PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 207 - θερμοκρασία νερού

Driver ///M - Τετ 09 Ιαν 2013, 01:38:23
Θέμα δημοσίευσης: 207 - θερμοκρασία νερού
Tώρα το χειμώνα παρατηρώ ότι στο αμάξι, όση ώρα και να το κινήσω, ο δείκτης της θερμοκρασίας νερού δεν φτάνει ποτέ στο 90 αλλά είναι γύρω στη μισή με μια γραμμή παρακάτω (γύρω στο 85 δηλαδή).

Κάτι τέτοιο είναι φυσιολογικό ή πάω για θερμοστάτη?
Διαφορά στην κατανάλωση βενζίνης πάντως, τουλάχιστον αισθητή, δε βλέπω.

Μιλάμε για 207 1.4 90hp.
vasilisalessia - Τετ 09 Ιαν 2013, 01:55:46
Θέμα δημοσίευσης:
σωστο ειναι νομιζω..
Driver ///M - Τετ 09 Ιαν 2013, 23:54:34
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
σωστο ειναι νομιζω..

Kαι σ'εσένα το ίδιο συμβαίνει?
Ρωτάω γιατί έχουμε ίδιο κινητήρα οπότε και ο θερμοστάτης λογικά ίδιος θα είναι.

Όταν κάνει κρύο είναι μονίμως λίγο κάτω απ'το 90 (80-85) ?
vasilisalessia - Πεμ 10 Ιαν 2013, 00:28:49
Θέμα δημοσίευσης:
ναι φιλε μου ετσι συμβαινει.αν ειναι πανω απο 70-75 δεν εχει κανενα προβλημα.εμενα ειναι στο 80-85.μονο σε κινηση θα ανεβει βεβαια...σταμτα ξεκινα..αλλα δεν υπαρχει προβλημα
Driver ///M - Πεμ 10 Ιαν 2013, 04:03:30
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
ναι φιλε μου ετσι συμβαινει.αν ειναι πανω απο 70-75 δεν εχει κανενα προβλημα.εμενα ειναι στο 80-85.μονο σε κινηση θα ανεβει βεβαια...σταμτα ξεκινα..αλλα δεν υπαρχει προβλημα

Ευχαριστω για την πληροφορηση!
bagos - Πεμ 10 Ιαν 2013, 19:29:10
Θέμα δημοσίευσης:
εχετε υποψην σας οτι αν δουλευετε κ το καλοριφερ,πεφτει πιο γρηγορα η θερμοκρασια(μιας κ το παρατηρειτε τωρα που ειναι χειμωνας) Wink
piratee - Τρι 20 Αύγ 2013, 12:46:05
Θέμα δημοσίευσης:
Γνωρίζει κανείς ο κωδικός Ρ2603 σε τι ακριβώς αναφέρεται??
Κάτι για αντλία ψύξεως κινητήρα είναι από ότι διάβασα. Η κλασική αντλία που χρειάζεται αλλαγή είναι??
Δεν μου ανεβάζει θερμοκρασία κ το αμάξι δουλεύει κανονικά αλλά η βλάβη παραμένει
reselie-206 - Τρι 20 Αύγ 2013, 12:49:41
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικά είναι η ηλεκτρική αντλία που κυκλοφορεί το νερό όταν σβήνεις το αμάξι...

Όταν το σβήνεις ακούς το 'κελαιδισμα' του νερού αν πάς κοντά το αυτί σου στο μοτέρ ή δεν ακούγεται τίποτα?
gew_ponos - Τρι 20 Αύγ 2013, 13:03:22
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε είναι το μοτεράκι (αντλία) ψύξης της τουρμπίνας, που όπως είπε και ο Τάσος λειτουργεί και μετά που θα σβήσεις το αυτοκίνητο. Εμένα το είχε βγάλει σαν σφάλμα, το έσβησα και τώρα λειτουργεί κανονικά. Μπορείς και να μην το αλλάξεις αν έχεις turbo timer ή αν δεν σβήνεις το αυτοκίνητο αμέσως μόλις παρκάρεις..100-150€ έχει αν θυμάμαι καλά.
king207cc - Τετ 21 Αύγ 2013, 01:50:13
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΛΛΑΞΕ ΤΗ!!! Cool
piratee - Τετ 21 Αύγ 2013, 06:03:16
Θέμα δημοσίευσης:
Γνωρίζει κανείς που είναι αυτή η αντλία κ αν αλλάζει εύκολα??
Driver ///M - Τετ 11 Σεπ 2013, 17:20:16
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 - θερμοκρασία νερού
Driver ///M έγραψε:
Tώρα το χειμώνα παρατηρώ ότι στο αμάξι, όση ώρα και να το κινήσω, ο δείκτης της θερμοκρασίας νερού δεν φτάνει ποτέ στο 90 αλλά είναι γύρω στη μισή με μια γραμμή παρακάτω (γύρω στο 85 δηλαδή).

Κάτι τέτοιο είναι φυσιολογικό ή πάω για θερμοστάτη?
Διαφορά στην κατανάλωση βενζίνης πάντως, τουλάχιστον αισθητή, δε βλέπω.

Μιλάμε για 207 1.4 90hp.

Απ'όταν άλλαξα φλάτζα πάντως, οι θερμοκρασίες που βλέπω όταν ζεσταθεί είναι 90 βαθμοί (ποτέ δεν πάει παρακάτω) και συχνά φτάνει και τους 95 (μισή γραμμή πάνω) όταν είμαι σε κίνηση, σε ανηφόρες (όχι πάντα μεγάλες) κλπ.
Παραπάνω δεν πάει γιατί ανοίγει το βεντιλατέρ.

Τελικά πότε δουλεύει σωστά, στις τωρινές θερμοκρασίες ή στις χαμηλότερες που είχα πριν αλλάξω φλάτζα?
Οποιος έχει παρόμοιο κινητήρα ας γράψει τι θερμοκρασίες νερού έχει συνήθως μήπως και βγει καμια άκρη.
vasilisalessia - Πεμ 12 Σεπ 2013, 10:14:19
Θέμα δημοσίευσης:
λογικο μου φαινεται εμενα.απλα οταν ειναι στους 97 και αναβει το βιτιλατερ μη το σβηνεις.περιμεν να πεσει στους 90 και μετα το σβηνεις.
Driver ///M - Πεμ 12 Σεπ 2013, 10:41:04
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
λογικο μου φαινεται εμενα.απλα οταν ειναι στους 97 και αναβει το βιτιλατερ μη το σβηνεις.περιμεν να πεσει στους 90 και μετα το σβηνεις.

Aυτο κανω παντα Βασιλη, απλα βλεπω οτι τωρα ο κινητηρας δουλςυει σε καπως πιο υψηλες θερμοκρασιες σε σχεση με παλια και δεν ξερω αν ετσι ειναι το σωστο.
Επειδη παντως τιποτα μεγαλες ανοδους δεν βλεπω, πιστευω πως προβλημα μαλλον δεν υπαρχει ετσι κι αλλιως.
Driver ///M - Πεμ 12 Σεπ 2013, 10:41:31
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
λογικο μου φαινεται εμενα.απλα οταν ειναι στους 97 και αναβει το βιτιλατερ μη το σβηνεις.περιμεν να πεσει στους 90 και μετα το σβηνεις.

Aυτο κανω παντα Βασιλη, απλα βλεπω οτι τωρα ο κινητηρας δουλςυει σε καπως πιο υψηλες θερμοκρασιες σε σχεση με παλια και δεν ξερω αν ετσι ειναι το σωστο.
Επειδη παντως τιποτα μεγαλες ανοδους δεν βλεπω, πιστευω πως προβλημα μαλλον δεν υπαρχει ετσι κι αλλιως.
vasilisalessia - Πεμ 12 Σεπ 2013, 14:49:19
Θέμα δημοσίευσης:
αν φτανει 97 ανοιγει και το αλλο βιτιλατερ και κυκλοφορουνε και τα υγρα στη μηχανη και κατεβαινει στους 90 εμενα μου φαινεται λογικο.σε κινηση..να μενει τουλαχιτον πανω απο 70-80 και οχι πανω απο 97.πανω απο 97 εκει να ανησυχεις..και λαδιου οχι πανω απο 95-97 αν θυμαμαι..
mpokos - Σαβ 30 Νοέ 2013, 00:34:01
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα φτανει γυρω στους 95 του ψυκτικου.κατι που οσο θυμαμαι παλια δεν το εκανε.και του λαδιου γυρω στους 95 με 98.ξερει κανεις τι μπορει να παιζει?
makis106 - Σαβ 30 Νοέ 2013, 01:54:57
Θέμα δημοσίευσης:
Στους 95 δεν νομιζω οτι ειναι φυσιολογικο, ποτε δεν εχει περασει τους 90 το δικο μου και νομιζω ουτε κανενος αλλου.
98 του λαδιου καλα ειναι, συνηθως καθεται στους 100-110.
βαλε το και σε ενα διαγνωστικο να διαβασει θερμοκρασιες να δεις, ισως το οργανο να λεει οτι να 'ναι...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr