Bill207 έγραψε: |
επαναφέρω το θέμα.
συνεχίζει να δυσκολεύεται πολλές φορές να πάρει μπρος και όχι όταν είναι πρωί (δηλαδή είναι κρύο) μπορεί να το έχω σβήσει μόλις, και μετά από 5 λεπτά να μην πάρει με την 1η. αλλά με την 2η φορά παίρνει κατευθείαν! (χωρίς να "δυσκολευτεί" καθόλου) το είδε ένα φιλαράκι που έχει ένα C2 και μου είπε ότι παίζει να έχει θέμα και η μίζα. ιδέες;;; |
gew_ponos έγραψε: |
Sam αν έχει πρόγραμμα και κάνει σκασίματα το πρωί σε κρύα εκκίνηση τι μπορεί να είναι; Εμένα χωρίς προβλήματα εκκίνησης το κάνει καμιά φορά |
Samer έγραψε: | ||
Εχεις προγραμμα; Οταν παιρνει μπρος, κανει σκασιματα στην εξατμιση τα πρωτα 20-30 δευτερολεπτα; (Πρωι αυτο) |
Samer έγραψε: | ||
Αντλια υψηλης. Τωρα εξαρτατε απο πολλα. Η πρωτη αντλια εμενα κλαταρε απο χρηση και χλμ. Η δευτερη αντλια αρχισε να κανει κολπα το πρωι λογο προγραμματος. (Βενζινη παντα 100αρα απο τον ιδιο βενζινα και δεν ειχα ποτε θεμα εκει). Αλλαχτηκαν καποια πραγματα και εστρωσε. Εσενα μπορει να ειναι απο προγραμμα, κακη βενζινη, η απλα αρχιζει και κλαταρει σιγα σιγα. Σκασιματα το πρωι και ρελαντι να παιζει ανω κατω ειναι η αντλια |
recife_rallye έγραψε: |
Epeidh ομως πολλοι απο δω μεσα εχουν βγαλει προβλημα στην αντλια και οι καιροι ειναι δυσκολοι πλεον,εχει προσπαθησει κανεις να βγαλει την ηλεκτροβανα της (χαλασμενης) αντλιας να δει αν χρειαζεται καθαρισμα και αν λυνεται το θεμα με αυτο τον τροπο? |
Bill207 έγραψε: |
εγώ πάντως όσες φορές το πήγα αντιπροσωπεία για αυτό το θέμα,
πάντα μου ελεγαν ότι δεν είδαν τιποτα ύποπτο (εκτός αν δεν είδαν καθόλου ![]() ούτε λεφτά δεν θέλουν να πάρουν; ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Yparχει περιπτωση να εχουμε απωλεια δυναμης παιξιμο στο ρελαντι και LTFT στο -20% απο air leak στο συστημα εισαγωγης ΜΕΤΑ το πρωτο map sensor? |
recife_rallye έγραψε: |
Yparχει περιπτωση να εχουμε απωλεια δυναμης παιξιμο στο ρελαντι και LTFT στο -20% απο air leak στο συστημα εισαγωγης ΜΕΤΑ το πρωτο map sensor? |