες μήπως παίρνει τηλεφόρτιση; Από χρονισμό είναι σίγουρα σωστό(μου είχε τύχει παλιότερα σε C4 με RFK κινητήρα); Πολλαπλασιαστής Μπουζί; Το δυναμό τι ρεύμα παράγει και κυρίως όταν έχει τα συμπτώματα; Το κάνει ζεστό και κρύο; Καύσιμο άλλο δοκίμασες...; |
Nik_psa έγραψε: |
Δεν έβγαζε βλάβη αλλά ψηλά ήταν ρέμα, βέβαια δεν είναι και σίγουρο ότι θα κάνει το ίδιο...τηλεφόρτιση;;; |
groupN έγραψε: |
αισθητηρα λ εχεις αλλαξει; |
thanos_RC έγραψε: |
Θα το βαλω αγγελια "χαριζεται" σε λιγο..![]() |
bakclima έγραψε: |
μήπως έχεις βάλει πρόγραμμα; |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
Steve έγραψε: |
Η τηλεφόρτωση δεν είναι τίποτα! Άμα έβλεπες την οθόνη του ηλεκτρολόγου που έκανε την τηλεφόρτωση και διάβαζες "Επικοινωνία με τον εγκέΨαλο σε εξέλιξη", να σε δώ τί θα έκανες ![]() |
thanos_RC έγραψε: |
Εχουμε major update.
Σημερα εκανα τηλεφορτωση (κλαιω με τη λεξη ![]() Σε εξουσιοδοτημενο, και τα προβληματα της πεταλουδας και της αποκρισης ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ! Το γκαζι εγινε Ντιζατο ![]() Αν και ειχε κινηση στην επιστροφη, φανηκε να πηγαινει αρκετα καλυτερα σε ολο το φασμα.. Μενει μονο βολτα δοκιμης να δω αν ξαναπεταξει τα σφαλματα.. Ξερει κανεις τις μοιρες που δουλευει ο μεταβλητος ? σε ανοιγμα δευτερας πχ, Ξεκιναει απο 13 μοιρες, ανεβαινει μεχρι τις 5000 στις 41 και μετα μεχρι τον κοφτη πεφτει μεχρι τις 29. Ρελαντι 12-14 παιζει. Ειναι φυσιολογικες τιμες? |
bakclima έγραψε: |
Υπάρχει και απροβληματιστος εγκέφαλος που κάθε, δες και αν δεν βγάλει άκρη λες η εμένα ή τον steve ![]() |
thanos_RC έγραψε: |
χωρις immo? |
thanos_RC έγραψε: |
Εχουμε major update.
Σημερα εκανα τηλεφορτωση (κλαιω με τη λεξη ![]() Σε εξουσιοδοτημενο, και τα προβληματα της πεταλουδας και της αποκρισης ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ! Το γκαζι εγινε Ντιζατο ![]() Αν και ειχε κινηση στην επιστροφη, φανηκε να πηγαινει αρκετα καλυτερα σε ολο το φασμα.. |
nido έγραψε: | ||
Πώς εξηγείται αυτό?.... Τι άλλαξε στο firmware? |
nido έγραψε: |
Oύτε και στο δικό μου έχω κάνει ποτέ.
Ίσως αξίζει να το πάω να δούμε τι version φοράει. Δεν φαντάζομαι να ξέρεις πότε βγήκε η έκδοση που περάσατε στο δικό σου? (καλά, όποτε και να βγήκε η τελευταία θα είναι ![]() |
manosm3 έγραψε: |
δωσε το μπουρδ3λο επιτελους και παρε ενα 36αρι να δεις χαρα στα σκελια σου ![]() |
manosm3 έγραψε: |
δωσε το μπουρδ3λο επιτελους και παρε ενα 36αρι να δεις χαρα στα σκελια σου ![]() |
thanos_RC έγραψε: |
TO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΘΗΚΕ ![]() Λεπτομερειες αυριο.. Ηταν γ@μημενο χερακι που ειχε μπει πανω στο μοτερ παντως...δεν εφταιγε το αυτοκινητο. |
Steve έγραψε: |
Εσύ πώς έχεις πρόσβαση σε σχεδιαγράμματα δεν μας είπες όμως... |
Nik_psa έγραψε: |
Από χρονισμό είναι σίγουρα σωστό (μου είχε τύχει παλιότερα σε C4 με RFK κινητήρα); |
saikoe_39 έγραψε: |
O Θάνος ειναι Δημόσιος υπαλληλος ![]() ![]() |
thanos_RC έγραψε: | ||
Δουλευω στις μυστικες υπηρεσιες της viezu ![]() |
manosm3 έγραψε: | ||||
Συνεταιρος του Ερικ ![]() |
volvos έγραψε: |
περιττο να σου πω οτι αυτο το προβλημα εχουν 9στα 10 rc kai vts
αφου κανεις δεν ηξερε να τα χρονισει εκτος αντιπροσωπειας... |
thanos_RC έγραψε: |
KAI NAI, Το P1623 ειναι και παλι παρων... ![]() ![]() Παλι σε παρατεταμενο πατημα το πεταξε, αυτη τη φορα χωρις limp... |
nido έγραψε: | ||
Btw (ξέχασα να σε ρωτήσω) με το παραπάνω εννοείς ότι άναβε check engine απλά δεν κλείδωνε σε safe mode? Σε γρήγορο άνοιγμα ως τελική, αν δοκίμασες, το πέταγε ή δεν έφτανε ποτέ κοντά στα 220-225? (έγραψες βέβαια ότι ήταν σαν να έσερνες ένα 107 πίσω σου... οπότε... ![]() |
nido έγραψε: |
Κατάλαβα...
Πάντως τώρα πρέπει να πετάει, μετά και το flashάρισμα... ![]() |