PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - External σε 207 ΤΗP

leonidasthess - Σαβ 29 Δεκ 2012, 21:44:18
Θέμα δημοσίευσης: External σε 207 ΤΗP
Γεια χαρά παιδιά!

Σκέφτομαι να βάλω external στο 207 μου. Εννοείται οτι θα το βάλω απο την κάτω μεριά, για να μην τρυπήσω το καπό.

Το έχει κανει κανείς; Τι κόστος έχει;
Θα υπάρχει κάποια βελτίωση στην απόδοση;; Ευχαριστώ!!
chris_207 - Σαβ 29 Δεκ 2012, 22:08:04
Θέμα δημοσίευσης:
καταρχην φιλε για πες μας το αμαξι σου ειναι big turbo???για μπει external χρειαζεσε χταποδι εχεις?και σιγουρα μεγαλη τουρμινα γιατι με την μαμα δεν θα ακουγετε καθολου..
leonidasthess - Σαβ 29 Δεκ 2012, 22:42:59
Θέμα δημοσίευσης:
Προς το παρόν είμαι μαμα, δεν έχω τίποτα..απλα ρωτάω αν κάνει όντως δουλειά το external.

Πρέπει να αλλάξω τουρμπίνα για να βάλω external?
Argiroslm - Σαβ 29 Δεκ 2012, 23:17:17
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα φιλε μου!!!μπαινει και σε μαμα χταποδι...και με μαμα turbo...αλλα χρειαζεσαι και boost controller!!! Wink
puglover - Κυρ 30 Δεκ 2012, 00:42:41
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ειναι απαραιτητο το boost controller,μπορει να δουλεψει και μεσω Ν75.Θεωρητικα μπαινει χωρις να χρειαζεσαι καν καινουργια πολλαπλη.Και πανω στο DP μπαινει.Aν δεν εχεις τουλαχιστον τουρμπινα-υβριδιο απο RC και φουλ περιφερειακα κατα τη γνωμη μου δεν αξιζει να ασχοληθεις με external.
Argiroslm - Κυρ 30 Δεκ 2012, 01:51:44
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι φιλε μου απαραιτητο μιας και η n75 δουλευει υποπιεση!!!δεν μπαινει πανω στο down pipe μιας και το πορτακι της wastegate ειναι μαζι με την φτεροτη εξαγωγης....ωστε να γινεi screaming pipe!!!πρακτικα μπαινει στην μαμα πολλαπλη!!!
recife_rallye - Κυρ 30 Δεκ 2012, 02:09:42
Θέμα δημοσίευσης:
1ον Το εξτερναλ μπαινει ΠΑΝΤΑ πριν τη τουρμπινα.Ειναι ''το γκαζι'' της τουρμπινας.

2ον Το external λειτουργει με εντολη πιεσης,οποτε αν παρετε ενα,ξεχνατε τη ν75 και ριχνετε στη χειροτερη κανα 50αρι για ενα σοβαρο μηχανικο boost controller σε περιπτωση που δεν εχετε χρηματα για ηλεκτρονικο τυπου greedy.

3ον Απο πλευρας αποδοσης,ολα εξαρτωνται απο το ειδος-σχεδιασμο του d/p και του μαντεμιου της τουρμπινας.
Για παραδειγμα αν εχετε μαμα τουρμπινα και βελτιωμενο d/p αλλα με ιδια πατουρα,τοτε θεωρητικα,εαν μπορουσατε να φτιαξετε external θα ειχε διαφορα
Πρακτικα ομως ξεχαστε το για μαμα τουρμπινα και οποιος το εκανε,εκανε μεγαλη μαλ***α(με το συμπαθειο κιολας) και αν εχει αμφιβολιες μπορουμε να το αναλυσουμε.

Παμε στα bt..Στα μεχρι στιγμης 207 bt που γνωριζω οπου οι εφαρμογες ειναι με τουρμπινες σταθερης ροης,οπως οι td05-6 και οι garrett,εχουν ενσωματωμενες τις internal w/g στα μαντεμια τους χωρις διαχωριστη.Οταν ομως η τουρμπινα πιασει την απαιτουμενη πιεση της και το boost controller ανοιξει την w/g τοτε τα καυσαερια της gate και της φτερωτης διασταυρωνονται με αποτελεσμα κοψιμο ροης και πτωση αποδοσης.
Se αυτες τις περιπτωσεις επιβαλλεται το external η εναλλακτικα μπορειτε να βαλετε αυτο http://www.perrinperformance.com/shared/images/products2/downpipes/diverter01.jpg.
Και τα δυο διαχωριζουν τα καυσαερια της φτερωτης απο τα καυσαερια της wastegate με αποτελεσμα ομαλη ροη και επιπλεον αποδοση ειδικα στις ψηλες στροφες.
Εαν ομως εχετε ηδη τουρμπινα με μαντεμι το οποιο εχει διαχωριστη(οπως αυτο http://www.google.gr/imgres?q=turbine+housing+with+diverter&start=194&hl=el&newwindow=1&sa=X&tbo=d&tbm=isch&tbnid=v6p3k8Me1H3eWM:&imgrefurl=http://www.lancershop.com/customer/product.php%3Fproductid%3D862%26cat%3D240%26page%3D&docid=8FOWn-uaQ5rPzM&itg=1&imgurl=http://www.lancershop.com/customer/image.php%253Fid%253D502%2526type%253DD&w=325&h=245&ei=kYHfUKnrJoKF4ASM7oGAAw&zoom=1&iact=hc&vpx=346&vpy=4&dur=121&hovh=195&hovw=259&tx=166&ty=147&sig=103080001001541733383&page=23&tbnh=125&tbnw=177&ndsp=11&ved=1t:429,r:3,s:200,i:13&biw=734&bih=325) τοτε το external θα ηταν μια ανουσια κινηση που θα περιοριζοταν μονο στο ηχητικο κομματι της υποθεσης..
SAKIS-LEMANS - Κυρ 30 Δεκ 2012, 09:25:57
Θέμα δημοσίευσης:
Από ότι κατάλαβα, είναι αδιάφορο αν θα μπεί external με μαμα τουρμπίνα, καθώς τα καυσαέρια εκκενόνονται επαρκώς ώστε να μην υπάρχει πτώση απόδοσης. Ιδίως αν έχεις κανα 63 ή 70 downpipe.

Ίσως όμως απο θέμα ήχου να αξίζει η αιμοδοσία....

An external wastegate is a separate self-contained mechanism typically used with turbochargers that do not have internal wastegates. An external wastegate requires a specially constructed turbo manifold with a dedicated runner going to the wastegate. The external wastegate may be part of the exhaust housing itself. External wastegates are commonly used for regulating boost levels more precisely than internal wastegates in high power applications, where high boost levels can be achieved. External wastegates can be much larger since there is no constraint of integrating the valve or spring into the turbocharger and turbine housing. It is possible to use an external wastegate with an internally gated turbocharger. This can be achieved through a specially designed bracket that easily bolts on and restricts the movement of the actuator arm, keeping it from opening.

Another route involves welding the internal wastegate shut which permanently keeps it from opening, but failure of the weld can allow it to open again.

Και may the Force be with us!
bagos - Κυρ 30 Δεκ 2012, 10:01:13
Θέμα δημοσίευσης:
αποτι φαινεται,λεφτα για παπαριες υπαρχουν.... Laughing Laughing Laughing
ας πω κ εγω τη ταπεινη μου γνωμη.....πρωτα απολα για Β.Τ μεχρι 1.4bar max πιεση,δε νομιζω οτι χρειαζεται,κ γιαυτο δεν ειχα μπει κ εγω σε αυτη τη διαδικασια.με ενα καλο κ σωστο dp,φευγουν σωστα τα καυσαερια,οποτε τζαμπα η φασαρια που θα κανει κ θα σου κατσει κανενα καλο 350αρι 20ντ διπλα κ δε 8α ξερεις απο που σου ηρθε.η ταπεινοτητα δεν εβλαψε κανεναν,αλλα αν εισαι καγκουροβιος(καλη ωρα σαν εμενα Laughing )το κανεις,χωρις να περιμενεις να δεις καμια τρελη διαφορα.
κατα τη ταπεινη μου γνωμη,θα βοηθουσε πολυ περισσοτερο μια "υβριδικη" που λογο μικρου μαντεμιου,δυσκολευεται να διωξει τα καυσαρια,οποτε,πιστευω,οτι θα βοηθουσε αν ειχαν μια αλλη εξοδο μερικα απο αυτα.βεβαια το κοστος δε θα συμφερε,επομενως.... Crying or Very sad
ο μονος λογος που χρησιμοποιουν εξτερναλ ειναι για να διαχειριστουν μεγαλες πιεσεις,που οι μαμα w/g δε μπορουν,η λογο μαλακου ελατηριου,τη ριχνουν.τα υπολοιπα περι καυσαεριων κτλ,με ενα σωστο dp,διωχνεις σωστα τα καυσαερια Wink
SAKIS-LEMANS - Κυρ 30 Δεκ 2012, 11:27:31
Θέμα δημοσίευσης:
Χε χε! Λεφτα δεν υπαρχουν κουβεντα να γινεται!
SAKIS-LEMANS - Κυρ 30 Δεκ 2012, 12:46:08
Θέμα δημοσίευσης:
Χε χε! Λεφτα δεν υπαρχουν κουβεντα να γινετε!
leonidasthess - Δευ 31 Δεκ 2012, 18:59:35
Θέμα δημοσίευσης:
Εν τέλει ρε παιδιά, πιο είναι το συμπέρασμα?

Ενα μαμα THP αν φορέσει external τι κέρδος θα έχει? Πόσο κόστος έχει?
recife_rallye - Δευ 31 Δεκ 2012, 19:29:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδι κινεζικα μιλαμε? Laughing
Δεν μπαινει εξτερναλ σε μαμα και να εμπαινε δεν υπαρχει λογος....
ParisMcridis - Δευ 31 Δεκ 2012, 19:58:42
Θέμα δημοσίευσης:
Απλα και ομορφα γιανα καταλαβεις.Βρες καποιον που εχει δωσει πολλα λεφτα και εβαλε external σε Corsa opc με μαμα τουρμπο.Ρωτα τον αν κερδισε κατι εκτος απο ηχο και αν αξιζε τα λεφτα του να ακουσεις και μια αλλη γνωμη γιατι 207 δε θα βρεις να το εχει κανει.Και ολα αυτα σε φουλ πρωτο σταδιο με σφυρια.Τσαμπα ο κοπος.
bagos - Δευ 31 Δεκ 2012, 20:14:47
Θέμα δημοσίευσης:
Τα κορσα έσπαγαν ρε στα 215 άλογα Laughing
Για να βάλεις εξτερναλ σε μαμα τούρμπο,υπολόγισε κανενα 350αρι τουλάχιστον για "λουκανικο",πράμα που είναι χειρότερο από τη μαμα πολλαπλή,κανένα 100αρι ο μηχανικός λύσε-δεσε τουρμπίνα συν οτι δώσεις για το εξτερναλ.απόδοση δε θα δεις πάντως με τη μαμα τουρμπίνα,οπότε τα λεφτα είναι πολλά για "ήχο" κ μόνο Wink
ParisMcridis - Δευ 31 Δεκ 2012, 20:33:47
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ρε αλλα οταν τα εκαναν σφυρια ηταν οκ.Πρεπει να ειναι σπανιο corsa φουλ 1 σταδιο ασπαστο...πρεπει να μπει σε μουσειο.
bagos - Δευ 31 Δεκ 2012, 21:03:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ελα ντε,κ παράπονιομαστε εμείς που αντέχουν 300ps κλειστό μοτερ Laughing
vaggelisgr - Δευ 10 Φεβ 2014, 12:19:15
Θέμα δημοσίευσης:
Nα ρωτησω κατι παιδες, μπορει καποιος με ενα pm εστω να μου πει πως μπορω να βαλω σε big turbo με μαμα πολλαπλη external κατευθειαν χωρις χταποδι?
Τωρα δουλευω προχειρα με το wastegate της μεγαλης τουρμπινας αλλα μαλλον ειναι υποχρεωτικο οσο και αν το ανεβαλα τοσο καιρο λογω φαμιλιας..
Απλα να καταργησω w/g και να βαλω στη μαμα πολλαπλη απευθειας ενα καλο external,να σημειωσω οτι ν75 κτλ εχουν καταργηθει εδω και πολυ καιρο και δουλευω με greedy boost controller για πιεσεις απο 1.7 ως 1.9..
Aπλα να ξερω τι και πως για να αποφυγω τα χταποδια κτλ..
Καποιος ειχε αναφερει οτι ισως ετσι απευθειας μπορει να βρισκει στο καπο και να μην κλεινει αυτο..ισχυει κατι τετοιο?
Για δωστε λεπτομερειες οποιος γνωριζει..
vaggelisgr - Τρι 11 Φεβ 2014, 12:10:39
Θέμα δημοσίευσης:
Πανε οι καλες εποχες που δεν προλαβαινες να γραψεις και ειχες ηδη απαντησεις..
Καταραμενη κριση μας εξαφανισες ..... Sad
king207cc - Τρι 11 Φεβ 2014, 17:14:31
Θέμα δημοσίευσης:
vaggelisgr έγραψε:
Πανε οι καλες εποχες που δεν προλαβαινες να γραψεις και ειχες ηδη απαντησεις..
Καταραμενη κριση μας εξαφανισες ..... Sad


Κανε υπομονη έρχεται η ανάπτυξη οπότε κάποιος θα σου απαντήσει.
reselie-206 - Τρι 11 Φεβ 2014, 17:30:01
Θέμα δημοσίευσης:
θέλει αντάπτορα ανάμεσα σε τουρμπίνα και πολλαπλή αλλα δε νομίζω πως θα χορέσει αλλα και ΑΝ χωρέσει αυτό προυποθέτει αλλαγή στη θέση της τουρμπίνας με όλα τα επακόλουθα
vaggelisgr - Τρι 11 Φεβ 2014, 18:55:57
Θέμα δημοσίευσης:
Οσο για την αναπτυξη ας μην ανεφερθουμε καλυτερα αστο φιλε..
Ειχα μια αισθηση και θυμομουν οτι γινεται και χωρις χταποδι μιας και αυτο δεν μου προσφερει και πολλα στην τελικη και ηθελα το εξτερναλ πανω στη μαμα πολλαπλη για να μην πνιγεται απο τα καυσαερια..αν εχει καποιος αλλος αλλη γνωμη περι του θεματος η απο προσωπικη εμπειρια του ας γραψει..ειναι αλλη φαση το ρημαδι το εξτερναλ....αν υπαρχουν γνωμες διαφορετικες δεκτες και περιμενω νεα μηνυματα..
recife_rallye - Τρι 11 Φεβ 2014, 20:43:31
Θέμα δημοσίευσης:
Βαγγελη αν θελεις να το κανεις σωστο πρεπει να κανεις χταποδι.
Για ανταπτορα πανω στην πολλαπλη δεν ξερω αν φτανει ο χωρος,αλλα και να φτανει δεν θα δουλεψει οπως πρεπει να δουλευει ενα σωστα τοποθετημενο external και ο λογος ειναι απλος.Δεν θα μπορεις ποτε να περασεις bypass τα καυσαερια ομοιομορφα και απο τους 4 κυλινδρους.Ειναι τετοια η γεωμετρια της πολλαπλης που δεν θα γινεται σωστη εκκενωση.
Αληθεια με τετοιες πιεσεις που δουλευεις εχεις water injection να προστατευτεις απο πυρακια?
vaggelisgr - Τρι 11 Φεβ 2014, 23:43:44
Θέμα δημοσίευσης:
Λευτερη εχω μεθανολες της ΑΕΜ και μεχρι στιγμης σηκωσαμε δοκιμαστικα 1.9 και το αμαξι υπακουσε μια χαρα, αν εξαιρεσεις το κολαρο στην πεταλουδα που εκανε μπουφ.. Twisted evil
Ναι οκ με το χταποδι δεν το γλυτωνουμε εμεις τελικα με τα big turbo απλα ειπα μηπως ταιριαζε ετσι μιας και πλεον ολα τα λεφτα τωρα μου τα τρωει η μπεμπα μου..και δεν εννοω bmw..
Aπλα το αμαξι δεν το αποχωριζομαι ποτε εστω και αν πλεον βγαινει πιο αραια εξω και λειτουργει σαν boy toy μιας και υπαρχει και το αμαξι της γυναικας για τα καθημερινα.
Απλα φαντασου καποτε απο αθηνα μου ζητησαν 700 ευρω για χταποδι συν external με το εξατμισακι εφευγε πανω απο 1000..και το αφησα με μαμα πολλαπλη και απλα ριξαμε πιεση..τωρα εχω over 1.76 και σταθερο 1.65.
Απλα με το external θα παιρνα το μαξιμουμ απο το set up αυτο.
saikoe_39 - Τετ 12 Φεβ 2014, 09:11:08
Θέμα δημοσίευσης:
Koιτα να δεις και με 350 ευρω φτιάχνεις λουκάνικο...το θεμα ειναι να αντέξει..!!!
Στην μαμα πολλαπλη μπορεις να βαλεις εχτερναλ...το θεμα ειναι παλι ομως οτι με 1.9 πιεση κάνεις δεν ξερεις εαν θα αντέξει η οχι..!!!!


Εχτερναλ στην μαμα τουρπινα βαζεις και για εναν ακόμα λογο..θερμοκρασια καυσαεριων..για οσους εχουν θεμα...πχ με μεγαλα υβριδια..και στεγνα μιγματα....διοτι εχει μεγαλη διαφορα ολη αυτη η μαζα απο καυσαερια να ξεσπάει και να πρέπει να περασει απο το μικρο μαντεμι και το παλι κουτσικο wastegate..και ειναι αλλο μια Χ σημαντικη ποσοτητα να την κανει απο την πισω πορτα..!


Recife στο 1.9 δεν κανει πυρακια...στου σαμερ τουλάχιστον μεχρι 1.87 που το πηγαμε με τον Salex ουτε πυρακια εκανε..ουτε τπτ...


Βαγγελη Αθηνα ειναι..???λευκο 207 με braid ζαντες.?
vaggelisgr - Τετ 12 Φεβ 2014, 10:30:30
Θέμα δημοσίευσης:
Κώστα καλημέρα καταρχήν, για το λουκάνικο που είπες οκ αλλα σαν κατασκευή δεν ειναι και τόσο της προκοπής είναι άλλης εποχής τεχνολογία..
Αν ήταν να μπλεχτώ θα γίνει με χταπόδι σωστά εν τέλει.
Όντως απο πυράκια μέχρι και με ακουστικά σαν τους γιατρούς το ακούγαμε και γω δεν το πίστευα που έχει φτάσει το θέμα..
Απο αθήνα δεν είναι, αν και παλιότερα κατέβαινα συχνά, ναι μεν λευκό αλλά με μαύρες - κόκκινο team dynamics και ένα σωρό άλλα έξτρα μέσα και έξω όπως carbon καπό με αεραγωγό, διαχύτες κτλ..
Απλά τα ελάχιστα που έμειναν να γίνουν στο αμάξι είναι τσουχτερά πλέον για τις εποχές μας..βέβαια και έτσι κυκλοφορεί..Wink
Από λεφτά ξέφυγε άστα να πάνε, αλλά το κουσούρι δεν κόβεται...
Όποιος έρθει πρός δυτική Ελλάδα και στα περίχωρα θα χαρώ να κεράσω καφεδάκι και βόλτα στα όμορφα Γιάννενα.
saikoe_39 - Τετ 12 Φεβ 2014, 11:08:42
Θέμα δημοσίευσης:
Kοιτα να δεις...ειπες για κοστος..για αυτο σου ανάφερα το λουκάνικο..!!
Απο την αλλη ενα χταποδι εαν δεν ειναι σωστα σχεδιασμενο..εκτος του οτι θα σπαει μονιμα..αντι να κερδίζεις θα χάνεις...οτι πληρώσεις παίρνεις...
Το λουκανικο ειναι κατι πολυ πιο απλο....φτηνο και ευκολο..(και εγω εαν μπω στην διαδικασία χταπόδι θα φτιαξω..απλα ξερω οτι θα μου τον ακουμπήσουν στην τιμη)

Γιαννενα μια χαρα..πουλησα την Gtx μου σε ενα παιδι απο τα Γιαννενα πριν μια βδομαδα..!!
vaggelisgr - Τετ 12 Φεβ 2014, 11:57:25
Θέμα δημοσίευσης:
Αχ Κωστα Κωστα μας ανεβαζεις τον ανταγωνισμο στην περιοχη και μας δινεις τροφη για πατηματα κ αλλα...θυμα της κρισης και συ και την εδωσες? ολα καλα φιλε...για χταποδι θα παμε τελικα αν παμε..απλα αν ξερει κανεις και εχει φτιαξει καπου ας αναφερει εντυπωσεις και τιμες για big turbo να παιρνουμε μυρωδια και οι υπολοιποι να παμε στα δοκιμασμενα και οχι να λεμε βοηθα παναγια μου Wink , μιας και σε αυτα τα λεφτα που λενε δεν ειμαστε για αποτυχημενα πειραματα..
saikoe_39 - Τετ 12 Φεβ 2014, 13:06:57
Θέμα δημοσίευσης:
Για να ασχοληθεί καποιος που εχει γνώσεις να σου φτιάξει οκταπους με σωστα μετρημένο μηκος άυλων,εξυπνη-σωστη γωνια στα κολλεκτορς κλπ..και πανω απο ολα σωστη στήριξη για να μην σπαει καθε λιγο... θα σου ζητησει σιγουρα πανω απο 500-600 ευρω..!!!

Απλα για να εισαι σιγουρος 100% οτι δεν θα σου κανει παπατζα κατσε διαβασε τα βασικα και μετα προχωρα..!!!

Εαν δεν εχεις σκοπο για πανω απο 340-350 αλογα...μεινε την μαμα πολλαπλη..ο Vagos εχει δικιο που το λεει...

Την τουρπινα την έδωσα γιατι ηταν τεράστια για αυτο που θελω...
Καλύτερα υβρίδιο..οχι αναγκαστικά το μαμα τουρμπο....τεσπα
vaggelisgr - Τετ 12 Φεβ 2014, 14:36:28
Θέμα δημοσίευσης:
Μεχρι τα αλογα που λες υπολογιζω Κωστα, να τελειωσω τα μαμα τα μπεκ , απλα η μαμα η ρημαδα η πολλαπλη δεν εχει το external που θελω, οποτε αφου θελω και αυτο θα χρειαστει και το χταποδι και φυγαμε ξανα ψηλα..
Mεγαλη αλλαγη παντως απο gtx σε υβριδιο εμενα θα μου κακοφαινοταν καπως.. Sad
You know better..
saikoe_39 - Τετ 12 Φεβ 2014, 15:02:29
Θέμα δημοσίευσης:
Νομιζω οτι με ενα λουκανικο 300-350 ευρω κανεις την δουλεια σου πολυ καλα..χωρις κοπο κλπ....

Την Gtx δεν την εβαλα ποτε...λαθος αγορα...
Οποιος εχει big turbo μεχρι 360 αλογα εαν οδηγήσει το αυτοκινητο μου με σιγουρια θα του κακοφανει το δικο του μετα..!!!
bagos - Τετ 12 Φεβ 2014, 15:31:04
Θέμα δημοσίευσης:
Αφηνεις μαμα πολαπλη,κ αγοραζεις καινουριο μαντεμι χωρις πορτακι w/g κ θεση-αναμονη για εξερναλ στο μαντεμι πανω.αρκει να βρεις χωρο να μπει το εξτερναλ Wink
recife_rallye - Τετ 12 Φεβ 2014, 16:29:46
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν υπαρχει τετοιο για td βαγγελη.Αλλα και να υπηρχε δεν εχει χωρο για κατι τετοιο.το χα ψαξει.
Βαγγελη (απο γιαννενα) αν θελεις να φτασεις με αυτα που εχεις,στο να τελειωσεις τα μπεκ,υπαρχει λυση και πολυ πιο φτηνη μαλιστα απο το χταποδι.Λεγεται εκκεντροφοροι.Με φουλ ανοιχτα τα μπεκ τα τελειωνω στο 1.5b και με υπεροχο στροφαρισμα και ηχο.
ΕρωτηΞη..με 1.8-9 πιεση που δουλευες με μεθανολες,πως γινεται να μην τελειωνες τα μπεκ.Υποπτο μου ακουγεται για τη ροη του μοτερ σου Confused
vaggelisgr - Τετ 12 Φεβ 2014, 17:12:53
Θέμα δημοσίευσης:
Λευτερη ο βαγγος ξερει οτι δε φοραω td για αυτο το λεει..
Τωρα για τα μπεκ που λες και βλεποντας το hallmeter της aem που εχω μεσα τα μπεκ ηταν στο οριο να φυσσαν αερα...για αυτο και δεν το ζορισαμε αλλο και προτιμησαμε σαν προσωρινη λυση να το δουλεψουμε οπως ειπαμε αυτες τις πιεσεις..εξαλλου λευτερη μικρα μυστικα εχουμε ολοι μας...βαγγο δεν βλεπω να χωραει στη μαμα την πολλαπλη οποτε πειτε κανα μαστορα της προκοπης και πεπειραμενο σε vf πατημα..
Oσο για το υβριδιο κωστα επιλογες ειναι αυτες και εχουν ξαναανεφερθει αυτα που θελει ο καθενας να το δουλευει και πως.. Wink
leonidasthess - Τρι 03 Φεβ 2015, 15:12:21
Θέμα δημοσίευσης:
Επαναφέρω το Θέμα, διότι το αμάξι μεγάλωσε, εγινε 220 άλογα με τουρμπίνα υβρίδιο απο RC, downpipe, intercooler απο Cupra, πρόγραμμα απο etunes και εισαγωγή!

Τι γίνεται με το external τωρα; Αξίζει να μπει;
Samer - Τρι 03 Φεβ 2015, 15:28:21
Θέμα δημοσίευσης:
leonidasthess έγραψε:
Επαναφέρω το Θέμα, διότι το αμάξι μεγάλωσε, εγινε 220 άλογα με τουρμπίνα υβρίδιο απο RC, downpipe, intercooler απο Cupra, πρόγραμμα απο etunes και εισαγωγή!

Τι γίνεται με το external τωρα; Αξίζει να μπει;


220? με υβριδιο? Εισαι σιγουρος για αυτο που λες?
reselie-206 - Τρι 03 Φεβ 2015, 15:45:31
Θέμα δημοσίευσης:
Samer έγραψε:
leonidasthess έγραψε:
Επαναφέρω το Θέμα, διότι το αμάξι μεγάλωσε, εγινε 220 άλογα με τουρμπίνα υβρίδιο απο RC, downpipe, intercooler απο Cupra, πρόγραμμα απο etunes και εισαγωγή!

Τι γίνεται με το external τωρα; Αξίζει να μπει;


220? με υβριδιο? Εισαι σιγουρος για αυτο που λες?


Προφανώς εννοεί οτι στη τουρμπίνα του Gt έβαλε φτερό RC
saikoe_39 - Τρι 03 Φεβ 2015, 15:50:04
Θέμα δημοσίευσης:
leonidasthess έγραψε:
Επαναφέρω το Θέμα, διότι το αμάξι μεγάλωσε, εγινε 220 άλογα με τουρμπίνα υβρίδιο απο RC, downpipe, intercooler απο Cupra, πρόγραμμα απο etunes και εισαγωγή!

Τι γίνεται με το external τωρα; Αξίζει να μπει;


δινω χταποδι με εχτερναλ κομπλε...1250 euros
leonidasthess - Τρι 03 Φεβ 2015, 15:52:11
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα παιδιά,
Είναι ακριβώς το ίδιο με το stage 2 που υπάρχει στο σιτε των etuners!

Με το external τι γίνεται;
Samer - Τρι 03 Φεβ 2015, 16:14:52
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
leonidasthess έγραψε:
Επαναφέρω το Θέμα, διότι το αμάξι μεγάλωσε, εγινε 220 άλογα με τουρμπίνα υβρίδιο απο RC, downpipe, intercooler απο Cupra, πρόγραμμα απο etunes και εισαγωγή!

Τι γίνεται με το external τωρα; Αξίζει να μπει;


δινω χταποδι με εχτερναλ κομπλε...1250 euros


Βαλε κ τη τουρμπινα στη πηρα εγω.. Very happy Very happy Very happy
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr