actinf έγραψε: |
Πρώτο στάδιο είναι αναπρογραμματισμός και τίποτε άλλο. Άντε και κάνα ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι.
Με νέα εξάτμιση από σπιράλ και πίσω, θες πάλι προγραμματισμό οπότε προσωπικά πιστεύω ότι έκανες πολύ σωστά. Τώρα το αποτέλεσμα δεν είναι λογικό. Ο αναπρογραμματισμός έγινε πάνω σε δυναμόμετρο? Οι καμπύλες φάνηκαν σωστές; |
The Ace έγραψε: | ||
Εγκυκλοπαιδικά, μιλώντας πάντα για Ν/Α |
actinf έγραψε: | ||||
Μόνο που δεν μιλάμε για N/A Και καλώς ή κακώς για τον THP έχει επικρατήσει να λέμε 1ο και 2ο στάδιο αυτά που ανέφερα παραπάνω. |
actinf έγραψε: |
Δες εδω
http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=78 ![]() |
actinf έγραψε: |
Δες εδω
http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=78 ![]() |
Octane έγραψε: | ||
Αυτα δεν εχουν καμια σχεση με το λεγομενο εδω κ απειρα χρονια "πρωτο σταδιο". Προφανως κ ειναι "εσωτερικα" σταδια των etuners. Οπως πχ οι hondαίοι , που λεγοντας "πρωτο σταδιο" εννοουν: -Φιλτροχοανη γα'ι'δουρα. -Προγραμμα (σε παραλληλο ![]() -Εξατμιση (απο το μπλοκ κ πισω) (χταποδακια πασης φυσεως , σωληνες decat κ αντε κ κανενα καζανι , ετσι για να κοβει κ καλα λιγο θορυβο -Κοντο κ/π (αναλογα τον hondαίο). -εκκεντροφορος , μπιλιοφορους , σταυροφορους , π@π@ροφορους... -δισκοπλατο ελαφρωμενο διαρκειας ![]() -Semi slicks στον βασικο εξοπλισμο. (για να μην κουραζονται τα λαστιχα , αφου ο συμπλεκτης πλεον αντεχει... -Ξυλωμα περιττου βαρους (να πεις ο,τι εχουν κ τιποτα στον βασικο/full τους... ![]() -Ρευματα , shift lights , κ λοιπα gadgetακια για να παιζουν τα παιδακια. κ αν ξεχναω κατι συγχωρεστε με , αλλα μεγαλωνω... ![]() Αλλα συγγνωμη , εγω μιλουσα για N/A ![]() ![]() ![]() Υ.Γ. Συνολο posts μου -> το ετος γεννησεως του Andylag... ![]() ![]() |
actinf έγραψε: |
Με την απάντησή σου απλά με επιβεβαιώνεις. ΥΓ: |
actinf έγραψε: |
Και κάτι τελευταίο. Ως κάτοχος και ενός s2000 σε βρίσκω λιιιιγο υπερβολικό για το 1ο στάδιο Honda :D |
MEMsound έγραψε: |
ΑΝ ΔΕΝ προκυψει καπου αλλου καποιο προβλημα τυχαία |
Octane έγραψε: |
Παντως το σιγουρο ειναι πως πιο πρακτικο ΔΕΝ γινεται (το αντιθετο μαλιστα) , οταν φτανεις στο σημειο να αλλαζεις βιδα κ σταδιο... ![]() |
Octane έγραψε: | ||
Αυτα δεν εχουν καμια σχεση με το λεγομενο εδω κ απειρα χρονια "πρωτο σταδιο". Προφανως κ ειναι "εσωτερικα" σταδια των etuners. Οπως πχ οι hondαίοι , που λεγοντας "πρωτο σταδιο" εννοουν: -Φιλτροχοανη γα'ι'δουρα. -Προγραμμα (σε παραλληλο ![]() -Εξατμιση (απο το μπλοκ κ πισω) (χταποδακια πασης φυσεως , σωληνες decat κ αντε κ κανενα καζανι , ετσι για να κοβει κ καλα λιγο θορυβο -Κοντο κ/π (αναλογα τον hondαίο). -εκκεντροφορος , μπιλιοφορους , σταυροφορους , π@π@ροφορους... -δισκοπλατο ελαφρωμενο διαρκειας ![]() -Semi slicks στον βασικο εξοπλισμο. (για να μην κουραζονται τα λαστιχα , αφου ο συμπλεκτης πλεον αντεχει... -Ξυλωμα περιττου βαρους (να πεις ο,τι εχουν κ τιποτα στον βασικο/full τους... ![]() -Ρευματα , shift lights , κ λοιπα gadgetακια για να παιζουν τα παιδακια. κ αν ξεχναω κατι συγχωρεστε με , αλλα μεγαλωνω... ![]() Αλλα συγγνωμη , εγω μιλουσα για N/A ![]() ![]() ![]() Υ.Γ. Συνολο posts μου -> το ετος γεννησεως του Andylag... ![]() ![]() |
The Ace έγραψε: |
Σε αυτή τη περίπτωση (αν δηλαδή η εξάτμιση ακολουθήσει σε 2ο χρόνο) δεν θες ακριβώς επαναπρογραμματισμό, αλλά έλεγχο ότι το ήδη υφιστάμενο πρόγραμμα (target AFRs, boost levels κλπ) δουλεύει σωστά και δεν έχεις spikes, creeps και άλλα ωραία και επικίνδυνα. Και τα λέω αυτά γιατί μόλις πριν λίγες μέρες έκανα ακριβώς αυτό που περιγράφω για το CX7 ![]() |
recife_rallye έγραψε: | ||
Θα συμφωνησω στα περισσοτερα περι ελεγχου κατα κυριο λογο,αν και πιστευω πως και καποιες μικρες διορθωσεις γινονται κυριως στο αβανς. Οσο για τα spikes,creeps και boost oscilation τετοια δεν παιζουν στα 207 με μαμα τουρμπινα ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Τι σου κανει ακριβως δλδ?Ποιο απ τα τρια φαινομενα σου παρουσιαζεται? |
recife_rallye έγραψε: |
Το spike συνηθως γινεται οταν υπαρχει μεγαλη διαδρομη σωληνωσεων απο την τουρμπινα προς το boost controller και προς την w/g..
Απο ποιο σημειο παιρνεις την εντολη της πιεσης? |
The Ace έγραψε: | ||
Και για τα δύο έχω μια μικρή ιδέα τι μπορεί να φταίει. Aναγκάστηκα να κάνω πλακέ το σωλήνα της wastegate στο Corksport downpipe που έβαλα, ώστε να μην βρίσκει στο σασί, είναι για αμερικάνικο αυτόματο CX7 το συγκεκριμένο dp. |