PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 207 - Παίζει στο Ρελαντί - Δυσκολία Εκκίνησης κινητήρα

Bill207 - Πεμ 13 Δεκ 2012, 12:38:41
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Παίζει στο Ρελαντί - Δυσκολία Εκκίνησης κινητήρα
Καλησπέρα παιδιά
Έχω ένα Peugeot 207 1,4 με τα 95hp του 2008 με 109.000χλμ
Έχω προσέξει ότι πολλές φορές τον τελευταίο καιρό το αυτοκίνητο παίζει αρκετά στο ρελαντί (καμιά φορά φαίνεται και στο στροφόμετρο). Σαν να πατάω στιγμιαία το γκάζι.
Επίσης δυσκολεύεται πολλές φορές να πάρει μπρος (αλλά παίρνει).

Τι μπορεί να φταίει;
Βενζίνη; Ή κάτι παρόμοιο;
vasilisalessia - Πεμ 13 Δεκ 2012, 12:47:11
Θέμα δημοσίευσης:
μπουζι ποτε αλλαξες τελευταια φορα?
Bill207 - Πεμ 13 Δεκ 2012, 12:48:49
Θέμα δημοσίευσης:
στα 100.000χλμ
vasilisalessia - Πεμ 13 Δεκ 2012, 13:16:06
Θέμα δημοσίευσης:
πεταλουδα καθαρισες?μαπ?φιλτρο?βγαλε μια τα μπουζι και δες σε τι κατασταση ειναι...βγαλε τα μια φωτο και ποσταρε την εδω να τη δουνε και τα παιδια..για να δεις τη κατασταση των καυσεων σου και αν φταιει βενζινη η αν εχεις κανα μπεκ που ισως να θελει ξεβουλωμα..μετα μπορεις σαν πρωτη βαση να βαλεις 100αρα να το κυνηγησεις λιγο και να κοιταξεις μπουζι.αναλαγα με τη κατασταση τους βλεπεις..αλλα συνηθως ειναι θεμα εισαγωγης αερα ηλεκτρονικης διαχειρησης της καυσης απο καποιο μαπ η απο κακη καυση λογω βενζινης η μπεκ.
Bill207 - Πεμ 13 Δεκ 2012, 14:07:29
Θέμα δημοσίευσης:
το φίλτρο καθαρίστηκε και αυτό στα 100
τώρα για πεταλούδα & μαπ που λες, πέτυχες σε άνθρωπο που από μηχανικά ξέρει τα βασικά.
Σε λίγα χλμ θα το πάω για αλλαγή λαδιών.
Τι να του πω να προσέξει περισσότερο;
vasilisalessia - Πεμ 13 Δεκ 2012, 15:13:32
Θέμα δημοσίευσης:
ξεκινα απο το να αλλαξεις και να βαλεις καμμια 100αρα βενζινη για κανα 2 γεμισματα και εαν βλεπεις οτι συνεχιζει τοτε οταν πας στον μηχανικο σου πες του να καθαρισει μαπ και πεταλουδα και να κοιταξετε τα μπουζι να τα δειτε και βγαλε τα και μια φωτο.?εχεις φιλτρο σπορ τυπου kn bmc να φανταστω???
Bill207 - Πεμ 13 Δεκ 2012, 16:27:36
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλτρο kn στο φιλτροκούτι μέσα
vasilisalessia - Πεμ 13 Δεκ 2012, 16:30:49
Θέμα δημοσίευσης:
οκ ψαξε τα αλλα που σου εγραψα..βενζινη κλπ...σα πρωτη δοση και βλεπεις
Aggelos-306 - Πεμ 13 Δεκ 2012, 17:08:34
Θέμα δημοσίευσης:
Πήγαινε αντιπροσωπία κ βάλτω στο διαγνωστικό. Πιστεύω θα το δεις αν έχει κάπου πρόβλημα. Με τις βενζίνες δε θα λυθεί το πρόβλημα αν ήταν θα στο έκανε από την αρχή. Smile
kostasvti - Τετ 09 Ιαν 2013, 19:46:30
Θέμα δημοσίευσης:
Το δικό μου λύθηκε με αλλαγή αισθητήρα εκκεντροφορων.
Bill207 - Δευ 23 Δεκ 2013, 15:31:08
Θέμα δημοσίευσης:
επαναφέρω το θέμα.
συνεχίζει να δυσκολεύεται πολλές φορές να πάρει μπρος
και όχι όταν είναι πρωί (δηλαδή είναι κρύο)
μπορεί να το έχω σβήσει μόλις, και μετά από 5 λεπτά να μην πάρει με την 1η.
αλλά με την 2η φορά παίρνει κατευθείαν! (χωρίς να "δυσκολευτεί" καθόλου)

το είδε ένα φιλαράκι που έχει ένα C2 και μου είπε ότι παίζει να έχει θέμα και η μίζα.

ιδέες;;;
Samer - Δευ 23 Δεκ 2013, 15:41:37
Θέμα δημοσίευσης:
Bill207 έγραψε:
επαναφέρω το θέμα.
συνεχίζει να δυσκολεύεται πολλές φορές να πάρει μπρος
και όχι όταν είναι πρωί (δηλαδή είναι κρύο)
μπορεί να το έχω σβήσει μόλις, και μετά από 5 λεπτά να μην πάρει με την 1η.
αλλά με την 2η φορά παίρνει κατευθείαν! (χωρίς να "δυσκολευτεί" καθόλου)

το είδε ένα φιλαράκι που έχει ένα C2 και μου είπε ότι παίζει να έχει θέμα και η μίζα.

ιδέες;;;


Εχεις προγραμμα;

Οταν παιρνει μπρος, κανει σκασιματα στην εξατμιση τα πρωτα 20-30 δευτερολεπτα; (Πρωι αυτο)
gew_ponos - Δευ 23 Δεκ 2013, 17:55:33
Θέμα δημοσίευσης:
Sam αν έχει πρόγραμμα και κάνει σκασίματα το πρωί σε κρύα εκκίνηση τι μπορεί να είναι; Εμένα χωρίς προβλήματα εκκίνησης το κάνει καμιά φορά
Samer - Δευ 23 Δεκ 2013, 18:23:20
Θέμα δημοσίευσης:
gew_ponos έγραψε:
Sam αν έχει πρόγραμμα και κάνει σκασίματα το πρωί σε κρύα εκκίνηση τι μπορεί να είναι; Εμένα χωρίς προβλήματα εκκίνησης το κάνει καμιά φορά


Αντλια υψηλης.

Τωρα εξαρτατε απο πολλα.

Η πρωτη αντλια εμενα κλαταρε απο χρηση και χλμ. Η δευτερη αντλια αρχισε να κανει κολπα το πρωι λογο προγραμματος. (Βενζινη παντα 100αρα απο τον ιδιο βενζινα και δεν ειχα ποτε θεμα εκει). Αλλαχτηκαν καποια πραγματα και εστρωσε.

Εσενα μπορει να ειναι απο προγραμμα, κακη βενζινη, η απλα αρχιζει και κλαταρει σιγα σιγα. Σκασιματα το πρωι και ρελαντι να παιζει ανω κατω ειναι η αντλια
gew_ponos - Δευ 23 Δεκ 2013, 18:42:08
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχω θέματα με ρελαντί και τέτοια, μια φορά απο κωλοβενζίνη μου έκανε κάτι παφ πουφ, την έφαγα και τέρμα. Τώρα άμα είμαι τυχερός για αντλία καλώς να έρθει, τη δουλειά μας την ξέρουμε..Σε λίγο στα συνεργεία θα μας βλέπουν και θα μας χτυπάνε στη πλάτη
Very happy Laughing Laughing
Bill207 - Τρι 24 Δεκ 2013, 14:01:40
Θέμα δημοσίευσης:
Samer έγραψε:
Bill207 έγραψε:
επαναφέρω το θέμα.
συνεχίζει να δυσκολεύεται πολλές φορές να πάρει μπρος
και όχι όταν είναι πρωί (δηλαδή είναι κρύο)
μπορεί να το έχω σβήσει μόλις, και μετά από 5 λεπτά να μην πάρει με την 1η.
αλλά με την 2η φορά παίρνει κατευθείαν! (χωρίς να "δυσκολευτεί" καθόλου)

το είδε ένα φιλαράκι που έχει ένα C2 και μου είπε ότι παίζει να έχει θέμα και η μίζα.

ιδέες;;;


Εχεις προγραμμα;

Οταν παιρνει μπρος, κανει σκασιματα στην εξατμιση τα πρωτα 20-30 δευτερολεπτα; (Πρωι αυτο)


δεν έχω πρόγραμμα
και σχεδόν κάθε πρωί κάνει αυτά τα σκασίματα και μυρίζει πιο έντονα από το κανονικό (κατά την γνώμη μου πάντα) ο καταλύτης...
Gotcha - Πεμ 26 Δεκ 2013, 19:16:30
Θέμα δημοσίευσης:
Η μπαταρια σου ειναι ΟΚ ? Μιλαω παντα για την δυσκολια εκκινησης και οχι για την ασταθεια ρελαντι
recife_rallye - Παρ 27 Δεκ 2013, 14:17:03
Θέμα δημοσίευσης:
Samer έγραψε:
gew_ponos έγραψε:
Sam αν έχει πρόγραμμα και κάνει σκασίματα το πρωί σε κρύα εκκίνηση τι μπορεί να είναι; Εμένα χωρίς προβλήματα εκκίνησης το κάνει καμιά φορά


Αντλια υψηλης.

Τωρα εξαρτατε απο πολλα.

Η πρωτη αντλια εμενα κλαταρε απο χρηση και χλμ. Η δευτερη αντλια αρχισε να κανει κολπα το πρωι λογο προγραμματος. (Βενζινη παντα 100αρα απο τον ιδιο βενζινα και δεν ειχα ποτε θεμα εκει). Αλλαχτηκαν καποια πραγματα και εστρωσε.

Εσενα μπορει να ειναι απο προγραμμα, κακη βενζινη, η απλα αρχιζει και κλαταρει σιγα σιγα. Σκασιματα το πρωι και ρελαντι να παιζει ανω κατω ειναι η αντλια


Epeidh ομως πολλοι απο δω μεσα εχουν βγαλει προβλημα στην αντλια και οι καιροι ειναι δυσκολοι πλεον,εχει προσπαθησει κανεις να βγαλει την ηλεκτροβανα της (χαλασμενης) αντλιας να δει αν χρειαζεται καθαρισμα και αν λυνεται το θεμα με αυτο τον τροπο?
dimkeras - Δευ 30 Δεκ 2013, 11:11:53
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Epeidh ομως πολλοι απο δω μεσα εχουν βγαλει προβλημα στην αντλια και οι καιροι ειναι δυσκολοι πλεον,εχει προσπαθησει κανεις να βγαλει την ηλεκτροβανα της (χαλασμενης) αντλιας να δει αν χρειαζεται καθαρισμα και αν λυνεται το θεμα με αυτο τον τροπο?


Λευτέρη, καλημέρα.
Στην πρώτη αντλία που είχα αλλάξει το 2010 μετά από 100.000km μου είχαν πει ότι το πρόβλημα ήταν στις ανοχές του εμβόλου της που ήταν μεγαλύτερες από το προβλεπόμενο. Ότι το έμβολο φθείρεται και δε μπορεί πλέον να στεγανοποιήσει και να συμπιέσει. Τώρα, αλήθεια; Ψέματα; Έτσι μου είχαν πει.
recife_rallye - Τρι 31 Δεκ 2013, 13:39:55
Θέμα δημοσίευσης:
Δημοσθενη συμφωνα με το πως δουλευει αυτη η ηλεκτροβανα,εχει μια βαση αυτο που σου ειπαν.Το κακο ειναι πως η πεζο πουλαει ολοκληρη την αντλια με την ηλεκτροβανα Crying or Very sad

Εχει κανεις αναλογη εμπειρια με τον Δημο?
marios_207_GT - Τρι 31 Δεκ 2013, 14:27:49
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια εγω εχω αλαξει 2 αντλιες υψηλης και στις 2 περιπτωσεις ειχα depollution system faulty και safe mode δεν νομιζω να ειναι υψηλης, κατι αλλο παιζει με το παλικαρι.
Samer - Τρι 31 Δεκ 2013, 20:03:39
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν αναψει depollution faulty system δεν σημαινει οτι ειναι παντα η αντλια. Εσενα ποιος σου ειχε πει αν αλλαξεις αντλια και τι προβλημα ειχες;
marios_207_GT - Τετ 01 Ιαν 2014, 20:39:48
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Δεν ειπα οτι το depollution ειναι Πάντα αντλία. Αλλα δεν γίνετε να τα έχει παίξει η αντλία και να μην βγάζει depollution. Οταν χαλάει δεν μπορεινα αανεβάσει την απαιτούμενη πίεση στο καύσιμο και βγάζει σφάλμα.
Samer - Τετ 01 Ιαν 2014, 20:44:58
Θέμα δημοσίευσης:
Στην αρχη δεν βγαζει. Οταν κλαταρει εντελως θα το καταλαβεις και χωρις να σου βγαλει σφαλμα. Εμενα δεν μου εβγαλε ποτε αλλα την αλλαξα γτ με ταλαιπωρουσε το πρωι και ηθελα 10λεπτα να ζεσταθει το αμαξι και να στρωθει. Εσκαγε συνεχεια.

Χρονια πολλα!!
recife_rallye - Τετ 01 Ιαν 2014, 21:57:06
Θέμα δημοσίευσης:
Yparχει περιπτωση να εχουμε απωλεια δυναμης παιξιμο στο ρελαντι και LTFT στο -20% απο air leak στο συστημα εισαγωγης ΜΕΤΑ το πρωτο map sensor?
N207r - Τετ 01 Ιαν 2014, 21:58:08
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα που κανει για κάνα 3 μ 4 δευτερόλεπτα καμια φορά? Κάτι άλλο όταν τα παιζει η αντλία τι πίεση σηκώνει Μαξ?
recife_rallye - Τετ 01 Ιαν 2014, 22:02:44
Θέμα δημοσίευσης:
Νικο η πιεση που βλεπεις εχει να κανει με τη ρυθμιση του προγραμματος.
Θα πρεπει να σου δωσει αυτη την πληροφορια ο προγραμματιστης σου για να δεις αν σηκωνει σωστα την πιεση που πρεπει.
Παντως η αντλια μας σηκωνει μεχρι 140bar.
Ενα υβριδιο σηκωνει περιπου 120 αν θυμαμαι καλα αλλα αυτο δεν ειναι στανταρ,εξαρταται απο περιφερειακα
power - Τετ 01 Ιαν 2014, 22:05:52
Θέμα δημοσίευσης:
Μια από τα ίδια με την κολοαντλια. Συνήθως όχι πάντα το πρωί τρεμοπαίζουν οι στροφές και όταν το σβήσω και το ξανά βάλω μπροστά όλα καλά. Σφάλμα κανένα. Στην Peugeot μου είπαν πως υψηλής ή χαμηλής μάλλον…. Θα δήξει η νεκροψία
Bill207 - Πεμ 09 Ιαν 2014, 10:50:27
Θέμα δημοσίευσης:
εγώ πάντως όσες φορές το πήγα αντιπροσωπεία για αυτό το θέμα,
πάντα μου ελεγαν ότι δεν είδαν τιποτα ύποπτο (εκτός αν δεν είδαν καθόλου Laughing ) και όλα τους φαίνονταν φυσιολογικα..

ούτε λεφτά δεν θέλουν να πάρουν; Laughing
Samer - Πεμ 09 Ιαν 2014, 14:46:51
Θέμα δημοσίευσης:
Bill207 έγραψε:
εγώ πάντως όσες φορές το πήγα αντιπροσωπεία για αυτό το θέμα,
πάντα μου ελεγαν ότι δεν είδαν τιποτα ύποπτο (εκτός αν δεν είδαν καθόλου Laughing ) και όλα τους φαίνονταν φυσιολογικα..

ούτε λεφτά δεν θέλουν να πάρουν; Laughing


Γιατι λογικα το προβλημα το κανει μονο πρωι και μετα στρωνει. Πρεπει να το κρατησουν και να εχουνε ηδη πλαγκαρισμενο το σκαννερ οταν βαζουν μπρος το πρωι και εκει δειχνει.
reselie-206 - Πεμ 09 Ιαν 2014, 15:10:54
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Yparχει περιπτωση να εχουμε απωλεια δυναμης παιξιμο στο ρελαντι και LTFT στο -20% απο air leak στο συστημα εισαγωγης ΜΕΤΑ το πρωτο map sensor?


Cruising 3200-3500 με υποπίεση τι SFT βλέπεις? (με μηδενισμένα τα LFT)
Samer - Πεμ 09 Ιαν 2014, 20:40:44
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Yparχει περιπτωση να εχουμε απωλεια δυναμης παιξιμο στο ρελαντι και LTFT στο -20% απο air leak στο συστημα εισαγωγης ΜΕΤΑ το πρωτο map sensor?


Εχεις -20% LTF??
recife_rallye - Παρ 10 Ιαν 2014, 16:50:47
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι εκει κοντα κυμαινεται στο -18 με -20%
Λογικα πρεπει να ειναι απο την απωλεια αερα απο το λαστιχο που μεσολαβει αναμεσα στο σωληνα του μαπ και το σωληνα που παει στην πεταλουδα.

Τα σκορτσαρισματα ομως που κανει δεν ειμαι σιγουρος αν προερχονται απο κει.Τα κανει μονο σε συγκεκριμενες στροφες και φορτια και παντα στην υποπιεση.

Υ.γ Τασο σε πορεια με κρουζ στις 2500στρ παιζει κοντα στο 0 με -5%.
bacakas - Σαβ 08 Μάρ 2014, 14:33:37
Θέμα δημοσίευσης: αντλία υψηλής
καλημέρα! έχω το 207 rallye είχα το ίδιο πρόβλημα πριν 2 χρόνια στα 70,000km . μου έκαναν χρονισμό (νομίζω 100Ευροπουλα) άλλα τίποτα. μετά από πολύ ψάξιμο ήταν τελικά η αντλία υψηλής. την άλλαξα και από τότε όλα ο.κ. να ευχαισαι να μην είναι αυτή γιατί ιμιτασιόν δεν υπάρχει και η γνήσια κοστίζει 560euro.
gew_ponos - Τετ 28 Μάϊ 2014, 00:11:15
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μην ανοίγω νέο θέμα, εγώ έχω τρέμουλο στα πετάλια (το καταλαβαίνω εντονότερα σε φανάρι πατώντας το φρένο) και μου κάνει και σκασιματάκια το πρωί αλλά και κατα τη διάρκεια της διαδρομής, ζεστό, κρύο, πρωί, βράδυ - όχι συνέχεια. Λαμπάκια, κοψίματα, πτώση απόδοσης δεν έχω. Τι παίζει να είναι; Κάτω βάση την άλλαξα γιατί την είχα κάνει κομμάτια, λάδια, φίλτρο, μπουζί άλλαξα πριν 1000km περίπου. Λέω να κάνω και ένα καθαρισμό βαλβίδων, εισαγωγής. Να δώ και χρονισμό μήπως είναι ψιλορεταρίσματα; Τις αντλίες πίσω μπροστά πως μπορώ να τις τσεκάρω; Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη..
Gotcha - Τετ 28 Μάϊ 2014, 08:53:55
Θέμα δημοσίευσης:
Μπουζι ? Καθαρισμο βαλβιδων? Ποιοτητα βενζινης? αντλια? βασεις μηχανης?
Αυτα μου ερχονται στο κεφαλι
gew_ponos - Τετ 28 Μάϊ 2014, 12:20:08
Θέμα δημοσίευσης:
Μπουζί, λάδια κτλ όπως εγραψα παραπάνω τα άλλαξα πριν λίγο. Βενζίνη είτε 95 (σε ταξίδι) είτε 100 (μέσα στη πόλη) το κάνει. Κάτω βάση αλλάχθηκε, οι πάνω είναι άθικτες. Τις αντλίες πως μπορώ να τις τσεκάρω? Καθαρισμό δεν εχω κάνει και έχω 83000km
bagos - Τετ 28 Μάϊ 2014, 14:19:48
Θέμα δημοσίευσης:
Ενα παιξιμο 100 στροφων στο ρελαντι ειναι φυσιολογικο.τωρα αν στο κανει πιο εντονα,οπως κ εντονα σκασιματα στη κρυα εκινηση,τοτε εχεωστο νου σου κ αντλια καυσιμου...
gew_ponos - Τετ 28 Μάϊ 2014, 14:59:21
Θέμα δημοσίευσης:
Βαγγέλη ευχαριστώ ρε συ, τη φυσιολογική λειτουργία την ξέρω. Τα υπόλοιπα με προβληματίζουν, τα σκασιματάκια τα εχω και στη πορεία (οχι παφ πουφ συνέχεια αλλά διακοπτόμενα), όχι μόνο στη κρύα εκκίνηση..
Έστω ότι είναι αντλία, πως μπορώ να την τσεκάρω?
bagos - Τετ 28 Μάϊ 2014, 15:02:16
Θέμα δημοσίευσης:
Πας σε ενα συνεργειο κ στη μετρανε ποσα μπαρ δουλευει...
gew_ponos - Τετ 28 Μάϊ 2014, 16:43:33
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ, αν έχω νεότερα θα ενημερώσω. Αν είναι αντλία τον ήπιαμε...
SAKIS-LEMANS - Σαβ 31 Μάϊ 2014, 00:02:28
Θέμα δημοσίευσης:
Αν είναι αντλία πάρτην απο εδώ
http://www.ebay.com/itm/360755666003?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

240 ευρώ εκτελωνισμένη.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr