PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - ιμάντας χρονισμού και χρονισμός

peugeot3874 - Τετ 06 Φεβ 2013, 15:59:48
Θέμα δημοσίευσης: ιμάντας χρονισμού και χρονισμός
Είναι δυνατόν σε ένα peugeot 307 1.4 16valve του 2007 να προκαλείται θόρυβος κατά την επιτάχυνση στις 2000 στροφές μόνο με κρύο κινητήρα μετά από αλλαγή σετ ιμάντα λόγω κακού χρονισμού; Πως γίνεται ο χρονισμός; Θέλει νέο software;
vasilisalessia - Τετ 06 Φεβ 2013, 16:11:44
Θέμα δημοσίευσης:
οχι θορυβο.αλλα για τι θορυβο μιλας ακριβως? τρακτερισμος?σφυριγμα?τι?στις 2000στρ και μετα λειτουργει ο μεταβλητος.μηπως εχει θεμα?βγαλε ενα βιντεο και βαλε το εδω.
peugeot3874 - Τετ 06 Φεβ 2013, 18:54:37
Θέμα δημοσίευσης:
Τρακτερισμός. Ακριβώς. Σαν κάτι να γρατσουνάει. Γρρρν και καθώς ανεβαίνεις πάνω από τις 2100 με 2200 χάνεται τελείως. Όταν ο δείκτης θερμοκρασίας λαδιού ανέβει στους 80 με 100 βαθμούς τότε δεν ακούγεται τίποτα. Δεν μπορώ εύκολα να βγάλω βίντεο, διότι ο ήχος είναι ασθενής και ακούγεται στη καμπίνα καθώς κινείται το αυτοκίνητο. Για να τον ξανακούσω πρέπει το αμάξι να κρυώσει για περίπου 4 ώρες.
vasilisalessia - Τετ 06 Φεβ 2013, 20:03:56
Θέμα δημοσίευσης:
γιατι σου το λεω για το βιντεο.γιατι μπορει να μην ειναι τρακτερισμος αλλα βαλβιδες.μπορει να ειναι και το οτι το λαδι δεν λιπαινει καλα τον μεταβλητο.μπορει να ειναι και τρακτερισμος απο ιμαντα.εχουμε την ιδια μηχανη αλλα δεν ξερω τι θορυβος ειναι.αν ειναι ασθενης και φευγει οταν ζεσταινεται δεν μου φαινεται για τρακτερισμος.θα εμενε συνεχεια.για μενα μπορει να ειναι το λαδι που μπαινει στις βαλβιδες και μεχρι να ζεσταθει χτυπανε λιγο.μεχρι να ζεσταθει λιγο το λαδι δε θα επρεπε να το δουλευεις πανω απο 2000στρ 2500.γενικως χαλαρα...αν ητανε ιμαντας η τρακτερισμος γνωμη μου θα σου το εκανε συνεχως.καποια βαλβιδα ισως λιπαινεται σιγα σιγα και ακουγεται μεχρι να παρει το απαραιτητο λαδι?η μηπως ακους κανα τσικ τσικ τσικ..που ειναι τα μπεκ?λαδια πο εχεις πανω?ποσα χλμ?ανοιξε τη ταπα βγαλε μια δυο φωτος και βαλε τες εδω..
vasilisalessia - Τετ 06 Φεβ 2013, 20:15:06
Θέμα δημοσίευσης:
πρωτο σημαδι κακου χρονισμου ειναι ενα τραβηγμα προς τα πισω...και γενικα μια πτωση της μηχανης.οταν ο χρονισμος παει περιπατο τοτε ακους θορυβο αλλα μπορει να ειναι απο τεντωτηρα απο οτιδηποτε.ακους θορυβο ομως και απο εξω.και συνεχεια.οχι οταν ζεσταινεται η λιγο οταν ειναι κρυο.μπορεις να ελενξεις το χρονισμο αν εχασε καμμια μοιρα.οι μεταβλητοι εχουνε μια ευαισθησια στο χοντρο λαδι..η γενικα στο κακο λαδι.αλλα στο θεμα του μεταβλητου θα ειχες πτωση αποδοσης και ενα ψιλοτραβηγμα προς τα πισω.
peugeot3874 - Πεμ 07 Φεβ 2013, 09:52:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ για τις συμβουλές. Ποια τάπα να ανοίξω να βγάλω φωτογραφίες; Έχω βάλει σε δύο συνεχόμενες αλλαγές total 5w40. Στη τελευταία αλλαγή είχα προσθέσει μαζί και ένα της liqui moly (oil additive). Με αυτά έχω κάνει περίπου 3000 χλμ. Δεν είδα καμιά βελτίωση. Πάντως τσικ τσικ από τα μπεκ δεν είναι. Ο θόρυβος είναι ασθενής και μοιάζει με μουγριτό γγγγχχχχ. Υπάρχει μόνο κατά το ανέβασμα των στροφών καθώς αυτές πλησιάζουν τις 2000 και μετά χάνεται. Πάντως στην αντιπροσωπεία παλιά βάζανε ανά 10.000 χλμ ένα λάδι με το όνομα : cp oil 10w40. Δεν το γνωρίζω καν. Του έβαλα εκτός αντιπροσωπείας τοταλ 10w40 και μετά του έβαζα total 5w40. Μόνο με τα τελευταία λάδια εμφανίστηκε ο θόρυβος. Απλά ήταν σύμπτωση που άλλαξα και τον ιμάντα χρονισμού; Δεν ξέρω. Υποψιάζομαι και εγώ τις βαλβίδες.
vasilisalessia - Πεμ 07 Φεβ 2013, 10:49:14
Θέμα δημοσίευσης:
τη ταπα της μηχανης κεω απο πανω.αυτη που ανοιγουνε να σου βαλουνε το λαδι.και βγαλε μια φωτο και βαλε την εδω να τη δω.η βαλβιδες ειναι.με ενα μπουκαλακι δες εαν φτανει ομως.νομιζω παιρνουνε πανω απο ενα.ψαξε το αυτο.εγω αυτο που βαζω στο λαδι ειναι δυο μπουκαλακια των 125μλ.γι αυτο σου λεω.λιγο μεχρι να ζεσταθει το λαδι ακουγονται οι βαλβιδες αλλα πολυ ελφρα.οπως σε ολα τα αμαξια οταν ειναι κρυα..τα λαδια που βαζανε στην αντιπροσωπεια ασε...και τα αντιψυκτικα.και μετα βγαζανε τις μηχανες ελλατωματικες οτι παρουσιαζανε φλαντες.σκεψου οτι εγω το αμαξι οταν το αγορασα δεν ειχε καν αντιψυκτικο μεσα αλλα μονο νερο...και το αλλαξα ολο..ασε σου λεω..
vasilisalessia - Πεμ 07 Φεβ 2013, 10:55:35
Θέμα δημοσίευσης:
ενα μπουκαλακι των 300μλ ειναι αυτο που εβαλες??
peugeot3874 - Πεμ 07 Φεβ 2013, 13:11:58
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι αυτό : http://www.oilsmotoauto.gr/index.php?module=products&pid=602
vasilisalessia - Πεμ 07 Φεβ 2013, 14:07:36
Θέμα δημοσίευσης:
συνηθως αυτα τα βαζουνε οταν εχει γινει καθαρισμος μηχανης εσωτερικα.δηλαδη βαζεις πριν καθαριστικο μηχανης τυπου meat doria m19
και μετα βαζεις αυτο.γιατι πρεπει να ειναι καθαρη μηχανη για να μπει αυτο.αλλιως αν εχει κανα βουλωματακι παει και αυτο και δη,ιουργει μεγαλυτερο βουλωμα.εχει την ικανοτητα να κολαει πανω στα μεταλλα η να μη φευγει τοσο γρηγορα οσο το λαδι.300μλ για 5 λιτρα λαδι.δεν ειναι 125μλ για 3500μλ.στην επομενη αλλαγη αν βρεις αυτο που εγραψα πανω βαλε το για 10 λεπτα στο ρελαντι και απευθειας αλλαγη λαδι και φιλτρο.μετα βαζεις το αλλο το λικουι μολυ και οχι ενα μπουκαλακι.τωρα για το θορυβο πρεπει να ειναι η απο βαλβιδες η απο το οτι ο μεταβλητος δεν λιπαινεται αμεσως..παντως αν θελεις τη γνωμη μου κανε το καθαρισμο που σου ειπα παραπανω καποια στιγμη.θα δεις να βγαινει απο μεσα ολο μαυρο.κανε μου μια χαρη.βγαλε τη βεργα το πρωι και δες αν και ποσο μαυρο ειναι το λαδι στο χερι σου.
peugeot3874 - Πεμ 07 Φεβ 2013, 14:39:39
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ. Θα κοιτάξω το λάδι το πρωί. Όταν άλλαξα τον ιμάντα χρονισμού πριν αλλάξω μαζί λάδια και φίλτρο και πριν βάλω το liqui moly oil additive, έβαλα στο ρελαντί το : http://www.powerparts.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=art_flypage.tpl&product_id=34655&category_id=383&option=com_virtuemart&Itemid=1
Η μηχανή δούλεψε για 10 λεπτά. Μετά έβαλα το καινούργιο λάδι (τοταλ 5w40) μαζί με καινούργιο φίλτρο πάντα. Από τότε παρουσιάζει το θόρυβο. Ξανάλλαξα λάδια-φίλτρο βάζοντας (τοταλ 5w40) μαζί με το liqui moly oil additive. Το πρόβλημα συνεχίστηκε!!! Τώρα τι κάνουμε; Αυτό το καθαριστικό ξέρεις που μπορώ να το βρώ;
vasilisalessia - Πεμ 07 Φεβ 2013, 14:50:28
Θέμα δημοσίευσης:
ok τοτε το καθαρισες.βαλε τοτε αλλο μισο μπουκαλακι απο το λικουι μολυ που πηρες το δευτερο.για να μεινει μεσα.οχι το καθαριστηκο!το αλλο για το λαδι.προφανως αυτο που εβαλες ειναι λιγο.καμμια φορα μετα το καθαρισμο ψιλοακουγονται λιγο παραπανω οι βαλβιδες.βεβαια αν ειχα ενα βιντεακι θα καταλαβαινα.παρε ενα μπουκαλακι ακομα βαλε το μισο γυρνα για κανα μισαωρο και αφησε το να κρυωσει.και την επομενη φορα που βαλεις μπρος δες τι θορυβο κανει.περιττο να πω οτι δε πρεπει να το ζοριζεις η να το πας πανω απο 2000-2500στρ το μεγιστο μεχρι να ζεσταθει.αλλιως ο θορυβος(εαν ειναι αυτος)ειναι λογικος.
vasilisalessia - Πεμ 07 Φεβ 2013, 14:54:20
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.oilsmotoauto.gr/index.php?module=products&pid=602
αυτο βαλε το μισο.και γυρνα.το αφηνεις να κρυωσει και δες την επομενη ημερα μετα.για να τα βαζεις αυτα πρεπει να βαζεις και λιγο λιγοτερο λαδι να το ξερεις για να φτανεις με αυτα το κανονικο.βαζεις λοιπον το μισο γυρνας για κανα μισωρο.το αφηνεις να κρυωσει.και βλεπεις.εαν μειωθει και αλλο..
peugeot3874 - Παρ 08 Φεβ 2013, 15:32:49
Θέμα δημοσίευσης:
Κοίταξα το λάδι σήμερα το πρωί. Το έπιασα στο χέρι και είδα ότι έχει καφέ σκούρο χρώμα. Έδειχνε σαν να περιείχε σκόνη μαύρη. Δεν ήταν και πολύ διαυγές. Σαν μαύρη σκόνη. Δείχνει κάτι αυτό; Είπα να ρωτήσω πριν πάρω και άλλο liqui moly 125ml. Δεν θα έπρεπε το λάδι να ήτανε διαυγές; Πάντως σήμερα το πήγα βόλτα με ένα δικό μου μάστορα και μου είπε ότι είναι φυσιολογικός ο θόρυβος επειδή σε αυτές τις στροφές δίνει τη ροπή. Μου είπε πως ο κινητήρας αλλιώς λειτουργεί κρύος και αλλιώς ζεστός. Λέτε να ισχύει;
vasilisalessia - Παρ 08 Φεβ 2013, 15:49:08
Θέμα δημοσίευσης:
αλλιως οταν ειναι κρυα η μηχανη αλλιως οταν ειναι ζεστη η μηχανη...ενταξει σε γενικες γραμμες ναι ετσι ειναι το θεμα μηχανη-λαδι.γι αυτο και λεμε να μην πιεζεις το κινητηρα οταν ειναι κρυος..το λαδι μετα απο 3000χλμ να ειναι σκουρο καφε ενταξει ειναι σημαινει οτι καθαριζει..βεβαια η υφη πρεπει να ειναι καπως βελουδινη..στο δαχτυλο σου..
peugeot3874 - Σαβ 09 Φεβ 2013, 10:11:19
Θέμα δημοσίευσης:
Μου φάνηκε ότι είχε βελούδινη υφή στο χέρι. Εκείνο που μου φάνηκε παράξενο είναι οι κόκκοι σκόνης που περιείχε. Δεν θα έπρεπε να είναι καφέ διάφανο; Οι μάυροι λεπτοί κόκκοι που περιέχει είναι φυσιολογικό; Δημιουργούνται από τις τριβές ή έχουν προκύψει λόγω του καθαρισμού με το liqui moly motor clean; Όπως και να έχει θα προσθέσω και άλλο λίγο liqui moly oil additive να δω διαφορά. Στην επόμενη αλλαγή λαδιού θα βάλω total quartz energy 5w40 ή elf excellium nf 5w40. Μαζί με φίλτρο πάντα
vasilisalessia - Σαβ 09 Φεβ 2013, 16:09:30
Θέμα δημοσίευσης:
καφε κιντρινοπο διαφανες αν θυμαμαι ειναι το λαδι.οταν αρχιζει και λερωνει σκουραινει.τωρα οι κοκοι που λες δε ξερω τι ειναι.μπορει να ειναι απο το υγρο που εχεις βαλει αντιτριβικο.αλλα μη το φοβσαι.αφου σκουραινει δουλευει.καθαριζει το λαδι.κοιτα.κανονικα θα πρεπει να το αλλαξεις αφου εκανες τον καθαρισμο 3000χλμ πριν το κανονικο.δηλαδη εαν κανεις αλλαγη στα 10000χλμ θα κανεις στα 7000χλμ τωρα και μετα ανα 10000χλμ.και βαλε λιγο ακομα λικουι μισο μπουκαλακι και.
peugeot3874 - Τρι 12 Φεβ 2013, 21:33:17
Θέμα δημοσίευσης:
Κατάφερα να καταγράψω τον ήχο μέσα στη καμπίνα του αυτοκινήτου. Μπορώ να τον ανεβάσω με κάποιο τρόπο; Γίνεται εδώ στο forum; Αν ξέρετε πείτε μου
vasilisalessia - Τρι 12 Φεβ 2013, 22:20:16
Θέμα δημοσίευσης:
κανεις λογαριασμο το ytube και το βαζεις εκει.αντιγραφεις το λινκ εδω και ετοιμο.
peugeot3874 - Κυρ 17 Φεβ 2013, 12:47:14
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά κατάφερα να καταγράψω τον ήχο χωρίς εικόνα όμως. Φανταστείτε ότι το αμάξι κινείται με κρύα μηχανή και γίνονται κανονικά οι εναλλαγές στις ταχύτητες. Όταν το στροφόμετρο περνά από τις 2000 στροφές ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος. Ειδικά στο 44 δευτερόλεπτο είναι πιο έντονος. Περιμένω γνώμες. Το αρχείο παίζει σίγουρα με vlc player.
Η ιστοσελίδα είναι :
https://docs.google.com/file/d/0Byzd0dq7P78Lb3ZPZWQ1bHdjUk0/edit?usp=sharing
vasilisalessia - Κυρ 17 Φεβ 2013, 13:05:57
Θέμα δημοσίευσης:
βρωμια στις βαλβιδες εχεις.η σε καποια βαλβιδα και χτυπαει σε πληρες φορτιο η σε ανοιγμα απο τις 2000στρ και μετα που λειτουργει ο χρονισμος...δεν ειναι κλασικος ο ηχος..ο δικος μου κινητηρας δεν το κανει που ειναι ο ιδιος με το δικο σου..εμενα ετσι μου φαινεται.παντως δεν ειναι κλασσικος ο ηχος.
κοιτα πριν αν εχεις τιποτα που να χτυπαει(εχουνε ακουστει και τετοια)η τιποτα ξεβιδωμενο η τιποτα σε κανα ντουλαπακι η κατι μπροστα στο κουτι του φιλτρου η καμμια θερμοασπιδα..βεβαια περιμενε να δεις τι θα σου πουνε και τα αλλα παιδια.
peugeot3874 - Κυρ 17 Φεβ 2013, 15:46:25
Θέμα δημοσίευσης:
Αν είναι βουλωμένη κάποια βαλβίδα ή κάποιες βαλβίδες ο θόρυβος δεν θα συνεχιζόταν ακόμα και με ζεστή τη μηχανή (Θερμοκρασία λαδιού 90 βαθμούς); Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο πρέπει να αντιμετωπιστεί ή να το αφήσω έτσι; Και πως αντιμετωπίζετε; Πάντως στο κουτί του φίλτρου και στο φίλτρο αέρος έχει γίνει έλεγχος και όλα είναι οκ. Η θερμοασπίδα που βρίσκεται; Στην εξάτμιση; Ευχαριστώ πάντως για την απάντησή σου. Έχω να πω απλά ότι κανένας από τους μάστορες που πήγα και άκουσαν το θόρυβο δεν μου είπε κάτι τέτοιο για τις βαλβίδες. Όλοι στην αρχή λέγανε ο τεντωτήρας του ιμάντα!!! Και το πρόβλημα δεν λυνόταν!!! Μέχρι που ο τελευταίος μου είπε ότι έτσι κάνει το αμάξι γιατί εκεί δίνει τη ροπή!!! Τι να πω;;;
vasilisalessia - Κυρ 17 Φεβ 2013, 17:44:13
Θέμα δημοσίευσης:
δεν μιλαω να ειναι βουλωμενη.μπορει να μη φτανει επαρκες λαδι αμεσως..και να χτυπαει λιγο παραπανω.και στις 2000 και μετα με γκαζι οπως ακουγα με φορτιο να χτυπαει παραπανω.εχω ακουσει και κατι ντιζελ να κανουνε ετσι..σε καποιες στροφες πληρους φορτιου.παντως δεν ειναι λογικος θορυβος.βεβαια με καθε επιφυλαξη γιατι ακουγεται πολυ λιγο..γι αυτο ας περιμενουμε μηπως καποιο παιδι το δει το ακουσει και μας πει και αυτος τη γνωμη του.δυο ειναι παντα καλυτεροι απο εναν Very happy
peugeot3874 - Τετ 20 Φεβ 2013, 11:12:09
Θέμα δημοσίευσης:
Σήμερα πήγα σε έναν άλλο μάστορα να ρωτήσω. Μου είπε πως είναι τα ρουλεμάν στο σασμάν. Αφού κάνει το θόρυβο με κρύα μηχανή και όταν έχει ταχύτητα (2η, 3η κτλ) και δεν το κάνει όταν δεν έχει ταχύτητα και πάει στις 2000 στροφές. Να τον πιστέψω; Μου ζήτησε για αλλαγή ρουλεμάν (ιριδίου) και βαλβολίνες 200 €!!! Άντε να τον πιστέψεις; Σκέφτομαι ότι αν είναι έτσι ίσως δεν αξίζει να γίνει η αλλαγή. Καλύτερα να περιμένω να αλλάξω μαζί και δίσκο πλατό, αφού θα κατέβει που θα κατέβει το σασμάν. Πάντως μου έκανε εντύπωση πως την κατάλαβε αμέσως τη ζημιά. Μάλλον πρέπει να αλλάξω θέμα στο topic.
vasilisalessia - Τετ 20 Φεβ 2013, 12:24:25
Θέμα δημοσίευσης:
εσυ που τον ακους τον θορυβο φιλε μου.μπροστα???η κατω???στο μοχλο?στο κατω μερος μηχανης???που ακριβως?ακομα και βαλβιδες βρωμικες καμμια φορα δεν ακουγονται χωρις ταχυτητα.εξαρταται ποτε εχουνε μεγιστη δυναμη και βαρος να αντιμετωπισουνε.σε αλλους μπορει να το κανουνε στις 2000στρ σε αλλους μπορει συνεχεια σε αλλους μπορει στις 5000στρ.δεν ειναι απαραιτητο να μιλαμε για βαλβιδες οταν τις ακους συνεχεια..βολβολινες ποτε αλλαξες???
peugeot3874 - Τετ 20 Φεβ 2013, 13:33:10
Θέμα δημοσίευσης:
Μου φαίνεται ότι ο θόρυβος είναι από μπροστά και κάτω από τη μηχανή και όχι από το μοχλό. Φαντάσου ότι το κινητό τηλέφωνο που χρησιμοποίησα για να καταγράψω το θόρυβο το είχα μπροστά από το μοχλό, κάτω από το τασάκι. Έχεις καμιά ιδέα πως θα μπορούσα να καταλάβω από που προέρχεται; Σκέφτηκα να το σηκώσω σε μία μπάρα και με ανοιχτή τη μηχανή να δω που παράγεται ο θόρυβος. Πάντως στα 60.000 χλμ έκανα και επισκευή στο καπάκι της μηχανής. Είχε χάσει πολύ λάδι στο κάτω μέρος της μηχανής και χρειάστηκε επισκευή το καπάκι και αλλαγή η φλάντζα. Λες να δημιούργησε τέτοιο θόρυβο η φλάντζα; Βαλβολίνες άλλαξα πριν περίπου 20000 χλμ. Είχα βάλει της elf. Πάντως μου είπε ότι το πρόβλημα με τα ρουλεμάν είναι κλασσικό!!! Έχω 107.000 χλμ. Το πρόβλημα ξεκίνησε από τα 100.000 χλμ. Να το αφήσω σε κάθε περίπτωση να το δείξει; Να καθαρίσω τις βαλβίδες; πώς; Μπερδεύτηκα ολίγον!!
vasilisalessia - Τετ 20 Φεβ 2013, 13:48:53
Θέμα δημοσίευσης:
αν το ακους κατω στο τασακι σε εκεινα τα σημεια δεν ειναι βαλβιδες!αν ητανε βαλβιδα θ το ακουγες πιο ψηλα.παιζει να ειναι και κατ τετοιο ρουλεμαν.αστο αν δε σου σπαει τα νευρα και οταν αλλαξεις δισκο το αλλαζεις και αυτο τοτε.οχι να ξαναπληρωσεις μετα.δεν θα εχεις προβλημα περαν του θορυβου.εαν μπαινουνε και σωστα οι ταχυτητες..
vasilisalessia - Τετ 20 Φεβ 2013, 13:49:51
Θέμα δημοσίευσης:
τι λαδι εβαζες πριν την επισκευη???10 40?
peugeot3874 - Τετ 20 Φεβ 2013, 14:22:49
Θέμα δημοσίευσης:
Βάζανε shell 10w40 και μετά ένα cp oil 10w40. Παίζει ρόλο;
vasilisalessia - Τετ 20 Φεβ 2013, 14:54:54
Θέμα δημοσίευσης:
.τα περισσοτερα αυτοκινητα με το κινητηρα αυτο και ειχανε αυτο το προβλημα, τους βαζανε λαδια 10 40.και απο οτι ειχα ακουσει και παλιοτερα οι κινητηρες αυτοι εχουνε στενες διοδοι για ενα 10 40 που ειναι αρκετα παχυρευστο.και παρατηρω οτι τα περισσοτερα παιδια που ειχανε θεμα βαζανε 10 40.κοιτα το λαδι και τις καθαρες βενζινες κατα προτιμηση ν power και θα εισαι οκ.
peugeot3874 - Τετ 20 Φεβ 2013, 15:54:22
Θέμα δημοσίευσης:
Να βάλω 10w40 στην επόμενη αλλαγή; Δηλαδή; V power έβαζα σχεδόν πάντα
vasilisalessia - Τετ 20 Φεβ 2013, 16:16:11
Θέμα δημοσίευσης:
εννοω να μη ξαναβαλεις 10 40
peugeot3874 - Τετ 20 Φεβ 2013, 16:35:49
Θέμα δημοσίευσης:
Εντάξει. Νομίζω 5w40 είναι καλή επιλογή. Για το θέμα βαλβίδες ή ρουλεμάν στο σασμάν μάλλον θα το αφήσω για να το δείξει το μέλλον!!!
vasilisalessia - Τετ 20 Φεβ 2013, 16:48:14
Θέμα δημοσίευσης:
σου ειπα αν ειναι χαμηλα χλωμο να ειναι βαλβιδες.θα το ακουγες πολυ πιο ψηλα..στο πανω μερος ταμπλο μεσα..εκει χαμηλα το κοβω μπορει αυτο που σου ειπε ο τυπος.αστο αν βλεπεισ και δε σου κανει προβλημα.και μπορει να αυξηθει...το κοιταξες απο κατω μη χανει τιποτα βαλβολινες ναι?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr