PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Επιλογή αυτοκινήτου pick-up (αγροτικού)

RoadRunner122 - Παρ 08 Μάρ 2013, 17:52:24
Θέμα δημοσίευσης: Επιλογή αυτοκινήτου pick-up (αγροτικού)
Ψάχνω ένα αυτοκίνητο pick-up για τον αδερφό μου.

Το θέλει για επαγγελματική χρήση (μελισσοκομικό) οπότε αποκλειστικά μονοκάμπινο ή έστω 1,5κάμπινο. Τα 2κάμπινα αποκλείονται γιατί έχουν μικρή καρότσα.

Επίσης η τιμή να κυμαίνεται μεταξύ 8-11.000€

Επειδή δεν έχω ιδέα απο τη συγκεκριμένη κατηγορία, όποιος γνωρίζει κάποια πράγματα που πρέπει να προσέξω, ας ρίξει καμιά γνώμη.

Ψάχνοντας car.gr καθώς και διάφορα forum είδα ότι στην ουσία αυτά που μας κάνουν για τη χρήση που θέλουμε είναι:
-Mitsubishi L200
-Ford Ranger
-Toyota hilux

και άλλα 2-3 παλιότερα που όμως δε έχω βρει σε καλή κατάσταση ή δεν ήταν εντός του εύρους χρημάτων.

Any help?

Rolling eyes
Sinanai - Παρ 08 Μάρ 2013, 18:03:10
Θέμα δημοσίευσης:
Τα καλύτερα λόγια για τα Hilux τα 'χω ακούσει πάντως. Εγώ τέτοιο θα κοιτούσα.
'Andy'-lag - Παρ 08 Μάρ 2013, 18:17:12
Θέμα δημοσίευσης:
O ξάδερφος μου έχει εδω και χρόνια ISUZU.... Σκυλί μαύρο, δεν έχει κάνει κιχ....!!! Και τώρα έχει ISUZU D-MAX....! Για αυτή την κατηγορία απίστευτο εσωτερικό και σχετικά ποιοτικό....!!! Και να μην το πάρει, ΠΡΕΠΕΙ να το δει....!!! Wink
RoadRunner122 - Παρ 08 Μάρ 2013, 18:24:54
Θέμα δημοσίευσης:
Αντρίκο, δεν τον ενδιαφέρει το εσωτερικό καθόλου. Σκέψου ότι θα μπαίνει με τις γαλότσες λασπωμένες μέσα και γενικά δε θέλει να το λυπάται και να το προσέχει λες και είναι το οικογενειακό.
Επίσης το Dmax που το ψαξα στο car, παίζει πολύ πάνω απ'τα 11.000€.

Πάντως και το ranger μέσα είναι πολύ ωραίο. Βέβαια δεν ξέρω τι λέει ο DuraTorq που φοράει.

Η μλκία είναι ότι ψαχνω και δε βρίσκω κάποιο συγκριτικό μεταξύ μοντέλων του 2005-2010 Confused
RoadRunner122 - Παρ 08 Μάρ 2013, 18:28:58
Θέμα δημοσίευσης:
Κωστή, καλό το Hilux απλά στην αγορά, για το budget που διατείθεται, υπάρχουν ή χρέπια (πολλά km, πολλές σκουριές) ή πιό καινούρια αλλά 4χ2.
Οκ δεν είναι απαιτούμενη η 4κίνηση αλλά.. γιατί όχι?
RoadRunner122 - Παρ 08 Μάρ 2013, 19:19:27
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/2389352/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3302235/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3423065/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3358339/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2800846/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3167219/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2802696/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3399192/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2823609/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3043861/

http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1243307/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3417341/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2980411/

http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/3078706/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2709022/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3256848/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2840000/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2971843/

Scratch
iceage - Παρ 08 Μάρ 2013, 20:10:14
Θέμα δημοσίευσης:
Κάτι με χαμηλή καρότσα για να μπορεί να ανεβάζει τα μελλίσια. Είναι βαριά αρκετά, και ειδικά άμα είναι δυόροφο. Έχω κουβαλήσει τα δικά μας και ξέρω. Θέλει κάτι με χαμηλή είσοδο στην καρότσα. Δηλαδή κλασσικό αγροτικό DATSUN.
RoadRunner122 - Παρ 08 Μάρ 2013, 20:25:58
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι ρε μάστορα, συμφωνώ αλλά δηλαδή τι προτείνεις? Να βρει παλιό αναπαλαιωμένο DATSUN Question
Sinanai - Παρ 08 Μάρ 2013, 20:34:26
Θέμα δημοσίευσης:
Εννοεί προφανώς όχι τετρακίνητο, ώστε να είναι πιο χαμηλό.
RoadRunner122 - Παρ 08 Μάρ 2013, 20:45:04
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3189921/

Aυτό φαίνεται πρακτικό γιατί φορτώνεται και απ'τα πλάγια... δε λέει τιμή όμως
dimos206 - Παρ 08 Μάρ 2013, 22:24:59
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε ριξε μια ματια κ σε αυτο μηπως σε βολευει.
Εγω εχω ενα τετοιο κ ειναι πολυ βολικο σε φωρτομα ξεφωρτομα εχει κ φουσκες πισω.


http://www.car.gr/classifieds/vans/view/550151/


Να σου πω για τα 4χ4 μια εμπειρια μικρη που εχω.
Λοιπον τα εχουν κανει ετσι ωστε να πλησιαζουν το σταδιο του ιχ.
Π.Χ Ο γαμπρος μου εχει ενα mazda bt 4x4 δυπλοκαμπηνο παιδια φοβερη ροπη 175hp με τις παντες παει αλλα ειναι κ στην εθνικη πολυ καλο το εχω παει τελικη 190χ.λ.μ. κοντερισια μιλαω κ δεν καταλαβενες τιποτα ουτε κουνιμα ουτε τριγμους τιποτα. Σε σχεση με το υψος που διαθετει μιλαω.
Σε αυτη την κατηγορια εινα κ το ford ranger.
Μονοκαμπινο nissan navara 133hp πολυ καλο.
Βασικα παρε απο κανεναν ιδιωτη η γνωμη μου γιατι η μαντραδες σε αυτα γυριζουν τα χ.λ.μ κ βαψιματα κ ολες τι παπαριες να φαινετε σαν καινουριο.
RoadRunner122 - Σαβ 09 Μάρ 2013, 12:11:46
Θέμα δημοσίευσης:
Δήμο έχεις δίκιο όσον αφορά ότι προσπαθούν να τα κάνουν σαν ΙΧ με καρότσα, με επιδόσεις γρήγορου gti και εσωτερικά μες τη χλιδή.
Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που έχω βάλει 1ο το Mitsubishi L200 (έχοντας στο μυαλό μου συγκεκριμένα ΑΥΤΟ). Είναι νομίζω πιό ταιριαστό στις απαιτήσεις του και μοτερικά και σαν αμάξωμα αλλά και σαν σχεδιασμός εσωτερικού (δεν σε προδιαθέτει να το λυπάσαι).

Τώρα για το Merc του το έδειξα και το χει ψάξει μου είπε κι εκείνος, απλά θα έχει θέμα με τις εκτός δρόμου διαδρομές που έχει να κάνει. Μιλάμε για πραγματικά χάλια χωματόδρομους με νεροφαγώματα κλπ... Πέρσι είχε κολλήσει niva και δεν έβγαινε ούτε με το κάρο (μπλοκέ 100%).
Οπότε δε νομίζω ότι το mercedes θα τα καταφέρει σε τέτοιους δρομους (ειδικά με το μονό πίσω λαστιχάκι του εικονιζόμενου της αγγελίας).
dimos206 - Σαβ 09 Μάρ 2013, 13:59:25
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη εγω δεν ηξερα τι δρομους περνας κ την κατασταση τους.
Απλα το Μερσεν. ειναι πολυ βολικο κ χωραει πολυ πραγμα πανω δεν εχει κ τις γουρμπες αριστερα κ δεξια γιαυτο σου το εδειξα.
Απλα το L200 να ξερεις οτι εχει αργο βημα δλδ αμα θες να πας κανενα ταξιδη μεχρι τα 120 χ.λ.μ καλο μετα ψωφιο κ φορτωνμενο καταλαβενεις.
Για δυσκολα περασματα πολυ καλη τετρακινηση το καρο του φοβερο η καροτσα του δεν χωραει κ πολλα ειδικα διοροφα.
Στα λεω διοτι ειχα ενα διαστημα μια εβδομαδας στην κατοχη μου απο γερμανια ενα με φουλ εξτρα κλιματισμο κ.τ.λ.π κ φυσικα το πιο γρηγορο με τα 133hp.
Το εχουν κ δυο φιλαρακια στο χωριο το ενα εβγαλε τουρμπινα προβλημα το αλλο ντρομπα πετρελαιου δεν ξερω ψαξτω πολυ καλα παντως τι θα παρεις.
Εγω σου ειπα τις εμπιριες μου η αποφαση ειναι δικη σου.
Η γνωμη μου θα πηγενα
1)MAZDA
2)FORD
3)NISSSAN
4)MITSUBISI
Οτι θελεις εσυ........
RoadRunner122 - Σαβ 09 Μάρ 2013, 14:06:24
Θέμα δημοσίευσης:
Έχεις δίκιο Δήμο, δε διευκρίνησα δρόμους κλπ χρήση.

Το αυτοκίνητο θα κινείται εντός Ηρακλείου (Κρήτης) οπότε δεν πρόκειται να βγει ποτέ πχ εθνική αθήνα-λαμία και να πηγαίνει με πολλά. Αλλά ακόμα κι έτσι να ήταν, ο αδερφός μου (εκείνος θα το πάρει, εγώ απλά το ψάχνω) είναι του "αργά και σταθερά", γενικά φοβάται την ταχύτητα οπότε δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα.

Mazda λες το BT-50 ε?
Ford φαντάζομαι το Ranger
Nissan το Navara ή το KingCab?
volvos - Σαβ 09 Μάρ 2013, 14:35:02
Θέμα δημοσίευσης:
exei me 9 cayene.
apla tha ti ksilosei piso
volvos - Σαβ 09 Μάρ 2013, 14:36:31
Θέμα δημοσίευσης:
exei me 9 cayene.
apla tha ti ksilosei piso
Sinanai - Σαβ 09 Μάρ 2013, 14:37:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Τάκη εμ greklish, εμ double post όλα... Laughing
volvos - Σαβ 09 Μάρ 2013, 14:39:51
Θέμα δημοσίευσης:
exei me 9 cayene.
apla tha ti ksilosei piso
volvos - Σαβ 09 Μάρ 2013, 14:40:27
Θέμα δημοσίευσης:
exei me 9 cayene.
apla tha ti ksilosei piso
Sinanai - Σαβ 09 Μάρ 2013, 14:40:29
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai έγραψε:
Ρε Τάκη εμ greklish, εμ double post όλα... Laughing

sam_206 - Σαβ 09 Μάρ 2013, 16:07:53
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα το κυριοτερο απ'ολα... για ποσα περιπου μελισσια μιλαμε οτι εχει ο αδερφος σου? παντος να ξερεις απο ζημιες οτι τα Mitsubishi βγαζουν κεφαλαρι και τα Nissan τουρμπινα ως συνηθως...
RoadRunner122 - Σαβ 09 Μάρ 2013, 19:03:41
Θέμα δημοσίευσης:
Τώρα έχει γύρω στα 40 αν θυμάμαι καλά.
RoadRunner122 - Σαβ 09 Μάρ 2013, 19:58:18
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
exei me 9 cayene.
apla tha ti ksilosei piso

Splat

volvos έγραψε:
exei me 9 cayene.
apla tha ti ksilosei piso

Splat
sam_206 - Κυρ 10 Μάρ 2013, 10:59:02
Θέμα δημοσίευσης:
αν εχει 40 τωρα με τα pick-up που κοιταζετε θα χρειαζεται να κανει 2 δρομολογια για την μεταφορα τους...
με τα χρηματα που κοιτας εχει πολλες επιλογες. οπως ειπε και 1 φιλος παραπανω για το 312 της mercedes ειναι πολυ καλο και μην αποκλεισεις τα διπλοκαμπινα γιατι παρ'ολη την μικρη καροτσα που λες χωρανε περισσοτερα.
στα λεω αυτα γιατι εχουμε και εμεις μελισσια (γυρω στα 350 τωρα..) και μεχρι στιγμης βολευομασταν με ενα τετοιο
http://www.car.gr/classifieds/vans/photos/2997080/
(με παραπετα χωρις τις τεντες) παλιο βεβαια αλλα σκυλι και τρωει τα βουνα με το κουταλι 6 χρονια τωρα.. Wink Α και το κυριοτερο χωραει επανω γυρω στα 90 μελισσια και ειναι και διπλοκαμπινο.
athanas - Κυρ 10 Μάρ 2013, 11:14:53
Θέμα δημοσίευσης:
Γιάννη ο θείος μου που είναι από μικρός με μελίσσια και αγροτικές δουλειές γενικότερα έχει το L200 4Χ4, έχει κανει γύρω στα 500.000 χλμ και δεν του έχει κάνει κίχ...με σωστή συντήρηση κλπ....έχει αλλάξει 2 φορές τουρμπίνα μόνο (λογικό με τόσα χλμ) τον έχει βολέψει απίστευτα... οπότε θεωρώ ότι θα βολέψει και τον αδερφό σου... Wink

όλα αυτά που λένε είναι ψηλό κλπ και να πάρει κάτι πιο χαμηλό ξέχνα τα, απλά δεν παίζουν, θέμα συνήθειας είναι...(σκέψου ότι ο θείος είναι 1,60 και δεν έχει και μεγάλη μυική δύναμη και δεν είχε ποτέ θέμα με φόρτωμα κλπ και ακόμα και τώρα που είναι 65 χρονών πάλι οκ του είναι)

άσε που θα τον βολέψει το ύψος (για το 4Χ4 είναι σίγουρο ότι θα πρέπει να πάρει) για τα δύσκολα σημεία στο βουνό που θα χρειαστεί να κάνει...

αυτά τα ολίγα
RoadRunner122 - Πεμ 27 Μάρ 2014, 12:18:01
Θέμα δημοσίευσης:
Επαναφέρω το θέμα. Πρόκειται για τον bro που βρίσκεται Ηράκλειο, οπότε μου είναι δύσκολο να ελέγξω...
Ανάμεσα σε πολλά που είδε (άλλα δήθεν καθαρά, άλλα χρέπια και άλλα πολύ καλά αλλά απλησίαστα), κατέληξε ανάμεσα σε αυτά τα 2:

Isuzu D-Max 4x4 Μονοκάμπινο '05 του το αφήνει 11.400, είναι Ελληνικό με όλα τα service αντιπροσωπεία. Το μόνο μείον ότι έχει ξαναβαφτεί. Στον έλεγχο δεν έδειξε ότι υπάρχει κάποιο θέμα μηχανικό και η καρότσα είναι καθαρή.

Mitsubishi L200 4x4 Μονοκάμπινο '07 στα 11.800 αλλά θέλει γενικό service με ιμάντες (+500 χονδρικά) οπότε πάει 12k+. Στον έλεγχο βγήκε κι αυτό ok μηχανικά κ καρότσα. Στα μείον ότι είναι εισαγωγής.

Για πείτε γνώμες...

Ευχαριστώ Wink
harisma23 - Πεμ 27 Μάρ 2014, 14:23:41
Θέμα δημοσίευσης:
Η επιλογή μου θα ήταν το Isuzu, για πολλούς λόγους:
α) Είναι ελληνικό και μπορούν να ελεγχθούν τα Km του, αν είναι πραγματικά, πράγμα που είναι σχεδόν αδύνατο στα εισαγωγής,
β) η αξιοπιστία των Isuzu μεταξύ των άλλων αγροτικών είναι η καλύτερη (και με διαφορά, λένε οι γνώστες) και
γ) είναι και κανά χιλιάρικο φθηνότερο τελικά (με το κόστος του σερβις του Mitsubishi).

O σημαντικότερος λόγος βέβαια είναι ο πρώτος. Τόσο σημαντικός που για μένα το εισαγόμενο είναι λόγος απόρριψης. Και βεβαίως όχι για τα αλάτια κτλ που λένε (ξεχνώντας ότι στη Δυτική Ευρώπη οι δρόμοι είναι ως επί το πλείστον τζάμι, εν αντιθέση με τους συνήθεις "στίβους μάχης" της Ελλάδας), αλλά για τις μαϊμουδιές που κάνουν με τα χιλιόμετρα στο 99% των εισαγόμενων οι μαντράδες. Και αυτό δεν το λέω εγώ, είναι κουβέντα γνωστού μου μαντρά...
marios_207_GT - Πεμ 27 Μάρ 2014, 14:40:53
Θέμα δημοσίευσης:
harisma23 έγραψε:
Η επιλογή μου θα ήταν το Isuzu, για πολλούς λόγους:
α) Είναι ελληνικό και μπορούν να ελεγχθούν τα Km του, αν είναι πραγματικά, πράγμα που είναι σχεδόν αδύνατο στα εισαγωγής,
β) η αξιοπιστία των Isuzu μεταξύ των άλλων αγροτικών είναι η καλύτερη (και με διαφορά, λένε οι γνώστες) και
γ) είναι και κανά χιλιάρικο φθηνότερο τελικά (με το κόστος του σερβις του Mitsubishi).

O σημαντικότερος λόγος βέβαια είναι ο πρώτος. Τόσο σημαντικός που για μένα το εισαγόμενο είναι λόγος απόρριψης. Και βεβαίως όχι για τα αλάτια κτλ που λένε (ξεχνώντας ότι στη Δυτική Ευρώπη οι δρόμοι είναι ως επί το πλείστον τζάμι, εν αντιθέση με τους συνήθεις "στίβους μάχης" της Ελλάδας), αλλά για τις μαϊμουδιές που κάνουν με τα χιλιόμετρα στο 99% των εισαγόμενων οι μαντράδες. Και αυτό δεν το λέω εγώ, είναι κουβέντα γνωστού μου μαντρά...


Δεν χρειαζεται να ειναι εισαγωμενο για να εισαι σιγουρος οτι ενα αμαξι εχει κατεβασμενο κοντερ και δεν ειναι θεμα μαντρά, περνα καμια μερα εξω απο κανα "κοντεραδικο" και δες ποσοι ιδιωτες περιμενουν να κατεβασουν κοντερ. Οσον αφορα τα υπολοιπα συμφωνω πως το Isuzu ειναι το πιο αξιοπιστο, μπορει να μην εχω ασχοληθει πολυ, παντως στο χωριο μου απ οτι βλεπω τα Isuzu και τα Toyota πρεπει να ειναι τα πιο αξιοπιστα, μαζι και το δικο μας το Navara αλλα εκει πας σε αλλα λεφτα. Υπ οψιν οτι στα αμαξια αυτα που λεω συμπεριφερονται βαρβαρα κυριοι ανω των 60 χρονων.
RoadRunner122 - Πεμ 27 Μάρ 2014, 15:02:53
Θέμα δημοσίευσης:
Ψάχνοντάς το λίγο παραπάνω, βρήκα ότι το L200 έχει πιό εξελιγμένη μετάδοση (σε σχέση με το Isuzu) με το σύστημα "SuperSelect" για το οποίο διάβασα διθύραμβους!

Βέβαια προ ολίγου που μιλήσαμε με bro μου είπε ότι του τα μασάει ο μαντράς για την τιμή (αρχικά του είπε 12.300) κι επιπλέον βγήκε ότι χρειάζεται και σινεμπλόκ στις σούστες.

Το δε Isuzu, τον χαλάει γιατί είναι ξαναβαμένο πρόχειρα και φοβάται ότι θ'αρχίσει να ξεφλουδίζει στα σημεία που ξεμάσκαραν. Πάντως, επειδή το πουλάει αντιπροσωπία τους έβαλε και του έφτιαξαν γραπτά το πόρισμα της εξέτασης (ότι δλδ εγγυώνται πως η καρότσα είναι καθαρή και μηχανικά είναι οκ) αλλά δε μπορούν να του δώσουν κάποια εγγύηση για το τι μπορεί να βγάλει στο επόμενο χρονικό διάστημα ενός έτους πχ.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr