PSClub - Hellas

Μετάδοση - saxo vts 1.6 "πεταει" τη 2α

geo106xs - Τρι 05 Φεβ 2013, 23:53:49
Θέμα δημοσίευσης: saxo vts 1.6 "πεταει" τη 2α
Μετα απο καιρο,αφου το συγχρονιζε της 2ας παρεδωσε το πνευμα στο saxo του αδερφου μου,το πηγαμε στο συνεργειο,για ανακατασκευη του σασμαν,οποτε και μπηκαν,καινουρια συγχρονιζε,ρουλεμαν κλπ!
Μεχρι εδω,ολα καλα,το σασμαν λειτουργει αψογα,περαν ενος περιεργου προβληματος,οταν εχω 2α π.χ στις 2500σ.α.λ και αφησω γκαζι,το αυτοκινητο ρολαρει κανονικα για μερικα μετρα και ξαφνικα,την "πεταει"... Αν δε,κραταω το λεβιε με το δαχτυλο μου(δηλαδη χωρις δυναμη) η ταχυτητα μενει κανονικα! Αυτο να σημειωσω,οτι συμβαινει μονο με τη 2α! Ξερει κανεις τι παιζει; Κοντευουν να μας σπασουν τα νευρα Evil
Να σημειωσω επισης,οτι στο "πατα-ασε" του γκαζιου δε παρουσιαζει τιποτα απο τα παραπανω!
reselie-206 - Τετ 06 Φεβ 2013, 02:25:56
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα μου το έκανε αυτό μετά απο ανακατασκευή στη 1η για κανα 10ημερο..μετά έστρωσε..επίσης δες βάσεις
geo106xs - Τετ 06 Φεβ 2013, 17:55:47
Θέμα δημοσίευσης:
Οι βασεις ειναι ολες κομπλε(του σασμαν ειναι καινουρια)! Βασικα,μου φαινεται πολυ παραλογο το γεγονος,οτι δε το κανει στα ζορια,αλλα στο ρολαρισμα! Evil
geo106xs - Παρ 08 Φεβ 2013, 22:49:12
Θέμα δημοσίευσης:
Καμια ιδεα κανεις; Rolling eyes
RoadRunner122 - Παρ 08 Φεβ 2013, 23:36:47
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργο, αρχικά ρίξε ένα καλό ψάξιμο εάν κάπου "ενοχλείται" στην κίνησή του το μοχλικό (πχ ακουμπάει η πλεξούδα στο παλάτζο του καθρέφτη κοκ). Επίσης τσέκαρε για μπόσικα στα 2 πάνω ντιζάκια.
geo106xs - Παρ 08 Φεβ 2013, 23:42:16
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Γιώργο, αρχικά ρίξε ένα καλό ψάξιμο εάν κάπου "ενοχλείται" στην κίνησή του το μοχλικό (πχ ακουμπάει η πλεξούδα στο παλάτζο του καθρέφτη κοκ). Επίσης τσέκαρε για μπόσικα στα 2 πάνω ντιζάκια.

Τα εχουμε ψαξει ολα,τα ντιζακια ειναι καινουρια,το ιδιο και ο λεβιες με το μοχλικο του,η βαση της μπαταριας και του σασμαν ειναι καινουριες... Πολυ φοβαμαι Γιαννη,οτι το γραναζι της 2ας εχει "αιτιαστει" απο το χαλασμενο συγχρονιζε Sad Αλλα δε θα φαινοταν;
RoadRunner122 - Σαβ 09 Φεβ 2013, 01:09:34
Θέμα δημοσίευσης:
Το θέμα του κουμπώματος έχει να κάνει με το σύμπλεγμα "κόμπλερ-συγχρονιζέ" και όχι με το γρανάζι άμεσα. Αν είχες φαγωμένο γρανάζι θα είχες καταρχήν θόρυβο που δεν έχεις.

Ξαναψάξε σου λέω εάν κάτι εμποδίζει τα μοχλικά. Ξεκίνα απ'το πιό ηλίθιο πράμα που πάει το μυαλό σου. Πχ στο Clio αφού έκανα ολικό rebuild στο μηχανοστάσιο, έδεσα και βγήκα για 1η δοκιμαστική βόλτα. Η 5η να μη κουμπώνει ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! Βρε αμάν βρε ζαμάν, βρε άλλαξε τη θέση της ντίζας 2 μοίρες δεξιά μπας και έχασε τη θέση της... τίποτα.
Τελικά ο ένοχος ήταν το σωληνάκι αναθυμιάσεων που είχα κατεβάσει στο πάτωμα (ώστε να τις ρίχνει έξω) που έβρισκε στη ντίζα όταν το μοτέρ ήταν υπό φορτίο (μαλακές βάσεις άρα άλλαζε θέση σε σχέση με λειτουργία ρελαντί).

Εάν και πάλι δε βρίσκεις τίποτα με την καμία, τότε ο μάστορας κάτι λάθος έχει κάνει εσωτερικά. Ίσως κάποιο πλαστικό καποτάκι στις φουρκέτες να βγήκε ή κάποιο ελατηριάκι-μπιλάκι στο συγχρονιζέ να έφυγε κατά την τοποθέτηση... Rolling eyes
geo106xs - Σαβ 09 Φεβ 2013, 01:18:46
Θέμα δημοσίευσης:
Εχεις δικιο,μπορει να ειναι κατι εντελως χαζο...θα κοιταξουμε ξανα και θα επανελθω με update! Cool
geo106xs - Σαβ 09 Φεβ 2013, 01:24:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ενα περιεργο ακομη,μ'αυτο το σασμαν,ειναι οτι στον ενα βραχιονα του(που μπαινει το ενα ντιζακι,επιλογεας λεγεται νομιζω),εχει δυο "μπιλακια" για την τοποθετηση της ντιζας,ενα κανονικο και ενα πιο πανω...τι σοϊ πραμα ειν'αυτο; To 106 εχει μονο ενα! Mad
Nik_psa - Σαβ 09 Φεβ 2013, 05:35:37
Θέμα δημοσίευσης:
Τα σασμάν μέχρι το 1999 είχαν 2 στο απουαμόρ τα πιο νέα 1, δεν σε ενοχλεί αυτό...Όσο αναφορά την 2α εγώ θα κοίταζα με τη σειρά ντιζάκια βάσεις συγχρονιζέ κόμπλερ φουρκέτα μοχλικά σασμάν (εσωτερικά). Βάλε το αμάξι σε λάκο χωρίς χειρόφρενο με 2α και κάνε το μπρος-πίσω να δεις μήπως σκαλώνει κάπου ο λεβιές..? Το συγχρονιζέ που έβαλες είναι γνήσιο καινούργιο μαζί με το κόμπλερ?
geo106xs - Σαβ 09 Φεβ 2013, 17:13:00
Θέμα δημοσίευσης:
Nik_psa έγραψε:
Τα σασμάν μέχρι το 1999 είχαν 2 στο απουαμόρ τα πιο νέα 1, δεν σε ενοχλεί αυτό...Όσο αναφορά την 2α εγώ θα κοίταζα με τη σειρά ντιζάκια βάσεις συγχρονιζέ κόμπλερ φουρκέτα μοχλικά σασμάν (εσωτερικά). Βάλε το αμάξι σε λάκο χωρίς χειρόφρενο με 2α και κάνε το μπρος-πίσω να δεις μήπως σκαλώνει κάπου ο λεβιές..? Το συγχρονιζέ που έβαλες είναι γνήσιο καινούργιο μαζί με το κόμπλερ?


Ελεγα,μηπως να δοκιμαζα και το 2ο μπιλακι του απουαμορ(το 'μαθα κι αυτο Very happy ) Ναι,μαζι με το συγχρονιζε αλλαχτηκε και το κομπλερ (γνησια) Confused Θα το βαλουμε στο λακκο να δουμε...
Nik_psa - Σαβ 09 Φεβ 2013, 22:55:31
Θέμα δημοσίευσης:
Βάζοντας το στο πάνω μπιλάκι θα έχεις μικρή διαδρομή δεξιά αριστερά στο κάτω μεγαλύτερη...
geo106xs - Πεμ 16 Μάϊ 2013, 23:20:20
Θέμα δημοσίευσης:
Update,εστω και καθυστερημενα...Τελικα,το γραναζι της 2ας,ειχε "μαζεψει υπογραφες",κατι που δε παρατηρησε ο μηχανικος,μιας και η φθορα που φαινοταν δε μαρτυρουσε το μεγεθος του προβληματος...εν τελει αλλαχτηκε ολοκληρο το σασμαν και ολα λυθηκαν Cool
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr