ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Για μια στιγμη ρε παιδια.........................
Στα 106 πχ τα RALLYE των αναβασεων στην Α/6 με τα 160 αλογα και λενε οτι δεν υπαρχει λογος να βαλεις χταποδι..που εχουν και συμπιεση κάργα και εκκεντροφορους και και και.................Και εσεις πατε και πετατε τα λεφτα σας σε τετοιου ειδους βελτιωσεις που στο κατω κατω για τα λεφτα που δινεις ειναι πεταμενα ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Υ.Γ.Δεν θελω να με παρεξηγησετε με αυτο μου το ποστ...Δεν τα γραφω με κακια ![]() |
Judger έγραψε: | ||
Νικο,το παλικαρι απλα ηθελε λιγο να ζωντανεψει το αυτοκινητο του. Εδωσε 350 ευρω και πηρε καποια αλογακια. Απλα,ευκολα και τιμια. Δεν ειναι σε ολους ευκολο να αλλαξουν ετσι απλα κινητηρα.... |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||||
Nαι εε ![]() ![]() ![]() |
kostas έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Χθες πηγα κι εβαλα το πληρες συστημα εξαγωγης της Bosal(χταποδι-μεσαιο-τελικο). Παω λοιπον πριν βαλω το κιτ να κανω δυναμομετρηση.Η εισαγωγη μου ηταν φτιαγμενη στην POWER ΟΥΣΤ(φιλτρο Green με σωληνα να βλεπει τη σιτα).Η δυναμομετρηση εγινε με ΕΚΟ 100 και κλειστο καπο. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://briefcase.pathfinder.gr/download/k_w_s_t_a_s/17195/198531/0/11.gif ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ΜΑΛΙΣΤΑ κυριοι. 69.6 ψοφια αλογα Δηλαδη εντελως μαμα ΠΟΣΑ ΗΤΑΝ????? 68??? Τρεις ερωτησεις προς τους πιο εμπειρους: 1)Ο chatasos πως εβγαλε 79.1 με σκουπα,μεσαιο και τελικο. Ποσα αλογα του εδωσε η σκουπα πια;7; 2)Στο σαιτ της Supersprint πως εχει δυναμομετρηση του μαμα 206 1.4 8v και δινει 76.8; 3)Ας υποθεσουμε οτι του εκανα πολυ σκ@@α στρωσιμο.Δικαιολογειται τετοιο νουμερο; Μου ειπαν οτι ολα τα 1.4 8V με κινητηρα ιδιο με το δικο μου τοσα εχουν βγαλει.Ειχε και μια δυναμομετρηση ενος Saxo 1.4 8v VTS κρεμασμενη σε εναν τοιχο που εβγαλε 69.7. Ρε παιδια πειτε μου οτι φταιει το δυναμομετρο γιατι θα τρελαθω.Ειναι δυνατον; Παω μετα και βαζω το κιτ με ραγισμενη καρδια κι ερχομαι για δυναμομετρηση.Ειχε βρεξει και τα λαστιχα ηταν βρεγμενα(στην 1η δεν ηταν). Περιμενω κανα μισαωρο να στεγνωσουν λιγο.Μετα την κανω.Βγαζει 85.6 αλλα οταν πατησε το κουμπι για να καταγραφη η ενδειξη γλυστρησε οποτε η μετρηση θεωρειται ως μη γενομενη. Ξαναμανα δυναμομετρηση και δινει την παρακατω. http://briefcase.pathfinder.gr/download/k_w_s_t_a_s/17195/198533/0/12.jpg Τα λαστιχα ειχαν στεγνωσει στη 3η δυναμομετρηση λογω της 2ης.Και εδω η βενζινη ηταν ΕΚΟ 100 και το καπο κλειστο. Νουμερο: 78.7. Κοστος μετατροπης:350 ευρω.Οι δυναμομετρησεις γινονται αν θες εσυ και κοστιζουν 45 ευρω και οι δυο.Σε εμενα εγιναν δωρο λογω κοινου γνωστου. Τα συμπερασματα δικα σας. Τις επομενες μερες μαλλον θα γινει δυναμομετρηση στη VAMAG για να παρω κι αλλη μια αποψη. |
Judger έγραψε: | ||||||
Α μαλιστα...Καλα με συγχωρεις... |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Για μια στιγμη ρε παιδια.........................
Στα 106 πχ τα RALLYE των αναβασεων στην Α/6 με τα 160 αλογα και λενε οτι δεν υπαρχει λογος να βαλεις χταποδι..που εχουν και συμπιεση κάργα και εκκεντροφορους και και και.................Και εσεις πατε και πετατε τα λεφτα σας σε τετοιου ειδους βελτιωσεις που στο κατω κατω για τα λεφτα που δινεις ειναι πεταμενα ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Υ.Γ.Δεν θελω να με παρεξηγησετε με αυτο μου το ποστ...Δεν τα γραφω με κακια ![]() |
kostas έγραψε: | ||
Αν ομως το χταποδι ηταν PEUGEOT SPORT θα ηταν ολα μια χαρα.Και μη μου πεις οχι γιατι το εχεις ξαναπει. Κατσε ρε Νικο.Και ποιος σου ειπε εσενα οτι εγω εχω τα φραγκα για να αλλαξω μοτερ;Και ποιος σου ειπε οτι θελω να εχω το αμαξι για μια ζωη(δει 1.6); Οπως ειπε κι ο Πανος ηθελα να δυναμωσω λιγο το αμοιρο το 1.4.Οχι τρελα πραγματα. |
STELIOS έγραψε: |
Μεσαιο ??? Μα τα 1.4 δεν εχουν μεσαιο. |
kostas έγραψε: |
Νικο δεν ειπα οτι βγαζεις λεφτα απο την Peugeot Sport.Απλα ηθελα να πω πως δεν υπαρχει μονο αυτη και τιποτε αλλο.
Το υφος μου ισως να δειχνει επιθετικο αλλα το μονο που κρυβει ειναι μια πικρια.Δε χρειαζεται να ζητας συγγνωμη. Δεν ημουν διατεθειμενος να σπρωξω πολλα λεφτα για μετατροπη στο λεοντα.Ηθελα απλα να του δωσω καποιο νευρο παραπανω. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε ολους. |
kostas έγραψε: | ||
Δεν εχουν αλλα παιρνουν. |
PHSYBORG έγραψε: | ||||
Γιατι να βαλεις? ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Δεν ειπα αυτο.....Ειπα οτι σαν αυτην τιποτα καλυτερο.Γιατι πολυ απλα οι ανθρωποι αυτοι ξερουν τι κανουν.Αυτο το ειδα απο μονος μου την διαφορα σε σχεσει με αλλους και οχι μονο εγω.Ενα σωρο αγωνιζομενοι το λενε......Τελος παντων δεν θελω να συνεχησουμε αλλο αυτο.Παει περασε.....Απλα αν καμια φορα βρεθουμε και θες.....Μπορω να σου μιλησω για χοντρες μετατροπες και εκει θα καταλαβεις τι ειναι η PEUGEOTSPORT ![]() Kαλη χρονια να εχεις ![]() |
kostas έγραψε: |
...Ο λαμδα εχει μπει πιο πανω και βλεπει μονο τους 2 απο
τους 4 σωληνες του χταποδιου με αποτελεσμα σε περιπτωση που παρουσιαστει προβλημα στο 1ο ή στο 4ο μπεκ να μην καταλαβω τιποτα νομιζοντας οτι ολα δουλευουν ρολοι.Πρεπει να μπει πιο κατω για να δινει σωστες ενδειξεις.Πιο κατω ομως δεν υπαρχει υποδοχη στο χταποδι για να μπει και πρεπει να φτιαχτει.Μηπως ξερετε που θα μπορεσω να το φτιαξω; |
kostas έγραψε: |
.....
Στελιο διαφορα ειδα αλλα οχι τρελα πραγματα. Λοιπον,οσον αφορα την τριτη δυναμομετρηση,εγινε στη Vamag και εδειξε 81.6 αλογα:..... Απο οτι μου ειπαν τα παιδια που ειδαν τις αλλες δυναμομετρησεις ο τυπος της Bosal πρεπει να την εκανε με 3η... Κατι τελευταιο.Ο λαμδα εχει μπει πιο πανω και βλεπει μονο τους 2 απο τους 4 σωληνες του χταποδιου με αποτελεσμα σε περιπτωση που παρουσιαστει προβλημα στο 1ο ή στο 4ο μπεκ να μην καταλαβω τιποτα νομιζοντας οτι ολα δουλευουν ρολοι.Πρεπει να μπει πιο κατω για να δινει σωστες ενδειξεις.Πιο κατω ομως δεν υπαρχει υποδοχη στο χταποδι για να μπει και πρεπει να φτιαχτει.Μηπως ξερετε που θα μπορεσω να το φτιαξω; |
kaisaras96 έγραψε: |
Η Βαμαγκ βγαζει αποδεδειγμενα παραπανω αλογα |
kaisaras96 έγραψε: |
Εχουν ξαναδει χταποδι στη Βαμαγκ ![]() ![]() Γιατι εγω 5,6χταποδια 4-2-1 που εχω δει ολα μετρανε 2 κυλινδρους χωρις κανενα προβλημα ![]() ![]() Ο λαμδα δεν μπαινει οπου να ναι και ειμαι σιγουρος οτι ειναι τοποθετημενος απο την Μποσαλ σε θεση ωστε να ζεσταινεται ![]() Αν περιμενεις να χαλασει μπεκ και να το καταλαβει ο εγκεφαλος απο το λαμδα σωθηκεςΟ λαμδα ειναι ο πιο αναξιοπιστος αισθητηρας που χαλαει συνεχεια και το μισο καιρο δεν δουλευει,μονο αν ειχες τουρμπο μπορει να σε σωζε,εμας απο φτωχο μιγμα δεν χαλανε |
pugsang έγραψε: | ||
Αυτο πως το συμπερανες??Εγω παλι μπορω να σου πω οτι η Vamag βγαζει αποδεδειγμενα τα πιο λιγα αλογα μια και ειναι το πιο αυστηρο και προσφατα καλιμπραρισμενο δυναμομετρο στην Αθηνα και αν θες να μου πληρωσεις τις δυναμομετρησεις οπουδηποτε αλλου μπορω να στο αποδειξω. |
DimiP έγραψε: | ||||
χαχαχα ! καποιος μου φαινεται ψαχνει για να μετρησει το τουτου του... ![]() ![]() ![]() ![]() |
kaisaras96 έγραψε: |
Παντως δεν μας ειπες ουτε για τον ηχο τιποτα ![]() ουτε για την λειτουργια του αυτοκινητου ![]() πως το νιωθεις στο δρομο σχεδον τιποτα ![]() Ουτε καμια κοντρα πριν και μετα ![]() |
PHSYBORG έγραψε: |
Κατι ακομα για το δυναμομετρο : Ειχες κλειστο καπο ?
Αερακι με σωληνα μπροστα στο προφυλακτηρα ειχες ? |
pugsang έγραψε: | ||
Αυτο παλι τωρα ελπιζω να το λες για να γελασουμε ετσι?? Ο λ ειναι το βασικο εργαλειο διορθωσης του μιγματος του κινητηρα.Αναλογα με τις ενδείξεις του λ ο εγκέφαλος διαβαζει αν το μιγμα ειναι πλουσιο ή φτωχο και αναλογα ρυθμίζει το καυσιμο.Σε περιπτωση που δεν διαβαζει σωστα (και δεν διαβαζει αν παιρνει ενδειξεις μονο απο τους 2 κυλινδρους) τοτε μπορει να βλεπει διαφορα πραγματα λαθος οπως πχ οτι το αυτοκινητο ειναι φτωχο σε καυσιμο και να δινει κι αλλο με αποτελεσμα να το πνιγει το πλουσιο μιγμα και ως γνωστον το πλουσιο μιγμα κοβει αλογα αυξανει καταναλωσεις κλπ.Το οτι στα αγωνιστικα μετραει τους 2 απο τους 4 δεν σημαινει οτι ειναι και σωστο.... Επισης εχεις δει ατμοσφαιρικο μοτερ με φτωχο καυσιμο πως εχει καταντήσει??Ενταξει δεν επαθε και τιποτα μονο τρυπησαν τα πιστονια..Αλλα αυτα αλλαζονται.... |
pugsung έγραψε: |
και ως γνωστον το πλουσιο μιγμα κοβει αλογα αυξανει καταναλωσεις κλπ. |
Παράθεση: |
... καλό είναι αφού υπάρχει το club να το χρησιμοποιούμε, δηλαδη να ρωταμε και να συμβουλευόμαστε πριν κάνουμε κατι...
|
TONY PAP έγραψε: | ||
Λοιπόν εγω τηλεφώνησα στην bosal για να ρωτήσω για το 1600. Μου είπαν για περιπου +10αλογα (απο χταπόδι μέχρι τελικό). ''Περίπου τα μισά άλογα απο καταλύτη μέχρι τελικό (270€) Είναι δύσκολη η θεση του καταλύτη για αλλαγή καθως και του 2ου λ. Χταπόδι αυτό που βάζουν στο rallye οπότε o 2os λ μετακινείται. Δεν χρειάζεται πρόγραμμα ή εκκεντροφόροι για να δουλεύει καλα το κιτ" ![]() ![]() ![]() ![]() Τα συμπεράσματα δικά σας... Σημείωση : ως παλιός τους πελάτης φοράω τελικό απο εκει (grapnel ή bosal) με 5 χρόνια εγγύηση (110€). |
Παράθεση: |
επειδή μερικοί από εμάς δεν είμαστε αρκετά έμπειροι ώστε να κρίνουμε μόνοι μας... βοήθησε μας σαν πιο έμπειρος... εσύ τι συμπέρασμα βγάζεις δηλαδη απο αυτα? είσαι ευχαριστημένος εσύ με το τελικό σου?
|
nikapos έγραψε: |
να ρωτησω κατι αλλο... τελικα ποιο ηταν το συνολικο κοστος της μετατροπης? διοτι απ οτι καταλαβαινω, πρεπει να προστεθουν στο αρχικο κοστος, το κοστος των δυναμομετρησεων, το κοστος αλλαγης θεσης του αισθητηρα κι ο,τι αλλο. Μήπως τελικα συνεφερε να πουλησεις το αυτοκινητο και να παρεις το 16v η και το 1600 μεταχειρισμενο? |
petrskar έγραψε: |
μηπως το παραγαμει κ αυτος? δηλάδη έβαλε ενα τελικο και του εκοψε 34 αλογα? ή αν το 120 που λεει ειναι στροφαλο του εκοψε 20+ αλογα? μαλ***ες μου φαινονται αυτες. βέβαια με ανησυχει ιδιαίτερα αυτό που λέει έστω κι αν είναι το μισο αλήθεια... απ'την αλλη ο καθενας μπορει να γραφει οτι θελει και δε ξερουμε τι σκοπούς έχει... δε ξερω τι να πω...εγω παντως σε αυτη την λύση της brospeed υπολόγιζα όταν με το καλό έρθει η ώρα μου... θα προσέξω πολύ παντως και μαλλον θα αγγαρέψω και καποιον εμπειρο του club όταν αρχίσω την αναζήτηση μου... |
TONY PAP έγραψε: |
Λοιπόν εγω τηλεφώνησα στην bosal για να ρωτήσω για το 1600. Μου είπαν για περιπου +10αλογα (απο χταπόδι μέχρι τελικό). ''Περίπου τα μισά άλογα απο καταλύτη μέχρι τελικό (270€) Είναι δύσκολη η θεση του καταλύτη για αλλαγή καθως και του 2ου λ. Χταπόδι αυτό που βάζουν στο rallye οπότε o 2os λ μετακινείται. Δεν χρειάζεται πρόγραμμα ή εκκεντροφόροι για να δουλεύει καλα το κιτ" |
kaisaras96 έγραψε: | ||
Aυτα μου τα ειχαν πει κι εμενα ηρθε δηλαδη το κιτ????ποσο κανει δεν μας γραφεις?????Μου ειχαν υποσχεθει οτι με τον καταλυτη που θα βαζουν δεν θα βγαζει σφαλμα antipolution! Δεν υπαρχουν μαγικες εξατμισεις..... |
Kouzman έγραψε: |
P.S. ηταν κανεις χτες Ribas...??? |
pugsang έγραψε: |
Συγνωμη αλλα δεν μιλησε κανενας για βουλωμενα μπεκα αλλα για πυρακια οπως λες και εσυ τα οποια ειναι καθαρα ζήτμα φτωχού μιγματος
Και δεν εισαι ο μονος Μηχανολογος εδω μεσα μαστορα......... |
Pughell έγραψε: |
Σχετικα με τα πυρακια,αν νομιζετε οτι ο knock sensor "μπαινει" τοσο ευκολα στο παιχνιδι,κανετε λαθος...Πρωτα το μοτερ θα κροταλισει 4-5 φορες καλα,λες και τα πυρακια παιζουν πιανο με τα πιστονια,και μετα θα κοψει αβανς ο knock sensor... ![]() Οσο για τις μαγικες εξατμισεις,εννοειται οτι δεν υπαρχουν...Το θεμα ειναι ποσο υποψηφια κοροιδα ειναι αυτα που θα παρουν τις χειροτερες απο αυτες... ![]() |
gavanas έγραψε: |
.... η διατομή ενός μπέκ μετά από καιρό έχει μειωθεί κατά ένα 5%. Κατά συνέπεια στον ίδιο παλμό - χρόνο ψεκασμού μπαίνει λιγότερη βενζίνη με τον ίδιο αέρα. Ο εγκέφαλος όμως διαβάζει από το λ που είναι στην εξαγωγή δυο άλλων κυλίνδρων που δουλεύουν κανονικά, και δεν αυξάνει το χρόνο ψεκασμού ώστε να το φέρει στα ίσια του. Ο knock sensor όμως του λέει : μάστορα έχεις πυράκια. ok, θα παίξω με το αβάνς. Και χαλάει τη ρύθμιση και στους άλλους κυλίνδρους. Αν βέβαια έχει τέτοια περιθώρια μεταβολής του αβάνς, γιατί αλλιώς έχεις και μειωμένη απόδοση στους τρείς και πυράκια στον τέταρτο.
|
kaisaras96 έγραψε: |
Αν υπαρχει κανας "πατρινος" μηχανικος να κανονησουμε κανα meeting |
Παράθεση: |
Στους περισσοτερους εγκεφαλους οταν παμε με τερμα γκαζι το σημα του λαμδα παει στα σκουπιδια κυριολεκτικα.
|
Παράθεση: |
Σε S3 που φοραει κορυφαιο μανατζμεντ αν καει το airflow meter δεν βγαζει σημα ο εγκεφαλος και ειναι να απορεις πως λειτουργει... |
Pughell έγραψε: | ||
Δυστυχως ουτε στον υπνο σου δεν συμβαινει ετσι...Κανενα μοτερ με ψεκασμο δεν μπορει να δουλεψει χωρις λ και αυτα που γραφουν τα περιοδικα ειναι εντελως μ@λ@κιες...Επισης σε καμια περιπτωση δεν βγαινει off. |
Pughell έγραψε: |
Κανενα μοτερ δεν δεν δουλευει χωρις μετρησεις απο τον λ γιατι θα σπασει λογο λαθος μιγματος...
...Εκτος και αν ξερετε καλυτερα απο τον προγραμματιστη της Sportec που προγραμματιζει Porsce,Audi και αλλα ταπεινα κουβαδακια... ![]() |
Roadrunner έγραψε: | ||
Εσενα προσωπικα σου εχει πει ο προγραμματιστης που λες οτι ο ΜΜ σε open loop παρακολουθει τον L; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Μητσο(Δημητριε) υπαρχει μια ειδικη αναλογια...Το επιπλεον καυσιμο σπαζει μοτερ ασχετα αν το εχετε ακουσει λιγες φορες...Το φαινομενο ειναι πολυ πιο εντονο σε αμαξια με turbo... ![]() Θεωρητικα ετσι οπως το λετε,το δικο μου αμαξι που εχει αγωνιστικο προγραμμα,δεν θα επρεπε να εχει καθολου σημα απο τον λ απο τις 3500 και μετα...Ελα ομως που δεν ειναι ετσι... ![]() |
Παράθεση: |
Το πλούσιο μείγμα ποτέ δεν έβλαψε κανέναν κινητήρα άμεσα. |
Pughell έγραψε: |
Καποια πραγματα δεν θα σας τα μαθουν ποτε στην σχολη...Το πλουσιο μιγμα δεν εχει σωστη καυση αφου δεν επαρκει ο αερας με αποτελεσμα αυτο που δεν καιγεται να "ξεπλενει" τον κυλινδρο και να περναει βενζινη στα λαδια με τα αντιστοιχα αποτελεσματα...Για αυτο και τα πουσαρισμενα μοτερ που δουλευουν με πλουσιο μιγμα λιωνουν πιστονια. ![]() Οταν λεω να εχει σημα εννοω οτι με τον τροπο που λετε αφου παρακαμπτει τον λ,τοτε θα επρεπε να εχω συνεχεισ φλογες σε καθε αλλαγη απο τις 5000 και πανω. |
Pughell έγραψε: |
Κανενα μοτερ δεν δεν δουλευει χωρις μετρησεις απο τον λ γιατι θα σπασει λογο λαθος μιγματος...
... ![]() |
kaisaras96 έγραψε: |
Δημητριε πολυ σωστη η αποψη σου για τα πυρακια μυριζομαι R&D |
petrskar έγραψε: |
1. ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΕΣΥ
2. ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ BODYKIT "ΕΒΑΛΕΣ" ΜΕΡΙΚΑ ΚΙΛΑ ΑΚΟΜΑ ΑΡΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΗΤΑΝ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕ? ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ? ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΑΤΕ? |
PHSYBORG έγραψε: | ||
1. Φιλτροχοανη κ τελικο Βeda !( μεσ την βδομαδα θα βαλω την χοανη σε (ιδιοκατασεκευη) βαρελακι-σκουπα μεσα με σωληνα απο μπροστα για κρυο αερα ! 2. Το bodykit ειναι πολυεστερας αλλα ελαφρυ Παντως εγω θα το ψαξω το θεμα χταποδι μολις τελειωσε με το bodykit ( αυριο μπαινουν τα πλαινα σποιλερ( τουμπανα ) κ next week αεροτομη τρελλη πανω στην μαμα ) Ανοιξαμε στην Λ.Καβαλας αλλα δυστυχως ειχε μια ψιλοκινηση κ 5ες δεν βαλαμε , ασε που πηγαινοντας στο meetin point ( φτασαμε σχεδον μαζι ) φαγαμε στη μουρη ενα κοματι πλαστικο που ηταν μες τη μεση του δρομου ! ΧΤΑΠΟΔΙ ( σουπια οπως λεει κ ο Poliths) εμενα μου φανηκε πολυ καλο ( ειδικα value for money ) αφου με 350e εφτασε τα 81 αλογακια ! |
PHSYBORG έγραψε: |
Kωστα ξαναδιαβασα το τοπικ ολο αλλα δεν ειδα πουθενα να λες τι χταποδι ειχες ( μαμα) !
|
PHSYBORG έγραψε: |
Ο καταλυτης ηταν πανω στη πολλαπλη η απο κατω? Απο οτι εχω καταλαβει ηταν απο κατω κ βγηκε ο ιδιος κ μπηκε στο BOSAL,ε ? |