PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - Γέρνει το αμάξι

Aggelos-306 - Πεμ 29 Νοέ 2012, 14:18:44
Θέμα δημοσίευσης: Γέρνει το αμάξι
Γειά σας παλικάρια. Έχω το 306 κ πριν λίγες μέρες έκανα σέρβις τον πίσω άξονα με ρουλεμάν καινούργια όλα κομπλέ. Όμως ο μηχανικός παρατήρησε κ μου είπε ότι το αμάξι γέρνει λίγο προς τα αριστερά δηλαδή προς τον οδηγό. Λέει ότι δεν είναι από πίσω αφού τα κοίταξε όλα κ είναι μια χαρά άρα κάτι παίζει από εμπρός. Το έχω χαμηλωμένο 3,5 πόντους με περσινά ελατήρια ομορτισέρ σετ της apex. Το μέτρισα κ μόνος μου στο γκαράζ που είναι ίσιο το δάπεδο κ είδα ότι στον εμπρός αριστερό θόλο χωράνε ίσα ίσα 3 δάχτυλα ένω στον δεξί μπαίνουν 4 κ με μέτρο βρήκα κάπου στον 1,5 πόντο πιο χαμηλό τον αριστερό θόλο. Πίσω είναι πολύ μικρή η διαφορά ούτε μισό πόντο. Να μπήκαν λάθος τα ελατήρια ή παίζει κάτι άλλο???
sps - Πεμ 29 Νοέ 2012, 21:21:10
Θέμα δημοσίευσης:
μετρα απο κεντρο τροχου εως θολο
Aggelos-306 - Πεμ 29 Νοέ 2012, 22:22:12
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
μετρα απο κεντρο τροχου εως θολο

Από κέντρο μέτρισα όπως λες.
geo106xs - Παρ 30 Νοέ 2012, 20:04:18
Θέμα δημοσίευσης:
Αν αυτο εγινε μετα την επισκευη του αξονα,τοτε λογικα οφειλεται σε λαθος "κουρδισμα" των ραβδων Confused Για να δεις απο που προερχεται,θα σου προτεινα να μετρησεις το υψος,απο σταθερα σημεια,δηλαδη,μπροστα μετρα απο τις βιδες του καθε ψαλιδιου εως το εδαφος και πισω απο κεντρο αξονα μεχρι το εδαφος...το ειχα παθει κι εγω και ετσι εβγαλα ακρη και το διορθωσα Wink
Aggelos-306 - Παρ 30 Νοέ 2012, 20:45:44
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Αν αυτο εγινε μετα την επισκευη του αξονα,τοτε λογικα οφειλεται σε λαθος "κουρδισμα" των ραβδων Confused Για να δεις απο που προερχεται,θα σου προτεινα να μετρησεις το υψος,απο σταθερα σημεια,δηλαδη,μπροστα μετρα απο τις βιδες του καθε ψαλιδιου εως το εδαφος και πισω απο κεντρο αξονα μεχρι το εδαφος...το ειχα παθει κι εγω και ετσι εβγαλα ακρη και το διορθωσα Wink

Δε ξέρω αν έγινε μετά την επισκευή γιατί δεν είχα δώσει σημασία (βλακεία μου!!)
Ο πίσω άξονας ρυθμίζεται κ με τις 2 ράβδους ή μόνο με τη μια??? Αν είναι λάθος κουρδισμένος μόνο μισό πόντο διαφορά θα είχε???
Το μέτρισα κ σήμερα 10 φορές με διάφορους τρόπος κ τα νούμερα είναι όπως τα είπα 1,5 πόντο εμπρός κ περίπου μισό πόντο πίσω οι διαφορές αριστερά-δεξιά. Κ με τα μάτι αν το παρατηρήσει κανείς φαίνεται ότι το αμάξι γέρνει αριστερά! Εμπρός είναι πιο μεγάλη η διαφορά γιατί??? Υπάρχει περίπτωση εμπρός να μην πατάει κάτι σωστά??? Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν ξέρω σίγουρα από που να αρχίσω! να λύσω πάλι πίσω άξονα?? να λύσω τα εμπρός άκρα??
Τα φώτα σας παρακαλω!
groupN - Παρ 30 Νοέ 2012, 23:12:31
Θέμα δημοσίευσης:
μπροστα ειναι το προβλημα σου αφου εκει ειναι και η μεγαλη διαφορα. δες μηπως δεν εχει βιδωσει τερμα το παξιμαδι που ασφαλιζει το αμορτισερ μεσα στο γονατο. συνεργειο ξαναπηγες; ανεβασε το στη ραμπα να κρεμονται τα ακρα για να το δειτε καλυτερα
sps - Σαβ 01 Δεκ 2012, 11:07:15
Θέμα δημοσίευσης:
επισης ας αλλαξει τα ελατηρια αριστερα δεξια και τουμπαλιν, να δει μηπως ειναι απο αυτα.
Aggelos-306 - Σαβ 01 Δεκ 2012, 13:10:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας. Από βδομάδα θα μπει στο χειρουργείο. Πάντως να αποκλείσω τον πίσω άξονα?? Αν ήταν πχ η μια ράβδος ένα δόντι λάθος βαλμενη μόνο μισό πόντο διαφορά θα είχε??
volvos - Σαβ 01 Δεκ 2012, 13:37:51
Θέμα δημοσίευσης:
αν δεν εχει σημαδεψει σε πιο δοντι την ειχε και τις βγαλει τελειως γινεται.
γενικα πισω μπορεις να ρυθμισεις στο χιλιοστο απλα ειναι μανουρα.
δεν ισχυει το παλιο κλασικο με το 1 δοντι καθε 3ποντους κατω
Aggelos-306 - Σαβ 01 Δεκ 2012, 14:16:50
Θέμα δημοσίευσης:
Τα δικά σας τα peugeot είναι ακριβώς οι διαφορές του ύψους αριστερά-δεξιά ή μήπως όλα παιζουν λίγο κανά πόντο???
Κ λίγο άσχετο με το θέμα μας ποιά είναι η καλύτερη διαφορά ύψους εμπρός πίσω για να έχουμε λίγη υποστροφή κ όχι υπερστροφή που είναι επικίνδυνη??
sps - Σαβ 01 Δεκ 2012, 20:45:18
Θέμα δημοσίευσης:
Aggelos-306 έγραψε:
Τα δικά σας τα peugeot είναι ακριβώς οι διαφορές του ύψους αριστερά-δεξιά ή μήπως όλα παιζουν λίγο κανά πόντο???
Κ λίγο άσχετο με το θέμα μας ποιά είναι η καλύτερη διαφορά ύψους εμπρός πίσω για να έχουμε λίγη υποστροφή κ όχι υπερστροφή που είναι επικίνδυνη??

Στα 206 η διαφορα ειναι 3,5-4,5
γενικα, αν πισω χαμηλωσεις περισσοτερο πχ διαφορα 3-3,5 ποντους, τοτε εισαι πιο υποστροφικος.
Αν ψηλωσεις πισω, γινεσαι πιο υπερστροφικος.
Βεβαια παιζει ρολο και τι ραβδους εχεις.
Καλο ειναι να εχεις πισω αμορτισερ με δυνατο rebound ωστε να μαζεψεις γρηγορα την οποια υπερστροφη.
action_peugeot - Δευ 10 Δεκ 2012, 19:47:52
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
επισης ας αλλαξει τα ελατηρια αριστερα δεξια και τουμπαλιν, να δει μηπως ειναι απο αυτα.

+1000
RoadRunner122 - Δευ 10 Δεκ 2012, 21:24:24
Θέμα δημοσίευσης:
Aggelos-306 έγραψε:
Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας. Από βδομάδα θα μπει στο χειρουργείο. Πάντως να αποκλείσω τον πίσω άξονα?? Αν ήταν πχ η μια ράβδος ένα δόντι λάθος βαλμενη μόνο μισό πόντο διαφορά θα είχε??

Φυσικά και ισχύει, μην αποκλείεις τον άξονα. Εάν το πίσω μέρος από τη μεριά του συνοδηγού είναι πιό ψηλό, θα μεταφέρεται σαν χαμήλωμα εμπρός στη μεριά του οδηγού.

Αυτό δε σημαίνει ντε και καλά ότι στο έκανε ο μηχανικός που το πήγες. Μπορεί να ήταν και από παλιότερα (από παλαιότερη επισκευή πχ) απλά να μην το είχες παρατηρήσει.

Όσο για το σετάρισμα ύψους της πίσω ανάρτησης, μπορεί να γίνει με ακρίβεια χιλιοστού με σχεδόν μηδενική απόκλιση μεταξύ αριστερού-δεξιού άκρου.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr