PSClub - Hellas

Κινητήρας - Προβλήματα σε 207Gt μετά τον προγραμματισμό δευτέρου σταδίου

207Gt - Τετ 23 Ιαν 2013, 00:11:29
Θέμα δημοσίευσης: Προβλήματα σε 207Gt μετά τον προγραμματισμό δευτέρου σταδίου
Καλησπέρα σε όλους!
Έχω το εξής πρόβλημα με το αυτοκίνητο μου (ένα 207Gt του 2007) το αμάξι προγραμματίστηκε κανονικά για πρώτο στάδιο αλλά σε ήπια μορφή του τύπου από (0.65 / 0.50 bar) που ήταν μαμά σε (1.00 / 0.80 bar) και όλα δούλευαν καλά ως εκεί...Αφού λοιπόν τοποθετίθηκε η εξάτμιση (φ63,5) από σπιράλ και πίσω και πήγα για να γίνει η αναβάθμιση προγράμματος δευτέρου σταδίου το αυτοκίνητο έχασε αισθητά σε όλο το φάσμα των στροφών του! Είχα υπόψην μου ότι θα έχανα κάπως στα χαμηλά λόγο μεγαλύτερης διαμέτρου της εξάτμισης αλλά πλέον το αμάξι είναι κυριολεκτικά νεκρό μέχρι τις 3200rpm καθώς ακούς την τουρμπίνα να φουσκώνει από τις 1900-2000rpm αλλά να μη κουνάει καθόλου! Έχει χάσει τελείως την επιθετικότητα του σε σημείο να είναι χειρότερο από μαμα! Αν κάποιος γνωρίζει τι πρόβλημα μπορεί να έχει ας μου πει την γνώμη του!
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
MAD - Τετ 23 Ιαν 2013, 06:32:02
Θέμα δημοσίευσης:
Εκανες αναβάθμιση προγράμματος επειδή αλλαξες εξατμιση από σπιραλ και πίσω; Πρώτη φορά το ακούω αυτό...
Giannis307 - Τετ 23 Ιαν 2013, 10:17:34
Θέμα δημοσίευσης:
Mallον πρεπει να πας στον προγραματιστη σου να ξαναδει τι παιζει.....αλλα οντως η εξατμηση δεν ειναι κατι που θελει και πειραγμα το προγραμα....εξαλλου αν μιλησουμε για σταδια ο πρωτο ειναι φιλτρο προγραμα εξατμηση.... Wink
actinf - Τετ 23 Ιαν 2013, 12:16:49
Θέμα δημοσίευσης:
Πρώτο στάδιο είναι αναπρογραμματισμός και τίποτε άλλο. Άντε και κάνα ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι.

Με νέα εξάτμιση από σπιράλ και πίσω, θες πάλι προγραμματισμό οπότε προσωπικά πιστεύω ότι έκανες πολύ σωστά.

Τώρα το αποτέλεσμα δεν είναι λογικό. Ο αναπρογραμματισμός έγινε πάνω σε δυναμόμετρο? Οι καμπύλες φάνηκαν σωστές;
The Ace - Τετ 23 Ιαν 2013, 12:25:54
Θέμα δημοσίευσης:
actinf έγραψε:
Πρώτο στάδιο είναι αναπρογραμματισμός και τίποτε άλλο. Άντε και κάνα ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι.

Με νέα εξάτμιση από σπιράλ και πίσω, θες πάλι προγραμματισμό οπότε προσωπικά πιστεύω ότι έκανες πολύ σωστά.

Τώρα το αποτέλεσμα δεν είναι λογικό. Ο αναπρογραμματισμός έγινε πάνω σε δυναμόμετρο? Οι καμπύλες φάνηκαν σωστές;


Πρώτο στάδιο είναι το λεγόμενο ΦΠΕ=Φίλτρο-Πρόγραμμα-Εξάτμιση. Ως εκ τούτου, όλα όσα αναφέρει ο φίλος είναι 1ο στάδιο (ανεξαρτήτως αν και πότε άλλαξε εξάτμιση). Άρα όλη αυτή η ιστορία θέλει ένα και μοναδικό προγραμματισμό, και φυσικά επ΄ουδενί δεν δικαιολογείται να έχει τέτοια πτώση απόδοσης. Ή κάτι έχει μπει στραβά, ή κάτι έγινε λάθος στον επαναπρογραμματισμό.

Εγκυκλοπαιδικά, μιλώντας πάντα για Ν/Α, 2ο στάδιο θεωρείται η επέμβαση στο "πάνω" μέρος του κινητήρα και αλλαγές/τροποποιήσεις στα "μικρά" κινούμενα μέρη, ενώ 3ο στάδιο αφορά πλέον το "κάτω" μέρος του κινητήρα και αλλαγές/αφαιρέσεις/τροποποιήσεις σε βασικά τμήματα (από block μέχρι standalone).
actinf - Τετ 23 Ιαν 2013, 12:41:12
Θέμα δημοσίευσης:
The Ace έγραψε:
actinf έγραψε:
Πρώτο στάδιο είναι αναπρογραμματισμός και τίποτε άλλο. Άντε και κάνα ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι.

Με νέα εξάτμιση από σπιράλ και πίσω, θες πάλι προγραμματισμό οπότε προσωπικά πιστεύω ότι έκανες πολύ σωστά.

Τώρα το αποτέλεσμα δεν είναι λογικό. Ο αναπρογραμματισμός έγινε πάνω σε δυναμόμετρο? Οι καμπύλες φάνηκαν σωστές;

Εγκυκλοπαιδικά, μιλώντας πάντα για Ν/Α


Μόνο που δεν μιλάμε για N/A
Και καλώς ή κακώς για τον THP έχει επικρατήσει να λέμε 1ο και 2ο στάδιο αυτά που ανέφερα παραπάνω.
The Ace - Τετ 23 Ιαν 2013, 12:47:14
Θέμα δημοσίευσης:
actinf έγραψε:
The Ace έγραψε:
actinf έγραψε:
Πρώτο στάδιο είναι αναπρογραμματισμός και τίποτε άλλο. Άντε και κάνα ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι.

Με νέα εξάτμιση από σπιράλ και πίσω, θες πάλι προγραμματισμό οπότε προσωπικά πιστεύω ότι έκανες πολύ σωστά.

Τώρα το αποτέλεσμα δεν είναι λογικό. Ο αναπρογραμματισμός έγινε πάνω σε δυναμόμετρο? Οι καμπύλες φάνηκαν σωστές;

Εγκυκλοπαιδικά, μιλώντας πάντα για Ν/Α


Μόνο που δεν μιλάμε για N/A
Και καλώς ή κακώς για τον THP έχει επικρατήσει να λέμε 1ο και 2ο στάδιο αυτά που ανέφερα παραπάνω.


Μα και για FI να μιλάμε, πάλι το 1ο στάδιο -γενικά, δεν ξέρω αν για τον THP ισχύει κάτι ειδικότερο, γιατί άλλωστε ?- υπονοεί ΦΠΕ, άρα η εξάτμιση αποτελεί τμήμα του 1ου σταδίου. Βέβαια, στην εξάτμιση άλλο πράγμα να αλλάζεις τελικό, και άλλο να αλλάζεις μεσαίο ή downpipe (όπου επηρεάζεις τα boost levels).

Σε αυτή τη περίπτωση (αν δηλαδή η εξάτμιση ακολουθήσει σε 2ο χρόνο) δεν θες ακριβώς επαναπρογραμματισμό, αλλά έλεγχο ότι το ήδη υφιστάμενο πρόγραμμα (target AFRs, boost levels κλπ) δουλεύει σωστά και δεν έχεις spikes, creeps και άλλα ωραία και επικίνδυνα. Και τα λέω αυτά γιατί μόλις πριν λίγες μέρες έκανα ακριβώς αυτό που περιγράφω για το CX7 Wink
actinf - Τετ 23 Ιαν 2013, 13:12:53
Θέμα δημοσίευσης:
Δες εδω

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=78

Smile
Octane - Τετ 23 Ιαν 2013, 13:36:51
Θέμα δημοσίευσης:
actinf έγραψε:
Δες εδω

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=78

Smile

Αυτα δεν εχουν καμια σχεση με το λεγομενο εδω κ απειρα χρονια "πρωτο σταδιο".

Προφανως κ ειναι "εσωτερικα" σταδια των etuners.


Οπως πχ οι hondαίοι , που λεγοντας "πρωτο σταδιο" εννοουν:
-Φιλτροχοανη γα'ι'δουρα.
-Προγραμμα (σε παραλληλο Cool ).
-Εξατμιση (απο το μπλοκ κ πισω) (χταποδακια πασης φυσεως , σωληνες decat κ αντε κ κανενα καζανι , ετσι για να κοβει κ καλα λιγο θορυβο
-Κοντο κ/π (αναλογα τον hondαίο).
-εκκεντροφορος , μπιλιοφορους , σταυροφορους , π@π@ροφορους...
-δισκοπλατο ελαφρωμενο διαρκειας Laughing .
-Semi slicks στον βασικο εξοπλισμο. (για να μην κουραζονται τα λαστιχα , αφου ο συμπλεκτης πλεον αντεχει...
-Ξυλωμα περιττου βαρους (να πεις ο,τι εχουν κ τιποτα στον βασικο/full τους... Rolling eyes )
-Ρευματα , shift lights , κ λοιπα gadgetακια για να παιζουν τα παιδακια.
κ αν ξεχναω κατι συγχωρεστε με , αλλα μεγαλωνω... Embarassed

Αλλα συγγνωμη , εγω μιλουσα για N/A Laughing Laughing Laughing



Υ.Γ. Συνολο posts μου -> το ετος γεννησεως του Andylag... Rotfl Tease
MEMsound - Τετ 23 Ιαν 2013, 13:52:14
Θέμα δημοσίευσης:
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
The Ace - Τετ 23 Ιαν 2013, 13:53:26
Θέμα δημοσίευσης:
actinf έγραψε:
Δες εδω

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=78

Smile


OK, σε έπιασα... Cool

Περίεργο πάντως, στα Mazda όταν μιλάμε για 2ο στάδιο, προϋποθέτει full εισαγωγή/εξαγωγή, αναβάθμιση turbo/αντλίας/IC/μπεκ, και φυσικά πρόγραμμα.
actinf - Τετ 23 Ιαν 2013, 13:59:46
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
actinf έγραψε:
Δες εδω

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=78

Smile

Αυτα δεν εχουν καμια σχεση με το λεγομενο εδω κ απειρα χρονια "πρωτο σταδιο".

Προφανως κ ειναι "εσωτερικα" σταδια των etuners.


Οπως πχ οι hondαίοι , που λεγοντας "πρωτο σταδιο" εννοουν:
-Φιλτροχοανη γα'ι'δουρα.
-Προγραμμα (σε παραλληλο Cool ).
-Εξατμιση (απο το μπλοκ κ πισω) (χταποδακια πασης φυσεως , σωληνες decat κ αντε κ κανενα καζανι , ετσι για να κοβει κ καλα λιγο θορυβο
-Κοντο κ/π (αναλογα τον hondαίο).
-εκκεντροφορος , μπιλιοφορους , σταυροφορους , π@π@ροφορους...
-δισκοπλατο ελαφρωμενο διαρκειας Laughing .
-Semi slicks στον βασικο εξοπλισμο. (για να μην κουραζονται τα λαστιχα , αφου ο συμπλεκτης πλεον αντεχει...
-Ξυλωμα περιττου βαρους (να πεις ο,τι εχουν κ τιποτα στον βασικο/full τους... Rolling eyes )
-Ρευματα , shift lights , κ λοιπα gadgetακια για να παιζουν τα παιδακια.
κ αν ξεχναω κατι συγχωρεστε με , αλλα μεγαλωνω... Embarassed

Αλλα συγγνωμη , εγω μιλουσα για N/A Laughing Laughing Laughing



Υ.Γ. Συνολο posts μου -> το ετος γεννησεως του Andylag... Rotfl Tease


Με την απάντησή σου απλά με επιβεβαιώνεις.
Άλλο το πρώτο στάδιο για τους Hondαιους, άλλο για τους F/I κλπ.
Σε ένα N/A το να κανεις σκετο προγραμματισμό με το να τον κάνεις μαζί με εξάτμιση έχει διαφορά 2-3 άλογα. Οπότε δεν έχει νόημα να διαχωρίσεις σταδια...
Στον THP έχει 15-20 άλογα διαφορά...
Οι εποχές αλλάζουν. Μην μένουμε 15 χρόνια πίσω. Ο αναπρογραμματισμός με την τοποθέτιση σπιραλ και πίσω εξάτμισης είναι απαραίτητος αν θέλουμε να πάρουμε αυτά τα 15-20 άλογα. Αν δεν θέλουμε είναι άλλο θέμα. Αλλά νομίζω ότι ειναι κρίμα.

Και κάτι τελευταίο. Ως κάτοχος και ενός s2000 σε βρίσκω λιιιιγο υπερβολικό για το 1ο στάδιο Honda :D

ΥΓ:
MEMsound - Τετ 23 Ιαν 2013, 14:15:37
Θέμα δημοσίευσης:
προσπερνοντας πάντως το αν ειναι 1ο -- 2ο -- 2,5ο -- 3,5ο κλπ κλπ ...

το θεμα ειναι "γιατι δεν δουλευει"

= καπου εχει γινει κατι περιεργο...

ή στην εξατμιση...
ή στο προγραμμα...

ΑΝ ΔΕΝ προκυψει καπου αλλου καποιο προβλημα τυχαία
Octane - Τετ 23 Ιαν 2013, 14:29:33
Θέμα δημοσίευσης:
actinf έγραψε:

Με την απάντησή σου απλά με επιβεβαιώνεις.
ΥΓ:


Καθε αλλο.

Ειπα απλα οτι το "πρωτο σταδιο" παντα ηταν το ΦΠΕ , ειτε αυτο ειναι τουρμπο ειτε ατμοσφαιρικο.

Αλλα οπως λες , μην μενουμε 15-20 χρονια πισω , ολα εξελισσονται , ερχονται new age καταστασεις , αλλαζουν οι ονομασιες , αλλαζουν τα σταδια κλπ κλπ.

Παντως το σιγουρο ειναι πως πιο πρακτικο ΔΕΝ γινεται (το αντιθετο μαλιστα) , οταν φτανεις στο σημειο να αλλαζεις βιδα κ σταδιο... Laughing

actinf έγραψε:

Και κάτι τελευταίο. Ως κάτοχος και ενός s2000 σε βρίσκω λιιιιγο υπερβολικό για το 1ο στάδιο Honda :D

Ειχε την πλακα του ομως , ετσι?!? Laughing Laughing Laughing
Καλα , τα ιδια γινονταν κ με τα 106/saxo... .
ΦΠΕ κ εννοουσαν 1002 αλλα πραγματα...
Octane - Τετ 23 Ιαν 2013, 14:32:54
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:

ΑΝ ΔΕΝ προκυψει καπου αλλου καποιο προβλημα τυχαία

Παιζει κ αυτο.
Μηπως χανει απο πουθενα κ δεν σηκωνει σωστη πιεση?
actinf - Τετ 23 Ιαν 2013, 14:36:09
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:


Παντως το σιγουρο ειναι πως πιο πρακτικο ΔΕΝ γινεται (το αντιθετο μαλιστα) , οταν φτανεις στο σημειο να αλλαζεις βιδα κ σταδιο... Laughing


Από την άλλη εχει και την χάρη του, να αλλάζεις μια εξατμισούλα και με ένα αναπρογραμματισμό, να σου 15 άλογα! Smile


Και για να μην ξεφεύγουμε, σίγουρα ο φίλος με το πρόβλημα πρέπει να το κοιτάξει. Καλά έκανε και πήγε για προγραμματισμό, θα έπρεπε όμως τα πράγματα να έιναι καλύτερα ακόμα και στο φάσμα στροφών που λέει.
'Andy'-lag - Τετ 23 Ιαν 2013, 14:44:46
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
actinf έγραψε:
Δες εδω

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=78

Smile

Αυτα δεν εχουν καμια σχεση με το λεγομενο εδω κ απειρα χρονια "πρωτο σταδιο".

Προφανως κ ειναι "εσωτερικα" σταδια των etuners.


Οπως πχ οι hondαίοι , που λεγοντας "πρωτο σταδιο" εννοουν:
-Φιλτροχοανη γα'ι'δουρα.
-Προγραμμα (σε παραλληλο Cool ).
-Εξατμιση (απο το μπλοκ κ πισω) (χταποδακια πασης φυσεως , σωληνες decat κ αντε κ κανενα καζανι , ετσι για να κοβει κ καλα λιγο θορυβο
-Κοντο κ/π (αναλογα τον hondαίο).
-εκκεντροφορος , μπιλιοφορους , σταυροφορους , π@π@ροφορους...
-δισκοπλατο ελαφρωμενο διαρκειας Laughing .
-Semi slicks στον βασικο εξοπλισμο. (για να μην κουραζονται τα λαστιχα , αφου ο συμπλεκτης πλεον αντεχει...
-Ξυλωμα περιττου βαρους (να πεις ο,τι εχουν κ τιποτα στον βασικο/full τους... Rolling eyes )
-Ρευματα , shift lights , κ λοιπα gadgetακια για να παιζουν τα παιδακια.
κ αν ξεχναω κατι συγχωρεστε με , αλλα μεγαλωνω... Embarassed

Αλλα συγγνωμη , εγω μιλουσα για N/A Laughing Laughing Laughing



Υ.Γ. Συνολο posts μου -> το ετος γεννησεως του Andylag... Rotfl Tease


Bγάλε 12 ποστ για να εχεις την σωστή ημερομηνία ρε ρούκουνα.... Η μαλ***α είναι οτι για να κάνω κι εγώ το ίδιο και να πιάσω την δική σου ημερομηνία θέλω ακόμα 1000.... σωστά παππού..........? Laughing Laughing Laughing Laughing
android - Τετ 23 Ιαν 2013, 18:04:02
Θέμα δημοσίευσης:
Mια χαρα δουλευει,απλα με την μαμα εξατμιση στουμπωνει κ φουσκωνει τρελα,ενα μπαμ δλδ και μετα ψωφαει,η εξατμιση στο απλωνει και εχεις την αισθηση οτι δεν παει.
Giannis307 - Τετ 23 Ιαν 2013, 18:36:11
Θέμα δημοσίευσης:
ta κακα της γραμμικοτητας..... Laughing Laughing Laughing Laughing
recife_rallye - Τετ 23 Ιαν 2013, 19:32:18
Θέμα δημοσίευσης:
The Ace έγραψε:

Σε αυτή τη περίπτωση (αν δηλαδή η εξάτμιση ακολουθήσει σε 2ο χρόνο) δεν θες ακριβώς επαναπρογραμματισμό, αλλά έλεγχο ότι το ήδη υφιστάμενο πρόγραμμα (target AFRs, boost levels κλπ) δουλεύει σωστά και δεν έχεις spikes, creeps και άλλα ωραία και επικίνδυνα. Και τα λέω αυτά γιατί μόλις πριν λίγες μέρες έκανα ακριβώς αυτό που περιγράφω για το CX7 Wink


Θα συμφωνησω στα περισσοτερα περι ελεγχου κατα κυριο λογο,αν και πιστευω πως και καποιες μικρες διορθωσεις γινονται κυριως στο αβανς.
Οσο για τα spikes,creeps και boost oscilation τετοια δεν παιζουν στα 207 με μαμα τουρμπινα Wink
The Ace - Τετ 23 Ιαν 2013, 20:35:21
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
The Ace έγραψε:

Σε αυτή τη περίπτωση (αν δηλαδή η εξάτμιση ακολουθήσει σε 2ο χρόνο) δεν θες ακριβώς επαναπρογραμματισμό, αλλά έλεγχο ότι το ήδη υφιστάμενο πρόγραμμα (target AFRs, boost levels κλπ) δουλεύει σωστά και δεν έχεις spikes, creeps και άλλα ωραία και επικίνδυνα. Και τα λέω αυτά γιατί μόλις πριν λίγες μέρες έκανα ακριβώς αυτό που περιγράφω για το CX7 Wink


Θα συμφωνησω στα περισσοτερα περι ελεγχου κατα κυριο λογο,αν και πιστευω πως και καποιες μικρες διορθωσεις γινονται κυριως στο αβανς.
Οσο για τα spikes,creeps και boost oscilation τετοια δεν παιζουν στα 207 με μαμα τουρμπινα Wink


Δυστυχώς τόσο στο RX7 όσο και τώρα στο CX7, εγώ έχω κάτι ψιλοθεματάκια με creep και spike. Στο RX7 τελικά τα έλυσα, αλλά στο CX7 ακόμα το ψάχνω να δω τι και πως...

Τελικά μάλλον ο OP πρέπει να έχει θέμα με AFRs ή συνδεσμολογίες/απώλειες...δεν εξηγείται αλλιώς...
recife_rallye - Τετ 23 Ιαν 2013, 22:30:16
Θέμα δημοσίευσης:
Τι σου κανει ακριβως δλδ?Ποιο απ τα τρια φαινομενα σου παρουσιαζεται?
The Ace - Πεμ 24 Ιαν 2013, 10:49:55
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Τι σου κανει ακριβως δλδ?Ποιο απ τα τρια φαινομενα σου παρουσιαζεται?


Από oscillation δεν έχω πρόβλημα, η καμπύλη της πίεσης είναι τραπέζι (επικλινές βέβαια Smile ). Ούτε από creep, αν και δεν το έχω ανοίξει ακόμα πολύ μια 5η, 6η να δω τι παίζει. Έχω όμως σχετικά σοβαρό πρόβλημα με spikes στις αλλαγές, στο "άσε-πάτα" (κυρίως) αλλά και έχει ξεφύγει το o/b (μάλλον έχω ξεπεράσει και το όριο του ελατηρίου στη wastegate).

Δηλαδή από 1,39 o/b-1,33 ct έχω φτάσει πλέον στο 1,46o/b-1,36ct...Τα AFRs είναι ΟΚ, οπότε δεν έχω θέμα, αλλά σίγουρα θέλει κοίταγμα...
recife_rallye - Πεμ 24 Ιαν 2013, 22:00:34
Θέμα δημοσίευσης:
Το spike συνηθως γινεται οταν υπαρχει μεγαλη διαδρομη σωληνωσεων απο την τουρμπινα προς το boost controller και προς την w/g..
Απο ποιο σημειο παιρνεις την εντολη της πιεσης?
The Ace - Παρ 25 Ιαν 2013, 10:52:08
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Το spike συνηθως γινεται οταν υπαρχει μεγαλη διαδρομη σωληνωσεων απο την τουρμπινα προς το boost controller και προς την w/g..
Απο ποιο σημειο παιρνεις την εντολη της πιεσης?


Ειδικά στον 2.3T DISI δεν φταίει αυτό, γιατί η Mazda -όπως και στο RX7- έχει υλοποιήσει TMIC, οπότε σωληνώσεις, pressure drops, lags κλπ είναι ελαχιστοποιημένα.

Γενικά στους DISI η πίεση διαβάζεται στη σωλήνωση του TMIC, ενώ εγώ τη βλέπω μέσω BT OBDII και Torque...

Και για τα δύο έχω μια μικρή ιδέα τι μπορεί να φταίει. Aναγκάστηκα να κάνω πλακέ το σωλήνα της wastegate στο Corksport downpipe που έβαλα, ώστε να μην βρίσκει στο σασί, είναι για αμερικάνικο αυτόματο CX7 το συγκεκριμένο dp. Οπότε πιθανότατα η απότομη αλλαγή του σχήματος (όχι της διατομής) της σωλήνωσης της wastegate την φρακάρει λίγο, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αδειάσει αποτελεσματικά και γρήγορα το boosted charge. Συν ότι έχω τη μαμά BOV, οπότε μάλλον τα έχει δει και το ελατήριό της...
recife_rallye - Παρ 25 Ιαν 2013, 20:42:51
Θέμα δημοσίευσης:
The Ace έγραψε:
recife_rallye έγραψε:
Το spike συνηθως γινεται οταν υπαρχει μεγαλη διαδρομη σωληνωσεων απο την τουρμπινα προς το boost controller και προς την w/g..
Απο ποιο σημειο παιρνεις την εντολη της πιεσης?




Και για τα δύο έχω μια μικρή ιδέα τι μπορεί να φταίει. Aναγκάστηκα να κάνω πλακέ το σωλήνα της wastegate στο Corksport downpipe που έβαλα, ώστε να μην βρίσκει στο σασί, είναι για αμερικάνικο αυτόματο CX7 το συγκεκριμένο dp.


Ωπα ωπα,εβαλες d/p με διαχωριστη?Τι τουρμπινα φορας?
Αν εκανες κατι τετοιο τοτε εχεις creep,οχι λογω του οτι εκανες πλακε τον σωληνα αλλα λογω του οτι το πλακακι με τον διαχωριστη ειναι πολυ κοντα στο πορτακι της gate και στραγκαλιζει την ροη με αποτελεσμα να εχεις δραματικο backpressure και ανουσια ανοδο της πιεσης..παρομοια προβληματα εχουν τα σουμπαρου με τις td που χρησιμοποιουν τετοιου ειδους διαχωριστες.
Tο dp σου ειναι αυτο?http://www.corksport.com/corksport-mazdaspeed-3-downpipe.html

Για αρχη παντως δοκιμασε να χαλαρωσεις καμμια βολτα την w/g αν ειναι adjustable.Ισως και να λυθει το θεμα σου Wink
The Ace - Σαβ 26 Ιαν 2013, 13:09:22
Θέμα δημοσίευσης:
Για την ακρίβεια είναι αυτό http://www.corksport.com/corksport-power-series-downpipe-for-cx7.html

Πάντως δεν είμαι ο πρώτος που το βάζει, στην Ελλάδα το έχουμε 5-6 μέλη του Mazdaspeed Club σίγουρα, αλλά μόνο εγώ -όσο ξέρω- βλέπω τέτοιο spike...

Δυστυχώς η wastegate είναι fixed, δεν έχει ρύθμιση.

Η τουρμπίνα είναι Κ04, και είναι αυτή http://www.mcx7.com/showthread.php/132632-FS-CX-7-K04-turbo

Για creep δεν ξέρω ακόμα, όταν μπορέσω να το ανοίξω θα δω τι παίζει...
recife_rallye - Κυρ 27 Ιαν 2013, 10:30:53
Θέμα δημοσίευσης:
Dude εχεις σιγουρα creep.
Ετσι εχω κανει και γω το d/p μου με τη διαφορα οτι τον σωληνα τον μικρο τον εχω βγαλει εξω εντελως και ακουγεται σαν εξτερναλ.
Εχω ομως σοβαρα προβληματα με creep λογω του οτι μπλοκαρουν τα καυσαερια της w/g και οσο ανεβαινουν οι στροφες ανεβαινει και ανεπιθυμητα και η πιεση.Εσυ με τη μη ρυθμισιμη w/g εχεις ΣΙΓΟΥΡΑ συνδιασμο και των 2..creep&spike!

Το spike δεν ειναι και τοσο κακο,το creep ομως ειναι πολυ.
Λυση στο creep ειναι το bellmouth d/p οπου το πλακακι του ειναι ενιαιο(ανοιχτο δλδ χωρις 2 διαφορετικες τρυπες),ακολουθει ενας ανταπτορας απο οβαλ σε στρογγυλο και υστερα σωληνας.Ιδου http://www.google.gr/imgres?q=bellmouth+downpipe&um=1&hl=el&newwindow=1&sa=N&tbo=d&tbm=isch&tbnid=4JIATs6Hq06EFM:&imgrefurl=http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php%3Ft%3D2277271&docid=BSCuGUO4PAHVgM&imgurl=http://invidia-usa.com/_Images/634382162215664999_0.jpg&w=600&h=419&ei=huQEUdzNEMXEtQab6IG4Bw&zoom=1&iact=hc&vpx=416&vpy=129&dur=792&hovh=188&hovw=269&tx=178&ty=131&sig=103080001001541733383&page=2&tbnh=141&tbnw=231&start=10&ndsp=16&ved=1t:429,r:18,s:0,i:133&biw=1024&bih=454

Οπως καταλαβαινεις εχεις λιγο δουλεια να κανεις.... Laughing
The Ace - Δευ 28 Ιαν 2013, 10:38:11
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως σε ανοίγματα 4ης που λογκάραμε κατά τη διάρκεια του "επαναπρογραμματισμού" (που κυρίως τσεκάραμε αν όλα είναι ΟΚ μετά την αλλαγή dp, δεν αλλάξαμε κάτι), το διάγραμμα της πίεσης είναι εντελώς επίπεδο και ομαλό, επικλινές βέβαια αφύ ανεβαίνει στο 1,46 και μετά πέφτει πολύ ομαλά μέχρι το 0,7 στον κόφτη.

Γι'αυτό λέω ότι creep δεν έχω δει σε 4η, περιμένω να δω μια 5η ή 6η πως θα πάει η πίεση...από την άλλη όμως είδαμε ότι η stock αντλία αρχίζει και "αδειάζει" μεταξύ μέγιστης ροπής και μέγιστης ιπποδύναμης (πέφτει από 120 στα 100bar), άρα και εκεί έχω ένα μικρό θεματάκι. Πάντως από AFRs είναι όλα ΟΚ, οπότε είμαι στο όριο, αλλά ακόμα safe...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr